Mijndomein

1,6 / 5 764 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Actie!

Domeinnaam vanaf €0,10 per maand + gratis pakket naar keuze.

Bedrijfsgegevens

  • 45 Werknemers
  • KvK-nummer: 27181493
Openingstijden
  • ma-vrij: 08:00-20:00
  • zat-zond: 09:00-17:00

Overall score

1,6 / 5 764 ervaringen

Totaal (764)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (25)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Mijndomein
Webhoster Mijndomein is opgericht in 2003, gevestigd in Lelystad en bedient momenteel ruim 200 duizend klanten. Webhosting bij Mijndomein is beschikbaar in één standaard hosting pakket, dit is een 20 GB pakket met onbeperkte dataverkeer (fair use). De prijs hiervan is €5 per maand met een korting voor het eerste jaar.

Klanten kunnen bij Mijndomein ook terecht voor de Websitemaker en Webwinkel diensten. Naast webhosting en domeinen is Mijndomein ook bekend als auto lease bedrijf, meer dan 1.600 Nederlanders hebben een privé lease auto van Mijndomein.

Ervaringen en klachten over Mijndomein
We ontvangen graag je ervaring met Mijndomein webhosting in een review. Goede en ook slechte punten helpen andere gebruikers bij hun keuze voor webhosting. Denk bij het schrijven van je review aan de specifieke hosting of domein producten die je hebt gebruikt en hoe je de klantenservice hebt ervaren.

Ervaringen 764 op 16 pagina's

Pas Op!!! Bizar slechte klanten-service!!!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik was al jaren klant bij MijnDomein.nl en ik was op de hoogte dat de service niet ideaal was en date er bijvoorbeeld geen moglijkheid is een klantensevrice te bellen. Na een hevige storing ben ik nu al twee weken offline, en loopt mijn bedrijf zware schade op.
maandag 24 juni 2019
Raul
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Email
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Grotere amateurs heb ik nog niet meegemaakt
woensdag 19 juni 2019
Rudy
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Wordt steeds slechter
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben hier ooit klant geworden omdat ze een goede prijs/kwaliteitverhouding hadden. Storingen kwamen toen vrijwel niet voor. De laatste 2 jaar is er de ene na de andere storing, en ondertussen worden de prijzen stevig verhoogd. De support (alleen per mail) is bedroevend slecht van kwaliteit. Als er al reactie komt is dat eerst een nietszeggend standaard antwoord, waaruit duidelijk blijkt dat je melding niet inhoudelijk bekeken is. Na de zoveelste mailstoring ga ik nu overstappen naar een provider die zijn zaakjes wel voor elkaar heeft.
dinsdag 18 juni 2019
Johan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Kansloos bedrijf!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Verhogen de kosten stilzwijgend met 60€!!! Support is kansloos. Duurt gemiddeld 4 dagen voor je antwoord krijgt op je e-mail. En stilzwijgend verlengen ze met een jaar je contract zonder kans op opzeggen!!!
maandag 1 april 2019
da Silva
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 6 Niet nuttig 0
Ik ben er maar weggegaan.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na de zoveelste erbarmelijk slechte hulp van de klantenservice van MijnDomein heb ik besloten bij hen weg te gaan. Bijvoorbeeld: bij e-mailproblemen is de standaardprocedure: twee weken wachten totdat er überhaupt een antwoord komt, en dan zeggen ze: sorry, de logfiles verlopen na een week, we kunnen niks meer terugvinden. Vragen aan de helpdesk worden volgens mij sowieso maar half gelezen, meestal kwam er een standaard antwoord terug waar ik niks aan had. Het lijkt erop dat je alleen hulp krijgt als je extra betaalt - niet fraai, ook omdat ze nog best duur zijn ook. Beter een andere hosting service zoeken dan deze...
dinsdag 26 maart 2019
Mike Relou
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 7 Niet nuttig 0
Geen persoonlijk contact
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
MijnDomein zet, zonder overleg mijn site offline na maleware. Ik probeer het op te lossen. Heb minstens 10 mailtjes gestuurd, maar geen reactie. Nu staat mijn site dagenlang al offline. Mijn inkomsten geneer ik uit mijn website. Dit staat nu gewoon stil.
maandag 11 maart 2019
roos
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 6 Niet nuttig 0
W A A R D E L O O S
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Waardeloos bedrijf. Onaangekondigd kosten met 50% verhogen. Als je in beroep gaat krijg je geen gehoor.
zondag 24 februari 2019
Rudy
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 5 Niet nuttig 1
mijndomein
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
slechtste bedrijf ooit! je kunt het eigenlijk geen bedrijf noemen, maar omdat ze bij de KVK zijn ingeschreven.... Mijndomein, administratie niet op orde, raken gegevens kwijt, behandelen de "klant" als stront. mijndomein probeert geld te krijgen via dubiuze incasso bureaus, o.a. Bos incasso, LAVG en EDR deze nemen zaken aan en proberen op de meest onvriendelijke manieren het geld te krijgen, dit doen zij door het moeilijk maken en oneindig veel bewijs stukken opvragen die je eigenlijk niet kunt aanleveren. daarbij dreigen zij met allerlei extra kosten en gerechtelijke stappen. het is onbegrijpelijk, als je als klant binnen bent hebje daarna een uitdaging! onbereikbaar, en alles wordt extra moeilijk gemaakt zodat je er aanvast zit en dan begint het ge ettter. Arianne van mijndomein, jij ook bedankt voor de bijna antwoorden! de rest van het team uitraart ook bedankt! en veel plezier daar met het gegal! Ik wil iedereen aanraden, kijk eerst even via google: klachten mijndomein.nl en wees gewaarschuuwd!
woensdag 30 januari 2019
jeroen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 6 Niet nuttig 1
Muiterij
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vorig jaar hield ik een crownfunding, ik heb toen 2 domein namen besteld bij mijn domein in Lelystad Bestellen ging eenvoudig, maar dan begint de ellende, er is geen ondersteuning, de web interface werk ingewikkeld en omslachtig, contact maken is nauwelijks mogelijk. Daarom stuurde ik vroegtijdig een brief dat ik mijn domeinen wilde laten stoppen. Toch kreeg ik onverwacht een factuur de prijs was 18 keer duurder geworden. Enfin mijn domein houd voet bij stuk. gewoon betalen inmiddels dreigt men met incasso's buro's. Ik ben erg geschrokken door hun manier van handelen en heb dergelijke praktijken eigenlijk nog niet vaker mee gemaakt in deze branche.
vrijdag 18 januari 2019
S
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
Gaan slecht met klanten om
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Tegenvaller. Ik ben al jaren klant bij MijnDomein.nl. Het bevalt aardig in de zin van: Ze houden mijn website online. Verder bevalt het me minder. De support kun je niet bellen, alleen mailen. Ze reageren niet heel snel, je moet vaak wel een aantal werkdagen wachten. De interface is simpel, iets te simpel. Je hebt weinig opties óf het is niet helemaal logisch ingericht. Ook hebben ze afgelopen jaar ineens zonder aankondiging de prijzen verhoogd van 39 naar 69 euro. Daar schrok ik van toen ik de factuur zag.
maandag 24 december 2018
JJ
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Verplicht betaalde sevices
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De webhosting pakketten bij Mijdomein zijn niet echt verkeerd als je het vergelijkt met andere providers en je hebt gelijk een goede SSL wat flink wat geld bespaart. Het down gaan van de website is wat ik merk en bij mijn klanten aardig teruggeschroefd. Probleem is momenteel de services via de helpdesk. Al jaren klant bij Mijndomein maar nog nooit deze chaos mee gemaakt. Door het premium pakket waarvoor een klant moet betalen voor hulp (belachelijk)slurpt alle tijd van de Helpdesk medewerker op waardoor er voor de andere KLANTEN van Mijndomein geen tijd meer overblijft en lange wachttijden van meer dan een week ontstaan. Op deze wijze wordt een klant haast wel verplicht om een Premiumpakket te kopen om hulp te krijgen. Volgens mij is het premiumpakket voor hulp een grote fout van Mijndomein het totaalpakket voor hosting zal te duur worden en de klant komt niet meer of verdwijnt omdat er geen hulp wordt geboden. Jammer dat deze provider wat eerder bekend stond om zijn goede services voor een graai techniek kiest om geld binnen te halen. Voor een goede provider beveel ik Vimexx aan de best beoordeelde webhosting provider in 2017. Niet duur en de de services is nog gratis.
vrijdag 30 november 2018
defind
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 7 Niet nuttig 0
Geen support meer
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al jaren websites op Mijndomein gehost. Support was goed ook al kon je niet bellen. Nu er een betaalde helpdesk is gekomen die niet verplicht is wordt degene die niet met deze graai techniek eens volkomen genegeerd en niet meer beantwoord. Een totale verachting van de klant.
woensdag 28 november 2018
Henk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
opzegging die nooit is overgekomen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Krijg ik een mail dat ik mijn domeinnaam moet betalen. Deze had ik opgezegd en ik moet maar met bewijs komen. Ook blijkt dat het bedrag verhoogd is van € 39,00 naar € 69,00, zonder enige melding dat het verhoogd was met 77 %, ja u hoort het goed, 77 %. Dit mag wettelijk niet eens en is wettelijk gezien zonder enige informatie zoveel verhoogd worden, zonder dat daar iets extra's tegenover staat. Terwijl ik mijn domeinnamen had opgezegd. Volgens mij zitten ze op zwart zaad en gaat het zo goed (hahaha), dat ze de groei (of neerwaartse spiraal) niet bij kunnen houden. Nu komen er allemaal rare mailtjes en dreigende mailtjes. Ze gaan denk ik kapot aan wat eerst hun succes was
zondag 18 november 2018
Henk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Eerlijk waar, slechte zaak
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zij hebben zonder ook maar notificaties te versturen mijn domeinen verlengd, niet alleen dit maar ook was dit ineens 3x zoveel dan het jaar ervoor. Probeer nu al 2 weken lang te communiceren via mail maar heb al wel 1 antwoord terug gehad (van dus 2 weken terug) elke 2 dagen een reminder naar hen maar geen antwoord. Verschrikkelijke tent, graag vermijden.
dinsdag 23 oktober 2018
Leander
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Onbereikbaarheid en starheid
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds jaren ben ik klant bij Mijndomein en heb anderen ook geadviseerd om daarheen te gaan, totdat er opeens van een verkeerde bankrekening 69 euro werd afgeschreven voor een ander domein. Dat bedrag gestorneerd en vervolgens wordt ik gespamd met berichten dat ik dien te betalen, nadat ik slechts voor 2 euro het domein had aangeschaft. Geen berichten vooraf dat de domein zou gaan verlopen of zoiets, zoals ik bij m'n oorspronkelijke URL netjes ontvang. Dus verschillende berichten verzonden en daarin vragen gesteld, ondertussen heeft Mijndomein m'n website overgezet van FTP naar SFTP en kan ik m'n website niet langer updaten :-( Berichten gestuurd over alles en ik ontvang alleen antwoorden waarmee ik niets kan (zoals dat ik m'n inloggegevens moet checken en daar gaat het niet om). Ik heb nu min of meer al besloten om via een andere hostingspartner verder te gaan, want dit wordt een gebed zonder einde, zeker nu men aangeeft dat de afgesloten website tot april 2019 betaald dient te worden.....
dinsdag 2 oktober 2018
Teachless
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Trieste organisatie
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Prima dat je het makkelijk mogelijk maakt om een website te starten. Echter als er vragen zijn over de factuur en de betaling hiervan dan is deze organisatie slecht bereikbaar en reageren ze onfatsoenlijk. Er worden direct extra kosten in rekening gebracht en als het hen te lang duurt dan wordt de vordering uit handen gegeven aan een incasso bureau. Dat doen ze aanzienlijk sneller dan het reageren op vragen. Jammer dat de medewerkers van mijndomein.nl haar klanten niet belangrijk vinden. De ene ster bij klantenservice is een ster teveel.
donderdag 13 september 2018
Joost van Rooij
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Geen Mijndomein.nl meer voor mij
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vijf jaar klant bij Mijndomein en nooit echt problemen gehad. Tot ik een domein op wilde zeggen. Via de klantenservice reageerden ze heel koud en afstandelijk. Toonden op geen enkele wijze begrip of medewerking. Mijn andere domeinen haal ik hier ook weg.
woensdag 29 augustus 2018
Dennis
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
mijn domijn
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
jongens ze zijn super daar goede medewerking en lossen het top op dankjewel voor medewerkingen
woensdag 22 augustus 2018
Lucas
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 3
Tevreden
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goede en snelle service, vriendelijke reacties, tevreden op een enkele korte storing na.
maandag 20 augustus 2018
Patricia
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 2
Websitemaker
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Advies ivm overstappen naar nieuwe versie. Ben - in dit specifieke geval - goed geholpen.
woensdag 25 juli 2018
Rita
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
geen support
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na een update die is uitgevoerd door mijndomein zijn meerdere website al een aantal dagen offline en de servers zijn niet toegankelijk. Op mijn ticket word niet gereageerd alleen een geautomatiseerd e-mailtje " Helaas is het niet gelukt om je binnen 2 dagen een inhoudelijk reactie te sturen." Nu snap ik dat het druk kan zijn maar als klant heb je daar natuurlijk geen boodschap aan als je website al 4 dagen offline is.
woensdag 11 juli 2018
S V B
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
geen aanrader
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
ik ben al enkele jaren klant (webhosting). Nu ik problemen heb laat helpdesk niets horen (op standaard mails met de tekst dat ze je niet vergeten zijn na). ik weet al zeker dat ik ga overstappen
donderdag 5 juli 2018
jeroen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
radiotwenteland.net
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heren van mijndomein super bedankt, zeer goede service en altijd goed en beleefd antwoord, echt toppie hoor. gr Johan
donderdag 5 juli 2018
johan.kolkman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Geweldige service!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Supergoede service! Peter van Mijndomein heeft mij heel snel en fantastisch geholpen. Ik zit al jaren bij Mijndomein en ik heb alleen maar zeer goede ervaringen met dit bedrijf. Er wordt altijd met de klant meegedacht en een stapje extra gezet. Top!
donderdag 21 juni 2018
Femke
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Wat een toppers bij Mijn Domein
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Had problemen met bepaalde email adressen, zowel in- als uitgaand. Daardoor ontving ik dus geen informatie van bruidsparen, maar zij dus ook niet van mij. Dit alles werd snel en vakkundig opgelost! Nogmaals dank aan de medewerkers van Mijn Domein!
donderdag 21 juni 2018
Hedwig Peters
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Goed geholpen met probleem
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb al sinds 2007 een website via Mijn Domein. Nu met die privacywet en het aanpassen van SSL had ik een fout gemaakt waardoor ik niet meer in mijn website kon. het heeft wat dagen geduurd vanwege drukte bij de helpdesk maar ben goed geholpen. Ze hebben ook 2 maal teruggekoppeld dat het erg druk was, maar dat ik niet vergeten werd. Daarna erg snel en efficient probleem opgelost. dank je wel.
maandag 11 juni 2018
Martha Gommans
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Site niet bereikbaar en mijn domein reageert evenmin!!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wat een waardeloze service, site niet bereikbaar en niemand van mijn domein die reageert!! Of moet ik soms 45€ extra betalen voor ik een reactie krijg!!!
vrijdag 8 juni 2018
Hendrik van Veen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
Prima website, duidelijk en handig !
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Uitstekende hulp, ook bij eventuele problemen. Aanrader !!
vrijdag 8 juni 2018
P. Zagers
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Het kan haast niet beter
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Alles werkt zoals verwacht, ben al enkele jaren klant. wat echt uitblinkt zijn is Support en de medewerkers als er hulp nodig is. Ze doen er alles aan om te helpen en mails worden heel snel beantwoord, altijd vriendelijk, altijd kundige, vriendelijke en heel geduldige medewerkers die helpen. De laatste keer ben ik geholpen met een probleem, waarvan ik de veroorzaker was, door Nick. Geen verwijten, veel geduld, goede begrijpelijke uitleg en mijn mails soms binnen minuten beantwoord. Ik kan mij niet voorstellen dat het nog beter zou kunnen.
zondag 20 mei 2018
O
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prima support, prima producten
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al jaren tevreden klant met meerdere websites bij Mijndomein, zelfs voor in de Verenigde Staten, door de prijs prestatie verhouding en geringe downtime. Tot twee weken geleden geen reden gehad contact op te nemen met support, maar zelfs daar kan ik alleen maar lovend zijn over de ondersteuning van een mprobleem dat aan mijn zijde veroorzaakt was, daar hield de hulp niet op "met het ligt bij u" maar doorgespit tot alles boven water was.
dinsdag 15 mei 2018
Rik Hendriks
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Heldere interface, zeer trage klantenservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Gekozen voor MijnDomein vanwege de heldere interface, inzichtelijk en duidelijk, en de relatief lage kosten. Ben zowel privé als werkgerelateerd al meerdere jaren klant. Sinds een reclamecampagne afgelopen jaar heb ik echter het idee dat ze te veel klanten hebben gekregen en dat de druk op de klantenservice hoog is geworden. De standaard reactie is snel, maar de inhoud daarvan is "we zetten het door naar een collega van de technische afdeling", waarna je soms tot wel weken niets hoort. Sinds enkele maanden (!) zit ik met een technisch probleem op één van mijn websites, dat ik telkens opnieuw moet uitleggen. De medewerker naar wie het dan is toegeschoven leest de mailwisseling niet komt met een oplossing die om verschillende eerder toegelichte redenen niet mogelijk is. Meerdere keren was dit niet mogelijk door een probleem aan de zijde van MijnDomein. Vervolgens wordt het weer doorgeschoven en kan ik met tussenpozen van dagen, regelmatig meer dan een week, wachten op een reactie. Tot op heden is dit niet opgelost. Er zijn excuses aangeboden voor de trage reactie, maar vervolgens gebeurt er niets. Bellen kan niet, en door henzelf wordt ook geen contact opgenomen. Verder worden wijzigingen in hun systemen niet gemeld, waardoor je daar pas achter komt als er een probleem ontstaat door zo'n wijziging. Je kunt betalen voor 'premium' klantenservice, maar dan kun je nog steeds alleen maar mailen en weet je ook niet hoe lang de reactietijd is. Het vertrouwen is in elk geval weg. Ik overweeg inmiddels, ondanks eerdere jaren zonder problemen, zeer sterk om over te stappen.
woensdag 18 april 2018
lau
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
Doorverwijzen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Fantastisch. Angela van de helpdesk heeft voor mij mijn 2 oude websites doorgelinkt naar mijn huidige website. Voor haar waarschijnlijk een klein klusje, voor mij iets op mijn lijstje waar ik maar niet aan toe leek te komen. Dat is pas service.
maandag 16 april 2018
Karlijn
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Traag onbereikbare klantenservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben al drie dagen bezig om contact te krijgen met de klanten service. Heel af en toe krijg ik een reactie. Het volgende antwoord laat dan weer uren of dagen op zich wachten. Het heeft er alle schijn van dat de mensen bij de helpdesk te veel te doen hebben. M.a.w. te weinig personeel!
dinsdag 20 maart 2018
Hans
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
Proactief
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik wist niet dat ik een probleem had, maar werd daar binnen 12 uur met een mail opgewezen, met oplossing. Dat is pas proactief! Goede service!
dinsdag 27 februari 2018
Lau
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Service met en hoofdletter S
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al een paar jaar heb ik mijn websites gehost bij mijndomein. Omdat ik mijn eigen websites beheer loop ik vaak tegen uitdagingen aan. Hoe fijn is het dan om een host te hebben die altijd voor je klaar staat. Mijndomein is zo'n web host. Wat mij het meest opvalt is de reactie snelheid van de helpdesk, de vriendelijke medewerkers en de service die zij verlenen. Kortom mijndomein is een aanrader voor iedereen die zakelijk of privé z'n website wil laten hosten. Wat mij betreft 5 sterren voor alles!
donderdag 1 februari 2018
Iric van der Have
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Mijndomein denkt mee en komt met een oplossing. Erg klantgericht en super vriendelijk.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
.
woensdag 31 januari 2018
Chris
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
mijndomein.nl site editor / service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Voor iemand die nog zijn dinosaurus in de ijstijd heeft uitgelaten is het een hele toer om zelf een site te bezoeken, laat staan zelf te bouwen. Mijn man is art director en heeft meer durf op dat gebied, maar liet het vroeger over aan een professionele webbouwer. Hij is laaiend enthousiast over de mogelijkheden om zelf een site samen te stellen met de site editor van mijndomein.nl Klein nadeel, hij zit nu uren sites zelf te bouwen en te verbouwen ; ) En de service? Die vind ik al jarenlang top, want zelf zit ik wel altijd boordevol vragen. Ook op de vragen waar ik zelf eigenlijk het antwoord had moeten vinden krijg ik vriendelijk antwoord. Zelfs laat in de avond nog. Ik adviseer onze klanten om in zee te gaan met mijndomein.nl
maandag 22 januari 2018
Cindy
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Mijn ervaring met Mijn Domein
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik raad vanuit mijn bedrijf Stijl in Vorm (grafische vormgeving) klanten aan om naar Mijn Domein te gaan. Zelf zit ik er natuurlijk ook bij. Fijne klantenservice/provider.
dinsdag 16 januari 2018
Leander Janssen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Mijndomein.nl
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Uitstekende Hosting service.
dinsdag 9 januari 2018
Anneke Scholten
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Helpdesk
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De helpdesk helpt prima - snel als het nodig is. Of ook minder snel als er geen haast bij is - bijv. voor overdracht van een domein. Heel prettig dat daarbij een herinnering niet nodig is.
woensdag 3 januari 2018
Moniek
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
zeer tevreden na mijn overstap van 1puntcom naar mijndomein. Hele verademing vergeleken de vorige. Handige websitemaker om zelfs zonder al te veel kennis hier een mooie site van te maken, welke via https draait en goed snel is. Bij vragen eigenlijk altijd binnen 24 uur antwoord, vaak sneller, en/of de oplossing zelfs al geleverd. Vriendelijke klantenservice.
donderdag 21 december 2017
van Dijk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
zondag 17 december 2017
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vragen worden via de helpdesk in mijn ervaring snel afgehandeld
dinsdag 5 december 2017
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
zeer snelle antwoord en oplossing. Klant sinds 2005.
dinsdag 21 november 2017
Drent
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na aanvankelijk problemen met inloggen/upgraden heeft Peter mij na enige emails en telefonische ondersteuning op het goede pad gebracht via teamviewer. Hartelijk dank daarvoor. De fout lag bij mij daar ik niet meer kan terugvallen op staf die dit voor mij regelde vroeger. Uiterst tevreden over het resultaat
donderdag 16 november 2017
VAN DIJK
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Erg goedkoop, overzichtelijk controle paneel en super support team.
woensdag 15 november 2017
G
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben een jaar na dat de site in de lucht was uit de vereniging gestapt, nu na 2 jaar daarna krijg ik rekening op rekening van Mijn Domein , ze reageren niet op mijn mails. Kan ze niet bellen en krijg steeds dreignota's
dinsdag 14 november 2017
de Heer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb al vanaf 2001 Mijndomein als host. Heden met de Websitemaker met veel plezier mijn eigen site geconstrueerd, dat het tegenwoordig zo makkelijk kan ! Goede email-begeleiding van het team aldaar om een semi-senior op weg te helpen. Voelt ok. Werkt altijd.
woensdag 8 november 2017
Evers.
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer prettig zaken doen met mijndomein.nl, complimenten voor de goede en snelle service
zondag 5 november 2017
Torsy
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Fijne software waar je heel makkelijk mee kunt werken. En mocht het een keer toch niet lukken? Een helpdesk die snel antwoord geeft. (Zelfs op zondag! Dank je wel Paul!)
zondag 5 november 2017
Heil
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.
Richtlijnen reviews op webhosters.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Mijndomein? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met de richtlijnen en het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar:

Webhosting

Webhosting

€ 5,00 /maand
  • Opslag: 20 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • SSL: Ja

Webhosting nu voor €10 per jaar (het eerste jaar)

Domeinnaam

.NL domeinnaam

€ 9,00 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • Whois Privacy: Nee

Registreer nu je eigen .nl domeinnaam al v.a. €1 (het eerste jaar)!

E-mail

€ 20,00 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • Whois Privacy: Nee

Registreer nu je eigen domeinnaam al v.a. €1 (het eerste jaar)!