Yourhosting

4,2 / 5 3.271 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Actie!

Webhosting eerste 3 maanden € 0,99 per maand!

Bedrijfsgegevens

  • 150 Werknemers
  • KvK-nummer: 34128261
Openingstijden
  • ma-vrij: 09:00-17:00

Overall score

4,2 / 5 3.271 ervaringen

Totaal (3.271)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (723)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Yourhosting

Yourhosting is opgericht in 2001 en sindsdien uitgegroeid tot één van de grootste webhosting bedrijven van Nederland. Het bedrijf heeft meer dan 1,1 miljoen domeinnamen geregistreerd voor haar 160 duizend klanten.

Naast webhosting- en domeindiensten biedt Yourhosting ook diverse andere cloud en IT oplossingen aan. Zo bieden ze Azure cloud diensten aan gericht op grotere zakelijke klanten en ook diensten zoals Office 365 en Acronis Backup Online die ook geschikt zijn voor particulieren en MKB.

Sinds 2018 is Yourhosting onderdeel van TWS waar ook meerdere andere webhosting bedrijven onder vallen.

Yourhosting Ervaringen & Klachten

Heb jij een persoonlijke ervaring dan kun je die delen via Webhosters.nl. We horen het graag als je tevreden bent maar ook klachten over de service van Yourhosting of specifieke producten zijn welkom zodat we een zo volledig mogelijk beeld krijgen over dit bedrijf. Des te meer reviews we kunnen verzamelen des te beter we onze gebruikers kunnen helpen bij het kiezen van het juiste webhosting bedrijf.

SoHosted opgegaan in Yourhosting

SoHosted is onderdeel geworden van Yourhosting.

