Mijndomein

4,3 / 5 1.129 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

premium
Actie!

Nu tijdelijk een .NL domeinnaam voor slechts 1 cent!

Bedrijfsgegevens

  • 45 Werknemers
  • KvK-nummer: 27181493
Openingstijden
  • ma-vrij: 08:00-20:00
  • zat-zond: 09:00-17:00

Review score

4,3 / 5 1.129 ervaringen

Totaal (1.129)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (164)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Mijndomein

We zijn ooit begonnen met internet toegankelijk te maken voor iedereen. Betaalbare domeinnamen eenvoudig registreren. De naam Mijndomein komt daar vandaan. Maar we hebben nog meer te doen. Want iedereen z’n eigen site, zelfstandig online, is belangrijk. Maar dat was pas het begin. Want alles kan altijd beter. Slimmer. Simpeler.

Mijndomein Online

Online ambities van ondernemende mensen waarmaken. Daar gaan we voor. Zelf simpel je domeinnaam registreren, een website of webshop online. Voor de vertrouwde scherpe prijs en goede kwaliteit die we al jaren leveren. De komende periode vind je bij ons steeds meer diensten waarmee jij succesvol onderneemt.

Ervaringen 1129 op 23 pagina's

Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na jarenlang storingsvrij mijn site te draaien bijn Mijndomein.nl nu ineens een vreemde storing. PHP had een update naar een nieuwere versie. Onduidelijk waar het probleem zat, deed zich voor en dan ineens weer niet.. Heel lastig zoeken.. na contact te hebben gehad via Twitter is heel snel het probleem gevonden en opgelost. TOP!
zaterdag 5 maart 2016
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Met het maken van mijn webwinkel ben ik tegen allerlei handelingen aangelopen die voor mij vreemd waren, en waar ik zelf niet goed uitkwam. Keer op keer heb ik van het team van Mijn Domein duidelijke adviezen gekregen, en al was het mij nog niet helder, of kreeg ik het zelf niet voor elkaar, dan werd ik hierin ondersteund, of loste zij de sitatie voor mij op. Fijn om te ervaren dat ze veel geduld met mij hadden, en keer met de antwoorden via de mail klaar stonden. Kortom, goede service, heldere uitleg, en voor een leek als mij op dit gebied, ben ik zeer tevreden over het (bijna) eind resultaat.
vrijdag 4 maart 2016
van de koevering
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Uitstekende service en bereidheid om mee te denken/werken aan oplossingen, zelfs als die voor mijndomein werk opleveren waar geen opbrengsten tegenover staan. Chapeau!
vrijdag 4 maart 2016
de Haas van Dorsser
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Probeer al ruim 2 uur in te loggen op de website, maar het schijnt dat ze het niet helemaal begrijpen. Ik moet telkens een antwoord geven op een vraag d.m.v. nieuw ticket te maken (kan immers niet inloggen) want als je reageert via email komt er helemaal geen reactie meer. Je stelt dan de vraag of ze voor je een database kunnen aanmaken, dus stel een 2de vraag in hetzelfde ticket, en toen begrepen ze het niet meer :(
dinsdag 23 februari 2016
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zolang je geen problemen hebt, is MijnDomein prima. Maar als het mis gaat, is hulp ver te zoeken. Je probleem wordt simpel afgevinkt, en iedereen gaat weer verder. Ik verbaas me over mensen die hier spreken over de telefonische hulpdienst, want die bestaat helemaal niet meer! MijnDomein heeft mij diep teleurgesteld. Het bedrijf laat trouwe klanten volledig zakken!
vrijdag 19 februari 2016
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goed en snel in het reageren op een vraag
dinsdag 9 februari 2016
van den Heuvel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Indien er Problemen zijn met mijn Website, worden deze binnen no-time opgelost door de mensen van MijnDomein. De telefonische Service behoort, naar mijn mening, tot de betere. Ja, gewoon goed.
maandag 8 februari 2016
Vervloet
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben nu een jaar of 10 klant en heb al die tijd maar 1 ding negatief meegemaakt. Voor de rest zijn er altijd positieve dingen te melden, de pagina waar eventuele problemen tot op detail uitgelegd worden zodat je zelf kunt oplossen. Mocht het niet lukken is er een uiterst kundig panel aan techneuten die je zeer vriendelijke en bedreven helpen. Voor mij geen ander meer.
vrijdag 5 februari 2016
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Problemen na gewenste update van Wordpress uitstekend verholpen door helpdesk van Mijn Domein. Tevens goede suggesties voor verdere verbetering.
woensdag 3 februari 2016
Staal
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goede service; betrouwbaar; goede voorlichting en advies met betrekking tot veranderingen.
zondag 31 januari 2016
de Hamer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Tevreden ! Bij problemen reageert de helpdesk meestal snel en vakkundig. Wel kan het zijn dat dit pas de volgende dag is, maar zelf kreeg ik onlangs ook terugkoppeling in het weekend en dat is toch wel heel prettig. Telefonisch contact als het wenselijk is zou mogelijk moeten zijn, men zou daartoe een tarifering kunnen hanteren om dingen wellicht direct te kunnen bekijken als het echt heel snel moet.
dinsdag 26 januari 2016
Das
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heb een webhostingplus pakket bij mijndomein, na het installeren van Joomla waren alle geuploade bestanden verdwenen, een backup terug zetten mocht niet baten. Daarna geprobeerd oplossing te krijgen samen met hulpteam mijndomein, helaas, wat een slechte service ! Je mag blij zijn als je vraag beantwoord word. Veel beter een webhosting provider nemen welke ook een telefonische hulpdesk heeft, mijndomein stelt zwaar teleur, heb externe hulp moeten inschakelen om probleem op te lossen, mijndomein kon/wilde het niet.
maandag 25 januari 2016
Janssen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Op een zondag heb ik besloten mijn webpagina een andere naam te geven. Zelfs op zondag heeft Mijndomein me geholpen, via email en hebben we samen mijn webpagina omgezet ! www.animals-rip.nl ECHT TOP !! zeker op een zondag !!!
dinsdag 12 januari 2016
van Gaal
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben heeeel tevreden,als je vragen hebt wordt heel goed beantwoord
maandag 11 januari 2016
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij hosten hier al langere tijd enkele sites en in het algemeen ervaren we weinig problemen/storingen. Als je een keer wat hebt is het van belang dat je duidelijk communiceert want daar is snel een misstap gemaakt. Maar voor deze prijs kan je ook geen een op een-relatie verwachten.
woensdag 6 januari 2016
Wissink
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goede prijs - kwaliteit verhouding. Accurate helpdesk als je er even niet uitkomt!
maandag 4 januari 2016
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De keren dat ik ze nodig had altijd snel en goed geholpen.
zaterdag 2 januari 2016
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Op mijn vragen werd er (ongeacht tijdstip en dag) adequaat en duidelijk gereageerd. Ook als ik het antwoord niet helemaal begreep en bleef doorvragen werd er uitermate correct en servicegericht gereageerd. Hierdoor kon ik lekkeer aan mijn website blijven werken. Ik ben aangenaam verrast!
zondag 27 december 2015
van gent
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na ontvangst van een factuur besloot ik een van mijn domeinnamen op te heffen. De factuur kon direct aangepast worden. Uitstekende klantenservice dus!
donderdag 24 december 2015
Rademakers
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Gewoon goed. Al vele jaren ervaring met goede ondersteuning.
dinsdag 22 december 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn probleem was (en is) het installeren van mijn domein account op mijn mobiele LG telefoontje. Het lukt niet, na invullen van alle gewenste parameters. Met de 'support' desk van Mijn Domein kan je alleen chatten. Hopenloos! 4 of 5 chatcontacten gehad. Ze zijn denk ik met 5 of zo chats tegelijk bezig en verwijzen alleen naar web sites e.d. En vervolgens sluiten ze af met: "Wij hopen dat je probleem nu is opgelost en wensen je een fijne dag toe. Ten hemel schreiend! In plaats dat je even met ze kan bellen en snel door het programma kan wandelen. Mijn Domein....Mijn advies is: "NIET DOEN"
dinsdag 22 december 2015
van Grol
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Waarschuwing: blijf weg bij MijnDomein.nl! Ik werk als (professioneel) webdesigner sinds 2005 en heb via mijn klanten al diverse hosters/ISP's de revue zien passeren. (de meesten bestaan vaak al niet meer.. logisch) Mijndomein.nl is er zo een die op basis van mijn ervaringen met andere hosters héél hoog op mijn lijstje 'DRAMA-hoster' staat. Mijndomein.nl is gewoonweg één groot drama: mijndomein.nl is zelfs een van de slechtste hosters die ik ooit ben tegengekomen in mijn lange loopbaan. Die ene ster die ik moest geven is eigenlijk al te veel ( iemand anders schreef het ook al) vijf negatieve sterren was beter geweest. Wil jij (ook) veel kopzorgen hebben en een hoster die geen moer om z'n klanten geeft? Kies dan voor Mijndomein.nl dan heb jij ook slapeloze nachten en véle frustraties!!!
maandag 21 december 2015
Sanders
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
zelfs deze ster is al teveel, ze zijn schijnbaar te snel gegroeid met te weinig personeel, technische problemen oplossen word moeilijk, ik heb meerdere website,s via mijndomein, de meeste redelijk snel,en bijna altijd online, alleen met de laatste wil het echt niet vlotten, eerst dagen 503 error, soms even goed dan weer fout, bij een restore code 503 gekregen en website 4 dagen offline , nu weer zeer trage verbinding en 503 error, alweer 32 uur geleden een ticket aangemaakt maar inhoudelijk is er wegens drukte nog niet eens naar gekeken. tickets worden zonder oplossing bij elkaar gevoegd, en wel op die manier dat ik weer achterin de rij moet gaan staan. het heeft mij 100 euro gekost, en een mega hoeveelheid aan stres en allende. op de vraag of en waarom mijn site niet kan verhuizen naar een andere server krijg ik al een maand gewoon geen antwoord. al met al een bedrijf geworden met een hoog arogantie gehalte, te weinig technisch personeel, en als u een website wilt die online moet zijn heeft u hier niks te zoeken.
woensdag 16 december 2015
mannekes
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij zijn al jaren klant en zijn onlangs overgestapt op webhosting plus. Wat een spijt, er is echt iets mis met de servers. Steeds errors, 503 misconfiguratie en vandaag ligt de site er voor de zoveelste keer een dag uit. Klaar, verhuizen dus!
zaterdag 12 december 2015
Huizen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik maakte gebruik van een actie die door een misklik van mij niet door kon gaan. Ik nam contact op met support afdeling waarna ik alsnog van de actie gebruik kon maken. Dat is echte klanten service!
donderdag 10 december 2015
Falentijn
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb jarenlang gebruikt gemaakt van de diensten van mijndomein maar na een aantal contacten met de support afdeling heb ik alle diensten die ik afnam verhuisd naar een andere isp. Het niet willen helpen van klanten en alleen maar beschuldigingen afvuren dat je niet luistert en niet heb gedaan wat ze aangeven is te gek voor woorden.
maandag 7 december 2015
Velthuijsen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Snelle servicerespons
maandag 16 november 2015
van Waard
