Hostnet

1,1 / 5 952 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Actie!

Snelle webservers op SSD Backed Storage

Bedrijfsgegevens

  • 140 Werknemers
  • KvK-nummer: 34130993
Openingstijden
  • ma t/m vr: 08.00 - 21.00 uur
  • weekend: 10.00 - 18.00 uur

Review score

1,1 / 5 952 ervaringen

Totaal (952)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (3)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Hostnet
Ondernemende mensen helpen hun dromen en ambities te realiseren met de beste online oplossingen, dat is de missie van Hostnet. Begonnen in 1999, en 20 jaar later uitgegroeid tot één van de grootste hostingproviders van Nederland. Hostnet beheert 810.000 domeinnamen en 82.000 websites voor meer dan 280.000 klanten. Naast domeinregistratie, webhosting en online werken, zijn klanten bij Hostnet aan het juiste adres voor Managed Services en Virtual Private Servers (VPS). Hostnet onderscheidt zich in service door 7 dagen per week voor klanten bereikbaar te zijn.

Hostnet klachten & ervaringen
Via Webhosters.nl ontvangen we graag je persoonlijke ervaring met Hostnet. We horen het graag als je een tevreden klant en tevreden bent over de hosting of klantenservice maar ook nadelen en/of klachten over Hostnet zijn welkom zodat we een zo volledig mogelijk beeld krijgen over dit bedrijf.

