Hostnet

1,1 / 5 952 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Actie!

Snelle webservers op SSD Backed Storage

Bedrijfsgegevens

  • 140 Werknemers
  • KvK-nummer: 34130993
Openingstijden
  • ma t/m vr: 08.00 - 21.00 uur
  • weekend: 10.00 - 18.00 uur

Review score

1,1 / 5 952 ervaringen

Totaal (952)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (3)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Hostnet
Ondernemende mensen helpen hun dromen en ambities te realiseren met de beste online oplossingen, dat is de missie van Hostnet. Begonnen in 1999, en 20 jaar later uitgegroeid tot één van de grootste hostingproviders van Nederland. Hostnet beheert 810.000 domeinnamen en 82.000 websites voor meer dan 280.000 klanten. Naast domeinregistratie, webhosting en online werken, zijn klanten bij Hostnet aan het juiste adres voor Managed Services en Virtual Private Servers (VPS). Hostnet onderscheidt zich in service door 7 dagen per week voor klanten bereikbaar te zijn.

Hostnet klachten & ervaringen
Via Webhosters.nl ontvangen we graag je persoonlijke ervaring met Hostnet. We horen het graag als je een tevreden klant en tevreden bent over de hosting of klantenservice maar ook nadelen en/of klachten over Hostnet zijn welkom zodat we een zo volledig mogelijk beeld krijgen over dit bedrijf.

Ervaringen 952 op 20 pagina's

Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik moset snel handelen om een verhuizing van een domeinnaam naar Hostnet in orde te maken. Door support ben ik toen snel en goed geholpen door. Mijn verhuizing naar Hostnet geslaagd Top!
zaterdag 10 augustus 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
donderdag 8 augustus 2013
Duijvesteijn
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik vind hostnet een van de providers met de slechts mogelijke service. Ik heb meerdere domeinen bij heen geregistreerd waarbij ik de hosting bij US based bedrijven heb. Het wijzigen van een simpele DNS server duurt bij Hostnet soms meer dan 5 werkdagen. De klantenservice kan hier niks aan doen daar dit "extern" gebeurt. Als een professioneel hostingbedrijf is dit natuurlijk schandalig daar het wijzigen van een DNS een zeer simpel klusje is. Zodra mijn termijnen aflopen verhuis ik de domeinen. Nooit meer Hostnet voor mij.
maandag 5 augustus 2013
Wijnmalen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Super service. Ik had een probeel met de Idex.php rewrite. Dit probleem zat hem in een verkeerd gebruikte code in de htacces file. Dit hebben zij aangepast. Ook had ik een vraag over een inlog module waarbij het wachtwoord niet beveiligd was. (joomla) hier heeft Mike mij ook op weg mee geholpen. Dit heeft niets met Hostnet te maken en toch service leveren! Bedankt Mike!
donderdag 1 augustus 2013
van Eerden
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Uitstekende service, probleem was snel en goed opgelost. De klantenservice van Hostnet zou als voorbeeld kunnen dienen voor vele anderen!
vrijdag 19 juli 2013
Schuitemaker
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Very bad rip-off 1. they double their domain name prices after the 1st year - 2. they send out their renewals invoice AFTER the cancellation period so you can't cancel 3. they send out reminders 4 months ahead in the hope that you won't remember to cancel etc who knows what a client may do in the intervening 4 months 4. after being caught with having to pay an extra year for 3 domains I don't need (reminder sent 4 months before) I then told them I was transferring another one - asked how as the whole site is only in Dutch and was told how .. The guy NEVER mentioned that this domain was already within their 1 month cancellation time period - so now - after transferring have to still pay another year for this one... have discussed this with them - they say they have done nothing wrong and demand payment
maandag 15 juli 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik wil de medewerkers van Hostnet Helpdesk heel erg bedanken. En mooi voorbeeld hoe je correct met de klant om kan gaan en met oplossingen een zeer tevreden klant kan overhouden. Nogmaals dank!!
zaterdag 13 juli 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Nooit problemen gehad. En als je een vraag hebt krijg je prompt een antwoord. Fijn om te merken dat er echte mensen zitten aan de andere kant!
maandag 1 juli 2013
van der Kooi
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ticket ingediend en binnen een uur een antwoord waar ik mee geholpen ben. En dat op de vroege zondagochtend! Niets dan lof voor deze goede en snelle service van Hostnet!
zondag 30 juni 2013
Barkey
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goeie service, snelle afhandeling van problemen, binnen een dag online. Makkelijke sitebuilder, voordeel de schat-box, voor snelle hulp. Top!
woensdag 26 juni 2013
Tiedtke
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Voor een klant heb ik de support van Hostnet nodig gehad inzake instellingen met de .htaccess. Zij hebben het helder gemaakt dat het .htaccess bestand na hetnoemen ook nog gesynchroniseerd moet worden. Waarom weet ik niet, maar het werkte prima om de url rewriting goed werkend te krijgen. Snelle respons en een goede afhandeling.
zondag 16 juni 2013
Wijering
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Supersnelle service via de chat (op zaterdag)
zaterdag 15 juni 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Via de chat een vraag gestuurd. Ben bijzonder snel en goed geholpen. Binnen 24 uur is het allemaal perfect geregeld.
zaterdag 1 juni 2013
de Pagter
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De mannen en vrouwen hebben me met veel geduld ondersteund bij het online krijgen van mijn website. Snelle reacties op vragen en duidelijke uitleg!
donderdag 30 mei 2013
Musch
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Met mijn 'start'pakket had ik een subdomein aangemaakt en daarop een Wordpress site gebouwd. Toen die site 'klaar' was, wilde ik het overzetten naar de 'normale' www.winesinamsterdam.com. Toen begon de ellende en maakte ik een zooitje van de instelingen. Jesse & team heeft mij buitengewoon goed geholpen, heel geduldig mij begeleid, allerlei dingen gecheckt... binnen 24 uren werkte alles weer. Ook fijn: deze heren vousvoyeren nog! Als restaurant criticus (lifeinamsterdam.com) kan ik zeggen dat de Amsterdamse gastvrijheidssector nog wat kan leren van dit service team.
donderdag 30 mei 2013
Nijenhuis
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
ik heb net een chat met jesse. volslagen waardeloos. dit is een computer. heeft geen enkele meerwaarde. probleem is nog niet opgelost. ik ga wel bellen
woensdag 29 mei 2013
de Bruin
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben een redelijke digibeet maar heb geprobeerd om toch zelf uit te vogelen hoe ik een website online kon zetten. Bij de punten waar ik vast zat werd ik perfect geholpen via de chat bij hostnet. Sommige dingen waren tamelijk ingewikkeld maar werden mij toch op een manier uitgelegd dat ik het zelf kan doen. De goede hulp daar is voor mij absoluut een reden om bij deze hostingprovider te blijven.
zondag 26 mei 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Perfecte en snelle service, zelfs op zon- en feestdagen.
woensdag 22 mei 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goedkope hosting met erg goede en snelle service
vrijdag 17 mei 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
erg goeie mannen, nemen snel de telefoon op, klinken af en toe wel sloom, en zijn bereid de vaak in mijn ogen moeilijke dingen in een mum van tijd op te lossen. de chat werkt ook wel leuk, ik ben niet zo snel met typen maar dit is zoals vandaag (hemelvaartsdag) een goeie oplossing. kortom, ben erg tevreden over hostnet
donderdag 9 mei 2013
Klein
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
geweldige service! ik had laatst een vraag en die werd prima en snel opgelost.
vrijdag 3 mei 2013
wiericx
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Dé domeinnaamprovider van MKB-i Nederland. Zeer goede ervaringen met Hostnet! Van telefonisch contact tot en met de live-chat .. alles is daar dik in orde!
zaterdag 20 april 2013
Beugelsdijk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Te vaak is mijn site slecht of niet te bereiken. Soms duurt het eindeloos voor hij de pagina's geladen heeft. Mailsysteem is hopeloos verouderd en ligt er regelmatig uit. Niet tevreden dus.
woensdag 17 april 2013
lodiers
