Yourhosting

3,8 / 5 2.320 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Actie!

Webhosting de eerste 3 maanden voor € 1,00 per maand!

Bedrijfsgegevens

  • 150 Werknemers
  • KvK-nummer: 34128261
Openingstijden
  • ma-do: 09:00-21:00
  • vrij-zat: 09:00-17:00

Overall score

3,8 / 5 2.320 ervaringen

Totaal (2.320)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (628)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Yourhosting
Yourhosting is opgericht in 2001 en sindsdien uitgegroeid tot één van de grootste webhosting bedrijven van Nederland. Het bedrijf heeft meer dan 1,1 miljoen domeinnamen geregistreerd voor haar 160 duizend klanten.

Naast webhosting- en domeindiensten biedt Yourhosting ook diverse andere cloud en IT oplossingen aan. Zo bieden ze Azure cloud diensten aan gericht op grotere zakelijke klanten en ook diensten zoals Office 365 en Acronis Backup Online die ook geschikt zijn voor particulieren en MKB.

Sinds 2018 is Yourhosting onderdeel van TWS waar ook meerdere andere webhosting bedrijven onder vallen.

Yourhosting Ervaringen & Klachten
Heb jij een persoonlijke ervaring dan kun je die delen via Webhosters.nl. We horen het graag als je tevreden bent maar ook klachten over de service van Yourhosting of specifieke producten zijn welkom zodat we een zo volledig mogelijk beeld krijgen over dit bedrijf. Des te meer reviews we kunnen verzamelen des te beter we onze gebruikers kunnen helpen bij het kiezen van het juiste webhosting bedrijf.

Ervaringen 2320 op 47 pagina's

Hulp instellen webmail
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Geweldige support en snel! Auke Leistra prettige stem en spreekt duidelijk.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste Toon, Bedankt voor je review :-) Leuk om te lezen dat je goed geholpen bent door (onze topper)Auke. Als we weer iets voor je kunnen doen dan horen we graag van je. Hele fijne dag verder toegewenst. Groet, Jerremy
woensdag 19 januari 2022
Toon Somnaikubun
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Instellingen veranderen na wijziging/overheveling website van homepage kpn naar yourhosting
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ze hebben me telefonisch goed geholpen met de verandering. Dit was noodzakelijk omdat ik sinds kort een nieuwe internet provider heb. Uitgelegd wat ik wilde, omdat ik er zelf niet goed uit kwam. Ze hebben het voor me opgelost zodat het weer werkt. Zij hebben de varanderingen doorgevoerd terwijl ik een kopje koffie maakte :) Nu heb ik nog wel de oude website in de lucht, ooit eens gemaakt met frontpage. Maar ga zeker nog een keertje aan de slag voor een nieuwe site welke online via hun site volgens mij vrij eenvoudig te realiseren is. Dan zal ik de hulpdesk zeker weer een keertje nodig hebben.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Gerard, bedankt voor je positieve review! Als er weer iets is, weet je ons (en je koffiezetapparaat) te vinden ;) Groet, David
dinsdag 18 januari 2022
Gerard Jansen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Super geholpen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Met bellen (soms ff lang wachten) maar dan krijg ik elke keer weer iemand die het probleem buitengewoon goed oplost. Ik heb verscheidene sites lopen via Yourhosting en kan het iedereen aanraden. Sitebuilders werken prima en kom je ergens echt niet uit is de service top! Hartelijk dank (vandaag Ramon gesproken) voor de goede service!!!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Marcellino, bedankt voor je positieve review! Fijn dat we je, na het wat langer wachten, toch goed hebben kunnen helpen. Je compliment aan mijn collega geef ik door! Groet, David
dinsdag 18 januari 2022
Marcellino
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
hulp bij problemen met abonnement en betalingen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Als het allemaal zo simpel was voor mij had ik die hulp niet nodig gehad. Ik ben voortreffelijk geholpen ondanks mijn ofute informatie en vergissingen.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Peter, bedankt voor het plaatsen van je positieve review! Groet, David
dinsdag 18 januari 2022
Peter van der Toorn Vrijthoff
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
klantenservice administratie
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Een zeer opgewekte, vriendelijke en sterk service gerichte Lindsey van Woensel, Argeweb/Your hosting gesproken. Erg prettig om een goed resultaat in de service te ervaren.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Wim, bedankt voor het plaatsen van je positieve review en je compliment aan mijn collega. Ik geef dit aan haar door! Groet, David
dinsdag 18 januari 2022
Wim Bouwman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Topservice! snelle afhandeling van problemen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Hartelijk dank voor de zeer snelle respons en zo fijn om even te kunnen bellen als er een probleem is ipv dat je lang bezig bent via een app.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Onno, bedankt voor je positieve review! Fijn dat je zo tevreden met ons bent, daar doen wij het voor! Groet, David
dinsdag 18 januari 2022
Onno de Visser
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Vraag om een creditnota
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Snel een medewerker aan de lijn Vraag om een credit voor een dienst die al gefactureerd was omdat ik deze niet meer gebruik Werd meteen geregeld, top service terwijl ik er zakelijk gezien waarschijnlijk geen recht op had Hier word ik blij van!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Raymond, bedankt voor je positieve review! Daar worden WIJ dan weer blij van :) Groet, David
dinsdag 18 januari 2022
Raymond Fränzel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Al jaren tevreden....
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Het is puur een hosting pakket, want onze eigen webmaster verzorgt de inhoud van de site. Ik bemoei me ook niet met de kosten, dat laat ik aan de boekhouder over, die vanzelf gaat piepen als het te duur zou zijn, dus ik neem aan, dat prijs/kwaliteit in orde zijn. Het is mij ook allemaal te technisch, dus bemoei ik me er zo weinig mogelijk mee, behalve als er problemen opduiken. Gelukkig werkt de helpdesk (chat) zo eenvoudig, dat ik op een prettige manier geholpen word. Vandaag geintje met certificaten, waar ik al helemaal niets van begrijp, maar Melanie heeft dat gelukkig snel opgelost, waarna de site weer naar behoren werkt. Fijn als helpdesk medewerkers vriendelijk overkomen met plezier in hun werk. Een welgemeende :-*
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Geert, bedankt voor je review en het leuke compliment aan mijn collega. Ik geef dit aan haar door! Groet, David
dinsdag 18 januari 2022
Geert Ankerman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Keigoed
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goeie service van de klantenservice!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Bedankt voor je positieve review over onze klantenservice Geert! We gaan ons best doen om de twee andere punten ook naar meer sterren te krijgen ! Groet, David
dinsdag 18 januari 2022
Geert Harm Mulder
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Meedenken
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Yourhosting heeft mijn pakket keurig aangepast in goed overleg.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Pepijn, bedankt voor je review! Hier worden wij vrolijk van :) Groet, David
dinsdag 18 januari 2022
Pepijn Knol
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Overgang naar een veilige email-omgeving
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik werd door Vevida per email benaderd dat ik mijn email-instellingen qua veiligheid niet optimaal stonden en dat per 19 januari 2022 zaken anders ingesteld moeten zijn om gebruik te kunnen blijven maken van de email-diensten. Daar zat om te beginnen een verwijzing bij naar hun site met een duidelijke beschrijving wat te doen. Omdat ik toch nog een vraag had, heb ik de klantenservice gemaild en kreeg daar binnen 2,5 uur een keurige reactie op waar ik direct ook wat mee kon. Een super service, ben inmiddels ook overgestapt op een ander emailprogramma dat de aanbevolen opties heeft. Ik heb in het verleden wel eens wat andere vragen gesteld en ben altijd zeer snel en professioneel geholpen. Een hele dikke 10 voor de klantenservice, klasse!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste Jeroen, Wat fijn om te horen dat het redelijk gemakkelijk is gegaan om de aanpassing te doen. We helpen je altijd graag waar nodig en die 10 gaan we altijd voor! Bedankt voor je mooie review! Met vriendelijke groet, Mark
maandag 17 januari 2022
Jeroen van Tol
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Fijne samenwerking
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben heel tevreden over de werkwijze van Yourhosting. Ze denken goed met je mee en helpen waar ze kunnen! Zelfs in het weekend! Dit is enorm fijn als je niets van computers en website bouwen afweet. Ik kan namens onze praktijk Yourhosting dan ook aanbevelen! Ook voor iedereen die nog persoonlijk, deskundig en vriendelijk geholpen wil worden, zonder dat er gelijk een enorm prijskaartje aanhangt, kan ik dit bedrijf dan ook van harte aanbevelen!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Monique, Wat een mooie review! Fijn dat je ons zo adviseert aan andere mensen! Bedankt voor de complimenten! Met vriendelijke groet, Mark
maandag 17 januari 2022
Monique
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
mr
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
NB: Ik heb Vevida zojuist 3x vijf sterren gegeven. Dat is niet goed afgedrukt in mijn reactie zojuist: het kostte moeite de sterren "vol" te krijgen. Bij deze aangevuld!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste Jan, Bedankt voor de aanvulling en voor de 5-sterren! Met vriendelijke groet, Mark
maandag 17 januari 2022
Jan Vrolijk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
mr.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na ontvangst van de email over een bestaand gebrek aan beveiliging van mijn postadres heeft één van de medewerkers van Vevida (Clinton) mij (als volslagen diabeet) letterlijk bij de hand genomen en door het programma geleid dat nodig was om mijn post volgens de nieuwe eisen te beveiligen. Mijn complimenten! Zonder zijn geduldige aanwijzingen was het mij niet gelukt wijs te worden uit aanduidingen als "POP", "IMAP", "SSL", etc.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste Jan, Wat fijn dat Clinton je zo goed geholpen heeft! Dan ben je weer beveiligd voor de komende jaren! Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Mark
maandag 17 januari 2022
Jan Vrolijk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
P. Strijbos
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Geen reactie
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste, Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Mark
maandag 17 januari 2022
Uitvaartverzorgibng Strijbos
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Top service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Top service Yourhosting. Goed geholpen met Teamviewer!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste, Fijn dat we het via Teamviewer met je hebben kunnen oplossen. Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Mark
maandag 17 januari 2022
L de munnik
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Service en support
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wat mij betreft gewoon top. Telefonisch goed bereikbaar (inmiddels iets unieks als een bedrijf nog gewoon te bellen is en je een terzake deskundige medewerker aan de lijn krijgt), duidelijke support desnoods via meekijken op je scherm. Ook per mail en via het eigen 'supportticket portaal' snelle en persoonlijke service. Goed georganiseerde en klantgerichte club!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste Christiaan, Wat een ontzettend mooie review zeg! Fijn dat onze support je zo goed bevalt! Voor dit soort waardering doen we het! Met vriendelijke groet, Mark
maandag 17 januari 2022
Christiaan van der Hulst
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Dhr.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Duurde even voordat ik iemand aan de lijn had, maar toen ben ik zeer goed geholpen met een aantal zaken, die ik wilde veranderen. Waarschijnlijk had ik dit ook zelf kunnen doen, maar het is heel prettig dat het simpelweg snel en en op ouderwetse wijze voor mij werd afgehandeld.
maandag 17 januari 2022
Rienk Stuut
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Belgegevens
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
In de e-mail stond mijn telefoonnummer verkeerd. De dame die me hielp was heel vriendelijk en loste het probleem snel op. “Mocht u nog vragen hebben bel me maar, dan regelen we het”. Fijne communicatie.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi, Vervelend dat je telefoonnummer verkeerd stond, maar gelukkig is het nu voor je opgelost. Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Mark
vrijdag 14 januari 2022
Stroet
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Belgegevens
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
In de e-mail van Argeweb stond mijn telefoonnummer verkeerd. De dame die me hielp was heel vriendelijk en loste het probleem snel op. “ mocht u nog vragen hebben, bel me maar, dan regelen we het”. Fijne communicatie.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi, Vervelend dat je telefoonnummer verkeerd stond, maar gelukkig is het nu voor je opgelost. Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Mark
vrijdag 14 januari 2022
Stroet
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Telefonisch contact met Administratie Agraweb
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vriendelijke medewerkster en goed geholpen.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Marianne, Bedankt voor je review! Heel fijn dat je goed bent geholpen. Mocht je nog vragen hebben, dan horen we het graag! Met vriendelijke groet, Mark
vrijdag 14 januari 2022
Marianne van Ingen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Support
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Gelukkig is de support weer helemaal terug en nu nog beter.Top
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi! Goed om te horen dat je zo tevreden bent over onze support! Daar doen we het voor! Met vriendelijke groet, Mark
vrijdag 14 januari 2022
H. van der Kooij
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Begeleiding bij aanpassingen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Fuyiama.nl De medewerker heeft mij vakkundig en effectief (zeer positief) begeleid om mijn problemen op te lossen. daarnaast kreeg ik ook op mijn andere vragen, goede, onderbouwde antwoorden en advies
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Ed, Wat ontzettend fijn om te lezen dat je goed geholpen bent! Bedankt voor het schrijven van deze 5-sterren review. Met vriendelijke groet, Mark
vrijdag 14 januari 2022
Ed
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Zeer tevreden.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Omdat ik ga stoppen met mijn ICT-activiteiten moest ik de door mij bij Vevida beheerde websites overbrengen naar hun rechtmatige eigenaren. Daarom een vraag gesteld aan Vevida en prompt antwoord gekregen met daarin de aanwijzing hoe te handelen in deze. Een paar dagen later de overdracht positief kunnen afhandelen. Ook bij eerdere vragen die ik aan de helpdesk van Vevida stelde werd ik snel, correct en deskundig te "woord" gestaan. Ooit koos ik voor Vevida omdat deze domeinnaambeheerder relax overkwam in de media wat in de praktijk ook tot uiting kwam bij de contacten die ik met de mensen bij Vevida had. En anno 2022 staat Vevida voor mij voor nog steeds voor duidelijkheid, deskundig, snel, correct en vooral gewoon. Lekker gewoon, dat past bij mij.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste klant, dank je wel voor je uitgebreide en positieve review, dit wordt zeer gewaardeerd. Wanneer wij in de toekomst opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Groet René.
donderdag 13 januari 2022
JM Smeets
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
wegens bedrijfsbeeindiging gestopt
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
topservice bij stopzetten activiteiten Dank.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Rob, jammer om te horen dat je de activiteiten stop hebt gezet. Wanneer wij in de toekomst opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag. Groet René.
donderdag 13 januari 2022
Rob Franken
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Telefoonische bereikbaarheid slecht
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Voordat je de klantenservice aan de lijn krijgt sta je eerst een half uur in de wacht. Yourhosting zou bij elk van de honderden in te stellen hosting parameters een korte aanklikbare uitleg kunnen toevoegen. Dan zijn de meeste vragen niet meer nodig. Nu is vrijwel elke parameter onduidelijk. Service dus makkelijk enorm verbeterbaar: pak je kans yourhosting :).
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste klant, vervelend om te zien dat je alle aspecten van Yourhosting een halve ster geeft. Het is op sommige momenten inderdaad erg druk op de telefoon, onze excuses hiervoor. Gelukkig zijn wij ook bereikbaar per chat, WhatsApp en mail/supportformulier. Veel informatie is te vinden op onze supportpagina op https://www.yourhosting.nl/support/ Groet René.
donderdag 13 januari 2022
G.P. Corten
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Geholpen met instellen van email via Teamviewer
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Geholpen door Marco van Dijk met instellen van de e-mail. Je bent een Topper.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Ger, dank je wel voor je vijf sterren-review. Wij vinden Marco van Dijk ook een topper ;-) Groet René.
donderdag 13 januari 2022
Ger
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Hulp bij installeren mailadres outlook
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik kon mijn nieuwe mailadres niet installeren op mijn outlook. Door het gebruik van Smart Viewer werd ik zeer goed geholpen door Stephanie die met alle gemak de boel installeerde. Dit had ik alleen nooit voor elkaar gekregen. Goede service, uiterst vriendelijke dame, bedankt voor de hulp!
donderdag 13 januari 2022
Marion
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Kwalitatieve en passende service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Verhuizing naar Yourhousting verloopt moeizaam omdat de "oude" provider hier de afhankelijkheid in bepaalt. Vaker verhuizingen gedaan en nog altijd snel en zonder problemen doorgevoerd. Bijzonder is dat de medewerker van Yourhosting, Stephanie van Polanen niet alleen een passend antwoord heeft maar ook een verklaring van wat er mogelijk mis gaat. Net genoeg om je in de goede richting te wijzen. De "chat" methodiek blijft voor mij onpersoonlijk maar kan me deze vorm van dienstverlening wel goed voorstellen. De potentiele prijs die hieraan gerelateerd is mogen ze van mij besteden aan de klantenservice als feedback voor een goede dienstverlening.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    hoi Humprey, dank je wel voor de uitgebreide review. Voor een meer persoonlijke benadering, raad ik je aan te bellen op 038-8509600. Groet René.
woensdag 12 januari 2022
Humphry Wenzel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Mijn ervaringen met Your Hosting zijn wisselend geweest, maar de laatste was ronduit TOP!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik zag door de bomen het bos niet meer en heb nogmaals gebeld omdat ik er niet uit kwam. De vrouw die ik toen aan de telefoon had was begripvol, heeft mij goed uitgelegd welke stappen ik te nemen had en binnen een week (doordat ik zelf niet eerder de gelegenheid had om het e.e.a. op te sturen) was alles geregeld. Waarvoor dank!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Agnes, fijn om te horen dat je naar tevredenheid geholpen bent. Wanneer je opnieuw vragen hebt, horen wij het graag van je. Groet René.
woensdag 12 januari 2022
Agnes
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
een website maak je neit alleen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Onze fietsclub host al jaren haar website bij Vevida. En tot volle tevredenheid. Want: een website maak je niet alleen. Als echte amateur heb je een goede provider nodig, die er is op het moment dat het nodig is. En dan ook nog snel en altijd tot tevredenheid helpt. En dat is nu precies waarom onze vereniging bij Vevida blijft.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste klant, dank je wel voor je vijf sterren-review, dit wordt zeer gewaardeerd. Wanneer je opnieuw vragen hebt, weet je ons te vinden. Groet René.
woensdag 12 januari 2022
TTL
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Goede service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij werken met tijdelijke en langere projecten en zijn een visionair bedrijf dat zaken vooruitdenkt. Daarom hebben wij een behoorlijk aantal domeinnamen, dat soms afloopt als een project klaar is of wijzigt als de visie in werkelijkheid wordt omgezet en een naam niet langer nodig is. Deze maand ging ik voor ons bedrijf een aantal domeinnamen stopzetten, was helaas vergeten dat er 5 bij zaten, die 2 dagen over tijd waren en daarmee nog geld zouden kosten echter ook niet toegankelijk zouden zijn voor anderen. Dus een verzoekje ingestuurd naar de servicedesk en zojuist bericht ontvangen dat zij het voor ons hebben aangepast. Dat noem ik klasse en is wat ik altijd ervaar bij Argeweb. Bedankt Solange Kranse!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Marjolein, fijn om te lezen dat je ingestuurde verzoek naar alle tevredenheid is afgehandeld. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Groet René.