Ervaringen 952 op 20 pagina's

Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
livechat voor informatie. Snel geholpen. Goede info.
maandag 2 maart 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Via de Hostnet chat snel, vriendelijk en deskundig geholpen.
maandag 2 maart 2015
Hardeman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Alles is snel geregeld, aantal keren ondersteuning via de chat gehad. Hierbij werd ik snel en op de juiste manier geholpen.
zaterdag 28 februari 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Het control panel zit redelijk goed in elkaar. Alleen is het grootste nadeel dat je geen eigen SSL kan regelen, maar die moet je per se via Hostnet kopen. Verder zit alles goed in elkaar. Je krijgt zeer goede support en ze zijn lang bereikbaar. Zeker een aanrader!
donderdag 26 februari 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
In het algemeen erg tevreden over de kwaliteit van de dienstverlening van Hostnet: het werkt gewoon. Bijzonder tevreden over de service van de Helpdesk: uitstekend te bereiken (e-mail, chat, bellen) en het is elke keer nog gelukt om het euvel op te sporen, terwijl het eigenlijk nooit aan de dienstverlening van Hostnet lag maar aan de eigen instellingen (virusscanner!) op de PC. Hulde!
woensdag 25 februari 2015
Schalkoort
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Prima service
dinsdag 24 februari 2015
matzen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De heer Wisse heeft mij uitstekend en snel geholpen.
maandag 23 februari 2015
Goudzwaard
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goede Service op het moment dat ik dat nodig had, zoals nu op een vrijdag avond om 21:13 staat hostnet nog steeds voor je klaar! Top service
vrijdag 20 februari 2015
Klein
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goede service, vriendelijke medewerker, moet nog wel checken of het voorgestelde ook werkt ;-) Maar dat zal wel in orde komen, want dit niet is de eerste positieve ervaring met HostNet.
vrijdag 20 februari 2015
Leenders
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
duidelijke communicatie en goede service!
woensdag 18 februari 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heb een probleem met uploaden, morgen al een week. Heb veel kontakt, met name met Jesse, die probeert wel te helpen maar is afhankelijk dus kan mij niet de juiste toezeggingen doen. Het schijnt bij Website Maker te liggen. Het is nu van het kastje naar de muur situatie geworden, krijg geen concrete antwoorden en of toezeggingen. Ik vind de service die nu gedaan wordt ronduit slecht! Graag terstond actie, ook ik heb mijn verplichtingen naar mijn opdrachtgevers die ik nota bene bij jullie gerecommandeerd heb. Staan er nog 2 nieuwe in de wacht, maar ga nog geen overeenkomst met jullie aan totdat het opgelost is. Het kost mij nu iedere dag geld en derving aan inkomsten en ook mijn smoezenlijstje is op. Graag een snelle en passende oplossing.
woensdag 18 februari 2015
Blaas
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goede support van Jesse
dinsdag 17 februari 2015
Tollenaar
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Tot nu toe is de service via de helpdesk gewoonweg uitmuntend te noemen! De medewerkers van de helpdesk nemen je altijd erg serieus ook al kom je met "domme" vragen door gebrek aan kennis. Ze hebben veel geduld en lossen tot nu toe alle problemen zeer snel op. Top!
dinsdag 17 februari 2015
Tuinenburg-Schouten
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Tegenwoordig kunt u kiezen uit honderden verschillende hosting bedrijven en services. U kunt kiezen voor een Nederlands bedrijf, maar u kunt ook kiezen voor een buitenlandse bedrijf. De competitie tussen deze bedrijven is groot; zij willen zoveel mogelijk klanten. Helaas kunnen sommige bedrijven niet tegen de competitie op. Wat deze bedrijven dan doen, om overeind te blijven, is klanten voorliegen en bedriegen. www.hostnet.nl is één van deze bedrijven. Ik heb helaas het ''genoegen'' gehad om met dit bedrijf in zee te gaan. Ik heb er enkel ellende aan overgehouden. Daarom wil ik u, via deze beoordeling waarschuwen voor dit verschrikkelijke bedrijf. Hostnet.nl vind het (helaas) normaal om klanten facturen te sturen voor niet geleverde diensten. Dit was en is één van de belangrijkste redenen om dit bedrijf te vermijden. Hostnet heeft mij meerdere malen facturen gestuurd voor diensten die ik reeds had opgezegd (telefonisch en/of via email). Het weigeren van het betalen van deze spookfacturen is geen optie; Hostnet.nl zal je proberen te forceren om tot betaling over te gaan. Bijvoorbeeld door het sturen van aanmaningen. Ook heeft Hostnet.nl mijn Whois (Privacy) gegevens openbaar gemaakt NADAT ik voor bescherming van Whois gegevens had betaald. Na hen hierop aangesproken te hebben, kwamen zij met een of ander excuus dat zij geen zeggenschap hebben over de zichtbaarheid van Whois-data. Dit is natuurlijk complete onzin. Daarnaast hebben zij sommigen van mijn diensten, diensten waar ik al voor betaald had, opgezegd. Hostnet.nl heeft geprobeerd om honderden euro's van mij af te troggelen onder het mom van ''administratiekosten'' en ''reserveringskosten''. Iedereen die bekend is met het kopen en verkopen van domeinnamen, is op de hoogte van de nieuwe .TLD's. Ik besloot om een aantal van deze nieuwe .TLD's te reserveren via Hostnet.nl. Waar Hostnet.nl je NIET voor waarschuwt, is dat jij de reserveringskosten sowieso kwijt bent. Los van het feit of de domeinnaam wel of niet geregistreerd wordt. En de reserveringskosten zijn astronomisch; tussen de €2,50 en €5,00 PER DOMEINNAAM. Gedurende het bestelproces, van begin tot eind, word je hier niet