Sity Hosting

2,9 / 5 92 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • KvK-nummer: 60002964
Website screenshot Sity Hosting

Overall score

2,9 / 5 92 ervaringen

Totaal (92)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (1)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Ervaringen 92 op 10 pagina's

Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Op 23 april 2006 besloot ik mijn domein en website lunaonline.nl te verhuizen van Dootall naar Sity Hosting. Hoofdzakelijk was mijn beslissing gebaseerd in het feit dat Sity Hosting het keurmerk voerde van MKB OK ISP Gedragscode.com (Klant = Koning). Al gauw bleek lunaonline.nl geweldig te lopen en stond al gauw op de Google pagerank 3 en had ruim 200 exclusieve bezoekers goed voor 3000 pageviews per dag. Ik was natuurlijk razend enthousiast en al gauw registreerde ik nog twee domeinen bij Sity Hosting. Opeens bleek tot mijn verbazing de sites iedere week regelmatig offline te zijn. Ik probeerde met veel moeite contact te krijgen met Sity Hosting en na een aantal dagen kwam het bericht via email waarin werd uitgelegd dat mijn pakket uitgeschakeld word wanneer de bandbreedte word overschreden. Ik ben dit uiteraard gaan onderzoeken en bleek dus ruimschoots onder het limiet te zitten en vertelde mijn bevindingen aan Sity Hosting. Deze bood excuses aan en beloofde dat er op gelet zou worden. Na deze belofte bleef het Hosting pakket regelmatig uitgeschakeld worden. Soms wel bijna 5 dagen achtereen. Voor mij was de maat inmiddels vol en besloot uitgebreid om uitleg van Sity Hosting. Dit keer gaven ze de schuld aan onbeveiligde emailformulieren. Ik besloot om alle mogelijke emailverkeer te blokkeren en te verwijderen, zodat het beslist niet meer mogelijk was om via mijn pakket te e-mailen. Deze actie mocht ook niet baten, twee weken gingen voorbij en mijn pakket was weer uitgeschakeld. Na lang smeken en bedelen om uitleg kreeg ik de opdracht dat ik eerst mijn scripts op de site moest aanpassen en of verwijderen. Ten eerste weet ik tot op heden niet welke scripts en ten tweede kan ik niets aanpassen en of verwijderen daar ik geen toegang meer heb tot mijn pakket. Al met al stond ik met mijn rug tegen de muur en kon niets meer doen. De enige mogelijkheid die overbleef was verhuizen naar een andere Hosting. Dit alles heeft mijn vertrouwen flink beschadigd en heeft mij niet alleen financieel gedupeerd, maar ook vooral slapeloze nachten en medicijnen. Ik heb dit alles laatst met de nieuwe Hosting besproken en deze kon mij melden, dat ik waarschijnlijk het slachtoffer ben geworden van goedkoop reclame maken. Telkens als mijn websites uitgeschakeld worden, kom je automatisch terecht op de promotie pagina van Sity Hosting.
zaterdag 4 augustus 2007
B.M. Gerlings
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ons bedrijf heeft een resellerspakket bij Sity Hosting. Sity hosting is een uitermate goed voorbeeld van een goede prijs / kwaliteit-verhouding. Voor ? 6 per maand kan je "webhost" spelen en kun je maximaal 250 domeinen hosten. Deze prijs vindt je nergens anders tegen deze kwaliteit. Ja wellicht IX webshosting, maar geloof me, je wilt je bezoekers geen websites laten bekijken op dial-up modem snelheid. Sity hosting is snel en betrouwbaar voor ?6. Ondersteuning?! perfect! Ga niet zomaar wat lopen gillen en verkondigen in fora zonder eerst gewoon de helpdesk te bellen. De medewerkers zijn zeeeer behulpzaam. Al vaker gezien dat er toch altjd mensen zijn die eerst gillen en dan pas contact opnemen. Zelfs problemen in het weekend worden vlot verholpen. In het kort wie voor weinig geld een flexibel doch uitgebreid pakket wil hebben waar je ook nog eens webhostje kan spelen. Sity is een toppertje! Downtown. Ach er is geen enkele provider die je 100% uptime garandeert. Ben eens een paar minuutjes down geweest. Koop een nieuwe auto zou ik zeggen en vraag aan de garagehouder of je een "altijd-start"-garantie voor de auto kan krijgen. Lukt je wellicht ook niet. Voor mensen die 100% uptime willen, neem InternetServices voor ? 150 per maand. Ik vind ? 6,- per maand wel mooi.
dinsdag 22 mei 2007
Piet Nutbey
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na een negatieve ervaring met Zenid.net ben ik in 2005 overgestapt naar Sity. Klaarblijkelijk is dat na de overname door Aleto geweest en ik heb tot nu toe niet te klagen gehad. Heb recent ook een resellerpakket aangeschaft en een aantal domeinen erbij en ik kan alleen maar zeggen dat de ondersteuning tot nu toe prima is. Vragen die ik stel worden correct beantwoord. Al met al verdient Sity zeker een kans, vooral gezien de mooie prijzen die ze bieden. Erg positief is dat ze bij aanvragen van pakketten altijd even een telefoontje er tegen aan gooien om effe alles goed na te kijken, zodat er geen vergissingen gemaakt worden.
maandag 28 augustus 2006
Willy Vaessen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben sinds bijna een half jaar klant van Sity en zeer tevreden. Tot nog toe (voor zover ik weet) is de server waarop ik zit 1x een paar uur down geweest. Dit kwam door een ddos attack waar volgens mij geen enkele host wat tegen kan doen. Op de site wordt je goed op de hoogte gehouden van onderhoud en storingen. Hierdoor is ook gelijk duidelijk wat er aan de hand is als iets een keer niet werkt. Als je afhankelijk bent van je website zoals webwinkels e.d. zou ik toch adviseren om naar een (duurdere) proffesionelere host te gaan. Maar toch: Een echte aanrader, zeker voor die lage prijzen!
woensdag 24 mei 2006
Jurgen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben ZEER tevreden over sity, maar dan ook echt ZEER tevreden. Dit weekend is zelfs het RAM geheugen van de servers verdubbeld, de service is prima en de downtime valt mij erg mee, als k hier alle reacties lees. ZEKER AAN TE RADEN!
dinsdag 4 april 2006
Boyd Meuleman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Nou zit nu al geringetijd bij sity.nl / aleto maar het is 1 en al kloten. Ik moet diverse malen per maand mailen omdat de server plat ligt, stuk is ... of zelfs gehackt wordt. Er stond zomaar een stuk javascript in mn php script... tot 3x toe. Hmmm.. Sinds dien ligt server 3 tamelijk plat. Ik zag ook dat er meer mensen hier op server 3 zitten. dns xxx.xxx.xxx.144 Wie heeft er nog meer problemen met Sity en server 3! Is er iemand die mij een andere beter host kan bieden tegen de zelfde kostprijs... ????
vrijdag 11 november 2005
Bierling, PJ
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Een prima hosting die ik inmiddels ook voor mijn eigen klanten gebruik. In het begin schrok ik me rot, maar na de overname is alles prima gegaan. Alleen soms wat vervelend dat ze telefonisch niet bereikbaar zijn. Gelukkig hebben ze hiervoor wel recente nieuwsberichten op hun website staan die klante informeert als er iets mis gaat. Aanrader voor iedereen!
donderdag 3 november 2005
Wouter Gelderblom
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Eerder heb ik hier over mijn slechte ervaringen met Sity webhosting gepost, maar ik wil bij deze zeggen dat: SITY WEBHOSTING nu PRIMA service heeft! Ik ben nog niet eenmaal offline geweest sinds Sity is overgenomen door n professioneler bedrijf, vragen worden snel beantwoord. Het is nog steeds spotgoedkoop, maar het is geen duurkoop, integendeel, perfect so far. Leek me wel zo eerlijk om deze nieuwe betere ervaringen ook even erbij te zetten. Bart Weber
dinsdag 27 september 2005
Bart Weber
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb aangemeld om te gaan verhuizen naar sity (ondanks de dure kosten voor de registratie voor een domein). Nu krijg ik het contract per e-mail, en zie ik opeens alle prijzen exclusief btw zijn. Bovendien vind ik het ook dubieus dat je ook nog eens voor een licentie van een een of ander wazig programma moet betalen a 15 euro per jaar al wil je domeinnamen registreren als reseller. Hadden ze dan niet gewoon een (gratis) beheertje kunnen maken hiervoor? Al met al vind ik het allemaal wel erg dubieus.
donderdag 1 september 2005
Cristan Meijer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Hallo, Ik heb sinds 1,5 maand ook een pakket bij sity. Het bevalt me helemaal prima! Totaal niet duur,, goedkoop zelfs. De service is echt prima, ze hebbenmijn domeinnaam heel snel verhuisd en ik had meteen een serverplaats! Ik raad het iedereen super aan! Groeten van Stijn
donderdag 18 augustus 2005
Stijn de Jong
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Sity Hosting? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met de richtlijnen en het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar: