Versio

2,1 / 5 2.342 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • 15 Werknemers
  • KvK-nummer: 53309979

Overall score

2,1 / 5 2.342 ervaringen

Totaal (2.342)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (43)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Versio

Versio is al jaren een grote hostingprovider. In de loop der tijd hebben ruim 170.000 klanten gebruik gemaakt van hun diensten en worden er meer dan 600.000 domeinen beheerd. Dit heeft ook tot een groot aantal beoordelingen op Webhosters geleid, waardoor je een betrouwbaar beeld krijgt van dit bedrijf.

De diensten waarvoor je bij Versio terecht kunt zijn:

  • Domeinregistraties
  • Webhosting
  • Reseller Hosting
  • VPS Hosting

Versio is tegenwoordig onderdeel van Total Hosting Solutions. Onder andere SoHosted, Yourhosting en PCextreme kun je ook onder de paraplu van TWS vinden.

Ervaringen 2342 op 47 pagina's

Verdubbeling prijs, verlaging mogelijkheden
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Van 2,5 euro p.m naar 4,99 euro p.m. Dan verwacht je toch een betere performance. Sites zijn net zo traag als voorheen... Opzoek naar een alternatief, jammer.
dinsdag 25 mei 2021
Erik
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 8 Niet nuttig 0
Verdubbeling van de prijzen!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Nieuwe prijsbeleid van versio, van 2,50 naar 5,00 per maand. Een stijging van 200%! Jammer dat het goedkoopste pakket zo'n stijging krijgt. Ga volgend jaar toch eens naar een andere kijken.
dinsdag 25 mei 2021
Matt
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 7 Niet nuttig 0
SLECHT
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
We hadden een pakket afgesloten bij jullie WEBHOSTING en technische hulp is kort gezegd BAGGER. Jullie beloven op jullie webshop meer als dat je kunt waarmaken. 24/7 Hulp , Telefonische hulp nummer krijg je pas als je een nieuw abbonement afsluit terwijl dat erbij zat. Reactie tijd is soms twee dagen erna. Bel je op een zaterdag , als je drie dagen off line bent , naar de storingslijn hang je maar 4,5 uur aan de lijn , want de volgende medewerker is voor U. Geen persoon aan de lijn gehad. Op jullie website staat van 12 uur t/m 17 uur iemand bereikbaar. Krijg pas een mailtje om 17.30 uur. Daarin vermelden jullie dat mijn IP evt geblokkeerd kan zijn bij jullie beveiliging maar krijg van vele klanten ook de meldingen. Dan wil ik vandaag even bellen is het supportnummer in een keer weg bij mijn account. VREEMD HE. Dan krijg ik na twee dagen een meiltje binnen of het al is opgelost. Kunnen gewoon inloggen schijnbaar terwijl ik alles heb laten weghalen en naar jullie concurrent ben gegaan. Mijn mening is dat jullie eerst iets moeten doen aan jullie klantvriendelijkheid , Support , Bereikbaarheid en aan de storingslijn en aan de beloftes op jullie website. Ben uitgegaan van verhalen dat jullie goed zijn maar twee keer heb ik me nu gestoten aan jullie bereikbaarheid en oplossingsvermogen. Trouwens wel leuke muziekjes heb heel de lijst gehoord. Mijn telefoon voor de zaak hele dag bezet geweest om jullie te kunnen breiken. Ik zal bij geen goede afhandeling dit verhaal ook graag delen op Facebook. Een gesproken of geschreven excuus is niet van toepassing. Ik heb een verlies van 4 dagen niet online zijn met mijn webshop. Kortom gezegd zal ik jullie NERGENS adviseren. Jullie concurent die een 9,3 scoort is de top van Nederland heb ik gisteren om 18:00 uur gecontracteerd en rond 22 uur online. Leer daar maar eerst iets van. Namens een hele ontevreden exklant. Zo ga je niet met klanten om !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
maandag 17 mei 2021
Rene van Schaijk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 11 Niet nuttig 0
Voorheen aan te raden, nu wegblijven door wanpraktijken
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Achtergrond: - Recent heeft Versio zijn tarieven gewijzigd. - Mijn webhosting stond op automatische verlenging. Na het automatisch verlenging, schrok ik van de prijs en ging ik van 36euro per jaar naar 145euro. Dit is een prijsstijging van meer dan 299%. Omdat ik niet direct de dag zelf kon reageren, heb ik 1 dag later mijn webhosting opgezegd. Mijn bedrag werd echter niet gecrediteerd voor de overige termijn dat ik mijn webhosting niet kan gebruiken. Versio support hun standpunt was, dat 14-dagen geld terug enkel geld voor nieuwe webhosting pakketten. Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt bij een bedrijf waar ik en mijn klanten jarenlang tevreden over waren. Als deze kwestie niet wordt opgelost, mag Versio rekenen op juridische stappen en het gemis van meerdere van mijn klanten bij hun.
maandag 17 mei 2021
Bas Dijkstra
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 11 Niet nuttig 0
Prijs omhoog maar performance omlaag
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben al een kleine 10 jaar met veel plezier klant bij Versio. De slogan: goed, goedkoop én professioneel. Van het goedkoop is weinig over, en de professionaliteit begint af te nemen. In 2019 werd de prijs van de webhosting ineens omhoog getrokken. Nu terug met de verlenging van de domein namen. De chat is niet echt live te noemen en als deze er is kan je als reseller pas een antwoord krijgen na enkele uren. Vandaag was de chat helemaal niet bereikbaar en kon ik pas om 15:40 bellen en iemand aan de lijn te krijgen. Voor hetzelfde had ik pas morgen een antwoord. Dit kan echt niet als je webshops host. Dan heb ik het nog niet over performance gehad, waar ik soms een eerste reactietijd krijg na 7 seconden. Ook krijgt de klant af toe krijgt op de site dat de pagina niet meer kan laden omdat de site teveel resources gebruikt worden. Dit zijn nochtans een kleine sites, dit duid op overbelasting. Spijtig om dit mee te maken, ik denk toch aan andere hosting. De 3 sterren zijn voor de persoon die me snel hielp aan de telefoon.
maandag 17 mei 2021
Louis B.
