Hostnet

1,1 / 5 952 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Actie!

Snelle webservers op SSD Backed Storage

Bedrijfsgegevens

  • 140 Werknemers
  • KvK-nummer: 34130993
Openingstijden
  • ma t/m vr: 08.00 - 21.00 uur
  • weekend: 10.00 - 18.00 uur

Review score

1,1 / 5 952 ervaringen

Totaal (952)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (3)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Hostnet
Ondernemende mensen helpen hun dromen en ambities te realiseren met de beste online oplossingen, dat is de missie van Hostnet. Begonnen in 1999, en 20 jaar later uitgegroeid tot één van de grootste hostingproviders van Nederland. Hostnet beheert 810.000 domeinnamen en 82.000 websites voor meer dan 280.000 klanten. Naast domeinregistratie, webhosting en online werken, zijn klanten bij Hostnet aan het juiste adres voor Managed Services en Virtual Private Servers (VPS). Hostnet onderscheidt zich in service door 7 dagen per week voor klanten bereikbaar te zijn.

Hostnet klachten & ervaringen
Via Webhosters.nl ontvangen we graag je persoonlijke ervaring met Hostnet. We horen het graag als je een tevreden klant en tevreden bent over de hosting of klantenservice maar ook nadelen en/of klachten over Hostnet zijn welkom zodat we een zo volledig mogelijk beeld krijgen over dit bedrijf.

Ervaringen 952 op 20 pagina's

Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had een probleem met het versturen van mail via een domein gehost bij Hostnet. Via een chat binnen 5 min. het probleem verholpen.
donderdag 4 september 2014
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Een fijn hosting bureau met leuke en laagdrempelig medewerkers om te benaderen. Via chatfunctie of telefoon, beide prima! Een eigen website gemaakt met een website maker van Hostnet, zeer tevreden over het resultaat!
dinsdag 26 augustus 2014
Meulstee
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Maandagochtend service. Support geeft een tip wat de oplossing misschien zou kunnen zijn, zo niet zoek zelf vooral lekker uit.
maandag 11 augustus 2014
Bergmans
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb nu een megaprobleem met mijn VPS en daarin 15 websites , ik krijg geen gehoor bij de vps afdeling , heb ticket ingeschoten , heb helpdesk een aantal keer op de chat gehad , ik ben op van de zenuwen.
donderdag 7 augustus 2014
van der Leden
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Hostnet is zeer klantonvriendelijk en moeilijk te bereiken. Na vijf jaar klant te zijn geweest, weigert men om het contract te beeindigen dan met in achtneming van opzegging termijn te stoppen. Verlenging van 5 jaar is verplicht. Ook omzetten naar 1 jarig contract is onmogelijk. Slechte communicatie. Waardeloos. Ik ga overal mijn reviews plaatsen. Raad dit niemand aan.
dinsdag 5 augustus 2014
Gondel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goede soepele service, Goeie helpdesk inc. chatfunctie. Soms is de technische clientinterface wat lastig voor een relatieve leek.
donderdag 10 juli 2014
van Mil
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na een hele lange tijd ontevreden te zijn geweest over Hostnet en er zelf serieus aan gedacht om een andere webhosting te zoeken. Moet ik zeggen dat het nu weer de goede kant op gaat met Hostnet. De klantenservice is vriendelijke en helpt je ook echt, waar deze in december en januari echter faalde. Nu ben ik zeer tevreden. Zoals het hoort.
maandag 16 juni 2014
van Heumen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zelfs na korte tijd bevalt mij de laga prijs voor mijn domein, als ontwikkelaar ben ik continu bezig om in de DNS te werken en alles aan te passen, als ik vragen hebt worden er op emails binnen minuten gereageerd, en de webchat verloopt vriendelijk, snel en behulpzaam, zelfs de telefoonlijn is 24/7 bereikbaar.
maandag 16 juni 2014
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
goede en snelle service!
vrijdag 13 juni 2014
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Reactie snelheid en antwoorden op vragen is tot nu toe altijd goed geweest. Ik ben zeer tevreden over de service gerichtheid van Hostnet en de helpdesk.
vrijdag 13 juni 2014
Coffa
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer slecht. Opzeggen is onmogelijk. Ik zeg netjes op, 1 maand van te voren per aangetekende brief. De aangetekende brief wordt niet aangenomen omdat er niemand is. Vervolgens laat de bode een bericht achter dat de post kan worden afgehaald op het postkantoor. Dat vervolgens niet gedaan en je hangt weer voor 5 jaar aan het contract. Gemeen he van ze.
zondag 1 juni 2014
Ditzel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ondertussen des ondanks ik kort klant ben is mij opgevallen dat op de eerste lijns hulp veel jonge heren zitten die geen inzicht hebben over eventuele tijdsduur over handelingen die door datacenter medewerkers gedaan moeten worden Voor de rest wordt ik altijd netjes te woord gestaan alleen kunnen ze niet overal antwoord op geven
vrijdag 30 mei 2014
Meijer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb een domein naam geregistreerd en had wat vragen, ik ben goed geholpen en de vragen zijn keurig beantwoord via de online chat.
dinsdag 27 mei 2014
de Vries-Spoelstra
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Het werkt maar tijdens het afzeggen kwam ik er achter dat er een 2 maanden opzegtermijn is. Flikkertjes. Het is mijn fout dat ik het niet gelezen had maar het is niet leuk. MLG bedrijf #1 pro 420 blaze it.
maandag 19 mei 2014
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Bij alles wat ik met deze provider heb moeten doen of veranderen is alles snel gegaan, hulp indien nodig. Snelle en vakkundige klantenservice. Uitstekend.
woensdag 14 mei 2014
Woldhuis
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De helpdesk is altijd zeer goed, Ze proberen je altijd te helpen als ik een vraag heb. Een keer heb ik iets minder leuke ervaring gehad omdat ik zo'n half uur aan het wachten was op mijn antwoord. maar voor de rest 5 sterren. ga zo door
maandag 5 mei 2014
Bieze
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Snel chat service en prima afhandeling
woensdag 30 april 2014
van der Tol
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
zijn met meerder domeinnamen klant en heel tevreden met de support afdeling
dinsdag 29 april 2014
Kloth
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
zeer tevreden, maak nog wel eens foutje in mijn website, hostnet medewerkers helpen me altijd weer goed op weg
dinsdag 22 april 2014
addink
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb voor het eerst een website gemaakt totaal geen ervaring maar ach ik probeer het maar.En door hostnet heb ik zeker geen spijt van. Wat een top bedrijf, ik heb een paar ik moeten bellen(lag aan mij hoor) maar ze nemen echt de tijd voor je, leggen het prima uit en hangen niet op voordat het verholpen is ! Ook de wachttijden zijn niet lang. De live chat werk net zo prima. Zeker een aanrader. En o ja jorrit BEDANKT.
donderdag 10 april 2014
vermeijden
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb een webhosing start pakket besteld en betaald, maar die is zonder dat ik het zelf heb aangegeven geannuleerd en ik heb mijn geld niet terug gekregen. en de klantenservice via chat bij micheal reageert ook niet
donderdag 10 april 2014
Eble
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Nooit een probleem gehad met mijn website die niet gelijk opgelost kon worden. Probleem lag meestal aan mijn kant ;) Chat-service is geweldig, gelijk een antwoord van kundige medewerkers.
donderdag 10 april 2014
Veillat
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Terrible service Take weeks to answer Take a self righteous approach just truly awful, and the contacts I was unfortuante to have with Dave Swart, Reinouw Westra, and Claire Russell were so hand tied and did nothing to help. They have this typical attitude 'DAT KAN NIET' which is an attitude that drives me absolutely insane. Useless. Cheap yes, but you know, you pay peanuts you get monkeys!
donderdag 10 april 2014
van Os
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Met 10 domeinen al ruim 5 jaar klant, naar tevredenheid. Goede support tot nu toe en de utilities die beschikbaar worden gesteld aan klant voldoen prima. punt dat ook op Zondag er support is via de chatfuntie op de site.
zondag 6 april 2014
Weijs
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zo prettig dat ik gewoon antwoord krijg op mijn vragen en niet in een kringetje rond blijf draaien op internet. Prettige klantenservice!
dinsdag 1 april 2014
Meijer-Kal
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ronduit klote! Veel downtijd, slechte bereikbaarheid, slechte aftersales of technische support. Één grote shitzooi. Nooit klant van worden! Zeker niet als je een zakelijk account overweegt. Nooit doen. CutKlup
woensdag 5 maart 2014
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Nu een jaar of twee klant bij Hostnet. Vind aan Hostnet een groot pluspunt dat ze flexibel zijn in support en je duidelijk graag helpen. Zijn wel is waar niet de scherpste geprijsde, maar dat verschil betaald zich duidelijk in goede service terug.
donderdag 20 februari 2014
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Hostnet heeft, voor de prijs die betaald wordt, een te wisselvallige service. Te vaak zijn ze slachtoffer van DDOS en te vaak liggen er servers uit. Dat is ergerlijk. Een keertje kan wel eens voorkomen, maar het is teveel gedoe. Domeinnaam registreren is voordelig, voor hosten ergens anders gaan zitten. Chatfunctie is alleen een lachertje. Tickets blijven de maximale termijn openstaan. Dus altijd bellen. Dat werkt meestal het beste. Te duur voor de wisselvallige dienstverlening. Dat het "werkt" is de ondergrens. Daar ga ik vanuit, dan ben ik tevreden. Er zijn op server niveau echt teveel problemen.
vrijdag 7 februari 2014
Dorff
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had tot nu toe een prima ervaring met hostnet (ik ben 5 jaren klant). Goede support. Vanmiddag wou ik mijn oude site nieuwe site (gemaakt met drupal) vervangen door de nieuwe (met worpress). Chat contact met support over de handeling. Nadat ik de handelingen had uitgevoerd, waren beide sites verdwenen, drupal en worpress installatie ook. Gewoon niets over. De helpdesk medewerker bleef hangen in een welles/nietes houding en zei me dat hostnet GEEN ENKEL BACKUP HEEFT VAN GEHOST WEBSITE. Kortom het was "mijn probleem". Het is dat jullie het weten....
woensdag 29 januari 2014
Lucas
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer goed
zaterdag 25 januari 2014
boeren
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben uitstekend geholpen door Mike, die via de chat in één antwoord de juiste oplossing voor mijn probleem had
woensdag 15 januari 2014
Derksen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
aan de chat een vraag gesteld, en zeer correct geantwoord door een van jullie medewerkers. Bedankt. mooi bedrijf
woensdag 15 januari 2014
van Tilborgh
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vrijwel dagelijks mailstoringen of vertraagde sites. Er wordt telkens gezegd dat men aan een oplossing werkt maar structureel is deze niet. Dit bedrijf levert stelselmatig wanprestaties. Neem hier geen diensten af!
woensdag 15 januari 2014
Janssen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goede snelle en duidelijke klantenservice!
zaterdag 21 december 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
vrijdag 6 december 2013
Risselada
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Prima en adequate hulp. Wachttijd was in vergelijking met andere provider (mijnhostingpartner.nl) waar ik mee werk, wat lang.
vrijdag 29 november 2013
van der Neut
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Over het algemeen goed. De service is minder geworden in de loop der jaren. Waarschijnlijk door de groei. 'Sales' kende mij vroeger via allerlei communicatie maar nu niet meer. Jammer.
donderdag 28 november 2013
van den Ende
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Top ! Alles werkt hoe het behoort en op vragen worden bijna meteen gereageert zelfs als je iets niet snapt van webdisign ! Zeker een aanrader
donderdag 28 november 2013
De wit
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Slecht geholpen door ene Jasper ik moest alleen maar op de site zoeken maar ik wouw gewoon een lijstje met wat we hosten inclusief de kosten er bij in een sheet toegestuurd kregen
dinsdag 26 november 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goede service, je wordt als leek voldoende ondersteund om zo goed uit de voeten te kunnen
donderdag 21 november 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Echt een hele goede service. Ik heb alleen een domein naam laten vastleggen en kreeg er ook een lite website bij waarmee ik nu al er uit de voeten kan. Als ik een vraag heb krijg ik daar direct antwoord op. ga zo door!
woensdag 20 november 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben super geholpen, alle stappen werden doorgenomen tijdens de chat. Wat een geweldige service !
maandag 21 oktober 2013
Arkema
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vandaag 3 x snel en volledig support gehad.
maandag 30 september 2013
ten Pas
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Uitstekende dienst en ondersteuning
donderdag 19 september 2013
Lourens
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben zelf geen specialist op dit gebied dus heb veel vragen gesteld. Telkens vrij kort erna antwoord.
woensdag 11 september 2013
van der Burg
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zelfs op zondag kun je per chat vragen stellen, wat een service!!
zondag 1 september 2013
Renou
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Chatsessie werkt niet: degene die aan de andere kant van de lijn zit, reageert nauwelijks en je zit continue te wachten of er nog een antwoord komt. Slecht! Ook ontvang ik niet of nauwelijks een antwoord op mijn vragen.
maandag 19 augustus 2013
Doveren
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Helemaal top, nooit problemen, en zo wel even de chat opstarten en zeer snel en vakkundig geholpen worden!
vrijdag 16 augustus 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
In een rechtszaal zal ik de term 'oplichters' misschien niet helemaal stand kunnen houden. Maar dat gevoel heb ik wel bij dit bedrijf. Ik had liefst vier domeinnamen vastgelegd. Herhaaldelijk heb ik daarover met ze gecommuniceerd, want er waren altijd weer andere regeltjes. Uiteindelijk heb ik alle vier de domeinen gekocht, maar kreeg een paar dagen later de melding dat ze ze toch niet konden leveren. Het betaalde bedrag zou eerst binnen 14 dagen worden terugbetaald, maar nu opeens binnen 30 dagen. Ik heb nog niets van mijn geld gezien. Het is echt te schandalig voor woorden. Pas op: ga niet met dit bedrijf in zee, want ze kunnen niets, maar dan ook helemaal NIETS, van hun praatjes waarmaken.
dinsdag 13 augustus 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
dinsdag 13 augustus 2013
Westemijer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.
Richtlijnen reviews op webhosters.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Hostnet? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice