Zenid Hosting Service

1,1 / 5 62 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • 5 Werknemers
  • KvK-nummer: 14077853

Review score

1,1 / 5 62 ervaringen

Totaal (62)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (1)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Zenid.net

Zenid.net is al sinds 2003 actief als internet-dienstverlener. Hierbij heeft het bedrijf de focus gelegd op betrouwbaarheid en ervaring van het eigen team. Hierdoor kun je volgens Zenid meer verwachten dan enkel een hostingpakket. Ze denken graag mee en bieden oplossingen op maat. Dat kan dankzij een eigen contactpersoon. Daarmee is overigens niet gezegd dat Zenid.net duur is, want dat valt erg mee.

In 2018 heeft Vivor, het hostingbedrijf waarmee ze al jaren samenwerkten, de activiteiten van Zenid.net overgenomen.

Ervaringen 62 op 2 pagina's

Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Om even een verklaring te geven over de storing van afgelopen weekend: http://www.zenid.net/verklaring.html
woensdag 15 juni 2005
Andy
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik moet mijn uiterst positieve inbreng toch even afzwakken. Ik kan het nu helaas niet meer afdoen met 'overal is wel eens wat'. Dus toch maar mijn enigszins negatieve -zij het beleefde- inbreng hier maar even neerzetten. Toch jammer dat na de 'netwerkstoring' van 9 juni j.l. de boel nog niet draait. Hoewel er op de site stond 'Vanaf maandag draait alles zoals het nog nooit gedaan heeft'. Dat zijn wel erg grote woorden, zeker als je bedenkt dat ik vandaag (dinsdag) nog steeds niet online ben en geen mail kan binnenhalen. Tenzij deze boodschap juist in de negatieve zin geschreven is. Lijkt mij toch niet? Kom op heer Vlasveld, druk die stekker er a.u.b. weer es in! 2 Pootjes en 2 gaatjes in muur (meestal). ;) Ik blijf de humor houden, want ik blijf erbij: niemand kan iets aan overmacht doen. Trouwens moet je wel je beloftes te allen tijde nakomen natuurlijk. Scheldkanonades hebben geen zin en werken alleen maar averechts in de gebruikelijke communicatie naar elkaar toe. Ik vertrouw erop dat ook dit weer in goed banen geleid zal worden, hoe dan ook.
dinsdag 14 juni 2005
Atlas
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Eerst was ik redelijk tevereden over zenid.net. Het cpanel is fijn snelle service enz. De laaste tijd licht de server er echter vaak uit. Dit is heel erg slecht voor de reputatie van ons forum en de stichting, we krijgen dan ook boze reacties over de berijkbaarheid van de site, wat weer tot gevolg heedt dat mensen en leden onze site gaan boycotten. Het kan natuurlijk niet dat de site er regelmatig uit ligt. Het zou een ander verhaal zijn als we achteraf een excuus mail kregen, ook dit is niet het geval. Mijn mening is dan ook neutraal, ik hoop in de toekomst een positief bericht te kunnen plaatsen. Mvg Bart Eichhorn - Stichting Jong-Ontwerpers
dinsdag 14 juni 2005
B.j.w. Eichhorn
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Nee hoor, ik heb uw uit het systeem verwijderd en het is verder prima zo en wat mij betref is deze zaak nu gesloten, maar het is gewoon niet zo netjes om ergens iets te bestellen en vervolgens niet af te ronden en daar weer vervolgens een bedrijf dan de schuld gaan geven, maar laten we maar stoppen met deze slow chat wat ons betref is de zaak gesloten en wens ik u veel succes bij uw keuze!
dinsdag 14 juni 2005
Andy
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Nou na een eerder stukje over hun kom hier een vervolg, ik heb dus geen account bij hun maar krijg nu wel rekeningen na een email conversatie dat ik had om hun didelijk te maken dat ik geen klant ben, krijg ik als laatste reactie dat ze dan wel een incassobureau inschakelen. Lekker bedrijf dit, laten je eerst links liggen als je een aanvraag doet en vervolgens kunnen ze hun administratie ook nog niet aan. Nou s6 voor degene die hier gebruik van gaan maken.
maandag 13 juni 2005
