Home / Hosting Bedrijven (A tot Z) / Starthosting.nl

Starthosting.nl

3,0 / 5 207 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • KvK-nummer: 34128261
Openingstijden
  • Bedrijf is gestopt
Website screenshot Starthosting.nl

Overall score

3,0 / 5 207 ervaringen

Totaal (207)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (0)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Ervaringen 207 op 21 pagina's

Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zojuist zeer vriendelijk telefonisch geholpen! Ook al heb je het kleinste pakket. Erg Fijn! Ik kan weer zelf aan de slag. Bedankt Yvonne
  • Reactie hierop van: Starthosting.nl
    Beste Mariska,Bedankt voor je positieve review en wat een leuk compliment voor mijn collega Yvonne. Fijn dat je goed geholpen bent en ik geef je compliment door aan haar!Groetjes, Thommas
donderdag 12 januari 2017
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heel goed geholpen door Marco van Starthosting.nl Alle klein en grote problemen wordt in orde gezet. Mijn laste review voor Yourhosting foutief, sorry.
  • Reactie hierop van: Starthosting.nl
    Beste Kevin,Bedankt voor je review.Fijn om te lezen dat je adequaat geholpen bent door mijn collega Marco. Ik geef je complimenten aan hem door, dat zal hij waarderen!Groetjes, Thommas
vrijdag 23 december 2016
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Slechte en onbeleefde klantenservice. Daarnaast zijn al mijn zakelijke emails van de laatste week verwijderd en niet meer terug te krijgen.Starthosting kon hierin niets voor mij betekenen en er was geen backup te bekennen. Later op de dag heb ik ze gevraagd om een deel van de log door te sturen zodat ik alleen de mailadressen kon inzien. Helaas dumpte ze een txt bestand op mijn ftp-server met code waar geen emailadressen in stonden...Absolute geen aanrader en erg klant onvriendelijk!
  • Reactie hierop van: Starthosting.nl
    Beste Lynne,Vervelend om te horen dat u een negatieve ervaring heeft gehad met onze Klantenservice. "Slecht en onbeleefd" is het laatste wat wij willen zijn tijdens telefonisch contact.Het klopt dat wij geen backups maken van e-mailboxen. Wanneer een klant de mail bekijkt op een e-mail cliënt en deze instelt met POP, blijft de mail niet op onze server staan en hebben wij geen mail om te backuppen. Daarnaast verandert de inhoud van een mailbox zo vaak en snel dat een recente backup meestal niet voldoet aan de verwachtingen van de klant.Ik ontvang graag een klantnummer of domeinnaam van u op webcare@starthosting.nl. Wij bekijken graag de situatie nogmaals.Groeten René
maandag 5 september 2016
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Verschrikkelijk bedrijf, pinnen je vast op een eenjarige overeenkomst en verlengen zonder toestemming. Willen niet communiceren en blijven alleen maar facturen sturen terwijl we helemaal niet meer bij hun hosten.
  • Reactie hierop van: Starthosting.nl
    Beste Henri,Vervelend om te horen dat je slechte ervaringen hebt met Starthosting. Ik kijk graag naar de situatie voor je. Stuur je uitgebreide klacht naar webcare@starthosting.nl en ik kijk vervolgens naar de mogelijkheden.Groeten René
woensdag 27 juli 2016
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Verschrikkelijke service. Het is allemaal leuk hoor, zolang je niet weg wilt want dan begint de heisa. Waar ik nu dus al jaaaren mee bezig ben. Ieder jaar weer is er wat. Eerst kon ik me nergens uitschrijven, volgens hun van wel maar de optie zoals zij zeiden stond er 4 jaar geleden niet. Uiteindelijk was ik dus te laat. Met hunzelf communiceren is zinloos want het was alleen via de website mogelijk (ookal vroeg ik hulp in aangezien ik veel in afgelegen gebieden in zuid amerika zat). Het jaar daarop was ik te laat met betalen en kreeg incasso (net bevallen) maar aangezien er gedreigd werd met: we zeggen uw account op dacht ik, mooi, jullie KUNNEN het dus wel. Dus ik betaal de boete en dacht er vanaf te zijn. Jaar daarna werd het weer van mijn rekening af geschreven. totaal onverwacht want ik was toch geroyeerd??? (mail kreeg ik niet want mijn email adres was intussen ook verouderd). Goed, meteen opnieuw alle inlog gegevens opgevraagd (die kreeg ik dan weer wel). Opnieuw paspoort opsturen (ook dubieus tegenwoordig) goed ik kon er weer in en ik het account verwijderen. Dacht ik er mooi vanaf te zijn. Daarom dacht ik dit jaar ook toen ik de herinnering mail kreeg van uw account loopt af: mooi, zijn we er nu van af. Nee hoor. Het werd gewoon weer van mijn rekening gehaald. Bij boze navraag krijg ik een algemene mail hoe ik op kan zeggen. Ja dat weet ik, waarschijnlijk mijn mail niet gelezen want had juist gesteld dat ik dat allemaal al vorig jaar gedaan had. Vervolgens krijg je een nietszeggende mailwisseling met iedere keer andere figuren. Ik raad dus aan nooit nooit nooit een pakket hier te nemen, tenzij je er tot je dood aan vast wilt zitten.
maandag 4 juli 2016
Braaksma
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb een zeer prettig telefonisch gesprek gehad met Stephanie van Polanen. Zij heeft mij stap voor stap geholpen om een email pakket aan te maken. Ze was erg vriendelijk en behulpzaam. Ook heeft Stephanie mij handleidingen email instellen in Outlook gemaild.
  • Reactie hierop van: Starthosting.nl
    Beste Astrid,Bedankt voor je positieve review, ik geef je complimenten door aan mijn collega Stephanie.Groeten René
vrijdag 3 juni 2016
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Op zich vond ik de service erg goed en ook was het eenvoudig om met starthosting in contact te komen. Er wordt snel gereageerd op vragen. Helaas had ik last van erg lange laadtijden van mijn website. Daarom ben ik voor einde contract verhuisd. Uit coulance heeft men een bedrag gecrediteerd.
  • Reactie hierop van: Starthosting.nl
    Beste klant,Bedankt voor je review. Ik vind het jammer om te lezen dat je verhuist door de snelheid van je website. Ik had graag meegekeken naar verbeterpunten voor je websiteprestaties.Wel vind ik het fijn dat je tevreden bent over de geboden service en coulance.Met vriendelijke groet,Thommas
donderdag 26 mei 2016
Oldenkamp
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer vriendelijk en geduldig aan de telefoon geholpen door Stephanie. Ze heeft me, terwijl ik achter de computer zat,fijn geholpen om datgene te veranderen, waarover ik belde
  • Reactie hierop van: Starthosting.nl
    Beste Mirjam,Bedankt voor je leuke en positieve review. Ik geef je complimenten door aan mijn collega Stephanie. Hier is ze heel blij mee!Voor toekomstige serviceverzoeken staan ons team weer graag voor je klaar.Groetjes, Thommas
vrijdag 29 april 2016
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Laatst contact gehad met Starthosting i.v.m. de instellingen op mijn nieuwe iPhone 6 Als leek is het voor mij niet eenvoudig om alles te installeren en vlekkeloos te laten verlopen. Gelukkig is dat met de hulp van Starthosting uitstekend gelukt. Met veel geduld samen alles geïnstalleerd en het gaat allemaal als de brandweer. Dus bel ook voor advies als dat nodig is en net zoals ik gewoon om op 9:30 uur op maandagochtend. Complimenten voor alle kennis !!!
  • Reactie hierop van: Starthosting.nl
    Beste Jan,Bedankt voor je positieve review. Fijn dat we je naar tevredenheid konden helpen met het instellen van de e-mail op de iPhone.Voor toekomstige serviceverzoeken staan ons team weer graag voor je klaar.Groetjes, Thommas
vrijdag 29 april 2016
Blaauw
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had altijd zelf mijn website gebouwd, veel werk, maar nooit problemen gehad. Toen de website voor google moest worden aangepast naar mobielvriendelijke website wist ik niet hoe ik dat moest doen, tot ik ontdekte hoe ik op "mijn website" dit in een paar muisklikken kon realiseren. Bedankt Starthosting!!
  • Reactie hierop van: Starthosting.nl
    Beste Pieter,Bedankt voor je positieve review. Leuk om te lezen dat je met MijnWebsite een goede mobielvriendelijke en Google-gerankte website kunt maken.Wanneer je vragen hebt, kan je ons altijd een e-mailsturen of telefonisch contact opnemen.Met vriendelijke groet,Thommas
zaterdag 2 januari 2016
van den Broek
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Starthosting.nl? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar:

Webhosting

Mijn Website Klein

€ 2,75 /maand
  • Opslag: 2 GB
  • Dataverkeer: 5 GB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Onbekend
  • Verhuisdienst: Onbekend
  • SSL: Nee

Domeinnaam

Mijn E-mail

€ 12,00 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Onbekend
  • DNSSEC: Onbekend
  • Telefoon: Onbekend
  • Verhuisdienst: Onbekend
  • Whois Privacy: Onbekend