Yourhosting

3,6 / 5 2.131 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Actie!

Webhosting de eerste 3 maanden voor € 1,00 per maand!

Bedrijfsgegevens

  • 65 Werknemers
  • KvK-nummer: 34128261
Openingstijden
  • ma-do: 09:00-21:00
  • vrij-zat: 09:00-17:00
Website screenshot Yourhosting

Overall score

3,6 / 5 2.131 ervaringen

Totaal (2.131)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (327)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Yourhosting
Yourhosting is opgericht in 2001 en sindsdien uitgegroeid tot één van de grootste webhosting bedrijven van Nederland. Het bedrijf heeft meer dan 1,1 miljoen domeinnamen geregistreerd voor haar 160 duizend klanten.

Naast webhosting- en domeindiensten biedt Yourhosting ook diverse andere cloud en IT oplossingen aan. Zo bieden ze Azure cloud diensten aan gericht op grotere zakelijke klanten en ook diensten zoals Office 365 en Acronis Backup Online die ook geschikt zijn voor particulieren en MKB.

Sinds 2018 is Yourhosting onderdeel van TWS waar ook meerdere andere webhosting bedrijven onder vallen.

Yourhosting Ervaringen & Klachten
Heb jij een persoonlijke ervaring dan kun je die delen via Webhosters.nl. We horen het graag als je tevreden bent maar ook klachten over de service van Yourhosting of specifieke producten zijn welkom zodat we een zo volledig mogelijk beeld krijgen over dit bedrijf. Des te meer reviews we kunnen verzamelen des te beter we onze gebruikers kunnen helpen bij het kiezen van het juiste webhosting bedrijf.

