Yourhosting

4,2 / 5 3.045 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Actie!

Webhosting het eerste jaar vanaf € 0,99 per maand!

Bedrijfsgegevens

  • 150 Werknemers
  • KvK-nummer: 34128261
Openingstijden
  • ma-do: 09:00-21:00
  • vrij-zat: 09:00-17:00

Overall score

4,2 / 5 3.045 ervaringen

Totaal (3.045)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (699)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Yourhosting

Yourhosting is opgericht in 2001 en sindsdien uitgegroeid tot één van de grootste webhosting bedrijven van Nederland. Het bedrijf heeft meer dan 1,1 miljoen domeinnamen geregistreerd voor haar 160 duizend klanten.

Naast webhosting- en domeindiensten biedt Yourhosting ook diverse andere cloud en IT oplossingen aan. Zo bieden ze Azure cloud diensten aan gericht op grotere zakelijke klanten en ook diensten zoals Office 365 en Acronis Backup Online die ook geschikt zijn voor particulieren en MKB.

Sinds 2018 is Yourhosting onderdeel van TWS waar ook meerdere andere webhosting bedrijven onder vallen.

Yourhosting Ervaringen & Klachten

Heb jij een persoonlijke ervaring dan kun je die delen via Webhosters.nl. We horen het graag als je tevreden bent maar ook klachten over de service van Yourhosting of specifieke producten zijn welkom zodat we een zo volledig mogelijk beeld krijgen over dit bedrijf. Des te meer reviews we kunnen verzamelen des te beter we onze gebruikers kunnen helpen bij het kiezen van het juiste webhosting bedrijf.

SoHosted opgegaan in Yourhosting

SoHosted is onderdeel geworden van Yourhosting.

Ervaringen 3045 op 61 pagina's

Goede klantenservice.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vlot en erg klantvriendelijk geholpen door Rafael van de Klantenservice! We laten onze website ook in 2023 graag weer hosten door Argeweb.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste klant, leuk om te lezen dat je dit jaar ook weer klant bij ons blijft. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, ben je opnieuw van harte welkom. Groet René.
zaterdag 14 januari 2023
Volkstuinvereniging Schaarsbergen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Telefonische bereikbaarheid
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wilde telefonische ondersteuning. Bleef eindeloos in de wacht. Na 15 minuten maar de telefoon neergelegd.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Joke, helaas is het erg druk op de klantenservice door ziekte en cursussen. Onze excuses voor dit ongemak. Wij hebben inmiddels de nodige maatregelen genomen om de telefonisch bereikbaarheid te verbeteren. Wij horen alsnog graag van je. Groet René.
vrijdag 13 januari 2023
Joke van Veen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
wachtwoord yourhosting.nl en webmail
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Beste Iris, bedankt voor het helpen van het wachtwoord van mijn webmail van yourhosting. Ook Dank voor de hulp voor mijn toegang tot myhosting.nl en de webmail. U bent zeer geduldig en duidelijk in instructies. En ook deskundig zoals het aanvoelen waar ik zit op mijn scherm en in het menu.Zoals u ook kunt zien hebben wij een website bij u staan dit is: wwwbwLVC.eu. Dank voor de deskundige hulp en prettig weekend gewenst. MVG Wim Aben. Dr. W.J.M. Aben MBA Althof 16 5831 DX Boxmeer E:wim@wimaben.eu T: 0485-371969
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Wim, dank je wel voor het plaatsen van deze leuke review. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Wij staan voor je klaar. Groet René.
vrijdag 13 januari 2023
Wim Aben
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Mails kwamen in de spambox
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Fantastisch geholpen met het oplossen van mijn problemen
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Rob, dank je wel voor je vijf sterren-review, hier zijn wij erg blij mee. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, ben je opnieuw van harte welkom. Groet René.
vrijdag 13 januari 2023
Rob Klaver
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
PHP
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Moest in verband met een plug-in opschalen naar PHP8. Dat was snel geregeld, maar toen werkte mijn site niet meer. Terug naar een oude situatie en gevraagd om een staging site. Allemaal geregeld door Kaan Atac op heel snelle en efficiente manier. Zelfs als mij iets niet duidelijk was en iets onhandigs deed werd dat snel en zonder mopperen opgelost. Niets dan lof.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Onno, fijn om te horen dat je zo goed bent geholpen door mijn collega Kaan. Ik geef je complimenten aan hem door. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Wij staan voor je klaar. Groet René.
vrijdag 13 januari 2023
Onno de Gans
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
snel geholpen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Iris heeft me snel geholpen toen ik niet kon inloggen, ook niet nadat ik mijn wachtwoord had veranderd. Dank daarvoor.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Bonita, fijn om te lezen dat je weer kon inloggen na contact met onze klantenservice. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Wij staan voor je klaar. Groet René.
vrijdag 13 januari 2023
Bonita
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
zeer slechte service en onprofessioneel personeel
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
eerste instantie werd ik prima geholpen. om een webshop te beginnen werd ik volledig bijgestaan. wachtwoord en word pres werd prima er opgezet en uitgelegd. toen begon de ellende. wachtwoord werkt niet meer, inlognaam doet het niet, na bellen en mailen wordt er een tikit aangemaakt waarop niet meer wordt gereageerd. na bellen krijg je collega's die het niet weten want je moet dan degene benaderen die je als eerste heeft geholpen, vraag je je eigen af die persoon daar dan doet. nogmaals bellen met een andere, ook die weet niet wat hij moet doen. ondertussen ben je al dagen verder en kan je nog steeds niet inloggen en niet verder gaan. dan maar proberen de knop te gebruiken met wachtwoord vergeten, werkt ook niet, kunnen mijn e-mail adres niet vinden dus krijg je geen mail. weer mailen, weer vragen om teruggebeld te worden, na dagen wachten, nog steeds niets. BELACHELIJK BEDRIJF ALS PERSONEEL AL NIETS WEET AAN TE PAKKEN OF OP TE LOSSEN. ALS JE NIET WORDT TERUG GEBELD. ALS HET PERSONEEL DE ZAKEN DOORSCHUIFT NAAR CELLEGA'S OMDAT ZE ZELF GEEN VERSTAND HEBBEN VAN ZAKEN. ga hiermee niet in zee, je bent een nummer ondanks dat ze aangeven klantvriendelijk en behulpzaam te zijn. inmiddels ben ik al een week verder met nog steeds geen gehoor of antwoord of belangrijker, hulp van ze.
donderdag 12 januari 2023
mama's huisraad
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Probleem met update
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na poging PHP te updaten liep mijn hele site vast en deed niets meer met hulp van yourhosting is dit snel opgelost middels duidelijk instructies
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Frank, fijn om te horen dat de website snel weer bereikbaar was. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Wij staan voor je klaar. Groet René.
donderdag 12 januari 2023
Frank de Winter
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Heel snel, goed en vriendelijk geholpen.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vraag over het afsluiten van een SSL en Hosting pakket. Meteen geregeld en binnen no-time terugkoppeling ontvangen over mijn beide vragen. Bedankt Youri van Laar.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi George, dank je wel voor je review. Ik geef je bedankje door aan mijn collega Youri. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Wij staan voor je klaar. Groet René.
donderdag 12 januari 2023
George
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Ondermaats en klantonvriendelijk
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De webiste templates zien er gedateerd uit en voldoen mijns inziens niet aan de maatstaven van 2023. Dit maakt het zeer bewerkelijk om toch een (enigszins) representatieve website te bouwen. Yourhosting communiceert via 'no replay' e-mail, wat naar mijn mening per definitie al klantonvriendelijk is. Ook worden facturen op verschillende locaties aangeboden en wordt met een openstaande factuur van € 17,00 al na enkele dagen gedreigd met een 'aanmaning' en 'laatste kans' van een incassobureau. Klantsupport weet erg weinig van haar eigen diensten en producten én is daarnaast ook nog eens moeilijk bereikbaar.
donderdag 12 januari 2023
Martijn Wiedenhoff
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Bedankt
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Graag wil ik Mitchel bedanken voor zijn hulp! het lukte me al een tijd niet om in te loggen en hij heeft me goed geholpen zodat ik nu weer toegang hebben. Ik had ook een aantal vervolgvragen over updates daar gaf hij goede tips over aan mij. dank!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Miriam, fijn om te lezen dat je weer kunt inloggen na contact met onze klantenservice. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Wij staan voor je klaar. Groet René.
woensdag 11 januari 2023
Miriam
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Ondersteuning van Youri van Laar
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Graag wil ik Youri bedanken voor de snelle, accurate en effectieve afhandeling van mijn verzoek. In het verleden heb ik al vaker van zijn expertise gebruik gemaakt en iedere keer naar volle tevredenheid. Top!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Annemiek, dank je wel voor je positieve review over onze support en met name die van Youri. Ik geef je complimenten aan hem door. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Wij staan voor je klaar. Groet René.
woensdag 11 januari 2023
Annemiek van Goch
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Snel en vakkundig
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Super goed geholpen nadat mijn site na wat updates van widgets etc. niet meer deed wat hij moest doen. Service was goed, vriendelijk en zeer vakkundig! Ik vind het erg prettig al ik bij een klantenservice iemand aan de lijn krijg die begrijpt wat klantvriendelijkheid en service werkelijk betekenen en Mitchel begrijpt dit. Heel prettig!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Janine, dank je wel voor je vijf sterren-review. Dit waarderen wij enorm. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Wij staan voor je klaar. Groet René.
woensdag 11 januari 2023
Janine - Praktijk Manitou
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Gebrek aan ethisch besef: benaderden onze reseller-)klanten rechtstreeks om ze zelf in te lijven
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Yourhosting benaderde jaren geleden tenminste een van onze reseller-klanten schaamteloos rechtstreeks in een poging om die over te halen bij ons weg te gaan en zonder onze bemiddeling met hun zaken te doen. Gelukkig wilde de betreffende klant niet bereid om aan deze onethische actie mee te doen, maar het zegt wel genoeg over de integriteit. Ik weet in elk geval wel welke partij ik een reseller niet zou adviseren.
maandag 9 januari 2023
E.P. Harkema
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Hulp van Youri Laar
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Snelle hulp en follow-up via de e-mail van Youri van Laar.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Gerard, dank je wel voor je het plaatsen van een review over onze support. Ik geef je complimenten door aan mijn collega Youri. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Wij staan voor je klaar. Groet René.
maandag 9 januari 2023
Gerard Pijls
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Opvragen inloggevens Website
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Onlangs hebben wij inloggevens opgevraagd bij Yourhosting, dit daar onze huidige IT-specialist niet meer bereikbaar is. Ondanks het feit dat wij lange tijd geen contact met Yourhosting/Vevida hebben gehad wisten zij de gegevens aan te leveren. Er werd gedaan wat werd gezegd op een zeer snelle, vriendelijke manier. We zijn zeer content met Vevida/Yourhosting en zouden dit bedrijf bij eenieder aanbevelen.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste heer, mevrouw Steenveldt, leuk om te horen dat je Vevida/Yourhosting aanbeveelt. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Wij staan voor je klaar. Groet René.
maandag 9 januari 2023
R.G.C. van Steenveldt
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Snel vakkundig en zeer prettig geholpen door Jeen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Instellen van outlook op nieuwe laptop. Jeen heeft ons geweldig en snel geholpen.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Mirdette, leuk om te horen dat Jeen je zo goed heeft geholpen. Ik geef je complimenten aan hem door. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Wij staan voor je klaar. Groet René.
maandag 9 januari 2023
Mirdette
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Verhuizing naar nieuw domein
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vanwege fusie is de naam van onze vereniging gewijzigd. Dus ook een nieuwe domeinnaam nodig. Nieuwe naam geregistreerd bij Strato. De start was moeizaam (hoewel 2 maanden geleden met een medewerker van DeHeeg besproken). Maar nadat Lucie er zich mee ging bemoeien kwam er garen op de klos en werd de verhuizing (website en mail) voortvarend afgerond. Het SSL certificaat kon niet meeverhuisd worden. Daarvoor een tijdelijk certificaat gekregen van DeHeeg. Heel netjes.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Anton, dank je wel voor je positieve review. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Wij staan voor je klaar. Groet René.
maandag 9 januari 2023
Anton
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
5 sterren
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mitchel, hartelijk bedankt voor je uitstekende hulp. Ik bewonder je geduld en welwillendheid. 5 sterren! Geert Jeurink
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Geert, dank je wel voor je vijf sterren-beoordeling van onze support en met name die van Mitchel, dit waren wij enorm. Wanneer je opnieuw ergens hulp bij nodig hebt, horen wij het graag van je. Wij staan voor je klaar. Groet René.
vrijdag 6 januari 2023
Geert Jeurink
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Correcte klantenservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goede avond, In de afgelopen week werd ik op een uiterst plezierige en soepele manier geholpen door Mitchel van Leijden van de klantenservice Yourhosting. Nadat hij mijn melding van het dilemma waarvoor ik belde, correct had ingeschat, heeft hij mij een moeiteloze klantervaring gegeven door mij zonder omwegen vlot en doeltreffend te helpen met een e-mailadres-aanpassing en 'n link voor een wachtwoord. Als medewerker van een klantenservice bij een energiebedrijf werd ik door Mitchel's benadering opnieuw bepaald bij de waarde van de cursus Moeiteloze Klantervaring die ik ooit zelf volgde. De CEB Effortless Experience oftewel Moeiteloze Klantervaring, zie: https://readingraphics.com/book-summary-the-effortless-experience/ https://www.gartner.com/smarterwithgartner/effortless-experience-explained Make life easy for your customers and they are more likely to stay and buy again. Oftewel: klanten willen hun problemen met de minst mogelijke moeite opgelost hebben. Dit is een belevingskwestie waarbij de klantenservice medewerker enorm veel invloed kan uitoefenen op de ervaring van de klant. Dit is wat Mitchel deed met zijn aanpak van mijn case, waarvoor ten zeerste mijn complimenten en dank. Karel Bos, Leeuwarden.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Karel, dank je wel voor je uitgebreide review over onze support. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Wij staan voor je klaar. Groet René.
vrijdag 6 januari 2023
Karel Bos
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Aanpassing contract
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goed en snel geholpen door Youri van Laar bij het aanpassen van mijn contract.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste heer, mevrouw Kauffman, leuk om te lezen dat je goed en snel bent geholpen door mijn collega Youri. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Wij staan voor je klaar. Groet René.
donderdag 5 januari 2023
Kauffman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Klacht uitstekend opgelost
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De communicatie begon moeizaam, maar toen René van Emmen de case op zich nam is alles zeer professioneel en snel opgelost.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Edwin, dank je wel voor je leuke review over ons contact. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Wij staan voor je klaar. Groet René.
donderdag 5 januari 2023
Edwin Jongsma
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Het begin van een goed jaar 2023
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Geachte redactie, 2022 was een slecht jaar en ik was bang dat ik zou moeten stoppen met mijn onderzoek betreffende cold fusion. Om geen onbetaalde rekeningen achter te laten heb ik in 2022 schriftelijk Argeweb verzocht mijn contracten in 2023 niet te verlengen. Echter blijkt er toch een enorme belangstelling te zijn voor de Energietransitie en de mogelijkheden van Cold Fusion. Het eerste wat ik in 2023 dan ook gedaan heb is contact opnemen met de helpdesk van Argeweb om de opzeggingen te annuleren. Dat was toch wel een bijzonder moment voor mij. Echter de dame die ik aan de telefoon kreeg was dermate vriendelijk, en ook deskundig, dat mijn beslissing om de draad weer op te pakken voor 200% werd ondersteund. Ik ben al heel veel jaren klant bij Argeweb en na een zo vriendelijke en ook deskundige behandeling ben ik nog meer tevreden met het feit dat ik altijd klant gebleven ben ondanks de vele aanmoedigingen om voor minder geld naar andere providers over te stappen. Juist mijn generatie is blij en tevreden met een gewaardeerd onderhoud en niet een snel afgemaakt kletsverhaal. Met gepaste eerbied voor een zo klantvriendelijk onderhoud verblijf ik, met vriendelijke groet, Pieter Stolker StolkerEnergy.com
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Pieter, leuk om te lezen dat je nog een tijdje bij ons blijft. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Wij staan voor je klaar. Groet René.
woensdag 4 januari 2023
Pieter Stolker
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Deskundig, vriendelijk en accuraat.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al een ruim aantal jaren maak ik gebruik van de diensten van Your Hosting. Als professional doe ik dit voor en namens mijn klanten. En tot volle tevredenheid. Hoewel ik eigenlijk bijna nooit problemen ervaar gaat het een enkele keer toch mis, meestal door mijn eigen schuld. Your Hosting heeft mij dan altijd snel, vriendelijk en accuraat kunnen helpen. Een aanrader!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Remco, leuk om te lezen dat je ons aanraadt als hosting provider. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Wij staan voor je klaar. Groet René.
dinsdag 3 januari 2023
Remco Helsloot
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Wat een opluchting
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mitchel van der Leijden heeft mij, met zoveel geduld, zoveel vriendelijkheid en zo zorgvuldig geholpen om mijn mailadres in te stellen op de laptop en op de telefoon. Bewonderingswaardig dat hij de tijd nam om over te werken om mij te helpen totdat alles perfect werkte. Dank je wel.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Eefke, dank je wel voor je leuke review. Ik geef je complimenten door aan mijn collega Mitchel. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Wij staan voor je klaar. Groet René.
dinsdag 3 januari 2023
Eefke Jeurink
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
reactie op een belletje met Stefan
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
ik heb vanmorgen gebeld over een ander aan te schaffen pakket, ik heb er totaal geen verstand van, maar Stefan heeft mij hier bijzonder fijn en goed mee geholpen, was er heel blij mee.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Marrie, dank je wel voor je review en fijn om te horen dat je de juiste hulp hebt gekregen bij de pakketkeuze. Ik hoop dat je met het nieuwe pakket weer jaren vooruit kunt. Groet René.
dinsdag 3 januari 2023
Marrie den Ouden
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Top service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had een probleem met mijn website, ticket ingeschoten en binnen no-time geholpen door Kaan. Prima oplossing, vriendelijk en snel op weer weg! Vriendelijk en prima gedaan!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Roel, fijn om te horen dat het probleem met je website snel was opgelost. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Wij staan voor je klaar. Groet René.
dinsdag 3 januari 2023
Roel Ronken
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
top service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik deed iets mis met het aanpassen van mijn website. Backup werkte niet. Bleek een 2e mijns probleem te zijn. Ik kreeg heel snel reactie van de 2e lijn. Goede vragen en oplossingen. Probleem was zeer snel opgelost. En heel vriendelijk contact met Mark
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste klant, dank je wel voor je vijf sterren-beoordeling. Wanneer wij je opnieuw ergens mee van dienst kunnen zijn, bel ons op 038-8509600 of ga naar www.yourhosting.nl voor het starten van een chat of het aanmaken van een ticket. Groet, René.
maandag 2 januari 2023
P.S. Blom
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prima service! En ook erg aardig.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De keren dat ik telefonisch of per mail contact heb met iemand van Argeweb word ik altijd erg vriendelijk en pro-actief geholpen. Of het nu de administratie is of de technische helpdesk. Helaas geen klachten.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Han, dank je wel voor je vijf sterren-review. Wij zijn juist erg blij met het feit dat je geen klachten hebt ;-) Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Wij staan voor je klaar. Groet René.
maandag 2 januari 2023
Han
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Aanpassing email-adres
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben op de afdeling vd klantenservice van argeweb uitstekend en vriendelijk te woord gestaan en daadwerkelijk geholpen door uw medewerker Debbie Dobbelstein. Zij heeft mij blij verrast met haar manier van werken.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste klant, erg leuk om te lezen dat je blij verrast bent door onze support. Daar doen wij het voor. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Wij staan voor je klaar. Groet René.
vrijdag 30 december 2022
F.D. de Jong, Verkeersschool Jong-Noordwijk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Support
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zojuist Auke voor de 2e keer deze maand aan de telefoon gehad. Wat een verademing! Goed geholpen met een downgrade van mijn pakket. Alle hulde aan Auke en dank voor het regelen
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Chahir, leuk om te horen dat Auke je al meerdere keren zo goed heeft geholpen. Ik geef je complimenten aan hem door. Vindt hij vast leuk om te horen. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, zijn wij je graag van dienst. Groet René.
vrijdag 30 december 2022
Chahir Bali
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Snelle service en persoonlijk advies!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vanmiddag mijn abonnement gedowngrade naar domeinnaamregistratie. Kreeg Kaan Atac aan de telefoon, die mij helder heeft uitgelegd hoe dit werkt. Vervolgens kreeg ik per ommegaande van hem de mails wat er precies moet gebeueren om het af te ronden. Was zo klaar! Goede en persoonlijke service, Kaan en Yourhosting!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste heer, mevrouw Holtrup, leuk om te lezen dat je zo goed bent geholpen met het downgraden van je pakket. Mocht je in de toekomt opnieuw hosting nodig hebben, horen wij het graag van je. Groet René.
donderdag 29 december 2022
F. Holtrup
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Server Issue
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Op onze server waren er een aantal zaken die aangepast diende te worden. De medewerkster van Sohosted reageerde snel en beleefd via de chat. Het probleem was binnen enkele minuten opgelost, super tevreden.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste klant, leuk om te lezen dat je zo tevreden over ons bent over onze support. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, zijn wij je graag van dienst. Groet René.
donderdag 29 december 2022
Gn
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Wordpress admin beveiligen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Omdat ik er achter kwam door de laatste nieuwsbrief dat je Wordpress admin account beveiligen met 2FA aan te bevelen is d.m.v. een plug-in. Dan moet Plesk ook worden beveiligd met 2FA. De 2FA WP plug-in kan anders via Plesk weer worden gedeactiveerd door hackers. Streng aanbevolen dus om Wordpress te beveiligen omdat aanvallen vaak plaatsvinden. De tips, advies en hulp van Yourhosting zijn ook nu weer van grote waarde.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Albert, dank je wel voor het plaatsen van een review, dit waarderen wij zeer. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Wij staan voor je klaar. Groet René.
woensdag 28 december 2022
Albert
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Erg tevreden
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had eerst wat problemen met mijn adres gegevens die ik, door mijn fout, foutief had ingevuld. Maar ik snel en goed geholpen door de klantenservice van Argeweb, ik werd hierbij geholpen door Dewi. Nu draait alles prima
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Jim, fijn om te lezen dat alles weer prima draait na contact met onze klantenservice. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Wij staan voor je klaar. Groet René.
woensdag 28 december 2022
Jim van Klaveren
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Erg tevreden
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had eerst wat problemen met mijn adres gegevens die ik, door mijn fout, foutief had ingevuld. Maar ik snel en goed geholpen door de klantenservice van Argeweb, ik werd hierbij geholpen door Dewi. Nu draait alles prima
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Jim, fijn om te lezen dat alles weer prima draait na contact met onze klantenservice. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Wij staan voor je klaar. Groet René.
woensdag 28 december 2022
Jim van Klaveren
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Vriendelijke medewerker bij de klantenservice. Communicatie per email niet helemaal heldeṛ
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Probleem met accountgegevens facturering wel opgelosṭ
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Jeroen, fijn om te lezen dat je probleem met accountgegevens en facturering is opgelost. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Wij staan voor je klaar. Groet René.
maandag 26 december 2022
Jeroen Koolbergen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Dank voor de adequate en vriendelijke service!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Dank voor de adequate en vriendelijke service!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Mieke, dank je wel voor je review en graag gedaan. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Wij staan voor je klaar. Groet René.
maandag 26 december 2022
Mieke
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
helaas, zeker voor verbetering vatbaar!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Nadat KPN de hosting niet meer in het pakket beschikbaar stelde is alles over gegaan naar Yourhosting. Helaas is daar de ondersteuning minimaal, zeg maar nul komma nul. Ben nu genoodzaakt naar een ander webhosting bedrijf te moeten gaan zoeken.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Peter, vervelend om te horen dat je ontevreden bent over ons. Wij staan via verschillende supportkanalen voor je klaar. Wanneer je alsnog vragen hebt, horen wij het graag van je. Wij zijn maandag tot en met donderdag open van 9:00 tot 21:00 en op vrijdag en zaterdag van 9:00 tot 17:00. Bel ons op 038-8509600 of ga naar www.yourhosting.nl voor het starten van een chat of het aanmaken van een ticket. Groet, René.
vrijdag 23 december 2022
Peter Koster
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Iris houdt zicht op de zaak
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Op www.yourhosting.nl werkt (met twee aparte nieuwe wachtwoorden) inloggen onder item account en webmail niet. Iris heeft met geduld en humor een andere oplossing aangedragen : webmail opvragen via webmail-20.yourhosting.nl en dat lukt nu. Blijft nog steeds de vraag waarom ik via de homepage van yourhosting nog steeds niet kan inloggen op zowel account als webmail. Iris is uitermate geschikt voor dit werk want ze blijft rustig, luistert goed en stelt gerust. Succes verder met je werk Iris!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste klant, dank je wel voor je positieve review over onze support en met name die van Iris. Ik geef je complimenten aan haar door. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Wij staan voor je klaar. Groet René.
donderdag 22 december 2022
LM Schleedoorn
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Snelle domein-wissel gekregen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
We hadden meerdere domeinen die allemaal naar dezelfde website kinkten. Dat wilden we eenvoudiger hebben, maar de Wordpress website stond op een domein dat we niet wilden behouden. Youri van Laar, van Argeweb, heeft toen snel een domein-wissel gedaan van de complete website. Top! Zo konden wij weer verder met https://artspacerotterdam.nl Nog bedankt!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Nils, dank je wel voor je vijf sterren-beoordeling. Fijn om te horen dat Youri je zo goed en snel heeft geholpen. Ik geef je complimenten aan hem door. Groet René.
donderdag 22 december 2022
Nils Hilbers
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Top klantenservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Veel bedrijven claimen dat ze customer service leveren.....tot dat je customer service nodig hebt. Meestal krijg je het standaard telefoonbandje "het is momenteel drukker dan u van ons gewend bent. Weet u dat u de meeste antwoorden op onze website kunt vinden" en moet je maar zien wanneer en of je daadwerkelijk geholpen wordt. Niet bij Argeweb: snelle en to-the-point customer service. Top geholpen door Youri van Laar. Dank!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Paul, dank je wel voor je positieve woorden over onze support, erg leuk om te horen dat je zo tevreden bent. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Wij staan voor je klaar. Groet René.
donderdag 22 december 2022
Paul
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Review
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Youri van Laar heeft mijn vraag/opmerking behandeld en naar tevredenheid afgehandeld.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Bianca, leuk om te lezen dat Youri je zo goed heeft geholpen. Ik je compliment aan hem door. Groet René.
donderdag 22 december 2022
Bianca Sabel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Verhoogt de prijzen met bijna 50 procent door je ongevraagd ander pakket te geven
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ver afgezakt, deze provider. Ooit goed, nu slecht bereikbaar (op dit moment 20 minuten in de wacht). YourHosting stuurt een mailtje, dat ze allerlei "extra features" hebben toegevoegd die je van een hosting provider gewoon standaard verwacht, meldt dat ze je "op basis van je gebruik" zonder overleg een ander pakket gegeven hebben, dat bijna 50% duurder is. En schrijven tegelijk dat ze iedereen de nieuwe features geven. Oftewel, niets op basis van gebruik. Denken blijkbaar dat hun klanten dom zijn. Stellen zichzelf op hun website de vraag "mogen we dat zomaar doen" en beantwoorden die vraag niet. Als het gesprek ze te moeilijk wordt, is de verbinding ineens verbroken. Terugbellen doen ze niet aan blijkbaar. Ik ga nu in ieder geval op zoek naar een alternatief.
donderdag 22 december 2022
Djaloeka Griep
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prima ervaring
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Werd snel en duidelijk geholpen door Youri van Laar.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Henk, fijn om te horen dat je zo goed bent geholpen door mijn collega Youri. Ik geef je complimenten aan hem door. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Wij staan voor je klaar. Groet René.
donderdag 22 december 2022
Henk van Es
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Klantenservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Nogmaals bedankt Rafaël, Groet Willem
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Willem, ik geef je bedankje door aan mijn collega Rafaël. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Groet René.
woensdag 21 december 2022
Willem
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Argeweb is het niet meer, klantenservice helpt wel!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al jaren klant bij Argeweb, maar nu het er op aan komt, blijkt Argeweb het allemaal zo geregeld te hebben dat mijn domeinnaam & DNS niet doen wat ze zouden moeten doen. Zonde van het geld de afgelopen 16 jaar. Gelukkig blijkt de klantenservice nog wél te doen wat je vraagt. Dank Dewi Dobbelstein voor de snelle opvolging van de domein verhuizing en terugkoppeling!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste klant, vervelend om te lezen dat je problemen had met je domeinnaam en DNS. Ik hoop dat is het nu naar behoren werkt. Ik geef je complimenten door aan mijn collega Dewi. Groet René.
woensdag 21 december 2022
Boks
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
snelle service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Youri van Laar van Argeweb heeft mij vraag over mijn domeinnaam snel en doeltreffend behandeld.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste klant, dank je wel voor het plaatsen van een review over onze support. Wanneer je opnieuw hulp nodig hebt, weet je ons te vinden. Wij staan voor je klaar. Groet René.
woensdag 21 december 2022
A. v.d. Hoeven
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prima afhandeling
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Youri heeft mijn probleem perfect opgelost
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Hans, leuk om te lezen dat je probleem zo goed is opgelost door mijn collega Youri. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Groet René.
woensdag 21 december 2022
Hans de Koning
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Telefonische service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Rafaël, bedankt voor de zeer goede uitleg en snelle service.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Willem, ik geef je bedankje door aan mijn collega Rafaël. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Groet René.
woensdag 21 december 2022
Willem
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.
Richtlijnen reviews op webhosters.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Yourhosting? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met de richtlijnen en het privacybeleid van Webhosters.nl

Webhosting

Basic

€ 4,99 /maand
  • Opslag: 5 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Eerste jaar slechts € 0,99 per maand! Gratis telefonische support.

Start

€ 10,99 /maand
  • Opslag: 25 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden slechts € 0,99 per maand! Gratis telefonische support.

09. Win 1

€ 13,00 /maand
  • Opslag: 250 MB
  • Dataverkeer: 10 GB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Nee

Kies voor Windows als je ASP, ASP.NET en/of MS SQL-server gebruikt

Plus

€ 15,99 /maand
  • Opslag: 50 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden slechts € 0,99 per maand! Gratis telefonische support.

Max

€ 20,99 /maand
  • Opslag: 50 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden slechts € 0,99 per maand! Gratis telefonische support.

04. Premium

€ 24,99 /maand
  • Opslag: 150 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Met elk hostingpakket bouw je makkelijk je eigen site

10. Win 2

€ 27,00 /maand
  • Opslag: 600 MB
  • Dataverkeer: 20 GB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Nee

 

11. Win 3

€ 62,00 /maand
  • Opslag: 1 GB
  • Dataverkeer: 50 GB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Nee

Kies voor Windows als je ASP, ASP.NET en/of MS SQL-server gebruikt

VPS Hosting

VPS 1

€ 8,00 /maand
  • Opslag: 25 GB
  • Dataverkeer: 300 GB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden €4 per maand

VPS 2

€ 16,00 /maand
  • Opslag: 60 GB
  • Dataverkeer: 2 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden €8 per maand (maandelijks opzegbaar)

VPS 3

€ 25,00 /maand
  • Opslag: 80 GB
  • Dataverkeer: 5 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden €12,50 per maand (maandelijks opzegbaar)

VPS 4

€ 42,00 /maand
  • Opslag: 100 GB
  • Dataverkeer: 10 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden €21 per maand (maandelijks opzegbaar)

Managed VPS 1

€ 42,00 /maand
  • Opslag: 25 GB
  • Dataverkeer: 150 GB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Yourhosting beheert je Managed VPS dag en nacht.

Managed VPS 2

€ 55,00 /maand
  • Opslag: 60 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Yourhosting beheert je Managed VPS dag en nacht.

Managed VPS 3

€ 70,00 /maand
  • Opslag: 80 GB
  • Dataverkeer: 3 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Yourhosting beheert je Managed VPS dag en nacht.

Managed VPS 4

€ 110,00 /maand
  • Opslag: 100 GB
  • Dataverkeer: 5 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Yourhosting beheert je Managed VPS dag en nacht.

Domeinnaam

DNS/redirectservice

€ 5,00 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Ja

Eenvoudig je domeinnaam doorlinken naar een andere website.

.de-domeinnaam

€ 12,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

 

.nl-domeinnaam

€ 13,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

.NL domeinnaam? Het eerste jaar voor maar €1,00!

.eu-domeinnaam

€ 15,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

 

.com-domeinnaam

€ 17,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

 

.be-domeinnaam

€ 18,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Ja

.BE domeinnaam, het eerste jaar voor €8,-

E-mail Start

€ 59,88 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

Je eigen e-mail nu met gratis website

E-mail Max

€ 119,88 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

Je eigen e-mail nu met gratis website!