TransIP

2,1 / 5 177 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Actie!

Webhosting + gratis SSL-certificaat

Bedrijfsgegevens

  • 100 Werknemers
  • KvK-nummer: 24345899
Openingstijden
  • ma-vr: 09:00-22:00
  • za-zo: 11:00–19:00

Overall score

2,1 / 5 177 ervaringen

Totaal (177)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (4)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over TransIP

Hostingprovider TransIP telt meer dan 100 medewerkers en is er sinds haar oprichting in 2003 van overtuigd dat iedereen zich zelfstandig moet kunnen bewegen in de digitale wereld.

Door middelen aan te reiken waarmee je naar eigen inzicht je online dromen kan realiseren, is TransIP uitgegroeid tot de grootste domein-, hosting- en VPS-leverancier in de Benelux. Met haar producten spreekt TransIP zowel de doorgewinterde techie aan die zijn infrastructuur zelf in de hand wil houden, als de internetgebruiker die een comfortabel digitaal leven wil leiden met veilige en krachtige online tools.

Sinds 2019 is TransIP onderdeel van team.blue. Met ruim 600 medewerkers werkzaam in expertteams en meer dan 1,2 miljoen klanten is team.blue de leidende webhoster voor bedrijven en ondernemers in Europa.

TransIP reviews en/of klachten
Gebruik ons review formulier om gemakkelijk je persoonlijke ervaring met TransIP te delen, dit mag zowel positief als negatief zijn. Wanneer je tevreden bent horen we graag waarom de hosting zo goed is en wanneer je ontevreden bent horen we ook graag welke dienst slecht of traag is, dit geldt voor alle hosting diensten en natuurlijk ook voor de klantenservice.

Ervaringen 177 op 4 pagina's

Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Voor een klant domein aanpassingen moeten doen en had daarwat probleempjes mee. Jammer dat je telefonisch niet zo heel ver komt, maar de snelle email support maakt dat wel goed! Als je goede support en kwaliteitsdiensten wilt is TransIP zeker een optie!
donderdag 11 december 2014
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Voor een aantal van mijn klanten heb ik de domeinnaam en hosting bij TransIP ondergebracht. In het begin had ik veel vragen over de manier waarop het paneel van hen werkte. Elke vraag werd zeer snel en compleet beantwoord. Erg prettig om te weten dat de specialisten zo 'dichtbij' zijn.
zaterdag 22 november 2014
de Groot
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb meerdere jaren mijn hosting laten verzorgen door TransIP. Alhoewel ik niet erg te spreken ben over de prijzen, ben ik dat wel over de klantenservice. Na een onterechte factuur werd deze na één contactmoment al gecorrigeerd.
vrijdag 14 november 2014
Bellinga
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer professionele en flexibele hostingpartij. Buiten het goedwerkende online systeem, waar je alles in kan regelen, reageren ze ook snel op vragen. Ze denken (ook als het voor hen financieel nadelig is) absoluut met de klant mee. Ik kan Transip van harte aanbevelen.
woensdag 1 oktober 2014
Diepman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Als nieuwkomer binnen de world wide web, is het zeer prettig dat er goede ondersteuning is! Door middel van contactformulieren worden vragen zeer snel en kundig beantwoord.
dinsdag 16 september 2014
de With
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben al zeer lang klant bij TransIP waar ik meerdere diensten afneem, zoals webhosting en domeinnaam-registratie. Het prettigste aan TransIP is de goede service. Het meeste kan ik zelf regelen via de webportal. Maar als ik een vraag heb, antwoorden ze snel en doen niet moeilijk om de zaken gewoon te regelen. Daarnaast hebben ze een zeer hoge uptime. En dat voor een zeer scherpe prijs. Dat maakt dat ik zeer tevreden ben over TransIP.
woensdag 2 juli 2014
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
zaterdag 14 juni 2014
Wierenga
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vliegenssnelle support & daarbovenop meteen de juiste antwoorden.
maandag 5 mei 2014
Dhondt
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na uiterst slechte ervaringen bij enkele anders hosters kwamen we hier terecht. We zitten er nu inmiddels al weer enkele jaren en hebben vrijwel nooit storing gehad. Als er al een storing is, was deze snel opgelost. Om risico te spreiden, loopt 50% via Transip. De andere 50% bij Antagonist, ook prima.
woensdag 29 januari 2014
Biesma
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Overzichtelijke en praktische administratiepaneel, en een betrouwbare maar bovenal snelle dienstverlening. Ik kan geen kwaad woord over ze reppen.
maandag 6 januari 2014
Broersma
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Absurd hoe dit bedrijf met z'n klanten en support omgaat, van buiten lijkt het een mooi en soepel systeem maar zodra er iets mis krijg je nu reactie of botte antwoorden. Uitermate slecht en slecht bedrijf
woensdag 18 december 2013
Sewandono
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
zaterdag 26 oktober 2013
Kewalbansing
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Supersnel panel, in de afgelopen 10 jaar maar 1 x downtime gehad, nog in de tijd dat ze bij Redbus zaten en dat lag toen aan Redbus. Betrouwbaar dus.
woensdag 16 oktober 2013
Stomph
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Prima domain registrar, niet bijzonder goedkoop maar snelle en betrouwbare service en een fijn werkend control panel.
donderdag 3 oktober 2013
van der Meer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vragen worden vlot en duidelijk beantwoord. Goede prijs kwaliteit. Prima professioneel bedrijf.
vrijdag 13 september 2013
Gunput
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer goede ervaring met hen, qua diensten en qua service. Chapeau!
donderdag 5 september 2013
Röling
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb al jaren domeinnamen geregistreerd bij TransIP naar volle tevredenheid. De dienstverlening is uitstekend. Als ik vragen had of problemen ondervond werd daar altijd attent op gereageerd. Ze zijn vriendelijk en betrouwbaar. Ook is het dashboard overzichtelijk en gemakkelijk. TransIP is zeker aan te raden.
vrijdag 2 augustus 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Erg goede/snelle service in zowel Engels als Nederlands. De procedures zijn goed voorbereid en er is dus overal gelijk een antwoord op. Je betaald net iets meer als bij de prijsvechters, maar krijgt daarvoor erg goede service en snelle servers, zelfs voor 1 losse website.
woensdag 31 juli 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
TransIP heeft de zaken goed voor elkaar en heeft de klant hoog in het vaandel. Top hoster.
donderdag 20 juni 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Fijn bedrijf, nooit problemen gehad. Nette en vooral snelle afhandeling via de mail. Top, bedankt!
maandag 3 juni 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Een een erg goede host. Zit er al jaren met zowel mijn domeinen als een VPS. Staan altijd voor je klaar en gaan ook mee met de nieuwste ontwikkelingen op gebied van bijvoorbeeld IPv6 en DNSSEC. Zeker een aanrader!
zondag 19 mei 2013
Jansen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Simpelweg een top host. Zit er al jaren met diverse zaken zoals domeinen en VPS. Staan altijd voor je klaar en ook nog eens supersnel met antwoorden. Ben 1 x een maandje met mijn VPS ergens anders geweest, maar snel weer terug. Over Transip moet je niet nadenken maar gewoon doen!
vrijdag 17 mei 2013
Hilhorst
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Alles was goed, totdat wij te maken kregen met problemen op de server van Transip. Dagenlang offline, en worden niet op de hoogte gehouden van vorderingen. Voor zakelijke klanten raad ik Transip af.
donderdag 16 mei 2013
Nieuwenhuizen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wat ik heel erg waardeer is de snelle afhandeling van mijn contact berichten. Ik krijg nagenoeg per omgaande een duidelijk antwoord op mijn vragen. Daarnaast vind ik de prijs van de domeinnamen heel acceptabel in vergelijking met andere aanbieders.
vrijdag 26 april 2013
Goemans
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
TransIP is voor mij een zeer betrouwbare en professionele partner gebleken. Als reseller is betrouwbaarheid en gemak voor mij een enorm belangrijk punt. TransIP informeert goed wanneer er bijzonderheden zijn, zoals onlangs toen er DDOS aanvallen op de servers van TransIP hadden plaats gevonden (waar ik overigens totaal geen last van heb gehad). De prijs kwaliteit verhouding is bijzonder goed, maar ook de functionaliteit is geweldig. Zover ik weet is TransIP de enige provider die een API biedt waardoor het voor mij mogelijk is om klanten via mijn website een domein te laten registreren op mijn website. DNS gegevens worden dan ook gelijk goed ingesteld waardoor ik er vrijwel geen omkijken meer naar heb. Top service.
vrijdag 12 april 2013
Brongers
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Duidelijk en overzichtelijk dashboard. Goeie en snelle support afdeling. Wat problemen met handmatige installatie van Wordpress, maar dit is correct afgehandeld.
maandag 25 maart 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Uitstekende dienstverlening! Ben al jaren zeer tevreden klant. Het zeer geringe aantal problemen dat er door de jaren heen is geweest, is altijd snel opgepakt en opgelost. Vriendelijk en betrouwbaar.
dinsdag 5 maart 2013
Beket
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben hier als beginner gekomen om een domain vast te leggen, Na dit alles nooit meer vertrokken. Alles gaat soepel en het adden verwijderen van domains gaat zo lekker vlot. Totaal geen klachten.
woensdag 20 februari 2013
van der linden
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb bij Transip nu enige tijd een vps draaien en ik moet zeggen dat ik uiterst tevreden ben. Ik heb zo een kleine 50 websites op de vps staan en alles werkt zeer snel en naar toebehoren. Mocht je ergens niet uit komen dan wordt er binnen een uur gereageerd op je e-mail. Nogmaals ik ben uiterst tevreden! Een echte aanrader.
dinsdag 12 februari 2013
van Ham
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Domeinnaam werd snel opgeleverd, en de VPS was ook binnen de 5 minuten geactiveerd. Goede prijzen, goede klantenservice, goede kwaliteit :)
dinsdag 5 februari 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had een vraag over een domeinnaam die bij TransIP B.V. is geregistreerd. Ik kon namelijk niet achter de contactgegevens van de eigenaar komen. Deze e-mail had ik om 15:56 verzonden en om 16:01 had ik al een uitgebreid antwoord terug. Dat noem ik echt wel service!!!
vrijdag 25 januari 2013
Vase
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Aanvulling op mijn (lange) relaas hieronder het volgende: TransIP heeft de volgende dag alsnog aangeboden af te zien van facturatie van de ongebruikte Plesk-licentie. Gelukkig is voor mij daarmee de zaak ook afdoende opgelost.
vrijdag 18 januari 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb bijna een lang een VPS en technisch gezien is daar niets op aan te merken. Er zijn enkele storingen geweest, maar die werden op acceptabele manier en binnen acceptabele tijd opgelost. Het klantenpanel is duidelijk en je kunt een heleboel lekker zelf online afhandelen en instellen. Onlangs had ik echter tijdelijk een Plesk-licentie nodig op mijn VPS en aangezien deze volgens TransIP maandelijks opzegbaar is, dacht ik daarmee zonder probleem even een Plesk-licentie te kunnen afnemen. Na een weekje was ik klaar met mijn tijdelijke activiteit en wilde ik de licentie weer annuleren. Vervolgens kreeg ik een mail dat dat wel kon, maar dat ik dan ook het hele VPS moest opzeggen. Dat staat echter nergens op de hele site vermeld! Er staat dat je per maand kunt opzeggen, maar niet dat je dan ook je VPS moet opzeggen. Er staan vele tientallen sites van onszelf en van klanten op het VPS, dus dat kan natuurlijk niet zomaar. Ik zit dus nu vast aan een doorlopende Plesk-licentie die ik niet gebruik. Alternatief is een nieuw VPS afnemen en dat vanaf nul installeren en instellen en dan alle sites handmatig overzetten. Dat is dagen werk en het kost me bovendien extra licenties van verschillende softwarepakketen die op het VPS draaien (Plesk, Atomic, MagicSpam, Scriptaculous, etc). Het is volgens TransIP niet mogelijk om een snapshot of Plesk server backup over te zetten van het huidige VPS naar een nieuw VPS en zelfs het overzetten van IP kan volgens hen niet. Omdat er nergens wordt vermeld dat opzeggen van Plesk ook betekent dat je het hele VPS moet opzeggen, en ik de Plesk-licentie helemaal niet ga gebruiken, heb ik voorgesteld ons de kosten ervan niet in rekening te brengen. Dat hebben ze geweigerd. Ook mijn mededeling dat ik open sta voor andere vormen van compensatie hebben ze afgewezen. Ze hebben botweg geweigerd om me hoe dan ook te compenseren voor de extra kosten en/of extra manuren waarmee ze me hebben opgezadeld, doordat ze belangrijke informatie niet communiceren op de site, maar pas achteraf bij annulering aangeven. Ze hebben zelfs gesuggereerd dat ik maar contact had moeten opnemen voordat ik de licentie kocht. Dat slaat nergens op natuurlijk. Je kunt daar alles online kopen en installeren, alles gaat automatisch. Je koopt als klant iets op basis van de info die op de site staat. Dat je pas bij gewenste annulering belangrijke aanvullende (en ingrijpend beperkende) informatie krijgt, en daarmee voor het blok gezet wordt, grenst aan moedwillige om de tuin leiding. Als ze hadden gezegd "Sorry, de informatie op de site is inderdaad niet volledig, onze fout. We zullen u dan ook niet factureren voor de licentie.", dan had ik respect voor ze gehad. Fouten maakt iedereen, maar geef ze toe en draag zelf de gevolgen. Zadel niet je klanten op extra kosten en ongemak die voortkomt uit gebrekkige informatieverstrekking. Kortom: TransIP is technisch prima, de reguliere support voor kleine ditjes en datjes is ook goed, maar van échte klant support hebben ze geen kass gegeten. "We kunnen niet van de procedures afwijken", schreven ze me doodleuk. Welnu, de procedure die ik nu volg is het vertellen van mijn relaas op fora, websites en social meda. En ik ben weg bij TransIP zodra ik een goede vervanger heb gevonden. Niet slim van ze...
donderdag 17 januari 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Support is snel, zelfs op zondag dat mag gezegd worden en een mooie klantomgeving. Ik zeg NIET doen om de volgende redenen: Als je niet een antwoord krijgt waar je wat mee kunt, bijv wij bieden geen ondersteuning, dan is het geen toegevoegde waarde. Ik snap dat er op producten van derden geen ondersteuning wordt geboden maar als een simpel opensource product als Joomla niet makkelijk geïnstalleerd kan worden door beperkingen van de hosting provider dan heeft het allemaal geen toegevoegde waarde. De prijs is netjes in het eerste jaar, daarna ga je flink betalen (nl domein 3,99 euro daarna 7,49 euro) er zijn betere hosting providers te vinden met betere prijzen en service!! Strato is vervelend met half jaarlijks verlengen maar is op alle fronten beter, alleen geen white label. Maar white label heeft geen toegevoegde waarde bij Transip omdat de prijzen voor resellers niet aantrekkelijk genoeg om je eigen klanten een aantrekkelijke prijs te bieden. Ik zal mijn tijd uitzitten en netjes alles overhevelen naar een andere provider die meer service biedt voor een betere prijs!!! Ik zeg NIET doen!!
zondag 13 januari 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Altijd correcte afhandeling. Ook zeer snel met reageren.
dinsdag 4 december 2012
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Op zich een zeer goede dienstverlener maar... Sinds een jaar nu een VPS draaien bij Transip die ik wilde upgraden omdat ik zeer tevreden was over hun dienstverlening. Nu blijkt dat ik niet gewoon naar het volgende pakket kan groeien maar dat ik add-ons kan bestellen bij mijn huidige pakket, nou zou dat natuurlijk geen probleem moeten zijn behalve dat de prijs dan bijna het dubbele is per maand t.o.v. het pakket dat ik nu heb. Zie onderstaand de communicatie en oordeel zelf! Geachte meneer ********, > Als het alleen een technisch probleem omvat dan vinden jullie het > natuurlijk geen probleem dat ik de upgrades toe voeg die bij het > volgende pakket horen en dat jullie mij de extra kosten die dit met zich > mee brengt in korting brengen? Goede morgen! Bedankt voor uw reactie. Het is helaas niet mogelijk om u de additionele kosten bij het gebruik van add-ons kwijt te schelden, aangezien deze technisch bekeken ook echt toevoegingen zijn. Wij adviseren u dan ook berichten over toekomstige beschikbaarheid van het upgraden buiten add-ons om in de gaten te houden op onze website. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wensen u nog een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, TransIP BV -- TransIP BV | http://www.transip.nl/ ________________________________________ Door ********* verzonden op 08-11-2012, om 06:57 Als het alleen een technisch probleem omvat dan vinden jullie het natuurlijk geen probleem dat ik de upgrades toe voeg die bij het volgende pakket horen en dat jullie mij de extra kosten die dit met zich mee brengt in korting brengen? ________________________________________ Door TransIP Sales verzonden op 05-11-2012, om 15:43 Geachte meneer ********, > Dat is toch niet gebruiksvriendelijk.... > Voor dezelfe opties ben ik dan 2 x zo veel kwijt! > Is het dan mogelijk dat jullie een snapshot maken en deze plaatsen op > een nieuwe vps met hetzelfde ip adres? > > Ik zal toch niet de enige zijn die wil upgraden? Goede middag! Bedankt voor uw reactie. Wij begrijpen dat dit niet de gewenste manier is om te kunnen upgraden, echter is het momenteel technisch niet mogelijk om het basispakket aan te passen. Uiteraard zijn wij continue bezig om de functionaliteit van onze diensten te verbeteren en wij verwachten dit in de toekomst dan ook aan te kunnen bieden. Aangezien snapshots specifiek voor het type VPS en het daarop geïnstalleerde besturingssysteem is, kunnen deze spijtig genoeg niet overgezet worden naar een andere VPS. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wensen u nog een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, TransIP BV -- TransIP BV | http://www.transip.nl/ ________________________________________ Door ******** verzonden op 05-11-2012, om 14:48 Dat is toch niet gebruiksvriendelijk.... Voor dezelfde opties ben ik dan 2 x zo veel kwijt! Is het dan mogelijk dat jullie een snapshot maken en deze plaatsen op een nieuwe vps met hetzelfde ip adres? Ik zal toch niet de enige zijn die wil upgraden? Met vriendelijke groet, ******* ________________________________________ Door TransIP Sales verzonden op 05-11-2012, om 13:43 Geachte meneer *******, > Graag wil ik ons huidige VPS pakket á 10,- Euro p.m. laten upgraden naar > het volgende pakket á 20,- Euro p.m. > > Alvast Bedankt! Goede middag! Bedankt voor uw bericht. Het is helaas niet mogelijk om het basispakket van uw VPS te upgraden. U kunt dit momenteel enkel bewerkstelligen door het toevoegen van Add-ons via uw controlepaneel. Uiteraard kunt u wel uw huidige VPS opzeggen en een nieuwe VPS aanvragen. Per telefoon heeft u aangegeven dat uw database er momenteel uit ligt. Aangezien wij geen toegang hebben tot uw VPS, kunnen wij helaas niet voor u nagaan wat hier de oorzaak van kan zijn. Daarnaast zijn er momenteel ook geen vertragingen of storingen bekend binnen ons netwerk. Wij adviseren u om de logs op uw VPS na te lopen om te kijken waarom uw database niet naar behoren functioneert. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wensen u nog een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, TransIP BV -- TransIP BV | http://www.transip.nl/ ________________________________________ Graag wil ik ons huidige VPS pakket á 10,- Euro p.m. laten upgraden naar het volgende pakket á 20,- Euro p.m. Alvast Bedankt!
zaterdag 17 november 2012
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben erg tevreden met TransIP. De service is altijd snel en vriendelijk. Ook zijn de diensten betrouwbaar en stabiel.
woensdag 24 oktober 2012
van der Putten
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Door een ongeval belande ik in een rolstoel wat mijn hele leventje even enorm op zijn kop zette. Ik kreeg een achterstand in mijn betalingen bij TransIP. Ik heb dit uit gelegd en kreeg een prima voorstel. Ik ben ze hier nog steeds erg dankbaar voor! Prima Service!!!
maandag 10 september 2012
Scholte
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Correct, vriendelijk, persoonlijk ,snel.
maandag 11 juni 2012
Beversluis
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Uitermate tevreden over de diensten, echter wat bij andere bedrijven vaak tegenvalt is de service/helpdesk. Gelukkig nog nooit nodig gehad vanwege problemen. Wel al meerdere malen gebruikt voor overige vragen. Altijd zeer snel geholpen, zeer correcte en uiterst professionele antwoorden. Vele dienstverleners kunnen hier heel veel van leren!!
vrijdag 10 februari 2012
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik neem alleen domeinen af bij TransIP, maar ben zeer tevreden. Het controlepaneel is geniaal en ook de reden dat ik voor TransIP gekozen heb. Zeer eenvoudig DNS-beheer voor alle domeinen. Ook hun support is top. Snel en vakkundig antwoord. Ze hebben me bijgestaan bij het verhuizen van een domein waarvan de huidige registrar niet mee wilde werken. Zeer tevreden.
vrijdag 10 februari 2012
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Een bedrijf dat weet wat service is, niet duur is en alle zaken op orde heeft. Prettige en vlotte communicatie i.c.m. een goed werkend controlepaneel maken dat ik Transip gebruik en blijf gebruiken.
woensdag 25 januari 2012
Stuivenberg
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Top service. Hebben in een periode waarin ik druk was een probleem met mijn server opgelost waar ik zelf geen tijd voor had. Erg goed!
dinsdag 24 januari 2012
Degger
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Blijkbaar duurt het verhuizen van een .COM domein langer dan 1 week. Aangezien het dan nog 2 dagen op Transip heeft gestaan krijg ik een rekening voor het hele jaar. Ondanks dat het account niet meer in mijn bezit is. Transip geeft aan dat dit een automatisch proces is waar ze niks aan kunnen doen.
maandag 23 januari 2012
Goulmy
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij zijn bezig al onze diensten naar TransIP te verhuizen, omdat hun klantenservice de beste is. Ze werken met "tickets" die je stuurt als je een vraag hebt. Ze antwooden binnen een paar uur, ook 's avonds en in het weekend, en ze leggen alles goed uit. Ook aan non-geeks die niets van het internet snappen. Heel geduldig en behulpzaam. Top service dus.
woensdag 21 september 2011
Elders
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer slechte service, een systeem dat continu veranderd én faalt, en een enorme arrogante instelling. Aan hun ligt het nooit. Dat is Transip! De support is onprofessioneel en klantonvriendelijk. Communiceren gaat via een ticket. Ze geven vaak standaard antwoorden, zonder echt goed naar het probleem of de vraag te kijken. Wanneer je Transip attendeert op foutmeldingen in het controlepaneel- dan krijg jij als klant de schuld of ze komen met smoesjes. Ik heb onlangs mijn domein opgezegd, omdat ik deze wilde verhuizen. Aangezien ik uit ervaring weet dat Transip niet behulpzaam is via telefonisch contact (en ook niet in staat is om je fatsoenlijk te helpen), heb ik mijn domein opgezegd via het controlepaneel. Ook dit was weer 1 brok ellende! Ik kreeg na bepaalde handelingen, weer allerlei foutmeldingen te zien en daarnaast zag ik nergens de optie "wilt u dit domein verhuizen". Ik ging er vanuit dat het wel goed zo komen. Een paar uur later kwam ik erachter dat Transip het domein in quarantaine had gezet. En zo snel! Ik heb Transip direct gemailt. Het werd zoals altijd weer een ja-nietus-spelletje. Als klant ben je dan meteen uitgeluld. Dit bedrijf praat je van alles aan, en doet er ook alles aan om het laatste woord te krijgen. Je wordt niet alleen op je plek gezet, ook mag je € 150,00 betalen om je domein terug te krijgen. En dan heb ik het nog niets eens over de verhuiskosten. Gelukkig heeft mijn nieuwe host mijn domein uit de quarantaine gehaald. Voor een veel lager tarief. Dit scheelde mij enorm in de kosten. Kort erna liet ik Transip via de mail weten dat ik niet akkoord ging met dit absurde en onredelijke bedrag. Meteen deed ik ook mijn beklag. Want dit was niet de eerste keer dat ik een aanvaring met hun had. Dit kreeg ik als antwoord: “Jammer dat u zo ontevreden bent over onze dienstverlening. Zo te horen is het inderdaad beter wanneer u uw diensten elders onderbrengt in de toekomst. Hier worden beide partijen natuurlijk niet vrolijk van. Al uw diensten zijn inmiddels opgezegd dus u zult geen facturen meer van ons ontvangen. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd en wens u nog een fijne dag!” Transip is het goede voorbeeld van een bedrijf dat snel groeit en daardoor een arrogante houding aanneemt. Hoe lang duurt het voordat dit bedrijf zichzelf kapot maakt?!
maandag 18 juli 2011
calis
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zojuist wederom een snelle en duidelijk afhandeling van mijn ticket. Werkt altijd lekker vlot met deze mensen.
vrijdag 29 april 2011
van der Weert
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Kritiek probleem snel verholpen.
donderdag 7 april 2011
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik gebruik TransIP enkel voor het beheer van mijn domeinen maar ben zeer tevreden met hun vlotte service, enorm duidelijk en gebruiksvriendelijk controlpanel en razendsnelle oplevering van nieuwe domeinen.
donderdag 17 maart 2011
Dooge
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij bieden zelf ook hostingservices, dus in weze concullega van TransIp en hebben voor een klant van ons een domein moeten wegverhuizen van Transip. Ondanks dat wij hierbij dus geen geld opleveren, ben ik geholpen als hun grootste klant. Een dikke tien voor Transip dus. Een zeer gestructureerd bedrijf, netjes en klantvriendelijk.
woensdag 2 februari 2011
van Pouderoijen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.
Richtlijnen reviews op webhosters.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met TransIP? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met de richtlijnen en het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar:

Webhosting

Core

€ 5,99 /maand
  • Opslag: 10 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

 

Pro

€ 9,99 /maand
  • Opslag: 100 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

 

Max

€ 19,99 /maand
  • Opslag: 250 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

 

VPS Hosting

BladeVPS X1

€ 15,00 /maand
  • Opslag: 50 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Nee