Ervaringen 2131 op 43 pagina's

Beperkte mogelijkheden van het Pluspakket en top service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb sinds een jaar een pluspakket. Ik had niet gekozen voor WordPress omdat ik dan moest programmeren en met het ontwerpprogramma MijnWebsite van Yourhosting zou ik alles zelf kunnen. Dat is grotendeels waar, maar daar waar ik met mijn website met andere programma's moet communiceren is veel kunst en vliegwerk nodig. Iets wat ik niet zelf kan. Gelukkig zijn ze bij de servicedesk geduldig, vriendelijk en behulpzaam. Toch ben ik niet echt blij met de lay-out mogelijkheden van MijnWebsite van Yourhosting. Er zijn wel verschillende formats mogelijk, maar dan moet je telkens alles opnieuw invoeren. En dan nog ben je gebonden aan de mogelijkheden binnen het format. En wil je toch WordPress? Dan kan je dat niet met je huidige domeinnaam, waardoor je je PR en externe communicatie moet aanpassen. Dat vind ik jammer.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste Linda, Bedankt voor je uitgebreide review! Het klopt dat MijnWebsite minder mogelijkheden heeft dan bv. WordPress. Dat is juist gedaan om toegankelijker te maken om een website te maken, maar snap dat je tegen beperkingen aan loopt. Het punt over niet over kunnen naar WordPress, daar wil ik graag met je naar kijken. Dit moet ook kunnen met je huidige domeinnaam. Kan je een bericht sturen naar webcare@yourhosting.nl? Dan kijk ik graag voor je. Met vriendelijke groet, Mark
vrijdag 8 oktober 2021
Linda
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Klantenservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Super goed en vlot geholpen
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste Pieter, Bedankt voor je review! Ontzetten fijn om te horen dat je goed en snel geholpen bent! Met vriendelijke groet, Mark
vrijdag 8 oktober 2021
pieter
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prima
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al jaren klant en zeer tevreden.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste Marko, Bedankt voor je 5-sterren review! Fijn dat je al jaren klant bent en tevreden bent! Met vriendelijke groet, Mark
vrijdag 8 oktober 2021
Marko
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Beoordeling van Argeweb: Jaren lang klant
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na ruim 15 klant van Argewen (Prioserve), ben ik naar Spanje verhuisd. Maar ik neem Argeweg mee en blijf nog klant. Wat mij het meest aanspreekt is de persoonlijke klantenservice, altijd op maat, snel en vriendelijk. Ook de stabiliteit van de host en de server. Als verbeteringspunt: Het hostingspakket zou meer ruimte kunnen bieden en vooral de webmail zou uitgebreider en smartphone vriendelijker. Daarentegen is deze webmail heel snel dankzij misschien zijn simpliciteit.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Elena, Fijn dat je ons meeneemt naar Spanje! Mogen wij dan ook van het Spaanse weer genieten? :D Fijn om te horen dat de klantenservice zo goed bevalt! We nemen je opmerking over de webmail zeker mee! Met vriendelijke groet, Mark
vrijdag 8 oktober 2021
Elena Ruiz
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Dienstverlening argeweb
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Twee jaar geleden vanuit KPN bij Argeweb terecht gekomen. Was geen keuze maar beviel wel: Goede service, snelle en adequate afhandeling van vragen. Nu diensten exchange online en domeinregistratie opgezegd. Afhandeling van Exchange liep niet lekker. Na telefonisch contact naar tevredenheid opgelost.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste, Fijn om te horen dat, ondanks Exchange niet lekker verliep, het toch goed is afgehandeld en dat je tevreden bent over onze service! Bedankt voor de review. Met vriendelijke groet, Mark
vrijdag 8 oktober 2021
F. Walta
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Heel goede provider voor iemand die geen provider nodig heeft !
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heel goede provider voor iemand die geen provider nodig heeft !
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste, Vervelend om te horen dat je ons niet aanraadt. Kan je je gegevens en je verhaal in een e-mail sturen aan webcare@yourhosting.nl? Dan kijk ik graag watik voor je kan betekenen. Met vriendelijke groet, Mark
vrijdag 8 oktober 2021
De Ruysscher
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 2
Hulp bij omzetten pakket
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Dank voor je geduld en hulp bij het omzetten van mijn pakket. Je hebt mij heel goed geholpen!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Marjon, Wat fijn om te horen dat je zo goed geholpen bent! Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Mark
vrijdag 8 oktober 2021
Marjon Berkenvelder
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Service desl Argeweb
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Uitstekende (vriendelijke, snelle, ter zake doende) klantenservice van de Argeweb (nu samengegaan met Yourhosting). Deze reactie geef ik op mijn vragen (diverse keren) over het instellen van de DNS tabel van de domeinnaam die we bij Argeweb hebben geregistreerd. (Over prijs/kwaliteitverhouding kan ik niets zeggen (maar moet dat wel) en geef ik dus een gemiddelde. Idem voor kwaliteit.)
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste Maarten, Heel erg bedankt voor je review! Leuk om te lezen dat je onze klantenservice als uitstekend ervaart :-) Als we weer iets voor je kunnen doen dan horen we graag van je! Groet, Jerremy
donderdag 7 oktober 2021
Maarten Fokkinga
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prima Hosting partner
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb voor zo'n 12 klanten de websites tot volle tevredenheid bij Sohosted gehosted. De klantenservice is prima in orde en zijn de medewerkers erg flexibel in het oplossen van een vraag of probleem. De bereikbaarheid via CHAT is een groot pluspunt. De prijs van de producten zijn aan de hoge kant. Maar als je daar de kwaliteit bij betrekt valt het ook wel weer mee. Het zelf beheren via PLESK is een groot voordeel. Overigens moet je wel wat kennis hebben maar indien het niet lukt wordt je altijd weer prima geholpen door de klantenservice. Al met al ben ik dik tevreden over SoHosted als provider voor mijn websites en hiermee mijn klanten ook.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste Gerrie, Bedankt voor je review! Goed om te lezen dat je naar tevredenheid geholpen bent en blij bent met onze service. Als we weer iets voor je kunnen doen dan horen we graag van je. Voor nu een hele fijne dag verder toegewenst :-) Groet, Jerremy
donderdag 7 oktober 2021
Gerrie Evers
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Review
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik wilde mijn contract opzeggen (omdat ik niets meer doe met mijn website) en liever niet betalen voor de komende maanden l. Ik ben heel goed en snel geholpen door Iris van de klantenservice, met een schappelijke regeling als resultaat.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Goedemorgen Rene, Goed om te horen dat jullie tot een schappelijke regeling hebben getroffen en dat je verder goed en snel geholpen bent :-) Als we weer iets voor je kunnen doen dan horen dat graag van je. Heel erg bedankt voor je review! Groet, Jerremy
donderdag 7 oktober 2021
René Burger
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
hosting
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
We hebben goed ervaring met yourhosting. Ze hebben alles netjes voor elkaar en zijn goed bereikbaar.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste Michel, Bedankt voor je review! Leuk om te lezen dat je goede ervaringen met ons hebt. Als we weer iets voor je kunnen betekenen dan weet je ons te vinden :-) Hele fijne dag verder toegewenst! Groet, Jerremy
donderdag 7 oktober 2021
michel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Klant gericht!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer goede / behulpzame klantenservice. Denken echt mee en maken het gewoon in orde.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste Rende, Leuk om te horen dat je naar tevredenheid geholpen bent. Als we weer iets voor je kunnen betekenen dan weet je ons te vinden :-) Heel erg bedankt voor je review en een fijne dag toegewenst. Groet, Jerremy
donderdag 7 oktober 2021
Rende
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Bijna helemaal top...
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
(Gedwongen) verhuizing van XS4ALL (gestopt met webhosting) naar Argeweb BV probleemloos verlopen. Geldt voor onze website (verdienste Argeweb web-engineers) en onze mailboxen (eigen inspanning, beschikbare tools ruim toereikend). Ons Plus-abonnement (advies XS4ALL) bleek achteraf niet nodig, standaard abonnement voor onze toepassing ruim voldoende @ zeer acceptabele kwaliteit. Administratie nog te veel 'old school'. Dispuut resulteerde in een werkbaar compromis. Kostte 'te veel' moeite aan beide zijden. Argeweb administratie nog niet 100% bewust dat ze bestaan door de aanwezigheid van KLANTEN en dat het behoud van deze groep van vitaal belang is. Een emphatischer commercieel beleid scheelt ergernis aan beide zijden van de markt, is beter voor de 'goodwill' en het voortbestaan van Argeweb op lange termijn.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste heer, mevrouw, Bedankt voor je review en het delen van je ervaring. Als we weer iets kunnen doen dan horen we dat graag! Voor nu een hele fijne dag verder toegewenst. Groet, Jerremy
donderdag 7 oktober 2021
MarQuest Nederland
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Top klantenservice!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Namens een klant mocht ik een nieuwe website maken. Het omzetten van het subdomein naar het hoofddomein verliep niet vlekkeloos. Hiervoor heb ik een paar keer met de klantenservice gebeld en ik ben perfect geholpen! Aan de telefoon heb ik al mijn complimenten gegeven, maar dit mag zeker gezegd worden. Ik ben erg vriendelijk, met veel geduld geholpen en heb niet 1 keer het gevoel gehad dat het teveel was. Dikke pluim voor jullie medewerkers!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste heer Verbeek, Goed om te horen dat je naar tevredenheid geholpen bent en leuk dat je daar een review over plaatst! Als we weer iets voor je kunnen doen dan weet je ons te vinden :-) Hele fijne dag toegewenst! Groet, Jerremy
donderdag 7 oktober 2021
D. Verbeek
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Snel en goed geholpen.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Hele fijne ervaringen. Support is goed bereikbaar en heel helpend. Mijn probleem was snel opgelost
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Goedemorgen Agnes, Bedankt voor je review! Goed om te horen dat jouw probleem snel verholpen was :-) Als we weer iets voor je kunnen doen dan horen we dat graag! Hele fijne dag verder toegewenst. Groet, Jerremy
donderdag 7 oktober 2021
Agnes Bakker
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Website was nog niet beveiligd
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Een vriendin van mij zag een vervelend bericht bij het intoetsen van mijn nog niet gepubliceerde website. Ben vanmorgen vriendelijk geholpen en meteen werd t probleem opgelost: mijn site is nu beveilgd. Nu alleen nog de website maken;-)
donderdag 7 oktober 2021
Rina tenCate
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
klantenservice Argeweb
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
korte lijnen en goed bereikbaar, en direct antwoord op je vraag. Mogen veel andere providers een voorbeeld aan nemen.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste heer, mevrouw, Bedankt voor je positieve review! Leuk om te horen :-) Als we weer iets voor je kunnen doen dan horen we dat graag. Voor nu een hele fijne dag verder toegewenst. Groet, Jerremy
donderdag 7 oktober 2021
Muntendamsche Investerings maatschapppij B.V.
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Klantenservice om te huilen.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Krijjg nooit gelijk een reactie. Ook nu alweer een drie dagen geleden iets gestuurd, maar geen response whatsoever. Echt triest, en hoogst irritant. Ga mijn domeinen wsl wel verhuizen binnenkort.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste Erna, Vervelend om te horen dat je lang moet wachten op een reactie. Heb je ook al telefonisch contact met ons opgenomen? Het is momenteel erg druk om verschillende redenen en bij telefonisch contact kunnen we je sneller verder helpen. Excuses voor het ongemak! Groet, Jerremy
woensdag 6 oktober 2021
Erna Hoek
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 1
Super bedrijf werk al meer dan 10 jaar samen met ze ! Betrouwbaar, betaalbaar, snel
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Super bedrijf aanrader doe al meer dan 10 jaar zaken met ze en heb veel namen en servers er lopen. Het is niet de allergoedkoopste maar wel betrouwbaar felxiebel en gaat met de tijd mee.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Goedemorgen Joost! Bedankt voor je review! Leuk om te horen dat je al langere tijd klant bent en nog steeds tevreden bent :-) Laat ons ook gerust weten als er iets beter kan, daar staan we open voor! Nogmaals bedankt voor je review en een hele fijne dag verder toegewenst. Groet, Jerremy
woensdag 6 oktober 2021
Joost Slagter
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
