Yourhosting

4,2 / 5 3.271 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Actie!

Webhosting eerste 3 maanden € 0,99 per maand!

Bedrijfsgegevens

  • 150 Werknemers
  • KvK-nummer: 34128261
Openingstijden
  • ma-vrij: 09:00-17:00

Overall score

4,2 / 5 3.271 ervaringen

Totaal (3.271)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (723)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Yourhosting

Yourhosting is opgericht in 2001 en sindsdien uitgegroeid tot één van de grootste webhosting bedrijven van Nederland. Het bedrijf heeft meer dan 1,1 miljoen domeinnamen geregistreerd voor haar 160 duizend klanten.

Naast webhosting- en domeindiensten biedt Yourhosting ook diverse andere cloud en IT oplossingen aan. Zo bieden ze Azure cloud diensten aan gericht op grotere zakelijke klanten en ook diensten zoals Office 365 en Acronis Backup Online die ook geschikt zijn voor particulieren en MKB.

Sinds 2018 is Yourhosting onderdeel van TWS waar ook meerdere andere webhosting bedrijven onder vallen.

Yourhosting Ervaringen & Klachten

Heb jij een persoonlijke ervaring dan kun je die delen via Webhosters.nl. We horen het graag als je tevreden bent maar ook klachten over de service van Yourhosting of specifieke producten zijn welkom zodat we een zo volledig mogelijk beeld krijgen over dit bedrijf. Des te meer reviews we kunnen verzamelen des te beter we onze gebruikers kunnen helpen bij het kiezen van het juiste webhosting bedrijf.

SoHosted opgegaan in Yourhosting

SoHosted is onderdeel geworden van Yourhosting.

Ervaringen 3271 op 66 pagina's

te late opzegging registratie domeinnamen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Bij t binnenkomen van factuur voor t nieuwe jaar, realiseerde ik me dat we meer domeinnamen actief hadden dan noodzakelijk. Was zelf wat te laat uit oogpunt van opzegtermijn, maar Argeweb voerde toch uit wat we vroegen. Top-service.
maandag 24 april 2023
Jack
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Positief geluid
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Argeweb heeft snel mijn ticket opgelost over het niet kunnen versturen/ontvangen van zakelijke mail. Deze is behandeld door Wouter en ik vind de accuratesse en de snelheid van de afhandeling van het ticket buitengewoon!😉 De snelheid en het actief meedenken en oplossingsgerichtheid vind ik de moeite waard om daar eens een positieve mail aan te wijden. In deze tijd dat iedereen alleen maar de negatieve zaken benoemd wil ik graag een uitzondering maken om ook eens een positief geluid te laten horen. Ik heb Wouter ook al zelf via het ticket laten weten dat ik er heel blij mee ben maar vind ook dat heel Argeweb dit positieve geluid mag horen. Ik mag hopen dat dit voorbeeld goed doet volgen!
zaterdag 22 april 2023
Jaros Klomp
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
support gebeld ivm naar Google mailadres doorgelinkte mails die niet aankomen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Klant sinds 2008 of een paar jaar langer. Net naar volle tevredenheid geholpen door Mitchel, heel geduldig en heldere uitleg. Ik heb de helpdesk niet vaak nodig, het werkt doorgaans gewoon allemaal, maar nu bleef er wat email hangen ergens, bij Google blijkt, niet bij Yourhosting zelf. En ook daar heeft Mitchel me bij geholpen, het veranderen van Google instellingen. Eerdere keren dat ik gebeld hebt eenzelfde ervaring, heel kundige medewerkers en nemen de tijd voor me, ben geen wizzkid, maar dat stoort ze niet. Net zo geduldig! Kan niet beter en ik ben toch heel kritisch. Ik moest lang wachten voor ik iemand aan de lijn kreeg, vroeg me af of het nog wel ging gebeuren, maar kon ondertussen doorwerken, dus niet heel erg om te wachten. Vrijdag eind van de midag is mogelijk ook een van de drukste momenten om te bellen. Een verbeterpunt zou zijn om de klant te laten weten hoe lang de wachtrij (nog) is en hoeveel medewerkers op dat moment aan die rij werken. Daarom net geen vijf sterren ;-)
vrijdag 21 april 2023
Vincent van Eerd
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Automatisch een ticket toekennen..... geen probleem, maar het opvolgen daarvan??
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Als Voedselbank Barendrecht hadden we goede support van Sohosted. Wij merken nu, in de negatieve zin, dat zij zijn overgenomen Yourhosting. Behalve de automatische toewijzing van een ticket, ontvingen wij verder geen enkele reactie. Dit ondanks een opvolgmail van ons en een poging vandaag om telefonisch in contact met Yourhosting in Zwolle te komen, werd de verbinding (na 10 minuten wachten) automatisch verbroken. Een zeer bedenkelijke zaak en een trieste ontwikkeling.
vrijdag 21 april 2023
Hugo Abrahamse
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Zeer prettig verder geholpen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vanwege spamreacties op mijn weblog nam ik contact op. Ik kreeg Mitchell aan de lijn, die mij uitvoerig heeft geholpen en geduldig reageerde wanneer ik even tijd nodig had om alles te snappen. Erg bedankt!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste klant, fijn om te horen dat Mitchel je zo goed en geduldig heeft geholpen. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Groet René.
vrijdag 21 april 2023
K. van den Geest
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Geblokkeerde mail
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Een mail via Transfer XL kwam niet bij mij binnen via mijn mail. Mitchell heeft mij geholpen hem wel binnen te krijgen en uitleg gegeven hoe dit in de toekomst door mij zelf kan worden afgehandeld. Heel prettig gesprek en dus prima geholpen!!!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste Anita, dank je wel voor je vijf sterren-review. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Groet René.
donderdag 20 april 2023
Anita Beecheno
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Waardeloze support
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben al zeker 15 jaar klant van flexwebhosting, dat is overgenomen door Versio, dat blijkbaar nu is overgenomen door Yourhosting. Dat zegt de support-medewerker tenminste. Al de hele dag liggen al mijn domeinen eruit, zowel websites als email. Tickets aangemaakt, zinloos, wordt niet op gereageerd. Gebeld, eerst een eeuwigheid in de wacht. Dan zegt de support-medewerker dat hij me doorzet naar de juiste afdeling, maar komt daarop terug, er is blijkbaar niemand beschikbaar. En dan zegt hij dat hij een follow-up ticket maakt wat zsm wordt opgepakt. Gevraagd wat zsm betekent en dat zou 24 tot 48 uur zijn. WAT??? Dus ik moet zomaar akkoord zijn dat misschien wel twee dagen al mijn websites bij deze host (waar ik dus eigenlijk nooit voor gekozen heb) plat liggen? Dus in feite mijn business twee dagen dicht is? Schande, dit is echt de slechtste hosting-ervaring die ik ooit gehad heb.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste Bas, vervelend om te horen dat je zo'n slechte ervaring met ons hebt. Ik heb je een bericht terug gestuurd op je Twitter bericht. Ik zie je reactie tegemoet, zodat wij verder kunnen kijken naar de situatie. Groet René.
woensdag 19 april 2023
Bas
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
tevreden klant
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Beetje laat een aanpassing gevraagd. Rafael regelde alles met zijn team in een dag tijd. Zo wil je geholpen worden.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Evert, dank je wel voor je vijf sterren review, dit waarderen wij enorm. Groet René.
woensdag 19 april 2023
Evert
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Simpel en snel
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goede tijd gehad bij Argeweb. Altijd snelle hulp bij vragen. Aan het einde pardoes een aanmaning gekregen (door vergissing aan mijn kant). Na 2 mailtjes hebben ze dat voor me rechtgezet. Heel netjes. Dank!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste Bart, dank je wel voor het plaatsen van een review, dit waarderen wij zeer. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Groet René.
woensdag 19 april 2023
Bart Hoorweg
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Goede Service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Contact opgenomen met Your Hosting vanwege wat uitdagingen mbt het koppelen van mijn mailadressen met Outlook. Dat ik de klantenservice niet de volledige sterren geef is vanwege de wachttijd. Mitchel heeft mij stap voor stap erdoorheen geholpen op een vriendelijke en uiterst geduldige manier. Keurig geholpen. De instructie op de pagina was hierin niet voldoende.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Elvira, excuses voor voor de lange wachttijd. Fijn om te horen dat je daarna alsnog goed bent geholpen door mijn collega Mitchel. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Groet René.
woensdag 19 april 2023
Elvira de Graaf - Feduzzi
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
aanpassen bedrijfsnaam bij Argeweb
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben per email door Lindsey prima geholpen met het aanpassen van de bedrijfsnaam van mijn producten bij Argeweb. Zeer snelle reactie met aanpassing. Ga zo door.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Jan, leuk om te lezen dat je zo snel bent geholpen door mijn collega Lindsey, ik geef je compliment aan haar door. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Groet René.
woensdag 19 april 2023
Jan Tybout
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Wederom problemen met de server
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
5e keer in een tijd van 6 dagen... lange tijden down geen enkele reden waarom. Zijn daar technisch totaal de weg kwijt en een servicedesk die na half uur bellen nog de telefoon niet opneemt.
dinsdag 18 april 2023
Peter van Wijhe
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Super service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben klant bij Argeweb sinds 2004 en nog steeds super tevreden. Ik ben ZZP-er en neem verschillende diensten af bij Argeweb, maar kan vaak niet binnen kantoortijden mijn administratie en andere zaken regelen. Ik was dan ook zeer blij dat dat Lindsey mij zelfs op zondagmorgen mijn mail beantwoorde en de nodige adviezen gaf. Lindsey nogmaals bedankt voor adequate afhandeling van de vragen en het prettige contact !!
maandag 17 april 2023
Maikel Haverkamp
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Slechtste service ever!!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb er geen woorden voor hoe slecht jullie service is. Alles onder 1 dak. Als dit het resultaat is van alles onder 1 dak denk ik dat het geen lang leven zal hebben. Ik heb vooral te doen met alle partijen die zich over hebben laten halen. Vast zon type die zegt, dit is de toekomst, alle krachten bundelen. Nou, zoals ik het zie, en de reviews lees, heeft het geen toekomst!! Ik zeg aan alle partijen, pak je bieze !!
maandag 17 april 2023
Henk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
verstrekken informatie en onsteunen bij hulpvragen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Het telefonisch contact dat ik met uw medewerker Mitchel heb gehad inzake een aantal vragen, en verzoeken om informatie, heb ik als erg klantvriendelijk ervaren. Uiterst correct en met een engelengeduld heeft hij mij perfect geholpen. Op een dergelijke wijze behandeld te worden getuigt van een klantvriendelijkheid waaraan velen een voorbeeld kunnen nemen. Kortom een forse pluim.
maandag 17 april 2023
Herman Demont
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prima geholpen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben prima geholpen door Lindsey.
maandag 17 april 2023
Stieneke Kamp
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
support een groot drama zelfs als het probleem duidelijk bij yourhosting zelf ligt
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Doe geen moeite om te proberen meerdere domeinnamen bij yourhosting te verplaatsen. De support is gewoon 0,0. Vanaf vandaag stuur ik voor elke domeinnaam die door toedoen vanYourhosting vervalt een factuur voor de daadwerkelijke waarde van de domeinnaam. Aardige mensen maar waardeloze support een halve ster is op dit moment eigenlijk nog teveel.
zaterdag 15 april 2023
Vincent C. Cairo
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Geen reactie van de service desk op websites die al meer dan 9 uur plat liggen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Totaal geen service, technische dienst die geheel afwezig is en totaal nergens op reageert.
zaterdag 15 april 2023
Peter van Wijhe
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Erg goed geholpen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goed geholpen door Lindsey op mijn vraag. Fijn bedrijf en ook deze keer weer een vriendelijke medewerker die je antwoord geeft op je vraag of die je helpt met je vragen/problemen.
donderdag 13 april 2023
Roy
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Onze belangrijke global website lag plat in de avond, zelfde avond opgelost
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Onze IGC Global Promotions website lag gister plat aan het begin van de avond terwijl we de volgende dag een belangrijke meeting hadden waar we de website bij nodig hebben. Ik stuurde een mailtje naar Yourhosting, hopende dat iemand dit nog op tijd zou zien. Ik was zo blij met de snelle reactie van Kaan (Klantenservice Yourhosting) dat hij het heeft kunnen oplossen. Dankjewel Kaan!!
donderdag 13 april 2023
Astrid
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Overzetten website naar andere klant
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Dank aan Kaan voor de snelle service!
woensdag 12 april 2023
Laurens Sparrius
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Yourhosting
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vandaag was weer zo'n dag dat je er niet helemaal uitkomt met internet, hosting en wat daar allemaal bij komt kijken en dan is het makkelijk als je bij Yourhosting zit. Die kan je namelijk bellen en in tegenstelling tot vele andere firma's namen ze daar binnen 30 seconden, je je leest het goed 30 seconden de telefoon op. " Met Auke van Yourhosting". Ik rekende op een langdurig stroperig gesprek, warbij ik bij herhaling het probleem zou moeten voorleggen. Maar niets was minder waar. Auke begreep direct het probleem, deed een voorstel hoe het opgelost kon worden en na mijn akkoord heeft hij het opgelost. Na 10 minuten kreeg ik 2 mailtjes waarin alles bevestigd werd en mijn overzichten op mijn Yourhosting site waren ook al bijgewerkt. Wat een service. Deze week al 12 jaar klant bij Yourhosting, je begrijpt natuurlijk wel dat ik niet zo snel weggetimmer zal zijn hier met zulke mensen als Auke aan de telefoon -Auke nogmaals bedankt.
woensdag 12 april 2023
Ad Plante
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Webmail probleem opgelost
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Als klant van Vevida moet ik nog wennen aan wat via yourhosting loopt en wat nog gewoon via een link van vevida loopt. Ook had ik een probleem met het aanpassen van wachtwoorden. Kaan heeft dat allemaal prima voor me opgelost en met me meegedacht, te beginnen op 2e paasdag. Ik heb wel een tijdje moeten wachten op een antwoord (bijna een week) maar na het 1e antwoord van Kaan kreeg ik steeds snel reactie van hem. Prima!
woensdag 12 april 2023
Nen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Te veel betalen voor onzekere diensten zonder continuiteitsgatantie en slechtste klantenservice ooit!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Eerst wordt de toegang tot de website editor en dus toegang tot website en webshop weken lang geblokkeerd. Dan wordt je website zonder uitleg Offline gehaald. Op email tickets wordt in de meeste gevallen niet gereageerd. Je moet overal zelf achteraan. Extreem lange telefonische wachttijden. Klantenservice is telefonisch niet in staat te helpen. Telefonisch gemaakte afspraken worden niet nagekomen. Aan terugbel-verzoeken wordt geen gehoor gegeven. Behalve iemand die de telefoon opneemt en verifieert of je wel bent wie je zegt dat je bent, is er blijkbaar GEEN klantenservice. Er is ook geen verantwoordelijkheidsgevoel, fatsoen of betrokkenheid binnen dit bedrijf. Kortom: Niet aan te raden en trap niet in de mooie praatjes op de website want ze zijn niet waar!
dinsdag 11 april 2023
Mickael
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Van een geweldig bedrijf in het verleden naar een compleet onbetrouwbaar bedrijf
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
* Veel storingen * Klantenservice slecht bereikbaar * Medewerkers onkundig en onaardig * Belachelijk duur
dinsdag 11 april 2023
Ismir Hero
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Prima service bij opzerggen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Kwam er door een factuur achter dat ik een abonnement had op een mailpakket dat ik niet meer gebruik. Er werd snel op mijn e-mail gereageerd en ze gaven proactief aan dat ze het de volgende maand konden beëindigen. Helemaal prima.
dinsdag 11 april 2023
Remko
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Mijn verzoek tot opzegging wordt expres genegeerd
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik probeer al sinds 28 maart op te zeggen met de Wet van Van Dam en wordt van het kastje naar de muur gestuurd zowel telefonisch als via de chat. Ondertussen krijg ik een aanmaning van een factuur. Waarom moet dit op deze manier?
dinsdag 11 april 2023
Kelly
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Dank David klantenservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Via vragen formulier hulp gevraagd. Werd snel opgelost door David. Dank hiervoor.
dinsdag 11 april 2023
Patricia
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Slechte hulp bij klantenservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Slechte communicatie door klantenservice over factuur, die niet juist is. Jaar geleden domeinnaam al opgezegd, nu weer aanmaning, dreigend, ze snappen het niet. Moeilijk te bereiken. Over en weer contact via website, antwoorden op mails komen niet door.. pfff....
dinsdag 11 april 2023
Marieke Polet
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
YourHosting Zeer slechte dienstverlening, lange wachttijden en géén oplossingen!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
YourHosting Zeer slechte dienstverlening, lange wachttijden en géén oplossingen! Al meer dan 10 dagen een webshop die niet naar behoren werkt! Ze hebben meer dan een week nodig gehad om me te melden dat "De catalogus op jouw website is gemaakt met een plug-in van ecwid. Dit is niet een dienst die door Yourhosting wordt aangeboden. " Toch een vreemde conclusie als je bedenkt dat ik € 199,00 per 3 maanden betaal voor een WinkelPro Pakket!? Daar waar het me 3 jaar lang gelukt is om te blijven drijven en ik eindelijk koers kon gaan zetten, moet ik nu weer alle zeilen bijzetten. Maar in dit noodweer vaart een grote boot, makkelijker dan een klein bootje… **Dit is nog maar een beknopte uiteenzetting van de problemen, maar nog beknopter van de verloren tijd, verspilde energie**
zondag 9 april 2023
Carina de Bruin / CreaCrien
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Zeer ontevreden
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben sinds 2008 klant van YourHosting, dus 15 jaar. Ik was over het algemeen wel tevreden. Ze werden wel steeds duurder, verviervoudigd! en de service minder. Ik heb daarover ook andere reviews gelezen, die hetzelfde zeggen. Dit jaar hebben ze het website bouwprogramma MijnWebsite gewijzigd naar een duidelijk verouderd systeem Site.pro. Mijn website is overgezet en ik had al meteen problemen. De klantenservice is zeer vriendelijk, maar het programma niet. Ook degene waarnaar ik doorverwezen werd en die op afstand hielp had geen kennis van het programma, waardoor ik nu met een verpeste website zit. Ik heb een week geleden de eerste e-mail gestuurd, geen reactie, ook na de tweede geen reactie, behalve dat mijn website nu helemaal niet meer oké is. En nu zijn ze dicht voor Goede Vrijdag en Pasen, dus ik ga op zoek naar een andere provider.
vrijdag 7 april 2023
Christine Eckenhuijsen Smit
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Hoosting
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Door Rafaël goed en snel geholpen.
woensdag 5 april 2023
Match Trading
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Dramatische verslechtering van service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Klant sinds 23 jaar (!). Waar jullie vroeger in het VIP-tijdperk telefonisch en per mail bereikbaar waren, en mails werden beantwoord, en dit een hogere prijs voor deze klantvriendelijkheid rechtvaardigde, zie ik helaas niets mee terug van deze services. Terwijl de prijs onverminderd hoog blijft. Telefonisch niet bereikbaar, mails worden niet beantwoord en je moet je blijkbaar behelpen met de uitleg via de portal.
woensdag 5 april 2023
P. de Graaf
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
niet telefonisch berijkbaar
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
een ramp dat jullie niet meer telefonische berijkbaar zijn hoort niet bij een bedrijf als yourhosting
dinsdag 4 april 2023
schaick
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
opzegging dienst
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Medewerkster Solange heeft mij met vlotte mails en duidelijke info over de procedure goed geholpen bij het opzeggen van een dienst.
maandag 3 april 2023
M. van Rooij
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Dupliceren ik database
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Uitstekend geholpen bij het kopiëren van de hoofd database, naar een een nieuw domein door Jeroen
maandag 3 april 2023
Theo van Os
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Goede service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Jammer van de overname, maar service is wel echt perfect gebleven
maandag 3 april 2023
Fabian Stegeman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Sinds overgaan naar yourhosting is klantenservice onbereikbaar en wordt er ook niet op mails gereageerd.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Klant sinds meer dan 10 jaar
zondag 2 april 2023
Theo kupers
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Argeweb acteert snel en goed.!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na een vervelende hack heeft Lindsay van Argeweb fantastisch werk geleverd, dank je wel.!
zondag 2 april 2023
Mark
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Klantenservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Klant sinds 2007 (Sitebytes; 2021 overgenomen door Yourhosting). Sinds de overname is de prijs van hosting omhoog geschoten. Neemt niet weg dat de kwaliteit prima is. Goede ervaring met Klantenservice (Lucie). Begrijpt de vraag en snel geholpen.
vrijdag 31 maart 2023
Ad Popper
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
website
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds Vevida is overgegaan in Yourhosting begrijp ik niet meer goed hoe het werkt. Nu kan ik niet meer bij mijn website...wat niet goed is voor mijn bedrijf. Ik ben nu al meer dan een week bezig om contact te krijgen. Dat lukt soms maar de hulp biedt geen oplossing. En dan mag je reageren als het nog niet in orde is maar vervolgens lukt het weer niet om contact te krijgen. Ik ben er klaar mee.
vrijdag 31 maart 2023
Paul Vergeer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Reactietijd wn opkossing
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Bedankt Lindsey voor je supersnelle reactie en oplossing.
vrijdag 31 maart 2023
R. Lindeman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Vreselijk slechte service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Klantnummer 22755682 Monique van Steinfoorn WEBSITE: www.restylelounge.nl Na een ongevraagde migratie van mijn 2 websites zijn de website helemaal kapot! Niks klopt meer: publicatie knoonwerkt niet meer, websites zijn niet meer beveiligd, mijn mail werd niet meer doorgestuurd waardoor ik belangrijke opdrachten ben mis gelopen. , foto's afhalen opeens andere afmetingen en waren op een mobiel niet meer te zien. Foto's en teksten schuiven over elkaar heen. De wachttijden zijn 30 minuten waardoor al mijn beltegoed nu op is. Sinds begin januari zijn mijn website 1 GROOT DRAMA. En ondanks ze mij beloven dat het probleem wordt opgelost zit ik al 3 maand met deze ELLENDE!! Ik betaal veel geld hier voor en verwacht dat als zij een probleem veroorzaken ze dit ook weer oplossen. Ik ben weken bezig geweest om mijn website te maken en nu klopt er niks meer van en ik hoor ook niks meer van ze. Ik raad daarom iedeen af om bij yourhosting te gaan! VRESELIJK SLECHT!!! MONIQUE VAN STEINFOORN
vrijdag 31 maart 2023
Monique Van Steinfoorn
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
E mail update
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Top bedrijf met een uitstekende service!! Meer dan 15 sterren waard!👍🏼
donderdag 30 maart 2023
Ruud PRONTOWOMAN
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Perfect, klantgericht en meedenkend
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Voor het eerst telefonisch contact gehad met support Yourhosting/Vevida. Ondanks mijn "beginnersvragen", prima geholpen. Kaan Atac heeft de tijd genomen om samen het probleem op te lossen en uitleg te geven. Ik ben echt onverwacht verrast!
donderdag 30 maart 2023
Jeroen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Opzegging abonnement bij Yourhosting
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had problemen met mijn hotmail account wat ertoe leidde dat ik een alternatief mailadres wilde met mijn eigen domeinnaam. Ik ben niet slecht met computers, maar het ging wel behoorlijk mis. Alles wat niet kon lukken, lukte ook niet. Ik heb toen een bericht gestuurd dat ik graag mijn abonnement wilde opzeggen. Hierbij werd ik ondanks een in eerste instantie onvriendelijke toon van mijn kant, erg vriendelijk en correct te woord gestaan en uiteindelijk vrij snel geholpen. Mocht ik in de toekomst nog eens in de verleiding komen om een eigen domein voor danwel internet of mail te willen nemen, zal ik zeker niet aarzelen om yourhosting te nemen. Waarom? Omdat klantenservice mijns inziens een heel belangrijk onderdeel is met dit soort dingen. Zeker als je geen echte webmaster bent.
donderdag 30 maart 2023
Peter Hurkmans
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Met engelen geduld heeft Mitchel me weer goed op weg geholpen om mijn mail weer werkend te krijgen. En als extra service mijn nieuwe mail adressen ook klaar gemaakt voor gebruik, dus ik kan lekker starten als mijn nieuwe website de lucht in gaat, Topper !!
dinsdag 28 maart 2023
titsia
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Na overgang van VIP naar Yourhosting als reseller met eigen VPS slecht bereikbaar
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
VPS incl. immunify+ en Plesk diverse websites draaien op VPS maar klantenservice naar Premium klanten is na de migratie ronduit slecht. Duurt dagen voor een reactie en tickets worden als opgelost afgesloten zonder enige reactie naar ons als klant/reseller Al vele jaren klant maar voel mij zelfs na meegewerkt te hebben aan een onderzoek wat voor ressellers belangrijk was, flink in de steek gelaten. diverse klanten hebben helaas ons bedankt als leverancier voor hun pakket.
maandag 27 maart 2023
Ron Termeer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Geweldige service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mitchel was heel vriendelijk en zeer behulpzaam, al mijn vragen zijn snel en goed behandeld, geweldige klantenservice👍🏻🤗
maandag 27 maart 2023
Petra
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
review
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben goed geholpen door Nino Postma met opstarten wijzigingen Site.pro, hij heeft mee gepuzzeld tot de wijzigingen wel werden opgenomen in mijn website, daarnaast met enkele andere aanpassingen geholpen die anders werken met Site.pro, dank daarvoor! Ben wel verrast na de migratie Sitebuilder naar Site.pro, dat gebruik Safari (Mac) nog maar beperkt werkt en dat ik nu vooralsnog via Chrome moet werken ipv Safari, dat is onpraktisch en werkt veel trager dan Safari. In die zin weet ik nog niet of ik blij ga worden van de nieuwe Site.pro omgeving. Wellicht handig om opties zoals pagina titels aanpassen "jip en janneke" eenduidig aan te bieden in Site.pro, want het ligt niet voor de hand hoe je het moet doen en als je op google kijkt hoe je het moet doen, dwz via instellingen - pagina aanpassen, dan wordt het niet zichtbaar op de site.
maandag 27 maart 2023
Iwan van den Berg
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.
Richtlijnen reviews op webhosters.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Yourhosting? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met de richtlijnen en het privacybeleid van Webhosters.nl

Webhosting

Basic

€ 4,99 /maand
  • Opslag: 5 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Eerste jaar slechts € 0,99 per maand! Gratis telefonische support.

Start

€ 11,99 /maand
  • Opslag: 25 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden slechts € 0,99 per maand! Gratis telefonische support.

09. Win 1

€ 13,00 /maand
  • Opslag: 250 MB
  • Dataverkeer: 10 GB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Nee

Kies voor Windows als je ASP, ASP.NET en/of MS SQL-server gebruikt

Plus

€ 16,99 /maand
  • Opslag: 50 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden slechts € 0,99 per maand! Gratis telefonische support.

Max

€ 21,99 /maand
  • Opslag: 50 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden slechts € 0,99 per maand! Gratis telefonische support.

10. Win 2

€ 27,00 /maand
  • Opslag: 600 MB
  • Dataverkeer: 20 GB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Nee

 

04. Premium

€ 29,99 /maand
  • Opslag: 150 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Met elk hostingpakket bouw je makkelijk je eigen site

11. Win 3

€ 62,00 /maand
  • Opslag: 1 GB
  • Dataverkeer: 50 GB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Nee

Kies voor Windows als je ASP, ASP.NET en/of MS SQL-server gebruikt

VPS Hosting

VPS 1

€ 8,00 /maand
  • Opslag: 25 GB
  • Dataverkeer: 300 GB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden €4 per maand

VPS 2

€ 16,00 /maand
  • Opslag: 60 GB
  • Dataverkeer: 2 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden €8 per maand (maandelijks opzegbaar)

VPS 3

€ 25,00 /maand
  • Opslag: 80 GB
  • Dataverkeer: 5 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden €12,50 per maand (maandelijks opzegbaar)

VPS 4

€ 42,00 /maand
  • Opslag: 100 GB
  • Dataverkeer: 10 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden €21 per maand (maandelijks opzegbaar)

Managed VPS 1

€ 42,00 /maand
  • Opslag: 25 GB
  • Dataverkeer: 150 GB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Yourhosting beheert je Managed VPS dag en nacht.

Managed VPS 2

€ 55,00 /maand
  • Opslag: 60 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Yourhosting beheert je Managed VPS dag en nacht.

Managed VPS 3

€ 70,00 /maand
  • Opslag: 80 GB
  • Dataverkeer: 3 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Yourhosting beheert je Managed VPS dag en nacht.

Managed VPS 4

€ 110,00 /maand
  • Opslag: 100 GB
  • Dataverkeer: 5 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Yourhosting beheert je Managed VPS dag en nacht.

Domeinnaam

DNS/redirectservice

€ 5,00 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Ja

Eenvoudig je domeinnaam doorlinken naar een andere website.

.de-domeinnaam

€ 12,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

 

.nl-domeinnaam

€ 14,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

.NL domeinnaam? Het eerste jaar voor maar €1,00!

.eu-domeinnaam

€ 15,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

 

.com-domeinnaam

€ 17,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

 

.be-domeinnaam

€ 18,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Ja

.BE domeinnaam, het eerste jaar voor €8,-

E-mail Start

€ 95,88 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

Je eigen e-mail nu met gratis website

E-mail Max

€ 119,88 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

Je eigen e-mail nu met gratis website!