Flexwebhosting

1,1 / 5 136 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • 36 Werknemers
  • KvK-nummer: 12045275

Review score

1,1 / 5 136 ervaringen

Totaal (136)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (8)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Flexwebhosting
Flexwebhosting biedt sinds 2002 webhosting aan vanuit Eindhoven. Het hosting bedrijf is uitgegroeid tot een bedrijf met 36 medewerkers en 60 duizend hosting klanten.

De webhosting pakketten beginnen vanaf €2,50 per maand voor het Instap pakket. Naast webhosting biedt Flexwebhosting ook VPS, Dedicated Server en Co-locatie aan. Over het algemeen zijn de reviews van en ervaringen met Flexwebhosting redelijk.

Flexwebhosting ervaringen en klachten
Ervaringen over Flexwebhosting ontvangen we graag via Webhosters.nl. Ben je erg positief of wil je juist een klacht plaatsen over Flexwebhosting omdat je zo ontevreden bent, het kan allemaal, zolang de review maar inhoudelijk is.

Ervaringen 136 op 3 pagina's

Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Dit is een superhost! Heb al ruim een jaar een product daar en ben nog steeds tevreden. Ik heb nog geen last van downtime gehad/gemerkt. Goede service, altijd direct antwoord. product was ook direct online. Server odersteund veel, en controlepanel werkt ook uitstekend. Helaas draaid het nog wel een oude versie van PHP en DirectAdmin. Een aanrader!
dinsdag 6 februari 2007
Stephan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb bij Flexwebhosting verschillende websites, en ben tevreden over deze webhost. De service via email is zeer snel. Problemen worden snel opgelost, zelfs in de avond. Bijna tot geen downtime gehad afgelopen 2 jaar. goede prijs/kwaliteits verhouding.
vrijdag 2 februari 2007
Johan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij zijn het beu! Op enkele maanden tijd is de site + email een paar keer offline geweest. Is het niet doordat de server crasht, dan is het doordat de mysql tables crashen... Waar ik zeer ontvreden over ben is het feit dat je ze enkel kan contacteren tussen 9 en 17u, een hostingfirma dient een 24h dienst te hebben! Ze hebben wel een storingslijn, maar als je er een bericht op nalaat reageren ze er nooit op! Ik snap niet dat mijn vorige collega deze ooit gebruikt heeft... Flex: nooit meer!
vrijdag 26 januari 2007
Brecht
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij zijn het beu! Op enkele maanden tijd is de site + email een paar keer offline geweest. Is het niet doordat de server crasht, dan is het doordat de mysql tables crashen... Waar ik zeer ontvreden over ben is het feit dat je ze enkel kan contacteren tussen 9 en 17u, een hostingfirma dient een 24h dienst te hebben! Ze hebben wel een storingslijn, maar als je er een bericht op nalaat reageren ze er nooit op! Ik snap niet dat mijn vorige collega deze ooit gebruikt heeft... Flex: nooit meer!
vrijdag 26 januari 2007
Brecht
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Normaal ben ik niet iemand die via internet een provider gaat afzeiken, maar na alle ervaringen ben ik het helemaal zat en wil ik andere personen waarschuwen voor deze webhost. Ongeveer 2 maanden geleden ben ik overstapt naar Flexwebhosting. Mijn oude provider lag er vaak uit. Flexwebhosting kwam professioneel over. We hebben ongeveer 2 weken zonder problemen gedraaid op Flexwebhosting. Toen begonnen de problemen. Regelmatig lag de site in de ochtend eruit. Even later lag de site zelfs een hele werkdag eruit! Contact gehad met Flex en zou niet meer gebeuren. De volgende ochtend lag hij er weer uit. Zo zijn we een week wel doorgegaan. Meer offline, dan online. Elke keer kreeg ik weer mailjtes dat de problemen waren opgelost, maar elke keer konden ze dat weer niet nakomen. Echt super slecht! Door een foutje hebben ze afgelopen week zelfs de complete site afgesloten. Nu ben ik dus weer overgestapt op andere provider. Ik heb maar 2 maanden gebruik gemaakt van Flexwebhosting, maar krijg geen cent terug. Terwijl van die 2 maanden is site in zijn totalliteit wel 3 a 4 dagen offline geweest. Conclusie: Bedenk goed waaraan je begint bij Flexwebhosting.nl! Service is ook slecht, want reactie op mail krijg je bijna niet.
dinsdag 16 januari 2007
S. vd Worp
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Tja, de verhalen kloppen inderdaad! Felxweb was vroeger een goed bedrijf, maar de laatste paar maanden is het echt prut! Mijn site ligt er voor nu uit en als ik het goed zie is het een database probleem. Nu maar hopen dan ze voor vandaag een backup hebben gemaakt (verwacht het niet). De site is inderdaad regelmatig online en op vragen krijg je soms (na herhaaldelijk vragen om antwoord) geen respons. Vroeger kreeg je meteen reactie, maar nu........ En ja, de server waar mijn site op staat is al twee keer gecrashed (hopen dat het nu niet het geval is) en wat krijg je dan als antwoord....onze excuses. Nou ik verwacht wel meer als ze zeggen dat ze elke dag een backup maken (dus niet). Tja, jullie merken het al.... een beginnende ontevreden klant! Als ze zo door gaan ben ik weg, jammer, want het was een goed bedrijf. Sebbe
vrijdag 12 januari 2007
Sebbe
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Nou, mijn vorige bericht was uiterst positief over deze provider, en ik vond het echt een tophoster. Helaas heb ik sinds een maand wat ellende gehad, de mysql server ligt er heel vaak uit, en downtime is er ook regelmatig. Ik ben nu al zo'n 3 keer van server verhuisd bij ze, maar de problemen blijven maar doorgaan. Ik zit er dan ook over te denken om naar een andere hoster te verhuizen. Als je een leuke persoonlijke website hebt is het misschien wel te doen, maar met een redelijke grote site en een redelijk aantal bezoekers zou ik het op dit ogenblik niet aanraden. Ik hoop maar dat ze snel verbeteren en weer zoals vroeger worden. Anders ga ik toch echt naar een andere hoster.
donderdag 11 januari 2007
Saven
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb er op het ogenblik 3 domeinen ondergebracht. Twee ervan draaien vrijwel zonder problemen, de derde is een klein drama aan het worden. Het domein waar het hier om gaat heb ik al een jaar of twee. Het is al diverse malen voorgekomen dat de site de hele nacht onbereikbaar is omdat er een probleem is met een spamfilter. Dan stokt het php gebeuren en is je webmail, forum etc. onbruikbaar. Ook is er de laatste tijd veel downtime. En dan bedoel ik ook veel downtime. Dat gebeurt nog wel eens in het weekend en probeer de support dan maar eens te pakken te krijgen. Responstijd was vroeger goed maar is nu redelijk slecht. Ze praten ook niet over de daadwerkelijke problemen maar zeggen alleen zoiets van "sorry voor de overlast, we verwachten dat het straks weer werkt". Dat verwacht ik ook ja. Terwijl ik dit schrijf ligt mijn site er weer uit. Ik heb vanmorgen weer het mobiele storingsnummer gebeld en voor het eerst ooit nam er iemand op! Die zei dat alles met een kwartier weer zou draaien. Maar helaas, de hele dag is mijn site uit de lucht. Ik krijg de support ook niet meer te pakken en ook bellen ze niet terug ondanks mijn verzoek. Er staat geen storingsmelding op de site ook. Ik moet maar afwachten en hopen dat het weer goedkomt op niet al te lange termijn. Het is vooral vervelend dat ik niets hoor nu. Kortom; je kunt het treffen met Flexweb. Als het draait dan hoor je bij de gelukkige groep. Als je problemen hebt dan is de support redelijk belabberd op het ogenblik. Ik zou er geen kritische websites laten hosten. Jammer want verder bieden ze veel waar voor je geld. Rembo
zondag 31 december 2006
Rembo
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Hier een update over mijn ervaringen. Mijn site is op een "betere" server gezet waarop ik nauwelijks meer problemen zou ervaren (quote Jeroen). Geld teruggeven wilden ze niet dus ik heb ze nog maar een kans gegeven. Nou, dat heb ik geweten. Die server is inderdaad zwaarder maar zit volgens mij ramvol. En aan het managen van servers doen ze niet bij flexwebhosting. Resultaat, zeer slechte performance in de avonduren. En zo zwaar is mijn site toch niet met wat iframes en php includes (content komt ergens anders vandaan). Vorige week lag de server er de HELE dag tot 1 am uit. (zie http://www.flexwebhosting.nl/storing/index.php?m=20061228) En vandaag (31-12-06) ook alweer een uurtje and counting... Volgens Jeroen zou ie in 3 minuten weer werken. Jaja. Zit je erover te denken hier klant te worden? Een oprecht advies: NIET DOEN! Ik vermoed dat het niet lang meer kan duren voor ze op de fles gaan. Met zo'n produkt en service kun je gewoon niet weg komen. Ik ben in ieder geval ergens in de eerste week van januari bij ze weg. Om maar met de woorden van Willem te spreken: Watskeburt Jeroen? Bastiaan
zondag 31 december 2006
B. Hissink
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik zou er niet aan beginnen! In juli heb ik hier mijn site onder gebracht en ik moet wel zeggen dat je zo online bent. Maar eenmaal online begint de ellende. Mijn site heeft erg veel last van downtime. Na veel klagen lijken de problemen opgelost, maar dit duurt niet lang. Vorige (November) wederom problemen en zeker in de avonden rond een uur of 11. Er schijnt inderdaad een probleem op de server te zijn, veroorzaakt door een andere site. Na veel bellen en klagen besluiten ze mijn site te verhuizen naar een andere server, alleen hoor ik hier pas wat van op het moment dat het al gebeurd is. Maar goed, de problemen blijken voorgoed uit de wereld, de site is nog nooit zo snel geweest en het loopt lekker. Tot vandaag (6 dec 17;20) wederom ligt mijn site eruit en wederom gebeld met de storingsdienst en wederom lijkt een andere site hier de oorzaak van te zijn. Ze gaan het probleem oplossen door de andere site off-line te zetten en ik deel nog mede dat ik het zat ben en als het zo doorgaat dat ik dan opzoek ga naar een andere host. Meer dan een uur later (18:30) mijn site is nog steeds down en zelfs de stroringtelefoon schijnt uit de lucht te zijn. Ik krijg de mededeling dat er een storing is in de telefoondienst.. Yeah right!! Het verbaasd mij dat ik hier van mensen lees dat de uptime zo goed is. Ik vraag me af wat voor een site je dan draai. Want met een weblog die een vaste stroom aan bezoekers heeft en regelmatig een update plaats is die uptime ver te zoeken. Ik heb de vorige keer getwijfeld om mijn ervaring hier neer te zetten, omdat ik ze toch het voordeel van de twijfel wilde geven. Maar ik ben absoluut niet tevreden en kan alleen zeggen: verzin eer je begin.
woensdag 6 december 2006
Sjaak
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben er matig tot redelijk tevreden over. Ik heb er 2 websites draaien. Uptime is uitstekend. Mail support was uitstekend is nu laatste tijd verminderd. Korte antwoorden op een probleem die het probleem niet verhelpen. Tel support had ik ook goede ervaringen mee, maar is ook heel wat minder. Laatste keer iemand aan de lijn gehad die echt wel terug naar school mag van mij. Mijn conclusie is dat het laatste jaar beetje slechter gaat. Vroeger uitstekende support via Jeroen, nu veel minder geworden de laatste tijd. Watskeburt Jeroen?
woensdag 25 oktober 2006
willem
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ze niet aan kan raden. Ik heb er slechts een vijftal .php files staan en nadat ik 6 weken geleden klant ben geworden heb ik al 3 serieuze storingen ondervonden. Als een goede uptime belangrijk voor je is en je niet constant je eigen site in de gaten kunt houden dan zou ik even verder zoeken naar een andere provider.
vrijdag 29 september 2006
B. Hissink
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik zit er nu zo'n 1 1/2 jaar, en gebruik ondertussen Hostingpakket 4 met nog iets van 30 websites. Prima service, geen klachten. Zoals al hieronder aangegven, nog niet zolang geleden een upgrade gehad, alles werd verdubbeld. Kan het tot nu toen in ieder geval iedereen aanraden, dus wat let je! Mario
dinsdag 12 september 2006
Mario
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
AANRADER!! Zeer goede ervaring met de provider, geen downtime, mail werkt altijd super en zeer snelle responsetime, gemiddeld 0,11 seconden. Ik heb momenteel al mijn domeinen hier naar toe verhuist, echt super, ze hebben nu ook het pakket verdubbeld voor dezelfde prijs. Ik kan deze provider dus van harte aanbevelen. Cijfer: 9
vrijdag 25 augustus 2006
Jarno Heideman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik gebruik zelf voor mijn 2 eigen sites Hostingpakket 1 Ik zit nu 2 jaar bij Flexwebhosting en sinds een tijdje verhuis ik al mijn klanten ook richting de servers van Flewebhosting, wederom hosting pakket 1. E-mail support mag soms sneller, maar immers het spreekwoord "Een beller is sneller" is er niet voor niets. Ik ga in iedergeval nooit meer weg bij Flexwebhosting!
donderdag 24 augustus 2006
Rob Menzo
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben sinds begin 2005 klant bij flexwebhosting en ik host hier enkele websites. In het begin was de support erg goed (jeroen, klasse!), binnen 1 uur antwoord op de e-mail. Helaas is dit anno 2006 heel erg veranderd. Ik wacht nu al 2 dagen op antwoord op een simpele vraag. Onlangs zijn wat serverlocaties verhuisd waardoor ik nu geen idee meer heb hoe ik kan inloggen op mijn controlpanel. Ook nergens te vinden in de faq's en als ik de oude url gebruik (en het nieuwe ip adres hierin zet), dan kom ik er niet in. Drama dus en slechte service, want ik krijg gewoon geen antwoord. Geen aanrader als je wilt resellen bij deze host.
maandag 10 juli 2006
Colin Pollitt
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds enkele weken ben ik afnemer van Hostingpakket 1. Ik ben uitermate tevreden over de ruime mogelijkheden (ssh-login, php, cgi/perl, 100 mysql db's, onbeperkt pop3). Ook zeer tevreden ben ik over de snelle service. Op 1 mailtje met 3 vragen binnen 11 minuten antwoord. Op zondag een verzoek tot het installeren van extra perl-modules, op maandagochtend was het voor elkaar. En zojuist zie ik dat de traffic & harddiskruimte voor alle accounts zijn verdubbeld. Top! Ik hoop van harte dat de diensten, de service en de prijs van dit niveau blijven.
maandag 10 juli 2006
F
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik host nu al sinds november 2004 bij flexwebhosting en ik vind het over het algemeen een goede hosting. Alleen de support laat nog wel eens de wensen over. Maar voor de rest is alles super.
dinsdag 20 juni 2006
Eelko
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Dit is de beste hostingprovider die ik ken!!! Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding!!! Echt prima!!!
dinsdag 2 mei 2006
Jonathan Hogervorst
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De support is slecht! - Je kan een paar dagen wachten op een antwoord, als je een antwoord krijgt. - Verstand van zaken heeft de support nauwelijks. De uptime is lang geen 99,9%! PHP/MySQL/etc. versies upgraden hebben ze volgens mij nog nooit van gehoord. Administratie is een rommelzolder.
dinsdag 11 april 2006
b0ng
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goed tot zeer goed. Zeer snelle verbinding, geen downtime. Tot mijn grote verbazing is de webruimte zelfs vergroot zonder bericht maar ook zonder verhoging!! Ze mogen dan wel iets duurder zijn, je krijgt ook waar voor je geld.
zaterdag 8 april 2006
Arjan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Redelijke provider maar als je een vraag hebt moet je soms lang wachten op een andwoordt. Ook de prijzen zijn niet heel laag maar toch redelijke provider. Ik ben sinds kort wel opvergestapt op bobhosting.net. Deze heeft een veel betere prijs prestatie verhouding.
dinsdag 28 maart 2006
Dhr. Scheepers
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik zit nu een jaar of drie(?) bij Flexwebhosting. Ze zijn groter geworden en hebben nu meer medewerkers. Hun service is nog altijd prima!! Ik vind dit nog steeds een prima webhoster. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Lekker veel vrijheid om zelf te bepalen hoe je het doet; meerdere SQL databases, subdomeinen, email adressen enzovoorts. Laatst weer in aanraking gekomen (via een vriend van me) met een andere webhoster (een hele grote), waar ik eerder ook zat; de ellende daar zette me er toe om hier nogmaals te benadrukken dat Flexbhosting gewoon een fijne hosting provider is. Ga zo door mannen !!
maandag 20 maart 2006
Dimitry
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Redelijk tot goed tevreden. Ik heb bij Flexwebhosting verschillende websites gehost over nu zo'n twee jaar. Al die tijd heb ik geen merkbare downtime gehad. De service via email is altijd goed. Je wordt snel en goed geholpen. Als je meerdere sites hebt wordt het wel wat duur. Maar ze zijn wel zeer goed en betrouwbaar.
dinsdag 21 februari 2006
Erik Stabij
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben overgestapt op een goedkopere provider, dit vanwege financiele redenen. Ben student en heb inmiddels 30 domeinnamen (30 domeinen x 15 euro = veel geld) waar nog niet veel mee verdiend wordt(gaat wel gebeuren). Ik ben dus overgestapt inmiddels, maar heb er nu al bijna weer spijt van. Support is uitstekend, ik had een resellerpakket en kon safemode etc. allemaal zelf instellen. Ik had zelfs toegang tot mijn eigen php.ini. Reactie op support is over het algemeen snel(via mail), gaat het niet snel, dan bel je even en krijg je direct antwoord. Ik heb sowieso al 3 supportmedewerkers aan de lijn gehad, dus er is daar continuiteit als er 1 ziek is. Betaling ging via automatisch incasso, maar dit wou maar niet lukken. Uiteindelijk heb ik 1,5 maand te laat betaald(uiteraard in goed overleg), door deze problemen en mijn accounts bleven gewoon in de lucht. Wil je een domeinnaam registreren; hij wordt gewoon direct geregged, ipv eerst geld overmaken. Ik heb niks meer dan lof over deze lui en ga zeker weer terug naar ze in de toekomst zodra mijn websites geld gaan opleveren. Uptime is(op die hacker na) 100% geweest zolang ik daar ben geweest.
vrijdag 3 februari 2006
Wildo
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb hier nu aardig wat websites lopen, die allemaal na aanvraag in no time online waren. Snelle service, vrijwel geen uitval, en de koppeling met database werkt ook prima. Ik kan ze aan iedereen aanbevelen.
maandag 23 januari 2006
R.W.Bijlsma
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer goede hoster moet ik zeggen. Slechts ??n keer in 3 jaar heb ik een paar uur downtime gehad. Helpdesk altijd snel met het beantwoorden van emails en goede en vooral duidelijke uitleg, Echt een prima host voor iedereen
dinsdag 10 januari 2006
Saven
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer goede ervaringen met deze jongens. Ik heb hier nu een stuk of 4 domeinen lopen. Bij problemen snelle en goede ondersteuning. Bij vragen via mail krijg je altijd snel reaktie. Nog geen problemen gehad met de uptime. goede prijs/kwaliteits verhouding
woensdag 2 november 2005
marcel van Driel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik wil hier een erg positief punt uitspreken over FlexwebHosting. Ik vind ze erg snel met de support(reageren van mail e.d). De server's zijn altijd snel online, ik heb hier meerdere domeinen/site's. En heb geen tot weinig downtime ervaren. Heel veel dingen onbeperkt, voor een redelijk lage prijs. Pakket upgraden binnen 30 minuten! Dat is nou pas service. Dat zie je niet snel in deze branche. Verder zou ik ze aanraden! Zeker doen!
maandag 31 oktober 2005
Nick
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goede webhoster. Geen last van downtime, lekker veel ruimte en redelijk goede support.
zaterdag 29 oktober 2005
Mark
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na 2 jaar Flexwebhosting als provider gehad te hebben ben ik naar de toch behoorlijk goedkopere WebReus BV gegaan. Dit heb ik alleen gedaan vanwege financi?le redenen... Anders was ik nog wel gebleven. In het begin waren er nogal wat technische problemen, maar nadat ze mijn site verhuisd hadden naar een nieuwe en betere server was alles over en liep alles perfect! De werknemers zijn ook erg behulpzaam, al kan je beter bellen dan mailen. Je krijgt soms geen reactie terug. Maar dat zal wel vanwege de drukte zijn. Maar voor als nog niet echt netjes. Zoals een ander hier al zegt is het Ensim beheer paneel niet echt vraai, maar goed, ik heb het ook niet echt nodig gehad. Nu maar hopen dat mijn overstap naar WebReus BV geen foute keuze was :)
dinsdag 19 juli 2005
Christiaan Kras
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na slechte ervaringen met een bepaalde hosting provider ben ik met mijn 3 sites naar flexwebhosting overgestapt en ik kan hen aan iedereen aanraden. Ik ben er nu meer dan een half jaar en er was maar 1 maal wat problemen met de server, wat snel opgelost was. Verder zijn mijn sites 100% van de tijd online geweest (ik gebruik een monitor), de snelheid is zeer goed. Ook heb ik altijd support binnen 24 uur gehad, en altijd antwoord gehad en ook goede kwaliteit support. Verder zijn de prijzen een van de laagsten van Nederland helemaal voor wat je krijgt. Ik zelf heb het hosting pakket 1 maar zal spoedig naar 2 gaan. Ook was het fijn dat 4 nieuwe domeinen van mij bijna direct na aanvraag al bruikbaar waren, nog voor de betaling compleet was. Toppie! mvg, Marcel F. PS Voel je vrij om contact met mij op te nemen voor vragen etc
woensdag 6 juli 2005
Marcel F.
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Positief Goedkoop Snelle service (website was vrij snel online) Negatief Kan niet publiceren (het status is locked van mijn site) Geen goed Control panel had liever Plesk gehad
maandag 30 mei 2005
Sven van den Berg
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De tijden worden alleen maar beter voor bezitters van websites. Flexwebhosting legt de lat weer lekker hoog (qua prijs/kwaliteit). Geen problemen bij deze host gehad en via e-mail altijd al binnen een dag antwoord. Voor een 60 a 70 euro per jaar heb je een domeinnaam en een pakket van 250 mb (onbeperkt msql, e-mail, ftp. enz). Vooral doorgaan!
zondag 24 april 2005
Vincent
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Flexwebhosting maakte bij mij een jaar geleden goede start, maar ook hier is het de laatste tijd behoorlijk achteruit gegaan. Negatief: - Tamelijk chaotische administratie: ik had o.a. 'n onterechte aanmaning. - Technische kennis bij sommige medewerkers matig: problemen met reverse lookup binnen PHP moest ik volgens hen eerst zelf oplossen met een omslachtige workaround. Toen ik hen eenmaal had overtuigd dat zij het toch echt zelf moesten oplossen (en zelfs de oorzaak van het probleem voor hen had gevonden) duurde het nog een dag. - Gebrekkige communicatie met klanten: gisteren bleek mijn server opeens verhuisd te zijn naar een andere machine met een ander IP-adres. Dat bleek inderdaad op de website te staan, maar daar kijk ik natuurlijk niet elke dag. Hoewel erbij staat: "Zodra uw website wordt verhuisd naar een nieuw netwerk zult u hier per e-mail bericht over ontvangen." heb ik hierover zeker geen mail ontvangen. Dit is voor mij een probleem, omdat ik zelf mijn DNS beheer en dus een dag vantevoren de gegevens moet aanpassen ivm caching. - Rommelig: deze verhuizing is ook nog eens matig verlopen. Mail raakt in het ongerede, inloggen op SSH werkt niet op de nieuwe server. Ik word nergens van op de hoogte gesteld, wat al een hoop goed zou maken. Positief: - Niet duur voor wat ze bieden. - Flinke sloot ruimte en dataverkeer en HTTP vrijwel altijd behoorlijk snel. FTP schijnt minder te zijn, maar SFTP/SCP eigenlijk altijd wel ok?. - Klanten met minder hoge eisen waarschijnlijk eerder tevreden. Al met al voor mij een reden om op te zeggen. Ik heb de indruk dat ze echt van goede wil zijn, maar de wat chaotische indruk die ze maken en de tijd die het me kost om fouten van hun kant weer goed te breien staan me inmiddels echt teveel tegen.
donderdag 31 maart 2005
Vincent
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Onlangs heb ik mijn hosting pakket daar verlend voor een 2de jaar, ik heb er inmiddels ook 5 domeinnamen lopen. Een jaar geleden had ik niets te klagen over flexwebhosting, maar hoe langer ik daar zit hoe slechter ik ze begin te vinden. Zolang je een vrij eenvoudige site draaid, en amper support ect nodig hebt is dit een prima hoster voor een leuke prijs. Echter als je uitgebreidde site's met grote php scripts wil draaien, of af en toe whois gegevens aangepast wil hebben moet je niet voor deze hoster gaan. Negatieve punten: -Ik ben inmiddels al 2 weken bezig om een domeinnaam van eigenaar te veranderen en ik krijg geen mail/support terug. Zeer slecht. -ftp en mail is gewoon traag -regelmatig een downtime (3-5%) -adminstratief een puinhoop -het controle panel is buitengewoon onhandig Positieve punten: -leuke beginner -een nieuwe klant word snel geholpen -goedkoop -leuke pakketjes, redelijk wat dataverkeer, en meer dan genoeg ruimte. Het aller grootste voordeel vind ik nog dat alles gratis onbeperkt is, meerdere domeinnamen op 1 pakket, meerdere databases, email adressen, ect. Dat is echt top.
woensdag 23 maart 2005
D. van Egmond
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.
Richtlijnen reviews op webhosters.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Flexwebhosting? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice