Sity Hosting

2,9 / 5 92 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • KvK-nummer: 60002964
Website screenshot Sity Hosting

Overall score

2,9 / 5 92 ervaringen

Totaal (92)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (1)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Ervaringen 92 op 10 pagina's

Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ze zijn zo ontzettend slecht, we zijn 3 WEKEN DOWN GEWEEST. Nu heeft de eigenaar (school jongetje van 17) alle negatieve reacties van zijn forum gewist en mensen die hier over klagen worden kortweg afgebekt. Voor het geld wat sity kost zijn hosts te vinden die wel zorg dragen voor hun bedrijf en verantwoordelijkheden. Het blijkt maar weer eens (is namelijk niet de eerste keer) dat dit jochie NIET WEET WAT KLANTEN BINDING IS Oh en Peter GA INDERDAAD MAAR EEN KRANTEWIJK DOEN WANT DIT IS OPLICHTING VAN DE BOVENSTE PLANK. Ik heb een klacht ingelegd bij de KVK en belastingdienst
vrijdag 4 februari 2005
Sjaak
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
GEWOON TROEP. Ga nooit in zee met deze mensen. In totaal al 6 weken downtime, geen reactie op e-mail, indien antwoord is het ronduit onbeschoft, ze gooien het forum gewoon plat om negatieve reacties te verbergen. Terwijl hij bezig zou moeten zijn met de reparatie van zijn servers, heeft hij wel tijd om op andere fora's te posten. Kortom neem nooit webhosting bij sity. EENS SLECHT, ALTIJD SLECHT, dat heeft peter wel bewezen.
dinsdag 1 februari 2005
Chris
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Jahoor, ze zijn nou al 3 weken offline en nou heb ie het forum waar iedereen de ellende van zich af kon schrijven er afgegooid. Ik denk dat hij de stekkers er uit heeft getrokken en een krantenwijk heeft genomen.
maandag 31 januari 2005
Paul Breeuwsma
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Bar en boos. Mijn advies: AFBLIJVEN! Waarom? - Up time is niet stabiel (inmiddels 2 weken down) - Nauwelijks communicatie - Hobby hoster (i.p.v. krantenwijk) - Reageert zeer traag of gewoon niet - Het kost weinig en je krijgt weinig
zaterdag 22 januari 2005
Hans Romeijn
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik wacht nu al 1,5 week op de registratie van mij .nl domein. Hij wordt bij whois nog steeds aangegeven als 'vrij' ik heb hier al 3 mailtjes over gestuurd naar Peter, maar niks gehoord. Heb geprobeerd Andrew te mailen maar die mailt ook al niet terug. Ik stap bij deze van deze webhosting af en betaal wel wat meer voor w?l goede hosting! Kameraad van me heeft trouwens w?l goede ervaringen met deze host dus weet niet waar het dan aan ligt...
zaterdag 22 januari 2005
Jaapie
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Dit is een erg slechte host. Mijn website en die van veel anderen is nu al een week lang offline. Hier moest ik een ander emailadres invullen omdat ik mijn eigen mail niet kan ophalen.
dinsdag 18 januari 2005
Paul Breeuwsma
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wat een nep is dat hier! De meeste positieve reacties heb ik nagetrokken en zijn geschreven voor vrienden van Peter. Sorry hoor, maar als je op zo'n manier aandacht wil krijgen. De service is gewoon slecht. Bijzonder slecht zelfs. Die jongeren heeft totaal geen verstand van zaken en moet nog veel leren over service. De site is nu al bijna twee weken down doordat hij problemen heeft met de server die hij blijkbaar zelf niet kan oplossen en waarvoor hij geen tijd heeft omdat hij op school zit. En al langer dan twee weken heb ik problemen met o.a. de e-mail omdat hij alles niet goed ingesteld heeft. Kortom, HOST HIER NIET! Het mag dan goedkoop zijn, het is dan ook allerbelabberst.
dinsdag 18 januari 2005
Ruben Hadders
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
ik vindt het echt een klote host als ik et zo mag zeggen ik heb al 5 keer gedregen met rechtsbijstand en dan is het idd zoals eerder vernoemd in een keer terug on line ! hoeveel mails dat ik al heb verstuurd naar hun goh ? ontelbaar ! en dna steeds een autoreply met u mail is in behandeling genomen door... maar bon voor de rest zou het een goede host zijn als ze 24/24 online konden garanderen. maar ze komen op gang maar blijven oefenen maar momenteel is het domein weer off line van mij en men mysql geeft fouten weer enzo dus ik ben vrij pist en negatief over de host momenteel !! met vriendelijke groeten, jenn? wim (belgie)
dinsdag 18 januari 2005
wim
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Inmiddels een half klant jaar bij Sity. In 6 maanden 6 WEKEN downtime door brakke servers en een onwillend host. Advies over hosting bij sity: doen als je een site hebt waar je (bijna) niets mee doet anders: Niet doen. *ps. ik ben zelf mijn domein nu aan het verhuizen naar een betrouwbare host.
dinsdag 18 januari 2005
Martyn
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
2 woorden voor mensen die in hun hoofd halen met sity in zee te gaan: NIET DOEN!! Waarom niet? Ik maak nu enkele maanden gebruik van de diensten van sity, of liever gezegd GEEN gebruik van de diensten van sity! In mijn eerdere posting n.a.v. van de eerdere grote problemen met sity meldde ik al dat mijn site WEKEN OFFLINE is geweest! Daarna heeft het zo'1,5 maand probleemloos gelopen. gelukkig, dacht ik nog... Dat gun je peter ook wel na al die ellende!! Maar nu??? Vandaag zijn we al ruim een week weer offline!!!!! RUIM EEN WEEK!! De site is onbereikbaar. Deze downtime zou het gevolg zijn van een hack poging maar zelfs die problemen zouden in 24 uur OPGELOST kunnen zijn!!! Nu vragen klanten zich al 8 dagen af waar hun site is!! En wat is het antwoord? 'We verwachten de problemen vandaag/morgen opgelost te hebben'!! Leuk.... Maar niet als je dat al de hele week hoort!! Kortom: Bespaar je de ergernissen van sity!! Zoek nog even verder zou ik zeggen!
dinsdag 18 januari 2005
Ultras-Arnhem
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Sity Hosting? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met de richtlijnen en het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar: