Domeinwinkel

4,4 / 5 309 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • KvK-nummer: 60537612
Website screenshot Domeinwinkel

Overall score

4,4 / 5 309 ervaringen

Totaal (309)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (7)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Domeinwinkel

Hosting bedrijf Domeinwinkel is sinds 2003 actief met het aanbieden van webhosting en domeinregistratie. Het bedrijf is gevestigd in Breda en maakt gebruik van een datacenter in Cappele aan den Ijssel.
Domeinwinkel biedt drie webhosting pakketten aan, deze beginnen met een €0,99 SSD hosting pakket zonder database. Wie een CMS zoals WordPress of Joomla wil gebruiken kan kiezen tussen het Basic SSD hosting pakket (€4,44 per maand) en het Premium SSD Hosting pakket (€7,77 per maand).

Domeinwinkel ervaringen en klachten

Ben je al klant van Domeinwinkel dan vragen we je via onze review mogelijkheid je ervaring te delen. Het kan gaan om een positieve ervaring omdat je zo tevreden bent maar ook negatieve ervaringen met klachten over slechte service of prestaties mogen gedeeld worden.

Ervaringen 309 op 31 pagina's

Klantenservice is 3x niets
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zwaar onprettig, geen hulp, ze kunnen geen back up terug zetten en als je weg wil dan is gelijk je website weg. 0,0 empathie en je moet maar afwachten of ze respons op je mail geven, want een telefoon hebben ze niet
dinsdag 15 mei 2018
Karin
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Povere bedoening
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na het (automatisch gegenereerde) bedankje voor de aankoop van een domeinnaam in december werd het ijzig stil. Voortschrijdend inzicht en eigen studie hebben mij als beginner wel verder gebracht, maar mijn domeinnaam is nog altijd niet aan mijn NAS gekoppeld. En intussen blijkt de helpdesk (what 's in a name) gesloten. Een veeg teken, zeker nu ook de eigen domeinnaam te koop staat. Een bedrijf zonder telefoonnummer en helpdesk: ik zou er als aspirant klant niet meer aan beginnen!
zaterdag 27 januari 2018
Wim Lammers
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 1
Geen enkele reactie op probleem
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij zijn al enkele jaren klant. Ik heb nu echter de indruk dat het bedrijf niet meer bestaat of failliet is. Men lost namelijk al dagen ons probleem niet op maar reageert ook niet op de vele emails die wij hebben gestuurd. Hele vreemde zaak ........
zaterdag 27 januari 2018
Michel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben nu een aantal maanden klant maar Domeinwinkel komt systematisch de gemaakt afspraken niet na. Nu wil ik opzeggen en heb daarvoor diverse e-mails verzonden naar Domeinwinkel maar daar wordt niet op gereageerd. Bij de verkoop reageerde ze binnen 1 dag op mijn e-mail maar wanneer je wilt opzeggen of hulp nodig hebt geven ze niet thuis. Super teleurstellende ervaring en ik raad iedereen af met dit bedrijf in zee te gaan.
zondag 3 december 2017
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik wil opzeggen maar er wordt niet gereageerd op mailtjes. Voor de Herinneringen van de factuur kunnen jullie mij wel vinden. Hoe krijg ik contact?
maandag 6 november 2017
Fischer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik probeer nu al 4 weken een antwoord te krijgen op mijn vraag en geen reactie. Bellen doen ze niet aan, maar sturen me graag via de email het bos in. Ze zetten een speciale aanbieding op de site maar daar kom ik blijkbaar niet voor in aanmerking ongeacht dat er wel zo mee geadverteerd wordt ronduit oplichting!
donderdag 12 oktober 2017
Wijsbeek
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Enige tijd geleden moest ik DNS gegevens omzetten voor mijn domeinnaam, alleen had ik geen idee hoe dat werkte. Ik heb contact opgenomen met de support en zij hebben me ermee geholpen. Ik heb hier zelfs veel van geleerd!
vrijdag 25 augustus 2017
Verbeek
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Slechtste ervaring dat ik ooit heb gehad met een hosting. Ze hadden beloftes gemaakt die ze niet konden nakomen, voornamelijk dat hun hosting Magento 2 zou ondersteunen. Toen wij erachter waren gekomen na meer dan 60 e-mails en ongeveer 20 dagen bezig wilden ze het geld niet terugbetalen. Hun 30 dagen bedenktijd is dus ook niet waar. Geloof niks dat zij zeggen, ze zijn oplichters en geven nu geen antwoord op mijn e-mails. Ow trouwens er is geen telefoonnummer dat je kunt bellen ze zitten altijd achter een e-mailadres te schuilen. Ik zou iedereen adviseren om geen gebruik te maken van deze hosting want je zal zeker je geld kwijt raken zoals ik.
vrijdag 28 juli 2017
Ramada
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Had de helpdesk nodig voor vreemd probleem. Ze begrepen mij snel, hebben adequaat gezocht naar oorzaak. Dit niet echt gevonden, maar wel preventief mij verhuist van server, waardoor mijn probleem wel opgelost is!
donderdag 8 juni 2017
nijk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Waardeloze organisatie. Ben je eenmaal klant dan is er een zeer ondoorzichtige procedure van opzeggen. Hierdoor wordt telkens gezegd: u heeft op de foute manier opgezegd (??) dus u moet weer een jaar betalen. Neigt naar internet criminaliteit. Men spreekt over een "domeinwinkel account", waarmee je moet opzeggen, volstrekt onduidelijk hoe en wat...overigens ik vind dat ik geen klant meer ben maar domeinwinkel blijft ontkennen dat ik rechtmatig opgezegd heb
dinsdag 30 mei 2017
Tellings
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Domeinwinkel? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met de richtlijnen en het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar:

Webhosting

Intro SSD

€ 0,99 /maand
  • Opslag: 50 MB
  • Dataverkeer: 5 GB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Nee

Domeinnaam

.nl

€ 10,00 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Nee