mijndomein

3,5 / 5 747 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Actie!

Domeinnaam vanaf €0,10 per maand + gratis pakket naar keuze.

Bedrijfsgegevens

  • 45 Werknemers
  • KvK-nummer: 27181493
Openingstijden
  • ma-vrij: 08:00-22:00
Website screenshot Mijndomein

Overall score

3,5 / 5 747 ervaringen

Totaal (747)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (13)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Mijndomein
Webhoster Mijndomein is opgericht in 2003, gevestigd in Lelystad en bedient momenteel ruim 200 duizend klanten. Webhosting bij Mijndomein is beschikbaar in één standaard hosting pakket, dit is een 20 GB pakket met onbeperkte dataverkeer (fair use). De prijs hiervan is €5 per maand met een korting voor het eerste jaar.

Klanten kunnen bij Mijndomein ook terecht voor de Websitemaker en Webwinkel diensten. Naast webhosting en domeinen is Mijndomein ook bekend als auto lease bedrijf, meer dan 1.600 Nederlanders hebben een privé lease auto van Mijndomein.

Ervaringen en klachten over Mijndomein
We ontvangen graag je ervaring met Mijndomein webhosting in een review. Goede en ook slechte punten helpen andere gebruikers bij hun keuze voor webhosting. Denk bij het schrijven van je review aan de specifieke hosting of domein producten die je hebt gebruikt en hoe je de klantenservice hebt ervaren.

Ervaringen 747 op 15 pagina's

Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
zeer slechte ervaring met mijn domein, kan er gewoon nooit in, ww werkt niet 2x aanvragen lig je er gewoon weer 15 minuten uit, nieuw ww aanvragen werkt ook niet 10 minuten is bij mijn domein een uur, moet je weer opnieuw aanvragen, hier kun je gewoon niet mee werken WAARDELOOS geen helpdesk, ZEER SLECHT NIEUW KLANTEN NIET DOEN
zondag 24 april 2016
raaijmakers
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer slechte service. Kan geen mail ontvangen en na 48 uur heeft Mijn Domein nog steeds niets opgelost en laat ook niets horen.
zondag 17 april 2016
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben nu een week klant bij Mijndomein. Vanaf dag 1 alleen maar ellende. De support is traag, onbehulpzaam en leest gewoon niet goed. Door geklungel bij Mijndomein staat mijn website na bijna een week nog steeds niet online. Absolute afrader. Nog een nadeel: ze hebben geen plesk / directadmin functie. Kies een dus een andere hostinpartij!
vrijdag 15 april 2016
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Een grote puinhoop bij mijndomein. Ik ben al een week bezig om een verhuiscode te krijgen die werkt. Niets is er mogelijk die meiden die daar zitten hebben overal verstand van maar niet van Webhosting.Durven nog te vragen of ik tevreden ben. Gooien alles door elkaar.Wat is er makkelijker dan op één knop te drukken om een verhuiscode te versturen .nee dát lukt nog niet ´ze krijgen nu van mij iedere dag een factuur van 1000 euro waarvoor ik ze gewaarschuwd heb. Ik betaal hier voor mijn diensten ,dan mag ik ook wat verwachten. Paul Venhorst
donderdag 14 april 2016
Venhorst
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Waardeloos bedrijf omdat: je komt niet van ze af opzeggen werkt niet..Hosting een drama een bandbreedte van een 56K modem, Helpdesk met zeer jonge onkundige medewerkers.Problemen worden niet of nauwelijks opgelost.. Op ingewikkelde vragen wordt helemaal niet op gereageerd.. Blij dat ik vanaf ben en nooit meer MIJNDOMEIN
dinsdag 12 april 2016
Van Zwoeren
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De volgende reactie plaats ik op meerdere beoordelingsites. Niet omdat ik er wat voor krijg, maar om wat ik er allemaal al voor gekregen heb, namelijk… Zeer snelle en vriendelijke respons, tot nu toe, altijd leidend tot een oplossing, waarbij men soms tot ver buiten “het boekje” ging om mij te helpen. Ik gebruik al jaren de websitemaker, voor mijn 2 websites (www.dmmgm.nl en www.frangokastello-artemis.com), die nog steeds doorontwikkeld wordt. Als iets even niet bleek te kunnen, dan schreven de vriendelijke medewerkers een stukje “HTML-coding” en losten het op. Ook op mijn dommigheden (bvb aan laten staan van ADBLOCK-plus en Ghostery) werd serieus ingegaan en meegedacht. Ik acht MIJNDOMEIN minstens net zo hoog als provider XS4ALL, ook een nummer 1 op haar gebied… Gewoon SUPER en dus een echte aanrader!!
woensdag 6 april 2016
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na koppeling van mijn website aan mijn domeinnaam werkte mijn mail niet meer. Na diverse pogingen het zelf te herstellen, heb ik mijndomein ingeschakeld. Het heeft enige tijd in beslag genomen (het probleem was iets ingewikkelder dan gedacht), maar mijndomein heeft mijn mail weer aan de praat gekregen. En daar ben ik natuulijk heel erg tevreden over. Bedankt!!
donderdag 31 maart 2016
van der Wielen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben zeer tevreden over MijnDomein, kan altijd terecht met mijn vragen of problemen en word dan na niet te lange tijd fijn geholpen. Wat ik wel jammer vind dat ze tel. niet te bereiken zijn. Maar al met al een fijne webhosting provider. Vriendelijke groet.......Christel
dinsdag 22 maart 2016
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
WAARSCHUWING: mijndomein.nl is de slechtste webhosting provider ooit. Het heeft me twee jaar gekost om van ze af te komen. De enige manier was om de automatische incasso's te laten storneren. Dan nemen ze pas contact met je op. Als je op wilt zeggen, krijg je gewoon geen antwoord! Heb 5 jaar lang een incassobureau achter me aan gehad voor een vordering van 9,80€ mijndomein.nl. Het zijn gewoon boeven! Niet mee in zee gaan dus, want je komt er nooit meer op een normale manier vanaf!
zaterdag 19 maart 2016
Leefers
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na 3 jaar was het voor mijn bedrijf tijd om een nieuwe website te bouwen welke aan alle moderne, en technische, eisen voldoet. Aangezien mijn softwarepakket dit niet kon bieden ben ik bij een online websitebouwer aangekomen, maar wilde ik, door mijn eerdere positieve ervaringende hosting wel bij MijnDomein.nl houden. Voorafgaande aan de doorverwijzing heb ik bij de helpdesk geïnformeerd wat er mogelijk was en hoe dit geregeld kon worden. Zij hebben mij dit binnen een uur geïnformeerd waarna ik de site ben gaan bouwen. Toen deze klaar was heb ik weer contact opgenomen met de helpdesk en hen de gevraagde gegevens doorgegeven. Nog geen uur later kreeg ik van de provider waar de website is ondergebracht al een mailtje dat de doorverwijzing een feit was en draaide mijn site direct onder mijn eigen (domein)naam. Nog geen 2 uur later kreeg ik de eerste boeking via de nieuwe site in mijn mailbox (die nog wel gewoon bij MijnDomein is ondergebracht) ! Kortom, ik ben echt meer dan tevreden met de dienstverlening en de (klanten)service van MijnDomein.nl en wil bij deze Wouter (van de helpdesk) nogmaals heel hartelijk bedanken voor de perfecte ondersteuning bij dit hele proces !
zaterdag 19 maart 2016
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Geen enkele support. Iedere vraag of verzoek wordt beantwoord met de opmerking dat hij is doorgestuurd naar de juiste persoon. Hierna hoor je niets meer. Nu al meerdere keren voorgekomen, ook bij hosting plus pakketten. Geen aanrader dus.
zaterdag 12 maart 2016
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Uitstekend
dinsdag 8 maart 2016
Ajai
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na jarenlang storingsvrij mijn site te draaien bijn Mijndomein.nl nu ineens een vreemde storing. PHP had een update naar een nieuwere versie. Onduidelijk waar het probleem zat, deed zich voor en dan ineens weer niet.. Heel lastig zoeken.. na contact te hebben gehad via Twitter is heel snel het probleem gevonden en opgelost. TOP!
zaterdag 5 maart 2016
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Met het maken van mijn webwinkel ben ik tegen allerlei handelingen aangelopen die voor mij vreemd waren, en waar ik zelf niet goed uitkwam. Keer op keer heb ik van het team van Mijn Domein duidelijke adviezen gekregen, en al was het mij nog niet helder, of kreeg ik het zelf niet voor elkaar, dan werd ik hierin ondersteund, of loste zij de sitatie voor mij op. Fijn om te ervaren dat ze veel geduld met mij hadden, en keer met de antwoorden via de mail klaar stonden. Kortom, goede service, heldere uitleg, en voor een leek als mij op dit gebied, ben ik zeer tevreden over het (bijna) eind resultaat.
vrijdag 4 maart 2016
van de koevering
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Uitstekende service en bereidheid om mee te denken/werken aan oplossingen, zelfs als die voor mijndomein werk opleveren waar geen opbrengsten tegenover staan. Chapeau!
vrijdag 4 maart 2016
de Haas van Dorsser
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Probeer al ruim 2 uur in te loggen op de website, maar het schijnt dat ze het niet helemaal begrijpen. Ik moet telkens een antwoord geven op een vraag d.m.v. nieuw ticket te maken (kan immers niet inloggen) want als je reageert via email komt er helemaal geen reactie meer. Je stelt dan de vraag of ze voor je een database kunnen aanmaken, dus stel een 2de vraag in hetzelfde ticket, en toen begrepen ze het niet meer :(
dinsdag 23 februari 2016
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zolang je geen problemen hebt, is MijnDomein prima. Maar als het mis gaat, is hulp ver te zoeken. Je probleem wordt simpel afgevinkt, en iedereen gaat weer verder. Ik verbaas me over mensen die hier spreken over de telefonische hulpdienst, want die bestaat helemaal niet meer! MijnDomein heeft mij diep teleurgesteld. Het bedrijf laat trouwe klanten volledig zakken!
vrijdag 19 februari 2016
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goed en snel in het reageren op een vraag
dinsdag 9 februari 2016
van den Heuvel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Indien er Problemen zijn met mijn Website, worden deze binnen no-time opgelost door de mensen van MijnDomein. De telefonische Service behoort, naar mijn mening, tot de betere. Ja, gewoon goed.
maandag 8 februari 2016
Vervloet
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben nu een jaar of 10 klant en heb al die tijd maar 1 ding negatief meegemaakt. Voor de rest zijn er altijd positieve dingen te melden, de pagina waar eventuele problemen tot op detail uitgelegd worden zodat je zelf kunt oplossen. Mocht het niet lukken is er een uiterst kundig panel aan techneuten die je zeer vriendelijke en bedreven helpen. Voor mij geen ander meer.
vrijdag 5 februari 2016
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Problemen na gewenste update van Wordpress uitstekend verholpen door helpdesk van Mijn Domein. Tevens goede suggesties voor verdere verbetering.
woensdag 3 februari 2016
Staal
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goede service; betrouwbaar; goede voorlichting en advies met betrekking tot veranderingen.
zondag 31 januari 2016
de Hamer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Tevreden ! Bij problemen reageert de helpdesk meestal snel en vakkundig. Wel kan het zijn dat dit pas de volgende dag is, maar zelf kreeg ik onlangs ook terugkoppeling in het weekend en dat is toch wel heel prettig. Telefonisch contact als het wenselijk is zou mogelijk moeten zijn, men zou daartoe een tarifering kunnen hanteren om dingen wellicht direct te kunnen bekijken als het echt heel snel moet.
dinsdag 26 januari 2016
Das
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heb een webhostingplus pakket bij mijndomein, na het installeren van Joomla waren alle geuploade bestanden verdwenen, een backup terug zetten mocht niet baten. Daarna geprobeerd oplossing te krijgen samen met hulpteam mijndomein, helaas, wat een slechte service ! Je mag blij zijn als je vraag beantwoord word. Veel beter een webhosting provider nemen welke ook een telefonische hulpdesk heeft, mijndomein stelt zwaar teleur, heb externe hulp moeten inschakelen om probleem op te lossen, mijndomein kon/wilde het niet.
maandag 25 januari 2016
Janssen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Op een zondag heb ik besloten mijn webpagina een andere naam te geven. Zelfs op zondag heeft Mijndomein me geholpen, via email en hebben we samen mijn webpagina omgezet ! www.animals-rip.nl ECHT TOP !! zeker op een zondag !!!
dinsdag 12 januari 2016
van Gaal
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben heeeel tevreden,als je vragen hebt wordt heel goed beantwoord
maandag 11 januari 2016
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij hosten hier al langere tijd enkele sites en in het algemeen ervaren we weinig problemen/storingen. Als je een keer wat hebt is het van belang dat je duidelijk communiceert want daar is snel een misstap gemaakt. Maar voor deze prijs kan je ook geen een op een-relatie verwachten.
woensdag 6 januari 2016
Wissink
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goede prijs - kwaliteit verhouding. Accurate helpdesk als je er even niet uitkomt!
maandag 4 januari 2016
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De keren dat ik ze nodig had altijd snel en goed geholpen.
zaterdag 2 januari 2016
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Op mijn vragen werd er (ongeacht tijdstip en dag) adequaat en duidelijk gereageerd. Ook als ik het antwoord niet helemaal begreep en bleef doorvragen werd er uitermate correct en servicegericht gereageerd. Hierdoor kon ik lekkeer aan mijn website blijven werken. Ik ben aangenaam verrast!
zondag 27 december 2015
van gent
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na ontvangst van een factuur besloot ik een van mijn domeinnamen op te heffen. De factuur kon direct aangepast worden. Uitstekende klantenservice dus!
donderdag 24 december 2015
Rademakers
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Gewoon goed. Al vele jaren ervaring met goede ondersteuning.
dinsdag 22 december 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn probleem was (en is) het installeren van mijn domein account op mijn mobiele LG telefoontje. Het lukt niet, na invullen van alle gewenste parameters. Met de 'support' desk van Mijn Domein kan je alleen chatten. Hopenloos! 4 of 5 chatcontacten gehad. Ze zijn denk ik met 5 of zo chats tegelijk bezig en verwijzen alleen naar web sites e.d. En vervolgens sluiten ze af met: "Wij hopen dat je probleem nu is opgelost en wensen je een fijne dag toe. Ten hemel schreiend! In plaats dat je even met ze kan bellen en snel door het programma kan wandelen. Mijn Domein....Mijn advies is: "NIET DOEN"
dinsdag 22 december 2015
van Grol
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Waarschuwing: blijf weg bij MijnDomein.nl! Ik werk als (professioneel) webdesigner sinds 2005 en heb via mijn klanten al diverse hosters/ISP's de revue zien passeren. (de meesten bestaan vaak al niet meer.. logisch) Mijndomein.nl is er zo een die op basis van mijn ervaringen met andere hosters héél hoog op mijn lijstje 'DRAMA-hoster' staat. Mijndomein.nl is gewoonweg één groot drama: mijndomein.nl is zelfs een van de slechtste hosters die ik ooit ben tegengekomen in mijn lange loopbaan. Die ene ster die ik moest geven is eigenlijk al te veel ( iemand anders schreef het ook al) vijf negatieve sterren was beter geweest. Wil jij (ook) veel kopzorgen hebben en een hoster die geen moer om z'n klanten geeft? Kies dan voor Mijndomein.nl dan heb jij ook slapeloze nachten en véle frustraties!!!
maandag 21 december 2015
Sanders
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
zelfs deze ster is al teveel, ze zijn schijnbaar te snel gegroeid met te weinig personeel, technische problemen oplossen word moeilijk, ik heb meerdere website,s via mijndomein, de meeste redelijk snel,en bijna altijd online, alleen met de laatste wil het echt niet vlotten, eerst dagen 503 error, soms even goed dan weer fout, bij een restore code 503 gekregen en website 4 dagen offline , nu weer zeer trage verbinding en 503 error, alweer 32 uur geleden een ticket aangemaakt maar inhoudelijk is er wegens drukte nog niet eens naar gekeken. tickets worden zonder oplossing bij elkaar gevoegd, en wel op die manier dat ik weer achterin de rij moet gaan staan. het heeft mij 100 euro gekost, en een mega hoeveelheid aan stres en allende. op de vraag of en waarom mijn site niet kan verhuizen naar een andere server krijg ik al een maand gewoon geen antwoord. al met al een bedrijf geworden met een hoog arogantie gehalte, te weinig technisch personeel, en als u een website wilt die online moet zijn heeft u hier niks te zoeken.
woensdag 16 december 2015
mannekes
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij zijn al jaren klant en zijn onlangs overgestapt op webhosting plus. Wat een spijt, er is echt iets mis met de servers. Steeds errors, 503 misconfiguratie en vandaag ligt de site er voor de zoveelste keer een dag uit. Klaar, verhuizen dus!
zaterdag 12 december 2015
Huizen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik maakte gebruik van een actie die door een misklik van mij niet door kon gaan. Ik nam contact op met support afdeling waarna ik alsnog van de actie gebruik kon maken. Dat is echte klanten service!
donderdag 10 december 2015
Falentijn
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb jarenlang gebruikt gemaakt van de diensten van mijndomein maar na een aantal contacten met de support afdeling heb ik alle diensten die ik afnam verhuisd naar een andere isp. Het niet willen helpen van klanten en alleen maar beschuldigingen afvuren dat je niet luistert en niet heb gedaan wat ze aangeven is te gek voor woorden.
maandag 7 december 2015
Velthuijsen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Snelle servicerespons
maandag 16 november 2015
van Waard
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Dit bedrijf had beter MijnFrustratie.nl kunnen heten! Anno 2015 bestaat het nog steeds, een helpdesk zonder chat functie of telefonisch contact. Hun website dateert ook nog uit 1998 (zegt eigenlijk al genoeg) en is heel inefficient. Werknemers hebben geen hart voor de zaak en reageren gewoonweg heel laat of niet, kan ze blijkbaar niets schelen of ze een klant meer of minder hebben. Wil je meer kopzorgen dan je al hebt? Meld je dan zeker aan bij MijnDomein.nl Om te janken....
vrijdag 13 november 2015
Achterberg
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Extreem slechte service! Hele dag de site al offline doordat er iets op hun server niet goed zit na de overstap naar het duurste pakket. En vervolgens hoor je de hele dag niks meer van de helpdesk. Helemaal K*T
maandag 2 november 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Gewoon goede hosting zonder flauwekul en goed en snel advies.
dinsdag 27 oktober 2015
Huisman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
slechte en extreem onvriendelijke klantenservice. Vragen worden niet beantwoord. Veel problemen met de opzegging. Ik denk dat de positieve reviews voor een groot deel door het bedrijf zelf worden geschreven. NIET DOEN!
dinsdag 27 oktober 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Bar slechte ervaring. Opzeggingen worden niet verwerkt. In 1 week tijd heb ik nu 17 pagina's A4 uitgeprint met mijn e_mails en hun antwoorden. Die antwoorden gaan of niet over mijn opzeggingen uit het verleden, of ik schiet niets met die antwoorden op. Zij geven geen adres af, geen telefoonnummer. Alleen een helpdesk waar je niets mee opschiet. Waardeloos bedrijf
dinsdag 13 oktober 2015
Visser
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Verhuizing van een domein is prima opgelost.
zondag 4 oktober 2015
van der Zon
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na een melding ontvang je zeer snel een reactie en oplossing.
donderdag 1 oktober 2015
Bruggeman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goede service bij vragen. Snel en gemakkelijk nieuwe domeinnamen registreren.
maandag 28 september 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heb websites altijd goed in de lucht gehad, en zijn snel gebleven. Snel updates en upgrades. Goed aanbod. Goede prijzen. Goed bereikbaar en zeer behulpzaam.
maandag 14 september 2015
wahlen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Snel, doeltreffend, professioneel en vriendelijk. Een bedrijf waar je op kan rekenen.
zaterdag 12 september 2015
Sylvain
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De medewerkers van de help-desk reageren uitermate adequaat indien zich eens in de zoveel jaren een probleem aandient. In dit geval door het installeren van de nieuwe OS-update.
zondag 6 september 2015
Krosse
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Mijndomein? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met de richtlijnen en het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar:

Webhosting

Webhosting

€ 5,00 /maand
  • Opslag: 20 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • SSL: Ja

Webhosting nu voor €10 per jaar (het eerste jaar)

Domeinnaam

.NL domeinnaam

€ 9,00 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • Whois Privacy: Nee

Registreer nu je eigen .nl domeinnaam al v.a. €1 (het eerste jaar)!

E-mail

€ 20,00 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • Whois Privacy: Nee

Registreer nu je eigen domeinnaam al v.a. €1 (het eerste jaar)!