Protagonist

2,6 / 5 208 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • 10 Werknemers
  • KvK-nummer: 24303167
Openingstijden
  • ma-do: 09:00-17:30
  • vrij: 09:00-16:30

Review score

2,6 / 5 208 ervaringen

Totaal (208)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (9)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Protagonist
Protagonist is een internet bureau gevestigd in Rotterdam met 10 medewerkers en ruim 35 duizend klanten. Het bedrijf dat sinds 1999 actief heeft als slogan ‘zorgeloos in de cloud’ wat gelijk duidt op het bredere scala aan cloud-diensten dan enkel webhosting. Bekende klanten van Protagonist zijn onder meer Ajax, HERAS en KLM. Protagonist is onder deel van de hostinggroep Tech.one

Naast drie soorten webhosting zien we dat Protagonist ook aanbiedt: Webdesign, Webshop en clouddiensten als SEO, Hosted Exchange en Online Back-up.
Shared hosting is beschikbaar bij Protagonist vanaf €5,95 per maand voor het Starter pakket.

Protagonist heeft inmiddels meer dan 250 reviews op webhosters.nl waarvan het overgrote deel positief is en ze daarmee dus ook goed scoren op onze vergelijkingswebsite.

Protagonist ervaringen en klachten
Deel een persoonlijke ervaring met Protagonist via onze review pagina. Het is mogelijk zowel positieve ervaringen als negatieve ervaringen en klachten achter te laten. Is de shared hosting wel echt zo snel als wordt beweerd en is de klantenservice daadwerkelijk goed bereikbaar en deskundig?

Ervaringen 208 op 5 pagina's

Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Prof. team van it-ers. Staat altijd klaar om te helpen. Wat betreft beveiliging hebben wij nog nooit een hack etc meegemaakt. Kortom tevreden. Verbeterpuntje: zondag niet beschikbaar ivm mogelijke storingen. Als webshophouder is dit wel belangrijk.
zondag 27 juli 2014
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Op iedere vraag of probleem naar de support afdeling wordt snel en adequaat gereageerd. Vandaag nog werd binnen 2 minuten na mijn mail verzoek een probleem opgelost. Klasse.
woensdag 23 juli 2014
van Niedek
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Prettige hoster. Denk met je mee en biedt voor iedere behoefte wel een passend hostingpakket.
vrijdag 18 juli 2014
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al meer dan 5 jaar ben ik tevreden klant bij Protagonist. De techniek heeft mij nooit in de steek gelaten. En wanneer ik iets wil aanpassen, uitbreiden of stopzetten, dan gaat dat altijd in één keer goed en vlot. Van elke stap die gezet is wordt ik op de hoogte gehouden. Niets dan lof voor de service van Protagonist
woensdag 16 juli 2014
Kortleever
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Waadeloos bedrijf. Ik heb een opzegging opgestuurd, zij zeggen dat ze deze niet kunnen vinden. Ondanks het feit dat ik hier ook voorgaande het opsturen van de opzegging nog contact met hun over heb gehad, er duidelijk na te gaan is dat de website al een paar jaar niet meer gebruik krijg toch herinneringen en wordt ik gedreigd met incasso. Totaal geen bereidwilligheid om het netjes en klantvriendelijk op te lossen. M.a.w., zolang je klant bent zijn ze wel aardig, maar anders ronduit onklantvriendelijk.
dinsdag 1 juli 2014
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Buiten het feit dat de website met enige regelmaat hapert of kort uit de lucht is, blijkt de arrogantie van protagonist met name uit hun opstellen bij een echt probleem. Onze site werd platgelegd vanwege een melding over een virus dat er aanwezig zou zijn. De rechten op de website werden geblokkeerd en met heel veel moeite en na vele dagen konden we eindelijk erin. Toen bleek er helemaal geen virus te zijn. De melding was fake. Protagonist heeft dus klakkeloos een melding overgenomen van een partij die ze niet kennen. Gevolg is dat wij niet enkel de website down hadden gedurende 3 dagen, maar dat we ook kosten hebben moeten maken voor het herstel. Dit ook aangemeld bij Protagonist, maar de heren zijn te arrogant om zelfs maar te reageren, laat staan dat ze erkennen dat er een fout is gemaakt.
maandag 9 juni 2014
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zolang de site werkt, is het prima. In de afgelopen vijf jaren echter enkele keren een beroep moeten doen op de 'support' van Protagonist. Iedere keer is de ervaring dezelfde: trage ongeinteresseerde afhandeling, en weinig klantbegrip. Tijd voor ons om te gaan switchen, maar ook daarbij werpt Protagonist tot op heden allerlei vage drempels op...
donderdag 5 juni 2014
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Eind oktober heb ik met een collega contact gehad met Protagonist omdat wij de webhosting willen stopzetten. Er werd ons een brief toegestuurd welke wij moesten ondertekenen en opsturen en wij zouden hierna geen klant meer zijn. Deze brief heb ik halverwege november opgestuurd en wij dachten dat alles wel zou kloppen. Nu hebben wij in januari een factuur ontvangen voor 2014, gelijk gebeld en er werd ons gezegd dat het af en toe voorkomt dat de post niet goed wordt verwerkt bij hen en dat wij niet hoefden te betalen. Een maand later kregen wij een betalingsherinnering, contact opgenomen en toen kregen wij te horen dat wij moesten betalen! Uiteraard hebben wij niet betaald en zouden wij teruggebeld worden met uitleg. Wij zijn nooit teruggebeld. Het is nu april en we moeten binnen 5 werkdagen de factuur betalen. Ik heb zojuist gebeld naar de administratieafdeling en kreeg iemand van de helpdesk aan de lijn, die mij vrolijk vertelde dat de administratieafdeling niet aanwezig is op vrijdagen en ik pas maandag kan terugbellen. Wel wist hij te vertellen dat wij in hun systeem staan als niet meer bestaand bedrijf. Dit is een zeer slechte gang van zaken. Ze geven tegenstrijdige informatie en zijn totaal niet behulpzaam. Ik zou niet in zee met deze mensen gaan.
vrijdag 11 april 2014
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Krappe openingstijden van de support. Support zelf was binnen die uren wel goed bereikbaar. Niet veel downtime. Wegverhuizen werd bemoeilijkt met bureaucratische formulieren. (Dat moest ineens per post, welkom in 2014!) Ze weigerden in eerste instantie ook om de verhuiscodes te geven. Ik zou deze host niet aanraden.
dinsdag 4 februari 2014
van Berkel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heel lang heb ik ze gewaardeerd met 5 sterren bij mensen in mijn omgeving. Ik heb er websites aangemeld voor 4 bedrijven. Wat alleen tegenwoordig wel erg jammer is, is dat met name de technische support afdeling nooit echt luistert naar wat je te melden hebt. Zo gebeurt het geregeld wanneer je een vraag stelt dat je dan een antwoord krijgt met van alles en nog wat aan uitleg maar dat de kern van de vraag volledig word overgeslagen en je dus nog steeds met dezelfde vraag blijft zitten. De kwaliteit van de hosting is nog steeds zeer goed en ook de support is op zich prima maar het zou Protagonist sieren wat meer te luisteren naar de wensen van de klant alvorens ze allerlei dingen automatisch instellen.
woensdag 17 april 2013
van den Ban
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
altijd snelle antwoorden en oplossingen.
dinsdag 16 april 2013
van Otten
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds 2000 klant van Protagonist met verschillende websites. In al die jaren is het zelden voorgekomen dat de sites of mailaccounts onbereikbaar waren. En dan was het van zeer korte duur. De telefonische en e-mailbereikbaarheid en respons op vragen en helpkwesties (b.v. betreffende aanpassen scripts in verband met upgrade van de software op de servers) is verbazingwekkend snel en adequaat. Alleen maar lof over deze provider.
dinsdag 9 april 2013
Makaske
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Protagonist zorgt er altijd supersnel voor dat problemen opgelost worden. Echt heel fijn!
vrijdag 22 maart 2013
van Meel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Het leuke aan Protagonist is dat je een webhoster kiest maar ze ondersteunen je ook met de software die je op je website zet. Ik heb voor de stamboom op onze website een softwarepakket gekocht dat niet standaard door Protagonist wordt ondersteund. Desondanks ben ik met technische problemen altijd weer keurig en snel op weg geholpen. De service vind ik een zeer prettige ervaring bij Protagonist. Ik blijf me er over verbazen dat ik nog steeds geen afwijzing heb ontvangen in de zin van "dit is uw eigen software, wordt niet door ons ondersteund". Enige minpuntje is dat ik zo heel af en toe tegen een storing oploop (altijd kortdurend maar toch) en dan vind ik het jammer dat ik geen informatie hierover kan vinden op de website van Protagonist. Alles bij elkaar zeer tevreden over Protagonist.
dinsdag 12 februari 2013
Kamer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Altijd goede en snelle service, is in al die jaren dat ik verschillende websites bij ze host op een zeer constant niveau van dienstverlening gebleven.
donderdag 7 februari 2013
van Eldijk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Protagonist is een goede dienstverlening die service hoog in het vaandel heeft staan. Hun klantvriendelijkheid is een voorbeeld voor menig ander bedrijf. Ga zo door.
woensdag 6 februari 2013
Joosten
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na het stellen van een vraag per mail had ik binnen 2 uur een zeer vriendelijk antwoord met een zeer correcte oplossing! Helemaal top!
maandag 3 december 2012
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De communicatie is vriendelijk! Prima service van Protagonist! Wat duurder als de concurrentie maar verder dik in orde!
maandag 3 december 2012
de Ruiter
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na het ontdekken van een probleem met onze website. (Lees: deze was gehackt) heeft de servicedienst van Protagonist dit vakkundig en snel voor ons opgelost ! Wij zijn bijzonder tevreden en willen de servicedienst nogmaals hartelijk danken !
vrijdag 30 november 2012
Eelsing
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Service staat hier hoog in het vaandel, goed geholpen. Ga zo door!
maandag 26 november 2012
Bergraaf
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wat ouder dan gemiddeld, heb ik misschien wat vaker support nodig dan gemiddeld. Al die keren kreeg ik snel, vriendelijk en effectief antwoord op mijn domme vragen. Ik ben zeer tevreden over protagonist. Henk Pfaltzgraff (73)
dinsdag 13 november 2012
pfaltzgraff
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Is uw probleem naar tevredenheid opgelost?: Het probleem is opgelost. Is uw ticket binnen een redelijke termijn beantwoord?: De reactietijd was prima. Bent u vriendelijk te woord gestaan?: Ja, de communicatie was vriendelijk. Ruimte voor eventuele toelichting: Adequaat, correct en snel. Bedankt
maandag 12 november 2012
Muller
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Is uw probleem naar tevredenheid opgelost?: Het probleem is opgelost Is uw ticket binnen een redelijke termijn beantwoord?: De reactietijd was prima Bent u vriendelijk te woord gestaan?: Ja, de communicatie was vriendelijk Ruimte voor eventuele toelichting: Top!!! Binnen een halve dag was "het probleem" verholpen.
woensdag 31 oktober 2012
van Oijen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Bij het opzetten van een PHPBB forum liep ik tegen een foutmelding aan. De mensen van Protagonist hebben mij hier zeer snel mee geholpen en hierdoor heb ik een mooi forum op weten te zetten om onze gasten nog beter te woord te kunnen staan.
maandag 15 oktober 2012
Zwart
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn complimenten. Ik wist niet van het bestaan van Protagonist. Perfect! Binnen enkele minuten was het probleem - (het niet meer kunnen bereiken van een Internetsite) - opgelost
dinsdag 9 oktober 2012
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Topservice, ik ben erg tevreden. Support is proactief en supersnel, helemaal goed!
donderdag 5 juli 2012
Keurhorst
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Geweldige service!! Complimenten voor de goede hulp.
maandag 18 juni 2012
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vriendelijk snel hulpvaardig en goed!
maandag 18 juni 2012
Van doorn
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Net als bij voorgaande vragen erg correct en accuraat geholpen. Wat mij betreft service zoals het hoort (maar helaas niet altijd zo vanzelfsprekend meer is)
maandag 18 juni 2012
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds het begin van het bedrijf, begin jaren 2000, diensten genomen. In 2007 het contract voor domeinnaam en hosting opgezegd. Hiervan is er een bevestiging per mail ontvangen van Protagonist [http://www.protagonist.nl]. Helaas besloot Protagonist om door te blijven facturen voor diensten die opgezegd waren. Van Es gerechtsdeurwaarden en incassobureau [http://www.vanes.nl] werd ingeschakkeld om de vorderingen te incasseren. Meerdere malen verkeerd geinformeerd door de medewerkers van Protagonist met betrekking tot domein en hosting. Na intensief uitzoekwerk is boven water gekomen dat er sprake was van een opzegging die zij niet meer in hun administratie hebben. Bizar voor woorden. De medewerkers waren helaas nooit bereid geweest om dit verder uit te zoeken waardoor dit heeft moeten escaleren. Een escalatie geval is op zich niet erg, kan gebeuren, maar zulke fouten zijn volstrekt onacceptabel. Afspraak op hun kantoor in Rotterdam [Blaak] met een van de directeuren de heer C. Coomans wat uiteindelijk voor meer irritaties zorgde. Een blunder! Hij was niet eens op de hoogte van het dossier, hij heeft niet eens de moeite genomen om dit uit te zoeken en had een houding die helaas in die rol onacceptabel is. Helaas na 3 maanden nog steeds bezig met het afhandelen van de creditnota's in verband met de ten onrechte gefactureerde bedragen. Wij zijn een non profit organisatie waar Protagonist het blijkbaar goed vond om door te blijven factureren ongeacht dat de diensten opgezegd waren. De bevestiging van hun, heeft ook geen toegevoegde waarde dus als u zou willen opzeggen, stuur uw brief aangetekend en per fax. Garantie dat opzeggingen correct verwerkt worden zijn er gewoonweg niet. Het is jammer om te zien hoeveel tijd en energie in dit dossier is gestoken. Online zijn er meerdere recensies terug te vinden over hoe de bedrijven sinds 2003 opereren. Service en hosting is middelmatig en best wel prijzig. Bovendien met een periode van 5 jaar ten onrechte blijven factureren lijkt dit eerder op een bedrijf de box: 'malafide bedrijven' zou passen. Indien u vragen heeft, neem gerust contact met ons op.
vrijdag 25 mei 2012
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb maar 1 keer een vraag hoeven te stellen aan de helpdesk en voordat ik het wist was het al opgelost! Prima service!
woensdag 11 april 2012
Van den Bosch
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vorige week overgestapt naar Protagonist. Website is nu een stuk sneller. Klantenservice erg goed.
zondag 18 maart 2012
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij zijn klant sinds begin 2008 en hebben nooit problemen. De enkele keer dat we een vraag hebben, wordt deze snel en correct afgehandeld.
dinsdag 13 maart 2012
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na een aantal providers te hebben geprobeerd ben ik jaren geleden bij Protagonist terecht gekomen om er nooit meer weg te gaan. Protagonist is zeer professioneel en redelijk geprijsd!
vrijdag 30 december 2011
vv
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De vraag per email is buitengewoon snel (binnen 24 uur) beantwoord. Er is niets vervelender als het wachten op een antwoord. Bij Protagonist gaat dat super snel en kun je zeer snel verder. De klant is immers ongeduldig. Groet Richard van Gessel
vrijdag 30 december 2011
van Gessel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De service is altijd correct, snel en afdoende.
donderdag 29 december 2011
van der Schuren
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Protagonist is een prima provider die al jaren tot volle tevredenheid een aantal domeinen van me host. Protagonist is een aanrader.
maandag 19 december 2011
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Gewoon, snel, vriendelijk, meedenkend, oplossend.
maandag 11 april 2011
Elschot
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al jaren een zeer tevreden klant. Volledig probleemloos. Recent hadden we (voor het eerst) een klein authorisatie-probleempje. Dit werd binnen 2 mailtjes en 10 minuten prima opgelost. Zeer vakkundig en vriendelijk geholpen !
dinsdag 29 maart 2011
Raadtgever
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Een zeer professionele organisatie die zich onderscheid in de volgende aspecten: - Kennisniveau van de medewerkers!!!! - Reactie snelheid van de call afhandeling - Stabiliteit van de servers - Goede kwaliteit/prijs verhouding. Een echte aanrader als u op zoek bent naar een geschikte hosting provider.
maandag 21 maart 2011
van Bergeijk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Altijd correcte en snelle afhandeling. Protagonist is wat betreft kwaliteit-prijs verhouding zeer aanbevelenswaardig. Service perfect! Kan niet beter.
maandag 21 februari 2011
van der Schuren
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zowel zakelijk als particulier ben ik zeer te spreken over Protagonist. Vragen worden zeer snel en adequaat beantwoord. Ik raad Protagonist aan iedereen aan die een eigen website/domein wil. Een grote pluim aan de heren en dames die dit bedrijf maken tot wat het is!
zaterdag 5 februari 2011
Tolsma
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben een fan van Protagonist. Uw medewerkers zijn altijd hartelijk, deskundig en to the point. Ik denk dat Joep van 't Hek zou willen dat ook grote bedrijven een helpdesk hebben met dit niveau. U bent een voorbeeld van hoe het hoort. Geen overbodige franje en gelikte antwoorden, waar je niks voor koopt. Gewoon goed geholpen door aardige mensen.
dinsdag 1 februari 2011
van Schooten
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Uitstekend. Availability meer dan uitstekend. Zeer behulpzaam bij telefonische vragen van de helpdesk en terzake kundig ook voor moeilijke vragen. Goed oplossend vermogen en plezierige sfeer. m vr gr Gerrit
maandag 6 december 2010
Jonge Poerink
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Klasse jongens!! Goed gedaan. Ik en jullie klant mc-depoort zijn zeer tevreden.
maandag 29 november 2010
van Zijtveld
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb vanaf het allereerste moment gebruik gemaakt van jullie expertise. Vaak laat in de avond heen en weer gecorrespondeerd over de problemen die ik (als senior, maar net nog geen digibeet) ondervond. Is misschien wel tien keer gebeurd. En altijd werd mijn probleem snel en met humor opgelost. Bravo, Coert c.s. !!!
maandag 22 november 2010
pfaltzgraff
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De vragen die ik had gesteld waren per mail gesteld en had binnen 1 uur antwoord. Dit is echt super geregeld. Ik ben erg te spreken over de reactie snelheid en kundige antwoorden van protagonist support team.
maandag 22 november 2010
Oppelaar
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De service is goed en de reactie van de support afdeling is snel en met doelgerichte oplossingen. Ga zo door!!!!
maandag 15 november 2010
Lorenzo Matrinez
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik kreeg onmiddellijk reactie op mijn vraag. Ik werd er vriendelijk op gewezen dat ik via het control panel zelf het probleem kon oplossen. Dat was met een paar minuutjes gebeurd. Compliment voor uw uitstekende helpdesk!
vrijdag 12 november 2010
Khouw
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben op alle fronten netjes en snel geholpen. Bedankt!
vrijdag 12 november 2010
ten Zweege
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.
Richtlijnen reviews op webhosters.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Protagonist? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice