Argeweb

2,2 / 5 1.749 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • 30 Werknemers
  • KvK-nummer: 24382542
Openingstijden
  • ma-vrij: 09:00 - 17:30

Review score

2,2 / 5 1.749 ervaringen

Totaal (1.749)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (34)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Argeweb

Argeweb, een bedrijf gevestigd in Maassluis sinds 1999, is een bedrijf dat zich richt op klantenservice (van 8.00 – 20.00) en tevredenheid van de klant.

In 2014 werd Argeweb overgenomen door KPN maar is tegenwoordig een bedrijf dat valt onder Total Webhosting Solutions.

Argeweb biedt verschillende functies aan van webhosting tot e-mailhosting met als speerpunt dat ze dit zo veel mogelijk proberen duidelijk te maken in zo eenvoudig mogelijke taal, zodat de leek het ook kan begrijpen.

Dit heeft Argeweb te bieden

  • Domeinregistratie
  • Webhosting
  • Webdesign
  • VPS
  • E-mailhosting

Ervaringen 1749 op 35 pagina's

Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Uw medewerkster Shanna Brokx heeft mu geweldig goed geholpen met een probleem over ontvangst en verzending van e-mail. Door haar inzet is dit inmiddels adequaat en snel verholpen. En in het algemeen heb ik zeer goede ervaringen met uw firma.
donderdag 22 mei 2014
Beek
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Informatieve website met goede structuur en sublieme afhandeling van aanvragen. Makkelijker kan niet.
dinsdag 20 mei 2014
D
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Het gaat allemaal zo makkelijk het is duidelijk, je hebt direct contact. De prijzen zijn marktconform, maar het verschil wordt gemaakt in de service en de uitvoering daarvan en dat hebben ze begrepen
dinsdag 20 mei 2014
Hermkens
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al meerdere keren een supersnelle, heel vriendelijke, persoonlijke en goede service.
vrijdag 16 mei 2014
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Oplichtersbende, Na jaren verschillende domeinen voor mij te hebben gehost kregen ze van mij (ruim voor het einde vande contractsperiode) een opzeggingsbrief (2x) voor alle domeinen en diensten. Deze hebben de heren van argeweb vakkundig genegeerd om mij later vervolgens een rekening voor een nieuwe jaar te sturen. Toen ik ze opnieuw meerdere keren mijn brieven en bewijzen toestuurde , lieten ze express de boel escaleren/uitrekken en stuurden ze maanden later een schofterige incassobureau op me af. De rekening van de incasso bureau heb ik op mijn beurt ook vakkundig genegeerd (nadat ik merkte dat ze niet inhoudelijk naar de zaak keken) en de originele nota voor de helft betaald (op eigen verzoek van argeweb). Toen was ik eindelijk van ze af...dacht ik. Nu loopt mijn domeinnaam bijna af maar ze willen mij de verhuiskosten niet meer geven omdat ze van mening zijn dat ik het "incassobureau" moet betalen. Iccann: You shall not be subject to false advertising or deceptive practices by your Registrar or though any proxy or privacy services made available by your Registrar. This includes deceptive notices, hidden fees, and any practices that are illegal under the consumer protection law of your residence. Maw: dit soort praktijken zorgen er voor dat je als domein-eigenaar altijd ondergeschikt bent aan maffia-wanabee praktijken zoals Argeweb deze tentoonstelt. Hotel California; "you can checkout any time you like but you van never leave". Zoek liever een betrouwbare/professionele hosting bedrijf. Deze schoften verdienen het gewoon om afgerekend te worden op hun oplichtingspraktijken.
woensdag 5 maart 2014
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Let op: Argeweb maakt geen backups van de mail, dus als je ooit een mailbox verwijderd dan kunnen ze niets meer voor je betekenen. Daarnaast had ik ook niet het idee dat ze enige moeite deden om ons te helpen. Ik heb met Joerdy van de helpdesk gesproken en die bevestigd dat ze geen maand terug gaan met hun backup. Aangezien wij dit wel willen voor onze klanten zijn wij direct weggegaan bij deze partij. Er zijn verschillende bedrijven die dit wel aanbieden daarnaast nog iets goedkoper ook!
vrijdag 10 januari 2014
van Dulst