woensdag 12 januari 2022
Marjolein Hins Q-Search / OntwikkelRijk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Zeer tevreden.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Onze website wordt sinds 2016 gehost boor Yourhosting en in de loop der jaren zijn wij zeer tevreden over de manier waarop de support reageert op vragen of problemen met onze site of mail. Geweldig zoals hiermee wordt omgegaan en de suggesties die aangedragen worden om problemen op te lossen of te verhelpen. Ga zo door. Met vriendelijke groet en blijf gezond.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Huub, dank je wel voor het plaatsen van een review. Wanneer je opnieuw vragen hebt, horen wij het graag van je. Groet René.
woensdag 12 januari 2022
Huub van Osch
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Snelle reactie en deskundige hulp
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Snelle reactie en deskundige hulp
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Mathieu, dank je wel voor je positieve woorden. Dit wordt zeer gewaardeerd. Groet René.
dinsdag 11 januari 2022
Mathieu van den Berk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Hulp via Livechat
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wanneer je niet meer dagelijks met het internet bezig bent en je aandacht voornamelijk gevestigd is op het plaatsen van de content, dan merk je dat de techniek wat van je wegdrijft. Zonder directe support zou ik uren bezig zijn om het een en ander voor elkaar te krijgen. Gelukkig heeft Yourhosting nu (al wat langer) Lifechat zodat je min of meer bij hen aan tafel zit. En dat is precies wat ik nodig had, terwijl ik dat vroeger via de telefoon deed. Met dank voor de hulp - snel klaar dus en zeer tevreden.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi René, je bent altijd welkom om via chat bij ons aan tafel aan te schuiven. We zijn sinds geruime tijd ook weer telefonisch bereikbaar. Uiteraard ben je ook welkom om te bellen. Groet René.
dinsdag 11 januari 2022
René Voulon
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Top service tijdens migratie
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Dank voor de goede service tijdens de migratie van de website van mijn klant 1AM
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Marja, dank je wel voor je positieve review en fijn om te horen dat je goed bent geholpen tijdens een website migratie. Groet René.
dinsdag 11 januari 2022
Marja Schooneman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Mail correct instellen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mail toevoegen aan mijn mailprogramma lukte niet. Dankzij de inzet en hulp van Jeffrey van de klantenservice is het allemaal gelukt.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Anky, fijn om te lezen dat Jeffrey je goed heeft geholpen met het toevoegen van een mailadres aan je mailprogramma. Wanneer je in de toekomst opnieuw hulp nodig hebt, weet je ons te vinden. Groet René.
dinsdag 11 januari 2022
Anky Poeth
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Restore website
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
We draaien al meer dan 10 jaar tevreden bij yourhosting. Ik had onze schaakwebsite www.arves.org bij een Upgrade van Joomla 3.10.14 naar versie 4.05 onbereikbaar gemaakt. Daarop een supportverzoek ingediend om via een restore dit te laten herstellen. Dat is prima uitgevoerd. Binnen een halve dag was alles weer werkend.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Peter, leuk om te lezen dat je al zo lang klant van ons bent. We hopen je nog lang als tevreden klant te behouden. Groet René.
dinsdag 11 januari 2022
Peter Boll
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Shout out!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Top helpdesk van Yourhosting! Er wordt altijd snel gehandeld als er vragen zijn. Hierbij wil ik dus een dikke shout out geven aan Auke en Rene. Helemaal top en houden zo!
maandag 10 januari 2022
Sybrano Elson
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
En tevreden klant.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik gebruik de webhosting sinds juli 2021, fijn bedrijf met kundige medewerkers!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi René, bedankt voor je positieve review. We hopen dat we je nog vele jaren als klant mogen hebben! Groet, David
maandag 10 januari 2022
RCP Computer Service - René Verstappen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Service en goede prijskwaliteit als vanouds!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Een nieuw domein + mailpakket. Zo geregeld, al ging er blijkbaar toch iets mis met het mailpakket. Even Appen en het werd snel en kundig opgelost. Top. Blij dat ik weer terug ben na een korte inval - ik was eerder al bijna 20 jaar supertevreden en ben dat weer!
maandag 10 januari 2022
Miguel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Klantenservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb Argeweb als een heel prettige organisatie ervaren. Wanneer ik technische problemen ondervond was de begeleiding om tot een oplossing te komen altijd uitstekend. Als een administratief onderwerp niet duidelijk was werd ik altijd keurig te woord gestaan. In de loop der jaren is ook niet getornd aan de kosten van het abonnement. Vandaag contact gehad met de administratie over de afwikkeling van het beëindigen van mijn abonnement in verband met de opheffing van mijn organisatie en opnieuw prettig te woord gestaan en tot een goede oplossing gekomen. Wat mij betreft een 10 met een griffel.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Bart, bedankt voor je uitgebreide positieve review met 5 sterren! Daar zijn we heel blij mee :) Groet, David
maandag 10 januari 2022
Bart de Boer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
opzeggen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben heel erg goed geholpen door Alex, Ben al oud en heb niet s meer met het bedrijf gedaan de laatste jaren.
maandag 10 januari 2022
Felicia Aardema
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
pluspakket Argeweb
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb twee jaar een pluspakket bij Argeweb gehad. (nu: Yourhosting) Ik ben tevreden over de service.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Bedankt voor je positieve review, dat waarderen wij! Groet, David
maandag 10 januari 2022
JKP de Boer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Snel antwoord!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Altijd snel antwoord en vakkundig.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi René, bedankt voor je review met 5-sterrenreview op alle vlakken! Daar worden wij heel blij van :) Groet, David
maandag 10 januari 2022
René van Klaveren
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
tevreden
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
al een aantal jaren ben ik aangesloten bij Your Hosting maar daarbij ook met premium support al vele malen heb ik van deze dienst gebruik moeten maken, veroorzaakt door mijn geringe kennis van automatisering, ik moet daarbij mededelen dat ik nagenoeg altijd op een correcte wijze geholpen ben en problemen zijn opgelost. er is maar een mogelijk antwoordt op deze enquête Toppie Toppie Toppie
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Ben, bedankt voor je positieve review. Fijn dat je zo tevreden met ons bent, daar doen wij het voor! :) Groet, David
zaterdag 8 januari 2022
Ben van Lent
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Nieuwe klant na teleurstelling bij andere aanbieders
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Bij andere aanbieders was ik niet tevreden. Bij SoHosted was binnen 6 uur alles geregeld. Van het eerste contactmoment tot een volledig werkende domeinnaam. Klantenservice is super. Er wordt snel en pro-actief gereageerd. Ik ben ontzettend tevreden en blij met mijn overstap naar SoHosted!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Rianne, bedankt voor je positieve review! Daar worden we blij van :) Groet, David
donderdag 6 januari 2022
Rianne Wouda
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Probleem met de mail
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Super geholpen door Kumar . Helpt echt goed , vriendelijk en is geduldig
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Jose, bedankt voor je review en je compliment aan mijn collega. Ik geef het aan hem door! Groet, David
woensdag 5 januari 2022
jose De Haan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Bezoekersaantal worden bij Google Analytics niet opgenomen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
www.algemeenwierdensmannenkoor.nl Met in de Titel genoemd probleem gemeld bij de klantenservice van Vevida. Op een zeer correcte, klantvriendelijke en vakkundige wijze geholpen door Hugo Nijdam Hugo constateerde: de betrokken Plug-In werkte niet meer. Nieuwe Plug-In: "Site kit" geïnstalleerd en mbt van Hugo geconfigureerd. Daardoor komen gewenste bezoekersaantallen weer beschikbaar. Grote dank
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Hans, bedankt voor je positieve review! Fijn dat het probleem in de site weer is opgelost en ik geef je compliment door aan mijn collega! Groet, David
woensdag 5 januari 2022
Hans Hemmers
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Super geholpen met omzetten pakket
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al jaren trouwe klant bij Vevida, maar door pensioen wordt de site niet meer gebruikt. De deskundige klantenservice heeft ons snel en doeltreffend geholpen met het omzetten naar een alleen-email-pakket.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Steven, fijn om te lezen dat we je zo goed hebben kunnen helpen en bedankt voor je review. Geniet van je pensioen! Groet, David
woensdag 5 januari 2022
Steven de Brouwer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.
Richtlijnen reviews op webhosters.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Yourhosting? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met de richtlijnen en het privacybeleid van Webhosters.nl

Webhosting

Start

€ 9,99 /maand
  • Opslag: 25 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden slechts € 1,- per maand! Gratis telefonische support.

09. Win 1

€ 13,00 /maand
  • Opslag: 250 MB
  • Dataverkeer: 10 GB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Nee

Kies voor Windows als je ASP, ASP.NET en/of MS SQL-server gebruikt

Plus

€ 14,99 /maand
  • Opslag: 50 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden slechts € 1,- per maand! Gratis telefonische support.

Max

€ 19,99 /maand
  • Opslag: 50 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Hosting van Yourhosting, supersnel en betrouwbaar

04. Premium

€ 24,99 /maand
  • Opslag: 150 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Met elk hostingpakket bouw je makkelijk je eigen site

10. Win 2

€ 27,00 /maand
  • Opslag: 600 MB
  • Dataverkeer: 20 GB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Nee

 

11. Win 3

€ 62,00 /maand
  • Opslag: 1 GB
  • Dataverkeer: 50 GB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Nee

Kies voor Windows als je ASP, ASP.NET en/of MS SQL-server gebruikt

VPS Hosting

VPS 1

€ 8,00 /maand
  • Opslag: 25 GB
  • Dataverkeer: 300 GB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden €4 per maand

VPS 2

€ 16,00 /maand
  • Opslag: 60 GB
  • Dataverkeer: 2 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden €8 per maand (maandelijks opzegbaar)

VPS 3

€ 25,00 /maand
  • Opslag: 80 GB
  • Dataverkeer: 5 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden €12,50 per maand (maandelijks opzegbaar)

VPS 4

€ 42,00 /maand
  • Opslag: 100 GB
  • Dataverkeer: 10 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden €21 per maand (maandelijks opzegbaar)

Managed VPS 1

€ 42,00 /maand
  • Opslag: 25 GB
  • Dataverkeer: 150 GB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Yourhosting beheert je Managed VPS dag en nacht.

Managed VPS 2

€ 55,00 /maand
  • Opslag: 60 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Yourhosting beheert je Managed VPS dag en nacht.

Managed VPS 3

€ 70,00 /maand
  • Opslag: 80 GB
  • Dataverkeer: 3 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Yourhosting beheert je Managed VPS dag en nacht.

Managed VPS 4

€ 110,00 /maand
  • Opslag: 100 GB
  • Dataverkeer: 5 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Yourhosting beheert je Managed VPS dag en nacht.

Domeinnaam

DNS/redirectservice

€ 5,00 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Ja

Eenvoudig je domeinnaam doorlinken naar een andere website.

.de-domeinnaam

€ 12,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

 

.nl-domeinnaam

€ 13,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

.NL domeinnaam? Het eerste jaar voor maar €1,00!

.eu-domeinnaam

€ 15,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

 

.com-domeinnaam

€ 17,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

 

.be-domeinnaam

€ 18,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Ja

.BE domeinnaam, het eerste jaar voor €8,-

E-mail Start

€ 59,88 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

Je eigen e-mail nu met gratis website

E-mail Max

€ 119,88 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

Je eigen e-mail nu met gratis website!