Mijndomein

3,0 / 5 853 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Actie!

Nu tijdelijk een .NL domeinnaam voor slechts 1 cent!

Bedrijfsgegevens

  • 45 Werknemers
  • KvK-nummer: 27181493
Openingstijden
  • ma-vrij: 08:00-20:00
  • zat-zond: 09:00-17:00

Overall score

3,0 / 5 853 ervaringen

Totaal (853)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (97)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Mijndomein
Webhoster Mijndomein is opgericht in 2003, gevestigd in Lelystad en bedient momenteel ruim 200 duizend klanten. Webhosting bij Mijndomein is beschikbaar in één standaard hosting pakket, dit is een 20 GB pakket met onbeperkte dataverkeer (fair use). De prijs hiervan is €5 per maand met een korting voor het eerste jaar.

Klanten kunnen bij Mijndomein ook terecht voor de Websitemaker en Webwinkel diensten. Naast webhosting en domeinen is Mijndomein ook bekend als auto lease bedrijf, meer dan 1.600 Nederlanders hebben een privé lease auto van Mijndomein.

Ervaringen en klachten over Mijndomein
We ontvangen graag je ervaring met Mijndomein webhosting in een review. Goede en ook slechte punten helpen andere gebruikers bij hun keuze voor webhosting. Denk bij het schrijven van je review aan de specifieke hosting of domein producten die je hebt gebruikt en hoe je de klantenservice hebt ervaren.

Ervaringen 853 op 18 pagina's

Fijn geholpen door Daniël van Mijn Domein
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De aanvraag en registratie van mijn twee nieuwe domeinnamen 'Kalimbabladmuziek.nl' en 'Kalimbabladmuziek.com' verliep voorspoedig. Ik had wat vragen over hoe we het voor elkaar konden krijgen dat deze domeinnamen rechtstreeks zouden gaan doorverwijzen naar mijn website gedichtenlaantje.com Met de tips van Daniël, en overleg met mijn host VDX, hebben we alles soepen kunnen laten verlopen. Alles werkte al snel naar behoren. Heel hartelijk dank voor de fijne ondersteuning! Warme groet, Yvonne van der Laan, alias Gedichtenlaantje
maandag 6 maart 2023
Yvonne van der Laan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Update Wordpress voor de website van onze vereniging
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goeie morgen, Hierbij wil ik de helpdesk van Mijndomein.nl en in het bijzonder Daniel M bedanken om mij te helpen met het updaten van het Wordpress-pakket van onze website wv-eijsden.nl. Eerder werd ik ook vlug geholpen met tips om de PHP-code te wijzigen. Dank u wel. Johan Van Achte
maandag 6 maart 2023
Johan Van Achte
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Geduldig, vriendelijk, en meedenkend!!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had problemen om een FTP verbinding te maken. Ik werd méér dan uitziend geholpen door Daniel. Met veel geduld kwam hij met de ultieme oplossing waar niemand aan dacht!! Ik ben blij!!
vrijdag 3 maart 2023
Mattheus
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Geweldige service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Binnen een uur heeft Daniël mijn probleem met mijn website opgelost. Heel blij mee
donderdag 2 maart 2023
Patricia
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Super geholpen!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Erg fijn en snel geholpen ;)!
donderdag 2 maart 2023
Anthony
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Supersnel en goed geholpen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had problemen met de toegankelijkheid van een website. Via een hulpformulier (waar snel op werd gereageerd) ben ik uiteindelijk via Splashtop (app waarmee Mijndomein met je mee kan kijken) snel en doeltreffend door Daniel M. geholpen. Heel blij mee!
donderdag 2 maart 2023
Floor Stoutjesdijk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
andrahuset.nl
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Hartelijk dank voor de wel heel snelle reactie op mijn vraag. Alles opgelost binnen een halve dag. Super. De site kan ik (en anderen) weer benaderen.
donderdag 2 maart 2023
Sjoerd Feenstra
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Super snel en goed geholpen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had een php probleem en kreeg de oorzaak en oplossing opgestuurd. Zelf kwam ik hier niet uit en vroeg of ik hierbij geholpen kon worden. Ik kreeg heel snel een reactie en het probleem was opgelost
woensdag 1 maart 2023
Pascal
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Webmail
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De chat werkt niet fijn. Geen antwoord en lastig communiceres omdat het systeem is voorgeprogrammeerd op een beperkt aantal woorden.
woensdag 1 maart 2023
Liesbeth de Waal
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Overzetten website
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Het overzetten van mijn website was door mijn fout mislukt en de oude en nieuwe site waren beiden niet meer bereikbaar. Binnen een halve dag heeft Daniel van de Helpdesk mij met een duidelijke communicatie en assistentie geholpen de site te herstellen en alsnog op de goede plaats te zetten. Heel blij mee.
woensdag 1 maart 2023
Max Schaaper
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Misleidend bedrijf die achteraf onverwacht hoge facturen stuurt.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Misleidend bedrijf! Adverteren met een gratis domeinnaam voor 0,50 ct het eerste halfjaar en je dan na een jaar toch nog een factuur sturen van €122,00 euro terwijl je voor het einde van het eerste halfjaar je contract al hebt opgezegd. Blijkbaar stond in de kleine lettertjes dat je contract sowieso stilzwijgend met een halfjaar verlengd wordt en je de forse rekening moet betalen, ongeacht wanneer je de opzegging voor de afloop van het eerste halfjaar plaats laat vinden. Zijn daarnaast ook zeer onduidelijk op de chatbot (natuurlijk niet telefonisch bereikbaar, zegt ook al genoeg). Zijn onduidelijk of mijn contract nu daadwerkelijk opgezegd is. Ik moet maar afwachten of ik volgend jaar opnieuw een factuur krijg. Had ik alle andere reviews maar gelezen, dat had mij veel ellende, pijn en moeite gescheeld. Het voelt machteloos. Ik heb hiervan geleerd.
woensdag 1 maart 2023
Iris
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Webmaker van mijndomein Daniel M.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben een klant van mijndomein sinds 21-07-2007. Op mijndomein heb ik domeinnaam preoval.nl en webhosting. Domein is actief. Antaal dagen wilde ik mijn webpagina veranderen,maar het lukte niet contact te maken met mijn site.Gelukkig heb via helpdesk contact gekregen met webmaker Daniel M. Ik heb hem een toestemming gegeven om controle van mijn macbook overnemen. Naar 5 minuten chatten,probleem was opgelost!!! Wat een fantastisch servies! Dankjewel mijndomien en Daniel M.
dinsdag 28 februari 2023
Valeri Preobrajenski
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Bedankt Daniel
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Super goed geholpen!
dinsdag 28 februari 2023
Johan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Super
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had wat problemen met WordPress na de PHP update. Daniel heeft dit supersnel opgelost. Dat scheelt me weer veel tijd. SUPER
dinsdag 28 februari 2023
Sander
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Supergoed
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Snel en accuraat! Daniel is snel en duidelijk, love it!
dinsdag 28 februari 2023
Angela
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Snel het probleem opgelost
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer tevreden over het snelle handelen van Daniel! Wordt gewaardeerd!
dinsdag 28 februari 2023
Joran
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
slechter dan slecht
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik probeer de site en mijn gegevens te raadplegen maar niks werkt.De cookie pop-up blijft verschijnen en gaat niet weg,dus onmogelijk om zelfs in te loggen.Contact werkt ook niet en na 2 dagen proberen ben ik het behoorlijk zat !
vrijdag 24 februari 2023
gary
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
wat een mega slechte service wat een vergissing om me bij hun te registreren
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
sinds kort bij mijndomein geregistreerd. Nu wil ik het pakket uitbreiden maar liep de pagina vast tijdens de betaling. Hierdoor krijg ik nu steeds foutmeldingen in mijn account die ik niet zelf kan herstellen. Contact opnemen met Mijndomein kan niet. Alleen via een automatische chat computer. Wil je dat er iemand persoonlijk naar kijkt kun je een mail sturen waar je geen reactie op krijgt. Heel handig als je vooruit wilt met je bedrijf. Iemand persoonlijk spreken is niet mogelijk. Ben er al helemaal klaar mee en dan zijn we net begonnen. Nu heel snel kijken hoe ik hier weer weg kan.
donderdag 9 februari 2023
Femke
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Pas op voor dit bedrijf!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Domeinen opgezegd en facturen blijven komen. Rechtsbijstand inschakelen en aangifte doen. klantenservice negeert mijn vragen en helpt niet. Vraag om door iemand anders te worden geholpen wordt ook niks mee gedaan. Pas op voor dit bedrijf! Leuke aanbiedingen en lokkertjes kom je niet van af!
dinsdag 7 februari 2023
Nick
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
verkeerde email, geen contact
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Domein naam gebruik ik niet meer, de Email komt bij iemand anders terecht, ook facturen en aanmaningen worden daarheen gestuurd, tot nu toe onmogelijk om op met ze in contact te komen. diverse keren gemeld, met telefoon nummer en gevraagd mij te bellen. dramatische service.
dinsdag 31 januari 2023
Willem
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Wettelijke naamswijziging doorvoeren? Onmogelijk.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijndomein vertikt het om volgens de AVG mijn naam aan te passen, deze is namelijk wettelijk veranderd ivm. met dat ik transgender ben. Inmiddels bijna 10 mails verder met "Eline" van de support en ik blijf maar krijgen dat het niet "toegestaan is" om het aan te passen of mijn account te laten verwijderen. Hierdoor blijft er maar een account bestaan met een naam waar ik me onprettig bij voel, en die ook nog eens wettelijk niet meer mijn naam is. En met alle respect, als ik een andere naam op mijn ID-Kaart kan krijgen bij de overheid, waarom is dit dan zo onmogelijk bij mijndomein? De huidige naam op mijn account is simpelweg incorrect. Raad het ten strengste af om ooit hier in zee te gaan en ik maak ook een melding bij de autoriteit persoonsgegevens. Dit is het enige bedrijf die het simpelweg vertikt om mijn account te verwijderen, of mijn naam te rectificeren.
maandag 30 januari 2023
Isa
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 2
mijndomein fraude
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De heren / dames van Mijn Domein beweren dat een URL beschikbaar is, terwijl deze allang bezet is! Hoe fout wil je het hebben!!!!
dinsdag 17 januari 2023
Mark
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Ga NOOIT echt NOOIT met dit bedrijf in zee
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Belachelijke tarieven, slechte service en extreem klantonvriendelijk.
dinsdag 10 januari 2023
Rosanne
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Uiterste slechte klantenservice en opzeggen is onmogelijk
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had gebruik gemaakt van een actie om een website te maken, omdat ik er onvoldoende gebruik van maakte heb ik het pakket binnen de opzegperiode opgezegd zodat er geen extra kosten in rekening werden gebracht. Toch werd ik met een factuur geconfronteerd met de mededeling dat de opzegging onjuist was gedaan, terwijl ik op de enig mogelijke manier en volgens hun eigen instructies heb opgezegd. De klantenservice wilde vervolgens (a) niet eens uitzoeken wat er was gebeurd en (b) dwingt mij om een factuur te betalen voor een dienst die ik al maanden heb opgezegd. Ze lokken je met aantrekkelijke acties maar maken het vervolgens voor je onmogelijk om hier nog vanaf te komen. De manier waarop mijndomein met klanten omgaat is onacceptabel en ik raad dan ook niemand aan om hier een dienst af te nemen!
maandag 9 januari 2023
Lise
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Oplichters
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Schrijven onterecht kosten af van je bankrekening en contact met ze krijgen is vervolgens onmogelijk.
donderdag 15 december 2022
Fran
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Waardeloze klantenservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ken geen enkel bedrijf met zo ontzettend slechte klantenservice. Niet aan te bevelen!!!
woensdag 19 oktober 2022
Dennis
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Handelt in strijd met wetgeving
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al sinds 2010 een mailpakket met een EU domeinnaam. Ooit gestart met een jaarbedrag van € 29,00. Inmiddels meer dan verdubbeld in de kosten naar € 61,00. Handelen in strijd met de wet over doorlopende contracten. Stellen dat je steeds weer een nieuw jaarcontract krijgt, wat wettelijk niet kan. Na 1 jaar gaat de overeenkomst over een stilzwijgende verlenging met een opzegtermijn van 1 maand. Ieder jaar betaal je vooruit en zeg je binnen dat jaar op, dan kan je naar een creditering fluiten.
vrijdag 14 oktober 2022
Adri Mulders
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
super slechte klantcontact en bereikbaarheid, Maar geholpen door galileo-academy.nl
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goedkoop maar ook zwaar en zwaar slechte service en of bereikbaarheid. En dan nog niet te hebben over het eventuele stop zetten van je domein gekke factureringen. Maar gelukkig heeft https://galileo-academy.nl/ me er vanaf geholpen en ook nog is een super professionele site opgeleverd. Dus voor wie er van af wil galileo academy helpt je graag. Hosting is misschien iets duurder maar dan heb je ook wel een professionele hosting omgeving.
dinsdag 11 oktober 2022
OntevredenKlant
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Slecht bereikbaar
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Klant sinds 2004. Was goed. Maar in de loop van de jaren sterk in prijs gestegen. Klantenservice is slecht bereikbaar. Is flink zoeken op hun website... En dan nog kan ik pas over 2 weken een belafspraak hebben... Als een hoster zoals Mijn Domein wat duurder is prima, maar dan moet daar wel een goed bereikbare klantenservice tegenover staan... Nu is het 2 weken wachten...
vrijdag 30 september 2022
Alfons
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
JE KOMT NOOIT MEER VAN ZE AF!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al jaren probeer ik van mijn account af te komen. Een telefoonnummer om een medewerker te spreken waarmee je het probleem kan oplossen is er niet. Je kan wel via een chat iemand spreken maar dan krijg je al snel te horen dat er niets aan te doen is. Het idee dat men liever met facturen strooit krijg ik dan ook telkens weer bevestigd! 30-09-2022 UPDATE Het is nog steeds niet gelukt om van het abonnement af te komen. Sterker er komt gewoon weer een factuur met een incasso procedure tot gevolg. Op voorstellen om in gesprek te gaan over de factuur op voorwaarde dat er een schriftelijke bevestiging komt van opzegging komt de standaard reactie dat opzegging alleen online kan. Mijn advies: koop hier niets want je komt er nooit meer vanaf!!!
vrijdag 30 september 2022
Klaas-Jan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
Zeer slecht !!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Domeinnaam + webshop en alles aangemaakt webshop online gezet. Later alle abonementen naar zakelijke adres overgezet ( adreswijziging etc ) Nu werkt de website niet meer alle instellingen zijn weg terwijl we genoeg backups hebben gemaakt. Klantenservice zeer slecht, geen telefonische contact, maar geen duidelijke informatie wat de probleem is en geen oplossing !! Wij kunnen zo niet verder en willen een concrete oplossing!
zaterdag 17 september 2022
Nevarneyok.nl
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Kosten
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vorig jaar €102 betaal nu €157. Volgens hun ivm verbeteren enz. Géén duidelijk antwoord terug gekregen en er wordt ook niet meer gereageerd.. Dus verbetering kan ik niet ontdekken alleen oplichting. Al lang klant hier maar ben er niet meer tevreden over.
woensdag 14 september 2022
H
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Algemeen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij hebben destijds een domeinnaam genomen en willen er al jaren weer vanaf. Als we hadden geweten hoe moeilijk je er af komt als het gekoppelde emailadres niet meer in de lucht is, waren we er nooit aan begonnen. We kunnen niet meer inloggen en dus niet opzeggen. Het is ongeveer onmogelijk rechtstreeks contact te krijgen met mijndomein. We krijgen inmiddels brieven van een incassobureau omdat we niet meer willen betalen voor iets wat we überhaupt niet meer willen. Echt heel vervelend!
zaterdag 10 september 2022
Els
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Belabberd
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Dat de aanbieding van €1,- niet eeuwig geldig blijft lijkt me logisch. Maar om voor een .store domein €53 euro in rekening te brengen is bijna oplichting. De klantenservice reageert snel maar daar is ook alles mee gezegd.
maandag 22 augustus 2022
Tim
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Stilzwijgend bijna 500% prijsverhoging
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb in 2007 een hostingpakket met domein afgesloten. Dit zelfde pakket heeft mijn domein afgelopen jaar voor €99 afgeschreven. (2018 > 2019 > 2022 €39 naar €69 naar €99 Dit is een absurde verhoging voor een zichtbaar inactief pakket. Het is duidelijk dat mijndomein geen f geeft om hun klanten en ik begrijp ook niet dat je voor een dergelijk bedrijf zou willen werken. Denk 2x na voor je een overeenkomst aan gaat met een bedrijf als mijndomijn. De overige reviews liegen er ook niet om.
maandag 18 juli 2022
Eli
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Misleidend en duur
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Een jaar geleden onder een actie een aantal domeinnamen geclaimd. Ze geven slecht 5 dagen voor de vervaldatum door dat het verlengd wordt zonder aan te geven dat de kosten enorm omhoog gaan: van 1€ per jaar naar €47 per jaar. Ik voel me echt opgelicht met 2 domeinnamen die ik niet eens actief gebruik. Anke van de klantenservice is aardig maar kan niets doen. Ze reageert wel snel.
donderdag 7 juli 2022
Pieter Smits
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 1
Van 39 euro naar 99,22 euro en ook ineens automatisch afgeschreven
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Niet normaal dit en ook zonder berichtgeving! Misschien collectief deze praktijken aanvechten????? Ik snap niet hoe het nu ook ineens automatisch afgeschreven kan worden. Ik heb overigens geen bericht gekregen dat ik ineens 99,22 euro moet betalen. Ik betaal de advocaat van m’n rechtsbijstand verzekering liever eenmalig €100,- om hier mee aan de slag te gaan! Ik zie echt alleen maar slechte recensies over mijn domein, dat was vroeger wel anders.
zaterdag 21 mei 2022
Ray
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Oplichters
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Echte oplichters. Blijf weg van ze!
donderdag 19 mei 2022
Golsteijn
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Opzeggen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Bijna onmogelijk, om je domeinnaam op te zeggen...ik raad aan om niet naar mijn domein te gaan. Geld verdienen; totaal geen begrip en ontzettend slechte service.
dinsdag 17 mei 2022
Wil
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
In een paar jaar verdubbeld qua prijs 🤦🏻‍♂️
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik houd het kort. Ben er al meerd an 10 jaar lid en betaald eerst 29 euro. Inmiddels betaal ik 79 euro voor slechts 1 hosting pakket. Schandalig. En de service? Nog steeds hetzelfde.. 50x klikken voordat je eindelijk een ticket aan kunt maken en telefonisch niet te bereiken. Slechtste hoster als je het mij vraagt. Ik ga naar een andere partij.
dinsdag 3 mei 2022
Alex
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
In een paar jaar verdubbeld qua prijs 🤦🏻‍♂️
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik houd het kort. Ben er al meerd an 10 jaar lid en betaald eerst 29 euro. Inmiddels betaal ik 79 euro voor slechts 1 hosting pakket. Schandalig. En de service? Nog steeds hetzelfde.. 50x klikken voordat je eindelijk een ticket aan kunt maken en telefonisch niet te bereiken. Slechtste hoster als je het mij vraagt. Ik ga naar een andere partij.
dinsdag 3 mei 2022
Alex
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Oplichters bende eerste klas!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Deze club is n.a.w. een echtpaar, die zich voor doen als verscheidende medewerkers. Bas, Eline, Mirella, Sander etc. Alle mails zijn nagenoeg in zelfde stijl en opbouw geschreven. Dit ter zijde, krijgen na opzegging van een in 2020 geregistreerde site, een nieuwe factuur die van 39 naar 100 verhoogd wordt en een website builder bedraagt waar niet om gevraagd is noch gebruik van is gemaakt. Dit duidelijk te kennen gegeven en terstond opgezegd is ons een gereduceerd pakket aangeboden voor 39e. Hier zijn wij op ingegaan, met de nadruk dat de opzegging staat. Wat schetst onze verbazing in maart 2022?? Nieuwe factuur @ 100+ euro voor een volgend jaar per automatische incasso te zien via de ING. We hebben terstond bezwaar gemaakt maar de reactie was als volgt : Bas (mijndomein.nl - helpdesk) 9 mrt. 2022 15:31 CET Beste, 01-03-2022 10:52:19 Mijndomein* Opzegging bevestigd ******************.nl Opzegging bevestigd 2023-02-22 01-03-2022 10:51:45 PT Opzegging aangevraagd voor ************.nl op 2023-02-22 Hierboven zie je wanneer je de opzegging in ons systeem hebt bevestigd. Jouw producten zijn verlengd op 22-2-2022. Eén maand voor deze verlengdatum had de opzegging bij ons binnen moeten zijn. Deze had dus uiterlijk "22-1-2022" bij ons binnen moeten zijn. Inmiddels zijn jouw producten verlengd. Hier hebben wij kosten voor gemaakt en die zijn voor ons niet terug te vorderen. Heb je nog andere (vervolg) vragen? Ga naar onze Helpdesk op www.helpdesk.nl. Kom je er niet uit? Dan verneem ik dit graag van je Met vriendelijke groet, Bas | mijndomein.nl Klantbeleving Dus Mijndomein stuurt klaarblijkelijk 2 maanden na dat een klant kan opzeggen een factuur, en meldt naderhand dat de de opzegtermijn verstreken is ? Wij refereren enkel aan het archief van bijvoorbeeld TROS OPGELICHT!? , Radar waar dit soort praktijken benoemd worden. Dan nog wordt voorbij gegaan aan het feit dat er reeds een mailwisseling in 2021 is geweest waar de dienst wordt opgezegd. Deze kunnen wij hier helaas niet plaatsen, gezien deze onderdeel van de wellicht aankomende rechtszaak deel zal maken. De keus blijft vooralsnog aan hun, maar anders gaan ze onverhoopt en met grote genoegdoening voor de bijl.
woensdag 20 april 2022
Peter
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Was een geweldig hosting partij. 10 jaar geleden.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na 10 jaar trouwe klant geweest te zijn, vele malen prijs verhogingen ben ik er ook klaar mee. in 2012, heb ik een hosting pakket voor 29 Euro Per jaar. Dat werd al 39 Euro 2 jaar later. Geen probleem. inmiddels is dit al 72 euro per jaar. Er is wel een goedkopere hosting, maar die ik had is dus tegenwoordig de plus variant. Later was ik zelf terug gegaan naar een Email en Domain pakket, omdat ik zelf me eigen web servers hebt. En nu afgelopen december dachten ze nog eens een mail te sturen dat ze de prijs gaan verhogen voor het e-mail pakket voor 3 Euro Per Maand. Maar je betaald Per jaar. Dus een domein en email werd dus 55 Euro. Ongelooflijk. Ik heb nu alles opgezegd, ik verhuis mijn domeinen later dit jaar naar een andere partij, en ik ga nu me eigen Mail server hosten. Verder was deze hosting partij geweldig. 10 jaar geleden. Dit is zo jammer dat ze zo om gaan met hun bestaande klanten.
dinsdag 19 april 2022
Marvin
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Webhosting bedrijf mijndomein.nl heeft eigen webhosting niet op orde
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Op 1 april geprobeerd om domeinnaamregistratie en webhosting bij mijndomein.nl af te sluiten. Webhosting werd aangeboden voor 0 euro voor een heel jaar. Perfect. Dit in de maand maart. Ondanks dat de actie afgelopen was werd de webhostingop 1 april nog steeds alleen maar aangeboden tegen het actietarief. Betaling van de totaalprijs (domeinregistratie, hosting en seo) bleek echter niet mogelijk. Ik heb dit talloze malen geprobeerd. mijndomein.nl liet het lijken alsof de bankomgeving de oorzaak was. Tijdens een vermoeiende chatsessie met de klantenservice bleek echter dat het vastlopen kwam door de als enige aangeboden maar niet meer geldige tarieven. Van een webhosting bedrijf mag meer professionaliteit verwacht worden. Pas je website op tijd aan en laat klanten niet vastlopen in hun bankomgeving omdat de tarieven wel worden gerekend maar niet meer geldig zijn. En sta klanten normaal te woord. Na over de horde van een brutale chatbot gesprongen te zijn ben ik afgepoeierd door een, waarschijnlijk, menselijke maar ongeinteresseerde medewerker. Ik heb hier geen goed woord voor over en betaal liever het tienvoudige aan een hostingbedrijf dat wel professioneel is. Zonde, vooral ook omdat mijndomein.nl wordt aangeraden door NHA en dit dus ook negatief op NHA afstraalt.
vrijdag 1 april 2022
Robert
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Oplichters!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb meerdere malen gereageerd dat ik wil stoppen. Opeens wordt er tot mijn verbazing ruim €750 van mijn rekening afgeschreven, geen idee waar het bedrag vandaan komt. De klantenservice is onbereikbaar en telefonisch niet bereikbaar. Via de helpdesk krijg ik de reactie dat het nu te laat is en dat ik de rekening moet betalen terwijl ik meerdere malen heb gemaild dat ik wil stoppen dus opzeggen
vrijdag 1 april 2022
Abdelmajid
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Eén grote bak ellende bij mijndomein (meerdere dagen offline en hun onbereikbaar)
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wat is dit bedrijf slecht! Absoluut geen woorden voor... Website werd offline gezet vanwege een phishing attack (ondertussen bijna 3 dagen offline). Op diverse manieren contact gezocht; - via support ticket: geen enkele reactie - via chat: ticket zou beantwoord worden met hoogste prioriteit De zakelijke website en email waren bijna 3 dagen online. Mijndomein reageert helemaal nergens op... En dat voor de prijs die je moet betalen?! Zo goedkoop zijn ze echt niet! Absurde prijzen voor domeinnamen. Maar goed; aangezien Mijndomein nergens op reageerde, maar besloten om mijn domeinnamen te verhuizen. Binnen een uur opgelost! En er was helemaal geen sprake van een phishing aanval! Gewoon 100% lariekoek. Zelfs één ster is veel te veel voor dit waardeloze bedrijf! Gewoon 0 sterren. Dat is wat deze organisatie verdient. Ik ben blij dat ik er weg ben. Nu tenminste geen problemen meer en support is ook vele malen beter geregeld bij de nieuwe partij waar ik zit. Binnen het uur antwoord en telefoon support indien nodig. Nooit, maar dan ook nooit meer Mijndomein. Eén grote ellende!!!
woensdag 23 maart 2022
Mik
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Mijndomein scoort enorm SLECHT! Geen support en torenhoge prijzen!!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zoals de vele al opgemerkt en geplaatst hebben, is mijndomein echt super SLECHT! Geen reactie op support tickets (na meerdere werkdagen). En op de chat beloven ze van alles, maar maken niks waar! Mijn zakelijke email en website waren meerdere dagen compleet onbereikbaar! En uiteraard net de laatste rekening betaald van ruim 220 Euro. Mijndomein is echt ronduit SLECHT! Doe hier geen zaken mee. Ik heb mijn verlies genomen van 220 Euro en ben inmiddels overstapt naar een andere provider die wel haar klanten waardeert, snel reageert en bovendien ook betaalbaarder is! Ik verwacht dat Mijndomein zeer snel failliet gaat met al die negatieve beoordelingen en reviews hier en elders! En opgeruimd staat netjes! Hecht je waarde aan de bereikbaarheid van je email en website? Dan moet je niet bij Mijndomein zijn! Spoel dan je geld door de WC!
woensdag 23 maart 2022
Rita
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Lage prijs, maar ook lage kwaliteit
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Dit is mijn eerlijke review over de ervaring afgelopen jaren. Doe er wat mee zou ik zeggen. Enkele jaren geleden overgestapt van mijn oude webhoster waar ik nooit problemen mee had. Reden? Ze ondersteunden destijds nog geen PHP7.xx. Ik heb daarna mijn sites bij mijndomein ondergebracht. Hoewel in de eerste periode op het oog geen enkele problemen, maar daarna kreeg ik zo af en toe een 503 gateway timeout en ook regelmatig 404 page not found. Zal wel aan mijn software liggen dacht ik. Maar ook zonder de software te veranderen kwamen deze problemen. Heb nog een andere website lopen via een andere webhoster met exact dezelfde software die gewoon online blijft. Ook is via de Search console van Google te achterhalen hoeveel crawlverzoeken er mislukken. Heb dit eens nagekeken voor de mijndomein-sites, en schikbarend om te zien dat dagelijk 2-3% van de crawlverzoeken gewoon mislukt. Even in vergelijking met de andere webhoster: slechts 1x in de 60-90 af en toe eens 1%. Websites die offline gaan zonder enige reden zijn bederving van inkomsten. Ook het feit dat mijndomein niet telefonisch te bereiken is, is een kwalijke zaak. Men schuift het af op het feit dat de klant fout zit en daardoor de foutmeldingen verschijnen. Zelfs een Wordpress website, die n.b. via mijndomein is geïnstalleerd, ligt eruit. Ja en dan krijgt de klant alsnog de schuld. Leg dat maar eens uit. Vermoedelijk zetten ze teveel sites op 1 server en raakt die overbelast waardoor er om de haverklap websites uit vliegen. Enkele dagen geleden meer dan 6 uur offline geweest waardoor er flink wat inkomsten zijn misgelopen. Meer dan dat de hosting in een jaar kost. Ook nu weer alle websites eruit. Ik ben er klaar mee en zet deze week al mijn hosting bij mijndomein stop en stap weer over op mijn oude webhoster die inmiddels de nieuwste versie van PHP ondersteund. Als je geen service verwacht, en je website er op willekeurige momenten uit vliegt, is dit een prima hoster. Voor alle andere serieuze websites de tip: begin er niet aan. Goedkoop zal uiteindelijk duurkoop zijn. Verbeter punten voor mijndomein: - Telefonisch bereikbaar worden - Geef je eigen fouten toe, of zorg ervoor dat de klantenservice de klant beter kan informeren - Zorg voor stabiele servers
woensdag 2 februari 2022
Raoul
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Enorm slechte en shady praktijken
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Enorm slechte en shady praktijken, stunten met te lage prijzen, je betaald dan gewoon per maand ipv per jaar. Als je een domeinnaam annuleert dan krijg je toch ineens een factuur en je kan verlenging niet uitzetten (elke normale partij wel). Contact opgenomen en krijg je een asociale reactie dat je had kunnen zien dat de annulering niet goed was omdat de status niet was veranderd.. Jullie mogen je systeem fixen voordat je klanten een factuur gaat sturen voor een inactief domein... Alstjeblieft ga naar een goede partij om je domeinnamen te beheren! Serieus het maakt niet uit alles behalve dit en GoDaddy en je zit goed
woensdag 12 januari 2022
Remy
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Goede service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Prima combinatie, leuke acties en perfecte hulp bij problemen, snelle reacties
vrijdag 7 januari 2022
J van de Kolk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.
Richtlijnen reviews op webhosters.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Mijndomein? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met de richtlijnen en het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar:

Webhosting

Webhosting

€ 5,00 /maand
  • Opslag: 20 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • SSL: Ja

Webhosting nu voor €10 per jaar (het eerste jaar)

Domeinnaam

.NL domeinnaam

€ 9,00 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • Whois Privacy: Nee

Registreer nu je eigen .nl domeinnaam al v.a. €1 (het eerste jaar)!

E-mail

€ 20,00 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • Whois Privacy: Nee

Registreer nu je eigen domeinnaam al v.a. €1 (het eerste jaar)!