Yourhosting

3,6 / 5 2.131 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Actie!

Webhosting de eerste 3 maanden voor € 1,00 per maand!

Bedrijfsgegevens

  • 65 Werknemers
  • KvK-nummer: 34128261
Openingstijden
  • ma-do: 09:00-21:00
  • vrij-zat: 09:00-17:00
Website screenshot Yourhosting

Overall score

3,6 / 5 2.131 ervaringen

Totaal (2.131)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (327)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Yourhosting
Yourhosting is opgericht in 2001 en sindsdien uitgegroeid tot één van de grootste webhosting bedrijven van Nederland. Het bedrijf heeft meer dan 1,1 miljoen domeinnamen geregistreerd voor haar 160 duizend klanten.

Naast webhosting- en domeindiensten biedt Yourhosting ook diverse andere cloud en IT oplossingen aan. Zo bieden ze Azure cloud diensten aan gericht op grotere zakelijke klanten en ook diensten zoals Office 365 en Acronis Backup Online die ook geschikt zijn voor particulieren en MKB.

Sinds 2018 is Yourhosting onderdeel van TWS waar ook meerdere andere webhosting bedrijven onder vallen.

Yourhosting Ervaringen & Klachten
Heb jij een persoonlijke ervaring dan kun je die delen via Webhosters.nl. We horen het graag als je tevreden bent maar ook klachten over de service van Yourhosting of specifieke producten zijn welkom zodat we een zo volledig mogelijk beeld krijgen over dit bedrijf. Des te meer reviews we kunnen verzamelen des te beter we onze gebruikers kunnen helpen bij het kiezen van het juiste webhosting bedrijf.

Ervaringen 2131 op 43 pagina's

Erg tevreden over de support
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Gesproken met het support. Zijn behulpzaam en denken met je mee. Met name Auke
maandag 2 augustus 2021
Wiemela Mangroo
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Ontevreden
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na 20 minuten in de wachtrij gestaan te hebben heb ik 1 jaar geleden telefonisch mijn domeinnaam opgezegd. Althans dat werd mij verteld. Ik kreeg daar later in een keer toch een rekening van die niet meer veranderd kon worden. Na een hoop gezeur heeft Yourhosting er absoluut geen tevreden klant bij!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Mats, vervelend om te horen dat je niet tevreden bent. Een domeinnaam kan alleen vanuit Mijn Account worden opgezegd: is dat gebeurd en heb je daar een bevestiging van gehad? Zou je anders je klantnummer en de domeinnaam willen sturen naar webcare@yourhosting.nl? Dan kijken we wat er gebeurd is en hoe we je verder kunnen helpen. Groet, David
maandag 2 augustus 2021
Mats
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 2
Heer Patrick
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben heel fijn en goed geholpen. Ik had een probleem. Maar alles werd goed uitgelegd. Nou ik kan zeggen dat dit niet zo zou gebeuren bij een ander bedrijf. Ik ben dik tevreden. En ik ben blij dat ik hiet al jaren zit. Mijn dochter heeft ook een website bij dit bedrijf. 1 groote pluim. Bedankt Groetjes Corry
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Corry, bedankt voor je leuke en positieve review! Daar worden wij vrolijk van :) Groet, David.
vrijdag 30 juli 2021
Corry van Dijk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Premium Pakket +
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na 13 jaar kosten expliciet gestegen. Voor de kleine ondernemer in corona tijd geen goede ontwikkeling zeker nu contact via website/ e-mail essentieel is. Meer geld kwijt aan 1 pakket als voorheen aan twee. Via chatbox prima geholpen thanks Auke.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Charles, bedankt voor je review. Het klopt dat er een prijswijziging is doorgevoerd: ik ga er vanuit dat mijn collega je goed heeft geïnformeerd hierover en de eventuele mogelijkheden heeft besproken. Heb je toch nog vragen, mail dan even naar webcare@yourhosting.nl. Groet, David
vrijdag 30 juli 2021
Charles van der Meulen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Was goed, is nu waardeloos
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na een recente update/migratie van Yourhosting is mijn site in feite onbruikbaar geworden. Ik kan vaak niet inloggen, kan geen pagina's laden en als het al lukt kan ik wijzigingen vrijwel nooit opslaan. Klantenservice geeft toe dat ze de dienstverlening die ze hadden niet meer kunnen handhaven. Ik ga hier weg en mijn advies is om hier weg te blijven.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Martijn, vervelend om te horen dat je niet tevreden bent. Zou je je verhaal op de e-mail kunnen zetten en samen met je klantnummer/domeinnaam kunnen mailen naar webcare@yourhosting.nl? Ik kijk dan graag wat er aan de hand is en hoe we je verder kunnen helpen. Groet, David
donderdag 29 juli 2021
Martijn
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Hulp terugzetten Backup
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zojuist door Patrick ( aan de telefoon ) bijzonder prettig geholpen om via de juiste persoon bij Your Hosting een Backup voor ons bedrijf terug te zetten. Super Heren en nogmaals DANK
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Theo, bedankt voor je positieve review! Ik geef je compliment ook door aan Patrick! Groet, David
woensdag 28 juli 2021
Theo Dahm Muse Innovation
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Gegevens instellen!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zojuist super geholpen door Patrick met het instellen van DNS gegevens. Goede uitleg gehad, zodat ik het volgende keer zelf kan instellen. Mvgr Erwin
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Erwin, bedankt voor het plaatsen van je positieve review. Ik geef je compliment door aan mijn collega! Groet, David
woensdag 28 juli 2021
Erwin de jong
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
super klantenservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Klantenservice helpt enorm, zonder altijd het duurste pakket aan te bevelen.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Luuk, bedankt voor je positieve review! Groet, David
woensdag 28 juli 2021
Luuk Specht
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prima service. Websitemanager matig.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De webhosting is prima en ook over de service prima tevreden. De websitemanager waarin je een website kunt bouwen daarentegen is ondoorgrondelijk. Het lijkt simpel maar doet bijna nooit wat je wilt of verwacht.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Bart, bedankt voor je review en fijn om te lezen dat je over bijna alles tevreden bent. Je kunt altijd contact met ons opnemen als je vragen hebt over ons programma MijnWebsite, of ergens niet uitkomt. Groet, David
dinsdag 27 juli 2021
Bart Diepenbroek
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Chatcontact met Partrick
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
vragen over facturen werden goed toegelicht en er werden tips gegeven over omzetting van mijn pakket. Had het idee dat hij meedacht met me. Voor de hoge tarieven welke YourHosting rekent tegenwoorden, is dit dan wel weer een nette service.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Arianne, bedankt voor het plaatsen van je review! Mocht je nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden! Groet, David
dinsdag 27 juli 2021
Arianne Deelman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Hulp bij email instellen en omzetten oude naar nieuwe email
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer goed geholpen door Yourhosting, zit er nu al een tijdje mee met hosting maar helpen altijd vlot en snel. Ze zijn ook altijd druk bezig als ze iets niet weten om dit uit te zoeken voor je dus niks meer dan lof daarover. Vooral ook erg prettig dat ze weer telefonisch te benaderen zijn zodat je nog sneller wordt geholpen.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Tim, bedankt voor je positieve review! Wij zijn ook heel blij dat we klanten weer telefonisch te woord kunnen staan! Groet, David
dinsdag 27 juli 2021
Tim van Huizen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Hulp bij e-mail instellingen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik werd uitstekend geholpen bij het instellen van de e-mail. Via een online programma werd er meegekeken en was de fout in de instellingen direct zichtbaar. Zodat de medewerkster van Yourhosting het direct kon oplossen. Heel fijn!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Chantalle, bedankt voor je positieve review. Hier worden wij blij van! Groet, David
dinsdag 27 juli 2021
Chantalle
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Zakelijke e-mail werkt op mijn laptop en telefoon!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Auke hielp mij bij het werkend krijgen van mijn zakelijke mailadres op mijn laptop en telefoon. De benadering was professioneel en persoonlijk. Vlot en met gedegen uitleg van alle stappen ontving ik hulp op afstand. Handig dat hij via Teamviewer direct gratis meekeek en acties ondernam. Voor mij als nieuwkomer in de wereld van eigen zakelijke mailboxen erg helpend. Bedankt voor jouw geduld en het uiteindelijke resultaat. Ik heb zin om toekomstige opdrachtgevers vanaf dit mailadres te contacten! Eerder vandaag via de chat en telefoon 2 andere medewerkers gesproken. Ook naar tevredenheid.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Rosan, fijn dat mijn collega je zo goed heeft kunnen helpen en bedankt voor het plaatsen van je review hierover! Ik geef je compliment aan hem door! Groet, David
maandag 26 juli 2021
Rosan Wagenaar
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
domeinnaambeheer
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Snel en goed telefonisch advies over beheer van domeinnamen.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Paul, bedankt voor je positieve review! Groet, David
maandag 26 juli 2021
Paul
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
We zien weer het bos door de bomen!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Een groot compliment aan Danielle van klantenservice! Wat een geduld en medewerking heeft zij gehad. We hebben diverse complexe accounts en dankzij haar meedenken kunnen we het bos weer door de bomen zien. Chapeau!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Yvonne, Wat ontzettend fijn om te lezen dat Danielle je zo goed heeft geholpen! Gelukkig heeft ze de mist in het bos doen laten opklaren ;) Bedankt voor de review! Met vriendelijke groet, Mark
vrijdag 23 juli 2021
Yvonne
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
gewoon zo als het hoort
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
al jaren tevreden klant en als je een keer hulp nodig hebt is dat altijd vriendelijk en direct. Als de robot er niet uitkomt krijg je gewoon een echt chattende hulp die ook helpt!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Ineke, Wat een fijne review om te lezen op een maandagmorgen! Fijn dat we je hebben kunnen helpen en hopen je nog vele jaren als klant te kunnen behouden. Met vriendelijke groet, Mark
vrijdag 23 juli 2021
Ineke
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
konsekwenties nieuwe tarieven
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
prima geholpen met bruikbaar advies
vrijdag 23 juli 2021
jack Kerremans
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Tevreden gebruiker!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik gebruik Yourhosting diensten sinds 2003. De hosting is betrouwbaar, stabiel, de prijzen zijn prima en de supportafdeling reageert altijd snel en adequaat. Twee dagen geleden had ik een probleem met mijn website. Snel gebeld en kreeg snel iemand aan de lijn. Wat een geduld en begrip had deze meneer. Zijn naam is Auke L. Hij is rustig, geduldig en professioneel, het was een waar genoegen om te zien/horen hoe hij en zijn collega samenwerken en het probleem snel en vakkundig oplossen. Het duurde een half uur om die fout op te lossen en tevens mijn andere hosting wensen te regelen. Perfecte dienstverlening! P.S. Ik ben erg blij en tevreden met de laatste veranderingen/verbeteringen en wens jullie heel veel succes in de toekomst!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Mirso, Wat ontzettend fijn om deze review te lezen! Ik heb het doorgegeven aan Auke en het doet ons goed om te lezen dat je zo tevreden bent. Niet alleen over onze support, maar ook de laatste veranderingen en verbeteringen die zijn doorgevoerd. Bedankt! Met vriendelijke groet, Mark
donderdag 22 juli 2021
Mirso Bajramovic
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Contact formulier website en webmail storing geholpen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
MijnWebsite over de problemen met het contactformulier: Heel goed geholpen door Patrick, Niet alleen aangepast maar ook uitgelegd hoe het in de toekomst moet. Zo kan ik ook zien wat er achter een website gebeurt. Fijn advies gesprek
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Louis, Bedankt voor je review! Super om te horen dat Patrick je zo heeft geholpen! Met vriendelijke groet, Mark
woensdag 21 juli 2021
Louis Dance Centre
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
email installeren
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Prima geholpen
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Paulien, Goed om te horen dat we je hebben kunnen helpen! Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Mark
woensdag 21 juli 2021
Paulien
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Klantenservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Klantenservice is top! In de avonduren werden we nog geholpen, vriendelijk en snel. Aanrader!
dinsdag 20 juli 2021
Wouter Stultiens
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Beste support, makkelijk te gebruiken en snelle sites
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al 10 jaar tevreden klant bij Yourhosting, geweldige support en nooit problemen.
maandag 19 juli 2021
Marije
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
netjes geholpen door de chat
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Had een vraag over het verhuizen van een domeinnaam. Via de chat direct antwoord en opgelost. Dankjewel Danielle.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Rianne, Wat fijn om te horen dat Danielle je goed heeft geholpen. Bedankt voor de review! Met vriendelijke groet, Mark
vrijdag 16 juli 2021
rianne
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
belachelijke prijsverhogingen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Jullie confronteren je klanten met belachelijke prijsstijgingen. Ik zou een volgende keer zeker niet meer voor Yourhosting kiezen
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi! Vervelend om te horen dat je onverwacht geconfronteerd werd met een hoge factuur. Kan je je klantnummer sturen naar webcare@yourhosting.nl? Dan kijk ik graag of ik nog iets kan betekenen. Met vriendelijke groet, Mark
donderdag 15 juli 2021
H R
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Bergafwaarts in alles
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Was een tijdlang best goed te doen en goedkoop. Het laatste jaar een enorme prijsverhoging (van onbeperkt domeinnamen per pakket naar 1 domeinnaam per pakket, met overgangsregeling), de nieuwe server en hostingmanager werkt voor geen meter, continue foutmeldingen. Oja, en voor een beetje redelijke klantenservice moet je betalen Snel vertrokken dit jaar
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Hans, Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over onze dienstverlening. Kan je je gegevens in een e-mail sturen aan webcare@yourhosting.nl? Dan kijk ik graag of ik nog iets kan betekenen. Met vriendelijke groet, Mark
woensdag 14 juli 2021
Hans Beenhakkers
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
vraag over webshop
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
dank voor je antwoord op de vraag over mijn webshop.helaas geen makkelijke oplossing maar wel een oplossing.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Pieter, Bedankt voor je review! Gelukkig hebben we een oplossing voor je gevonden. Met vriendelijke groet, Mark
dinsdag 13 juli 2021
pieter
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Chat
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Enorm goed geholpen door een medewerker van de chat. Ik kreeg een mail over een wijziging in mijn pakket, die niet van toepassing is op mijn situatie. Dit voorgelegd en er werd direct gekeken wat de beste oplossing was. Waar ik uiteindelijk ook goed mee geholpen ben. Dit is niet de eerste keer dat ze me snel en adequaat helpen met iets waar ik tegenaan loop. Top!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Nicole, Wat ontzettend fijn om te horen dat we je snel en adequaat hebben geholpen! We kijken altijd graag met je mee naar oplossingen. Met vriendelijke groet, Mark
vrijdag 9 juli 2021
Nicole Koetze
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
De zoveelste goede ervaring
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben klant sinds december 2009, mijn website is een online tentoonstelling van schilderijen, en de enkele problemen die ik over de afgelopen jaren heb gehad werden altijd vlot opgelost. Gisteravond, woensdag 7 juli 2021, kreeg ik een email dat mijn SSL certificaat niet verlengd kon worden, en toen ik naar mijn website ging werd het door Bitdefender geblokkeerd. Ik heb toen onmiddellijk een support formulier naar Yourhosting gestuurd met tekst en uitleg, en vanochtend, donderdag 8 juli 2021, kreeg ik om 12.35 uur een antwoord van Lena Tamis die mijn problemen had opgelost. Ze heeft de Let's Encrypt SSL certificaat opnieuw aangevraagd en ervoor gezorgd dat mijn website niet langer geblokkeerd is. Bedankt Lena! Ik kan dus eerlijk zeggen dat ik over de afgelopen jaren alleen maar prima ervaringen met Yourhosting's support team heb gehad!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Frido! Bedankt voor je mooie review! Fijn om te horen dat we je al zo lang als klant mogen hebben en we je altijd goed helpen! Met vriendelijke groet, Mark
donderdag 8 juli 2021
Frido Graafland
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Blije klant
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al ruim 8 jaar klant bij jullie en al eerder goed geholpen via de bot maar dit is zo veel fijner...Hartelijk dank, Danielle, voor jouw geduld en het steeds opnieuw uitleggen aan deze digibeet. Fijn dat het weer telefonisch kan Your Hosting!!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Mirjam, Bedankt voor je 5-sterren review! Wij zijn ook erg blij dat we jullie weer telefonisch kunnen spreken. Fijn dat we je goed hebben geholpen. Met vriendelijke groet, Mark
donderdag 8 juli 2021
Mirjam Kappert
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
inlog problemen website
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
medewerkers Yourhosting bedankt voor de snelle reactie en adequate oplossing van geconstateerd probleem
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi! Graag gedaan! Fijn om te horen dat we je goed hebben kunnen helpen! Met vriendelijke groet, Mark
woensdag 7 juli 2021
J.N. Evenhuis
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Erg tevreden
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wat ik zo geweldig vindt is dat ik bij hulp altijd super te woord gestaan wordt en er is altijd wel een oplossing voor elk probleem
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi RB, Bedankt voor je review en wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze service! Met vriendelijke groet, Mark
woensdag 7 juli 2021
RB
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Goed geholpen door Yourhosting
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Webhosting service, vandaag enkele vragen, uitstekend geholpen door Rina van Null
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Piet, Bedankt voor je 5-sterren review! Wat fijn om te horen dat Rina je goed heeft geholpen, ik geef het door! Met vriendelijke groet, Mark
maandag 5 juli 2021
Piet
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Webmail en Wix
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had een vraag over webmail, en word prima geholpen door Auke. Ik heb mijn site via Wix lopen en wat blijkt is dat je dan MX records bij Wix moet aanpassen. Dat had ik al eens gedaan, maar mogelijk staan die nog niet goed (ik moet nog aanpassen). Alles via Chat, er was een snelle verbinding met een live medewerker, Auke dus (die chatbots ben ik geen fan van). Dank en groet!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Sander, Bedankt voor je 5-sterren review! Fijn dat Auke je goed en snel heeft kunnen helpen via onze chat. Met vriendelijke groet, Mark
vrijdag 2 juli 2021
Sander van Hesteren
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
probleem website
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
We hadden een probleem met de website was niet meer zichtbaar in de browser. Contact gehad met de klanten service ben uitstekend geholpen en zij hadden het probleem snel gevonden en opgelost voor ons. Waarvoor de complimenten. Wij gebruiken het m pakket van Yourhosting en we zijn al meer dan 20 jaar klant. En ik kan iedereen aanraden om bij Yourhostng klant te worden
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Leo, Bedankt voor je mooie review! Erg goed om te horen dat je al zo lang tevreden klant bent! Met vriendelijke groet, Mark
woensdag 30 juni 2021
Leo Haaring
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
prima service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Met hulp van de klantenservice is mijn SSL-certificaat supersnel geactiveerd. Goeie service!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Nienke, Goed om te horen dat we je goed hebben kunnen helpen met je SSL! Bedankt voor de review! Met vriendelijke groet, Mark
dinsdag 29 juni 2021
Nienke
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Hulp bij beveiligig van mijn website!!!!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Doordat mijn website niet beveiligd was kon ik er niet op komen zodoende contact opgenomen en daar hebben ze mij ontzettend snel en netjes geholpen. Nog bedankt. Vriendelijke groet, Maureen
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste Maureen, Goed om te horen dat je snel en netjes geholpen bent. Als we weer iets voor je kunnen doen dan weet je ons te vinden :-) Bedankt voor je review en een fijne dag verder toegewenst! Groet, Jerry
woensdag 23 juni 2021
Maureen van Gompel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Yourhosting service bij domeinnaam-verhuizen na aandelen overdracht
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Online kun je de verhuizing van een domeinnaam al goed regelen. Ik twijfelde nog even bij het goedkeuren van de algemene voorwaarden omdat daar staat dat alle services (DNS instellingen etc) verwijderd worden. Dat wil je natuurlijk niet als je de domeinnaam overdraagt en alles moet doorlopen. Na een goede online chat. bleek dat je kunt verhuizen/opzeggen met hostingpartij "onbekend. Want dit was in mijn geval niet doorgeven door de overname partij. De services (DNS instellingen etc) blijven doorlopen totdat de andere partij de verhuiscode daadwerkelijk gebruikt. Bij het afhandelen en bevestigen, zag ik dat de verhuizingscode al weergegeven werd. Dat is snel.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste heer, mevrouw Sjoerds, Bedankt voor je review! Als we weer iets voor je kunnen doen dan horen we dat graag. Hele fijne dag verder toegewenst. Groet, Jerry
dinsdag 22 juni 2021
D. Sjoerds
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Slechte website bouwer kost enorm veel onnodig veel extra aan tijd
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Slechte website bouwer kost enorm veel onnodig veel extra aan tijd, terwijl het echt een simpele website is. Het is na een jaar nog steeds lastig om efficiënt en direct te bouwen er wordt via de service niet op gereageerd en er alleen maar omheen gepraat zonder antwoorden en oplossingen aan te dragen. Website ligt er vaak uit en de overeenkomst hebben ze zomaar veranderd. Je kan er niet van op aan. De website ligt er ook vaak uit en is zeer traag. De linkjes die in het systeem worden verwerkt werken vaak niet en ook zijn ze regelmatig niet bereikbaar. Mijn ervaring is vanaf het begin zeer slecht en heb er uiteindelijk alleen maar extra werk werkt aan. Ben blij als ik er helemaal vanaf ben.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Frans, vervelend om te horen dat je problemen met ons ervaart. Dit weekend hebben wij veel problemen gehad met een DDos-aanval, waardoor sites er inderdaad uit lagen. Gebruik je als websitebuilder ons eigen MijnWebsite? Als je daar tips voor nodig hebt, of je komt ergens niet uit, dan kun je ons altijd bellen op 0388509600 en helpen wij je verder. Uiteraard kan je ook mailen naar aanleiding van deze review, je mailt dan naar webcare@yourhosting.nl. Groet, David.
maandag 21 juni 2021
Frans
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijsverhoging van meer dan 100%
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Twee jaar geleden nam Yourhosting mijn hostingpakket van Starthosting over. Dit jaar hebben ze het abonnementsgeld met meer dan 100% verhoogd. Na een telefoongesprek was de boodschap dat YH meer service biedt dan kleinere budgethostingbedrijven. Maar juist daar heb ik nu behoefte aan. Bij YH was er verder geen keuze. Wat je dan eigenlijk doet als hostingbedrijf is kleine klanten de dikke middelvinger geven. Het is op dit moment hun klantenstrategie. Kennelijk hebben ze er goed over nagedacht, want het klonk allemaal nogal zelfverzekerd. Abonnement opgezegd.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Bedankt voor je review. Het klopt dat de stap als voormalig Starthosting-klant naar de nieuwe pakketten een flinke is. Als Yourhosting hebben wij inderdaad de keuze gemaakt om een fullservice-provider te zijn, waardoor de prijzen aangepast zijn. Je keuze om dan een nieuwe budget hostingprovider te zoeken, kan kunnen wij alleen maar respecteren uiteraard. We danken je wel voor het klant zijn, en wensen je veel succes in de toekomst! Groet, David.
zondag 20 juni 2021
D. Heijboer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Top service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben super goed geholpen!! Fantastische medewerker en heb alles goed kunnen regelen.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Omar, bedankt voor het plaatsen van je review! Fijn dat je zo tevreden bent. Groet, David.
vrijdag 18 juni 2021
Omar Karraz
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Weer snelle en goede hulp
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Voor een van mijn Mywebsites website had ik gisteren assistentie nodig.het support team van Yourhosting is dan echt de steun die ik me dan wens. Gisteren was het Peter Paul die in weinig tijd mijn vraag begreep en mijn site weer liet zijn zoals bedoeld. Top weer
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Helma, bedankt voor je positieve review! Ik geef deze ook door aan mijn collega. Groet, David.
donderdag 17 juni 2021
Helma Ketelaar
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Vandaag super geholpen door de klantenservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Er was even stress vanwege dat ik niet op de achterkant van mijn website kwam. Alles snel opgelost en weer helemaal blij nu.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Bianca, Wat fijn dat we de stress hebben opgelost! Bedankt voor je 5-sterren review! Met vriendelijke groet, Mark
dinsdag 15 juni 2021
Bianca
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
in gesprek met Rina van Nuil
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
zoals altijd zeer positive in gesprek en geweldige services daarom juist is gewoon yourhosting NO1 :) since het begin van 2005 tot nu 2021 nooit problemen gehad bij dit bedrijf. zeer stabiel in hosting en redirecting :) . groet Rina van Nuil en het technice team yourhosting . met vriendelijke groet uit nijmegen van n3tx.com
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Goedemorgen Hans! Leuk om te horen dat je tevreden bent en goed ondersteund wordt. We blijven ons best voor je doen :-) Als we weer iets voor je kunnen betekenen dan weet je ons te vinden! Bedankt voor je review en een hele fijne dag verder toegewenst. Groet, Jerry
maandag 14 juni 2021
Hans
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Hulp bij outlook
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Telefonische hulp ivm synchronisatieproblemen Outlook Mac. Helemaal naar tevredenheid opgelost!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste Jan, Goed om te horen dat je naar tevredenheid geholpen bent. Als we weer iets voor je kunnen doen dan weet je ons te vinden :-) Heel erg bedankt voor je review en een fijne dag toegewenst! Groet, Jerry
donderdag 10 juni 2021
jan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Ontzettend duur
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Prijs wordt gewoon verdubbeld. Je krijgt er een mail van. Take it or leave it.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Wouter, we passen inderdaad onze pakketten aan. Naast de prijs wijzigen ook de specificaties van de pakketten en hebben we de telefonische support teruggebracht. Door continu te investeren in een betere dienstverlening, hebben we ook de prijzen moeten aanpassen. Als je je klantnummer in een e-mail aan webcare@yourhosting.nl stuurt, kijk ik graag of er mogelijkheden zijn om lagere kosten te betalen. Groet René
dinsdag 8 juni 2021
Wouter
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Website verhuizing
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Prima service, geduldig en duidelijk
maandag 7 juni 2021
Andries Hof
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Top service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na een foutieve upgrade, is mijn account direct hersteld tijdens het gesprek. Top service. Veel dank
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Halil, Goed om te horen dat we je goed hebben kunnen helpen! Mochten er nog vragen zijn, horen we het graag! Met vriendelijke groet, Mark
vrijdag 4 juni 2021
Halil
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Goede en adequate service.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goed en adequaat geholpen. Ik werk vaak vanuit verschillende continenten met verschillende tijdzones daarbij is de klantenservice via chat of app ideaal
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste Bud, Fijn om te horen dat onze service je goed bevalt! Onze multichannel support staat graag voor je klaar! Met vriendelijke groet, Mark
donderdag 3 juni 2021
Bud Wichers
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prima service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds 11 jaren klant en altijd goede adequate service!! De periode zonder telefonische klantenservice, tenzij duurder abonnement, was minder prettig maar is inmiddels hersteld. In mijn periode als trainer Yourhosting bij cursisten aangeraden en naar tevredenheid.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Wilma, Wat ontzettend fijn om te horen dat je al zo lang klant bent en nog (weer) tevreden bent! Wij zijn ook blij dat we de klanten weer telefonisch kunnen helpen. Bedankt voor je review. Met vriendelijke groet, Mark
maandag 31 mei 2021
Wilma Wortelboer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prima hosting provider
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Bij dit bedrijf heb ik mijn domein naam doorgelinkt + een e-mail hosting pakket afgenomen. Het instellen van de e-mail was wat lastig, maar een medewerker heeft mij prima geholpen.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Wouter, Bedankt voor je 5-sterren review! Fijn dat een medewerker je heeft kunnen helpen met je e-mail instellen. Met vragen kan je altijd bij ons terecht! Met vriendelijke groet, Mark
woensdag 26 mei 2021
Wouter
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Yourhosting? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met de richtlijnen en het privacybeleid van Webhosters.nl

Webhosting

01. Start

€ 9,99 /maand
  • Opslag: 25 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Hosting van Yourhosting, supersnel en betrouwbaar

09. Win 1

€ 13,00 /maand
  • Opslag: 250 MB
  • Dataverkeer: 10 GB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Nee

Kies voor Windows als je ASP, ASP.NET en/of MS SQL-server gebruikt

02. Plus

€ 14,99 /maand
  • Opslag: 50 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Hosting van Yourhosting, supersnel en betrouwbaar

03. Max

€ 19,99 /maand
  • Opslag: 50 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Hosting van Yourhosting, supersnel en betrouwbaar

04. Premium

€ 24,99 /maand
  • Opslag: 150 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Met elk hostingpakket bouw je makkelijk je eigen site

10. Win 2

€ 27,00 /maand
  • Opslag: 600 MB
  • Dataverkeer: 20 GB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Nee

 

11. Win 3

€ 62,00 /maand
  • Opslag: 1 GB
  • Dataverkeer: 50 GB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Nee

Kies voor Windows als je ASP, ASP.NET en/of MS SQL-server gebruikt

VPS Hosting

VPS 1

€ 8,00 /maand
  • Opslag: 25 GB
  • Dataverkeer: 300 GB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden €4 per maand

VPS 2

€ 16,00 /maand
  • Opslag: 60 GB
  • Dataverkeer: 2 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden €8 per maand (maandelijks opzegbaar)

VPS 3

€ 25,00 /maand
  • Opslag: 80 GB
  • Dataverkeer: 5 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden €12,50 per maand (maandelijks opzegbaar)

VPS 4

€ 42,00 /maand
  • Opslag: 100 GB
  • Dataverkeer: 10 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden €21 per maand (maandelijks opzegbaar)

Managed VPS 1

€ 42,00 /maand
  • Opslag: 25 GB
  • Dataverkeer: 150 GB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Yourhosting beheert je Managed VPS dag en nacht.

Managed VPS 2

€ 55,00 /maand
  • Opslag: 60 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Yourhosting beheert je Managed VPS dag en nacht.

Managed VPS 3

€ 70,00 /maand
  • Opslag: 80 GB
  • Dataverkeer: 3 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Yourhosting beheert je Managed VPS dag en nacht.

Managed VPS 4

€ 110,00 /maand
  • Opslag: 100 GB
  • Dataverkeer: 5 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Yourhosting beheert je Managed VPS dag en nacht.

Domeinnaam

DNS/redirectservice

€ 5,00 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Ja

Eenvoudig je domeinnaam doorlinken naar een andere website.

.de-domeinnaam

€ 12,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

 

.nl-domeinnaam

€ 13,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

.NL domeinnaam? Het eerste jaar voor maar €1,00!

.eu-domeinnaam

€ 15,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

 

.com-domeinnaam

€ 17,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

 

.be-domeinnaam

€ 18,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Ja

.BE domeinnaam, het eerste jaar voor €8,-

E-mail Start

€ 59,88 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

Je eigen e-mail nu met gratis website

E-mail Max

€ 119,88 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

Je eigen e-mail nu met gratis website!