Mijndomein

1,6 / 5 764 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Actie!

Domeinnaam vanaf €0,10 per maand + gratis pakket naar keuze.

Bedrijfsgegevens

  • 45 Werknemers
  • KvK-nummer: 27181493
Openingstijden
  • ma-vrij: 08:00-20:00
  • zat-zond: 09:00-17:00

Overall score

1,6 / 5 764 ervaringen

Totaal (764)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (25)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Mijndomein
Webhoster Mijndomein is opgericht in 2003, gevestigd in Lelystad en bedient momenteel ruim 200 duizend klanten. Webhosting bij Mijndomein is beschikbaar in één standaard hosting pakket, dit is een 20 GB pakket met onbeperkte dataverkeer (fair use). De prijs hiervan is €5 per maand met een korting voor het eerste jaar.

Klanten kunnen bij Mijndomein ook terecht voor de Websitemaker en Webwinkel diensten. Naast webhosting en domeinen is Mijndomein ook bekend als auto lease bedrijf, meer dan 1.600 Nederlanders hebben een privé lease auto van Mijndomein.

Ervaringen en klachten over Mijndomein
We ontvangen graag je ervaring met Mijndomein webhosting in een review. Goede en ook slechte punten helpen andere gebruikers bij hun keuze voor webhosting. Denk bij het schrijven van je review aan de specifieke hosting of domein producten die je hebt gebruikt en hoe je de klantenservice hebt ervaren.

Ervaringen 764 op 16 pagina's

Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wat een belabberde webhoster. Woensdag 25 oktober 2017 me aangemeld. Vervolgens krijg ik de mail niet opgestart, vraag gesteld. Krijg een tegenvraag, daarna doodstil. Herhaal de vraag donderdag 26 oktober, zit nog op een reactie te wachten. Probeer dan op te zeggen, en een verhuistoken, weer geen reactie. Mensen, blijf weg van Mijndomein!!!
vrijdag 27 oktober 2017
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijndomein werkt supersimpel tegen nette prijzen. Soms een beetje lastig dat je niet kunt bellen, maar daar staat tegenover dat de helpdeskmedewerkers echt hun best doen om jouw probleem op te lossen en uit te leggen. Ik ben blij met ze!
donderdag 26 oktober 2017
Desiree
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Op advies van mijndomein.nl zijn we overgestapt naar het websitemaker pakket. Hierin werk je met een zelf gekozen template, een soort programma waarin je normaal tekst en abeeldingen kunt toevoegen, maar waarin de opmaak en allerlei effecten al zijn toegevoegd. Het is duidelijk en zeer gebruiksvriendelijk opgezet. Ideaal als je weinig kennis hebt om zelf een website te bouwen.
maandag 25 september 2017
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Binnen uur antwoord op mijn vragen gekregen en problemen netjes opgelost.
maandag 18 september 2017
Janssen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Bijzonder goed geholpen met mijn verhuizing door Linda en Christiane van mijndomein.nl.
zaterdag 2 september 2017
den Uil
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik werd erg snel en deskundig geholpen toen ik inlogproblemen had! mijn complimenten
donderdag 31 augustus 2017
van Peppen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Gewooon prima. Over jullie trouwens niet want ik zie dat ik hieronder dat rare robotding moet invoeren. Staat interessant hoor voor dummy's maar niet voor nerds. Kan echt anders met een klik bijvoorbeeld en dan staat dit wel heel dom en ga ik verder ook geen rekening met jullie houden.
maandag 28 augustus 2017
Butter
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben niet meer de suggerste in Computerland. Raakte een beetje de weg kwijt. Had mezelf per ongeluk geregistreerd bij mijndomein.nl. Maakte me over mijn per ongeluk-mijndomein.nl.account ongerust. Vroeg de helpddesk om dingen ongedaan te maken en bood natuurlijk mijn excuus aan voor m'n dommigheid. Mijn domein heeft m'n registratie buitengewoon vriendelijk en ook snel ongedaan gemaakt . . . me daarbij ook nog eens een beetje heel gelaten en me mijn stomheid niet ingewreven. Complimenten en respect aan/voor Mijndomein.nl, Hartelijke groet, Rein Muurling
maandag 28 augustus 2017
Muurling
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij zijn al jaren klant bij MijnDomein en dit bevalt ons prima. Als wij iets te vragen hebben of iets niet goed werkt wordt hier snel en OK op gereageerd.
vrijdag 25 augustus 2017
van der Schoor
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De huidige website heeft eerst gestaan onder wwww.goijers.com. De migratie is geheel door MijnDomein gedaan, eerder dan gepland en tot tevredenheid. De communicatie over deze actie is voortreffelijk geweest.ACAPULCO
woensdag 23 augustus 2017
Goijers
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Problemen worden snel opgelost
woensdag 16 augustus 2017
Philipoom
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Uitstekende helpdesk
donderdag 10 augustus 2017
Grimmelikhuijsen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De service van de helpdesk van mijndomein is fantastisch; mijn site was geblokkeerd en binnen 5 minuten hadden ze het voor me opgelost! Super service!
woensdag 9 augustus 2017
Bos
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Klantvriendelijk, veel geduld en ter zake kundig
dinsdag 8 augustus 2017
Lie
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Soms gaat er wat mis tijdens het bestelproces, maar via hun spoort wordt alles erg goed en snel geregeld. Toch heb ik een max gegeven voor hun beoordeling omdat mijn domeinen die ik daar alweer 8 jaar beheer nooit storingen opleveren (de bijbehorende servers dan) :)
woensdag 2 augustus 2017
Smith
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Snelle service, meedenken en meedoen op afstand. Een helpdesk die niet treuzelt dus
donderdag 20 juli 2017
de Geus
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Voor een nette prijs host ik al vele jaren mijn site bij mijndomein. Echter de snelheid van antwoord(en) bij/op technische vragen die gekoppeld is aan een grote klantvriendelijkheid is veel belangrijker. Zowel voor zakelijk als privé gebruik kan ik iedereen mijndomein aanbevelen!
donderdag 20 juli 2017
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Prima helpdesk die snel reageert en ondersteunt. Aanschaf van pakketten verloopt snel en het kunnen inzetten meestal binnen zeer korte tijd. Ik ben voor 100% tevreden!
dinsdag 27 juni 2017
Bierman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Niemand aan te raden. Een hosting bij Mijndomein levert je vroeg of laat problemen op. Zeer slecht bereikbare klantenservice. Ik verhuis momenteel naar een andere hosting, maar de verhuizing kan niet voltooid worden omdat mijndomein incorrecte bestanden heeft aangeleverd. Ik heb via email en twitter gevraagd om hulp, en alhoewel ik af en toe een bericht terug ontvang van verscheidene medewerkers lossen ze mijn probleem niet op. Website nog steeds offline en inmiddels weer 1,5 dag in afwachting van een antwoord.
donderdag 22 juni 2017
Apperloo
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De Klantenservice is erg snel met beantwoorden van vragen.
donderdag 22 juni 2017
Maassen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vanuit het verleden al veel websites bij mijndomein onder gebracht en beheerd. Altijd goede service gekregen, weinig storingen ervaren. Overzichtelijk administratie omgeving. En een goed bemenste skilled en vriendelijke helpdesk. Kortom ik ben een tevreden klant ;-)
vrijdag 9 juni 2017
van Loon
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Uitstekende service, goede kennis, gebruiksvriendelijk platform, competitieve pricing
donderdag 8 juni 2017
Services
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
vrijdag 19 mei 2017
Elsinghorst
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De pakketten die je kunt kopen zijn naar mijn mening erg goed en duidelijk te begrijpen. Toen ik net klant werdt wist ik eigenlijk nog helemaal niks af van webhosting, maar omdat alles zo duidelijk is vond ik dezelfde dag nog uit hoe alles werkte! Ook zijn ze constant bezig met het verbeteren van de pakketten. Vandaag bijvoorbeeld is het webhostingpakket vernieuwd. En de service is naar mijn mening beter dan waar dan ook. Ze reageren meestal dezelfde dag nog op je vragen en ze hebben een hele duidelijke helpdesk waar ook klanten elkaar kunnen helpen.
dinsdag 2 mei 2017
de Winter
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Klantenservice - webshosting - etc etc Geweldig en zeer klantvriendelijk
maandag 10 april 2017
Lam
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
donderdag 30 maart 2017
Bernoster
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Jammer dat jullie niet telefonisch bereikbaar zijn. Ben nu al zoveel dagen heen en weer aan het mailen en ik kom er nog steeds niet uit. Wordt maar van het kastje naar de muur gestuurd. Denk niet dat dit goedkoper is zoals gezegd wordt als ik het telefoonnummer bel dat ik wel van mijndomein kon vinden. Dit is juist voor mij als klant heel duur. Zoveel dagen mijn energie er in steken en zoveel ergernis. En ook voor jullie is dit niet goedkoper. Een ontevreden klant die niet goed geholpen wordt, is nooit goedkoop. Er is mij door iemand anders zelfs al geadviseerd om mijn domeinnaan dan maar te verhuizen. Dan kunnen we me daar wel verder helpen. Dit is toch te gek voor woorden?
woensdag 22 maart 2017
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Bij mijndomein ben je nog een échte klant! Ze hebben mij fantastisch geholpen het hele account over te zetten naar een nieuw account. Super tevreden!
maandag 20 maart 2017
Schoenmaker
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na een eerste begripsverwarring, en dank zij het 'volgsysteem' (is u vraag nu beantwoord?) is het mijndomein.nl wéér gelukt om mij als zeer tevreden klant achter te laten. Mijn complimenten en aanbeveling!
woensdag 15 maart 2017
van Swol
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Bij uitschrijven van mijn website in het begin erg traag en niet duidelijk. Had het gevoel dat het me moeilijk gemaakt werd.Na enige druk uitgeoefend te hebben en wederom duidelijk gemaakt te hebben weinig kennis hebbende over het uitschrijven van mijn website. Heb daarna uitstekende hulp gehad bij het uitschrijven van mijn website.
woensdag 1 maart 2017
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Prima product voor de juiste prijs. Klantenservice is vriendelijk, reageert snel en denkt mee.
woensdag 22 februari 2017
de Jong
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Bij de overgang van WordPress.com naar WordPress.org ben ik geweldig geholpen door MIJNDOMEIN. Hoe dit bedrijf meedenk, meewerkt en eindeloos geduld heeft met een onervaren gebruiker, is geweldig. Wat een klantvriendelijkheid, zelden zoiets meegemaakt.
woensdag 22 februari 2017
Dammer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De vragen aan de helpdesk worden snel opgepakt en er vindt een duidelijke terugkoppeling plaats.
maandag 20 februari 2017
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
graag wil ik mijn beoordeling geven want die is wat mij betreft goed. Je hoeft niet lang te wachten op een antwoord als je een een probleem hebt.Altijd vriendelijk en behulpzaam.Mijn dank hiervoor. Vriendelijke groet......Christel
maandag 20 februari 2017
braspenning
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Het enige wat mij stoort is het feit dat men niet telefonisch bereikbaar is. Verder wort je goed geholpen.
vrijdag 17 februari 2017
Ucar
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had problemen met het synchroniseren van de webmail van mijndomein, en mij Outlook. Een reactie gestuurd hier had ik binnen 24 uur een reactie op. Dit antwoord was helaas niet voor mij bestemt, maar weer een reactie terug gestuurd. Weer binnen 24 uur een antwoord, en nu wel het juiste antwoord. Ben zeer goed geholpen een pluspunt voor de helpdesk.
zondag 22 januari 2017
Corba
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goede prijs kwaliteit verhouding. Helpdesk service altijd goed en netjes. Jammer dat de certificering (https) alleen bij duurdere pakketten wordt aangeboden, anders kregen ze van mij vijf sterren!
donderdag 19 januari 2017
Vroon
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
ervaring is bitter slecht, al meer dan 3 jaar een domein naam bij Mijndomein.nl en altijd netjes op tijd de rekening betaald. maar plotseling kreeg ik een rekening aan voor een domein naam die ik nooit zelf heb aangevraagd Na mail contact werd ik er op gewezen dat als ik de rekening niet zou betalen dat ze dan 40 euro incasso kosten in rekening zouden brengen. Is er toevallig iemand die dit ook heeft meegemaakt graag een berichtje
maandag 9 januari 2017
de wit
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Bedrijf denkt met je mee. Duidelijke mail breefing. Snelle hulp met eventuele problemen. Goede service.
donderdag 5 januari 2017
Vriens
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben al 5 jaar bezig met een opzegging van een website die nooit bestaan heeft. Maar omdat we te maken hebben met vieze oplichters komen we er niet vanaf. Nooit met deze kakkerlakken in zee gaan.
donderdag 29 december 2016
Resoort
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
je ben de beste top man mijn dank een heel hulp zame helpdesk
zondag 4 december 2016
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
helpdesk is erg behulpzaam met goede antwoorden (mag soms wat sneller;-) helaas is een goede handleiding voor het opbouwen van de webpagina (nog) niet beschikbaar
dinsdag 15 november 2016
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Alleen maar fijne dingen: -fijne helpdesk layout -helpt zelf met oplossingen voor je website die eigenlijk aan je eigen liggen (en geven meteen tips, hoe je andere dingen kan verbeteren) -eigenlijk wordt er altijd snel gereageerd -steeds door de zelfde persoon worden geholpen
maandag 14 november 2016
Ross
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
dinsdag 8 november 2016
van de velde
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
In het algemeen is de beantwoording per email goed, een enkele keer gaat het fout. Ik ben een leek op het gebied van website beheer, dus ben blij dat ik via ftp kan uploaden. Voor de verdere rest, heb ik ondersteuning van MijnDomein nodig, die goed te noemen is, zelfs op mijn "domme" vragen weten ze mijn in de juiste richting te sturen, dan wel voor mij op te lossen. Maar als je meldt dat je site offline is, moet dat sneller opgelost worden. Maar ja, ik heb geen ervaring bij andere hosters, ben al meer dan 12 jaar bij MijnDomein.
dinsdag 18 oktober 2016
starenbrug
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ondanks onkunde van mij en slecht begrip, toch altijd goed vooruit geholpen.
dinsdag 18 oktober 2016
van der Scheer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Problemen bij de betaling werden bijzonder snel en vakkundig opgelost!
donderdag 6 oktober 2016
Minne
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Super geholpen door de klantenservice van mijn domein.
donderdag 22 september 2016
Weinand
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Klantvriendelijk, correct, duidelijk advies en waar nodig hulp
donderdag 15 september 2016
Everaars
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Binnen drie uur was mijnprobleem opgelost Zeer goede service.
woensdag 14 september 2016
Holtkamp
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.
Richtlijnen reviews op webhosters.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Mijndomein? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met de richtlijnen en het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar:

Webhosting

Webhosting

€ 5,00 /maand
  • Opslag: 20 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • SSL: Ja

Webhosting nu voor €10 per jaar (het eerste jaar)

Domeinnaam

.NL domeinnaam

€ 9,00 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • Whois Privacy: Nee

Registreer nu je eigen .nl domeinnaam al v.a. €1 (het eerste jaar)!

E-mail

€ 20,00 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • Whois Privacy: Nee

Registreer nu je eigen domeinnaam al v.a. €1 (het eerste jaar)!