Mijn Hosting Partner

4,2 / 5 377 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Actie!

Goedkoop en Betrouwbaar

Bedrijfsgegevens

  • KvK-nummer: 09188646
Openingstijden
  • Ma-vrij: 09:00-18:00
Website screenshot Mijn Hosting Partner

Overall score

4,2 / 5 377 ervaringen

Totaal (377)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (18)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Ervaringen 377 op 38 pagina's

Geweldige snel service, prima kennisnivo
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik gebruik MijnHostingPartner veel jaren, met name om de goede ondersteuning van ASP.Net ontwikkeling. Word altijd netjes en snel geholpen. Ga zo door!
woensdag 23 oktober 2019
Hendrik
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Erg netjes en zeer goede vakkundige hulp.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ook erg belangrijk is dat er direct actie ondernomen wordt. Gewoon zoals het hoort.
dinsdag 22 oktober 2019
Eric Someren
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Snelle respons op vragen, nooit uitval en alles wat ik als zzp'er nodig heb
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ooit via een kleine zoekopdracht bij Mijnhosting.nl terechtgekomen en nooit overwogen om weg te gaan omdat vragen altijd meteen worden opgepakt en beantwoord.
dinsdag 22 oktober 2019
Arjan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Wat een waardeloos bedrijf dit
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben een tijd lang erg tevreden geweest, had altijd wel mijn bedenkingen over dat er geen telefonische support is. Het gaat allemaal via Tickets en via de online Chatbox die er vaak uit ligt. Maar ze zijn goedkoop en dat is natuurlijk aantrekkelijk.Maar afgelopen jaar was mijn website er een hele poos uit, omdat er iets met de server was. En er werd weinig over gecommuniceerd. Op vragen van mensen waarom het zo lang duurde werd kortaf gereageerd of mensen werden afgesnauwd. Lijkt me niet een goed service. Uiteindelijk was mijn site weer in de lucht op een andere server geplaatst. Maar daardoor kon ik volgens mij geen upgrade uitvoeren voor Wordpress. Dus online uitgezocht hoe ik dat moet veranderen, maar ik heb er weinig verstand van. En nu is weer mijn website uit de lucht.Dus ik heb weer een ticket aangemaakt, na het zovele inloggen, maar daar krijg ik korte antwoorden en de chatbox werkte niet.Dus ik wil mijn site verhuizen. Naar een hostingsbedrijf dat er voor haar klanten is, waar je contact mee op kan nemen als je problemen hebt en minder wachtwoorden hoeft in te voeren voor alles. En dan betaal ik maar iets meer.Iemand tips?
maandag 21 oktober 2019
Rudolf Kloosterboer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Al jaren tevreden klant
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al jaren een tevreden klant, nooit geen (grote) problemen ondervonden. Helpdesk is ook zeer hulpzaam en bekwaam als ik deze nodig heb.
maandag 21 oktober 2019
Dick
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Wil je frustratie, stress en grijs haar en miserie, heb je ook veel geduld neem dan deze host.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Pakketje gevraagd om phpbb forum op te plaatsen. Forum was niet aan de praat te krijgen hun server gaf een error Could not connect to the database, see error message below. No connection could be made because the target machine actively refused it. Helpdesk verschillende malen gecontacteerd. Zou €25 extra moeten betalen om hun naakt forum er op te zetten. Zelfde resultaat, zelfde server fout melding Bleken niet in staat na 4 dagen dit op te lossen. Totaal onbekwaam en zeer weinig kennis van IT problemen. Heb dan maar een andere host genomen, was in 12 min online met identiek forum, waaruit blijkt dat de fout bij hun server lag. Maar gij klant mag het betalen... Heb net opgezegd, nu nog een lijdensweg om je geld te recupereren.
zondag 20 oktober 2019
Van Geffen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Hr
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goedkoop? Ja dat zijn ze. Maar als er wat fout gaat laten ze je gewoon zakke. Mijn Hosting Partner kreeg een server crash. Vervelend, maar kan gebeuren. Na het vervangen van de servers ondersteunde zij Classic ASP niet meer. Ik moest mijn scripts updaten, want die waren verouderd. Tegen betaling waren ze bereid mijn te helpen. Ik heb mijn gehele site verplaats naar Easyhosting: ietsje duurder, maar volledige ondersteuning. Behalve de connection string hoefde ik mijn "outdated" scripts niet te veranderen. Alles werkt perfect.
zaterdag 14 september 2019
AJ van Heusden
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Goedkoop is duurkoop
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zoals je aan de reviews van het afgelopen jaar kunt zien, het is bagger. Nadat MHP begin 2019 gehackt is geweest, is de communicatie (die al niet zo best was) als je geluk hebt slecht. Want anders wordt er gewoon niet gecommuniceerd. Oplossingen hebben ze niet. Verantwoordelijkheden wordt afgeschoven. Kijk ook eens op hun facebook pagina. Toen in januari na de hack hun klanten antwoorden wilden werden ze afgesnauwd.
zaterdag 10 augustus 2019
Karel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Listig
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al ruim 4 jaar breng ik voor verschillende klanten en mezelf websites en domeinen onder bij mijnhostingpartner.nl.Zo heb ik ook een aantal domeinen onder gebracht waarvan ik nu al 2 jaar op rij aan heb gegeven dat ik van de dienst af wil zien. Toch hebben ze een listige werkwijze om 'stilzwijgend' deze contracten te verlengen. Bij contact met de klantenservice werd mij aangegeven dat er ruim 3 weken geleden een e-mail is gestuurd dat deze weer verlengd zouden worden. Zowel bij mij als bij mijn klanten, belandt deze e-mail in het spam-, ongewenste- of reclamepostvak. De e-mail met de factuur wist wel in mijn normale postvak in te belanden; goh wat toevallig. Eens dat het mijn fout is om deze niet daadwerkelijk stop te zetten, maar we weten allemaal dat wanneer je een druk bestaan hebt dit de typische dingetjes zijn die je ontglippen. Er wel vanuit gaande dat een bedrijf enige vorm van coulance toe kan passen in een situatie die ze klaarblijkelijk bewust creëren bij klanten. Ik vind het zachtjes gezegd een smerige manier van zaken doen, ook al gaat het maar om een paar tientjes.
woensdag 24 april 2019
Svdb
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 2
Goedkoop, maar ....
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn site is nu reeds 2 maand niet meer online na een aanval door ransomware. Uitleg : je had maar backup moeten nemen.
donderdag 11 april 2019
Johan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 1

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Mijn Hosting Partner? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met de richtlijnen en het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar:

Webhosting

Totaal Pakket SSD

€ 3,09 /maand
  • Opslag: 25 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • SSL: Ja

Domeinnaam

Domein Pakket

€ 5,94 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Nee