voor gewaarschuwd. Het staat niet eens vermeld in de algemene voorwaarden. Van de domeinnamen die ik gereserveerd had via Hostnet.nl, is er niet één succesvol geregistreerd door dit misselijk makend bedrijf. Wel probeerde Hostnet.nl HONDERDEN EURO's in rekening te brengen voor het ''reserveren'' van deze domeinnamen. Het grappige is dat er helemaal GEEN kosten verbonden zijn aan het reserveren van nieuwe .TLD domeinnamen. Ik heb letterlijk 50 registrars vergeleken, en niet één registrar nam reserverings en/of administratiekosten in rekening. En weten jullie wat het ''leuke'' is? Ik had dezelfde domeinnamen gereserveerd via deze registrars, en zij waren wél in staat om de domeinnamen succesvol te registreren! En niet alleen dat; de registratiekosten waren ook 50% GOEDKOPER dan bij Hostnet.nl! Om u een voorbeeld te geven: Bij Hostnet.nl betaal je 30 EURO voor een .website domeinnaam. Een .website domeinnaam kost minder dan 5 euro bij Namecheap. Je kunt letterlijk 6 .website domeinnamen kopen voor de prijs van 1 bij Hostnet.nl! Vermijd Hostnet.nl kostte wat het kost. Het is een extreem duur en misleidend bedrijf. 1/10
dinsdag 17 februari 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
top, snel en vriendelijk.
zondag 15 februari 2015
Vellenga
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
zaterdag 14 februari 2015
rijken
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn bestellingen worden snel verwerkt en problemen snel opgelost :) Vandaag werd een probleem met iframes opgelost doordat de medewerker mij verwees naar een sitegedeelte waar ik door 1 simpele verandering de domeinforwarding veranderde en mijn probleem opgelost was. Bij mijn vorige host had ik exact hetzelfde probleem met een andere site. Hun oplossing was toen dat zij mij niet konden helpen maar pas als ik mijn account upgrade voor een eenmalig bedrag a 25 euro.... tsja. verschil in service dus. Ik heb nog 1 ander domeinnaam bij hen staan, zodra het jaarabbonement afloopt gaat die naar jullie toe :) Superservice!!!
vrijdag 13 februari 2015
Tuinenburg-Schouten
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Je stelt een vraag over de chat, die wordt a niet beantwoord en b verwijderen ze van de chat ????????????? Dit lijkt helemaal nergens op!!!
donderdag 12 februari 2015
Hemmer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goede webhosting, overzichtelijk control panel. Online chat en per mail, heel klantvriendelijk en behulpzaam te woord gestaan.
donderdag 12 februari 2015
Giordano
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Er waren 2 problemen, 1 was een contactformulier wat niet binnenkwam op het emailadres van de klant. 2 was dat mail van mijn bedrijf niet aankwam op het emailadres van klant. Op advies van de klantenservice het MX record aangepast, dit leidde tot 2 dagen niet bereikbaar zijn per email. Ondertussen zijn beide problemen nog niet opgelost en zijn we al 2 weken verder. Waardeloos dus!
donderdag 12 februari 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had een probleem met de navigatie in het cms. Danny heeft het snel en goed opgelost.
donderdag 12 februari 2015
Harms
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Prima geholpen door Rene. Hij gaf me linkjes die ik kon gebruiken om problemen op te lossen. Vind wel dat Hostnet een backend systeem zou moeten hebben die automatisch overzetten van binnen Hostnet beheerde domeinen makkelijk zou moeten laten verlopen.
dinsdag 10 februari 2015
Driesser
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
zeer efficiënt
maandag 9 februari 2015
Spaapen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vind chat hulp niet echt een succes. men vraagt je te bellen. Maar als je email wilt instellen op je telefoon is het handig als je de telefoon op dat moment niet aan je oor hebt. Weinig toegevoegde waarde dus : chat daarbij de indruk dan men niet echt moeite doet.
maandag 9 februari 2015
Husslage
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Hostnet is een fijn bedrijf om websites te hosten en domeinnamen te registreren. Erg fijn dat via de chat-functie een heleboel dingen geregeld kunnen worden. Goede support! Fijn bedrijf, aanrader!
woensdag 4 februari 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer tevreden over contact met medewerker klantenservice via de chat. Uitgebreid geholpen door een medewerker die de tijd nam om verder te denken om me op weg te helpen. Top service!
woensdag 4 februari 2015
Knopper
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na inschakelen chat bijna direct iemand online, wist exact wat mijn foutmelding inhield en gaf direct de oplossing en suggestie voor een upgrade.
woensdag 4 februari 2015
Lahaye
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Als je bij Hostnet huurt, huur dan nooit een Webhosting pakket. Host werk met oude software. Anno nu (feb-2015) mysql versie 5.1 ipv 5.5 of nieuwer. Ook kun je NOOIT een externe programmeur of jezelf via PHPMYADMIN toegang verkrijgen. Dit wordt niet toegestaan! Een ander issue is de toegang. Je kunt NIET extra accounts aanmaken voor derden zodat die toegang krijgen. Het gaat altijd en alleen via 1 account nl die van jezelf. Maw derden zien al jouw instellingen! Na diverse overleg pogingen blijft hostnet voet bij stuk houden: zij wijzigen hun policy NIET. Tip: blijf ver weg van Hostnet. Ouwe muk en stijve houding is hun werkwijze. Bijzonder jammer en erg dom.
woensdag 4 februari 2015
nous
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben tevreden, prima snelle service, vooral de chat helpdesk is snel en fijn!
maandag 2 februari 2015
Vonder
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Deze recensie betreft de chathelp. Het duurde wat lang en de indicatie van de wachttijd die werd gegeven was inaccuraat. Echter werd ik erg goed geholpen en werden alle vraagstukken zeer snel gevonden.
maandag 2 februari 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zelf iets niet goed ingesteld, wel direct hulp gekregen bij het oplossen. Super.
maandag 2 februari 2015
de Boer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Duidelijk antwoord op mijn vraag, tot nu toe prima tevreden met de service.
donderdag 29 januari 2015
van Beek
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vriendelijke, heldere en behulpzame klantenservice.
donderdag 29 januari 2015
Schijven
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer klantvriendelijk, makkelijk benaderbaar en snel antwoord. Niets dan lof. Er hangt wel een prijskaartje aan, maar dat is een keuze die je zelf moet maken.
donderdag 29 januari 2015
Smeets
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Plus Hele nette en goede afhandeling van online chat. Min. Geen telefoontje over aankomende incasso kosten die in geen verhouding staan tot origineel bedrag.
donderdag 29 januari 2015
van Gool
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
zaterdag 24 januari 2015
Kankam
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De service die door Hostnet verleend wordt is top. Beter kan bijna niet. Je wordt altijd vriendelijk te woord gestaan en daarnaast wordt alles erg duidelijk uitgelegd. Kortom, ik ben erg tevreden over Hostnet.
donderdag 22 januari 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
perfect geholpen!!
woensdag 21 januari 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wat een slecht bedrijf! Werd gebeld door een incassobureau dat ik een factuur niet had betaald. Ik heb nooit een factuur van Hostnet gezien. Hostnet beweerd 3x een mail naar mij te hebben verzonden echter niets in mijn inbox ontvangen. Daarnaast hadden ze naar mijn oude adres een brief verzonden. Die dus ook niet kunnen ontvangen omdat ik daar niet woon. Ze hebben een telefoonnummer van mij in hun systeem staan onder mijn klantgegevens, hetzelfde nummer waarop het incassobureau mij had gebeld. Zij hebben niet eens de moeite genomen om mij te bellen voor het betalen van de factuur. Nu moet ik 5 keer zoveel betalen dan wat zij gefactureerd hadden door de incassokosten. Met 1 telefoontje had ik mijn factuur direct kunnen betalen (net als dat het incassobureau mij met 1 telefoontje kon bereiken!!!) Als je Hostnet hierover aanspreekt zeggen ze dat zij geen klanten bellen. ?!@#$??? Sorry hoor maar dit is te belachelijk voor woorden. Een bedrijf die geen klanten belt als het gaat om het betalen van een factuur? Volgens mij doet elk bedrijf dat om haar klanten te bereiken. En dan willen ze ook niet eens coulant zijn. Ik ben zeer ontevreden over de klantgerichtheid. Wat een K bedrijf!!!! Voor mensen die nog een domeinnaam willen registreren, geloof me doe dat ergens anders dan bij Hostnet!!!!!
maandag 19 januari 2015
de Jong
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Probleem met mijn e-mail, direct opgelost snelle service en vriendelijk, echt mensen die weten waar ze mee bezig zijn.
maandag 19 januari 2015
Wierda
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben correct en vriendelijk geholpen door Zakaria, medewerker van hostnet, via de chat.
zondag 18 januari 2015
Super
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Als echte beginner in websiteland veel geduldige uitleg gehad. Langzaamaan begin ik er wat van te begrijpen.
woensdag 14 januari 2015
Ramaker
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
heel fijn dat jullie zo'n chat hebben, werd vrijwel direct geholpen en kreeg gelijk de informatie die ik nodig had.
woensdag 14 januari 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Direct hulp, en een antwoord op mijn vraag door vriendelijk behulpzaam personeel! Goede service.
woensdag 14 januari 2015
Draad
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik kwam ergens niet uit. Binnen een minuut kon ik chatten met iemand die mij uiterst goed hielp. Het probleem was binnen de kortste keren opgelost.
maandag 12 januari 2015
van Havelte
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Web presence builder werkt niet en hier wordt niets mee gedaan door Hostnet. Ik verwacht reactie en oplossingen.
zondag 11 januari 2015
Vos
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Snel en goed antwoord, en probleem opgelost. Prima
zondag 11 januari 2015
Mulder
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik bestel een hostname. Er staat verwacht 4e kwartaal 2014. Het is nu 2015. Nog steeds niet te leveren. Kan gebeuren. Hostnet kan niet anders in zo een situatie. Waar ik echter zwaar verbolgen over ben is de informatie voorziening. Ze weten niks, ze kunnen niks, ze hebben geen ETA, ze ondernemen niks, ze voorspellen niks, niks, niks, niks, voel me behandeld als niks. Waardeloos Hostnet.
vrijdag 9 januari 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Helpdesk helpt altijd zeer goed, chat optie is perfect. Snelle antwoorden en altijd correct tot nu toe. Zelfs als je bv WP wat minder begrijpt kun je op deze manier uit de voeten. Hostnet is onze keuze.
donderdag 8 januari 2015
Martens
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Duidelijke en vriendelijke communicatie. Overzichtelijke site. Wat minder pro-actief om alles uit je account te halen. Zojuist goed geholpen via de chat.
dinsdag 6 januari 2015
van Dijk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.
Richtlijnen reviews op webhosters.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Hostnet? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice