Home / Hosting Bedrijven (A tot Z) / DreamHost.nl Web hosting

DreamHost.nl Web hosting

3,2 / 5 52 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • Nederland Werknemers
  • KvK-nummer: 24.269.577
Website screenshot DreamHost.nl Web hosting

Overall score

3,2 / 5 52 ervaringen

Totaal (52)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (0)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Ervaringen 52 op 6 pagina's

Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik sluit me aan bij de vorige twee reviewers: Bijna een week offline door fouten bij Dreamhost is onacceptabel. Daarnaast blijken ze geen backups te hebben van de gecrashde server. Waardeloos dus. Zo 'ie zo zijn ze slordig met zaken, zo worden adreswijzigingen niet of niet goed geregistreerd en krijg je dan opeens aanmaningskosten omdat je de factuur niet betaald zou hebben (terwijl die nooit ontvangen is). Sites die uit de lucht gaan omdat ze zelf een (tijdig betaalde) verlenging niet goed geregistreerd hebben e.d. Genoeg. Ik ga verhuizen.
vrijdag 11 maart 2011
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Het ging jaren lang geweldig. Ze boden veel mogelijkheden aan voor niet te veel geld. Maar sinds september vorig jaar zijn er problemen met hun servers, waardoor de bij ons horende websites telkens onbereikbaar raken. Op dit moment, 7 maart 2011, ligt de server MAFDET.g1ga.nl er uit sind 2 maart !! 6 volle dagen. Precies op een moment dat wij heel veel publiciteit hebben gehad en er heel erg veel verkeer naar onze sites kwam. Dat loopt nu direct allemaal weer leeg !!! Als ze een redirect hadden aangeboden, waar je je bezoekers heen kon leiden in dit soort gevallen, dan hadden we de nieuwe mensen nog op de hoogte kunnen houden. Nu stoot iedereen pontificaal de neus. Echt ongelooflijk. Meer dan 800 hits in 2 dagen op een website die via bovengenoemde site te bereiken was. De site die nu down is. De site die in alle kranten en op de radio genoemd werd. En nu .. als het 15 mensen per dag zijn dan is het veel . Een dergelijke fout is ontoelaatbaar. Het spijt me erg voor Dreamhost.nl, want ze deden het geweldig. Tot de narigheid in september 2010 begon. Maar wat er nu aan de hand is kan ik niet accepteren. 6 volle dagen 3 van onze domeinen down. Sorrie Dreamhost.nl. We gaan verhuizen. BTW: Dat e-mail adres van de helpdesk klopt niet. Daar komt helemaal niets op aan. (helpdesk@dreamhost.nl)
maandag 7 maart 2011
Karman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al meer dan 24uur liggen hun servers eruit. Het bericht op de helpdesk-site : "Een nieuwe server zou vandaag nog per koerier gebracht worden, waarna we alle accounts zouden gaan laten lopen via deze nieuwe server, maar om ons onduidelijke redenen is deze nooit gekomen. Wij begrijpen uw frustratie en delen deze ook zeker met u, maar meer dan we tot op heden hebben gedaan kunnen we helaas niet voor u doen. U zult uiteraard verder geïnformeerd worden indien dit op u van toepassing is " Er blijken ook geen backup's te zijn.... Geen concrete oplossing. Alleen maar slappen excuses. Druk bezig om domeinnamen te verhuizen. Hier wil ik weg. Geen solide bedrijf !!
vrijdag 4 maart 2011
van Bergen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben zeer tevreden over de producten en service van Dreamhost.nl. Ik ben al een aantal jaar klant en ben altijd goed en snel geholpen bij het plaatsen van bestellingen of vragen. Ik ook erg tevreden met de manier waarop ze je te woord staan en hoe ze constructief meedenken. Als ze dit zo volhouden, blijf ik er nog lang klant!
vrijdag 15 februari 2008
Bogers
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had geen problemen met Dreamhost tot het moment dat ik wilde overstappen naar een andere provider. Ik heb een .biz domeinnaam geregistreerd en nu beweert men dat deze niet te verhuizen is naar mijn nieuwe provider omdat hun software dit niet ondersteund. Daar baal ik dus enorm van. Alles loopt bij mij via deze .biz domeinnaam, website, mail, etc. en nu raak ik deze domeinnaam dus kwijt! Terwijl hij van mij is, ik betaal er toch voor... Een oplossing werd mij niet aangeboden na diverse mails. Het lijkt gewoon op een geval 'pech gehad'. Niet netjes dus, en toch nog een negatieve ervaring.
woensdag 14 november 2007
Richard van Iwaarden
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Op 20 mei 2007 zonder enige aankondiging werd m?n site uit de lucht gehaald. Toen ik na een half ging informeren bij de helpdesk kreeg ik te horen me niet zo druk te maken en me te melden bij de Abuse afdeling. Onderzoek wees uit dat een joomla component op hol was geslagen en dat ik de gedeelde server teveel belastte. Vanwege het ontbreken van iedere vorm van overleg een klacht ingediend. Netjes antwoord gehad van de directeur en alles klinkt aannemelijk, maar over ??n ding worden we het klaarblijkelijk niet eens. Ik vind dat een klant meteen op de hoogte moet worden gebracht zodat hij weet dat er een probleem is. Bij Dreamhost is men de mening toegedaan dat men eerst gaat afsluiten ,dan het probleem gaat onderzoeken en dat daarna pas de klant aan de beurt komt. Mijn voorgestelde slogan voor Dreamhost : ?"Dreamhost, het bedrijf waar u zonder enige vorm van overleg, zonder waarschuwing en zonder nader bericht uit de lucht kunt worden gehaald omdat u teveel resources gebruikt" werd als overdreven beschouwd door Dreamhost. Ik ben nog steeds een tevreden klant, goed product voor een goede prijs. Maar op dit punt zitten ze toch echt fout. Eerst de klant inlichten dan allerlei procedures opstarten, desnoods tegelijk. Maar de klant compleet in het ongewisse laten?..bah! ?Klant is koning? wordt hier een beetje ?klant moet niet zeiken en rustig afwachten? en dat valt me erg tegen van dit prima en serieuze bedrijf. Foute procedures zijn er om herzien te worden, helaas zien ze dat zelf niet zo.
maandag 18 juni 2007
Henk van den Heuvel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Prima ervaringen met deze Provider. Zeer volledige informatie. Adequate antwoorden bij problemen. Snelle reactie bij activering (zelfs op 23 Pinksterdag) . Ik ben zeer tevreden Daan van Bergen
maandag 28 mei 2007
Daan van Bergen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goedkoop is duurkoop! Wat een ELLENDE. Wij gaan al onze hosting bij deze provider opzeggen en advocaat inschakelen om schade te claimen.
donderdag 24 mei 2007
GB
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn ervaringen met de vorige schrijver zijn vergelijkbaar, alleen, ik heb een resellerpakket bij hen, dus met mij zijn een aantal bedrijven/personen mede gedupeerd. Die gasten zijn dus niet eens in staat om een backup te rug te rollen, houden je een maand lang aan het lijntje dat het allemaal goed komt en zijn telefonisch dus gewoon niet bereikbaar. Ik ga er dus zeker vertrekken en breng mijn sites elders onder. Gelukkig heb ik zelf nog wel backup van de meest belangrijke sites en webfuncties die er ondergebracht had. Kortom: ZEER SLECHTE PROVIDER, UITERST ONPROFESSIONEEL
woensdag 23 mei 2007
Ludo Arts
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Tot voor een paar weken niets dan lof, maar momenteel zijn er grote problemen met de service. Ik gebruik de service voornamelijk als e-mail adres en dat is nu al meer dan twee weken niet mogelijk doordat er problemen met de server op AMX zijn. Het is nu al zover dat ik een nieuw e-mail adres op gmail aan heb moeten maken om mijn relaties nog te kunnen bereiken. Zakelijk gezien is dit niet echt aantrekkelijk. Als ik bel krijg ik steeds het bandje dat men er alles aan doet om weer zo snel mogelijk in de lucht te komen. Al met al begin ik te twijfelen aan de professionaliteit van deze aanbieder en overweeg over te stappen.
woensdag 9 mei 2007
Pleun Keijzer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met DreamHost.nl Web hosting? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met de richtlijnen en het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar:

Webhosting

DreamHost.1

€ 2,50 /maand
  • Opslag: 250 MB
  • Dataverkeer: 10 GB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Onbekend
  • Verhuisdienst: Onbekend
  • SSL: Ja

 

Domeinnaam

.co.uk domeinnaamregistratie

€ 12,50 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Onbekend
  • DNSSEC: Onbekend
  • Telefoon: Onbekend
  • Verhuisdienst: Onbekend
  • Whois Privacy: Onbekend