Ron
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De server problemen hebben ze goed opgelosd, nu draait het weer zoals eerst. Prima hosting
zondag 12 juni 2005
VVM webmaster
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
We hebben inderdaad op een van onze servers deze week wat problemen gehad door overload van een gebruiker, dit is inmiddels al opgelost, ik vindt het erg jammer dat dit meteen kenbaar overal gemaakt moet worden alsof het standaard is.
woensdag 8 juni 2005
Andy
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Over Zenid zijn wij algemeen wel tevreden de controle panel is wel erg handig goede service via mail Maar de server ligt de laatste tijd geregeld plat. en dat is best wel jammer.
zondag 5 juni 2005
VVM webmaster
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij waren bij zenid.net voor iets meer dan een jaar, maar zijn nu veranderd omdat we een wat groter pakket nodig hadden voor een lage prijs. Toch even mijn ervaring met hen: -Support was goed, je kreeg binnen een paar uur antwoord op je mail -Uptime was ook goed, alhoewel we in oktober-november een week down waren -Snelheid van servers was zeer goed -Prijs is goed voor een nederlandse hosting, maar in amerika vind je wel veel goedkoper. Het is wat opwegen waar je prioriteiten liggen -Algemeen: 7,5/10
maandag 16 mei 2005
seba
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds februari is mijn Mambo site ondergebracht bij Zenid.net. Ik heb het Basic pakket van nog geen ? 60,- per jaar. (200 MB webruimte ,6 GB dataverkeer, onbeperkt aantal databases, onbeperkt aantal pop3.) Ik kan mij de negatieve berichten hier verder beneden haast niet voorstellen. Zal waarschijnlijk een communicatieprobleem zijn geweest. Maar goed: overal is wel eens wat. Ik heb diverse malen contact gehad met dhr. Vlasveld bij vragen of problemen. Deze werden hetzij telefonisch, hetzij via mail binnen no-time keurig opgelost c.q. beantwoord. Hiervoor had ik mijn site ondergebracht bij Alphamegahosting. Ik moet zeggen dat het Mambo CMS absoluut niet geschikt is bij Alphamega, vanwege bepaalde instellingen op de server die ze niet willen wijzigen. Bij Zenid absoluut geen probleem. Bestanden uploaden via FTP bij Zenid gaat ook stukken sneller. Ook heeft Zenid nu een eigen forum, waarbij je jouw -niet al te spoedeisende- vragen kunt plaatsen. Tot 2 weken geleden viel de Alicia server zo'n 2x per week ongeveer 20 minuten uit. Dit vond ik zeer irritant, maar de laatste 2 weken draait deze continu. Wat mij betreft: Hulde aan Zenid.net en misschien met name wel aan de dhr. Vlasveld.
dinsdag 19 april 2005
Atlas
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goede ervaring met Zenid! Een uitgebreid en overzichtelijk control panel, en alles werkt perfect!
maandag 28 maart 2005
C. de Boer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Verschrikkelijk bedrijf! Voor 60 euri per jaar heb ik maar 200MB/6gig/maand. En mijn vreselijke site blijft maar in de lucht. Ongeacht hoe hard ik tegen de server aantrap en wat voor rotte scripts ik er neer plemp. En als je dan een vraag hebt en je stuurt een email, dan duurt het wel 3 tot 4 uur voordat je antwoord hebt en dan hebben ze het probleem in bijvoorbeeld 1 van die rotte scripts opgelost, terwijl ik dat zelf wil doen. En dan dat Cpanel van ze met fantastico enzo. Je hoeft zelf niks meer te installeren. Ze maken het zo makkelijk dat je binnen de kortste keren door je schijfruimte heen bent. En dan krijg je een mailtje met een waarschuwing dat je nog maar 40MB over hebt. En dan moet je ook nog kiezen uit 3 webmail-smaken. 1 is toch genoeg! Nee,... verschrikkelijk bedrif,... verschrikkelijk goed wel te verstaan!
zondag 20 maart 2005
WAUWtie
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.
Richtlijnen reviews op webhosters.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Zenid? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice