Home / Hosting Bedrijven (A tot Z) / Mijn Hosting Partner

Mijn Hosting Partner

4,2 / 5 403 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Actie!

V.a. € 2 /maand incl. onbeperkt dataverkeer, mail, backups, SSL en meer. Niet goed? Geld terug!

Bedrijfsgegevens

  • KvK-nummer: 09188646
Openingstijden
  • Ma-Za: 09:00-21:00
Website screenshot MijnHostingPartner.nl

Overall score

4,2 / 5 403 ervaringen

Totaal (403)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (26)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Ervaringen 403 op 41 pagina's

Harry was erg vriendelijk en heeft me super snel geholpen.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik wilde een SSL certificaat installeren en Harry heeft mij hier bij goed geholpen. Tevens het instellen van een backup was zo geregeld.
woensdag 29 juli 2020
Richard
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Goede snelle service!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wilde een domeinnaam aan mijn pakket toevoegen zodat ik er een website op kan zetten. Binnen een paar seconden was dit geregeld.
dinsdag 28 juli 2020
Dhr. Latten
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Perfect for quick online chat support
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Had een vraag over een dns instelling en die werd snel beantwoord. Tnx
vrijdag 24 juli 2020
Arnoud
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
DKIM geactiveerd op mijn mail
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had last van spam en daarnaast kwam mijn mail soms in de ongewenste folder van de ontvanger terecht. Na hulp van de helpdesk is dkim geinstalleerd voor mijn mail. Dit schijnt een extra beveiligingslaag te zijn die dit voorkomt. Het werkt inderdaad! Hartelijk dank voor de snelle en deskundige hulp.
vrijdag 24 juli 2020
Muzammil
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Snelle afhandeling van vragen. Klantvriendelijk geholpen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Was mijn gegevens van het klantenpanel kwijt. Via de chat heb ik deze opnieuw aangevraagd en had ze meteen binnen. Snel en klantvriendelijk geholpen. Uitstekende service. Ze hebben me zelfs gratis overgezet met mijn website destijds.
vrijdag 24 juli 2020
Ron
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Uitstekende support. Hartelijk dank Harry voor je werkzaamheden
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Hulp bij PHP versie selecteren. Ging via de chat en was super en snel geholpen.
vrijdag 24 juli 2020
Juanochen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Waardeloze firma
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wilde opzeggen maar hier reageren zij niet op Ook alle mail verkeer negeren zij. Incasso sturen zijn ze goed in Ga met deze boeven niet in zee.
woensdag 12 februari 2020
Candy
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Slechte service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
13 dagen geleden vroeg ik mijn verhuistoken aan bij MijnPartnerGroep.nl. Volgens regelgeving hebben hostingpartijen 5 dagen de tijd om de verhuistoken te verschaffen. Tot op heden deze nog niet mogen ontvangen. Na een helpticket te hebben ingevoerd op de website, een brief te hebben gestuurd en nadat mij meerdere malen in de chat op jullie website is beloofd dat deze de volgende word toegestuurd... probeer ik het op deze manier! Zodat onze website eindelijk zonder bugs en errors kan gaan draaien..
donderdag 23 januari 2020
Harm
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Niet mee in zee gaan
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
120 uur werk aan een website..... Naar de klote door deze prutsers met hun (ongehoord) onbeschofte klantenservice en brakke infrastructuur. Wees wijs: blijf er ver bij vandaan!
zaterdag 11 januari 2020
Jan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Geen statistieken
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben al enige tijd klant en geen problemen met hosting. Was benieuwd naar de statistieken van mijn site en die bleken niet beschikbaar vanaf jan 2019.. "Statistieken word een nieuwe optie voor geïmplementeerd." zo werd medegedeeld Jammer dat je geen site activity kunt zien ....dit had al geregeld moeten zijn als goede hoster wil je dit voorkomen
donderdag 9 januari 2020
Brandeveen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met MijnHostingPartner.nl? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met de richtlijnen en het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar:

Webhosting

Totaal Pakket

€ 2,00 /maand
  • Opslag: 25 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • SSL: Ja

 

Totaal Pakket SSD

€ 3,00 /maand
  • Opslag: 25 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • SSL: Ja

 

Totaal Pakket XL

€ 10,00 /maand
  • Opslag: 100 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • SSL: Ja

 

Domeinnaam

Domein Pakket

€ 5,94 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Nee