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Dit bedrijf had beter MijnFrustratie.nl kunnen heten! Anno 2015 bestaat het nog steeds, een helpdesk zonder chat functie of telefonisch contact. Hun website dateert ook nog uit 1998 (zegt eigenlijk al genoeg) en is heel inefficient. Werknemers hebben geen hart voor de zaak en reageren gewoonweg heel laat of niet, kan ze blijkbaar niets schelen of ze een klant meer of minder hebben. Wil je meer kopzorgen dan je al hebt? Meld je dan zeker aan bij MijnDomein.nl Om te janken....
vrijdag 13 november 2015
Achterberg
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Extreem slechte service! Hele dag de site al offline doordat er iets op hun server niet goed zit na de overstap naar het duurste pakket. En vervolgens hoor je de hele dag niks meer van de helpdesk. Helemaal K*T
maandag 2 november 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Gewoon goede hosting zonder flauwekul en goed en snel advies.
dinsdag 27 oktober 2015
Huisman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
slechte en extreem onvriendelijke klantenservice. Vragen worden niet beantwoord. Veel problemen met de opzegging. Ik denk dat de positieve reviews voor een groot deel door het bedrijf zelf worden geschreven. NIET DOEN!
dinsdag 27 oktober 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Bar slechte ervaring. Opzeggingen worden niet verwerkt. In 1 week tijd heb ik nu 17 pagina's A4 uitgeprint met mijn e_mails en hun antwoorden. Die antwoorden gaan of niet over mijn opzeggingen uit het verleden, of ik schiet niets met die antwoorden op. Zij geven geen adres af, geen telefoonnummer. Alleen een helpdesk waar je niets mee opschiet. Waardeloos bedrijf
dinsdag 13 oktober 2015
Visser
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Verhuizing van een domein is prima opgelost.
zondag 4 oktober 2015
van der Zon
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na een melding ontvang je zeer snel een reactie en oplossing.
donderdag 1 oktober 2015
Bruggeman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goede service bij vragen. Snel en gemakkelijk nieuwe domeinnamen registreren.
maandag 28 september 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heb websites altijd goed in de lucht gehad, en zijn snel gebleven. Snel updates en upgrades. Goed aanbod. Goede prijzen. Goed bereikbaar en zeer behulpzaam.
maandag 14 september 2015
wahlen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Snel, doeltreffend, professioneel en vriendelijk. Een bedrijf waar je op kan rekenen.
zaterdag 12 september 2015
Sylvain
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De medewerkers van de help-desk reageren uitermate adequaat indien zich eens in de zoveel jaren een probleem aandient. In dit geval door het installeren van de nieuwe OS-update.
zondag 6 september 2015
Krosse
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer goede helpdesk . Ben zeer netjes geholpen en binnen een uurtej probleem opgelost
zaterdag 29 augustus 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De helpdesk van Mijndomein is bereikbaar via het contactformulier op de website. Er wordt erg snel gereageerd en ze zijn meteen behulpzaam en denken mee naar een oplossing.
zondag 9 augustus 2015
Parren
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
prima en snel geholpen door diverse medewerkers. allemaal kundige mensen TOP!!
maandag 20 juli 2015
olivier
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De helpdesk is altijd bereikbaar en komt snel met een oplossing, prima en beleefd contact
maandag 13 juli 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Opzeggen lijkt wel onmogelijk. Ik moest nu extra betalen en vind dit gewoon onredelijk. Het gaat om een domeinnaam van 9 euro per maand.
zaterdag 11 juli 2015
Westerveld
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
woensdag 8 juli 2015
Stam
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
snelle reactie en snel (in positieve zin) afhandeling. Het betrof overdracht van een domeinnaam die was blijven hangen op een accoutn van een instelling die inmiddels was opgeheven.
maandag 6 juli 2015
Woudenberg
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
top, echt de klantenservice is geweldig. ze helpen je waar ze kunnen en steunen je waar kan. desnoods lossen ze het zelf voor je op als je er even niet uit komt. ik ben een grote leek wat websites betreft, maar met de hulp van dee kanjers is het zelfs mij gelukt. alleen voor de klantenservice blijf ik al bij mijndomein.nl en de prijs is om je dood te lachen. ik ben helemaal happy met mijndomein.nl
donderdag 25 juni 2015
de groot
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Prettige, gedegen service, op basis van uitgebreide en duidelijke e-mails. De reactie- en afhandelingssnelheid is ook buitengewoon hoog, wat totale klantbeleving bijzonder ten goede komt.
vrijdag 19 juni 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ok, ik heb het echt een kans gegeven. Ik zit nu een half jaar bij Mijn Domein en ik wilde niet te snel oordelen. Maar in dit half jaar ben ik al 15 keer langere tijd offline geweest. Iedere keer heeft het een andere reden, maar dit kan echt niet. Als je een succesvolle website wilt, neem dan aub geen hosting bij Mijn Domein.
vrijdag 19 juni 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Correcte en snelle afhandeling van probleem met registratie.
donderdag 11 juni 2015
Jansen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goede en snelle reacties op hulpkreten. Met daarbij ook een uitleg die voor computerleken met 2 linkerhanden te begrijpen is. En als er dan toch nog iets niet klopt of gaat zoals je wilt dan blijft de hulpdesk behulpzaam en schepen ze je niet af.
woensdag 10 juni 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.
Richtlijnen reviews op webhosters.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Mijndomein? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Webhosting

Webhosting

€ 3,00 /maand
  • Opslag: 20 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • SSL: Ja

Webhosting vanaf €3 per maand

Webhosting Plus

€ 6,00 /maand
  • Opslag: 20 GB
  • Dataverkeer: 1 GB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • SSL: Ja

Kies jouw webhosting en probeer gratis

Managed WordPress

€ 9,00 /maand
  • Opslag: 50 GB
  • Dataverkeer: 1 GB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • SSL: Ja

Kies jouw webhosting en probeer gratis

VPS Hosting

Managed VPS Start

€ 45,00 /maand
  • Opslag: 100 GB
  • Dataverkeer: 1 GB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • SSL: Ja

Kies de Managed VPS die past bij jouw online ambities

Managed VPS Plus

€ 65,00 /maand
  • Opslag: 200 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • SSL: Ja

Kies de Managed VPS die past bij jouw online ambities

Managed VPS Pro

€ 85,00 /maand
  • Opslag: 300 GB
  • Dataverkeer: 1 GB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • SSL: Ja

Kies de Managed VPS die past bij jouw online ambities

Domeinnaam

MijnDomein .NL domeinnaam

€ 12,00 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • Whois Privacy: Nee

Registreer je eigen domeinnaam al vanaf slechts €0,30!

MijnDomein .COM domeinnaam

€ 20,00 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Nee

 

E-mail

€ 43,56 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • Whois Privacy: Nee

Registreer binnen 1 minuut jouw domeinnaam vanaf 1 cent