Mijndomein

1,4 / 5 778 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Actie!

Domeinnaam vanaf €0,10 per maand + gratis pakket naar keuze.

Bedrijfsgegevens

  • 45 Werknemers
  • KvK-nummer: 27181493
Openingstijden
  • ma-vrij: 08:00-20:00
  • zat-zond: 09:00-17:00

Overall score

1,4 / 5 778 ervaringen

Totaal (778)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (27)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Mijndomein
Webhoster Mijndomein is opgericht in 2003, gevestigd in Lelystad en bedient momenteel ruim 200 duizend klanten. Webhosting bij Mijndomein is beschikbaar in één standaard hosting pakket, dit is een 20 GB pakket met onbeperkte dataverkeer (fair use). De prijs hiervan is €5 per maand met een korting voor het eerste jaar.

Klanten kunnen bij Mijndomein ook terecht voor de Websitemaker en Webwinkel diensten. Naast webhosting en domeinen is Mijndomein ook bekend als auto lease bedrijf, meer dan 1.600 Nederlanders hebben een privé lease auto van Mijndomein.

Ervaringen en klachten over Mijndomein
We ontvangen graag je ervaring met Mijndomein webhosting in een review. Goede en ook slechte punten helpen andere gebruikers bij hun keuze voor webhosting. Denk bij het schrijven van je review aan de specifieke hosting of domein producten die je hebt gebruikt en hoe je de klantenservice hebt ervaren.

Ervaringen 778 op 16 pagina's

Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goede prijs kwaliteit verhouding. Helpdesk service altijd goed en netjes. Jammer dat de certificering (https) alleen bij duurdere pakketten wordt aangeboden, anders kregen ze van mij vijf sterren!
donderdag 19 januari 2017
Vroon
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
ervaring is bitter slecht, al meer dan 3 jaar een domein naam bij Mijndomein.nl en altijd netjes op tijd de rekening betaald. maar plotseling kreeg ik een rekening aan voor een domein naam die ik nooit zelf heb aangevraagd Na mail contact werd ik er op gewezen dat als ik de rekening niet zou betalen dat ze dan 40 euro incasso kosten in rekening zouden brengen. Is er toevallig iemand die dit ook heeft meegemaakt graag een berichtje
maandag 9 januari 2017
de wit
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Bedrijf denkt met je mee. Duidelijke mail breefing. Snelle hulp met eventuele problemen. Goede service.
donderdag 5 januari 2017
Vriens
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben al 5 jaar bezig met een opzegging van een website die nooit bestaan heeft. Maar omdat we te maken hebben met vieze oplichters komen we er niet vanaf. Nooit met deze kakkerlakken in zee gaan.
donderdag 29 december 2016
Resoort
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
je ben de beste top man mijn dank een heel hulp zame helpdesk
zondag 4 december 2016
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
helpdesk is erg behulpzaam met goede antwoorden (mag soms wat sneller;-) helaas is een goede handleiding voor het opbouwen van de webpagina (nog) niet beschikbaar
dinsdag 15 november 2016
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Alleen maar fijne dingen: -fijne helpdesk layout -helpt zelf met oplossingen voor je website die eigenlijk aan je eigen liggen (en geven meteen tips, hoe je andere dingen kan verbeteren) -eigenlijk wordt er altijd snel gereageerd -steeds door de zelfde persoon worden geholpen
maandag 14 november 2016
Ross
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
dinsdag 8 november 2016
van de velde
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
In het algemeen is de beantwoording per email goed, een enkele keer gaat het fout. Ik ben een leek op het gebied van website beheer, dus ben blij dat ik via ftp kan uploaden. Voor de verdere rest, heb ik ondersteuning van MijnDomein nodig, die goed te noemen is, zelfs op mijn "domme" vragen weten ze mijn in de juiste richting te sturen, dan wel voor mij op te lossen. Maar als je meldt dat je site offline is, moet dat sneller opgelost worden. Maar ja, ik heb geen ervaring bij andere hosters, ben al meer dan 12 jaar bij MijnDomein.
dinsdag 18 oktober 2016
starenbrug
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ondanks onkunde van mij en slecht begrip, toch altijd goed vooruit geholpen.
dinsdag 18 oktober 2016
van der Scheer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Problemen bij de betaling werden bijzonder snel en vakkundig opgelost!
donderdag 6 oktober 2016
Minne
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Super geholpen door de klantenservice van mijn domein.
donderdag 22 september 2016
Weinand
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Klantvriendelijk, correct, duidelijk advies en waar nodig hulp
donderdag 15 september 2016
Everaars
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Binnen drie uur was mijnprobleem opgelost Zeer goede service.
woensdag 14 september 2016
Holtkamp
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
het was even puzzelen met mijn vraag over mijn mail fout meldingen, maar ik ben heel goed geholpen en we zijn eruit gekomen.
zaterdag 3 september 2016
Euwes Verkleij
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Het (hosting)beheer van mijn website gaat al jarenlang goed, performance zou soms wat beter kunnen. Af en toe, als ik zelf met veranderingen in de site bezig ben, heb ik behoefte aan ondersteuning, met name op het gebied van Joomla. Daarvoor kan steeds terecht bij de Helpdesk, die me tot nu toe altijd heeft kunnen helpen. Af en toe met wel met enige vertraging.
dinsdag 23 augustus 2016
Meurders
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer tevreden over de hosting én de support
maandag 22 augustus 2016
D'haenens
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
IK ben tot voor kort wel tevreden geweest, maar mijn site is zomaar ongevraagd uit de lucht gehaald terwijl ik altijd netjes betaald heb. Volgens mijndomein heb ik het opgezegd, maar dat is niet zo, waarom zou ik, ik heb zelfs 3 maal afgelopen maand mail gehad met de volgende tekst; Je krijgt deze email omdat je domeinnaam binnenkort beschikbaar is voor een verlenging. Deze verlenging gaat automatisch, JE HOEFT HIER NIETS VOOR TE DOEN. Ook heb ik nooit een bevestiging gehad van de opzegging, wat wettelijk hoort! Ik heb maar een niet commerciële hobbysite en ik word nu gechanteerd om snel 100€ over te maken anders is mijn domeinnaam weg. Dit is veel geld bij een hobby!
donderdag 4 augustus 2016
de Goede
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Prima hosting provider. Je krijgt het meest voor weinig geld. Bij andere providers betaal je vaak meer en krijg je minder.
maandag 25 juli 2016
Lieshout
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Doorgaans zeer goed tevreden, maar kom door eigen digibeetischme nog wel eens in de problemen.
maandag 11 juli 2016
van der Scheer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Inmiddels 3 websites gehost bij Mijndomein. Ondersteuning bij problemen vrijwel direct en adequaat. Prima.
woensdag 6 juli 2016
Brok
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Beveel regelmatig mijn klanten Mijndomein aan om de prijs €39,- voor een volledige domeinhosting met webruimte en mail. Geen verborgen regels geen extra betalingen voor bv backup of terugplaatsing van de backup. Domeinhosting die je geeft wat aan de voorkant staat vermeld duidelijk en overzichtelijk.Een prima helpdesk services
woensdag 6 juli 2016
Westerhof
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
We liepen bij het bouwen van onze webwinkel tegen een probleem aan en hebben daarom een mailtje naar de helpdesk van Mijndomein gestuurd. Na een snel en deskundig antwoord hadden we het probleem is 5 minuten opgelost! Super!
maandag 27 juni 2016
van Rooij
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer positief. Problemen worden pro actief behandeld. Aanrader!
vrijdag 10 juni 2016
Dragt
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Geweldige service en het contact met medewerkers verliep uiterst prettig. Duidelijke en heldere antwoorden op mijn vragen.
vrijdag 10 juni 2016
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Uitstekend en snel geholpen bij de installatie van WP
woensdag 8 juni 2016
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De aanvraag en installatie van een SSL-certificaat verliep zéér moeizaam. "foutjes" van de provider. Het lastigste is, dat communicatie uitsluitend via een #ticket gaat. Dat maakt het verloop traag. Vaak wordt een deel van de vraag beantwoord. Uiteindelijk zéér goed geholpen door Peter! Dat is een medewerker die mee denkt en bereidt is om écht te helpen! Om dié reden ook deze reactie. Waren ze allemaal maar zo!
zaterdag 4 juni 2016
Damhuis
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Steeds vaker moet je kennis hebben van IT en zo ook nu dachten wij. Maar nee, met de helpdesk van MijnDomein zijn we opnieuw prima geholpen bij een probleem met aanmaken van e-mailadressen en lege schermen. Opgelost per e-mail contacten en dat is nog eens bijzonder, geen telefonische helpdesk functie en toch prima opgelost. Complimenten!
dinsdag 24 mei 2016
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb in 2014 mijndomein opgezegd omdat ik had geen gebruik voor die domein. 2015 kreeg ik een factuur om het nog een keer te betalen. Gebeld naar het contact nummer van mijndomein zonder geluk, omdat niemand neem het nooit op. Dus ik heb alweer betaald en opgezegd in february van 2015. Nu in 2016 krijg ik nog een factuur om nog een jaar te betalen... Gebeld en als in 2015 niemand neem het op, dus gemaild waar het hulp was slecth een vaag. Na dat ik heb alles aan hun uitgelegd en voor antworden gevraagd, ze zeggen niks dan dat ik moet betalen iets dat ik gebruik niet meer en heb opgezegd in 2014
zondag 8 mei 2016
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Snelle, vriendelijke respons. Ook al geven ze je soms iets te makkelijk een link die dan net niet je probleem oplost, reageren ze vlot en vrolijk op je follow-up vragen. Prettig en benaderbaar. Met name vlot en vriendelijk.
zondag 1 mei 2016
wabeke
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goede kwaliteit voor weinig. Alleen vond ik het jammer dat de helpdesk niet telefonisch bereikbaar is. Totdat ik een echt probleem had. Melding via website was binnen 25 minuten opgelost terwijl je bij sommigen providers dit alleen al aan wachttijd aan de telefoon kwijt bent.
woensdag 27 april 2016
Kling
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
zeer slechte ervaring met mijn domein, kan er gewoon nooit in, ww werkt niet 2x aanvragen lig je er gewoon weer 15 minuten uit, nieuw ww aanvragen werkt ook niet 10 minuten is bij mijn domein een uur, moet je weer opnieuw aanvragen, hier kun je gewoon niet mee werken WAARDELOOS geen helpdesk, ZEER SLECHT NIEUW KLANTEN NIET DOEN
zondag 24 april 2016
raaijmakers
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer slechte service. Kan geen mail ontvangen en na 48 uur heeft Mijn Domein nog steeds niets opgelost en laat ook niets horen.
zondag 17 april 2016
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben nu een week klant bij Mijndomein. Vanaf dag 1 alleen maar ellende. De support is traag, onbehulpzaam en leest gewoon niet goed. Door geklungel bij Mijndomein staat mijn website na bijna een week nog steeds niet online. Absolute afrader. Nog een nadeel: ze hebben geen plesk / directadmin functie. Kies een dus een andere hostinpartij!
vrijdag 15 april 2016
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Een grote puinhoop bij mijndomein. Ik ben al een week bezig om een verhuiscode te krijgen die werkt. Niets is er mogelijk die meiden die daar zitten hebben overal verstand van maar niet van Webhosting.Durven nog te vragen of ik tevreden ben. Gooien alles door elkaar.Wat is er makkelijker dan op één knop te drukken om een verhuiscode te versturen .nee dát lukt nog niet ´ze krijgen nu van mij iedere dag een factuur van 1000 euro waarvoor ik ze gewaarschuwd heb. Ik betaal hier voor mijn diensten ,dan mag ik ook wat verwachten. Paul Venhorst
donderdag 14 april 2016
Venhorst
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Waardeloos bedrijf omdat: je komt niet van ze af opzeggen werkt niet..Hosting een drama een bandbreedte van een 56K modem, Helpdesk met zeer jonge onkundige medewerkers.Problemen worden niet of nauwelijks opgelost.. Op ingewikkelde vragen wordt helemaal niet op gereageerd.. Blij dat ik vanaf ben en nooit meer MIJNDOMEIN
dinsdag 12 april 2016
Van Zwoeren
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De volgende reactie plaats ik op meerdere beoordelingsites. Niet omdat ik er wat voor krijg, maar om wat ik er allemaal al voor gekregen heb, namelijk… Zeer snelle en vriendelijke respons, tot nu toe, altijd leidend tot een oplossing, waarbij men soms tot ver buiten “het boekje” ging om mij te helpen. Ik gebruik al jaren de websitemaker, voor mijn 2 websites (www.dmmgm.nl en www.frangokastello-artemis.com), die nog steeds doorontwikkeld wordt. Als iets even niet bleek te kunnen, dan schreven de vriendelijke medewerkers een stukje “HTML-coding” en losten het op. Ook op mijn dommigheden (bvb aan laten staan van ADBLOCK-plus en Ghostery) werd serieus ingegaan en meegedacht. Ik acht MIJNDOMEIN minstens net zo hoog als provider XS4ALL, ook een nummer 1 op haar gebied… Gewoon SUPER en dus een echte aanrader!!
woensdag 6 april 2016
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na koppeling van mijn website aan mijn domeinnaam werkte mijn mail niet meer. Na diverse pogingen het zelf te herstellen, heb ik mijndomein ingeschakeld. Het heeft enige tijd in beslag genomen (het probleem was iets ingewikkelder dan gedacht), maar mijndomein heeft mijn mail weer aan de praat gekregen. En daar ben ik natuulijk heel erg tevreden over. Bedankt!!
donderdag 31 maart 2016
van der Wielen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben zeer tevreden over MijnDomein, kan altijd terecht met mijn vragen of problemen en word dan na niet te lange tijd fijn geholpen. Wat ik wel jammer vind dat ze tel. niet te bereiken zijn. Maar al met al een fijne webhosting provider. Vriendelijke groet.......Christel
dinsdag 22 maart 2016
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
WAARSCHUWING: mijndomein.nl is de slechtste webhosting provider ooit. Het heeft me twee jaar gekost om van ze af te komen. De enige manier was om de automatische incasso's te laten storneren. Dan nemen ze pas contact met je op. Als je op wilt zeggen, krijg je gewoon geen antwoord! Heb 5 jaar lang een incassobureau achter me aan gehad voor een vordering van 9,80€ mijndomein.nl. Het zijn gewoon boeven! Niet mee in zee gaan dus, want je komt er nooit meer op een normale manier vanaf!
zaterdag 19 maart 2016
Leefers
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na 3 jaar was het voor mijn bedrijf tijd om een nieuwe website te bouwen welke aan alle moderne, en technische, eisen voldoet. Aangezien mijn softwarepakket dit niet kon bieden ben ik bij een online websitebouwer aangekomen, maar wilde ik, door mijn eerdere positieve ervaringende hosting wel bij MijnDomein.nl houden. Voorafgaande aan de doorverwijzing heb ik bij de helpdesk geïnformeerd wat er mogelijk was en hoe dit geregeld kon worden. Zij hebben mij dit binnen een uur geïnformeerd waarna ik de site ben gaan bouwen. Toen deze klaar was heb ik weer contact opgenomen met de helpdesk en hen de gevraagde gegevens doorgegeven. Nog geen uur later kreeg ik van de provider waar de website is ondergebracht al een mailtje dat de doorverwijzing een feit was en draaide mijn site direct onder mijn eigen (domein)naam. Nog geen 2 uur later kreeg ik de eerste boeking via de nieuwe site in mijn mailbox (die nog wel gewoon bij MijnDomein is ondergebracht) ! Kortom, ik ben echt meer dan tevreden met de dienstverlening en de (klanten)service van MijnDomein.nl en wil bij deze Wouter (van de helpdesk) nogmaals heel hartelijk bedanken voor de perfecte ondersteuning bij dit hele proces !
zaterdag 19 maart 2016
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Geen enkele support. Iedere vraag of verzoek wordt beantwoord met de opmerking dat hij is doorgestuurd naar de juiste persoon. Hierna hoor je niets meer. Nu al meerdere keren voorgekomen, ook bij hosting plus pakketten. Geen aanrader dus.
zaterdag 12 maart 2016
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Uitstekend
dinsdag 8 maart 2016
Ajai
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na jarenlang storingsvrij mijn site te draaien bijn Mijndomein.nl nu ineens een vreemde storing. PHP had een update naar een nieuwere versie. Onduidelijk waar het probleem zat, deed zich voor en dan ineens weer niet.. Heel lastig zoeken.. na contact te hebben gehad via Twitter is heel snel het probleem gevonden en opgelost. TOP!
zaterdag 5 maart 2016
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Met het maken van mijn webwinkel ben ik tegen allerlei handelingen aangelopen die voor mij vreemd waren, en waar ik zelf niet goed uitkwam. Keer op keer heb ik van het team van Mijn Domein duidelijke adviezen gekregen, en al was het mij nog niet helder, of kreeg ik het zelf niet voor elkaar, dan werd ik hierin ondersteund, of loste zij de sitatie voor mij op. Fijn om te ervaren dat ze veel geduld met mij hadden, en keer met de antwoorden via de mail klaar stonden. Kortom, goede service, heldere uitleg, en voor een leek als mij op dit gebied, ben ik zeer tevreden over het (bijna) eind resultaat.
vrijdag 4 maart 2016
van de koevering
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Uitstekende service en bereidheid om mee te denken/werken aan oplossingen, zelfs als die voor mijndomein werk opleveren waar geen opbrengsten tegenover staan. Chapeau!
vrijdag 4 maart 2016
de Haas van Dorsser
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Probeer al ruim 2 uur in te loggen op de website, maar het schijnt dat ze het niet helemaal begrijpen. Ik moet telkens een antwoord geven op een vraag d.m.v. nieuw ticket te maken (kan immers niet inloggen) want als je reageert via email komt er helemaal geen reactie meer. Je stelt dan de vraag of ze voor je een database kunnen aanmaken, dus stel een 2de vraag in hetzelfde ticket, en toen begrepen ze het niet meer :(
dinsdag 23 februari 2016
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zolang je geen problemen hebt, is MijnDomein prima. Maar als het mis gaat, is hulp ver te zoeken. Je probleem wordt simpel afgevinkt, en iedereen gaat weer verder. Ik verbaas me over mensen die hier spreken over de telefonische hulpdienst, want die bestaat helemaal niet meer! MijnDomein heeft mij diep teleurgesteld. Het bedrijf laat trouwe klanten volledig zakken!
vrijdag 19 februari 2016
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goed en snel in het reageren op een vraag
dinsdag 9 februari 2016
van den Heuvel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Indien er Problemen zijn met mijn Website, worden deze binnen no-time opgelost door de mensen van MijnDomein. De telefonische Service behoort, naar mijn mening, tot de betere. Ja, gewoon goed.
maandag 8 februari 2016
Vervloet
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.
Richtlijnen reviews op webhosters.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Mijndomein? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met de richtlijnen en het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar:

Webhosting

Webhosting

€ 5,00 /maand
  • Opslag: 20 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • SSL: Ja

Webhosting nu voor €10 per jaar (het eerste jaar)

Domeinnaam

.NL domeinnaam

€ 9,00 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • Whois Privacy: Nee

Registreer nu je eigen .nl domeinnaam al v.a. €1 (het eerste jaar)!

E-mail

€ 20,00 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • Whois Privacy: Nee

Registreer nu je eigen domeinnaam al v.a. €1 (het eerste jaar)!