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben heel tevreden over de de werknemers, die staan mij uitermate vriendelijk te woord. Echter heb ik al vanaf het begin een probleem met de Web Presence Builder, die ze onlangs hebben gelanceerd. Vele malen kreeg ik mijn website niet geupload, terwijl ik de website dagelijks moet updaten met nieuwe informatie. Mijn website vertoont sinds 2 geen enkel beeldmateriaal meer, wat essentieel is voor het soort dienst dat ik aanbied. Al 2 dagen is de website helemaal niet publiceerbaar. Ik krijg steeds foutmeldingen en het probleem is nog steeds niet verholpen. Ik heb écht een betrouwbare webhosting nodig en vooralsnog kan Hostnet niet in die behoefte voorzien mbt deze website. Ik heb inmiddels al vele malen gebeld en ik kan niets anders doen dan afwachten tot het probleem is opgelost! Ze kunnen me niet vertellen wanneer het probleem is opgelost! Ik word hier niet vrolijk van!
vrijdag 12 april 2013
In De Hoeksche Waarden
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
prima hulp gehad van Bas via de chat!
vrijdag 5 april 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heb twee maal een probleem gehad op 1 dag die d.m.v de online chat alle twee in zeer korte tijd werden opgelost. echt super...
woensdag 3 april 2013
winkel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Afgezien van het feit dat ik nog geen bevestigings mail binnen heb was de klantenservice erg vriendelijk en behulpzaam!
vrijdag 29 maart 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Erg te spreken over de dienstverlening van Hostnet. Vooral de chat mogelijkheid met Support is erg handig. Daar wordt professioneel mee omgegaan en de mensen zijn zeer hulpvaardig en vriendelijk. De DNS records zijn soms al meteen beschikbaar, wat ook een voordeel is. De webgui oogt goed en werkt prettig, alhoewel daar wel enige ruimte voor verbetering is, omdat je soms wat veel moet klikken om te navigeren. Maar los daarvan, niets dan lof. Keep it up! -Alex
donderdag 28 maart 2013
Smeur
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
alles werkt heel goed, maar ook de service is prima: chats gaan lekker makkelijk en snel, fijn : )
woensdag 27 maart 2013
Dijkstra
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
vrijdag 22 maart 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Prima dienstverlening. Chat service werkt uitstekend. Goede, snelle en prettige online hulpverlening bij problemen. Geen noemenswaardige problemen ondervonden in het verleden. Geen/bijna geen down-time. Zou deze provider bij iedereen aanbevelen.
vrijdag 22 maart 2013
van de Laar
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Prima ervaringen met het hosten en de helpdesk via de chat vind ik zeer goed!
woensdag 20 maart 2013
Kuik
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
woensdag 20 maart 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Supergoed geholpen en nog snel ook!
dinsdag 19 maart 2013
Skaye
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
hele fijne service via de chat als je vragen hebt!
maandag 18 maart 2013
van Olden
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Klantenservice is behulpzaam, chat functie is ontzettend handig en direct. Zeker aan te raden voor degene die nog geen klant zijn.
donderdag 28 februari 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
In oktober besloot ik mijn geluk eens te beproeven bij een andere webhost en inmiddels aan het overwegen om te verhuizen. In de laatste maanden heeft bijna iedere week wel een moment in het teken gestaan van storingen. Soms van 30 minuten, maar regelmatig van 3 tot 4hr. Onacceptabel als ik het vergelijk met hun concullega's. Ik ben een erg ontevreden klant en ondanks de helpdesk die, verfrissend genoeg, ook telefonisch bereikbaar is helpen ze me van de regen in de drup. Geen concrete beslissingen, antwoorden of hulp. Nee, slechts een "ik begrijp het" en een welke ik al erg vaak heb gezien "onze excuses voor het ongemak." Nee, doe dan maar maximaal 24hr. wachten op een doeltreffend mailtje, hier koop ik niets voor.
donderdag 31 januari 2013
de Vrieze
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Uitstekende service!
woensdag 23 januari 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
goede service! gelijk antwoord op de chat
woensdag 23 januari 2013
van der Gaag
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Snelle en goede inhoudelijke reactie. Prima geholpen.
dinsdag 22 januari 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ze zijn altijd klaar om je te helpen. Maar ze hebben vaak storingen en problemen. En soms is de website onbereikbaar. Dit gebeurt te vaak helaas. Ze zijn aardige mensen, maar hun servers zijn matig.
woensdag 16 januari 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben niet echt een computerman, wilde mijn blog back2blavatsky.wordpress.com wijzigen in back2blavatsky.nl en heb bij hostnet.nl het domein geregistreerd. Met de hulp van de helpdesk van Hostnet was dit echt een fluitje van een cent om de site draaiende te houden onder de nieuwe naam. Prima!! Ik raad iedereen aan die graag met zijn website of blog bezig is en verder weinig tot geen technische kennis heeft, zijn domeinnamen bij hostnet.nl te registeren.
dinsdag 15 januari 2013
Hendriks
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heb hier al onze domein registraties lopen en wordt altijd snel en goed geholpen met vragen en het aanmaken van specifieke DNS records die niet via de webinterface gaan. Prima provider voor onze services en websites hebben we gekozen voor Azure omdat onze software stack daarop gebouwt is anders hadden we zeker hostnet overwogen als hosting partij.
maandag 14 januari 2013
Voss
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
hostnet klantenservice chat. De provider is professioneel en correct, maar webhosting pro is niet handig voor een digibeet. Info is meestal vriendelijk maar voor mij toch te technisch. En chatter Jesse was vandaag ronduit kortaf. Ik verhuis.
donderdag 10 januari 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben zeer tevreden over de service van Hostnet. Je wordt snel geholpen en er is uitgebreide documentatie voor het oplossing van je problemen.
vrijdag 4 januari 2013
Robbers
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Altijd te bereiken voor wat voor vragen dan ook! Prima om als beginneling wat op te zetten. Hoef je echt geen verstand van sites bouwen te hebben. Keurige voorbeeldjes die je gemakkelijk zelf kan aanpassen met de sitebuilder. Prijs is ook zeker niet te duur!
zondag 30 december 2012
de Graaf
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben nog niet zo lang klant maarvind nu de service al super.
dinsdag 20 november 2012
Kuik
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Top!
woensdag 7 november 2012
Hamersma
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer mooie en duidelijke website (Van Hostnet) Voordeel dat ze een chatapplicatie hebben! En veel diensten! Vriendelijkheid staat voorop en zelfs om 21:00 kun je nog vragen stellen! Ga zo door!
dinsdag 6 november 2012
Holtslag
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Op paar uur tijd enkele malen beroep dienen te doen op support van Hostnet. Nu andere collega aan de lijn (Casper). Even adequaat en efficiënt. Probleem kan vlug opgelost worden. Al bij al, een iets langere koffiepauze maar toch weer netjes geholpen.
maandag 5 november 2012
Gees
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.
Richtlijnen reviews op webhosters.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Hostnet? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice