Mijn Hosting Partner

4,7 / 5 415 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • KvK-nummer: 09188646
Openingstijden
  • Ma-Za: 09:00-21:00

Overall score

4,7 / 5 415 ervaringen

Totaal (415)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (8)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over MijnHostingPartner

MijnHostingPartner is een goed beoordeelde hosting partij op webhosters.nl. Met meer dan 400 recensies en een hoge gemiddelde score kun je er van uit gaan dat je goed zit bij deze webhoster. MijnHostingPartner is een Nederlands hosting bedrijf dat is gevestigd in Vianen. Ze bieden onder meer Shared Hosting, Managed WordPress hosting en ASP.NET Core Hosting.

Bij Mijn Hosting Partner krijg je een Control Panel, verschillende eenvoudig te installeren applicaties, emailadressen, database en goede support. Wat ons ook altijd bevalt is een LiveChat op de website zodat je als klant snel geholpen bent.

Ben jij klant of klant geweest van MijnHostingPartner? Dan zijn we ook benieuwd naar jou ervaringen met deze webhosters. We zouden het leuk vinden als je jouw ervaring met deze webhoster in een review zou willen delen.

 

Ervaringen 415 op 9 pagina's

Erg netjes en zeer goede vakkundige hulp.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ook erg belangrijk is dat er direct actie ondernomen wordt. Gewoon zoals het hoort.
dinsdag 22 oktober 2019
Eric Someren
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Snelle respons op vragen, nooit uitval en alles wat ik als zzp'er nodig heb
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ooit via een kleine zoekopdracht bij Mijnhosting.nl terechtgekomen en nooit overwogen om weg te gaan omdat vragen altijd meteen worden opgepakt en beantwoord.
dinsdag 22 oktober 2019
Arjan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Wat een waardeloos bedrijf dit
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben een tijd lang erg tevreden geweest, had altijd wel mijn bedenkingen over dat er geen telefonische support is. Het gaat allemaal via Tickets en via de online Chatbox die er vaak uit ligt. Maar ze zijn goedkoop en dat is natuurlijk aantrekkelijk. Maar afgelopen jaar was mijn website er een hele poos uit, omdat er iets met de server was. En er werd weinig over gecommuniceerd. Op vragen van mensen waarom het zo lang duurde werd kortaf gereageerd of mensen werden afgesnauwd. Lijkt me niet een goed service. Uiteindelijk was mijn site weer in de lucht op een andere server geplaatst. Maar daardoor kon ik volgens mij geen upgrade uitvoeren voor Wordpress. Dus online uitgezocht hoe ik dat moet veranderen, maar ik heb er weinig verstand van. En nu is weer mijn website uit de lucht. Dus ik heb weer een ticket aangemaakt, na het zovele inloggen, maar daar krijg ik korte antwoorden en de chatbox werkte niet. Dus ik wil mijn site verhuizen. Naar een hostingsbedrijf dat er voor haar klanten is, waar je contact mee op kan nemen als je problemen hebt en minder wachtwoorden hoeft in te voeren voor alles. En dan betaal ik maar iets meer. Iemand tips?
maandag 21 oktober 2019
Rudolf Kloosterboer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Al jaren tevreden klant
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al jaren een tevreden klant, nooit geen (grote) problemen ondervonden. Helpdesk is ook zeer hulpzaam en bekwaam als ik deze nodig heb.
maandag 21 oktober 2019
Dick
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Wil je frustratie, stress en grijs haar en miserie, heb je ook veel geduld neem dan deze host.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Pakketje gevraagd om phpbb forum op te plaatsen. Forum was niet aan de praat te krijgen hun server gaf een error Could not connect to the database, see error message below. No connection could be made because the target machine actively refused it. Helpdesk verschillende malen gecontacteerd. Zou €25 extra moeten betalen om hun naakt forum er op te zetten. Zelfde resultaat, zelfde server fout melding Bleken niet in staat na 4 dagen dit op te lossen. Totaal onbekwaam en zeer weinig kennis van IT problemen. Heb dan maar een andere host genomen, was in 12 min online met identiek forum, waaruit blijkt dat de fout bij hun server lag. Maar gij klant mag het betalen... Heb net opgezegd, nu nog een lijdensweg om je geld te recupereren.
zondag 20 oktober 2019
Van Geffen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Hr
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goedkoop? Ja dat zijn ze. Maar als er wat fout gaat laten ze je gewoon zakke. Mijn Hosting Partner kreeg een server crash. Vervelend, maar kan gebeuren. Na het vervangen van de servers ondersteunde zij Classic ASP niet meer. Ik moest mijn scripts updaten, want die waren verouderd. Tegen betaling waren ze bereid mijn te helpen. Ik heb mijn gehele site verplaats naar Easyhosting: ietsje duurder, maar volledige ondersteuning. Behalve de connection string hoefde ik mijn "outdated" scripts niet te veranderen. Alles werkt perfect.
zaterdag 14 september 2019
AJ van Heusden
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Goedkoop is duurkoop
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zoals je aan de reviews van het afgelopen jaar kunt zien, het is bagger. Nadat MHP begin 2019 gehackt is geweest, is de communicatie (die al niet zo best was) als je geluk hebt slecht. Want anders wordt er gewoon niet gecommuniceerd. Oplossingen hebben ze niet. Verantwoordelijkheden wordt afgeschoven. Kijk ook eens op hun facebook pagina. Toen in januari na de hack hun klanten antwoorden wilden werden ze afgesnauwd.
zaterdag 10 augustus 2019
Karel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Listig
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al ruim 4 jaar breng ik voor verschillende klanten en mezelf websites en domeinen onder bij mijnhostingpartner.nl. Zo heb ik ook een aantal domeinen onder gebracht waarvan ik nu al 2 jaar op rij aan heb gegeven dat ik van de dienst af wil zien. Toch hebben ze een listige werkwijze om 'stilzwijgend' deze contracten te verlengen. Bij contact met de klantenservice werd mij aangegeven dat er ruim 3 weken geleden een e-mail is gestuurd dat deze weer verlengd zouden worden. Zowel bij mij als bij mijn klanten, belandt deze e-mail in het spam-, ongewenste- of reclamepostvak. De e-mail met de factuur wist wel in mijn normale postvak in te belanden; goh wat toevallig. Eens dat het mijn fout is om deze niet daadwerkelijk stop te zetten, maar we weten allemaal dat wanneer je een druk bestaan hebt dit de typische dingetjes zijn die je ontglippen. Er wel vanuit gaande dat een bedrijf enige vorm van coulance toe kan passen in een situatie die ze klaarblijkelijk bewust creëren bij klanten. Ik vind het zachtjes gezegd een smerige manier van zaken doen, ook al gaat het maar om een paar tientjes.
woensdag 24 april 2019
Svdb
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 2
Goedkoop, maar ....
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn site is nu reeds 2 maand niet meer online na een aanval door ransomware. Uitleg : je had maar backup moeten nemen.
donderdag 11 april 2019
Johan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 1
Top bedrijf
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goedkope hosting die ook nog eens hartstikke goed is, ik ben blij dat ik mijn diensten bij MHP heb draaien en ik raad het bedrijf ook altijd aan bij mijn vrienden.
donderdag 11 april 2019
Casper
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 4
Deze partij is geen optie
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Dit is een partij waar je absoluut niet mee in zee moet gaan: als er iets fout gaat ligt het nooit aan dit bedrijf. Meerdere malen is het voorgekomen dat ssl-certificaten niet verlengd werden en dat lag dan aan de leverancier van de certificaten. Alleen kon Comodo mij via hun systeem laten zien dat MijnHostingPartner het zelf was vergeten. In januari 2019 werd MHP getroffen door ransomware... helaas is dit iets dat kan gebeuren, maar ook alle backups zijn geïnfecteerd. Als er dan dagen lang niets gecommuniceerd wordt richting klanten, dan gaat er iets goed mis. Als MHP op Facebook hierop aangesproken wordt door diverse klanten, dan gaan ze tekeer tegen hun eigen klanten. Hiermee zijn ze volledig door de mand gevallen! Tickets over schadevergoeding worden weggewuifd of niet eens meer beantwoord. "Had je maar zelf moeten backuppen", wordt er gezegd... Gelukkig had ik een backup en ben snel naar een andere provider gegaan. Eentje die wel weet hoe te communiceren en het ook aandurft om fouten toe te geven. Iedereen kan fouten maken, maar probeer niet met man en macht de schuld bij een ander te leggen.
woensdag 10 april 2019
Martijn Fransen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 7 Niet nuttig 1
ZEER SLECHT
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Je moet bijna dagelijks controleren of je website nog online is. Is deze weer eens offline geweest en weer door hen geactiveerd dan kun je er donder op zeggen dat het SSL-certificaat niet werkt. Communicatie gaat zeer slecht met deze club. Als ze iets fout hebben gedaan, proberen ze het gewoon in jouw schoenen te schuiven of ze verwijzen naar een pagina op Facebook die vervolgens niet geactualiseerd wordt. Qua facturering valt er ook het nodige op te merken (o.a. proberen ze keer op keer een automatische machtiging los te peuteren en achteraf alles ontkennen). Per saldo een onbetrouwbare partij en zeker niet aan te raden voor een professionele website.
donderdag 7 maart 2019
Vince
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 5 Niet nuttig 0
Stay away!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
I wouldn't recommend them to no one! My websites were down for more than 20 days because they didn't have a backup. I constantly had problems with them and had to open support tickets. The support couldn't be worse! They are slow and most of the time their answers are not helpful. It takes them more than a week to fix issues no matter if they are with high priority. Better search for another hosting provider.
vrijdag 8 februari 2019
Evelina
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 1
TOTAAL ONBETROUWBAAR!!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik probeer voor een klant van ons en hun een probleem op te lossen. Heb veel ervaring met diverse hostingpartijen, ook de goedkope, maar een partij die z'n zaken zo slecht voor mekaar heeft ben ik nog nooit tegengekomen. Hun servers zijn gehacked, inclusief backupservers. Dus álles van ál hun klanten is weg, alles websites, webwinkels, mail, alles... En nu proberen ze iets terug te halen. Waarschijnlijk een versie van een paar jaar terug. Voor sommige klanten lukt dit, maar voor velen ook niet. Ik heb voor mijn klant nog niks terug. Communicatie gaat zéér stroef. Na ruim 3 weken (and counting) nog steeds niks. geen website, geen indicatie of/wanneer terug, niets. En verantwoording nemen ze niet. Klant is zelf verantwoordelijk voor backup! Het moet niet gekker worden!!
woensdag 6 februari 2019
Julien
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 5 Niet nuttig 0
Geld wolven
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Dubbele facturen aanrekenen. Domiciliëring uitvoeren zonder toelating tot meerdere keren toe. verlengingen uitvoeren dat duidelijk niet gevraagd zijn en verplichten om te betalen. Support heeft totaal geen oor en kent maar 1 zin "facturen betalen" zonder verdere uitleg of hulp. blijf weg van dit bedrijf
dinsdag 5 februari 2019
patrick
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 5 Niet nuttig 1
Opletten - Niet geschikt voor professionele website
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn aantal diensten bij hen: >20 diensten -Niet geschikt voor websites die goede beschikbaarheid vereisen. Servers liggen veel te vaak down. Backups ook geraken verloren. -Bugs in Control panel waardoor je soms plots heel uw DNS gegevens verloren geraakt en je moet ze allemaal een per een opnieuw intyppen. -Net bij mij als andere klanten die ik ken, worden niet altijd op voorhand mail verstuurd dat een factuur opnieuw zal worden gegenereerd. (voor domeinnamen wel, maar voor hostingpakketten niet altijd hebben we gemerkt) -Helpdesk response: goed -Prijs: Zeker ok. => Aangeraden voor een persoonlijke blog die niet erg is als het af en toe down is of alles verloren geraakt. Reeds 25 dagen al mijn websites down, en toch blijven ze facturen sturen en vertraging met terugbetaling of negeren.
zondag 3 februari 2019
Mohsen Karbassi
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
30 dagen offline
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Hack of niet. Amateurisme troef. NIET MEE IN ZEE GAAN!
vrijdag 1 februari 2019
Frederik Rouseré
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 5 Niet nuttig 0
Webshop al 15 dagen plat
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Erg fijn dat mijn webshop er al 15 dagen uit ligt ,als je contact zoekt krijg je geen reactie en op de site moet je lezen dat dit nog wel even kan duren. Jammer dat ik net de rekeningen heb betaald voor het komende jaar .
maandag 28 januari 2019
JDH Tools
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
Website al ruim een maand op zwart
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na een hack op de servers van hosting partner heeft mijn site twee weken op zwart gestaan. Na deze twee weken van inkomsten derving wordt een site terug geplaatst van 3 jaar oud. Alle backups foetsi. ... de beveiliging en backup systemen van dit bedrijf zijn als je het mij vraagt het niet waard om voor te betalen. Hoop ellende!
zondag 27 januari 2019
JJP Lengers
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Zwarte Gat server
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Als je jouw websites graag op zwart ziet, zonder er ooit nog bij jouw data te kunnen, dan ben je hier an het juiste adres. En dat alles na een zogenaamde brute force attack. Tuurlijk... Maar wat met de gereclameerde satndaart en continue backup van mhp? Antwoorden hierop kun je kennelijk ook vergeten. Het is in het kort net een zwart gat waar alles in verdwijnt.
zondag 27 januari 2019
marius
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Vaak offline of niet bereikbare chat
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb meerdere domeinen bij deze hostingprovider en ban al bijna 3 jaar klant van hun. Heb veel geduld gehad en meerdere keren problemen gehad. Van afsprake niet na komen over een andere naamgeving voor mijn hostingpakket tot nu vandaag al 2 dagen al mijn websites niet bereikbaar. Dit zijn allen webshops en moeten dus in feite continu bereikbaar zijn. Wat mij ook tegen het lijf stoot is dat ze in het begin nog een chat hadden en die is inmiddels al geruime tijd onvindbaar. Ze4lfs hun eigen site is tot vanmiddag ofline geweest of kon ik niet inloggen in het klantenpannel om te vragen wat er aan de hand is. Ik ben er nu klaar mee en zodra dit mogelijk is stop ik met mijnhostingpartner en verhuis ik mijn domeinen naar een ander. Echt geen aanrader deze partij! Ik ben verplicht om 1 ster te geven maar geef het liefst nul!
maandag 7 januari 2019
Giuseppe I.M. Koot
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
Directeur Eigenaar
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben vele jaren klant van Mijn Hosting Partners (MHP) en met veel domeinen Sinds kort kom ik er achter dat de heren zich verrijken door aan te geven dat mijn domein in quarantaine staat en dat dit € 35,00 kost om die er uit te halen. Alle facturen zijn betaald en zij blijven bij het feit dat het domein opgezegd is door mij. Dit betreft een privé domein en een zakelijke domein. Ik heb al 8 domeinen opgezegd en verhuist omdat ik dit al eerder aan de hand heb gehad. De eigenaar van MHP heeft ook nog laten weten dat gezien de vele domeinen die ik bij hun had staan (nadat ik had besloten om mijn domeinen op te zeggen en te verhuizen), om mij financieel tegemoet te komen om mij de helft van de kosten te laten betalen. Dit ruikt naar onfrisse praktijken.
woensdag 19 september 2018
Rob Wildschut
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 2
Nog 5 jaar erbij bij deze hoster!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al sinds 2012 klant bij Mijnhostingpartner.nl en ben altijd netjes geholpen. De uptime is goed en de service uitstekend. Je wordt via de chat altijd snel geholpen. Op naar de volgende 5 jaar!
donderdag 4 januari 2018
Anton van Ravensteijn
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Goedkope hoster met uitstekende helpdesk!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben nog een nieuwe klant maar ze hebben me uitstekend geholpen bij het opstarten. Zelfs het scherm overnemen voor het werkend maken van de mail ging snel en soepel. Succes verder in 2018!
donderdag 4 januari 2018
Michael Akkermans
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben nog nooit zo erg belazerd door een hosting bedrijf. Na 5 jaar besloot ik mijn diensten stop te zetten en deze te verhuizen naar een andere hosting bedrijf. Althans, dat is wat ik wilde, totdat MijnHostingPartner mij DWONG om eerst te betalen voor een verlenging die (toen die tijd) nog niet in was gegaan. Een maand voordat mijn contract zou verlopen heb ik opgezegd en vroeg ik voor een verhuiscode. Deze verhuiscode wilden zij niet geven omdat ik de verlenging niet betaald heb die nog niet eens is ingegaan. Een maand later heb ik nog steeds geen antwoord gekregen en zag ik dat plotseling mijn mail niet meer werkte en alle bestanden van mijn website zijn verwijderd. Let goed op welke hosting je kiest, en of zij trouw zijn naar hun klanten mensen. Wat een ongelovelijke slechte ervaring heb ik hier gehad en dat allemaal na 5 jaar klant te zijn geweest.
dinsdag 10 oktober 2017
Verdaan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn ervaring met mijnhostingpartner zijn ronduit slecht. De verbinding met mijn ATS systeem was ronduit traag maar dat lag nooit aan hen. De problemen begonnen echter pas echt toen ik een website liet bouwen. Mijn website bouwer had in tijden niet zo'n verouderd systeem meegemaakt waarbij hij zelf het een en ander omheen moest bouwen. Dat heeft mij veel extra uren gekost. De druppel was dat er bepaalde functionaliteiten het niet meer deden en ik klachten van mijn website bezoekers kreeg. MHP bleef volhouden dat het niet aan hen lag maar na lang over en weer met de website bouwer was het toch in 1 keer opgelost. Ik kan het me niet veroorloven dat mijn website niet functioneert dus heb ik besloten om over te stappen naar een andere partner. MHP was toen niet bereid om mijn EPP af te geven. Na lang struggelen toch gekregen. Later nog gevraagd of ik nog toegang kan krijgen tot mijn opgeslagen mappen in mijn mailbox maar dat wordt pertinent geweigerd ondanks dat ik dit hele jaar nog doorbetaal. Als je verder gaat zoeken kom je meerdere verhalen tegen over deze oplichtersbende, daar sluit ik me bij aan. Advies; ga niet met deze heren in zee!
vrijdag 11 augustus 2017
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Weten je altijd de goede kant uit te wijzen wanneer je weer eens een vraag over je hosting hebt. Fijne host die snel reageert via de chat en tickets.
maandag 1 mei 2017
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Als het werkt werkt het naar behoren, maar ik ben absoluut niet te spreken over de service. de problemen worden altijd bij de klant gedropt, het ligt nooit aan hen. Achterlijk systeem voor problemen, eerst chatten, dan krijg je te horen we kunnen je niet helpen, je moet een ticket aanmaken, om vervolgens te wachten op een antwoord, is dat niet het juiste weer van voor af aan beginnen, HEEL ERG SLECHT zeker geen aanrader voor een bedrijf
zaterdag 29 april 2017
Salomons
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goede en correcte helpdesk. Makkelijk op te starten met je site.
zaterdag 1 april 2017
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Niets op aan te merken! Hosting die werkt en altijd behulpzaam. Aan te bevelen!
vrijdag 13 januari 2017
Carmans
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Het meest positieve van Mijnhostingpartner.nl zijn de mensen op de helpdesk. Zij zijn altijd bereid om je te helpen. Verder is de uptime gewoon goed. Prijs/kwaliteitverhouding is gewoon top!
woensdag 4 januari 2017
Hostyn
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben al jaren klant en kan alleen maar zeggen dat de support uitstekend is. Naast de reguliere tijden zijn ze vaak ook in avonduren online om je van dienst te zijn. Mijnhostingpartner.nl zorgt al jaren voor een stabiele dienstverlening en kan ze aan iedereen aanbevelen.
dinsdag 3 januari 2017
Vos
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
In mijn ervaring weinig bruikbare Windwos hosting. Bij het minste onderhoudswerk in mijn Drupal adminpaneel, loop ik tegen de WebKnight Application Firewall aan die de hele site dan maar meteen onbruikbaar maakt. Ticket hierover werd binnen de dag beantwoord, een week later was het probleem er weer. Ook opmerkelijk: in mijn hosting bestaan mappen die via FTP niet te verwijderen of hernoemen zijn. Zelfs via hun eigen file-manager lukt dit niet meer. FTP-transfers van meerdere honderden files verlopen steeds weer met fouten en connection-time-outs. Bij een andere hoster geen probleem met dezelfde files. Het admin-gedeelte is weinig overzichtelijk en komt niet over als een geheel.
zondag 4 december 2016
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al ruim vier jaar klant en eigenlijk nog nooit problemen gehad. Vragen via het ticketsysteem worden snel opgepakt. Goede prijs kwaliteit verhouding.
dinsdag 29 november 2016
Wijnsma
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Je krijgt altijd snel reactie en de chat werkt prima! Gewoon vijf sterren voor deze hoster!
donderdag 17 november 2016
van Woerkom
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Nooit geen problemen. Altijd goede support. Prijs/kwaliteit verhouding is goed.
donderdag 10 november 2016
Mersmann
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Fijne vriendelijke helpdesk en goede support. Afgelopen jaren nooit uit de lucht geweest. Ga zo door!
woensdag 9 november 2016
Beckman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
vrijdag 4 november 2016
Teeken
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goede webhosting en service voor een scherpe prijs. Tot dusver geen problemen en vragen worden snel afgehandeld.
donderdag 3 november 2016
Barbouch
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Prima webhosting. Kwam er niet uit met mijn Wordpress installatie en de helpdesk hielp me meteen. Was binnen no time online. Complimenten aan de helpdesk!
woensdag 2 november 2016
Jans
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Fijne en servicegerichte hoster. Adequate en vriendelijke helpdeskmedewerkers via de online chat. Al jaren klant en kan mijnhostingpartner.nl bij iedereen aanbevelen. Gewoon goed tegen een scherpe prijs.
woensdag 2 november 2016
Rodenburg
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik wacht al bijna een jaar voordat ze mijn domein eens activeren, meerdere tickets opgegeven en nog steeds is mijn domein niet zichtbaar, gisteren hebben ze de dns gegevens eens toegevoegd, over een aantal uren zal de website zichtbaar zijn kreeg ik als mail. Nog steeds niks te zien, in het begin was mijn ervaring goed, maar nu vind ik de service echt ongelooflijk slecht. Kreeg gisteren zelfs een antwoord met, "dan doe je toch echt iets fout" omdat ik een vraag had over www naar nonwww re-directen, dit werkte niet op hun methode, dus heb het maar zelf opgelost.
woensdag 26 oktober 2016
van den Brande
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Paar keer geholpen door de helpdesk en altijd netjes, behulpzaam en goed! De medewerker heeft zelfs mijn scherm overgenomen om het probleem op te lossen. Erg fijn en kon meteen weer verder. Top!
donderdag 29 september 2016
Baptist
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Hele goede webhoster met een uitstekende support. Niet via de telefoon maar wel via de chat. Word altijd snel en deskundig geholpen. Beveel ze aan iedereen aan!
woensdag 21 september 2016
van Mourik
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Prijs/kwaliteit verhouding is goed. Snelle en vriendelijke support. Heel erg tevreden met deze hostingpartij.
maandag 29 augustus 2016
Daal
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer behulpzaam, snel en fijn contact. Prima ondersteuning!
donderdag 25 augustus 2016
Vervisch
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Een uitstekende hostingprovider! Prima support en website is nog nooit offline geweest. Klantgericht en goed bereikbaar via de chat.
dinsdag 23 augustus 2016
Smits
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer tevreden over de support. Ze denken goed met je mee en gaan net even dat stukje verder. Goede prijs/kwaliteit verhouding.
vrijdag 19 augustus 2016
van Dongen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben super geholpen door de helpdesk van mijnhostingpartner.nl. Al jaren klant en nooit iets vervelends meegemaakt. Altijd behulpzaam en vriendelijk.
dinsdag 16 augustus 2016
Coolen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Snel op de rit en goede chatsupport. Ga ze zeker aanraden! Verder wordt er veel geleverd voor een superscherpe prijs!
maandag 15 augustus 2016
Rigter
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.
Richtlijnen reviews op webhosters.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met MijnHostingPartner.nl? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met de richtlijnen en het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar:

Webhosting

Totaal Pakket

€ 2,00 /maand
  • Opslag: 25 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • SSL: Ja

 

Domeinnaam

Domein Pakket

€ 5,94 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Nee