zelfs met downgraden uiterst vriendelijk
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Super begeleiding bij downgraden van een pakket. Pakketprijs was behoorlijk in prijsgestegen , wilde kijken hoe ik de kosten naar beneden kon brengen. Geen verhuizingen naar andere provider met een mooie aanbieding nodig gehad. Gewoon aanbieden wat ik echt nodig heb. Professioneel en klantvriendelijk.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste Arjan, Goed om te horen dat we je als klant hebben kunnen behouden door een betere aanbieding te doen. Als we weer iets voor je kunnen doen dan horen we dat graag. Heel erg bedankt voor je review en een fijne dag verder toegewenst :-) Groet, Jerremy
woensdag 6 oktober 2021
arjan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Directeur
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Echt een super service, gisteren een vraag en zojuist heel duidelijk en helder per telefoon beantwoord.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Goedemorgen Francis, Bedankt voor je review! Goed om te horen dat je onze service als super ervaart :-) Als we weer iets voor je kunnen betekenen dan weet je ons te vinden. Voor nu een hele fijne dag verder toegewenst. Groet, Jerremy
woensdag 6 oktober 2021
francis boeske
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Gelukkig weer telefonisch :-)
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Soms heb je behoefte aan een "echt" persoon die je gewoon even kunt spreken om je vraag te stellen. Online kun je natuurlijk ook alles vinden, maar toch heb ik liever zo af en toe een specialist aan de telefoon. Fijn dus dat er weer gewoon gebeld kan worden naar Yourhosting.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste Ton, Leuk om te horen dat je blij bent dat we telefonisch weer bereikbaar zijn. Wij vinden het ook prettig om zelf weer te kunnen bellen, mede omdat we begrijpen dat hier vanuit klanten veel behoefte aan is :-) Als je weer vragen hebt dan horen we dat graag. Heel erg bedankt voor je review en een hele fijne dag verder toegewenst! Groet, Jerremy
woensdag 6 oktober 2021
Ton de Vormer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Verhuizing website en advies producten en hulp bij de aankoop.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Uitgebreid advies gekregen en bij de hand genomen bij de verhuizing van mijn website -webshop-e-mail en office 365 pakket. Heel prettig gesprek, er werd goed de tijd genomen en goed uitgelegd.Voor deze stap had ik al eerder telefonisch en via de chat contact gehad. Yourhosting maakt in ieder geval de overstap al heel aantrekkelijk. Een echt persoon aan de telefoon, die weet waar hij het over heeft. Als dit de voorbode is hoe Yourhosting omgaat met klanten, dan is dat top!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste Astrid, Goed om te horen dat je goed ondersteund bent bij het verhuizen van je producten. Als we weer iets voor je kunnen doen dan horen we dat graag. Heel erg bedankt voor je positieve review en een hele fijne dag verder toegewenst! Groet, Jerremy
woensdag 6 oktober 2021
Astrid Haveman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Echt toppers bij Vevida, en ze spreken ook de Jip & Janneke taal. :)
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben al 100 jaar klant bij Vevida met verschillende pakketten, de helpdesk is groots, ze denken met je mee en kunnen ook in Jip & Janneke taal communiceren, wel zo handig voor een beelddenker als ik. Lieve groet, Brigitte By Cick - Inspiratie Coach via www.allesisliefde.com en www.fotoartbycick.nl
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste Brigitte, Bedankt voor je review! Leuk om te horen dat onze helpdesk je naar tevredenheid geholpen heeft :-) Als we weer iets voor je kunnen doen dan horen we dat graag. Voor nu een hele fijne dag verder toegewenst. Groet, Jerremy
woensdag 6 oktober 2021
Brigitte van Hengel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Wonder boven wonder mailgegevens weer terug
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben sinds de oprichting van mijn praktijk, ruim 10 jaar geleden, aangesloten bij Your Hosting. Destijds is mijn mailbox waarschijnlijk ingericht als mailbox die lokaal opgeslagen wordt en niet op de server van Your Hosting. In de loop van de tijd zijn inzichten veranderd en is het beter om mail via de server op te slaan. Vanmorgen bleek, na een actie onzerzijds gisteravond, dat mijn mailbox met inhoud van 10 jaar niet meer op mijn laptop aanwezig was. Dat is schrikken: waar zijn de gegevens qua mail, agenda en contactpersonen??? Auke Leistra van de Klantenservice van Your Hosting heeft mij PERFECT geholpen! Omdat mijn gegevens lokaal opgeslagen waren, was onze eerste gedachte, dat het niet mogelijk was de gegevens terug te zetten. Met Teamviewer hebben we samen veel dingen uitgeprobeerd en uiteindelijk heb ik de mail, contactpersonen en agenda terug. Ik ben heel blij! Natuurlijk omdat mijn probleem opgelost is, maar ook de manier waarop ik ben geholpen. Auke heeft kennis van zaken, toont betrokkenheid en begrip en blijft rustig verschillende dingen uitproberen. Met als resultaat, dat de gegevens terug zijn. Ik vind het super! Dank je wel!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Goedemorgen Lian, Dit is de service wat we graag willen leveren :-) Normaal gesproken zou je inderdaad alle inhoud kwijt zijn. Ik heb n.a.v. deze review even contact opgenomen met Auke met de vraag hoe hij dit gefikst heeft. Met veel doorzettingsvermogen, stapje extra doen voor de klant, creativiteit en een beetje geluk aangezien er nog een .pst-bestand op je harde schijf stond heeft Auke het één en ander voor je kunnen herstellen, super! Als we weer iets voor je kunnen doen dan horen we dat graag! Heel erg bedankt voor je review en ik wens je een hele fijne dag toe :-) Groet, Jerremy
woensdag 6 oktober 2021
Lian Steijn
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Fijne service via de chat
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had nog een aantal vragen over het opzeggen van mijn website en pakket en ben daarbij goed en snel geholpen door Jeffrey.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste Mireille, Bedankt voor je review! Goed om te horen dat Jeffrey je goed geholpen heeft. Jammer om te lezen dat je wilt/denk aan opzeggen. Als we in de toekomst weer iets voor je kunnen betekenen dan horen we dat graag. Voor nu een hele fijne dag verder toegewenst. Groet, Jerry
woensdag 6 oktober 2021
Mireille Maatkamp
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Mevrouw
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Support was echt super ik heb weinig verstand van websites en jullie hebben het goed uitgelegd
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste Maureen, We proberen ook klanten die minder ervaren zijn in het maken/onderhouden van websites goed verder te helpen. Daarom is het erg leuk om te horen dat je zodanig ervaart :-) Als we weer iets voor je kunnen doen dan weet je ons te vinden! Bedankt voor je review en een hele fijne dag verder toegewenst! Groet, Jerremy
woensdag 6 oktober 2021
Maureen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Gertjan is top!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had al een paar keer een mindere ervaring laatste tijd met de klantenservice van YourHosting tot ik bij Gertjan kwam. We moesten vandaag live met onze nieuwe website vanwege een livegang aankondiging en Gertjan heeft ons er helemaal doorheen getrokken om de website live te krijgen. Hij heeft daarbij technische kennis verleend die normaal gesproken niet binnen de service hoort, maar daar zijn wij hem enorm dankbaar voor.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste Mitch, Hartelijk dank voor je review! Goed om te horen dat Gertjan je geholpen heeft om de website live te krijgen binnen de gewenste deadline. Als we weer iets voor je kunnen doen dan weet je ons te vinden. Veel succes met de website en een hele fijne dag verder toegewenst :-) Groet, Jerremy
dinsdag 5 oktober 2021
Mitch Voskuilen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
instellen account op laptop
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
super goed telefonisch geholpen door klantenservice, wel ee lange wachttijd
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste Henk, Leuk om te horen dat je goed geholpen bent door de klantenservice! We zijn continue bezig om onze dienstverlening te verbeteren. We zijn het er mee eens dat de wachttijden op sommige moment te lang is en we zijn bezig om de wachttijden structureel te verlagen. Dat hopen we op korte termijn te realiseren. Bedankt voor je review en een hele fijne dag verder toegewenst! Groet, Jerremy
dinsdag 5 oktober 2021
henk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Super geholpen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Jongedame had vrijwel direct door wie ik was en waarvoor ik belde. Ze was verder heel attent en correct, ik ben vlot geholpen, super!! Was iedereen maar zo !!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste M.J. Goed om te horen dat je vlot geholpen bent door een correcte en attente collega. Als we weer iets voor je kunnen doen dan horen we dat graag. Heel erg bedankt voor je review! Hele fijne dag verder toegewenst. Groet, Jerremy
dinsdag 5 oktober 2021
M.J.
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Ondersteuning door Joris van Vevida
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Graag deel ik mijn ervaring met de recente ondersteuning door Joris Drenth van Vevida. Ik vroeg hulp bij de plug-in The Event Calendar op een van onze WordPress sites. Een fijne plug-in, maar als er iets fout gaat kom je in een Engelstalige helpdesk terecht. Nou kan ik me aardig redden in het Engels, maar al die technische termen ... Dus als gewend inloggen bij ons account bij Vevida. Verrassing want samengegaan met andere bedrijven onder de noemer Yourhosting. Dus bellen naar het ons bekende nummer, maar krijg een 'automatische telefoonmiep' dat ik een mail kan sturen. Oke, gedaan. En dan krijg je een 'ticket' om in te loggen. Vervolgens moet ik me opnieuw inloggen bij Yourhosting om de ticket met mijn eigen vraag te kunnen zien. Huh? Inloggen met onze gegevens die we voor Vevida hadden, maar dat werkte niet. Krig wel automatische verzoeken om ticket te valideren door in te loggen. Waar zijn de ondersteuners van Vevida, waar wij voorheen telefonisch of via de mail persoonlijke ondersteuning kregen? Ondersteuning waar ik speciaal om gevraagd heb? Uiteindelijk krijg ik het bericht van iemand van Vevida dat er iemand van de 2de lijn contact met me zal opnemen... Met een deadline in mijn pocket om de agenda op de site klaar te maken zoals voorheen, beantwoord ik deze mail. En zowaar! De lijn met persoonlijke communicatie met Vevida is hersteld. De volgende dag werd ik weer uitstekend, persoonlijk en op een menselijke manier geholpen. Deadline gehaald! Er was iets met technische instellingen die door Joris Drenth voor onze site zijn hersteld, verbeterd. Echt 'uitermate tevreden', net zoals wij voorgaande jaren waren. 5 sterren voor Vevida. Het traject daarvoor was absoluut niet wat we voorheen aan klantvriendelijkheid en service mochten ondervinden bij Vevida. Voor YourHosting dus 0 sterren, zeker omdat je aan telefoon niemand te spreken krijgt!
dinsdag 5 oktober 2021
Nathalie van Iersel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 2
Domeinnamen overzetten
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Per mail/support ticket duurde een reactie dagen. Toen ik de administratie aan de lijn kreeg, was het razendsnel geregeld!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste Derek, Vervelend om te horen dat een reactie op je e-mail/ticket lang duurde. Goed dat je telefonisch contact opgenomen hebt en dat het alsnog snel geregeld is :-) Als we weer iets voor je kunnen doen dan weet je ons te vinden! Bedankt voor je review en een hele fijne dag verder toegewenst. Groet, Jerremy
dinsdag 5 oktober 2021
Derek Buddingh
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Vraag
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Email en hosting
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste Bep, Bedankt voor je review! :-) Groet, Jerremy
dinsdag 5 oktober 2021
Bep
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
geweldige snelle en goede service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De migratie van Planet naar Argeweb werd probleemloos voor mij geregeld, snelle en vakkundige antwoorden op mijn vragen. Vriendelijke en persoonlijke helpdesk. Ze regelden alles voor me, zelfs de website werd door hun overgezet. Super de luxe!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste Etienne, Bedankt voor je review! Leuk om te horen dat de migratie goed verzorgd is :-) Als we weer iets voor je kunnen doen dan horen we dat graag. Voor nu een fijne dag verder toegewenst. Groet, Jerremy
dinsdag 5 oktober 2021
Etienne van Sloun
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Verhuizing van andere provider
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik moest mijn domeinnaam en email verhuizen van XS4all naar Argeweb omdat ze met deze diensten stoppen. Zag er heel erg tegen op want ik ben super onhandig met computers. Met heel veel geduld hebben ze mij er door heen geholpen en ben ik blij dat ik voor Argeweb heb gekozen.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste Henriette, Bedankt voor je review! Leuk om te horen dat je naar tevredenheid geholpen bent. Als we weer iets voor je kunnen doen dan horen we dat graag. Voor nu een fijne dag verder toegewenst! Groet, Jerremy
dinsdag 5 oktober 2021
Henriette Priester
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
belletje naar adminstratie
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Even in de wacht maar dan direct de juiste persoon aan de lijn. Ik wilde graag 2-kopie facturen en binnen 5-minuten in mijn mailbox. Fijn als alles zo snel geregeld kan worden.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste Yvonne, Goed om te horen dat je snel en naar tevredenheid twee facturen ontvangen heb. Als we weer iets voor je kunnen doen dan horen we dat graag. Voor nu een hele fijne dag verder toegewenst en heel erg bedankt voor je review! Groet, Jerremy
dinsdag 5 oktober 2021
Yvonne Arissen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
snel en deskundig geholpen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
snel en deskundig geholpen bij mail probleem
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Goedemorgen! Bedankt voor je review! Leuk om te horen dat je snel en deskundig geholpen bent bij mailproblemen. Als we weer iets voor je kunnen doen dan horen we dat graag. Voor nu een fijne dag verder toegewenst. Groet, Jerremy
dinsdag 5 oktober 2021
G Dijkman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Nieuwe diensten
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Afgelopen vrijdag laat in de middag een dienst afgenomen en mij goede, prettige en professionele inzet van Auke Leistra hebben deze dienst vrijdagavond al kunnen gebruiken. Top werk. Tevens ben ik blij dat Yourhosting telefonisch contact weer heeft ingevoerd....ik was aan het overwegen om over te stappen....Goede zet.....menselijk contact is toch het beste.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste Haydar, Goed om te horen dat je naar tevredenheid geholpen bent! Wij als medewerkers zijn ook blij dat we weer telefonisch bereikbaar zijn dus leuk om te horen dat het twee kanten op werkt :-) Als we weer iets voor je kunnen doen dan horen we dat graag. Heel erg bedankt voor je review en veel succes met je producten en diensten! Groet, Jerremy
maandag 4 oktober 2021
Haydar Zohre
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Klantenservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vandaag ben ik als vanouds weer géwéldig snel en efficiënt geholpen door Yasmyn Rybak- Rajewski van Alphamega klantenservice. Moest op mijn TopSite data aanpassen en kwam er niet uit. Gebeld en werd doorverbonden door een, niet al te prettig/ vriendelijk klinkende stem van een bandje naar Yasmyn ..maar dit terzijde. Met alle geduld werd ik door haar geholpen. Over de prijs/kwaliteitverhouding kan ik alleen maar zeggen dat de sites/pakketten die ik bij Alphamega heb gua prijs in het wat hogere segment zitten maar de service die ik al jaren krijg van het bedrijf is in een woord Top en het alleszins waard. Heb de TopSite door een van hun medewerkers laten maken en die heeft van dag een voortreffelijk gewerkt. Was best even bezorgd toen ik de mail ontving waarin me werd meegedeeld dat ze van nu af aan onder YourHosting vielen, maar de praktijk heeft uitgewezen dat er in feite voor mij als klant niets is veranderd en de klantenservice hetzelfde is gebleven. Met vriendelijke groet, Jean-Marie van Staveren
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste Jean-Marie, Bedankt voor je review! Leuk om te horen dat je naar tevredenheid geholpen bent door Yasmyn. Als we weer iets voor je kunnen betekenen dan horen we graag van je :-) Hele fijne dag verder toegewenst. Groet, Jerremy
maandag 4 oktober 2021
Jean-Marie van Staveren
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
AM Holding BV
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb 2 websites met mailaccounts draaien en ben al jaren klant. Op een gegeven moment is men gestopt met de telefonische support en werd je gekoppeld aan een robot met chatservice. Ik heb toen overwogen om over te stappen. Gelukkig is dit weer teruggedraaid en wordt er weer telefonische support verleend. Ben weer erg tevreden en alles werkt super, zeker aan te bevelen. Gr. Ad van Meeteren
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Goedemorgen Ad, Bedankt voor je review! Ook wij zijn blij dat we weer telefonisch bereikbaar zijn omdat we telefonisch klanten toch het beste kunnen helpen in de meeste gevallen. Leuk om te horen dat jij dat ook zo ervaart en dat je nog steeds klant bij ons bent :-) Als we weer iets voor je kunnen doen dan horen we graag van je! Voor nu een fijne dag verder toegewenst. Groet, Jerremy
maandag 4 oktober 2021
Ad van Meeteren
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Weer goed geholpen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik kreeg een instelling niet goed van een email. Even gambled, mailtje terug dat we samen gingen bellen en de jongens van YourHosting even meegingen kijken via Teamviewer, en ... het probleem is opgelost. Snel en no fuzz, perfect
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Goedemorgen Ellen, Goed om te horen dat we je na tevredenheid geholpen hebben. Als we in de toekomst weer iets voor je kunnen doen dan horen we dat graag! Bedankt voor je review en een hele fijne dag verder toegewenst. Groet, Jerremy
maandag 4 oktober 2021
Ellen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Duidelijke uitleg gekregen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Met mijn project Walk the City ben ik al jaren tevreden klant bij zowel Vevida (https://WalktheCity.eu) als Yourhosting (https://Stadswandelingen.app). De laatste factuur van Vevida viel flink hoger uit, omdat de website naar een duurdere Windows-server is overgezet. Dat had van mij niet gehoeven, en liever had ik hierover overleg gehad. Het bood mij wel kans om met de servicedesk-medewerker van Vevida, Hugo, een goed gesprek hierover te hebben, en alvast een voorschot te nemen om de komende overgang / samenvoeging van Yourhosting en Vevida. Omdat mijn project werkt met een API voor Walk the City-app, moet evt. downtijd gepland worden. Hugo heeft voor mij een service-account op het nieuwe service-platform aangemaakt, en voor mij een ticket aangemaakt waarin ons gesprek goed genotuleerd staat. Samengevat: Niet zo blij met de hogere kosten ivm. een actie waar ik niet om gevraagd heb, maar wel blij met de professionele wijze waarop ik te woord ben gestaan door Hugo. Ik hoop erop, en ga ervan uit, dat de samenwerking, als de omgevingen worden samengevoegd, net zo prettig, professioneel en soepel zal verlopen.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste heer Bosman, Bedankt voor je review! Goed om te horen dat je al jaren een tevreden klant bent. We gaan er alles aan doen om de samenwerking prettig, professioneel en soepel te laten verlopen. Als je iets tegen komt wat beter kan dan horen we dat ook graag. Voor nu een hele fijne dag verder toegewenst. Groet, Jerremy
maandag 4 oktober 2021
J.J. Bosman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Top klantenservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Geen wachtrij, snelle vraaggerichte antwoorden en probleem opgelost.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Goedemorgen! Bedankt voor je review! Goed om te horen dat jouw vragen goed en snel beantwoord zijn. Als we weer iets voor je kunnen doen dan horen we graag van je. Fijne dag verder toegewenst. Groet, Jerremy
maandag 4 oktober 2021
Loep ontwerp
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Duidelijk verhaal en 1-op-1 support.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Gebeld voor het overzetten van mijn domeinen naar een nieuw zakelijk account. Ik ben eerst duidelijk geïnformeerd over de gevolgen en kosten. Vervolgens advies gekregen om accounts te downgraden om in de toekomst geen onnodige kosten te maken. Online omzetten gaf wat technische problemen, welke gelijk intern zijn opgepakt en opgelost. De communicatie met Auke ging vlot en was helder, ook fijn om een vast aanspreekpunt te hebben voor je probleem. Auke denkt in oplossingen en vertelt een eerlijk verhaal.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste Robin, Bedankt voor je review! Leuk om te horen dat je tevreden bent over onze dienstverlening. Als we weer iets voor je kunnen doen dan horen we dat graag. Succes verder met uw producten en diensten. Hele fijne dag verder toegewenst! Groet, Jerremy
maandag 4 oktober 2021
Robin
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Wij zijn al ruim 20 jaar tevreden klant bij YourHosting
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn bedrijf Protectsun raamdecoratie en zonwering in Amsterdam is al ruim 20 jaar klant bij Yourhosting.Ik heb belang bij goede hosting en service en dat heb ik gevonden bij Yourhosting. Misschien niet de voordeligste provider, maar voor ons wel de beste.Goedkoop is duurkoop .Wij krijgen goede ondersteuning met onze premium support en ik kan altijd terug vallen op Sebastian Bolding die ik al vanaf het begin bij YH ken als prettig persoon. Daarom nogmaals ik en mijn bedrijf Protectsun zijn blij met onze betrouwbare provider Yourhosting. Hartelijke groet van Hans Rietel eigenaar Protectsun in Amsterdam www.protectsun.nl
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Goedemorgen Hans! Ik werk hier nu precies 12,5 jaar en heb jouw account meerdere malen voor me gehad. Je bent dus al lang een trouwe klant, leuk om te horen! Nog leuker om te horen dat je tevreden bent over de samenwerking met Yourhosting. Ik als medewerker heb in de afgelopen 12,5 jaar veel meegemaakt maar dat geldt natuurlijk ook voor jou als klant. Op naar nog vele en succesvolle jaren :-) Heel erg bedankt voor je review! Laat het ons ook gerust weten als je dingen ziet wat beter kan. Groet, Jerremy
maandag 4 oktober 2021
Hans Rietel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Domeinnaam registraties
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Registratie domeinnaam
maandag 4 oktober 2021
Gerrit Kobes
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Contact met support
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Fantastisch geholpen bij omzetten hosting pakket door Auke 👍
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Erik, Ik ga het doorgeven aan Auke! Fijn om te horen dat hij zo goed heeft geholpen! Met vriendelijke groet, Mark
vrijdag 1 oktober 2021
Erik Brummer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
verhuizing URL + e-mail naar yourHosting
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds ik nu (een best wel kostbaar) PremiumSupport pakket heb voor mijn website ben ik zeker bijzonder tevreden over de manier waarop ik geholpen ben om mijn zakelijke email en url te verhuizen naar YourHosting. Deskundig, rustig en geduldige begeleiding en hulp. Heel fijn, waarvoor mijn dank!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste Annemariet, Heel erg fijn om te horen dat de support je bevalt. We doen ons best om onze klanten zo goed mogelijk te helpen. Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Mark
donderdag 30 september 2021
Annemariet
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Superfijne support van Yourhosting
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben heel tevreden over Yourhosting als bedrijf. Afgelopen Zondag had ik een euvel met mijn e-mail, kon nergens meer bij of in. Paniek dus. Dennis van der Burg van Yourhosting schoot mij meteen te hulp en regelde supergoede support van 2 collega's waardoor alles binnen een uur was opgelost! Hulde! Dit zijn mensen die hart hebben voor hun klanten. Dikke pluim!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Maureen, Wat ontzettend fijn om te horen dat we je hebben kunnen helpen! Bedankt voor het schrijven van een review! Met vriendelijke groet, Mark
woensdag 29 september 2021
Maureen Kamphuis
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Uitstekende service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al sinds vele jaren heb ik verschillende pakketten bij Your Hosting ondergebracht. Van domeinnamen tot email-pakketten. Altijd als ik een vraag heb, wordt deze naar volle tevredenheid behandeld. Alhoewel er een tijd geweest is dat YH slechter bereikbaar was (wat niet fijn was en me aan het twijfelen heeft gebracht), is die bereikbaarheid weer volledig teruggebracht. Een van de belangrijkste redenen dat ik voor een provider kies is de telefonische bereikbaarheid. Gelukkig is die weer terug. Die heeft me ook in deze hulpvraag het snelst kunnen helpen. Omdat mijn website niet meer het veiligheidsvignet kon waarborgen en ik klanten verloor, was het van groot belang dat mijn domeinnaam naar een externe website provider werd door gekoppeld. Dat werd met de grootste zorg gedaan door desbetreffende medewerker. Maar ook zijn collega's, die de moeite namen om de juiste persoon te vinden voor mijn hulpvraag, hebben zeker bijgedragen aan mijn dikke klanttevredenheid. Wat mij betreft maak ik nog graag jaren gebruik van de diensten van Your Hosting.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Judith, Wat fijn om te horen dat je weer zo tevreden bent met onze dienstverlening! Wij vinden het ook erg fijn om weer telefonisch contact te hebben met jou als klant. Dat werkt vaak een stuk fijner. Gelukkig blijf je dan nog jaren klant bij ons! Met vriendelijke groet, Mark
woensdag 29 september 2021
Judith Groeneveld
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Yourhosting? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met de richtlijnen en het privacybeleid van Webhosters.nl

Webhosting

01. Start

€ 9,99 /maand
  • Opslag: 25 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Hosting van Yourhosting, supersnel en betrouwbaar

09. Win 1

€ 13,00 /maand
  • Opslag: 250 MB
  • Dataverkeer: 10 GB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Nee

Kies voor Windows als je ASP, ASP.NET en/of MS SQL-server gebruikt

02. Plus

€ 14,99 /maand
  • Opslag: 50 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Hosting van Yourhosting, supersnel en betrouwbaar

03. Max

€ 19,99 /maand
  • Opslag: 50 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Hosting van Yourhosting, supersnel en betrouwbaar

04. Premium

€ 24,99 /maand
  • Opslag: 150 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Met elk hostingpakket bouw je makkelijk je eigen site

10. Win 2

€ 27,00 /maand
  • Opslag: 600 MB
  • Dataverkeer: 20 GB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Nee

 

11. Win 3

€ 62,00 /maand
  • Opslag: 1 GB
  • Dataverkeer: 50 GB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Nee

Kies voor Windows als je ASP, ASP.NET en/of MS SQL-server gebruikt

VPS Hosting

VPS 1

€ 8,00 /maand
  • Opslag: 25 GB
  • Dataverkeer: 300 GB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden €4 per maand

VPS 2

€ 16,00 /maand
  • Opslag: 60 GB
  • Dataverkeer: 2 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden €8 per maand (maandelijks opzegbaar)

VPS 3

€ 25,00 /maand
  • Opslag: 80 GB
  • Dataverkeer: 5 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden €12,50 per maand (maandelijks opzegbaar)

VPS 4

€ 42,00 /maand
  • Opslag: 100 GB
  • Dataverkeer: 10 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden €21 per maand (maandelijks opzegbaar)

Managed VPS 1

€ 42,00 /maand
  • Opslag: 25 GB
  • Dataverkeer: 150 GB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Yourhosting beheert je Managed VPS dag en nacht.

Managed VPS 2

€ 55,00 /maand
  • Opslag: 60 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Yourhosting beheert je Managed VPS dag en nacht.

Managed VPS 3

€ 70,00 /maand
  • Opslag: 80 GB
  • Dataverkeer: 3 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Yourhosting beheert je Managed VPS dag en nacht.

Managed VPS 4

€ 110,00 /maand
  • Opslag: 100 GB
  • Dataverkeer: 5 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Yourhosting beheert je Managed VPS dag en nacht.

Domeinnaam

DNS/redirectservice

€ 5,00 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Ja

Eenvoudig je domeinnaam doorlinken naar een andere website.

.de-domeinnaam

€ 12,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

 

.nl-domeinnaam

€ 13,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

.NL domeinnaam? Het eerste jaar voor maar €1,00!

.eu-domeinnaam

€ 15,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

 

.com-domeinnaam

€ 17,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

 

.be-domeinnaam

€ 18,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Ja

.BE domeinnaam, het eerste jaar voor €8,-

E-mail Start

€ 59,88 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

Je eigen e-mail nu met gratis website

E-mail Max

€ 119,88 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

Je eigen e-mail nu met gratis website!