123-webhost.nl

4,6 / 5 157 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • KvK-nummer: 0866265428
Website screenshot 123-webhost.nl

Overall score

4,6 / 5 157 ervaringen

Totaal (157)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (5)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Ervaringen 157 op 16 pagina's

Echt supergoed
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Als ict-techniek-leek ben ik, natuurlijk vaak onverwachts, aangewezen op o.a. de adviezen en hulp van 123-Webhost.nl. Ik heb hier een aantal domeinnamen en een paar hosting pakketten, doorgaans werkt alles probleemloos maar soms moet ik wat wijzigen en heb ik geen idee. Deze helpdesk reageert snel, hulpvaardig en super deskundig. Pet af!
maandag 26 februari 2018
Hans
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Uitstekende ondersteuning
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zowel de support per e-mail evenals de telefonische support is uitstekend.. ..zelfs de reactiesnelheid in het weekend is geweldig!
zondag 7 januari 2018
Evert
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb weinig ervaring met andere hostingproviders, maar ik weet wel te zeggen dat ik nog nooit zo'n goede service van iemand of bedrijf heb gehad. Gunther staat altijd voor je klaar geeft altijd snel antwoord en hoe dom mijn vragen ook zijn hij denkt mee en helpt mee!Echt fantastisch - Was iedereen maar zo!Gunther dankjewel en ik hoop dat je nog veel klanten krijgt.
vrijdag 4 augustus 2017
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De vriendelijke service is geweldig, de reactiesnelheid hoog en de duidelijkheid van alle instructies groot. Tel daarbij op het geduld om tijd te nemen voor iemand die een flater heeft begaan - en je snapt, ik ben FAN van 123-webhost.net
vrijdag 20 januari 2017
de Flines
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Uitermate klantvriendelijk en behulpzaam.
vrijdag 9 december 2016
Verberne
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Dit is slechts één van mijn ervaringen: Ik vroeg tegelijkertijd een aantal website namen aan. Ik dacht dat het handig was om twee website bij elkaar te voegen. Even later bedacht ik dat ik hierdoor geen apart email adres voor die websites kon maken. Eén mailtje, en een paar uur later was alles weer zoals ik het wilde. En dat terwijl ik zelf de fout had gemaakt. Geen gezeur, gewoon uitstekende service.
woensdag 30 november 2016
van Buuren
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben al meer dan 11 jaar klant van 123-webhost en kan er alleen maar lof over spreken. Ook vandaag tijdens het overzetten van data en overige software naar een nieuwe server heb ik wederom uitstekende support gehad van Gunther. Gunther is nooit iets te veel, beantwoordt altijd snel en correct je vragen en helpt je waar hij kan. Gunther je bent een kanjer! Ga zo door :-) Groet, Jean
vrijdag 11 november 2016
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al geruime tijd klant en meer dan tevreden. Dus mag dat ook wel 's opgeschreven worden (zoals hier).Geen fratsen, geen toeters & bellen, enkel recht-voor-je-raap-webhosting . Flexib qua inrichting (binnen kaders), waar nodig degelatie op beheeronderdelen in controlpanel (bijv. DNS). Mijn voornaamste redenen om toentertijd te kiezen voor 123-Webhost was vanwege integratie van Installatron. Binnen het DirectAdmin CP; one-mouse-click-deployment van 30-tal actuele templates voor webapplicaties beheeropties (oa. backup, clone). Ben nl. geen command-line-guy Zo gecontroleerde voortbrenging en onderhoud over subsets van Wordpress sites (ontwikkel- vs. live-versies) te kunnen doen.Snelle en behulpzaam support via ticketing system, veelal ook nog response buiten de gebaande kantoortijden.Door de jaren heen zeer zeer WEINIG issues/instabiliteit of onbeschikbaarheid gehad.Communicatie is helder en duidelijk, notificaties vooraf van verlengingen van hostingpakket en vervaldata domeinnamen.Aanrader, dummy-proof, kind-kan-de-was doen, geschikt voor meer ervaren huis-tuin-en-keuken webadmin's.Herinner me nu ook, eerder goede ondersteuning te hebben gehad bij het (op mijn verzoek, toch) terughalen van een domeinnaam die in verval was. Die stond gelukkig nog in quarantaine van SIDN stond en er nog minder dan 24u recuparatietijd over was.#
dinsdag 8 maart 2016
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
@Maarten (reactie 13 februari): een factuur voor de verlenging van (niet opgezegde) abonnementen is geen 'spookfactuur'. Zegt u aub voortaan tijdig uw abonnementen op als u deze niet wil verlengen en niet pas enkele maanden na de verlenging zoals nu het geval was. Dat voorkomt dit soort ongemakken.
dinsdag 23 februari 2016
Degraeve
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer slechte ervaring met deze host. Ze sturen spookfacturen op. Pas op zijn echte oplichters.
zaterdag 13 februari 2016
Bruijn
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 3

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met 123-webhost.nl? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar:

Webhosting

Small

€ 1,66 /maand
  • Opslag: 1 GB
  • Dataverkeer: 50 GB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Nee