Versio

3,6 / 5 2.927 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

premium
Actie!

Hosting de eerste maand voor slechts € 0,99!

Bedrijfsgegevens

  • 50 Werknemers
  • KvK-nummer: 34128261
Openingstijden
  • ma-vrij: 09:00-16:30

Review score

3,6 / 5 2.927 ervaringen

Totaal (2.927)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (122)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Versio

Versio is al jaren een grote hostingprovider. In de loop der tijd hebben ruim 170.000 klanten gebruik gemaakt van hun diensten en worden er meer dan 600.000 domeinen beheerd. Dit heeft ook tot een groot aantal beoordelingen op Webhosters geleid, waardoor je een betrouwbaar beeld krijgt van dit bedrijf.

De diensten waarvoor je bij Versio terecht kunt zijn:

  • Domeinregistraties
  • Webhosting
  • Reseller Hosting
  • VPS Hosting

Versio is tegenwoordig onderdeel van Your Online. Onder andere Yourhosting kun je ook onder de paraplu van Your Online vinden.

Ervaringen 2927 op 59 pagina's

Mailprobleem
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Probleem snel opgelost en erg klantvriendelijk.
vrijdag 23 september 2022
Marcel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Telefoontje soms beter
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
We zijn sinds 14 Juni 2020 klant bij Versio en werken met Cloud V. Maar, we zijn geen techneuten. Dus laten we het gehele onderhoud aan hen over. Soms lopen we toch tegen technische problemen aan. Die we proberen we zo goed als zo kwaad zelf op te lossen. En, als dat niet gaat of niet lukt dan nemen we contact op met de helpdesk van Versio. Dit was het geval met het opnieuw instellen van PHP. De versie die we bij het schrijven van deze ervaring nog gebruikten is 7.4. Tijdens het testen van onze nieuwe website was er een foutmelding te zien, die ons attendeerde dat de website een verouderde PHP gebruikt. We dachten dit zelf te kunnen oplossen. Niets was minder waar. Om een lang verhaal kort te houden: Na vele emails met screenshots en drie verschillende medewerkers, schreef een vian de medewerkers ons de vraag of Versio telefonisch contact met ons mocht opkomen. We wilden niets liever dan dit. Want, de aanwijzingen die we ontvingen brachten ons niet tot het gewenste deel van DirectAdmin. De bewuste medewerker kwam met een heel simpele oplossing om tot de gewenste domeinnaam te geraken en die te openen om vervolgens bij de knop te komen waarmee men de PHP zelf kan instellen: via de zoekbalk in DirectAdmin. Hij leerde ons stap-voor-stap hoe je via de zoekbalk bij de gewenste domeinnaam raakt en vandaar verder te handelen. Zo zie je maar dat een telefoontje soms toch beter is. We maken overigens zeer weinig gebruik van Versio's helpdesk. Dus onze waardering is gebaseerd op deze ervaring. Namens GLOSM.Org, Ruud Wedding
vrijdag 23 september 2022
Ruud Wedding
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Snel, duidelijk en betrouwbare service!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben al jaren tevreden klant bij Versio en heb nooit problemen gehad. De prijzen zijn betaalbaar en geen vervelende kleine lettertjes of verdekte kosten. De klantenservice reageerde snel op mijn vraag en was duidelijk over de voorwaarden. Alles binnen redelijkheid dus service waar je op kunt vertrouwen!
vrijdag 23 september 2022
B.G.
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
De hulp
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Omdat ik zo weinig mogelijk met computers/beeldschermen wil werken, heb ik mijn website opgegeven. Echter wou ik mijn info behouden die erop stond. Ik ben met veel geduld geholpen, dank daarvoor.
vrijdag 23 september 2022
Ellie Wouda
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Goed geholpen!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Duncan had me goed verder geholpen met mijn vraag!
vrijdag 23 september 2022
Jelle Vaes
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Super goed team
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goed en professioneel Team Prima service!
vrijdag 23 september 2022
Tjh Brongers
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Versio denkt mee
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik krijg antwoord op mijn vragen. Ze denken mee aan oplossingen. Dus een goede klantenservice, wat belangrijk voor mij is.
vrijdag 23 september 2022
Francisco
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Best tevreden met Neostrada
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben bijna vier jaar klant bij Neostrada en ben om verschillende redenen tevreden: - In het algemeen is de response tijd op een vraag vrij snel en doelgericht. - Bij technische vragen ontvang ik niet alleen een antwoord, maar ook referenties naar documenten met nog meer uitleg. Wat aanvankelijk uiterst moeilijk lijkt te zijn wordt hierdoor overzichtelijk en eenvoudig. - De hosting pakketten die Neostrada aanbiedt zijn mooi gebalanceerd. Tot nu toe heb ik steeds alles kunnen doen zonder nood aan bijkomende installaties. Veelal volstaan een paar instellingen. - Prijsgewijs vind ik wat aangeboden wordt de prijs waard. - Alle personen met wie ik contact had, zijn even professioneel ingesteld, ook als ik bij een antwoord nieuwe vragen had. Deze week was het Duncan, die mij geholpen heeft. Om dit alles lijkt het mij correct om overal 5 sterren te selecteren.
  • Reactie hierop van: Versio
    Hey Michel, Dank je wel voor deze positieve en uitgebreide review. Hier zijn wij blij mee en zullen proberen deze 5 sterren te blijven verdienen als je weer een vraag voor ons hebt. Lars Versio Support
vrijdag 23 september 2022
Michel Huybrechts
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Vernieuwing SSL certificaten
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik gebruik WordPress voor de drie websites die ik bij Versio heb gehost. Drie jaar geleden SSL certificaten laten installeren (slotje erbij / https), wat toen ongeveer € 20 per certificaat per domein per jaar kostte. Inmiddels blijkt er een andere oplossing hiervoor te zijn, waarop ik door de service afdeling van versie (in dit geval Gavon) opmerkzaam werd gemaakt. Die aanpassing moet wel door een deskundig iemand worden aangepast (bestaande, betaalde certificaten verwijderen en nieuwe, gratis certificaten met key installeren, waarna de key na elke 2 maanden automatisch ververst wordt. Op eigen initiatief heeft Gavon van de Service Desk deze certificaten omgezet en ingericht naar gratis en verder volledig automatisch verversen. Ook werd het eerder door mij betaalde vernieuwingsgeld teruggestort. Alleen maar hulde voor deze klantvriendelijke en professionele benadering en afhandeling!
  • Reactie hierop van: Versio
    Beste Rob, Bij Versio zijn wij bezig om de de klant steeds meer voorop te stellen. Ik ben blij dat jij dit ook gemerkt hebt en dat hier ook wil delen. Hier zijn wij erg blij mee. Ik zal jouw complimenten aan Gavon doorgeven. Lars Versio Support
donderdag 22 september 2022
Rob Heeren
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Heel goed geholpen door Duncan
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Erg tevreden tot dusver! Duncan heeft me vlot en adequaat geholpen bij mijn vragen. Hij was erg behulpzaam, geduldig en snel met reageren. Een erg fijne klantenservice, en dan ook nog hele schappelijke prijzen. Door de prettige klantenservice zit ik te overwegen om al mijn andere pakketten die bij de concurrent lopen ook hierheen te verhuizen. Niet elke hostingpartij heeft een fijne toegankelijke klantenservice, en voor mij is dit toch wel een belangrijk punt. Een dikke 10 voor jullie 😀
  • Reactie hierop van: Versio
    Hoi Saliha, Dank je dat je de moeite hebt genomen om deze review te schrijven. Ik zal jouw complimenten aan Duncan doorgeven. Hiervoor doen wij op de support afdeling ons best. Die waardering maakt ons werk zo leuk. Dank je voor de waardering!! Lars Versio Support
donderdag 22 september 2022
Saliha
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Perfecte samenwerking
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer tevreden over hoe mijn vraag werd opgepakt. Snel antwoord en ook een hele nette snelle oplossing voor mijn vraag. Uitstekend gedaan klantenservice van Versio
  • Reactie hierop van: Versio
    Beste Nibram, Dank je wel voor jouw 15 sterren! ;-) We gaan ons best doen deze te behouden in de toekomst. Lars Versio Support
donderdag 22 september 2022
Nibram
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Uitstekende klantenservice van Duncan
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik verwijs naar de eerdere review van Leen en kan die alleen maar volmondig beamen. :-) Hartelijk dank, Duncan, voor je snelle reacties en het actief meezoeken naar de oplossing van het probleem. :-)
  • Reactie hierop van: Versio
    Hoi Elsie, Het werk bij Versio is zo leuk omdat klanten ons telkens weer een nieuw puzzel vragen op te lossen. Samen met de klant komen wij er eigenlijk altijd weer uit. Wat leuk dat je dit zo waardeert! Lars Versio Support
donderdag 22 september 2022
Elsie
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Certificaat probleem
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had een probleem met een certificaat dat vervallen was en ik wist niet hoe het op te lossen. 1) Ik verstuurde mijn vraag om 21u30 met de hoop op een antwoord de volgende dag, maar WAUW, een antwoord om 23u22! 2) Het antwoord was snel, duidelijk en volledig correct. 3) Met het antwoord was het tien minuten later in orde. Hartelijk bedankt. Groetjes!
  • Reactie hierop van: Versio
    Hoi Yannick, Om onze klanten zo goed mogelijk te ondersteunen hebben wij ook in de avond mensen werken. Wat mooi dat jouw antwoord zo snel terug kwam en dat je ook meteen hiermee verder kon. Voor ons is het fijn dat je dit hier wilt delen. Dank je wel hiervoor. Lars Versio Support
donderdag 22 september 2022
Yannick Vanhove
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Geweldige service van Duncan!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had problemen met mijn e-mails en het duurde even voor het probleem gevonden was (vooral omdat ik zelf niet thuis ben in deze materie en ik het probleem wellicht niet zo goed kon verwoorden), maar dankzij het geduld en de vriendelijkheid van Duncan zijn we er uiteindelijk wel geraakt! Duncan antwoordde altijd vrijwel direct op mijn mails en zocht actief mee naar het probleem. Bleek het om een geblokkeerd IP-adres te gaan. Dank je wel, Duncan! Jij hebt de frustratie een stuk lichter gemaakt voor mij. :-)
  • Reactie hierop van: Versio
    Hoi Leen, Dank je wel voor het delen van jouw ervaring hier op Webhosters. Wij zullen er alles aan doen om die laatste drie sterren er ook nog bij te verdienen. Ik hoop dat wij snel de kans krijgen om dat te doen. Met andere woorden: heb je een vraag, stel deze dan gerust! Wij helpen je graag verder. Lars Versio Support
donderdag 22 september 2022
Leen Ribbens
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Aanrader
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al jaren klant bij Neostrada en erg tevreden met de supersnelle service. Het Cpanel achter de website is erg handig in gebruik. Enige minpuntje is dat de chatservice er al een tijd uit ligt, maar via de support per mail word je ook vrij snel geholpen.
donderdag 22 september 2022
Lex
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Snelle en prima service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Met dank aan de snelle reacties van PCExteme was mijn DNS probleem snel opgelost. Ik ben meer dan aangenaam verast over de snelheid van reageren.
  • Reactie hierop van: Versio
    Hoi Michael, Vaak is er haast geboden bij een vraag van een klant. Ons team is het laatste jaar flink uitgebreid om sneller een vraag te kunnen beantwoorden en het probleem op te lossen. Wat fijn dat je dit gemerkt hebt en dat je dat hier wilt delen. Dank je wel hiervoor. Lars Versio Support
donderdag 22 september 2022
Michael
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Perfecte ondersteuning door Janneke.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Nooit ondersteuning aan te hoeven vragen omdat ik ook echt nooit problemen heb gehad. Ik stelde een vraag mbt webhosting en perfect geholpen door Janneke. Ze dacht met me mee en keek waar ik kosten kon besparen. Toppertje Janneke
  • Reactie hierop van: Versio
    Hoi Roger, Dank je wel voor jouw mooie review voor Janneke. Ik zal jouw complimenten aan haar doorgeven. Ik hop dat wij in de toekomst alle 15 sterren kunnen scoren. Wij gaan zeker ons best doen. Lars Versio Support
woensdag 21 september 2022
Roger Bonnet
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Super geholpen door Nadia
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Super geholpen door Nadia van de klantenservice. Er was een probleempje met mijn bestellen maar dit is snel opgelost.
  • Reactie hierop van: Versio
    Hoi Jochem, Nadia van de klantenservice is een topper. Altijd vrolijk en professioneel, zet zij haar beste beentje voor. Ik zal jouw complimenten aan haar doorgeven. Lars Versio Support
woensdag 21 september 2022
Jochem
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Nadia heeft mij goed geholpen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb contact gehad met het support team omdat er wat mis ging bij mijn bestelling, Nadia heeft mij hier super mee geholpen.
woensdag 21 september 2022
Jochem
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Lieden met kennis van zaken...
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Inmiddels meer dan tien jaar geleden - de meeste huwelijken duren tegenwoordig korter(..) - koos ik voor Flexwebhosting als provider voor de de websites van mijn klanten. Mijn klantenschare is divers, met als overeenkomst dat men doorgaans weinig op heeft met de techniek achter websites en e-mailverkeer. Ook mijn klanten hebben immers een business te runnen. Hun eigen business, welteverstaan. Continuïteit is daarbij cruciaal. Een stabiele, veilige website met een uitstekende performance, alsook een goed functionerend e-mailsysteem vinden ze vanzelfsprekend. En terecht! Hoewel ikzelf als sitebouwer en 'contentcreator' wat meer op heb met de techniek achter websites en e-mail - weliswaar tegen wil en dank, maar toch - geldt ook voor mij een goede websiteperformance en een soepel lopend e-mailsysteem als een vanzelfsprekendheid. Echter, in de complexe, dynamische ict-wereld blijkt die vanzelfsprekendheid maar al te vaak een illusie. En dat is nu precies de reden waarom ik, na tien jaar, nog steeds een server heb bij Flexwebhosting. Een club die wordt gerund door bevlogen lieden met kennis van zaken. Een club die stabiele, betrouwbare systemen exploiteert. Snelle systemen. Alles met het oog op continuïteit. En mocht er eens wat zijn, zoals laatst toen er een gefaseerde migratie plaatsvond van al mijn websites naar een nieuwe server, dan is er voldoende back-up. Niet alleen van data, maar vooral ook in de vorm van expertise die wordt ingezet om eventuele problemen vlot en efficiënt te verhelpen. En dat is prettig. Want ook ik heb een business te runnen...
  • Reactie hierop van: Versio
    Beste Jos, Hartelijk dank voor jouw uitgebreide review. Hieruit blijkt gelukkig dat jij als klant, de ondersteuning krijgt die je zoekt. Dank je wel dat je dit op deze manier wilt delen. Hier zijn wij erg blij mee! Lars Versio Support
woensdag 21 september 2022
Jos van Schagen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Hulp met Installatie SSL
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb voor 3 domeinen ssl certificaten gekocht maar kwam er niet uit, kreeg error op error. Ik besloot de betaalde installatie hulp van Versio te mailen en Janneke van support.pakte mijn verzoek op. Eenmaal ik alle gegevens had gegeven stonden binnen een uur alle 3 de sites met het SSL certificaat online en hadden dus de https en het bekende slotje. De communicatie was erg goed en ik kreeg ook een duidelijke uitleg. Super fijn zulke snelle en nette hulp. Mopperen doen we al heel snel allemaal maar een compliment geven is veel fijner. Dus van mij krijgt de support een dikke pluim met 5 sterren. Mvg. Hetty
  • Reactie hierop van: Versio
    Hoi Hetty, Ja, ik ben het helemaal met je eens. Mopperen is iets wat gauw gebeurt. Daarom wordt jouw review door ons erg gewaardeerd. Hier krijgen wij ook weer positieve energie van en kunnen nog meer klanten te helpen met hun hostingvragen. Dank je wel hiervoor. Lars Versio Support
woensdag 21 september 2022
hetty Lemmens
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Top bedrijf
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
In 1 woord een geweldig bedrijf. Klantenservice, onvoorstelbaar wat een service wat jullie geven. Super snel en correct. Tip ga zo door Gr. Spaweb.nl
  • Reactie hierop van: Versio
    Hoi Selwin, In zes woorden mijn reactie. ;-) Geweldig bedankt voor deze mooie review! Lars Versio Support
dinsdag 20 september 2022
Selwin Van Der Werf
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Slechte service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds 1 jaar een pakket! Automatisch gaat het automatisch verlengen aan. Kan me niet herinneren ooit op deze knop te hebben gedrukt. Is onlogisch. Blijkbaar moet je het dagelijks bijhouden. Serieus, wie houd dit nu dagelijks bij, iedereen heeft genoeg dingen te doen, toch! Je krijgt geen e-mail dat je domein gaat verlopen en wel een e-mail dat je moet betalen. Die krijg je als het al te laat is! Aangezien ik het domein niet meer nodig heb, wilde ik het niet voor nog een jaar. Helaas annuleren bleek onmogelijk. Bedenktijd bestaat niet volgens Fabien van de klantenservice. Ik heb blijkbaar toestemming gegeven in een ver verleden dat ik geen herinneringen meer wilde ontvangen. De 13 euro is het probleem niet, het is de service die er achter zit. Totale klantonvriendelijkheid! Veel succes en weer een klant minder! Er zijn betere providers, waar dit allemaal beter is geregeld! De keuze is reuze. Denk dus 2x na voordat je met deze gasten in zee gaat. T'lijkt mooi als het goed gaat, het tegengestelde is helaas waar als je ervanaf wil!
  • Reactie hierop van: Versio
    Beste Nico, Wat vervelend dat een domeinnaam verlengd is terwijl je daar niet op rekende. Automatisch verlengen staat standaard uit. Vaak is het wel goed om dit aan te zetten, want als een actieve webshop offline gaat dan is de schade vaak veel groter. Ik kijk graag naar jouw specifieke situatie als je dat graag wilt. Je kunt mij een mail sturen op support@versio.nl en even naar mij vragen. Lars Versio Support
zondag 11 september 2022
Nico
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Er zijn meerdere hosting partijen welke veel beter zijn.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Tijdje mijn domain & dns gehad. Ben eigenlijk best teleurgesteld in het bedrijf. Ze hebben een live chat, waar ik dan nog NOOIT een mens aan de chat hebt gehad. Alleen een automatische bot welke vragen steld en een email doorstuurt naar ze om daarna een email naar jou te sturen. SSL certificaat besteld, daar ging alles prima. Niet erg duur en certificaaat is er redelijk snel. Voor hosting is het toch echt een 1.5 ster.
  • Reactie hierop van: Versio
    Beste Arie, Dank je wel voor jouw review. Wat jammer dat er blijkbaar iets niet goed is gegaan in onze communicatie. Wij hebben een korte bot om zeker te zijn dat wij jouw domeinnaam, hostingpakket of klantnummer van te voren weten zodat wij ook direct voor je aan het werk kunnen. Wij hebben (nog) geen chatfunctie. Wij gebruiken een ticketsysteem en meestal krijg je binnen een paar uur antwoord. Voor klanten die graag korting willen ontvangen op hun domeinnamen en die ons willen bellen hebben wij een premium support mogelijkheid. Bij ongeveer 25 domeinnamen of meer is dat al rendabel. Mocht je vragen hebben neem dan gerust contact met mij op via een ticket. Ik beantwoord jouw vragen graag. Lars Versio Support
dinsdag 6 september 2022
Arie
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Hulp bij probleem
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Enorm goed en snel geholpen door Joren bij een probleem waarbij mijn website offline gehaald was.
maandag 29 augustus 2022
dide
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Top Service. Koppeling met Shopify was in no-time gefixt.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Voor een aantal domeinen hadden we een koppeling nodig met Shopify. Eerste keer was het nog niet helemaal zelf gelukt maar met de support van Versio was de benodigde DNS zo toegevoegd. Ontzettend fijne service!
maandag 29 augustus 2022
Roy
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijsverhogingen tot het absurde
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Lang klant geweest maar ik ga nu naar een ander. Constant prijsverhogingen door de jaren heen, nu tot in het absurde t.o.v. wat je er voor terug krijgt. Klantenservice en support is ook steeds minder geworden, gelukkig niet heel veel gebruik van hoeven te maken. Waarom zou ik 145 euro betalen voor webhosting die elders 65 euro kost voor een vergelijkbaar pakket, zelfs met nog meer ruimte. Bij Versio zijn ze hartstikke gek geworden, trap er niet in.
vrijdag 26 augustus 2022
Jan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Ervaring support
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De support reageert erg snel, en is kundig. Wanneer je een probleem hebt, lossen ze het goed op.
vrijdag 26 augustus 2022
R
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Tevreden klant
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben al een aantal jaar klant bij Versio en heb sinds kort een reseller pakket aangeschaft, nadat ik wat kleine probleempjes had na het toevoegen van een SSL certificaat op mijn site heb ik de hulp ingeschakeld van de klantenservice. Zij hebben mij perfect geholpen en het probleem voor mij opgelost binnen no-time. Een en al lof voor dit bedrijf.
woensdag 24 augustus 2022
Jelmar
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
support over domeinnamen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
goed en snel
woensdag 24 augustus 2022
Mehmed
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 1
Service is leading
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Voor hosting zijn er veel partijen op de markt. De ene kost meer of minder dan de andere. Voor mij is de kwaliteit van de service bepalend, want als er een probleem zich voortdoet, dan is het fijn dat dit snel wordt opgepakt en wordt opgelost. Versio is niet alleen concurrerend in prijs maar biedt het servicegehalte is hoog. Een voorbeeld: Het dashboard van DirectAdmin is voorzien van een nieuwe grafisch userinterface en wij wisten niet waar we de gratis Let's Encrypt certificaten konden toevoegen aan het domein. Uiteraard hebben we eerst gegoogeld maar we kwamen er niet uit. We vroegen het support van Versio om hulp en zij stuurden een instructiefilmpje, dat speciaal gemaakt was op ons domein, zodat wij konden zien dat het wel degelijk werkt. Daar neemt Versio de tijd voor en dit is een efficiënte werkwijze. Ander voorbeeld: Mail naar een bepaalde mailbox kwam direct in de junkfolder van de mailbox. Wat wij ook aan instellingen verrichten; de mail kwam steevast in de junkfolder van de mailbox. Het support van Versio is daar wel enige tijd mee bezig geweest en de oorzaak was gelegen aan de mailcllient (Outlook 365). Dit uitzoeken was wel een tijdrovend karwei. Ze lieten me niet zitten en kwamen met de goede oplossing. Dát noem ik klasse op het gebied van Kwaliteit/Prijs , Kwaliteit en Klantenservice. De reactietijd op mijn supportvragen is niet direct á la minute maar je hebt wel de zekerheid dat er adequaat gereageerd wordt én dat is een bevredigende gedachte.
woensdag 17 augustus 2022
André Granpré Moli`re
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 1
SSL certificaat
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Het aanvragen en installeren van een SSL certificaat is echt een hele toer! Dit zou makkelijker moeten, of duidelijker! Uiteindelijk ben ik goed verder geholpen door een Versio customer support medewerker, Joren. Hij was heel klantvriendelijk en behulpzaam. Toch ook een paar tips: veel mensen kennen niet het ict jargon. Wellicht kunnen met die gedachte in het achterhoofd de hulpartikelen aangepast worden zodat ze begrijpelijk worden voor de consument. Ze zijn bovendien niet gemakkelijk te vinden. Het zou voor iedereen overzichtelijker zijn alle mails onder elkaar te zetten, zodat je terug kunt lezen wat er in de vorige gezegd is. De mail 'de aanvraag van uw SSL certificaat voor www.ennyfransen.nl is zojuist mislukt' vertelt niet om welke redenen de aanvraag mislukt zou kunnen zijn of suggesties om aanpassingen te doen.
maandag 15 augustus 2022
E Fransen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Online portemonnee
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wilde de diensten van Versio opzeggen. Nu is dat geen enkel probleem. Wel een probleem: De online portemonnee... bedacht voor mijn gemak om toekomstige diensten te betalen. Geen enkele manier om reeds gestort geld terug te krijgen. Volgens mij is het nog steeds mijn geld, maar Versio verschuilt zich achter het feit dat ze geen bank zijn. Misschien moet je dan ook niet zoiets aanbieden. Gelukkig gaat het bij mij om €35,= maar dat had ik het liever in de kroeg uitgegeven. Hierbij wil ik dan ook iedereen waarschuwen voor dit 'verdienmodel' Versio.
vrijdag 12 augustus 2022
San
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 1
Verzoek aan supportafdeling
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Een hulpvraag ivm een domeinnaam verhuizing werd snel, helder en adequaat afgehandeld door Janneke van de supportafdeling. Altijd fijn als vragen en onduidelijkheden snel opgelost worden!
donderdag 11 augustus 2022
Mayra Rijkse
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Service goed op orde
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na stopzetting/opheffing van mijn oude hostingpartij heeft het Versio-team mijn domein weer op de rails gezet. Het vergde wel wat van mijn aandacht vanwege bewijslast, aankopen en nieuwe certificaten, met de daarbij behorende kosten, maar het is allemaal weer in de lucht. Hartelijk dank daarvoor.
dinsdag 9 augustus 2022
Jeroen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Zeer slecht
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb al weet ik hoe vaak opgezegd maar dat lijken ze niet te begrijpen. Toen ik er ooit ermee begonnen ben kon je ze nog telefonisch bereiken en waren de prijzen normaal. In die tijd zo'n 8 a 10 jaar geleden werd je goed geholpen wanneer jezelf er niet zo handig mee was. Nu is het al jaren 0 service en lijkt het inmiddels een oplichtersbende waar je blijkbaar niet vanaf komt. Dit jaar besloten om toch echt niet nog een keer te gaan betalen terwijl ik in 2020 al opgezegd heb. Volgens de wet moet je een abonnement precies zo kunnen beëindigen zoals je deze hebt afgesloten. Blijkbaar geldt dit voor Versio niet.
zaterdag 23 juli 2022
Mieke Krottje
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Ik heb spijt van
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb 100% spijt van ik vroeg mee elke keer waarom heb ik van versio domein gekocht stom he
woensdag 13 juli 2022
F
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 1
Ideaal als je graag jaarlijks wilt worden afgezet met extreme prijsverhogingen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Jarenlang hosting bij Versio gehad, zij waren toen ter tijd - zo een 10 jaar geleden - wel erg concurrerend (achteraf blijkt onmogelijk goedkoop) . Sinds enkele jaren bizarre prijsverhogingen bij Versio , betalen voor hun producten moet je een vergoeding betalen als je kiest voor betalen met Ideal (?), en bovendien een onprofessionele servicedesk (als je de link voor het maken van een ticket kan vinden). Het zijn van die kleine irritaties bij elkaar opgeteld die groot worden. Ik adviseer iedereen je reeds lopende hosting/domein te verhuizen, het is een OPLUCHTING achteraf nu ik dat gedaan had.
vrijdag 3 juni 2022
peter
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 5 Niet nuttig 0
Bizar hoe vaak de prijzen inmiddels verhoogd zijn
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik begon bij Versio met het Starter pakket ergens in 2013, een tientje per jaar zoiets. Vervolgens werd dat omgezet in het Brons pakket, vele malen duurder. Afgelopen jaar werd dat omgezet in het Start pakket, weer het dubbele van de laatste al hoge prijs. Ongelooflijk! En waar je vroeger nog gewoon met ze kon bellen kunnen nu alleen premium klanten dat. Buiten dat, krijg ik nu hele ladingen junk mail. Nee, geen tevreden klant. Nu nog een andere aanbieder vinden.
maandag 23 mei 2022
Judy
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Belachelijke prijzen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Regelrechte "oplichters" met hun prijsverhogingen. Zoek gewoon een andere partij op, scheelt je veel stress en woede!!
vrijdag 20 mei 2022
Richard Meppelink
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Veel te duur
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ganse tijd prijs stijgingen! Niet normaal, hoe leg je dat aan je klant uit...
dinsdag 26 april 2022
Maxim De Groote
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Wederom prijsverhogingen.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
En wederom belachelijke prijsverhoging, echter nu de excuus ivm hoge kosten. Terwijl afgelopen jaren de prijzen al met 500% gemiddeld omhoog zijn gegaan. Dan geloof ik nu niet meer dat de kosten te hoog zijn. Want dat zou betekenen gezien de extreme verhogingen afgelopen jaren, de klant altijd veel te weinig betaald zou hebben, bijna onder kostprijs. Nee alles draai om geld en de service is al jaren nergens te vinden. Maar oed da tis ook wel te lezen hier bij de gemiddelde reviews. Even voor de beeldvorming, ik betaalde paar jaar terug nog max 30euro per jaar, incl hosting. Nu betaald ik 175!!! euro per jaar met 1 domein, en een email only, dus niet eens een hosting!
dinsdag 26 april 2022
SW
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 7 Niet nuttig 0
Prijzen zijn 400% gestegen.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Compleet idioot. Het staat totaal niet meer in verhouding met wat hosting zou moeten kosten en de nieuwe bedragen die ze berekenen. Zo proberen het te rechtvaardigen door te schuilen achter zogenaamde focus op prestaties en onzinnige hardware specificaties waar je als klant helemaal niet mee vermoeid wil worden en ook helemaal niet om hebt gevraagd. Ik was een tevreden klant, maar voel me nu behoorlijk genaaid. Contact met de klantenservice heeft niet geleid tot een passende oplossing, behalve dan het voorstel om te downgraden en zogenaamde coulance omtrent bestaande domeinregistraties, waarmee je maar even 'geholpen' bent, want daarna betaal je alsnog de hoofdprijs.
zaterdag 23 april 2022
Edward
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Nooit doen, bespaar je de ergernis, een fickle bedrijf
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben nu al een tijdje bij deze club maar ben echt nog nooit echt tevreden geweest. Geen support sites die plotseling offline gaan, je wordt niet echt als klant gezien. Bespaar je de ergernis en zoek nog ff verder.
donderdag 21 april 2022
Kevron
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Versio helpdesk slechter dan slecht
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Gewoon niet te bereiken. Mijn account is geblokkeerd omdat deze gehackt zou zijn. Je kan het enkel oplossen door een mail te zenden aan support. En dan moet je wachten, wachten, wachten en….. nogmaals wachten! Ik ga hier weg, heb tot 2030 betaald maar dit bedrijf is zo slecht, hier kan je echt niet mee werken.
dinsdag 22 maart 2022
Andre
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 6 Niet nuttig 0
Versio helpdesk reageert al een maand niet
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Via mijn leraar beland bij Versio. Mijn site werd uiteindelijk gehackt, waarom en hoe weet ik nog steeds niet. Er staat wel een uitleg in het ticket, maar niet echt in Jip en Janneke taal :-S Het feit dat dat gebeurde is vervelend, de vraag is hoe 't is gekomen en hoe het op te lossen is. Versio kan je niet bereiken, je moet een 'ticket' aanmaken en dan reageren ze meestal binnen 24u zeggen ze. Er staat een melding op de ticketpagina dat het wat drukker is, dus het wat langer kan duren. IK WACHT NU AL 3 WEKEN!!! Meerdere keren weer een bericht gestuurd, maar NUL reactie!? Overstappen naar een andere hoster is waarschijnlijk ook niet echt een optie, want mijn geld terugkrijgen zullen ze ook wel moeilijk over gaan doen dan :-S
maandag 28 februari 2022
Jeffrey
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Ronduit treurig
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Service is bizar slecht. Ze doen er werkelijk alles aan om je met je handen in je haren te laten zitten. Al een paar keer geprobeerd hun ''storingslijn'' te bereiken, maar dit kan je echt vergeten. Mailcontact is zeer onprofessioneel. Als je geld terug wilt uit je online-portemonnee dan kan je mooi een maand wachten op je geld.
zaterdag 26 februari 2022
Kranenburg
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Let op!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ze bieden je een extra .online domein gratis aan bij het aanmaken van een domein wat je snel doorklikt tijdens het bestellen en verhogen het naar 50 euro per .online domein. Smerig trucje vind ik zelf. Ook wordt dit meteen op automatisch verlengen gezet.
vrijdag 18 februari 2022
Klant
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 7 Niet nuttig 0
Ook eens iets positiefs
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben al circa 10 jaar klant van Versio, en ik moet toegeven dat de prijsstijgingen soms erg confronterend zijn. Zeker voor mij, wanneer ik mijn uiterste best aan het doen ben om uit de armoede te klimmen en mijn eigen inkomsten te genereren. Maar Versio heeft me daarbij destijds een redelijk goed voorstel gedaan. Verder zijn ze doorgaans goed te bereiken via de chat. Je weet dat je niet de enige klant bent, dus je moet wel eens wachten. Ze proberen wel altijd met een oplossing te komen. Echter, ook ik heb wel iets te klagen. Mijn nieuwe poging om wat te verdienen wordt een webshop op basis van WP/Woocommerce. Maar die is trager dan mijn moeder met haar rollator. Met name de TTFB is traag (8 seconden). De webshop is nog in ontwikkeling, maar ik ben bang om hem officieel te releasen met deze snelheid. De default tips & tricks heb ik inmiddels allemaal doorlopen. En de TTFB is vaak toch het gevolg van hoe snel de server reageert. Echter, voordat ik Versio hiervan de schuld geef. Ik heb ook meerdere zelf-gebouwde sites (dus zonder WP), die een TTFB van <2 hebben. Wellicht is er iets met WP dat beter geconfigureerd kan worden al dan niet bij Versio.
woensdag 9 februari 2022
Herry
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 2
Slechtste webhosting ooit
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mailen met een goede aanbieding, dat kunnen ze bij Versio wel. Zorgen dat de FAQ klopt met de daadwerkelijke DirectAdmin omgeving dat zit er niet in en klantenservice? Die hebben ze niet, althans een mens bestaat niet bij Versio. Je moet het doen met een achterlijke bot, die vervolgens geen antwoord weet te geven. Een nieuwe domeinnaam geregistreerd met webhosting, een compleet verhaal dat voorlopig onbruikbaar is omdat er geen Let’s Encrypt SSL ingesteld kan worden… wees gewaarschuwd en zoek een betere hosting aanbieder.
zaterdag 5 februari 2022
Wesley
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.
Richtlijnen reviews op webhosters.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Versio? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Direct naar:

Webhosting

Basic

€ 9,99 /maand
  • Opslag: 2 GB
  • Dataverkeer: 10 GB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Eerste maand slechts €0,99

Start

€ 14,99 /maand
  • Opslag: 5 GB
  • Dataverkeer: 10 GB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Eerste maand slechts €0,99

Complete

€ 19,99 /maand
  • Opslag: 20 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • SSL: Ja

Eerste maand slechts €0,99

Power

€ 25,99 /maand
  • Opslag: 100 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • SSL: Ja

Eerste maand €1

Domeinnaam

Versio .NL domeinnaam

€ 10,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Nee

Het web in jouw handen!

Versio .BE domeinnaam

€ 24,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Nee

Het begint bij een domeinnaam.

Versio .COM domeinnaam

€ 24,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Nee

Check welke domeinnamen nog vrij zijn!