Ervaringen 3271 op 66 pagina's

Service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Via de mail had ik een vraag gesteld omdat mijn pakket was veranderd naar het grootste hosting pakket, terwijl ik maar een basic pakket nog heb. Via de mail kreeg ik bericht dat het wat langer kon duren ivm drukte. Na een paar dagen kreeg ik een mail van David, waarin hij zelf met een prima oplossing kwam en of ik daar akkoord mee ging. Daarna heeft hij alles netjes afgehandeld en heb ik een credit factuur ontvangen. Fijne oplossing, fijne communicatie en goede service.
vrijdag 10 maart 2023
Remco Raessen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Klantenservice onbereikbaar. Prijzen in twee jaar tijd meer dan verdubbeld.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Klant van SoHosted sinds 2005. Sinds de overname door YourHosting is de prijs in twee jaar tijd verdubbeld en de klantenservice is al meer dan een week niet bereikbaar via telefoon en e-mail. De service laat te wensen over.
vrijdag 10 maart 2023
Martijn
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prima hulp gehad
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vanmiddag ben ik vlot geholpen door de heer Jeen Boot die me wegwijs heeft gemaakt in de doolhof van de sitebuilder. Verder heeft hij de route waarop ik de site kon bewerken duidelijk via een mail met afbeeldingen opgestuurd. Top!!
donderdag 9 maart 2023
Reinhold Bos
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Gemigreerd Microsoft product#806121. Onterecht verzonden factuur
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Nu voor de 2e keer een onterechte factuur ontvangen van Argeweb, wat vervelend is. Medewerker Rafaël Polman heeft mij echter snel geholpen en (weer) een creditnota verzonden. Ook in eerder contact met hem ben ik goed en accuraat te woord gestaan. Groet Frank.
donderdag 9 maart 2023
Frank
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Super service voor Bit and Bytes door Your Hosting, Frouwke !
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
6 weken terug vroeg ik 3 buitenlandse domeinen aan. Blijkbaar gaat er dan een protocol in gang bij de buitenlandse provider en dan mag je van alles aanleveren: - Inschrijving KVK. - KVK nummer. - Tenaamstelling - etcetera. In overleg net Your Hosting gevraagd om, na de oplevering eea te controleren en dat de domeinen dus écht op mijn naam staan en blijven staan. In nauw contact met Frouwke Travaille, heeft zij mij totaal ontzorgd en begeleid bij het hele proces: Top service !
donderdag 9 maart 2023
Michael Hofman - Bit and Bytes
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Klantenservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer goed geholpen door Jeen. Hij neemt de tijd voor me en alles even goed uitgezocht, alles werkt weer. Een nadeel was dat ik een uur in de wacht heb gestaan voor dat ik een medewerker aan de lijn kreeg, verbeterpunt!
woensdag 8 maart 2023
Kangyong
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
review
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vandaag geholpen door Linda R. Ze had geduld met mij en zelf tot ver na werktijd. Ik ben dankbaar dat het probleem is opgelost. Dikke pluim Nu de wachttijd nog aanpassen en ik ben helemaal tevreden.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Bedankt voor je review Francisca!
dinsdag 7 maart 2023
Francisca
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Weer bereikbaar en prima geholpen!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Gisteren nog zeer gepikeerd over de slechte bereikbaarheid. Vandaag gelukkig weer YourHosting telefonisch bereikbaar. Meer dan een uur in de wacht gestaan, maar uiteindelijk geweldig geholpen door Lucas. Problemen met de website zijn verholpen door zijn instructies.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste Batedeira, Helaas is het momenteel enorm druk op onze klantenservice door een phishing e-mail die uit naam van Yourhosting is gestuurd. Hierdoor zijn we minder snel bereikbaar dan je van ons gewend bent. Onze excuses hiervoor. We werken er hard aan om dit op te lossen. Fijn dat we je toch konden helpen, ondanks de langere wachttijd.
dinsdag 7 maart 2023
Batedeira
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Supportafdeling al een week totaal onbereikbaar
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al meer dan 10 jaar zijn we klant van SoHosted. Nooit problemen gehad en altijd direct bereikbaar via chat en telefoon. Supportvragen werden direct en tot grote tevredenheid behandeld. Een week geleden vertoonde onze website enkel codes en is de backend (WordPress omgeving) niet te benaderen. Chatfunctie van de supportafdeling van YourHosting bestaat niet meer, telefonisch onbereikbaar waarbij de verbinding simpelweg wordt verbroken. Je kunt enkel een webformulier per email verzenden waarna je een mail terugontvangt met een ticketnummer. Wanneer je hierop reageert wordt er opnieuw een ticketnummer aangemaakt. Ja op deze wijze explodeert het aantal uitstaande tickets en wordt het voor de support afdeling alleen maar problematischer en onoverzichtelijker. De gehele klantenservice is gewoon niet goed ingeregeld, tenminste dat is mijn indruk. Ik heb ondertussen de hoop opgegeven dat dit nog goed gaat komen. Je kunt nergens zien of je ticket in behandeling is en wat de status is. Is het eigenlijk maar hopen dat iemand van YourHosting de supportvraag serieus neemt en het in behandeling wordt genomen. Onze website ziet er momenteel compleet beschadigd uit, geen idee wat hier de oorzaak van kan zijn omdat wij zelf recent geen aanpassingen hebben doorgevoerd. De website is voor ons cruciaal, wij lopen door de problemen met support bij YourHosting helaas serieuze aanvragen en opdrachten mis.
maandag 6 maart 2023
Batedeira
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 1
Slechte firma met (tenminste) 1 goede support medewerker
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds 2 jaar hosten wij onze website bij Yourhosting (voorheen Sohosted). Sindsdien is de prijs (meer dan) verdubbeld en de service flink naar beneden afgeschaald. Op zondag is er geen enkele support meer en als je je probleem telefonisch wilt voorleggen dan krijg je te horen dat je que-position 39 is en na een half uur aan de lijn hangen ben je opgeschoven naar que-position 32 (niet te geloven, maar echt waar vandaag gebeurd). Tenslotte is een mail over ons probleem, die ik afgelopen vrijdag al had ingediend door support-medewerker Mitchel van Leijden opgepakt en prima opgelost. Top Mitchel!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste Dick, Helaas is het momenteel enorm druk op onze klantenservice door een phishing e-mail die uit naam van Yourhosting is gestuurd. Hierdoor zijn we minder snel bereikbaar dan je van ons mag verwachten. Onze excuses hiervoor. We werken er hard aan om onze bereikbaarheid te verbeteren. Fijn dat we je toch konden helpen, ondanks de langere wachttijd.
maandag 6 maart 2023
Dick
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Niets lijkt meer te lukken
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Reeds jaren ben ik klant bij Yourhosting. Er heeft onlangs een migratie plaats gevonden. Wilde al enkele dagen iets op de site plaatsen. Lukte niet. Vandaag maar eens gebeld. Naar 22 wachtenden was ik aan de beurt. Werd de weggewezen. Schrok van het scherm van site waarop ik moest werken. Volgens de medewerker was het simpel. Ben aan de slag gegaan. Met veel pijn een moeite lukte het mij om een tekstje te maken in format van onze site. Een foto daarbij plaatsen lukte niet. Van ellende wilde ik de tekst dan maar zonder foto publiceren ook dit lukte niet, Er was een error. Volgens geprobeerd om weer te bellen. Er waren 36 wachtenden voor mij. Heb toen de moed maar opgegeven. Ben al jaren hostingmanager van de Vrienden van Ravestein. En eerder ook van de tennisclub. Ik heb eerder nooit problemen gehad. HELP.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste Wim, Ik vind het erg vervelend om te horen dat je deze problemen ervaart. Het klopt dat het momenteel erg druk is bij de klantenservice. Dit komt door een phishing aanval. Hierdoor krijg je minder snel antwoord dan je van ons mag verwachten. Ik zie dat je al een ticket hebt ingediend bij ons. Ik zal ervoor zorgen dat je hier zo snel mogelijk reactie op krijgt. ^ Lauris
maandag 6 maart 2023
Wim Janssen van Doorn
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Perfecte support ...
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Dank voor de perfecte telefonische support door medewerker Auke. Ik ben me ervan bewust dat YH het behoorlijk druk heeft met het omzetten van websites naar een andere tool en des te meer waardering heb ik dan ook voor de hooggekwalificeerde hulp die ik onderving en voor de tijd die Auke voor mij nam. Technisch gezien draaien mijn websites al enkele decennia via YH, en dat is altijd zonder haperingen gegaan. Veranderingen doorvoeren in accountgegevens, bestellingen, e.d. en betalingen doen via het account: het is en blijft een fluitje van een cent. Nogmaals dank aan Auke !
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Peter, dank je wel voor je vijf sterren review. Fijn om te horen dat Auke je zo goed heeft geholpen. Ik geef je complimenten aan hem door. Groet René.
maandag 6 maart 2023
Peter
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
website www.plantnames.eu#880161
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb al vele jaren een hostingpakket via Vevida voor mijn privé website www.plantnames.eu Daarnaast heb ik nog een paar websites bij jullie gehost. Alle met Joomla. Ik ben zeer tevreden over de manier waarop jullie snel en kundig problemen oplossen; dat was bij Vevida en nu ook bij Yourhosting. Wat me wel van het hart moet: vroeger kon je bij Vevida terecht om een Joomla website te maken, daar is van afgestapt en nu maken jullie reclame voor WordPress. Waarom voegen jullie Joomla niet toe aaan het pakket; er zijn zoveel verenigingen, vooral sportverenigingen die op Joomla draaien.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Peter, dank je wel voor je positieve review. Wij bieden inderdaad een WordPress installatie aan in de Hostingmanager, maar je kunt ook nog steeds handmatig Joomla! op je hosting pakket installeren en daar je website mee maken. Groet René.
maandag 6 maart 2023
Peter Hellings
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Top toko
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Top geholpen weer door Lindsey!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Pascal, dank je wel voor je review. Leuk om te lezen dat Lindsey je zo goed heeft geholpen. Ik geef je complimenten aan haar door. Groet René.
maandag 6 maart 2023
Pascal
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Ondersteuning bij mail problemen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mitchel van Leijden heeft mij prima geholpen. Heel rustig heeft hij mijn problemen met inloggen van mijn twee mail accounts opgelost. Daarna heeft hij mij nog geholpen met de juiste instellingen op computer en I-phone. Top!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Anita, fijn om te horen dat je mail weer goed ingesteld staat. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Groet René.
vrijdag 3 maart 2023
Anita Beecheno
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Te hoge factuur
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Je moet YH altijd goed in de gaten houden, zeker als ze de pakketten gaan veranderen of upgraden. Ik heb een startpakket, want ik heb een simpele site. En wat krijg je? Een Pluspakket, dubbel zo duur. Gedoe. En erg slordig.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Walter, wanneer je geen gebruik maakt van de extra functies van het grotere pakket, kunnen wij je pakket eenvoudig terug zetten naar wat het was met een credit van de teveel betaalde kosten. Wanneer dit nog niet is gedaan, horen wij graag van je. Groet René.
vrijdag 3 maart 2023
Walter Devenijns
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Site werkt niet, klantenservice onbereikbaar.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb afgelopen tijd een aantaldomeinnamen geclaimd en er één met hosting besteld. Dat verloopt heel soepel. Door een server error kan ik echter niet inloggen op de back-end. De site is dus onbruikbaar. Afgelopen week heb ik meedere mails gestuurd met vragen, een ticket aangemaakt voor de site die niet werkt en geprobeerd te bellen. Yourhosting is echter onbereikbaar, de verbinding wordt gewoon verbroken. Voor een hosting partij van deze omvang is dat echt schandalig! Zeker als een site niet werkt moet dit binnen een paar uur opgelost zijn. Bij Vevida was dit ook altijd het geval. Verder hebben ze een actie van 5 domeinen voor 1,- euro, maar als overgenomen Vevida klant kan je hier geen gebruik van maken. Ik was heel tevreden over Vevida, op basis van mijn ervaring bij Yourhosing tot nu toe had ik nooit voor deze partij gekozen!
vrijdag 3 maart 2023
Daphne
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Waardeloze service en bereikbaarheid!!!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Waardeloze service bij Yourhosting!!!!! Geen enkele telefoonnische bereikbaarheid!!! Geen enkele reactie op meerdere emails!!!!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste Norbert, door wijzigingen in de werkwijze en interne opleidingen is het de laatste tijd erg druk op onze klantenservice. Wij verwachten dat dit spoedig is opgelost en wij weer bereikbaar zijn zoals je van ons mag verwachten. Groet René.
donderdag 2 maart 2023
Norbert Jansens
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Voortvarend probleem opgelost
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Had grote problemen met bereikbaarheid van mijn e-mail Probleem was redelijk ingewikkeld Edwin van der Veen heeft mij meer dan uitstekend geholpen en dacht mee om eea zo efficiënt mogelijk op te lossen voor mijn onderneming Edwin liet niet los en beet zich vast in de materie met als eindresultaat ARTA bv weer bereikbaar. Edwin grote klasse en nogmaals zeer bedankt Aart van Gelder ARTA BV
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Aart, dank je wel voor het plaatsen van de hoogst mogelijke score, dit waarderen wij enorm. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Groet René.
maandag 27 februari 2023
Aart van Gelder
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Top Service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben super top geholpen door Jeen, zéér professioneel en zéér vriendelijk. Hier kunnen nog véél bedrijven wat van leren. Ik hoop dat Jeen hier ook de terechte waardering (financieel) krijgt voor zijn werkzaamheden echt een aanwinst voor een bedrijf.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Gebriël, leuk om te lezen dat je zó goed bent geholpen door mijn collega Jeen. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Groet René.
zondag 26 februari 2023
Gabriël Schaeken
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
VPS downtime
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Argeweb stond voor de overname door yourhosting garant voor uitstekende klantenservice en adequate stabiliteit van de VPS. Inmiddels is het weggezakt en is een dieptepunt bereikt. Samenvattend; het gevoel bij deze werkwijze (online werkstations via VPS) is dermate negatief geworden dat ik lokaal een oplossing ben gaan zoeken. De situatie is als volgt. Er zijn onlangs onderhoudswerkzaamheden verricht aan de VPS. Na deze werkzaamheden zijn er grote problemen ontstaan waardoor de VPS niet alleen onbereikbaar is maar dat de volledige schijf gewiped is. Na pogingen om een backup terug te zetten bleek hardwarematig ook het een en ander mis te zijn. Ik had graag gezien dat direct werd ingezoomd op de fout, waarbij een alternatieve oplossing zou worden geboden in de vorm van het terugzetten van een backup op een andere server (of enig meedenken in welke vorm dan ook), en dat ik als klant qua communicatie hierin zou worden meegenomen. In plaats daarvan ben ik gedurende de downtime niet pro-actief geïnformeerd, moest ik steeds vragen om statusupdates waar laat en reactief op gereageerd werd, was argeweb/yourhosting telefonisch niet bereikbaar en is uiteindelijk de supportafdeling buiten kantoortijden gesloten waardoor het probleem (onbereikbare VPS) over het weekend heen blijft bestaan. Natuurlijk ga ik er niet vanuit dat de supportafdeling geen druk voelt om de problemen op te lossen. Naar mijn idee doen ze wat ze kunnen en zijn ze enorm actief om deze fouten op te pakken en te herstellen, ik heb alleen nu de indruk dat er te veel fout gaat om er goed grip op te houden. Daarbij geeft het hele plaatje een onrustig gevoel. Juist als een klant de volledige ict online regelt is het belangrijk dat die online plek in de lucht wordt gehouden, het hele hebben en houden van de organisatie staat op die plek. Ook hierin begrijp ik dat het de verantwoordelijkheid is voor een organisatie om een backup/alternatief achter de hand te hebben bij calamiteiten. Dat is gelukkig het geval geweest (tijdens de downtime zijn we uitgeweken naar een secundaire server zodat het team in ieder geval iets aan werk heeft kunnen verrichten). Maar het neemt niet weg dat ik als klant het gevoel moet houden dat de leverancier van deze dienst de ernst van de zaak begrijpt als het mis gaat. Dat gevoel heb ik niet overgehouden aan deze ervaring. Ik heb nu eerder het idee dat ik in de kou ben achtergelaten.
zaterdag 25 februari 2023
Jon
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Beoordeling
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Yourhosting mail en websites. Ik was heel lang tevreden. Helaas is op dit moment de klantenservice een drama ik moet op een ticket een week wachten op de eerste reactie. Als je belt met een mail probleem is het 24 uur later nog niet opgelost terwijl ze aangaven dat het 4 uur zou duren.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste WimJan, vervelend om te horen dat je zo lang moet wachten tot je probleem met mail is opgelost. Wij zijn momenteel druk bezig met de herinrichting van onze klantenservice. Hierdoor is de wachtwijd nu langer, maar word naar verwachting weer een stuk korter. Onze excuses voor het tijdelijke ongemak. Groet René.
vrijdag 24 februari 2023
Wimjan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 1
slechte bereikbaarheid
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
niet nakomen van hun afspraak om weer bereikbaar via telefoon te zijn vragen over mijn nota worden niet beantwoord en zo kan ik nog wel even door gaan
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Jelle, het is helaas erg druk op onze Klantenservice. Het kan daardoor langer duren voordat je antwoord hebt op je vragen. Wij doen ons uiterste best om iedereen zo spoedig mogelijk van een passend antwoord te voorzien. Onze excuses voor het ongemak. Groet René.
donderdag 23 februari 2023
jelle
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
betaalmodule werkt niet en klantenservice niet bereikbaar
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
betaalmodule werkt niet en klantenservice al 3 dagen niet bereikbaar en geen reactie. Gaat het wel goed met jullie bedrijf?
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Ethel, vervelend om te lezen dat je ons niet eenvoudig kunt bereiken. Het is inderdaad erg druk op onze klantenservice. Ik hoop dat je inmiddels alsnog bent geholpen. Zo niet, horen wij het graag alsnog van je. Groet René.
donderdag 23 februari 2023
Ethel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Perfect geholpen door Iris Nieuwland van Yourhosting
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb een Webhosting pakket van Yourhosting/Sohosted sinds 2014. Aangezien het bouwen van een website via de Wordpress websitemodule erg lastig is voor mij (geen kennis van websites bouwen) wil ik mijn domeinnaam verhuizen van Sohosted naar Yourhosting zodat ik gebruik kan maken van YourWebsite (een systeem waarin je makkelijk en snel een website kan maken). Ik had veel vragen aan Iris (meeverhuizen van de e-mails etc.etc.). Zij heeft mij supergoed geholpen en mijn vragen allemaal snel en deskundig beantwoord waardoor ik er het volste vertrouwen in heb dat het verhuizen van mijn domeinnaam, e-mails en het bouwen van een website helemaal goed zal gaan.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Ruud, dank je wel voor je vijf sterren-review. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Groet René.
woensdag 22 februari 2023
Ruud van der Plas
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prima geholpen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mail werkte niet helemaal lekker, Auke heeft mij op afstand via teamviewer uitstekend geholpen. De mail werkt weer. Werk zelf in de klantenservice en dit is een zeer goed voorbeeld van hoe het moet. Auke bedankt.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Maurice, fijn om te horen dat je mail weer werkt na contact met onze Klantenservice. Ik geef je complimenten door aan mijn collega Auke. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Groet René.
woensdag 22 februari 2023
Maurice van Uum
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
SSL
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Prima en fijn geholpen door Jeen
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Heimen, dank je wel voor het plaatsen van een review. Ik geef je complimenten door aan mijn collega Jeen. Groet René.
woensdag 22 februari 2023
Heimen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Advies inzake Hoostingpakket
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Bij mijn navraag over dawngraden van mijn hoostingpakket blijkt dat wel mogelijk, maar moeten de mailadressen opnieuw worden aangemaakt. In gesprek met Lindsey van Woensel van Klantenservice blijkt dat niet zonder risico's te zijn. Dan toch maar het basis-hoostingpakket. Is wel duurder, maar hierbij werd een coulance-regeling voorgesteld voor het eerste jaar. Bijzonder aardig en zeker op prijs gesteld!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Andre, dank je wel voor het plaatsen van een review. Leuk om te lezen dat Lindsey je zo goed heeft geholpen. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Groet René.
dinsdag 21 februari 2023
Andre van der Leest
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Goede servicedesk
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na het vinden van de juiste persoon was mijn probleem met de email snel verholpen.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Robert, fijn om te horen dat je probleem met de e-mail snel was verholpen. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Groet René.
dinsdag 21 februari 2023
Robert
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prima klantenservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben weg omdat nog een andere site heb bij een andere provider. Dus samengevoegd. Dat betekende weg bij Webreus. Ik ben prima geholpen ondanks mijn vertrek.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi René, dan je wel voor je compliment over onze Klantenservice. Mochten wij in de toekomst opnieuw iets voor je kunnen betekenen, ben je opnieuw van harte welkom. Groet René.
dinsdag 21 februari 2023
René
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Geweldig geholpen door Mitchel
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik belde met Sohosted inlog problemen op telefoon rond sluitingstijd. Mitchel heeft me goed en vakkundig geholpen tot de problemen waren verholpen, dit terwijl het ver na 'sluitingstijd' was. Dank je wel voor de goede service!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Maartje, dank je wel voor deze perfecte score. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, ben je opnieuw van harte welkom. Groet René.
dinsdag 21 februari 2023
Maartje
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Keep it Simple
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goede service en on hands support. Aanvankelijk even afgewacht omdat wij van Sohosted naar Yourhosting zijn verhuisd, maar die verhuizing bevalt prima. Keep up the good work!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste klant, dank je wel voor je positieve woorden over onze support. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Groet René.
dinsdag 21 februari 2023
Fam. Lampert
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Je zou maar een Auke hebben werken
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Had contact met Auke, wat een topper. Soms moet je even geduld hebben om tot iets te komen. Auke heeft met een spontane ingeving mijn mail weer terug kunnen halen. Je zou zo iemand in de stal hebben. Yourhosting mag zich in de handjes knijpen.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Tjeerd, dank je wel voor je review. Wij vinden Auke ook een topper. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Groet René.
dinsdag 21 februari 2023
Tjeerd
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Goed meedenken
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Dit is pas service: Er wordt goed meegedacht om te zorgen dat er een passend pakket aangeboden wordt voor mijn situatie. Ook al ben je al jaren klant.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Peter, leuk om te lezen dat je al jaren klant bent. Wij hopen je ook nog jaren als tevreden klant te behouden. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Groet René.
maandag 20 februari 2023
Peter
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Shout Out Naar Jeen :)
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Als Leek op het gebied van websites bouwen en de daar bijbehorende ellende van email overzetten ben ik gaan bellen met de klantenservice. Na 26 minuten wachttijd werd de telefoon aangenomen met " goedemiddag, mijn welgemeende excuus voor het lange wachten maar u spreekt eindelijk met Jeen, waar kan ik u mee helpen" Mijn wachttijd humeur sloeg direct om en ik waarschuwde hem maar meteen dat ook ik lang aan de telefoon zou gaan zitten. Vervolgens heeft ons gesprek 1 uur en 17 minuten geduurd waarin ik stap voor stap ben begeleid naar het oplossen van mijn Leek problemen. Het enige jammere was wel dat hij voor windows kiest in plaats van Apple... maar vooruit we maken allemaal wel is een foutje :)
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Alain, dank je wel voor je uitgebreide review. Leuk om te lezen dat Jeen alle tijd voor je heeft genomen. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Groet René.
maandag 20 februari 2023
Alain van Oorschot
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Domein overdragen naar nieuwe eigenaar
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
In januari heb ik een verzoek via normale post opgestuurd om twee domeinnamen over te dragen naar een nieuwe eigenaar/account. Helaas kreeg ik in februari toch een rekening voor de jaarlijkse vergoeding voor een van de domeinen. Ik heb toen contact opgenomen met de klantenservice. Daar werd ik door Rafaël geholpen. Hij heeft de domeinen per direct naar het nieuwe account gezet en hij heeft ervoor gezorgd dat ik een credit nota ontving. Hele goede en snelle service van Rafaël. Top!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Jasper, leuk om te horen dat de overdracht in tweede instantie toch snel is opgepakt en de situatie naar behoren is afgehandeld. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Groet René.
zondag 19 februari 2023
Jasper van den Berg
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Zeer tevreden!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben intussen al jaren klant bij YourHosting en nog altijd zeer tevreden. Recentelijk heb ik via het contactformulier contact gezocht met de klantenservice, omdat mij wat onduidelijk was op de nieuwe factuur. Ik werd binnen no time geholpen en zeer vriendelijk te woord gestaan. David de Heer heeft niet alleen mijn vraag netjes beantwoord, maar ook direct een passende oplossing geboden waar ik zelf nog niet aan gedacht had. Supertevreden, dank voor de goede service! Plus- en minpunten van YourHosting: + De uitstekende service en goede hosting, met zelden problemen - De prijs. Deze is sinds vorig jaar naar mijn mening nogal exorbitant gestegen. Zelfs al is het een kwaliteitsproduct, moeten kosten en kwaliteit niet uit de pas gaan lopen.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste klant, dank je wel voor je uitgebreide review. Ik geef je complimenten door aan mijn collega David. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Groet René.
vrijdag 17 februari 2023
E.L. Parish
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Er gaat niets boven persoonlijk contact.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vanwege het einde van mijn bedrijfsactiviteiten wilde ik mijn dienstenpakket verminderen met behoud van eigen e-mailadres en tegen lagere kosten. Ik ben niet erg technisch en raakte verstrikt in de geautomatiseerde afhandeling van mijn verzoek. Weinig is zo onvriendelijk als een 'ticket' waar je geen chocola van kunt maken. Uiteindelijk heb ik telefonisch contact gehad en ben ik per e-mail geholpen door Lindsey die kordaat en constructief mijn verzoek heeft afgehandeld. Omdat mijn eerste ervaringen minder waren geef ik geen vijf sterren, maar Lindsey heeft er wel vijf verdiend.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi John, ik geef je vijf sterren door aan mijn collega Lindsey. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Groet René.
vrijdag 17 februari 2023
John Molenaar
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
service - betaalregeling
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
medewerker Youri van Laar heeft me aardig geholpen bij het regelen van een betaalregeling
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Jurriaan, dank je wel voor je vijf sterren-review. Leuk om te lezen dat Youri je zo goed heeft geholpen. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Groet René.
donderdag 16 februari 2023
Jurriaan Schalken
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
snelle klantenservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goed bereikbaar, duidelijke uitleg en vriendelijk geholpen. Vragen beantwoord en we kunnen weer verder. Top.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Samuel, dank je wel voor je vriendelijke woorden over onze support. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Groet René.
donderdag 16 februari 2023
Samuel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
reactie op mijn correspondentie over factuur en kosten
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
David heeft het voor mij goed geregeld met een oplossing waarin beide partijen tevreden waren. Bedankt David.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Paul, leuk om te lezen dat je samen met mijn collega David tot een goede oplossing bent gekomen. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Groet René.
donderdag 16 februari 2023
paul Wyber
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben onlangs door Mitchel van Leijden van Yourhosting plezierig geholpen en telefonisch ondersteund om mijn sites en webmail veilig te maken. Fijn om te ervaren dat er tijd en ruimte gemaakt werd om een klant te helpen; dat kom je niet vaak meer tegen. Ga zo door Mitchel en Yourhosting!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste klant, ik geef je complimenten door aan mijn collega Mitchel. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, ben je opnieuw van harte welkom. Groet René.
donderdag 16 februari 2023
R Beeldsnijder
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Snel geholpen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Bij het administratief overzetten van een domein van een prive portal naar een partner portal snel en uitstekend geholpen door Lindsey
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Beste klant, dank je wel voor je vijf sterren review over onze support en met name die van Lindsey. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Groet René.
donderdag 16 februari 2023
Accent Automatisering
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Goed geholpen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goed geholpen en goed meedenkend met vaste klanten
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Luc, dank je wel voor het plaatsen van een review. Dit waarderen wij enorm. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Groet René.
donderdag 16 februari 2023
Luc
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
eigenaar Hengelose fietsleerwerkplaats t'keldertje
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
mijn dank voor het op lossen van het probleem en het goede advies .mijn dank gaat uit Vincent klerks en Auke leistra speciaal.
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Wim, ik geef je dankwoord door aan mijn collega's Vincent en Auke. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Groet René.
donderdag 16 februari 2023
Wim Hubers
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Opzegging duurt jaren
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vandaag is het feest de eerste medewerker in vijf jaar die de oplossing weet om mijn domeinnaam op te zeggen. Wel honderden euro’s verder. Want e-mail bestond niet meer website al weg en toch stuurde Yourhosting steeds naar het mail adres en bij de aanmanings kosten komt het met de post. Automatisch geen hond die er naar kijkt. Nu Vertelde Djina die ook nog eens op een andere afdeling zit, dat het niet zo moeilijk is gewoon even een ander e-mail, daar stuur ik een uitleg naar toe. Verkorte kvk en legitimatie van de eigenaar heb ik nodig 🍀🌹. Deze dame verdient een pluim
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Bianca, vreemd om te horen dat hiervoor niemand kon vertellen hoe een opzegging werkt. Fijn in ieder geval om te horen dat je uiteindelijke het juiste antwoord hebt gekregen. Groet René.
donderdag 16 februari 2023
Bianca Limmen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Wijziging servergegevens
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben op een hele fijne manier geholpen door Auke Leistra. Auke heeft mijn vragen vriendelijk en overzichtelijk beantwoord via de mail, waardoor ik weer 'gerustgesteld' ben. Overigens was dit niet de eerste keer dat ik met de helpdesk contact heb gehad. Daar ben ik sowieso heel erg blij mee. Jullie doen het goed!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Ineke, dank je wel voor het plaatsen van deze leuke review. Ik geef je complimenten door aan mijn collega Auke. Groet René.
woensdag 15 februari 2023
Ineke Verberne
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Hulp bij aanpassen site na migratie
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben op een prima manier door Jeen Boot geholpen. Jeen heeft e.e.a. uitgezocht, volgens afspraak teruggebeld en heeft vervolgens het probleem opgelost. Sowieso ben ik erg blij met de telefonische helpdesk
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Caspar, dank je wel voor je review. Ik geef je complimenten door aan mijn collega Jeen. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Groet René.
woensdag 15 februari 2023
Caspar Teeuwen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Jeen gaat door tot het klopt!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Als ook IT support het even niet weet wat er aan de hand is dan weet je in ieder geval zeker dat je er zonder hulp zeker niet uit was gekomen! Jeen blijft rustig het probleem analyseren, legt uit wat hij doet en stopt niet voordat het is opgelost. Iets wat mij al heel wat frustratie heeft opgeleverd had hij in een half uurtje voor elkaar. Top!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Arjan, dank je wel voor je vijf sterren-review. Ik geef je complimenten door aan mijn collega Jeen. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Groet René.
woensdag 15 februari 2023
Arjan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
mailprobleem opgelost
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Met dank aan Djina van Engelen is ons mailprobleem snel verholpen. Het bleek een combinatie van het nieuwe besturingssysteem op de Mac en de de oude instellingen voor de mail. Na het controleren van wat zaken op de web-mail hebben we een nieuw iMap-account aangemaakt en alles werkt weer als vanouds. Bedankt!
  • Reactie hierop van: Yourhosting
    Hoi Koos, fijn om te horen dat de mailproblemen snel waren verholpen na contact met mijn collega Djina. Wanneer wij opnieuw iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag van je. Groet René.
woensdag 15 februari 2023
Koos Vellekoop
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.
Richtlijnen reviews op webhosters.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Yourhosting? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met de richtlijnen en het privacybeleid van Webhosters.nl

Webhosting

Basic

€ 4,99 /maand
  • Opslag: 5 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Eerste jaar slechts € 0,99 per maand! Gratis telefonische support.

Start

€ 11,99 /maand
  • Opslag: 25 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden slechts € 0,99 per maand! Gratis telefonische support.

09. Win 1

€ 13,00 /maand
  • Opslag: 250 MB
  • Dataverkeer: 10 GB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Nee

Kies voor Windows als je ASP, ASP.NET en/of MS SQL-server gebruikt

Plus

€ 16,99 /maand
  • Opslag: 50 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden slechts € 0,99 per maand! Gratis telefonische support.

Max

€ 21,99 /maand
  • Opslag: 50 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden slechts € 0,99 per maand! Gratis telefonische support.

10. Win 2

€ 27,00 /maand
  • Opslag: 600 MB
  • Dataverkeer: 20 GB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Nee

 

04. Premium

€ 29,99 /maand
  • Opslag: 150 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Met elk hostingpakket bouw je makkelijk je eigen site

11. Win 3

€ 62,00 /maand
  • Opslag: 1 GB
  • Dataverkeer: 50 GB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Nee

Kies voor Windows als je ASP, ASP.NET en/of MS SQL-server gebruikt

VPS Hosting

VPS 1

€ 8,00 /maand
  • Opslag: 25 GB
  • Dataverkeer: 300 GB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden €4 per maand

VPS 2

€ 16,00 /maand
  • Opslag: 60 GB
  • Dataverkeer: 2 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden €8 per maand (maandelijks opzegbaar)

VPS 3

€ 25,00 /maand
  • Opslag: 80 GB
  • Dataverkeer: 5 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden €12,50 per maand (maandelijks opzegbaar)

VPS 4

€ 42,00 /maand
  • Opslag: 100 GB
  • Dataverkeer: 10 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden €21 per maand (maandelijks opzegbaar)

Managed VPS 1

€ 42,00 /maand
  • Opslag: 25 GB
  • Dataverkeer: 150 GB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Yourhosting beheert je Managed VPS dag en nacht.

Managed VPS 2

€ 55,00 /maand
  • Opslag: 60 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Yourhosting beheert je Managed VPS dag en nacht.

Managed VPS 3

€ 70,00 /maand
  • Opslag: 80 GB
  • Dataverkeer: 3 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Yourhosting beheert je Managed VPS dag en nacht.

Managed VPS 4

€ 110,00 /maand
  • Opslag: 100 GB
  • Dataverkeer: 5 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Yourhosting beheert je Managed VPS dag en nacht.

Domeinnaam

DNS/redirectservice

€ 5,00 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Ja

Eenvoudig je domeinnaam doorlinken naar een andere website.

.de-domeinnaam

€ 12,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

 

.nl-domeinnaam

€ 14,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

.NL domeinnaam? Het eerste jaar voor maar €1,00!

.eu-domeinnaam

€ 15,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

 

.com-domeinnaam

€ 17,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

 

.be-domeinnaam

€ 18,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Ja

.BE domeinnaam, het eerste jaar voor €8,-

E-mail Start

€ 95,88 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

Je eigen e-mail nu met gratis website

E-mail Max

€ 119,88 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

Je eigen e-mail nu met gratis website!