E-Dentify Webhosting

0,6 / 5 142 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • KvK-nummer: 01104341

Overall score

0,6 / 5 142 ervaringen

Totaal (142)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (0)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Ervaringen 142 op 3 pagina's

Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik weet het is de slechte webhoster ooit! Ben er gelukkig al een tijdje weg... Zijn er geen bedrijven die spijt hebben van deze host? Misschien faillissement aanvragen? Is de mooite waard.
dinsdag 13 februari 2007
Wouter
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Erg goedkoop, niet meest briljante support, maar tot nu toe 0 downtime gehad en een snel werkende server. Ook andere sites die daar gehost zijn werken gewoon goed. Ik snap de paniek hier niet zo hoor... Maar goed vooral mensen met negatieve ervaringen zullen hier reageren...
vrijdag 9 februari 2007
HackZois
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
dit klinkt niet goed ik heb namelijk net hier een domein aangevraagd met pakket en al betaalt
zaterdag 20 januari 2007
rowan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Had ik hier maar eerder gekeken, Helaas ben ik een tijd geleden ook in het zinkende schip gestapt. Eerts een klein domein ? 1 euro per maand, en dat ging in het begin goed (lees ongeveer een maandje) daarna veel downtime etc etc. dit zou met een reseller account beter zijn werd mij verzekerd. Dus ach, wat kan het, het is geen professioneel domein, dus we proberen het toch maar. Reseller pakket aangeschaft. die werkte inderdaad stabieler, ik gelukkig. na een aantal weken, weer downtime, site helemaal weg, weer gehacked, weer down, daar gaan we weer. Nu probeer ik beide domeinen op te zeggen, ik netjes 2 maanden voor de opzegtermijn schriftelijk opgezegd, nu weten de mannen met te vertellen dat ze mijn brieven niet hebben ontvangen...... Of ik nog even een jaartje wil betalen en dan volgend jaar opzeggen........ Ik krijg er een punthoofd van, reageren is alleen maar dat ik volgend jaar op kan zeggen. BAH, wat een kots bedrijf, zo kan ik m'n centen ook verdienen door opzeg brieven weg te donderen en mensen te bestoken met rekeningen en dreigen met incasso bedrijven. Ik vraag me af of iemand al een keer juridische stappen heeft ondernomen tegen deze cowboy's als dat zo is, laat het me aub weten, want ik ben het goed zat. je kan me mailen (zit hier gewoon bij mijn naam) Wat een bagger zeg ik ga weer lekker terug naar YourHosting.nl, die weten tenminste wat hosten is!! ?n service!!
maandag 15 januari 2007
Bart Heemskerk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Dit is veruit het slechtste hosting bedrijf aller tijden. Mensen, nooit in zee gaan met dit bedrijf. 1) Ontzettend veel downtime. 2) Ongeloofelijk slecht support, kanten worden vaak gewoon genegeerd. 3) Onvriendelijke medewerkers. 4) ... Momenteel is er weer een storing aan de gang. Al twee dagen is onze site door een onbekende reden onbereikbaar. Van e-dentify horen we niets. Ik verhuis binnenkort zeker en vast. Het zijn gewoon een bende prutsers.
woensdag 6 december 2006
Webmaster Bnart
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Nieuwe ontwikkelingen: Ze hebben 't forum offline gegooid en de online support is volledig (ja, echt volledig) verdwenen. Mails naar support@e-dentify.nl komen niet meer aan etc. Misschien is 't voor mij een IP ban omdat ik me onder andere hier negatief uitlaat over het stelletje oplichters maar dat lijkt me sterk. Ze hebben 't waarschijnlijk te druk met al het door oplichting verkregen geld dat ze hebben uit te geven. Anyway; ik wilde mijn boeltje opzeggen maar dat kan dus niet, de opzeg termijn is inmiddels ook verstreken denk ik dus persoon onder mij; ik ga maar eventjes met u mee naar de rechter denk ik :-)
woensdag 6 december 2006
Wytze van der Veen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ook ik ben het zat met E-Dentify al het tweede jaar dat ik een aanmaning tot betalen krijg voor ietswat ik al niet meer gebruik bij ze. verleden jaar is mij toegezegt dat ik uit het bestand was verwijderd echter dit jaar weer een rekening (waarna ik contakt heb gehad met het bedrijf), maar wat krijgen we daarna mijn termijn van betalen is verstreken en het incasso bureau gaat mij schrijven. Ik reageer niet meer, maar ga een rechtzaak tegen hun beginnen HI laat de deurwaarder maar komen. Ook denk ik dat ik eens naar SIDN of zo ga mailen dat ze deze firma uit het ledenbestand kunnen halen. Kortom een schande voor de hosting wereld. zo en nu even afkoelen
vrijdag 1 december 2006
lemmy
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik doe ook nog maar even een duit in het zakje met negatieve ervaringen: Ik beheer een website voor anderen die hebben gekozen voor deze webhost. Afgelopen zondagochtend rond 13.00 uur (ik weet niet hoe lang de server toen al down was) constateerde ik dat de mysql-server down was. Direct een e-mail gestuurd met de vraag er iets aan te doen. Pas zondagavond rond 18.00 was de databaseserver weer op orde. Hij heeft er dus minimaal 5 uur lang uitgelegen, maar zeer waarschijnlijk langer omdat er al sinds zaterdagnacht niets meer de database ingekomen is. Maandagmidden om 14.00, welgeteld 25 uur later krijg ik dit mailtje: Hartelijk dank voor uw melding, echter lijkt de website nu weer in orde te zijn, dus onze systeembeheerders hebben het probleem waarschijnlijk snel opgelost. Men klopt zichzelf dus op de borst en vind het snel dat de server 5 uur lang down is geweest. Ik ken maar weinig dynamische sites die 5 uur lang, zonder database, hun bezoekers tevreden houden. Kortom: deze jongens hebben niet eens door dat ze belabberde service leveren, laat staan dat je op korte termijn verandering kan verwachten.
dinsdag 21 november 2006
Rick
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Een aantal jaren geleden getracht een domein te registreren via E-Dentify. Heb de betaling voldaan -> geen reactie van het bedrijf. Toen koos ik voor een concurrent en dat verliep voorspoedig (www.antagonist.nl) Na veel pogingen kreeg ik mijn geld terug en ik was tevreden, echter nu krijg ik elk jaar ongeldige facturen van E-Dentify en dreigbrieven over incassobureau's. Let a.u.b. op en mijdt dit bedrijf!
zaterdag 18 november 2006
frank
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mij ervaring met E-dentify opzich matig. Ze hebben in oktober hun servers verhuist die weken daarna hebben ze heel veel downtime gehad. Verder werden mijn mailtjes snel en beleefd beantwoord. We een min puntje vind ik dat ze mijn verhuis en registratie contract waren verlogen die ze alsnog na 2 weken hebben gevonden.
zondag 5 november 2006
Erwin
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De slechtste webhoster en registratie bedrijf dat ik ken. Service=0
woensdag 1 november 2006
Rolf Bosscha
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Dit slaat echt alles mensen, nooit in zee gaan met deze lui. Veel downtime en slechte support, maar wat ik laatst meemaakte geloof je echt niet. Ik heb een probleem met hen omdat de server waarschijnlijk geblacklist is en er geen mails meer doorkomen naar mijn isp. Ik heb op diverse fora en ook via hun support afdeling om hulp gevraagd. Omdat ik zogezegd persoonlijke communicatie met hen openbaar heb gemaakt hebben ze mijn 4 websites geblokkeerd. Dit kan toch echt niet! Onthou mensen, dit zijn 17 jarigen die een bedrijfje runnen. Ze gedragen zich helas al 14 jarigen.
zondag 29 oktober 2006
Pieter Dejaeger
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ook ik had pakket 1 voor 1 euro per maand, en kwam bij deze host doordat een vriend mij op deze host wees. Wat hij en ik beide niet wisten is dat sinds 2004 toen ze begonnen ze tot heden niets geleerd hebben als het gaat om service. Dat je niet alles kan en mag verwachten voor 1 euro is duidelijk, maar de laatste 2 maanden hebben me duidelijk geen plezier gegeven in mijn website. Dat die 1 dag of zo er eens niet is zou niet eens zo erg zijn, maar een hele week niks, ook geen e-mail is de limmit. Niets geen uitleg, het forum waar niet word gereageert, maar alleen de deleteknop werkt van de moderator. Bij de verhuizing naar mijn nieuwe host werd direct bezwaar gemaakt, alsof ik dan wel zou blijven....... Ik heb aangetekend opgezegd, maar gezien de ervaringen die ik gelezen heb op hun forum verwacht ik straks gewoon een rekening en zo, want de administratie blijkt ook al een puinhoop. Mijn verhuizing naar Webreus is inmiddels een feit waar ook E-dentify niets meer aan kan doen. Achteraf: had ik maar eerder Webhosters.nl gelezen, dan was ik hier nooit ingetrapt!
zaterdag 21 oktober 2006
Ruud Coorn
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ook ik had pakket 1 voor 1 euro per maand, en kwam bij deze host doordat een vriend mij op deze host wees. Wat hij en ik beide niet wisten is dat sinds 2004 toen ze begonnen ze tot heden niets geleerd hebben als het gaat om service. Dat je niet alles kan en mag verwachten voor 1 euro is duidelijk, maar de laatste 2 maanden hebben me duidelijk geen plezier gegeven in mijn website. Dat die 1 dag of zo er eens niet is zou niet eens zo erg zijn, maar een hele week niks, ook geen e-mail is de limmit. Niets geen uitleg, het forum waar niet word gereageert, maar alleen de deleteknop werkt van de moderator. Bij de verhuizing naar mijn nieuwe host werd direct bezwaar gemaakt, alsof ik dan wel zou blijven....... Ik heb aangetekend opgezegd, maar gezien de ervaringen die ik gelezen heb op hun forum verwacht ik straks gewoon een rekening en zo, want de administratie blijkt ook al een puinhoop. Mijn verhuizing naar Webreus is inmiddels een feit waar ook E-dentify niets meer aan kan doen. Achteraf: had ik maar eerder Webhosters.nl gelezen, dan was ik hier nooit ingetrapt!
woensdag 18 oktober 2006
Ruud Coorn
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mensen, wees gewaarschuwd, nooit hosting bij deze provider kopen. Bijna dagelijks ligt de server plat en vaak voor heel wat uren. En de downtime is er altijd in de piekmomenten, dus de momenten waar je de meeste bezoekers verwacht. Conclusie: Laat je niet verleiden door de prijs, je zult het je toch beklagen. Betaal liever een eurootje meer voor een andere en beter webhost.
dinsdag 17 oktober 2006
Buysse
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
WAARDELOOS!!!!!!!! Iets anders kun je niet zeggen. Dit zijn knoeiers eerste klas, heb onze site er sinds september zitten en de downtime loopt al in de dagen!!!! afgelopen week 3x down vandaag diverse malen down. Onlangs hadden ze een grote crash werd er zonder pardon een back-up van 23 dagen oud terug gezet. Dit bedrijf wordt gerund door jochie's van ongeveer 17 jaar en moeders doet de boekhouding. Tickets worden slecht of niet behandeld, op het forum wordt zware censuur toegepast en als ze reageren is het vaak onbeschoft en kinderlijk. telefonisch nagenoeg altijd onbereikbaar. Ze werken zonder raid backup dus als er iets gebeurd ligt de boel plat tot dat er een na school met zijn OV jaarkaart naar het datacenter kan afreizen. Domein aanvragen gaat ook niet echt van een leien dakje. Had alles doorgestuurd, betaald en na 2 weken was het nog niet rond, heb ik het domein via een nader geregistreerd, vraag ik mijn geld terug krijg ik als antwoord dat het domein wel degelijk is geregistreerd en aktief is volgens het sidn, klopt alleen niet via hun. E-DENTIFY DON'T DO IT!!!!
zondag 15 oktober 2006
Roel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
NOOIT BIJ DEZE FLUT HOST GAAN! ERG SLECHT! Je kan beter voor wat goedkoops en betrouwdaars naar topservers.nl gaan!
zondag 8 oktober 2006
Arwin
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
GA NIET IN ZEE MET DEZE LUI! Ze zijn lekker goedkoop, maar daar krijg je dan ook echt totaal NIETS voor terug. Ze zijn niet beleefd tegen klanten, de site ligt er telkens uit en ze hebben laatst een backup van 23(!!!) dagen geleden teruggezet... Troep, gewoon troep... Ik ga zo snel mogelijk naar een andere host!
dinsdag 26 september 2006
J van Loenen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Hopeloos, ligt er om de haverklap uit, hier ga ik zo spoedig mogelijk bij weg.
maandag 25 september 2006
Harry
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik zou hier nooit meer webhosting genomen. Gisteren is de server gecrashed en hebben ze een backup van 23 dagen geleden gerestorded. Toen heb ik een schadevergoeding ge?ist en dan staat er ineens in de algemene voorwaarden: De klant heeft recht op een dagelijkse backup. E-dentify Internet Diensten is niet aansprakelijk voor dataverlies. Ik heb hier pakket 1. Maar ik probeer zo snel mogelijk hier weg te zijn. Het kost veel meer dan het lijkt.
zondag 24 september 2006
pieter
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Koop aub nooit webruimte bij deze provider. Hun algemene voorwaarden veranderen constant naar hoe het hun het beste uitkomt. Volgens mij is dat zelfs illegaal. De support trekt op niets, weken wachten voor je reactie krijgt en als je reactie krijgt, nemen ze je probleem niet serieus en wimpelen ze je af. Nee, alles ok, zolang je geen problemen hebt, maar de problemen komen zondermeer. De hosting zelf heeft een tijdje beter gedraaid, maar nu ze terug verhuisd zijn van datacenter, loopt alles terug in het honderd. De server is traag, mysql ligt er geregeld uit, ... Neem deze hosting en je koopt er een heleboel problemen bij. Ze hebben een forum waar ze vaak op rondhangen, maar de enige reactie die je krijgt is, maak een support ticket aan. Moesten ze nu deftig reageren op die tickets, dan was dat voor mij geen probleem. Als je kritiek uit op hun forum, dan verwijderen ze je bericht of passen het aan zodat het hun goed uitkomt. Ik stem NEEN voor e-dentify en ik verhuis de komende tijd zeker en vast. Een gewaarschuwd man is er twee waard. Het enige positieve is de prijs, maar is dat het waard?
dinsdag 12 september 2006
P. Dejaeger
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
In een woord? Waardeloos met hooftletter W. Ik heb de het idee dat ik betaalde voor een gegarandeerde downtime van 50%... Useless...
donderdag 31 augustus 2006
Richard
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Opzich te vreden over deze provider. Een echte top helpdesk hebben ze ook weer niet maar al mijn tickets zijn hoe dan ook binnen twee dagen beantwoord. Ik heb een resellerpakket bij ze voor 5 euro per maand. Echt een spotprijs. En de downtimes.. ik heb er pas ??n gehad van 5 minuten in een maand tijd. Ik ben erg te vreden over ze. Ook het aanvragen van domeinnamen. Na het opsturen van het contract d.m.v. een uploadformulier op het resellerpanel, wordt de domeinnaam direct geregistreerd. Al voordat de betaling binnen is. (Dit geld alleen voor resellers). De volgende dag is je domeinnaam bereikbaar. Een goede webhost voor weinig geld.
woensdag 30 augustus 2006
Jeff van Hees
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De vele negatieve reacties mbt deze provider kan ik zeker niet ondersteunen. Ik ben uitermate tevreden en draai reeds meer dan een jaar zonder problemen met drie verschillende websites via E-dentify. En dat alles voor een prijskaartje dat je nergens vind.
dinsdag 29 augustus 2006
Peter Jaspers
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na een halfjaar gedonder gehad te hebben met E-dentify van wege de hoeveelheid downtime. Heb ik ze gevraag of ze mijn website konden verhuizen naar een andere server. Dit was geen probleem werdt mijn gezegt, maar toen het puntje bij paaltje kwam werd mijn website dus mooi niet verhuisd. waardoor ik mijn contract per direct heb ontbonden. Maar nu willen ze bij e-dentify het resterende bedrag niet terug storten op mijn bankrekening (waar ik volgens de nederlandse wet recht op heb). Ik ga binnenkort juridische stappen nemen dit [...] bedrijf. E-DENTIFY IS BETALEN VOOR DOWNTIME!!! wil je geen gedonder met dit bedrijf ga er dan NIET hosten Thiemo
woensdag 12 juli 2006
Thiemo
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Momenteel zit ik nu 2jaar bij E-dentify. In het begin aardig veel problemen met ze gehad met downtime. Maar afgelopen jaar niets anders dan lof. Wel een probleempje gehad met de facturering van hun kant maar is ook op z'n pootjes terecht gekomen. Onlangs nog maar een 2e pakket en .nl bij hun aangevraagd. Snelle afhandeling en goede service.
maandag 3 juli 2006
A.Stoffers
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Nog nooit zo'n slechte hosting gehad. Ten eerste veel te veel downtime, na 8 maanden opgezegd. Krijg ik in januari een brief die in november is verzonden dat ik moet betalen. Stuur ik brieven/mails/faxen krijg ik geen reactie. Telefonisch krijg ik alleen voicemail. Nu een brief van incassobureau omdat ik niet betaald heb! Incassobureau gebeld, zij kunnen niks doen voor mij omdat ze bij E-Dentify van niets weten. SLECHT....BAGGER GEWOON....SLAAT NERGENS OP!!
vrijdag 23 juni 2006
Ivo
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik maar ook genoeg andere weten dat E-Dentify niet de betrouwbaarste provider op het net is. Gisteren lag mijn server down, en vanochtend weer. Gisteren had 29 dagen van te voren opgezecht, want hij was pas op 21 JULI online gegaan, hoewel ik hem op 30 JUNI had gekocht. Nu gaat die man zeggen dat de verlengdatum de aanvraagdatum is, en dat ik het account niet mag stoppen.
vrijdag 23 juni 2006
yton
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
E-dentify is een slechte host! Ze hebben 1 en al problemen. Ik spreek uit ervaring want ik zit er inmiddels zo'n 1 en een half jaar, en heb momenteel geen 1 week hosting volgens hun beloftes gehad. Aangezien ik een grote website run, is het erg lastig om bij hun te zitten. Ze beloven dat ze hun problemen verhelpen, maar niks is waar. Ze verwijderen klachten als je die post op hun forum en hun ticket systeem (waar je klachten kunt melden) geeft 1 en al errors. Ik krijg nooit een normaal netjes antwoord binnen 3 werkdagen. 1 en al ellende. Ik zou bijna een anti E-dentify actie beginnen en weet zeker dat er veel steun zou komen!
zondag 18 juni 2006
Mark.F
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
ZEER SLECHT! Ik kreeg een rekening voor een domeinnaam die reeds MAANDEN eerder was verhuisd en netjes was opgezegt (voor de opzegtermijn) Hun reactie op mijn klacht: de rekening wordt verwijdert uit het systeem (geen excuus, alleen een kort bericht) Daarna werd ik verrast met een nieuwe rekening, deze keer een aanmaning met een dwingende toon, beetje dom want de vorige rekening zou uit het systeem worden gehaald. Sterker nog, de rekening had nooit gemaakt mogen worden. Niets aan de hand, ik maak hier melding van en krijg (een aantal dagen later) een mailtje dat de factuur uit het systeem zou worden gehaald, geen excuus maar wel resultaat (dacht ik.....) Vandaag kreeg ik opeens een vordering van een incassobureau! over dezelfde factuur! (inmiddels een jaar oud) Ik weet nu zeker dat dit bedrijf GEEN administratie bijhoud! Ik heb ze vandaag een mailtje gestuurd en wacht even af wat hun reactie over de onterechte incasso brief is. Conclusie: Als je graag onterechte rekeningen wilt ontvangen en je wilt verbazen over slechte en trage service zit je goed bij e-dentify, de slechste administratie van nederland!
zaterdag 17 juni 2006
Guido M.
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben totaal niet te spreken over e-dentify webhosting aangezien mijn website meer downtime heeft dan uptime, tevens komen ze hun beloftes niet na en laat ik het al helemaal niet hebben over de klantenservice van hun ZEER TRAAG (11 dagen moeten wachten op een reactie) GEWOON BAGGER!!! ik raad iedereen af om bij e-dentify webhosting te gaan hosten
vrijdag 2 juni 2006
Thiemo
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
E-dentify is erg goed koop maar brengt een hoop problemen met zich mee ze bieden geen service hebben volgens mij niet door dat ze een betaalde dienst aanbieden en dan dus ook moeten zorgen dat alles werkt. Ze zijn nooit bereikbaar omdat ze nog op school zitten. Nu heb ik bijvoorbeeld al dag het probleem dat ik geen mail ontvang ook zegt hij telkens dat mijn webspace vol is terwijl ik volgens de cpanel disk space nog zeker 700M
donderdag 18 mei 2006
Joost van der Steen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Geen enkel probleem.. tot nu toe dan.. Al bijna een jaar via deze webhost heb ik een site. Nog geen enkele keer 'down' meegemaakt.. Ik heb dan ook nog geen ervaring met de service. Het cpanel werkt snel en goed en voor de prijs is het zeker een aanrader.. Op dit moment is mijn site echter niet te bereiken en de webhosting zelf ook niet.. Behoorlijk klote als je je bedrijfsemail via dit hebt lopen. Ik hoop hier snel iets van te horen.. anders is het voor mij vlug afgelopen.
maandag 15 mei 2006
P. Strijbos
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben ZEER ontevreden over deze host. De mensen die hier werken behandelen de klanten absoluut niet klantvriendelijk. Doe zo verder en men tekent hun eigen doodvonnis. De support is z??r traag en als je dan al geholpen wordt, is de manier waarop ook terug teveel gevraagd! Een echte AFRADER dus ! !
vrijdag 12 mei 2006
Hans Corvelyn
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De ervaringen voor de eerste domeinnaam zijn als voldoende ervaren. Vooral het cpanel werkt prima. Ik heb echter twee weken geleden een tweede domeinnaam aangevraagd (*.com) en reeds betaald, maar in tegenstelling tot de eerste domeinnaam krijg ik maar geen reactie en contractformulier. Ik ben er dus steeds minder over te spreken.
zaterdag 29 april 2006
van Liempt
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben bepaald niet te spreken over e-dentify. Ik heb voor e-dentify gekozen vanwege de prijs (Toen ik klant werd waren er helaas nog vrijwel geen reacties te vinden). Ik ben het ermee eens dat je voor deze prijs niet veel kan verwachten, maar toch wel iets meer dan wat ik kreeg. Bij vlagen ging het goed maar vaak waren er periodes met veel downtime. Het grootste minpunt is nog wel de amateuristische afhandeling van vragen. In de tijd dat ik klant ben geweest hebben ze verschillende methodes gebruikt o.a. forum, msn, e-mail, ticketsysteem en vast nog wel meer. Bij hoge uitzondering kreeg ik snel (binnen enkele uren) antwoord overige vragen werden vaak pas naar meerdere malen mailen beantwoord of gewoon niet. Na een jaar bleek ik waarschijnlijk niet eens in hun administratie voor te komen. Mijn account was offline en vragen werden niet of met vragen van hun kant beantwoord, zonder ook maar enigszins de indruk te wekken mijn mail gelezen te hebben. Ze waren niet op de hoogte van de situatie, kwamen niet met mogelijke oplossingen en gingen niet in op mogelijke oplossingen van mijn kant. KORTOM geen aanrader. (voor de ge?nteresseerden, ik zit nu al enige tijd bij totalin ook hierover heb ik een reactie op deze site geplaatst)
dinsdag 21 februari 2006
Lucas
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Prima hosting, weinig problemen mee. Ik ben al ruim een half jaar aangesloten bij deze hosting en heb slechts 1 keer een probleempje gehad die ook meteen werd verholpen.
zondag 29 januari 2006
Christiaan Visser
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn ervaring: downtime: goed (alles kan beter...maar dit is gewoon goed hor) reactiesnelheid support: gewoon normaal....meestal binnen een uur, anders een dag later. Na drie dagen staat je website met bijbehorende domeinnaam op het internet, verder niet duur en ook niet slecht. Ze zijn veel vooruit gegaan afgelopen jaar.
donderdag 19 januari 2006
Kristof
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Beste mensen, ik heb niet eens een hostingpakket bij deze 'mensen' en ik krijg al aanmaningen... Ik zou die hele website niet eens bezoeken
vrijdag 13 januari 2006
Edwin Rasser
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb mijn website als eerste een tijdje ondergebracht bij E-Dentify. Maar wat een problemen kwam ik tegen bij dit bedrijf. Mijn website was soms meerdere dagen niet te bereiken. Stuurde je een email, dan werd deze niet of nauwlijks beantwoord. Ook regelmatig korte downtime van de website (meerdere malen in een week). Heb daarom ook al een jaar geleden de diensten van dit bedrijf opgezegd, maar krijg nu nog aanmaningen om de factuur te betalen. Terwijl ik al verschillende keren emails heb verstuurd (de opzegging is schriftelijk gedaan), maar deze emails beantwoorden ho maar. Het slechtse hostingsbedrijf dat ik maar kan een absolute afrader!!!
zaterdag 7 januari 2006
Peter
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben helemaal niet tevreden over E-Dentify, soms zeer lange downtime. ??n keer zelfs meer dan 24 uur, dat is echt te gek gewoon. later werdt dat overigens wel iets beter. Opeens kon ik mijn mail niet meer ophalen, ik dacht dat de pop3 server wel even down zou zijn, maar na een week werkt het nog niet (webmail werkte wel goed) Ik een mail gestuurd, probleem was bekent en er werdt aan gewerkt. Na nog een week werkte het hele spul n?g niet. Ben toen naar hun forum gegaan en een vraag gesteld, van hoe en wat. Zeiden ze tegen me dat ze de smtp server hadden uitgeshakeld i.v.m. spam. Dus zonder een waarschuwing was de smtp server uitgeschakeld. Ik moest maar de smtp van mijn internetprovider invullen, maar hiermee was mijn pop3 probleem nog niet opgelost. Inmiddels is het nu 2 maanden verder maar mijn pop3 doet het nog steeds niet. Ik ben het spuugzat, ben nu maar overgestapt naar een ander. Ruim voordat mijn contract werdt verlengt stuurde ik een brief naar hun op om mijn account op te zeggen. Wat schetst mijn verbazing, krijg ik een mailtje met het contract en verzoek om de betaling binnen 14 dagen over te maken. Goeie administratie daar. Ik een mailtje teruggestuurd, blablabla. Volgende dag een mailtje terug, "u bent uit ons systeem verwijderd" terwijl mijn contract op 5-1-2006 afloopt en ik in de biref had aangegeven dat ik van mijn account gebruik wilde maken totdat het was afgelopen (mijn domeinnaam was inmiddels verhuist) Ik had nog wat willen backuppen, gelukkig niet zo belangrijk, maargoed. Trek dus zelf je conclusie maar. Arie
maandag 19 december 2005
Arie
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Het gebeurt toch wekelijks dat e-dentify even down is, maar goed, meestel is dat niet onnoemelijk lang en er wordt naar mijn ervaring snel gereageerd op mails. Ik persoonlijk vind dat je ook niet het allerbeste kan verwachten voor zo'n prijs, het is en blijft budget hosting.
zondag 18 december 2005
Pieter Dejaeger
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
E-Dentify is top, ik heb een week geleden mijn 2e pakket aangevraagt, binnen no-time draait het daar ook perfect. Mail heb je binnen een paar uur terug, goed te bereiken dus, en ze doen der ook wat aan als iets even niet goed gaat. Kortom, lage prijzen, goede kwaliteit, goed bereikbaar en meewerkende lui @ E-Dentify!
vrijdag 16 december 2005
Stephan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb resellerpakket 1 op server helia. Instabiel, om de paar dagen een kwartier downtime, in de avond, precies als veel mensen willen internetten. Er schijnt wat aan gedaan te zijn. Ik heb geen klagen. Ik betaal 5 per maand voor ? 1000 MB webspace ? 20 GB dataverkeer p/m, controlpanel etc. Ik zit hier prima. De website van ons bedrijf host ik wel bij een professional. E-dentify is gewoon leuk voor je vereniging, voor jezelf, en voor iedereen die geen superstabiele hoster nodig heeft en krap bij kas zit. Ze zijn gewoon spotgoedkoop en dan moet je geen 100%service, 100%uptime en een 100%bedrijf verwachten, ja toch. Btje jammer dat die mensen hieronder dat niet snappen. Neem toch een wat duurdere hoster als je 100% wilt!
dinsdag 13 december 2005
Jaap
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn site ligt al enkele weken elke dag er wel een tijdje uit. Elke keer heb ik gemaild, en ze blijven komen met smoesjes als, een user trok de server onderuit, AWstats wou niet goed geïnstalleerd worden en trok de server onderuit, we hebben een nieuwe 1 gigbit verbinding aangelegd waardoor er tijdelijk problemen waren met Chello en Wanadoo (ik heb geen van beiden..), dan was het weer een user, en dan weer geen rede. Mensen, laat je niet verleiden door de lage prijs! Zulke bedrijfjes als dit mogen niet bestaan!
maandag 12 december 2005
Josssh
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb niks te klagen over E-Dentify. Mijn website draait al een aantal maanden zonder enig probleem. Ik had mijn domein practisch eerder nodig dan de betaling voldaan kon worden, en het was geen probleem als ik de domein eerst zou ontvangen en daarna i.p.v. 23 euro 30 euro zou betalen. Wel positief! Groetjes, Jelle
maandag 5 december 2005
Jelle
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zit je bij deze host? of zit je erover te denken om naar deze host te gaan? In het eerste geval zou ik alvast beginnen met het opgeven van je contract want ik heb dat maanden geleden gedaan maar het is nog steeds niet gebeurt. In het 2e geval heb je geluk want jij kunt nog voorkomen dat je problemen als deze mee maakt, dus kijk gewoon rustig even verder, deze host is niet wat je zoekt! Als je niet naar deze mensen hier onder luisterd krijg je later spijt.
maandag 31 oktober 2005
Klant
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Weinig problemen gehad met E-D. servers en netwerk zijn lekker snel en stabiel, goed uptimes, en de prijzen zijn ook goed :) de meneer onder mij echter... David... ik wacht nu al 2 maanden op reactie over het verhuizen van een domein dat tot nu toe nog steeds op jouw naam staat...
zondag 30 oktober 2005
Frank Woesthuis
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Nou sorry hoor, maar dit bedrijf is echt waardeloos. Ik had een dedicated server besteld, beloofd 2 weken, na 4 weken kreeg ik hem eindelijk. Toen kreeg ik een mailtje: Uw server is actief. Gebr. Wachtw. Kon er nog niks mee want ik had geen ip's en dat soort info. Toen moest ik opeens voor 15 euro per maand extra een managed nemen omdat hij opeens alle veiligheids software etc erop had gezet (die niet werkten). Dus ik ging accoord anders had hij z'n jurrist erop gezet. Na 3 maanden (75% uptime) had ik mijn bedrijfje verkocht en zou iemand anders de server overnemen. Dat was echt het grootste probleem van de wereld bij e-d./easyracks. En opees was de server down. Ik kon er niks meer mee etc etc. Na lang praten nog niks verder, dus ik ging is mijn jurist erop zetten, id van de eigenaar (Paul Singelsma) na gegaan. Wat blijkt hij is 16 jaar waardoor dat hele contract niet eens geldig is ( http://www.kvk.nl/artikel/artikel.asp?artikelID=39459&SectieID=59 ). Dus ik heb even een mailtje gestuurd naar e-d/easyr. waar ik geen antwoord op heb gekregen. Ik ben gestopt met betalen omdat ik niks meer heb ervan, het contract niet geldig is en ik al mijn data verloren ben. Of ik verdere (juridische)stappen neem tegen dit ***bedrijf weet ik nog niet. Conclusie: Begin er AUB niet aan en kies een ander die iets duurder en wel goed is.
zaterdag 8 oktober 2005
David
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik snap niet dat mensen zulk kommentaar hebben, het is gewoon raar! Veel mensen vinden het slecht maar ik zal eerlijk zeggen, ik heb het sinds mei 2005 en m'n site is nog maar 1 nachtje offline geweest, dit was slechts wegens onderhoud. Verder nix! Ik aanvaard de reacties van anderen, maar ben het er niet mee eens! Kijk anders is op forum.e-dentify.nl. Met vriendelijke groet, B.A. Postma Kortom: VOOR BEGINNERS IS HET EEN PRIMA SERVIC PROVIDER!
woensdag 28 september 2005
B.A. Postma
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.
Richtlijnen reviews op webhosters.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met E-Dentify Webhosting? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met de richtlijnen en het privacybeleid van Webhosters.nl