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vanaf het allereerste begin klant van Argeweb en vanaf het allereerste begin stond service hoog in het vaandel. Tientallen klanten hebben via mijn advies Argeweb gekozen als provider. Allemaal 24/7 tot volle tevredenheid!
dinsdag 15 oktober 2013
Osterop
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Duidelijke informatievoorziening en eerlijk
maandag 14 oktober 2013
Valk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Bij Argeweb ben ik "maar" een kleine klant. Ik merk dit echter niet in de serviceverlening. Ik heb een aantal vragen gesteld en binnen één dag werd het elke keer voor me geregeld. Er wordt een mailje ter bevestiging gestuurd en er werden geen kosten doorberekend. #aangenaam verrast
vrijdag 11 oktober 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
donderdag 10 oktober 2013
sibrandi
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Als ondernemer heb je vaak geen tijd om alle nieuwe ontwikkelingen binnen de communicatie-wereld bij te houden. De klantenservice van Argeweb is alert, goed bereikbaar en komt met gerichte oplossingen. Dus alle reden om zowel zakelijk en de laatste jaren ook prive,gebruik te maken van Argeweb.
donderdag 10 oktober 2013
Zeeuw
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Snel tel. Contact. Zeer vriendelijke behulpzame medewerkster help desk. Geen moeilijkheden met opzeggen dienst
dinsdag 8 oktober 2013
leek
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
snelle service, perfecte website. Niks mis mee.
maandag 7 oktober 2013
Zweers
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Herhaaldelijk vastlopende server was bij ons aan de orde van de week. Ja Het lag altijd aan de klant. Totdat we de hele zaak gingen opheffen. Nu zitten we met exact de zelfde config bij antagonist. En wat dacht je,, het loopt als een speer. Geen downtimes meer. Argeweb is niet geschikt voor Wordpress.
donderdag 3 oktober 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Gaat niet goed bij Argeweb. VPS loopt 3x per dag vast Ja de software is afkomstig van hun zelf dus daar kan het niet aan liggen. Maar ja,, er klagen er al meer over. Wordpress bv. is niet geschikt op een VPS. Ook wij gaan verder kijken naar een betrouwbare partner
maandag 30 september 2013
Janssen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
uitstekende, deskundige en snelle afhandeling van alle vragen. Absoluut aan te bevelen om uw hosting bij Argeweb onder te brengen.
maandag 16 september 2013
van der Aa
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Super jongens, ik heb ooit eens een probleem gehad, en ondanks mijn temper , bleven ze rustig en zijn we er prime uitgekomen, super club , ga zo door
zondag 1 september 2013
Nelissen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na wat te hebben gegoogled kwam ik bij Argeweb uit. Gunstig voor mij als particulier gebruiker betreffende de prijs, het gebruik van Sitebuilder en niet te vergeten, de klantgerichte ondersteuning bij vragen. Ik ben nog steeds blij met de keuze Argeweb, misschien u ook wel als toekomstige klant. Van harte aan te bevelen!
donderdag 29 augustus 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
maandag 26 augustus 2013
Rastin
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De diensten zijn betrouwbaar en stabiel. Wat vooral opvalt is de deskundigheid en de klantvriendelijkheid van de helpdesk. Zij helpen je daar met alle rust met de meest ingewikkelde vragen. Maar ook voor de simpele vragen zijn zij niet te beroerd om je bij te staan.
maandag 12 augustus 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
argeweb biedt scripts aan welke blijkbaar niet goed werken, als je daar iets over zegt krijg je te horen dat je maar met de bouwer van de website moet opnemen. de respond van de server is laag. de ondersteuning is Kwalitief Uitermatend Teleurstellend.
maandag 27 mei 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik neem al enige tijd 2 VPS servers af bij Argeweb. Argeweb bied mooie specificaties voor een goede prijs. Ik ben echter niet tevreden. De servers vertonen regelmatig downtime. Vaak duurt dit niet erg lang maar is het wel storend. Soms duurt het veel te lang (langer dan een half uur tot wel enkele uren) en is dat ronduit ergerlijk. Op dit moment probeert Argeweb haar klanten te dwingen om alle software op de VPS servers te updaten in verband met beveiligingsproblemen. Geef je hier geen gehoor aan, dan gaat Argeweb zelf aan de gang met de server. Argeweb begrijpt niet dat een VPS inhoud dat je zelf een server beheert en dat zij slechts het platform en netwerk regelen. Er zijn legio manieren om een server te beveiligen, en er zijn legio redenen te bedenken waarom iemand een specifieke versie van een bepaald software pakket zou willen gebruiken. In het ergste geval kan dit betekenen dat de diensten die de VPS draait offline gaan omdat ze niet meer compatibel zijn met de software. Argeweb heeft lak aan deze argumenten en wijst op hun algemene voorwaarden die zo algemeen zijn dat ze zelfs de server offline mogen halen als hun dat goed dunkt (zonder specifieke reden). Ik raad u aan om weg te blijven van de VPS diensten van Argeweb. Als u een VPS server wilt waar u ZELF de controle over hebt dan is Argeweb niet de juiste provider.
woensdag 1 mei 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
In het begin was de service bij argeweb top. Op dit moment reageren ze traag, kondigen kort van tevoren een migratie aan naar een ander platform, laten je testen op een platform waar wel alles werkt, maar na de omzetting zit je weer in een andere omgeving en werkt er niets meer. Omzet voor de pasen en daarna geven ze niet thuis. Heb de indruk dat ze overbezet zijn en het klachten regent. Beheer ongeveer 10 websites en shops voor argeweb maar overweeg nu over te stappen op een andere provider. Deze melding zal ik op op linkedin en facebook delen, zodat meerderen die nu nog twijfelen de overstap kunnen maken.
dinsdag 2 april 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
In het begin liep alles perfect bij Argeweb. De support was optimaal en als er iets was dan werd het probleem snel opgelost. Nu de laatste maanden hot dit allemaal erg achteruit. Nu hebben wij de websites voor vele klanten in beheer bij Argeweb. Sinds een aantal maanden is de ene na de andere website ineens besmet met een virus en wordt de website OFFLINE gezet. De eerste reactie was dat er beveiligingsfouten in de Joomla sites zaten en dat deze websites besmet waren. Echter niet alleen de Joomla sites waren geinfecteerd maar ook websites die gehwwl beveiligd waren en niet met Joomla waren geschreven. Toen werd er gezegd dat het te maken heeft met besmette bestanden die ge-upload waren. Heel vreemd, want van sommige websites was al meer dan 6 maanden geen upload meer gedaan en bovendien als er een upload plaats zou vinden worden deze bestanden eerst gecontroleerd voordat deze per ftp worden ge-upload. Ons idee is dat Argeweb zelf de beveiliging niet op orde heeft. Ik baseer dit op het feit dat bij onze andere webhoster dezelfde type websites staan en daar nog nooit een infectie heeft plaatsgevonden. Het ligt volgens Argeweb dus nooit aan hen maar aan de klant. Iedere keer hebben ze weer een ander smoesje. Als er geen oplossing komt qua beveiliging zijn wij helaas genoodzaakt al onze klanten ergens anders onder te brengen. Heel jammer, zeker gezien het feit dat in de begin jaren wij erg tevreden waren. Om onze klanten niet onnodig ongerust te maken heb ik onze bedrijfsnaam en mijn naam niet vermeldt, maar Argeweb weet aan de hand van mijn verhaal wie dit bericht stuurt.
woensdag 27 februari 2013
de Jong
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Met Argeweb werken is een verademing. Goede ondersteuning, duidelijke uitleg, simpel in gebruik, altijd bereikbaar. Niet alleen particulier, maar ook zakelijk als webhosting provider aan te raden!
vrijdag 6 april 2012
Schute
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
product op zich prima maar de support en service om te huilen
vrijdag 3 februari 2012
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had net al mijn ervaring gedeeld hier, maar blijkbaar is deze niet doorgekomen dus bij deze nog maar een keer ! Nu 4 maanden reseller bij Argeweb en ik moet zeggen.... de Kennis en Service is uitstekend te noemen, ze leveren mooie producten tegen een prima prijs ! De uptime en verbinding is uitstekend te noemen. Je bedrijfs website verdient een goede hosting provider ! Omdat ik zelf hoge eisen stelt aan mijn diensten die ik lever aan mijn klanten vind ik het erg belangrijk een hosting partij te hebben waar ik op kan vertrouwen !
maandag 17 oktober 2011
Zwaan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben heel tevreden dat ik Argeweb -via internet- heb ontdekt en dat wij momenteel voor verschillende van onze domeinnamen samenwerken. De technische dienst is fantastisch gestructureerd en als klant heb ik nooit langer dan een uur moeten wachten vooraleer een vraag werd beantwoord of een probleem opgelost. Onlangs beslisten we om meerdere van onze websites in Drupal te beheren, en ook hier kregen we foutloze ondersteuning.
donderdag 13 oktober 2011
Vandenhende
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben nu inmiddels ruim anderhalf jaar reseller bij Argeweb. In die tijd heb ik veel domeinnamen en webhostingpaketten overgezet van verschillende providers naar Argeweb. Met al mijn vragen die ik had, heeft Argeweb me steeds voorzien van goed advies. Zonder uitzondering had ik steeds een vriendelijk en deskundig persoon aan de telefoon. Dit geldt voor alle afdelingen binnen het bedrijf. Daar komt nog bij dat hun website en hun customersite zeer uitgebreid, overzichtelijk en erg gebruikersvriendelijk zijn. Dit alles maakt Argeweb en zeer professioneel, solide en dynamisch bedrijf. Een voorbeeld voor vele andere bedrijven.
dinsdag 11 oktober 2011
Gijsen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Allereerst wil ik Argeweb bedanken voor de geweldige studentenactie waarmee ik mijn site heb kunnen opbouwen. Dankzij Argeweb heeft mijn website een geweldige uptime en snelle verbindingen. Laatst heb ik Argeweb een vraag gesteld en de ik kreeg direct antwoord, prima service!
dinsdag 11 oktober 2011
Kroon
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Argeweb geeft goede telefonische ondersteuning bij vragen en heeft ons prima op weg geholpen met het hosten van de site. Site werkt sinds online gaan probleemloos.
vrijdag 23 september 2011
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Perfecte service en niet duur.
maandag 5 september 2011
de Bruin
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
+ Prima ervaringen met argeweb. + Snelle response op vragen. + Redelijke prijzen. - Reseller website niet echt overzichtelijk
donderdag 21 juli 2011
van Hulten
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De service bij Argeweb holt achteruit. Administratie is niet op orde
maandag 11 juli 2011
Raffi
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ontzettend onoverzichtelijk Custumer Site. Gezien de hedendaagse technieken loopt Argeweb bijzonder ver achter. De mailruimte is in alle pakketten maximaal 250MB, bijkopen is niet mogelijk. Een melding dat je box vol zit, (zonder in je webmail te kijken) krijg je niet. Alle gemiste e-mails zijn ook verdwenen. Tevens een 0900-Betaalnummer voor vaste klanten.
woensdag 20 april 2011
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben al een paar jaar reseller bij/ van Argeweb en ik heb nog nooit klachten gehad. Bij vragen wordt je snel én goed geholpen, de prijzen zijn netjes en de kwaliteit van de geleverde diensten is altijd goed. Ik zou geen beter webhosting bedrijf kunnen wensen!
woensdag 2 maart 2011
Zaal
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik vind het werken met Argeweb zeer gebruikersvriendelijk en efficient. Ook ontvang je alleen maar nuttige informatie. mvg Corina de Jongh
woensdag 2 maart 2011
de Jongh
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn ervaring met deze provider is zeer goed. De bestelling was snel afgehandeld en alles digitaal, geen papieren rompslomp. Binnen een kwartier had ik alles geregeld, inclusief domein registratie en domein forwarding. Handleidingen bij domein beheer vind ik duidelijk. Support heb ik tot op heden nog niet nodig gehad. Voor de prijs en ease-of-use zou ik Argeweb zeker aanraden aan anderen.
woensdag 2 maart 2011
Melenboer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Argeweb heeft een uitgebreid dienstenpakket. De helpdesk reageert goed op vragen. De extra's zoals sitebuilder zijn duidelijk en erg handig om snel een website te lanceren. Er zijn in de afgelopen 2 jaar bijna geen problemen of storingen geweest. Via de customersite zijn alle producten goed te beheren.
woensdag 2 maart 2011
Mouthaan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
geweldig, zeker voor deze prijs. ik heb maar een minpunt en dat is dat als je de aangemaakte domein via argeweb intypt, bijvoorbeeld www.djglennmollers.nl en je drukt op enter dan krijg je weer de oorspronkelijke (lange) webnaam, in mijn geval: http://dj-glenn.websitemaker.nl/glenn dat stelde mij wel teleur.
dinsdag 1 maart 2011
Möllers
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na een oriëntatiefase op internet gekozen voor Argeweb om enkele domeinnamen te registreren. Reden voor mijn keuze voor Argeweb was de duidelijke website en het gemak van het registreren van een domeinnaam. Het registreren van de domeinnamen verliep perfect en de online verwerking was in alle gevallen zeer snel. Dit was voor mij reden om ook de webhostig bij Argeweb te regelen. Ook dit was zeer snel en perfect online geregeld. Hetzelfde dagdeel al online. Goede en bruikbare documentatie met heldere uitleg dezelfde dag online ontvangen en de volgende dag (zaterdag!) thuis met de post. Klasse! Reacties door de helpdesk zijn zowel via mail als telefonisch adequaat, doeltreffend en snel. Conclusie: Zeer aan te bevelen.
dinsdag 1 maart 2011
D'haene
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Makkelijk en snel regelen van domeinnaanregistratie en webhosting. Goede bereikbaarheid Helpdesk en correcte en intelligente hulpverlening.
dinsdag 1 maart 2011
Hagen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Alles netjes op een rijtje en erg duidelijk allemaal. Ook gebruiksgemak is super!
dinsdag 1 maart 2011
Teunissen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
In vergelijking met een groot aantal andere providers is Argeweb klantvriendelijk en bieden ze een groot assortiment aan services die heel eenvoudig aan te vragen zijn via hun website. Ook onderhoud en aanpassingen op services zijn heel eenvoudig te regelen. Een voorbeeld voor velen !
maandag 28 februari 2011
van Oosterom
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Prima provider, ik heb nog nooit problemen ondervonden.
maandag 28 februari 2011
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Nette services. Ze mogen dan wel duurder zijn , maar dat zijn ze ook echt waard. Ik word altijd goed geholpen aan de telefoon, e-mails worden netjes beantwoord. Daarnaast is alles ook gemakkelijk te regelen en verder eigenlijk nooit problemen gehad met Argeweb.
maandag 28 februari 2011
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
makkelijke en eenvoudige manier van werken, heel overzichtelijke hulp bij het zelf opmaken van je eigen site, vlotte hulp per mail bij vragen of praktische problemen, nieuwsbrief met bruikbare tips en ideeën, regelmatige update van werkwijzes, prijs/kwaliteit meer dan dik in orde !
maandag 28 februari 2011
De Naegel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer goede ervaring. Zeer alerte hosting. Kortom Toppie
maandag 28 februari 2011
van der Eijk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had nog al wat problemen met mijn provider, Ik moet heel eerlijk zeggen dat Argeweb Hosting mij zeer goed heeft geholpen. U kent het wel, u koopt wat en het bedrijf is niet meer thuis als er een probleem is. Argeweb Hosting doet het tegenovergestelde en helpt daar waar zij kunnen. Geweldig bedrijf een volle 10! Vriendelijke groet, H.Penninkhof
maandag 28 februari 2011
Penninkhof
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Tot nu toe heeft Argeweb alles netjes geregeld, zoals ze beloofd hadden en heb ik geen problemen gehad.
maandag 28 februari 2011
Hof
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.
Richtlijnen reviews op webhosters.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Argeweb? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice