Argeweb

2,2 / 5 1.749 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • 30 Werknemers
  • KvK-nummer: 24382542
Openingstijden
  • ma-vrij: 09:00 - 17:30

Review score

2,2 / 5 1.749 ervaringen

Totaal (1.749)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (34)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Argeweb

Argeweb, een bedrijf gevestigd in Maassluis sinds 1999, is een bedrijf dat zich richt op klantenservice (van 8.00 – 20.00) en tevredenheid van de klant.

In 2014 werd Argeweb overgenomen door KPN maar is tegenwoordig een bedrijf dat valt onder Total Webhosting Solutions.

Argeweb biedt verschillende functies aan van webhosting tot e-mailhosting met als speerpunt dat ze dit zo veel mogelijk proberen duidelijk te maken in zo eenvoudig mogelijke taal, zodat de leek het ook kan begrijpen.

Dit heeft Argeweb te bieden

  • Domeinregistratie
  • Webhosting
  • Webdesign
  • VPS
  • E-mailhosting

Ervaringen 1749 op 35 pagina's

Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Als reseller ben ik zeer tevreden over de dienstverlening van Argeweb en haar medewerkers in het bijzonder. Ik word altijd vriendelijk te woord gestaan het kennisniveau is optimaal en snelheid waarmee zaken worden opgelost is meer dan acceptabel. Ga zo door!!
maandag 28 februari 2011
van Zitteren
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Uitstekende hostingprovider. nooit problemen. en vragen worden altijd snel, uitgebreid en vakkundig beantwoord. daarnaast is het customerpanel erg compleet en duidelijk, alle opties zijn te vinden. en ook de meer geavanceerde gebruiker heeft voldoende tools tot zijn beschikking. ik heb argeweb al diverse keren aangeraden aan anderen!
maandag 28 februari 2011
van der Meij
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heel gebruiksvriendelijk, makkelijk zelf beheren van domeinen en redirects, eenvoudig nieuwe domeinnamen aanvragen of opzeggen, facturen staan online bij je persoonlijke gegevens. Prijzen zijn goed en automatische verlenging gebeurt automatisch met de korting die destijds (bij het aanvragen) gold. Heel netjes. Ik raad Argeweb bij iedereen aan die een domeinnaam wil registreren!
maandag 28 februari 2011
de Bruin
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben heel tevreden over de werking van mijn site. Ik mis alleen in mijn webwinkel een knop "verder winkelen".Als mensen iets bestellen moeten ze steeds weer terug naar de home pagina. Misschien doe ik wel iets fout, maar ik kan er geen informatie over vinden op jullie site. Ik ben ook aan het overwegen om een andere webwinkel te gaan beginnen. Via mijnwebwinkel!
maandag 28 februari 2011
van Steijn
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Argeweb staat altijd voor u klaar, de prijs kwaliteit verhouding is super!
maandag 28 februari 2011
Hendriks
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Eindelijk een providor waarbij ik zelf mijn website kan beheren, zonder anderen daarbij nodig te hebben. Een verademing!
donderdag 2 december 2010
Jonker-van der Stelt
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb een domeinnaam geregistreerd bij Argeweb. Fantastische afhandeling van zaken en direct was de domeinnaam online. Het aanpassen van de dns gegevens verliep zeer soepel, waardoor nu alles naar behoren werkt!
maandag 30 augustus 2010
van Teeffelen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Snel geregeld alles na aanvraag, betrouwbaar, fijne helpdesk
maandag 30 augustus 2010
Meijer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn ervaring is buitengewoon slecht. Al meer dan 5 jaar een site bij hun. Maar nu moest ik mijn email aanpassen voor ik iets kon doen aangezien die veranderd was. Daar moet je notabene extra voor betalen. Wat een lef. Daarbij zijn ze extreem onnodig duur. Toen ik het domein wilde verhuizen werkten ze totaal niet mee. Hierdoor is ondertussen het contract met een jaar verlengt en nu eisen ze geld voor ze überhaupt meewerken aan welke verhuizing ook. Ik heb dit moeten spelen via SIDN alwaar argeweb geen vreemde is met deze praktijken. Blijkt ook nog eens dat ze regels aan de laars lappen in de hoop dat de gebruiker niet beter weet en maar zwicht. Walgelijk gewoon. Als je dan toch nog even belt met de mededeling dat je dit netjes op wilt lossen voor je de zaak verder laat behandelen door de SIDN, lachen ze je arrogant uit. Sja, als je netjes betaald en niet van plan bent weg te gaan, en vooral betaald onder oude condities (veel te duur), is er niets aan de hand. Maar zodra je dat wilt verbreken worden ze venijnig. Ik zeg enkel: kijk uit en wees op je hoede.
vrijdag 27 augustus 2010
Willem
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goede en snelle service! Ik kreeg zelfs een magazine thuisgestuurd speciaal voor webmasters. Toen ik een domein registreerde met webhosting kreeg ik een brochure thuisgestuurd met uitleg voor het maken en uploaden van een website. Perfecte service dus, ook voor mensen zonder al te veel kennis van zaken!
maandag 3 mei 2010
Kooren
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
We hebben een nieuwe website gemaakt met sitebuilder. We zijn erg tevreden met het resultaat en het gemak waarmee dit behaald is.
dinsdag 6 april 2010
Lentink
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb Argeweb leren kennen als een betrouwbare webhosting leverancier met een snelle en accurate helpdesk.
dinsdag 6 april 2010
Meijer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Argeweb is van mening dat zij al je betaalde overeenkomsten offline moeten zetten als je een andere overeenkomst niet betaald. Echter in de voorwaarden hebben ze het over overeenkomsten ter zake (dat betekend \"de betreffende\" overeenkomst. Het offline zetten van al je overeenkomsten websites en domeinnamen slaat dus helemaal nergens op toch? Je bent gewaarschuwd
vrijdag 26 maart 2010
Chapelle
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb in het verleden een .nl domein naam geregistreerd, en voor 5 jaar betaald. Rondom de tijd dat het contract af liep heb ik daar geen bericht over gehad, totdat, een half jaar na het verstrijken van het contract, ik ineens een bericht in mijn mailbox kreeg dat ze aan het proberen waren mijn domein te laten vervallen, zonder mijn handtekening. Uiteindelijk via de SIDN bezwaar gemaakt, die vervolgens aan argeweb gevraagd hebben of ze een getekend opzeggings contract hadden. Uiteindelijk is de verval actie terug gedraaid, want ze hadden bij Argeweb, uiteraard, geen getekend contract. Verhuizing inmiddels in volle gang.
woensdag 17 februari 2010
van der Craats
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
! Super !
vrijdag 29 januari 2010
de Jong
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben nu zo'n 2 jaar klant, met een stuk of 5 webhostingpakketten en ik heb totaal geen klachten! De service is goed en persoonlijk, de prijzen zijn netjes en ik heb (naar mijn weten) nog nooit storing gehad. Een topbedrijf!
dinsdag 19 januari 2010
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
vanaf mijn eerste mailtje tot aan het supersnelle registreren en adviseren,grenst argeweb aan absolute perfectie,snel,zeer professioneel,behulpzaam en zeer vriendelijk.dank aan argeweb!!!
dinsdag 20 oktober 2009
van den Boomen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb gisteren zelf een website gemaakt via de Argeweb Designer. Ik ben niet bepaald handig, maar het is uiteindelijk gelukt. Ik wil mijn complimeneten geven aan jullie perfecte helpdesk. Ik ben steeds met veel geduld en met een uiterst duidelijke uitleg geholpen. Supeer, bedankt! Niels Beerbaum Style Vision
maandag 4 mei 2009
Beerbaum
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Argeweb heeft de zaken goed voor elkaar, komt professioneel over en handelt ook zo. Tot nu toe niets dan lovende woorden over de manier van zaken doen.
maandag 4 mei 2009
Gombert
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik begrijp alle bovenstaande positieve berichten niet over de zogenaamde goede support niet. Zelf ben ik voor een klant nl. bijna 2 weken bezig met een ticket wat binnen een uur te verhelpen valt. Je krijgt bij een hostingpakket een database gebruiker toegeworpen die geen rechten heeft op de UPDATE syntax. De enige response die ik krijg is "ik ben er nog mee bezig" of "hier wordt aan gewerkt", toevallig precies 10 minuten voor de eindtijd van het ticket. De helpdesk komt alles behalve kundig over. Argeweb is tevens te duur, ala wat dat betreft. Maar geef dan een goed product terug. In staat om te verhuizen.
maandag 16 februari 2009
PBijl
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij maken al geruime tijd gebruik van Argeweb en weten geen enkele betere provider voor webhosting. Argeweb is eenvoudig in gebruik, doch professioneel. Maar ook de helpdesk is op ieder gebied uiterst behulpzaam en komt snel met oplossingen indien nodig. Van ons krijgt Argeweb een 9,5.
dinsdag 8 juli 2008
Recycling Support Nederland B.V.
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Momenteel heb ik een dedicated server bij Argeweb. na een tijd bij Widexs en Linulex een server gehuurd , heb ik besloten om met Argeweb in zee te gaan. Argeweb biedt een dedicated server voor 99,- (excl BTW) aan inclusief hardware en software updates! deze service voor een dedicated server vind je bijna nergens. Het mooiste voor mij is dat niet automatisch programma's als Plesk of CPanel op de servers draaien. Ik wil namelijk zelf de webserver inrichten en dit niet aan dergelijke dominante programma's overlaten. Toen ik destijds hierover informeerde, begrepen zij mij volledig, sterker nog ze hadden dezelfde mening! Verder is deze server veel sneller dan de vorige en heeft een veel hogere uptime! Goed Werk!
donderdag 17 april 2008
Eric Holtkamp
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zojuist weer een paar nieuwe domeinnamen via Argeweb geregistreerd. Zeer snelle en gemakkelijke afhandeling!
donderdag 20 december 2007
Roel Bout
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Altijd vriendelijke en opgewekte medewerkers. Zeer goede support, en razendsnelle servers! Zo hoort het!
donderdag 20 december 2007
Sander van Etten
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Argeweb is niet het goedkoopste hostingbedrijf in Nederland, maar als je kwaliteit en klantvriendelijke support wilt.. Dan moet je kiezen voor Argeweb!
donderdag 20 december 2007
Y Akgul
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn ervaringen zijn absoluut niet positief te noemen. Allereerst heeft Argeweb in het begin van onze samenwerking een grove fout gemaakt. Ze waren vergeten een van mijn domeinnamen te verlengen waardoor ik deze aan een andere partij ben kwijt geraakt. Hier is geen vergoeding voor geweest, een simpele "sorry" moest ik het mee doen. Daarna heb ik besloten mijn domeinnamen en pakketten over te hevelen naar een andere webhost, ook daar werkten ze absoluut niet mee wat ik erg kinderachtig vind. Ik woon in het buitenland anders was ik hiermee verder gegaan, juridisch. Nu ben ik bij een andere host die erg snel en correct is en tot nu toe geen enkel probleem heeft opgeleverd. Er is keuze zat dus wat mij betreft: neem geen risiko en zoek een ander!
donderdag 29 november 2007
Roger Ligter
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben erg tevreden over Argeweb. Als ik de helpdesk nodig heb dan wordt er altijd een goede oplossing gevonden of van goed en deskunig advies voorzien.
maandag 16 april 2007
J.F. Slijper
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben dik tevreden over de mogelijkheden die Argeweb biedt. Bovendien lukt het jullie telkens weer om nieuwe opties toe te voegen als bijvoorbeeld een webshop. Vandaar dat ik inmiddels de 2e website heb gelanceerd. Robert Witlox Directeur Witlox Vermogensgroei
woensdag 14 maart 2007
Robert Witlox
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
vind het verschrikkelijk goed hoe snel en adequaat argeweb reageert op vragen gesteld aan de helpdesk. grote klasse! jan meijer.
woensdag 14 maart 2007
jan meijer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Beste mensen van Argeweb, Mijn bijzondere complimenten voor de verzorgde afhandeling van mijn afgenomen diensten. Niet eerder ben ik zo'n complete hosting service tegengekomen. En ik ben toch al ruim zes jaar bezig op het internet. Wij kennen elkaar niet persoonlijk, maar ben enorm trots op u allen. Reinier Kromopawiro www.lintangmedia.nl www.lintangtv.nl
woensdag 14 maart 2007
Reinier Kromopawiro
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik draai momenteel 3 webhosting pakketen bij Argeweb . Services,snelheid en klantvriendelijkheid is echt TOP. Sommige praten over duur? Je kan een website draaien voor 4 euro maar wat krijg je ervoor. Mijn websites zijn overal of het nou hier is in Nederland of ergens in Australie snel te bereiken. ARGEWEB ga zo door.
dinsdag 6 maart 2007
Ricardo
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Geweldig dat je nu ook de reverse DNS kan wijzigen voor colo ! Prima
dinsdag 6 februari 2007
Bas van den Heuvel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De Webmee dvd is een goed initiatief en absoluut een uitstekende hulp voor de beginner.
dinsdag 6 februari 2007
Pia Verhoef-Hendriks
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Argeweb is zeer gebruikersvriendelijk en heeft een goede en snelle online helpdesk.
donderdag 14 december 2006
Ren? Meijer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben zeer tevreden over de extra's die Argeweb biedt. (webshop etc). De klantenservice in zonder twijfel de snelste en meest acurate die ik in tijden heb gesproken! Ga zo door!
donderdag 14 december 2006
Sebastiaan Granade
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Betrouwbare en snelle verbindingen, storingen zijn op ??n hand te tellen, duidelijke en informatieve no-nonsense website en een werkelijk fantastische helpdesk (zowel online als 'live'). ArgeWeb is zeker niet de goedkoopste, maar - afgaande op ramp-verhalen van anderen - wel ??n van de beste!
maandag 27 november 2006
Vincent Peters
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij hosten bij diverse providers en niet bij allemaal gaat het even vlekkeloos. Wij zijn met onze sites mkbis.nl en zakenkleding.com actief bij argeweb en zijn zeer content over de flexibiliteit en behulpzaamheid van de organisatie en haar medewerkers. Kwaliteit uit zich in het altijd online zijn van onze sites, wqat voor internet bedrijven zeer van belang is. Argeweb was als een van de eerste providers op het net aanwezig met PHP versie 5.1, iets wat wij nou net nodig hadden. Ga zo door, met vriendelijke groet, Menno Bout.
maandag 27 november 2006
Menno Bout
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben zeer tevreden over de service van Argeweb. Mijn vragen stel ik altijd per e-mail en het antwoord is altijd snel en volledig. Ze hebben me zelfs ondersteunt toen ik mijn website aan het bouwen was. Echt super!
maandag 20 november 2006
Judith Willemse-de Groot
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Argeweb dat is: Snel, helder en veel. Veel ruimte, veel diensten, veel service veel professionaliteit en veel vriendelijkheid. Argeweb is de afgelopen jaren behoorlijk gegroeid, daar van merk ik alleen maar de voordelen. Jan Bensliman | Webwerkt.nl
maandag 20 november 2006
Jan Bensliman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn mening is positief. Wat ik ook wil en vraag ik heb nog nooit nee te horen gekregen. De afhandeling van de tickets in het support systeem gebeurt in een flits. Van mij krijget Argeweb een 9.
donderdag 16 november 2006
Jasper van Nuijs
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben erg tevreden over argeweb, ook de afhandeling van de helpdesk is accuraat. Tevens vind de online tv-serie "webmee" een bijzonder leerzaam initiatief.
donderdag 16 november 2006
H.A.J. Fokken
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Altijd bereikbaar en het control panel is zeer goed over zichtelijk.
donderdag 16 november 2006
Sander korevaar
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Altijd bereikbaar en het control panel is zeer goed over zichtelijk.
donderdag 16 november 2006
Sander korevaar
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer snelle service, goede uitgebreide diensten en zeer kundige klantenservice. Niets op aan te merken. Echte aanrader!!
donderdag 19 oktober 2006
Pravien Mahabier
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb mijn website, mijn domeinnaam en mijn weblog bij Argeweb. Ik ben absoluut zeer tevreden met de Argeweb als provider.
woensdag 18 oktober 2006
Froukje de Both
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer goed alleen erg duur voor weinig! Maar de service is echt hoog!
zaterdag 29 april 2006
Albert
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds kort ben ik over gestapt naar Argeweb. Niks dan lof over deze provider. Ze staan me steeds vriendelijk te woord. Snelle helpdesk.
donderdag 22 december 2005
Pascale Sobry
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij gebruiken nu al geruime tijd een aantal hosting pakketten van Argeweb. Ook zelf wat problemen veroorzaakt (onkunde) en die zij door de helpdesk zeer snel verholpen. Indien een oplossing langer in beslag neemt houden ze je op de hoogte via de website en wordt je terug gebeld. Ben erg tevreden over ze. En heb ze al bij een aantal nader collega webwinkels aanbevolen, en dat blijf ik doen.
donderdag 22 september 2005
Mark Smallenbroek
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb hier vooralsnog alleen mijn domeinnaam geregistreerd. Als ik ooit webruimte nodig heb zit ik bij Argeweb. Ik hoef echt geen andere hoster. Ben zeer goed geholpen. Was een keer mijn wachtwoord voor de customersite kwijt. Ik heb gebeld en binnen no time had ik een nieuw wachtwoord. Die ontving ik per sms. Prima Service. Ik ben echt zeer tevreden, en ik hoop nog lang klant te mogen blijven!!!!!! Klasse Argeweb. Ze zijn ook niet duur. Ze verdienen nog meer klanten!!!!
donderdag 2 juni 2005
Hikmet Terzioglu
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.
Richtlijnen reviews op webhosters.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Argeweb? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice