KeurigOnline.nl

4,9 / 5 205 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • 6 Werknemers
  • KvK-nummer: 02090068
Openingstijden
  • ma-vrij: 10:00-17:00

Review score

4,9 / 5 205 ervaringen

Totaal (205)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (1)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over KeurigOnline
Webhosting bedrijf KeurigOnline is gevestigd in Groningen. Het bedrijf biedt naar eigen zeggen webhosting aan ‘zoals het hoort’.

Het goedkoopste hosting pakket bij KeurigOnline inclusief database is beschikbaar voor €1,- per maand. Naast webhosting en domeinnamen biedt KeurigOnline de diensten VPS en reseller hosting.

KeurigOnline Ervaring(en) en review(s)
Deel je ervaringen over KeurigOnline via webhosters.nl, een positieve maar ook een negatieve ervaring of klacht is welkom zolang deze informatief is voor andere webhosting gebruikers. Met het plaatsen van je eigen ervaring geef je toestemming dat het hosting bedrijf contact met je op mag nemen.

Ervaringen 205 op 5 pagina's

Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Het allerbeste aan keurigonline.nl is dat ik nog nooit contact heb hoeven zoeken. Mijn site is altijd in de lucht zonder dat zich ooit een probleem heeft voorgedaan, en dat al 3 jaar lang!
donderdag 29 maart 2012
V
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Hoewel ik nog maar net te maken heb met KeurigOnline ben ik al onder de indruk. Hun reactie op vragen per mail is supersnel, ik kan dus snel door met mijn bezigheden. Verder is de administratieve afhandeling voorbeeldig: snel, helder en professioneel. Ik vind dat ik een goede keuze heb gemaakt!
woensdag 28 maart 2012
Verschuren
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Dit is volgens mij een van de beste webhosting providers. Ben al geruime tijd klant met twee geregistreerde domeinen. Onlangs voor het eerst een klein probleem, maar werd onmiddelijk opgepakt en opgelost door een uiterst correcte medewerker. In het weekend! Niets dan lof, prima hosting voor een belachelijke lage prijs. Aanrader!
dinsdag 13 maart 2012
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben zeer tevreden over de hulp die KeurigOnline mij heeft gegeven. Als digibeet heb ik waarschijnlijk vragen gesteld die de meesten tot grote wanhoop zou brengen, maar zonder een ogenblik het geduld te verliezen hebben de mensen van KeurigOnline mij zowel per email als per telefoon op een voortreffelijke wijze geholpen. Niets dan lof.
donderdag 23 februari 2012
Oelen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik host nu een jaar bij Keurigonline met mijn Magento shop. Eerst omdat ik wilde testen met Magento en een goedkope host nodig had. Maar de snelheid en service bevielen zo goed, dat mijn webshop nog steeds door Keurigonline wordt gehost. En ook leuk dat het een lokale partner in Groningen is!
woensdag 11 januari 2012
Dijkstra
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Go Online Webdesign werkt al jaren samen met Keurig Online. Inmiddels hebben wij tientallen websites bij Keurig Online ondergebracht naar grote tevredenheid. Voor Go Online Webdesign staat Keurig Online voor kwaliteit en service voor een aantrekkelijke prijs. Keurig Online is altijd bereikbaar en doet net dat beetje extra om optimaal aan te sluiten bij de wensen van onze klanten. Ook voor beginnende webdesigners is het maken van een website bij Keurig Online kinderspel door de integratie van Joomla en Wordpress. Ga zo door!
donderdag 5 januari 2012
Oosterlaken
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb nu sinds een week kennis kunnen maken met keurig online en ik kan alleen maar zeggen dat de service uitstekend is, de support flitsend en dat ik uiterst correct en netjes te woord word gestaan door wie dan ook die ik heb lastig gevallen met mijn 'dringende' vragen. Verder kan ik alleen tegen iedereen vertellen dat de snelheid van de server waarop mijn website draait uitstekend is. Een dikke 10 !!!
donderdag 5 januari 2012
Backus
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goede webhosting provider met snelle service, niet duur.
donderdag 22 december 2011
v.d.Kroon
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De prijs is goed maar belangrijker de helpdesk reageert altijd snel en duidelijk, denken mee om zaken op te lossen als ik er zelf niet uitkom.
donderdag 15 december 2011
Noppe
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De service van keurigonline is altijd snel, accuraat en professioneel. Ik maak als hobby af en toe websites, maar probeer altijd mensen aan te raden hun domein te registreren en te laten hosten bij keurigonline. De ervaring met andere leert dat het nog wel eens te wensen over laat.
zaterdag 10 december 2011
van der Meer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer toegangelijke en overzichtelijke DirectAdmin. Vriendelijk en snel contact zowel telefonisch {geen 0900 nr} als per email. De hosting pakketten kosten een fractie van wat ik kwijt was bij de vorige provider. En max 2 domeinnamen in het kleinste pakket en onbeperkt sub domeinen, email-accounts etc. etc. Een aanrader dus
donderdag 3 november 2011
Buter
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Prima ervaring met deze partij. Snelle hosting en via mail prima bereikbaar.
vrijdag 21 oktober 2011
Wolberts
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Nog nooit problemen gehad met KeurigOnline. Het bestellen ging soepel en het betalen gewoon via iDeal. Het pakket was meteen al actief. Ik word bij vragen altijd snel geholpen en bovenal: ik sta altijd keurig online! Een dikke 10!
vrijdag 21 oktober 2011
v V
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Een supersnelle en vriendelijke service. Voor een naar mijn idee aantrekkelijke prijs. Ik ben echt zeer tevreden.
dinsdag 18 oktober 2011
van zadel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Perfecte, snelle service. Ook bij een storing in het weekend, snel geholpen. Het kan niet beter dan dit.
maandag 17 oktober 2011
van den Brink
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Je wordt heel goed en snel geholpen door de mensen van keurigonline. Ik heb zelf weinig ervaring met/verstand van websitehosting. Ik had dan ook wat vragen gemaild. Binnen een paar minuten had ik al een mailtje terug met alle antwoorden goed en duidelijk uitgelegd. Alles verloopt heel soepel en ze zijn zeer behulpzaam.
dinsdag 4 oktober 2011
Kouwenhoven
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Dank je Maarten om mij op afstand te helpen. Ik vind het toch makkelijker om rij-les te geven dan met mijn pc om te gaan. Grtjes Nathalie
woensdag 28 september 2011
Parrega
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Supersnelle reacties op mijn mail voor hulp een een beginnende websitebouwer: heerlijk!
vrijdag 23 september 2011
Waamelink
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Good quick servers, very good support and excellent service worth the money you invest for hosting Thank you
dinsdag 20 september 2011
Hosny BA
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goede bereikbaarheid en duidelijke communicatie.
dinsdag 20 september 2011
Bol
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Werkt perfect en als ik vragen hebt krijg ik meteen antwoord een zeer toegankelijk bedrijf
maandag 19 september 2011
Lakwijk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb meerdere domeinen en pakketten via Keurig Online. Keurig Online is goedkoop, snel en als ik vragen heb wordt ik altijd zo spoedig mogelijk en heel vriendelijk geholpen.
maandag 19 september 2011
Bolechowski
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
We hebben wel eens een aantal probleempjes gehad, deze werden direct, binnen minuten opgelost. Het is alsof de servicedesk de klant kent. Ook ontvang je direct oplossingen, antwoord en een mailtje als alles weer werkt. Deze club is absoluut een aanrader, wij zaten vroeger GRATIS(Free), wat veel meer geld per jaar ging kosten, zonder service. Wij betalen nu € 22/jaar, met een prima service. Ben je opzoek naar een ISP gewoon KEURIGonline.nl proberen.
vrijdag 16 september 2011
Goudsmit
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Absoluut het beste hosting bedrijf van Nederland.
donderdag 15 september 2011
Beukeveld
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Prima service bij KeurigOnline. E-mails worden snel beantwoord; er wordt meegedacht; pakketten zijn duidelijk en de prijzen gunstig.
dinsdag 13 september 2011
B
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Nooit problemen gehad en altijd directe actie en informatie als er wat was
maandag 5 september 2011
Span
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer snelle reactie op helpdesk vraag over domein doorsturen.
zondag 4 september 2011
Jansen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Uitstekend! Tot op heden altijd goed en snel geholpen. Iets wat jemisschien niet direct verwacht, aangezien de prijzen laag zijn.
vrijdag 2 september 2011
van Rijckevorsel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De service is erg snel. Vanochtend een webhosting aangevraagd en direct een mail met de nodige gegevens terug! Daarbij is jullie website erg overzichtelijk, complimenten. NB n.a.v. mijn vraag om het aanmaken van info@kunstisvooriedereen.nl wordt verwezen naar DirectAdmin, maar dát kan ik zo snel niet vinden. Is dat te vinden op jullie website of ga ik dat googlen?
vrijdag 2 september 2011
van Loon
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
ik ben uit kostenoverwegingen overgestap naar KeurigOnline; mijn oude hoster vroeg 3 x zoveel voor minder opslagruimte. Gaandeweg heb ik ervaren dat ook de kwaliteit van dienstverlening en de continuiteit van de KeurigOnline hosting meer dan goed is. Ik breng bij voorkeur mijn klanten onder voor wie ik een website ontwikkel. Ga zo door!
donderdag 1 september 2011
van Barneveld
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zelf ben ik al jaren gebruiker van Keurigonline. Het mooie van deze provider is dat alles als vanzelf gaat. Maar juist als er problemen zijn merk je de meerwaarde van dit bedrijf! Ik zit hier nu al 5 jaar en als er problemen zijn kan je ze bellen of mailen. Ik heb een paar keer last gehad dat mijn mail opeens op een blacklist stond. Dit is vreselijk lastig te verwijderen, maar KuerigOnline had dat in no-time geregeld. Toen dit meermalen terug kwam hebben ze het zo geregeld (wisselen server ofzo?) dat ik er geen last van had. Weer jaren gebruikt zonder enig probleem. Uptime van bijna 100%. Afgelopen keer wilde ik een domein verhuizen van Webstekker naar KeurigOnline. (Op Webstekker moest ik van alles zelf doen en dat is toch niet makkelijk als je er geen verstand van hebt. Bij KeurigOnline was 1 mailtje genoeg en er werd van alles geregeld. Mijn conclusie: Ga voor kwaliteit en service op de lange termijn.
donderdag 1 september 2011
van Os
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
In paar jaar dat ik hier enkele domeinen heb ondergebracht is er slechts eenmaal sprake geweest van een kleine storing. Zeer tevreden, ook bij adminsitratieve vragen is men snel behulpzaam. Overal gezien top!
donderdag 25 augustus 2011
van Oudenniel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer snelle en persoonlijke support. Dankzij verhuis naar nieuw en modern computerpark, downtime gereduceerd tot nihil. Mogelijkheid tot aanpassing van PHP-instellingen. Vlot toegankelijk beheersysteem.
dinsdag 23 augustus 2011
Tallieu
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb bij meerdere providers websites ondergebracht, maar sinds ik er één bij KeurigOnline heb ondergebracht, ben ik daar blijven hangen. Er zijn daar door mij inmiddels 3 websites ondergebracht: www.medjamakan.nl, www.caltiere.org en www.hunderen.nl en er zullen er vast meer volgen. Aanmelden is gemakkelijk en overzichtelijk en de service uitstekend.
vrijdag 19 augustus 2011
Dorgelo
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Altijd een snelle service. is duidelijk. en heeft een handige installatron waarmee je o.a. joomla binnen 5 minuten geinstalleerd hebt. heb nog nooit met 1 van de sites problemen gehad!
donderdag 18 augustus 2011
van den Berg
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
vriendelijk en kundige mensen! snelle respons, meelevend en gaan de extra mijl. alles wat je wilt van een ISP.
zondag 14 augustus 2011
wolsink
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb goede ervaringen met Keurig Online. De website is altijd online. Als er vragen zijn dan worden die snel beantwoord. Bovendien is Keurig Online flexibel.
vrijdag 12 augustus 2011
Kant
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Snelle en adequate afhandeling van vragen via de email (respons meestal binnen het uur). Gebruiksgemak website keurigonline is goed en overzichtelijk.
donderdag 4 augustus 2011
Claassens
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Snelle afhandeling van mijn bestelling, snel antwoord op vragen en snelle servers. Ook nog goedkoop!
woensdag 3 augustus 2011
Terpstra
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Uitgezocht op prijs, is bijzonder goedkoop. Werkt desondanks prima: de beschikbaarheid is meer dan 99,9% per jaar. Regeert vlot op correspondentie via e-mail. Aanrader!
woensdag 27 juli 2011
van Vlaanderen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
KeurigOnline regelt al sinds jaar en dag mijn e-mailverkeer en ik ben er dan ook superblij mee. Werkt prima op mijn iPhone en laptop tegelijk!
dinsdag 26 juli 2011
Boonstra
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heb een blog die wordt door Keurigonline gehost. Ik kan niet anders zeggen dan dat ze hun naam waarmaken. Goede snelle service. Via e-mail worden mijn problemen en vragen binnen een dag opgelosd. Super. Als je het mij vraagt is er geen host te vinden met een dergelijk goede prijs-kwaliteitverhouding.
maandag 25 juli 2011
Smit
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Bijzonder tevreden. Overal komt er wel eens een kink in de kabel, maar zelfs in de weekends staan ze paraat om hulp te verlenen. En dat gebeurt ook als ik zelf een blunder bega. Na eerst even een verschrikkelijke provider te hebben gehad ben ik van een hel in een hemel terechtgekomen en heb ik nu inmiddels 4 sites daar probleemloos draaien.
maandag 25 juli 2011
van den Brink
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer goede ervaring met de provider, snelle service en kosten niet hoog. Goede afhandeling van eventueele vragen.
maandag 18 juli 2011
Schaefer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Begonnen bij Upperhosting, dat later is over gegaan naar KeurigOnline. Voorheen eigen webwinkel, nu alleen privé. Service altijd heel snel en website en E-mail beschikbaar.
maandag 18 juli 2011
Sikkes
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heb diverse websites lopen bij deze provider. Alstijd snel geholpen bij vragen of problemen. Goede snelle service, goedkoop prima helpdesk. Een dikke 9+
vrijdag 15 juli 2011
Pronk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Tot op heden voldoet de webhosting en dienstverlening van deze provider naar verwachting.
donderdag 14 juli 2011
Stekelenburg
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Keurig Online is een laagdrempelige webhost provider. De reactiesnelheid op een vraag via e-mail gesteld is uitmuntend, en kan variëren van een simpel webeuvel tot één van technisch, complexer aard. Je wordt snel, en op een vriendelijke manier geholpen, met steeds een passend antwoord en oplossing. Je bent zo niet alleen eenvoudig klant, maar krijgt het gevoel met ze samen te werken. Chapeau!
woensdag 13 juli 2011
van der Stelt
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Snelle reactie op orders, maar ook op vragen. Nood nummer voorhanden bij problemen. uitgebreide maar zeker ook heldere dashboard. door tevredenheid domeinen en webspace verder uitgebreid.
dinsdag 12 juli 2011
Cjonline
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Super. Bij een klein of groot probleem wordt je altijd netjes geholpen. Ook wanneer het toch min of meer buiten de invloedsfeer van Keurigonline ligt, proberen ze je toch te helpen...
maandag 4 juli 2011
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.
Richtlijnen reviews op webhosters.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met KeurigOnline? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice