Yourhosting

3,5 / 5 1.239 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Actie!

Betrouwbare Hosting & VPS met gratis SSL

Bedrijfsgegevens

  • 100 Werknemers
  • KvK-nummer: 34128261
Openingstijden
  • ma-do: 09:00-21:00
  • vrij-zat: 09:00-17:00
Website screenshot Yourhosting

Overall score

3,5 / 5 1.239 ervaringen

Totaal (1.239)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (104)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

 

Over Yourhosting
Yourhosting is opgericht in 2001 en sindsdien uitgegroeid tot één van de grootste webhosting bedrijven van Nederland. Het bedrijf heeft meer dan 1,1 miljoen domeinnamen geregistreerd voor haar 160 duizend klanten.

Naast webhosting- en domeindiensten biedt Yourhosting ook diverse andere cloud en IT oplossingen aan. Zo bieden ze Azure cloud diensten aan gericht op grotere zakelijke klanten en ook diensten zoals Office 365 en Acronis Backup Online die ook geschikt zijn voor particulieren en MKB.

Sinds 2018 is Yourhosting onderdeel van TWS waar ook meerdere andere webhosting bedrijven onder vallen.

Yourhosting Ervaringen & Klachten
Heb jij een persoonlijke ervaring dan kun je die delen via Webhosters.nl. We horen het graag als je tevreden bent maar ook klachten over de service van Yourhosting of specifieke producten zijn welkom zodat we een zo volledig mogelijk beeld krijgen over dit bedrijf. Des te meer reviews we kunnen verzamelen des te beter we onze gebruikers kunnen helpen bij het kiezen van het juiste webhosting bedrijf.

Ervaringen 1239 op 124 pagina's

telefonisch onbereikbaar
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
helaas net als veel bedrijven is ook dit bedrijf telefonisch niet te bereiken omdat alles via app of chat gaat. Heel irritant! Het is voor mij een reden om als klant weg te gaan.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Kim, vervelend om te horen dat je de nieuwe support strategie 'heel irritant' vind. Wanneer we er via chat en WhatsApp niet uit komen, is er wel een optie tot terugbellen. Ben je uiteindelijk wel goed geholpen? Zo niet, hoor ik het graag op webcare@yourhosting.nl. We maken dan alsnog een terugbel afspraak voor je. Groet René.
woensdag 3 april 2019
kim ten hagen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Geen persoonlijk contact
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Jammer van de klantenservice persoonlijk contact is wel zo belangrijk. Jaren geleden begonnen met een duur servicenummer om de klanten te ontmoedigen te bellen. nu weer een tijdje verder kan er enkel gereageerd worden met sociale kanalen. Hoezo afstandelijk. De voorgestelde reactie tijd is volgens mij een fictief iets die klopt van geen kant.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste heer, mevrouw, door de veranderingen binnen onze hosting, met name de migratie naar een andere Hostingmanager, zijn er veel klanten die om support vragen. Om deze reden komt het helaas regelmatig voor dat de gemiddelde wachttijd op de online kanalen niet gehaald wordt. Onze excuses hiervoor. Wij verwachten met de intrede van de nieuwe Hostingmanager dat de wachttijden weer naar de normale waardes zakken. Groet René.
dinsdag 2 april 2019
F. Teigeler
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Erg duur, Zeer slechte tot geen klantenservice en support
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Als je kijkt wat ze vragen voor hostingpakketten dan zit yourhosting aan de erg hoge kant. Voorheen was ik tevreden over dit bedrijf ondanks de hoge prijs. Echter zijn er recent wijzigingen/bezuinigingen doorgevoerd en ben nu niet meer tevreden. Klantenservice/support is gedaald naar 0. Het is vrijwel onmogelijk om in contact te komen met een medewerker. Telefonisch word er niet meer opgenomen, Emails worden niet beantwoord en de live chat op de website ligt er altijd uit. Als er niet snel verandering in komt dan stappen wij met alle onze domeinnamen over naar een andere partij.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste Maikel, vervelend om te horen dat je ons zo moeilijk te pakken krijgt. We hebben veel geïnvesteerd in onze supportpagina, waar u handleidingen en antwoorden op veel gestelde vragen vindt. Ook hebben we Yar, onze chatbot, als slimme online vraagbaak. Het kan natuurlijk voor komen dat alle chat slots gevuld zijn. We hebben ook WhatsApp waar je je vraag snel kunt stellen. Deze is altijd bereikbaar. Wanneer we er via de online kanalen niet uit komen, dan plannen wij een terugbelafspraak in. Ik hoop dat deze manier van support ook jou goed gaat helpen in de toekomst. Groet René.
dinsdag 2 april 2019
Maikel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Telefonisch contact
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
telefonisch contact is alleen mogelijk wanneer yourhosting dat wil.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste Osman, het is voor ons belangrijk dat we klanten snel kunnen helpen. We hebben daarom veel geïnvesteerd in onze supportpagina, waar u handleidingen en antwoorden op veelgestelde vragen vindt. Ook hebben we Yar, onze chatbot, als slimme online vraagbaak. Daarnaast blijven wij bereikbaar per live chat en WhatsApp. We hebben de capaciteit op de live chat uitgebreid waardoor wij u sneller kunnen helpen. Het is daarom niet meer mogelijk om met ons te bellen. Komen we er niet samen uit via deze kanalen, dan plannen wij een terugbelafspraak in. Groet René.
maandag 1 april 2019
osman acem
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Klantenservice is een ramp!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ze sluiten het telefonische kanaal af, maar volgen de inkomende klantvragen niet goed op via de alternatieve kanalen. Acute problemen worden hierdoor niet opgelost en de klant staat hierdoor in zijn hemd. Ik sta op dit moment (ja echt!) al 1 uur en 52 minuten in de wacht om de juiste persoon aan de telefoon te krijgen voor een zeer vervelend probleem.Wat mag je nog verwachten van een bedrijf waar je 7 domeinen afneemt en verschillende pakketten maandelijks afrekent? Om te huilen dit, van mij enkel nog negatieve reclame.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste Micheal, we hebben inderdaad een switch gemaakt van telefoon naar online kanalen voor support, Premium Support uitgezonderd. Wanneer de situatie daar om vraagt wordt er een terugbelafspraak ingepland. Helaas was er op het moment van bellen geen Microsoft medewerker beschikbaar. Je wou zelf graag wachten tot er een medewerker beschikbaar was en geen terugbel afspraak maken. Ik heb gegrepen dat je daarna goed te woord bent gestaan en je vragen zijn beantwoord. Wanneer niet zo is, hoor ik het graag van je en kijken we opnieuw met je mee. Groet René.
woensdag 27 maart 2019
Michael van der Heijden
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
slechte bereikbaar
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer slecht bereikbaar. Yar chatsysteem dat je vragen niet snap en watsapp ook een automatische reageer systeem.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Mehdi. Via onze chatbot krijg je hulp op de meest gestelde vragen. Zo kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week een antwoord vinden. Kom je er daarmee niet uit, dan word je op ma-do van 9:00-21:00 en op zaterdag van 9:00-17:00 doorverbonden met een live medewerker. Op WhatsApp heb je altijd een live medewerker, daar is de chatbot niet actief. Groet, David.
dinsdag 26 maart 2019
mehdi
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Onprofessioneel, slechte klantenservice, bijna geen bereikbaarheid, totaal geen aanrader meer!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na meerdere jaren tevreden gebruik te hebben gemaakt van yourhosting op 10-3-2019 nieuwe domeinnaam genomen voor onze vereniging en de reeds bestaande domeinnaam hiervan verhuist naar yourhosting. Gekozen voor het uitgebreidste pakket en een nieuwe website gelanceerd via mijnwebstite (MW) Deze is slechts 4 dagen functioneel geweest, daarna werkte er geen enkele link op de website. Na lange tijd proberen krijg je eindelijk contact met yourhosting en leg je het probleem uit. Heb het idee dat je gewoon voor de gek wordt gehouden. Heb inmiddels dagen en vele uren gespendeerd aan de telefoon, whats app, email, via facebook en via het account om dit probleem verholpen te krijgen, maar het leidt tot niets!! We zijn inmiddels bijna 14 dagen (ja echt, 14 dagen) verder............. Antwoorden van yourhosting als je eens een keer contact hebt: - Oh, ik dacht dat het al verholpen was - Het is doorgestuurd naar de developers - Je moet nog even geduld hebben etc etcIk heb MijnWebsite Pro (pakket 926562) Verder heb ik de intentie om dit door te sturen naar de rechtsbijstandsverzekering omdat dit gewoon een wanprestatie is (oplichting is moeilijk te bewijzen) Via de algemene voorwaarden wordt er van alles uitgesloten, maar heb al vernomen dat dit niet helemaal werkt zoals het er staat. Voor een kleine 250,- euro voor dit account mag er ook een bepaalde verwachting zijn
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Corne, vervelend wat er allemaal gebeurt. Stuur je mij een e-mail naar webcare@yourhosting.nl? Dan kijk ik de status na van het probleem met je MijnWebsite en kijk ik wat ik voor je kan betekenen. Groet, David
dinsdag 26 maart 2019
Corne Maton
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
kansloss
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
vps 3 3 weken wachten op antwoord mails die niet aankomen er word niks meer gedaanook de nieuwe chat service heb is alleen door verijzen en afhouden
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Dennis. Jammer dat je ontevreden bent. Wil je me uitleggen wat er precies niet lukt via een e-mail op webcare@yourhosting.nl? Dan kijk ik graag wat ik voor je kan doen. Groet, David.
maandag 25 maart 2019
dennis tromp
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Zeer slecht !
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij maken al jaren gebruik van de diensten van Yourhosting. Sinds kort hebben ze, zonder ons te hebben ingelicht blijkbaar alleen nog een CHAT-functie. Staan we tegen een robot aan te praten die je probleem absoluut niet begrijpt. Je kunt geen fatsoenlijk gesprek meer aangaan (ontmoedigingsbeleid). En dat terwijl we al dagen met een Microsoft Echange probleem kampen, dit wordt dus totaal niet opgelost, terwijl we daar toch voor betalen. Hun telefoonnummer wordt binnenkort zelfs opgeheven!Wij zijn als zakelijke klant blijkbaar niet meer welkom en zijn genoodzaakt alles over te zetten naar een professionele partij !
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Dino, als je er met de chat-bot niet uitkomt word je doorverbonden met een live-medewerker. Die kan altijd een terugbelafspraak voor je inplannen met het Microsoft-team, wanneer het jou schikt. Groet, David.
zaterdag 23 maart 2019
Dino Alfons
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 1
Harm
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wat een drama. Een of andere chatfunctie die niet werkt. Wij hadden juist een pakket vanwege de telefonische ondersteuning. Ik ga alles overzetten.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Harm, vervelend dat je ontevreden bent over de chat. Als je me in een e-mail nog wil uitleggen wat er aan de hand is, dan kijk ik graag wat ik voor je kan doen. Stuur je e-mail dan naar webcare@yourhosting.nl. Groet, David
donderdag 21 maart 2019
Harm
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Yourhosting? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met het privacybeleid van Webhosters.nl

Webhosting

01. XS

€ 5,75 /maand
  • Opslag: 8 GB
  • Dataverkeer: 5 GB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Met elk hostingpakket bouw je makkelijk je eigen site

02. S

€ 7,75 /maand
  • Opslag: 25 GB
  • Dataverkeer: 15 GB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Met elk hostingpakket bouw je makkelijk je eigen site

03. M

€ 11,50 /maand
  • Opslag: 60 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Met elk hostingpakket bouw je makkelijk je eigen site

09. Win 1

€ 13,00 /maand
  • Opslag: 250 MB
  • Dataverkeer: 10 GB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Nee

Kies voor Windows als je ASP, ASP.NET en/of MS SQL-server gebruikt

04. L

€ 14,00 /maand
  • Opslag: 95 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Met elk hostingpakket bouw je makkelijk je eigen site

05. XL

€ 19,00 /maand
  • Opslag: 100 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Met elk hostingpakket bouw je makkelijk je eigen site

10. Win 2

€ 27,00 /maand
  • Opslag: 600 MB
  • Dataverkeer: 20 GB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Onbekend
  • SSL: Nee

11. Win 3

€ 62,00 /maand
  • Opslag: 1 GB
  • Dataverkeer: 50 GB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Nee

Kies voor Windows als je ASP, ASP.NET en/of MS SQL-server gebruikt

VPS Hosting

VPS 1

€ 8,00 /maand
  • Opslag: 25 GB
  • Dataverkeer: 300 GB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden €4 per maand

VPS 2

€ 16,00 /maand
  • Opslag: 60 GB
  • Dataverkeer: 2 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden €8 per maand (maandelijks opzegbaar)

VPS 3

€ 25,00 /maand
  • Opslag: 80 GB
  • Dataverkeer: 5 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden €12,50 per maand (maandelijks opzegbaar)

VPS 4

€ 42,00 /maand
  • Opslag: 100 GB
  • Dataverkeer: 10 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden €21 per maand (maandelijks opzegbaar)

Managed VPS 1

€ 42,00 /maand
  • Opslag: 25 GB
  • Dataverkeer: 150 GB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Yourhosting beheert je Managed VPS dag en nacht.

Managed VPS 2

€ 55,00 /maand
  • Opslag: 60 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Yourhosting beheert je Managed VPS dag en nacht.

Managed VPS 3

€ 70,00 /maand
  • Opslag: 80 GB
  • Dataverkeer: 3 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Yourhosting beheert je Managed VPS dag en nacht.

Managed VPS 4

€ 110,00 /maand
  • Opslag: 100 GB
  • Dataverkeer: 5 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Yourhosting beheert je Managed VPS dag en nacht.

Domeinnaam

DNS/redirectservice

€ 5,00 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Ja

Eenvoudig je domeinnaam doorlinken naar een andere website.

.nl-domeinnaam

€ 11,00 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Ja

1e jaar €1,00

.eu-domeinnaam

€ 12,00 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Ja

.be-domeinnaam

€ 12,00 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Ja

.de-domeinnaam

€ 12,00 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Ja

.com-domeinnaam

€ 14,00 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Ja

E-mail 1

€ 36,00 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Ja

Je eigen e-mail nu met gratis website

E-mail 2

€ 48,00 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Ja

Je eigen e-mail nu met gratis website

E-mail 3

€ 72,00 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Ja

E-mail 4

€ 84,00 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Ja