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 11 Niet nuttig 0
Versio; een complete grap
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb veel producten bij Versio lopen, dit ging 5 jaar prima. Maar dee laatste maanden is het absolute drama. Er zijn veel problemen met de mailserver. Ik kan vaak geen mails versturen en klanten klagen over downtime van hun mail en website. De support is een ware grap. Soms krijg ik reactie na 48 uur, terwijl mijn site down is. Door Versio ben ik klanten kwijtgeraakt. Inmiddels koop ik al een jaar niks meer bij hun en ben overgestapt naar Vimexx. Helaas heb ik een aantal klanten hier nog zitten die ik niet gemakkelijk kan verhuizen. Tot die tijd zit ik aan ze vast. Ik kan sinds zaterdag weer niet mailen naar Gmail accounts. Direct een mail gestuurd (er is geen ticket systeem en de chat is in het weekend gesloten). Het is inmiddels dinsdag, ik kan nog steeds niet mailen. Onprofessionele zooi dus. Oh, en je kunt bijbetalen voor "betere support" voor 108 per jaar. Ook is mijn hostingpakket eerder dit jaar doodleuk in prijs verdubbelt. Bij navraag kreeg ik een antwoord met 'dit was van tevoren gecommuniceerd'. Dit is gewoon niet acceptabel. Dikke tip. Niet beginnen met Versio! Het lijkt goedkoop, maar als het mis gaat hoef je geen support verwachten. Merkwaardig dat dit bedrijf nog steeds niet failliet is gegaan met deze bedrijfsvoering.
  • Reactie hierop van: Versio
    Beste Rein, Graag kom ik met je in gesprek over jou review die overigens erg veel lijkt op de review van iemand met een andere naam op Trustpilot. Natuurlijk wil Versio haar klanten zo goed mogelijk helpen. Ik ga ook graag in op eventuele suggesties die jij hierover hebt. Ik hoor graag van je. Neem gerust contact op via en ticket en dan zal ik zo snel mogelijk contact met jou of Mark op. Lars Versio Support
maandag 10 mei 2021
Rein
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 5 Niet nuttig 0
Slechte klantenservice, geld niet terug
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ook ik heb mijn hostingpakket opgezegd en domeinnaam verplaatst vanwege de enorme, automatisch verlengde, prijsstijgingen. Ik zou mijn geld terugkrijgen omdat ik gelukkig nog binnen de opzegtermijn zat. Dat is nu twee weken geleden, maar mijn geld is nog niet terug, zelfs niet in mijn online tegoed. (Hierna volgt blijkbaar nog een extra stap) Bellen kan niet, chatten gaat met een bot, en emails worden duidelijk noch volledig beantwoord. Ze adverteren met een hoge score op deze website, maar let vooral op recente reviews voor een duidelijk beeld.
  • Reactie hierop van: Versio
    Beste WB, Wil je even contact met ons opnemen? Het lijkt mij niet juist dat je geen restitutie krijgt nadat je een verlenging niet accepteert. Wij hebben, voordat je rechtstreeks met een medewerker "spreekt", drie vragen gesteld omdat je dan vaker direct een antwoord op jouw vraag kan krijgen. Er is geen sprake van een chatbot die jouw vragen beantwoordt. Je kunt ook met ons bellen als je een resellerabonnement afneemt. Dan zijn wij ook telefonisch bereikbaar. Ik hoor graag van je. Lars Versio Support
donderdag 6 mei 2021
WB
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 6 Niet nuttig 0
Grote prijsstijging
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben enkele jaren tevreden klant van Versio geweest. De kwaliteit en functionaliteit die Versio levert is prima. De ondersteuning/klantenservice bereiken is lastiger. Je moet eerst de kennisbank en faq's door voordat je je vraag via chat kunt stellen. De reactie hierop laat soms lang op zich wachten. Bellen is niet mogelijk. De reden dat ik overgestapt ben is de grote prijsstijging. Ze hebben de pakketten opnieuw ingedeeld waardoor ik in mijn situatie ruim drie keer zo veel moest gaan betalen. Dat was voor mij de reden om over te stappen.
  • Reactie hierop van: Versio
    Beste, Dank je wel voor jouw kritische review. Wij zijn druk bezig om onze support te verbeteren. Ik hoop dat je dat binnenkort echt zult ervaren. Mocht je nieuwsgierig zijn naar de aanpassingen dan vraag ik je nog even aan te blijven. Je kunt mij naar aanleiding van deze review natuurlijk ook even benaderen via een chat. Dan neem ik persoonlijk even contact met je op. Lars Versio Support
donderdag 6 mei 2021
R. Hulzebos
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Van Versio geen geld terug van online portemonnee.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na aanleiding van de forse prijsverhoging heb ik besloten om mij webhosting en domeinnamen te verplaatsen naar een andere provider. Hierbij heb via de support van Versio aangegeven dat ik mijn resterende online portemonnee bedrag van 45,58 wil opnemen, het bedrag werd keurig vrijgegeven en ik heb het op 01 april 2021 opgenomen (geen grap). Echter nu 5 weken later nog steeds geen bijschrijving gehad, ondanks dat ik al vanaf 28 april bezig ben met support, heb ik tot nu toe (6 mei 2021) nog geen zinnig antwoord gehad wanneer mijn geld is overgemaakt. Het enige antwoord is dat het is overgeboekt, alleen een datum kunnen ze niet geven, en actie ondernemen ho maar. De laatste berichten aan support worden niet meer beantwoord, waarschijnlijk wordt ik te lastig. Ik ben vanaf 2015 klant geweest bij Versio, ik ben weggejaagd door de forse prijsverhoging die als hobbyist niet meer op te brengen is, erg jammer ze deden het goed, gelukkig een prima vervanger gevonden die de helft goedkoper is en er ook is voor de hobbyist. Nu kan ik waarschijnlijk helemaal naar mijn eigen centen fluiten. Foei Versio
  • Reactie hierop van: Versio
    Hoi Bas, Wat ontzettend vervelend dat je zo lang op jouw geld hebt gewacht. Ik zal hier persoonlijk achteraan gaan en hopelijk kan ik je morgen een concreet antwoord geven. Mocht het inmiddels al voldaan zijn, dan alsnog hierbij mijn oprechte excuses. Lars Versio Support
woensdag 5 mei 2021
Bas Huisintveld
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Bedroevende klantenservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Webhosting pakket ONE BE sinds 2018. het enige wat omhoog gaat zijn de prijzen, de service is zwak. Bij probleem/vraag omtrent een ssl-certificaat moet je een dag wachten op antwoord en dan stuurt men je enkel linken door waar een uitleg staat hoe je het zelf moet doen. Als je dan, na een halve dag, zelf installeren vraagt of men kan checken als het certificaat werkt; dan krijg je na opnieuw een dag wachten, opnieuw een mail met linken waar je het maar mee moet doen. Tot slot nog de hint dat Versio het voor je wil doen tegen €20 + Btw. Voor een helpdesk in 2021 vind ik dit bedroevend! Enkele jaren terug werd een klant nog geholpen bij Versio. Voor mij een duidelijk teken om voor een ander bedrijf te kiezen waar je voor enkele euro's meer een veel betere service en betere voorwaarden krijgt.
  • Reactie hierop van: Versio
    Beste Eddy, Wat vervelend dat je deze ervaring hebt. Ik bespreek graag persoonlijk jouw vragen met betrekking tot de afhandeling van onze helpdesk. Zou je hiervoor een ticket willen maken en even naar mij willen vragen? Dan neem ik zo snel mogelijk contact met je op. Lars Versio Support
vrijdag 30 april 2021
Eddy Bergmans
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Belachelijke prijsstijging
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zonder goede communicatie (slechts een mail die eruit ziet als nieuwsbrief, geen bevestiging of iets dergelijks gevraagd) heeft Versio het hostingpakket geüpgraded van een 35 euro/jaar kostend pakket naar een pakket dat 220 euro/jaar kost. Wanneer je daar contact over opneemt is het enige wat ze kunnen vertellen hoeveel beter dat nieuwe pakket wel niet is geworden. Vertrouwen in deze partij volledig verloren.
  • Reactie hierop van: Versio
    Beste Thomas, Graag kom ik in gesprek met jou over jouw nieuwe pakket. Kun je een ticket aanmaken op onze website en even refereren naar deze review? Dan neem ik even contact met je op. Het prijsverschil is zodanig groot dat ik verwacht dat er iets niet goed is gegaan. Dat wil ik graag samen met jou bekijken. Lars Versio Support
donderdag 29 april 2021
Thomas
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
slecht
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
teleurstellend
  • Reactie hierop van: Versio
    Beste Momen, Graag kijk ik naar jouw situatie en ben benieuwd wat je als teleurstellend ervaren hebt. Kun je een ticket aanmaken via onze website? Ik zie op jouw naam account geen vraag die aan ons gesteld is. Ik zou je graag verder willen helpen. Lars Versio Support
maandag 26 april 2021
momen darzi
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Zonder aankondiging duurder, maar wel slechter in service geworden.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wil geen moeite doen voor ene hele verhaal te typen. Zonde van mijn tijd voor Versio. Zonder aankondiging duurder, maar wel slechter in service geworden. BEVEEL HEN NIEMAND AAN! REN KEIHARD WEG! VERISO?.....*&%&*^$%&$@#%^$#^*&%^&^*&^&)**(&(_(*&*&*&^%&$#$$#@$
  • Reactie hierop van: Versio
    Beste Jan Willem, Natuurlijk is meer betalen voor een hostingpakket niet leuk. Deze aanpassing is via de mail voorgelegd aan onze klanten. Klanten die een aanpassing willen of niet akkoord zijn, kunnen hiervoor contact met ons opnemen. Ik hoor graag of ik je nog verder kan helpen hiermee. Neem dan gerust contact op via een ticket en dan kan ik jouw specifieke situatie bekijken. Lars Versio Support
zondag 25 april 2021
Jan-Willem
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 1
bezopen prijssteigingen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
starterpakket sinds 2011 Tien jaar geleden was dit de beste aanbieder die ik vinden kon. (Let dus op bij andere reviews wanneer die zijn geschreven!). Inmiddels zijn ze veel slechter geworden. * er was een zeer comfortabele installatieprocedure voor allerlei websoftware (installatron, als ik me de naam wel herinner). Na een aantal jaar verdween de ondersteuning daarvoor ineens. * de reguliere prijs voor webhosting is sinds mijn laatste factuur met een factor TIEN (echt waar!) gestegen van 7 euro per jaar naar 70 euro per jaar * De login-procedure op hun eigen website*) is verniewd... en werkt niet meer. De helpdesk en storingslijn zijn - je raadt het al, alleen na inloggen op hun website bereikbaar. * op mails wordt niet tijdig gereageerd. *) voor wie hier ook tegenaanloopt: probeer www2.versio.nl
  • Reactie hierop van: Versio
    Beste W. Goed dat je ontdekt hebt dat onze oude website nog werkt. Vooral voor .nu domeinnamen handig om te weten. Versio is inderdaad volop in ontwikkeling. En prijzen stijgen soms en ik begrijp dat dit niet altijd leuk is. Daarentegen verandert de dienstverlening ook telkens.Om het beheren van jouw website en/of e-mail zo makkelijk mogelijk te maken bieden we onze diensten vanaf nu aan in één pakket. Daarnaast krijg je met een hostingpakket exclusief toegang tot onze Versio Academy. Hierbij krijg je toegang tot private webinars en heb je 6x per jaar de mogelijkheid om je vragen te stellen aan een developer tijdens een Q&A. Lars Versio Support
zondag 18 april 2021
W de W
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
Super slechte klantenservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De klantenservice is echt niet van deze tijd. Heb je een vraag, krijg je of geen antwoord of duurt het dagen voor je een antwoord krijgt. Service is allerbelabberdst. je krijgt ofwel het verkeerde antwoord waar je niets mee kan en dan duurt het weer eeuwig voordat je weer antwoord hebt. Als je een vraag wil stellen, kan dat in 9 van de 10 gevallen niet eens, omdat je de melding krijgt "kan niet versturen" Er zijn hosting bedrijven die en goedkoper zijn en die een adequate klantenservice hebben. Ik ben het zat. ben jaren klant geweest, maar stap nu over met mijn sites en domeinen ondanks het vele werk wat je daarbij hebt
  • Reactie hierop van: Versio
    Beste Ton, Wat jammer dat je bij ons vertrekt. Wij hebben dit persoonlijk besproken en ik wens je veel succes bij een andere hoster. Wij zullen jouw kritiek zeker gebruiken in het verbeteren van onze service. Hartelijk groeten, Lars Versio Support
dinsdag 13 april 2021
Ton Loomans
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
Griezelige club met hele nare praktijken
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Klant volgens versio sinds 3 jaar. Echter heb ik dit na 1 jaar al opgezegd maar toch komt er rekening na rekening terwijl ik alle producten heb uitgezet en nadrukkelijk heb gevraagd om mijn gegevens te verwijderen. Hier wordt geen gehoor aan gegeven en er wordt gewoon rotzooi rondgestuurd. PAS OM MET DEZE CLUB!
  • Reactie hierop van: Versio
    Beste Merijn, Gelukkig hebben wij inmiddels al even telefonisch contact gehad en zijn wij tot een oplossing gekomen. Jammer dat er door misverstand en deze review pas goed is gekeken naar deze situatie. Excuses hiervoor. Gelukkig heb je ontdekt dat wij een bedrijf zijn met echte mensen en dat wij graag samen naar een oplossing kijken met jou. Hopelijk ben je tevreden met het contact vanmorgen. Hartelijk dank dat je contact hebt opgenomen hierover. Lars Godijn Versio Support
donderdag 1 april 2021
Merijn
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Weer een stuk duurder
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Met de komst van de nieuwe webhost pakketten zijn de prijzen met 100% gestegen, belachelijk. Ik betaalde eerst 7.99 per maand voor Groot NL pakket, en is nu gestegen naar 14.99(!) per maand. Tijd om de boel te verhuizen naar een andere provider. Jammer is het wel, ben namelijk al sinds zeker 2010 klant. Versio was ooit een prijsvechter, helaas is daar maar weinig van overgebleven de afgelopen paar jaar.
  • Reactie hierop van: Versio
    Beste Pascal, Het klopt dat Versio een prijsvechter was. Maar Versio is meer dan alleen een prijs. We zijn ons continu verder aan het ontwikkelen om de beste en nieuwste producten te kunnen blijven aanbieden. Daarnaast krijg je met een hostingpakket exclusief toegang tot onze Versio Academy. Hierbij krijg je toegang tot private webinars en heb je 6x per jaar de mogelijkheid om je vragen te stellen aan een developer of online marketing professional tijdens een Q&A. Hopelijk merk je ook aan de service dat het bij Versio steeds beter gaat. Wij doen er alles aan om iedereen klantvriendelijk, snel en professioneel te ondersteunen. Lars Godijn Versio Support
vrijdag 26 maart 2021
Pascal Broekhoven
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Uitverkocht.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben in 2012 begonnen met hosting bij Versio, later uitgebreid met Resellerhosting, na 3 a 4 jaar vond ik ze te duur en te traag worden voornamelijk de shared hosting/ resellerhosting. Vervolgens met die pakketten overgestapt naar een andere Partij. Uiteindelijk voor een project een VPS nodig gehad, de eerste die ik bestelde beviel PRIMA! Later 2e vps aangeschaft beviel in het begin ook prima (was ook voor een test projectje). Toen ik die 2e VPS wou herinstalleren van Debian naar CentOS om mijn sharedhosting pakketten om te zetten naar de VPS ging het in het begin al enigszins mis met de installatie. Maar dat was nog te overzien. Vervolgens DirectAdmin er bij aangeschaft werkte ook prima. Maar toen kwam het, ik ging upgraden want ik had meer schijfruimte nodig. Helaas wel betaald en CPU en RAM erbij maar geen Schijfruimte. Vervolgens krijg je van de klantenservice te horen dat je die zelf moet toekennen. Blijkt na 2 dagen google en linux de systeembeheerder een Memo te hebben geplaatst dat het VPS platform waar mijn VPS op stond VOL was. Vervolgens na bijna een maand heen en weer met de klantenservice. Krijg je het voorstel: Neem een nieuwe VPS migreer je data, en zeg de oude op. Dan krijg je de nieuwe gecrediteerd. Klinkt redelijk ook al zadelen ze mij weer met het werk op. Koop je een nieuwe zit je inmiddels 13 uur te wachten tot de VPS geinstalleerd en opgeleverd wordt..... En lees je op het forum dat je niet de enige bent! Het lijkt er op dat de VPS uitverkocht zijn bij Versio.
  • Reactie hierop van: Versio
    Beste Martin, De vraag naar "VPS-en" is groot op dit moment. Heel vervelend dat je daar last van gehad hebt. Zou je naar aanleiding hiervan nog even contact willen opnemen? Dan kunnen wij dit even bespreken en kijken of wij toch een oplossing hebben. Lars Godijn Versio Support
dinsdag 9 maart 2021
Martin
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
9 jaar met veel plezier klant, totdat..
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben 9 jaar met veel plezier klant geweest bij Versio. Hun kracht was altijd: goed, goedkoop én professioneel. Van het goedkoop is weinig over, en de professionaliteit begint ook te tanen. In 2019 werd de prijs van mijn instap webhosting accountje ineens verdriedubbeld (!). Ok denk je dan, webhosting voor €1 per maand, dat kan ook niet uit. Vooruit dan maar. Maar tot mijn stomme verbazing werd hetzelfde pakket dit jaar nogmaals in prijs verdubbeld. Dat komt dus neer op een prijsverhoging van 640% in twee jaar tijd. Navraag leverde een vaag verhaal op over veranderende klantwensen en dat de beveiliging en support verbeterd zouden zijn. Mooi niet. De livechat van vroeger is al tijden offline en voor telefonische support betaal je tegenwoordig per domein / account maandelijks bij. Sorry Versio, mij zijn jullie kwijt.
  • Reactie hierop van: Versio
    Beste Jasper, Wat vervelend dat je dit zo voelt. Natuurlijk is het nooit leuk om meer te betalen. Je krijgt er ook wat voor terug. Onze telefonische support kun je echt gebruiken over meerdere accounts. Je mag echt vragen stellen over een ander account mits dat ook op jouw naam staat. Nog steeds is Versio een concurrerende partij die naast een scherpe prijs zich volop ontwikkelt als een "kwaliteitshoster". Mocht je bij de nieuwe partij niet vinden wat je zoekt, neem dan gerust contact met ons op. Lars Godijn Versio Support
vrijdag 5 maart 2021
Jasper
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 1
wat slecht de laatste tijd!!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al jaren host ik ruim 40 websites bij versio. Mijn uiterste best gedaan (en allerlei tools gekocht) om hoog in de pageranking te komen door websites en webshops snel te maken met laden. De laatste maanden van een groene 94 naar een rode 48. Duurt ruim 1,4 sec. voordat de eerste byte wordt geladen, wat slecht! Test gedaan met simpele WP site met 3 (geoptimaliseerde) afbeeldingen en wat tekst, duurt bijna 5 sec. voor de gehele pagina is geladen, wat een drama... Problemen met mail, "illegal bom headers" bij versturen. Versio geeft aan dan maar niet beveiligde mail (ssl) te gebruiken. (ja vast) Jaren lang klanten en vrienden geadviseerd om naar Versio te gaan, dat is natuurlijk afgelopen. Prijzen zijn extreem verhoogd en de algemene kwaliteit gaat er alleen maar op achteruit. Vandaag maar eens op zoek naar een fatsoenlijke webhoster / vps.
  • Reactie hierop van: Versio
    Beste ?, Wat vervelend dat jouw websites blijkbaar niet optimaal werken. Ik zou het probleem met TTFB graag voor je willen bekijken. Betreft het een VPS oplossing die door Versio onderhouden wordt? Wat betreft de Illegal BOM melding. Dat heeft met een probleem met Apple te maken waardoor er via SSL geen reply op een mail gegeven kan worden. Helaas kan Versio dat niet oplossen. Dat zouden wij graag doen. Lars Godijn Versio Support
zondag 21 februari 2021
al jaren klant
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
Van Webhosting Naar VPS ....
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb een aantal websites bezocht om na te gaan welke ervaringen zoal met de helpdesk van Versio zijn. Het is inderdaad zo dat het bedrijf GEEN live chat gebruikt. Versio mag dan haar redenen hebben om geen live chat aan te bieden, ze loopt hiermee wel het risico dat bestaande klanten weglopen. Mijn ervaring met de helpdesk is NIET zoals je dat op de chat vermeld ziet staan "with a few hours". Natuurlijk, ik ben niet de enige klant bij Versio. Maar toch is mij iets opgevallen: Twee weken geleden ben ik na veel wikken en wegen van shared hosting naar VPS gegaan. Ik heb 1 week moeten wachten voordat de migratie van alle websites zou starten (Ik heb een SLA contract dat incl. het overzetten is.) Ik ben namelijk onderzoeker, geen techneut. Midden vorige week is Versio met de migratie begonnen en zou hoogstens een dag beslag nemen. Gedurende die week had ik steeds contact met een en dezelfde medewerker. Dat is op zich heel prettig omdat je niet steeds jouw verhaal hoeft te herhalen. Maar, wat is mijn indruk nu? Ik heb vorge week een aantal berichten gestuurd die de medewerker niet beantwoorde omdat hij op de chat op afwezig stond.. Er is 1 keer door een andere collega op 1 bericht gereageerd, niet op de andere berichten die ik stuurde.. Mijn indruk is nu de collegas van die bewuste medewerker niet reageren vanwege een mogelijke gedachte -- dat is de indruk die de helpdesk overbrengt-- dat die klant heeft veel contact met hem, dus laten we de hele zaak ook over aan hem. Maar, die bewuste medewerker stond zelfs een aantal dagen achtereen als afwezig. Dus, dagen achtereen dat ik moet wachten op antwoord, en dus dagen achtereen dat ik geen gebruik van de dienst kan maken terwijl je wel blijft betalen. Ik ben nu in de derde week van het migratie proces, De websites zijn wel online, NIET via VPS maar nog steeds via de webhosting die ik daardoor niet kan opzeggen. Hoe weet ik dat? Er is een map die je ook in webhosting gebruikt, genaamd "public_html". Het is de map waarin alles van en over jouw website is opslagen. VPS kent deze map ook en zou op eenzelfde root aangemaakt moeten worden zoals dat automatisch in webhosting gebeurd. En hier ligt nou de oorzaak waarom ik nog altijd niet websites kan werken: de map is er niet meegemigreerd. van mijn webhostingpakket naar VPS. Alleen een backup is gemigreerd maar die kan je niet gebruiken omdat er geen public_html map is. Vandaag (17 Februari, 2021) is er een nieuwe domeinnaam aangeschaft, maar om iets "uit te vogelen" Ik wilde weten waarom die enige reactie, zoals eerder vermeldt,beschreef dat de public_html map niet in de directory van de hoofgebruiker gezocht moet worden, maar in de map 'domains' via de directory van de hoofdgebruiker. Ik activeerde de vandaag gekochte domeinnaam en registreerde deze naam op de hoofdgebruiker's account als nieuwe gebruiker. Wat gebeurt er? Bij het openen van de account voor de nieuwe gebruiker trof ik de public_html map precies daar waar zoals die ook op webhostingpakket is te vinden, namelijk in de directory. Ik ben op nog meer problemen gestoten zoals de beveiliging die niet werkt. Maar ik wil het hierbij laten. Ik ga anders teveel van je tijd opeisen. Kernpiunt blijft de helpdesk en de manier waarop men heeft gekozen om met de klanten te communiceren. Als bereikbaarheid van de helpdesk een prioriteit voor je is, dan zul je naar een provider moeten zoeken die live chat aanbiedt. Die zijn er genoeg. Als je voor Versio kiest vergeet dan niet te beseffen dat binnen "a few hours" niet altijd opgaat, zeker als je geen techneut bent. Erger nog, te oud bent om dat nog te worden.
  • Reactie hierop van: Versio
    Beste Ruud, In ons systeem zie ik dat er nog veel contact is geweest tussen jou en mijn collega's. Hopelijk verloopt deze communicatie naar wens. Mocht je vragen hebben. Dan zal het contact sneller verlopen dan dat het de laatste weken is. Het is namelijk erg druk. Vandaar dat de responsetijd langer is dan klanten van ons gewend zijn. Excuses hiervoor. Lars Godijn Versio Support
woensdag 17 februari 2021
Ruud Wedding
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Zonder twijfel de allerslechtse webhost van Nederland
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Torenhoge rekeningen die totaal niet in verhouding staan met de daadwerkelijk gemaakte kosten. Niet te bereiken. Echt een verschrikkelijk bedrijf om zaken mee te doen. je wordt he-le-maal uitgekleed. Doe het niet! Ga NOOOIT in zee met Versio. Bespaar jezelf heel veel hoofdpijn en ga naar een bedrijf als SoHosted oid.
woensdag 17 februari 2021
de zwart
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 1
prima support
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Helaas was er een systeemfout waardoor er teveel werd berekend. Viso erkende snel de fout en heeft zelfs het verleden hersteld en gecrediteerd.
  • Reactie hierop van: Versio
    Beste Rob, Nogmaals excuses dat er iets niet goed is gegaan. Gelukkig hebben wij dit naar tevredenheid kunnen herstellen. Hartelijk dank dat je dit wilt delen met deze mooie review! Lars Godijn Versio Support
maandag 15 februari 2021
Rob
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Jorgen Vermont
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Prijs kwaliteit verhouding is top en de service nog beter . Staan altijd voor je klaar met hele snelle service .
  • Reactie hierop van: Versio
    Beste Jorgen, Hartelijk dank voor jouw mooie 5 sterren review en jouw vriendelijke woorden. Hopelijk zullen wij nog lang een goede samenwerking met jou behouden. Lars Godijn Versio Support
donderdag 28 januari 2021
Jorgen Vermont
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Server notresponding. Traag. Etc
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Geen idee wat er aan de hand is maar de laatste weken gaat het enkel de verkeerde richting uit ! Websites traag. Melding dat de resources niet voldoen van de server etc. Nope... na jaren klant te zijn met een heleboel websites ben ik nu gestart met de verhuis naar een andere provider. This is not the place to be !! Bye Bye Versio !!
  • Reactie hierop van: Versio
    Beste Kathleen, Wat vervelend dat jouw website traag werkt. Is de oorzaak inmiddels gevonden? Anders zoek ik graag met jou naar een oplossing om dit te voorkomen. Zou je naar aanleiding van deze review contact willen opnemen. Dan zal ik jouw ticket zo snel mogelijk beantwoorden. Lars Godijn Versio Support
zondag 24 januari 2021
Kathleen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
Alles behalve pff
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al jaren klant, een hosting 7 domeinnamen en 8 ssl.. Al een week ligt alles plat werken gaat niet want het gaat traag... wordt van kastje naar de muur gestuurd. We zijn webshops wie gaat onze inkomsten compenseren. Het zwaarste hosting pakket en niks werkt maar niks... heb 4 specialisten gecontacteerd en ligt volgens hen allemaal aan Versio! Maar die doen niks!!! Ik wil mijn geld terug of dat het eindelijk eens deftig blijft werken waar ik voor betaal!!!
  • Reactie hierop van: Versio
    Beste Bram, Wat vervelend dat het SSL niet werkte. Het is soms druk maar een week duurt de afhandeling van een ticket natuurlijk niet zonder een helder antwoord naar jou. Ik neem aan dat alles weer naar behoren werkt? Zo niet, vraag dan even naar mij als je een ticket stuurt. Ik neem dan zo snel mogelijk contact met je op. Lars Godijn Versio Support
zondag 24 januari 2021
Bram
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Support nulkommaniks, en de sites liggen weer eens plat
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb een silver pakket, waarbij ik een site als trouwfotograaf host (ca 25 bezoekers per dag) en een site voor een violiste met pakweg 10 bezoekers per dag. Ik heb een plugin draaien (Uptime) die mij bijna dagelijks meldt dat de server weer eens een uurtje onbereikbaar was. Onlangs was er zelfs een DOS aanval op de server waarbij bleek dat de servers van Versio niet afdoende tegen DOS attackes beschermd worden. Nu ligt de hele zaak ineens plat met een melding “resource limit reached”. Als je dan “emergency support” belt krijg je een dikke middelvinger “Meneer u kunt via directadmin erbij”, maar dat kan ik dus niet want immers, de sites liggen plat. Als ik dat meld en letterlijk zeg “Wat moet ik nu doen?” wordt gewoon de hoorn op de haak gegooid. Als je graag zaken doet met een stel contactgestoorde nerds dan is Versio de tent voor jou. Zo niet, ren weg en zoek een andere provider. Het kan in elk geval nooit slechter worden. Mijn sites worden verhuisd zodra ik er weer bij kan.
  • Reactie hierop van: Versio
    Beste Peter, Wat vervelend dat je deze ervaring met onze helpdesk hebt. Toch wil ik een paar onjuistheden in deze review weerleggen. Als een server van Versio vanwege een hackpoging offline is, betekent dat juist dat onze servers goed beschermd zijn tegen deze aanvallen en niet andersom. Natuurlijk wil ik graag bekijken of wij het probleem met jouw website op kunnen lossen. Zou je hierover contact willen opnemen naar aanleiding van deze review? Dan neem ik zo snel mogelijk contact met jou op. Lars Godijn Versio Support
donderdag 21 januari 2021
Peter
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Reeds 10 jaar tevreden van Versio.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij zijn nu reeds al 10 jaar klant bij Versio met een server nu met een VPS server zeer tevreden over. En we kunnen ons geen beter service krijgen dan bij Versio. Steeds goede service als er een probleem is vlug antwoord via support team, en helpen je op een correctie manier verder.
  • Reactie hierop van: Versio
    Beste Marie-Jeanne, Hartelijk dank voor jouw mooie review. Mocht je weer een vraag hebben dan helpen wij jou graag weer verder. Lars Godijn Versio Support
woensdag 20 januari 2021
Weytens Marie-Jeanne
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Waardeloos en verhogen stiekem
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
In 2018 een onverwachte verhoging gehad. in 2019 weer en heb toen opgezegd. Op de accountsite staan diverse verscholen vinkjes. Nu 2021 krijg ik een nota voor hosting van de afgelopen jaren. Volgens mijn jusit geen poot om op te staan maar na een heleboel heen en weer mailen een deel betaald om van het gezeik af te zijn.
  • Reactie hierop van: Versio
    Beste Caspar, Bij Versio draait alles om domeinnamen, websites en mail. Omdat dit essentiële onderdelen voor een bedrijf zijn is het alleen mogelijk dat de eigenaar van het account de producten opzegt. Waarschijnlijk heb je dat niet gedaan en heb je een factuur voor het hostingpakket gekregen. Zou je naar aanleiding van deze review contact op kunnen nemen? Dan kijk ik even wat er in jouw situatie gebeurd is. Lars Godijn Versio Support
woensdag 20 januari 2021
caspar muysert
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
bagger traag, vaak problemen, vaak websites offline
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Te veel problemen om op te noemen. Websites vaak niet bereikbaar, traag, en nu weer deze error op al mijn sites bij versio: Service Unavailable The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later. Ticket aanmaken is ook niet mogelijk.
  • Reactie hierop van: Versio
    Beste Stern, Wat vervelend dat jouw website niet bereikbaar zijn. Je kunt bij Versio altijd een ticket aanmaken via support@versio.nl of via de link rechtsonder op de website. Wij zullen dat zo snel mogelijk contact met jou opnemen. Zou je dat naar aanleiding van deze review ook willen doen? Dan neem ik even contact met je op. Lars Godijn Versio Support
dinsdag 19 januari 2021
stern
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Overgestapt naar een andere provider
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben al zeer lang klant met ongeveer 20 websites. Echter zijn de prijzen zo ontzettend verhoogd, zowel hosting als domein, dat het niet meer te doen is om bij Versio te blijven. Jammer. Komt vast door de overname. Helaas, ik kom er niet meer terug. Klantenservice ook erg slecht te bereiken
  • Reactie hierop van: Versio
    Beste Jan, Als je 20 websites bij Versio hebt dan is een resellerpakket de juiste optie. Die prijzen zijn nog steeds erg laag en geeft je de mogelijkheid om jouw websites optimaal te beheren. Je krijgt dan meer functionaliteit tegen misschien wel lagere kosten dan nu. Zou je met mij contact op willen nemen om te kijken wat de beste opties voor jou zijn? Lars Godijn Versio Support
dinsdag 19 januari 2021
Jan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Geld niet teruggekregen en krijg geen contact
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Inmiddels heb ik vijf keer contact gezocht. Vier keer via de chat en nu ook maar via de mail. Ik heb een webhostingpakket gekocht en nooit ontvangen. Inmiddels heb ik het niet meer nodig en wil ik mijn geld retour. Zo heb ik ook een domeinnaam aangeschaft en totaal ruim 30 euro betaald. Achteraf bleek de naam niet meer beschikbaar en kreeg ik 1.20 tegoed op hun site. Ik wil uiteraard het volledige bedrag teruggestort krijgen. Hoop dat ze ook hun reviews lezen en oppakken. Contact met ze krijgen lijkt onmog. Esméralda Lede, klant Versio
  • Reactie hierop van: Versio
    Beste Esméralda, Wat vervelend dat jouw pakket niet geleverd is. Helaas is dat door een technische fout ontstaan. Ik zie in jouw account dat de creditering al is doorgevoerd? Ik neem zo even contact met je op hierover. Lars Godijn Versio Support
zondag 17 januari 2021
Esméralda Lede
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Te duur geworden, prijs/kwaliteit is zoek
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik was al eerder niet zo heel tevreden over Versio (DNS problemen). Het verhuizen van 98 domeinnamen heeft wel wat voeten in de aarde dus we blijven maar. Nu word ik echter geconfronteerd met een enorme prijsverhoging voor de domeinnamen terwijl er niets aan de service is veranderd/verbeterd. Van 3,99 in 2018 naar 9,99 (excl. BTW) in 2021 voor een geautomatiseerde verlenging. Van 1 van de goedkoopste naar 1 van de duurste van NL. Dan gaan we toch maar verhuizen...
  • Reactie hierop van: Versio
    Beste Luc, Als je zoveel domeinnamen hebt dan is een overstap naar een resellerpakket met bijbehorende korting een goede optie. Versio hanteert voor klanten met meerdere domeinnamen scherpe prijzen. Lars Godijn Versio Support
vrijdag 8 januari 2021
LucM
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Belachelijke prijsverhogingen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al jaren klant, de eerste prijsverhoging van > 100% een aantal jaren geleden slikte ik nog, maar nu we wederom 100% extra moeten betalen voor 1/5 van de mogelijkheden, houden wij het voor gezien. Prijs / kwaliteit verhouding is volledig zoek.
  • Reactie hierop van: Versio
    Beste Pim, Voor Versio is het onvermijdelijk om technologische ontwikkelingen te kunnen blijven volgen. We werken hard aan het verbeteren van het gebruiksgemak van onze producten. Zo zullen wij begin 2021 een compleet nieuw klantenpaneel realiseren en hebben we telefonische support geïntroduceerd. We hebben goed gekeken naar wat onze klanten echt nodig hebben en ook al zijn de prijzen hoger, de wensen van de klant kunnen wij hierdoor in de toekomst beter vervullen. Wij vinden het natuurlijk jammer dat je nog niet de ervaring hebt dat juist de verhouding prijs/kwaliteit nu dichter bij elkaar komt. Toch hoop ik dat wij dat in de toekomst ook aan jou kunnen bewijzen. Lars Godijn Versio Support
dinsdag 5 januari 2021
Pim
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Versio review, een bedrijf met blunders en leugens die niks geven om hun klanten.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Update* 3 dagen verder: Ik heb als antwoord gekregen: ''We zetten de pakketten ongeveer 1 maand voor het verlopen van het pakket om, vandaar dat de resterende 2 pakketten nog niet omgezet zijn.'' Dit klopt dus weer niet: Want dan zou mijn Brons NL pakket al moeten zijn omgezet want die verloopt op: A) Brons NL - Verloopdatum: 01-01-2021 Een ander pakket wat al is omgezet met bijna hetzelfde datum. B) Start - Verloopdatum: 03-01-2021 Wat is dan het verschil tussen de bovenstaande pakketten A is nog niet omgezet en B wel. Ook heb ik andere pakketten die al zijn omgezet: Start - Verloopdatum: 28-02-2021 Start - Verloopdatum: 22-02-2021 Start - Verloopdatum: 26-01-2021 Snap dan ook niet in welk wereld 3 maanden ongeveer 1 maand is. Maar goed na jarenlang klant geweest te zijn bij Versio ga ik verhuizen naar een ander provider, want er komt maar geen oplossing. Update* 2 dagen verder en nog steeds geen oplossing. Ik heb 12 hosting pakketten, waarvan ik 2 pakketten nog steeds kan verlengen met het oude tarief. De overige 10 pakketten kan ik nog steeds niet verlengen met het oude tarief terwijl is aangegeven dat de nieuwe prijzen pas in 2021 actief zou zijn. Als oplossing hebben ze mij aangegeven om de 10 pakketten te verlengen met 12 maanden waarvan alleen de eerste 3 maanden gecrediteerd zou worden. Terwijl ik voor 2 pakketten 12 maanden kan verlengen met het oude tarief maar voor de overige 10 pakketten is dit niet meer mogelijk. Waarom 2 pakketten wel en de overige 10 pakketten niet? Ben niet eens benieuwd naar de antwoord omdat dit gewoon belachelijk is. Dat jullie overige 10 pakketten al hebben omgezet naar een Starter pakket zonder toestemming van mij is niet mijn probleem. Ik word nu verplicht met het nieuwe prijzen te verlengen. Terwijl ik voor 2 pakketten gewoon wel kan verlengen met het oude tarief. Update* Zoals we gewend zijn van Versio is het normaal dat ze zomaar hun prijzen verhogen, maar ik ga het niet eens daarover hebben. Waarover ik het wel ga hebben is het bedonderen van ondernemers die jaren lang klant zijn met honderden domeinnamen en duizenden euro's hebben geïnvesteerd in Versio waaronder ik. Ik heb het eerst geprobeerd om op een normale manier via de helpdesk tot een oplossing te komen maar terwijl de prijzen weer omhoog zijn gegaan is de kwaliteit van de klantenservice flink omlaag gegaan. Ik heb 12 hosting pakketten, voor 2 hosting pakketten heb ik netjes een email ontvangen dat het in 2021 duurder zal worden: ''Jouw nieuwe pakket kost vanaf 2021-02-21 00:00:00 €4,99 per maand.'' Deze pakketten kan ik nog steeds verlengen met het oude tarief, logisch want nieuwe tarief gaat in zoals aangegeven in de mail vanaf 2021-02-21 Waar ik me aan erger is dat ik voor de overige 10 hosting pakketten geen email heb ontvangen en per direct is overgezet naar een Starter pakket waarvan de prijzen dus ook zijn vervangen met de nieuwe prijzen zonder enige email te hebben ontvangen hierover. Dus als ik nu 10 hosting pakketten wil gaan verlengen moet ik dubbel gaan betalen terwijl ik voor 2 pakketten wel netjes een email heb ontvangen en ruim de tijd heb voordat de nieuwe prijzen actief zijn. Dus met deze 2 pakketten waarvan ik een email heb ontvangen kan ik nog steeds verlengen met het oude tarief. Maar de overige 10 pakketten is dit niet meer mogelijk die zijn per direct zonder vermelding al overgezet met nieuwe prijzen. Wanneer ik dit aangeef aan de helpdesk word ik geholpen door Milan die als antwoord geeft: ‘’Bedankt voor je bericht, we hebben ervoor gezorgd dat je geen dubbele mails krijgt, vandaar dat je niet voor elk pakket opnieuw een mail hebt ontvangen. Voor alle andere pakketten geldt hetzelfde als de mail die je ontvangen hebt.’’ Ten eerste het gaat hier niet om dubbele mails, jullie hebben niet hiervoor gezorgd het is gewoon een dikke blunder wees gewoon eerlijk. Snap dan ook niet hoe het mogelijk is om een antwoord te geven met als smoes dubbele emails. Wanneer ik 100 hosting pakketten bestel dan krijg ik ook 100 emails met info over elk pakket en niet 1 email wat voor alle pakketten geldt. Dit is gewoon te absurd voor woorden. Ten tweede als voor alle andere pakketten hetzelfde geldt als de mail die ik heb ontvangen dan zou ik nu nog steeds kunnen verlengen met het oude tarief wat dus niet mogelijk is doordat het al is omgezet. Dus antwoord klopt gewoon niet. Ik geef dit dan ook aan vervolgens krijg een antwoord van Milan: ‘’Ik zal het doorgeven dat het wenselijk is om per pakket een mail te ontvangen. Voor nu weet je in ieder geval dat de mail die je hebt ontvangen voor het pakket geldt voor alle andere pakketten. Excuses voor de onduidelijkheid! Kan ik je verder nog ergens mee helpen? ‘’ Zoals je ook kunt zien aan de antwoord slaat het weer nergens op en klopt het niet. Als de mail geldt voor alle andere pakketten dan zou ik nog steeds kunnen verlengen met het oude tarief want het nieuwe tarief gaat pas in vanaf 2021-02-21 zoals aangegeven in de mail. Ik probeer het weer aan te geven vervolgens krijg ik een antwoord van Milan: ‘’De pakketten worden al omgezet zodat je hem kunt testen, het nieuwe verlengtarief geldt pas vanaf 2021’’ Dat de nieuwe verlengtarief geldt pas vanaf 2021 dit klopt voor 2 hosting pakketten maar is niet waar voor de overige 10 pakketten want de verleng prijzen zijn al verhoogd terwijl het zogenaamd pas vanaf 2021 zou gelden??? Ik ga niet verder op in want gesprek met klantenservice van Versio gaat nergens meer over krijg alleen maar belachelijke antwoorden die voor geen meter kloppen terwijl ik zoek naar een oplossing. Dit geeft ook aan dat er niet word geluisterd en niet bereid zijn om tot een oplossing komen. Maar hun eigen blunders en fouten op klanten willen afschuiven. Ik ben erg teleurgesteld en het doet me pijn hoe jullie met hard werkende ondernemers omgaan die jaren lang klant zijn en duizenden euro’s hebben geïnvesteerd in Versio. Ik snap dan ook niet hoe CEO Christiaan Tsirakos van Versio dit toelaat, erg jammer dit allemaal.
  • Reactie hierop van: Versio
    Beste Suleymen, Wat ontzettend vervelend dat je deze ervaring met Versio hebt. Ik wil je hier ten eerste onze excuses voor aanbieden. Ik wil je graag helpen om bovenstaande situatie voor je te verduidelijken. Ik begrijp dat het erg vervelend is wanneer er onduidelijkheid is over je pakketten. Dit wil ik dan ook zo snel mogelijk voor je oplossen. Mijn collega van het supportteam heeft zojuist geprobeerd telefonisch contact met je op te nemen. Hij kon je helaas niet bereiken. Zou je daarom contact willen opnemen met ons via het aangemaakte ticket? We helpen je heel graag verder. Daphne Team Versio
donderdag 31 december 2020
suleymen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Krankzinnige prijsverhogingen, met een klantenservice die het niet waard is
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Een tijd geleden heeft Versio andermaal een prijsverhoging doorgevoerd. Nadat ik vorige keer naar een hogere prijs werd geforceerd zonder te kunnen downgraden naar een lager pakket dat aan mijn gebruik zou voldoen, is dit andermaal gebeurd dit jaar. Waar vorige keer de prijs verdubbelde, is de prijsstijging van Brons naar Max (van 2,5 euro per maand naar 15 euro per maand) gewoon ronduit absurd. Het simpelste abonnement dat ze bieden is 2 keer zo duur en zou alsnog een gigantische downgrade zijn. Vorige keer werd de geforceerde duurdere prijs opgelost door mij dagen te laten wachten op een antwoord zodat men mij handmatig kon downgraden waardoor ik geforceerd werd de verhoogde prijs te betalen om vervolgens mijn geld "terug te geven" als tegoed voor latere services. Absurd. Misbruik van vertrouwen, en eerlijk gezegd kan ik mij niet inbeelden dat dit niet gewoon illegaal gedrag is.
  • Reactie hierop van: Versio
    Beste Yannick, We begrijpen dat een prijsverhoging nooit leuk is. Ook voor Versio is het onvermijdelijk om dit te doen om de technologische ontwikkelingen te kunnen blijven volgen. We werken hard aan het verbeteren van het gebruiksgemak van onze producten. Zo zullen wij begin 2021 een compleet nieuw klantenpaneel realiseren en hebben we telefonische support geïntroduceerd. Een overgang van een Brons pakket naar een Max pakket is inderdaad niet gebruikelijk. Zou je met mij contact op willen nemen, dan kijk ik wat hiervan de reden is. Lars Godijn Versio Support
dinsdag 29 december 2020
Yannick
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Tijd om te verhuizen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
5 jaar terug was Versio geen slechte hoster maar de service is tanende de laatste jaren, onze site offline en Support lijn gewoonweg niet bereikbaar. Nu ook met de Kerst 2020 kan ze niet bereiken en sluiten de boel ook nog eens tot zondag. We zijn genoodzaakt tegaan verhuizen naar een hoster die wel 24/7 te bereiken is. Offline betekent geen inkomsten...
  • Reactie hierop van: Versio
    Beste Jens, Wat vervelend dat je deze ervaring hebt. Het klopt dat wij op Kerstavond en Oudjaarsavond niet bereikbaar zijn met een normale supportdesk. Natuurlijk wel met onze storingslijn als er een probleem is met een server die offline is. Gelukkig komt dat maar zelden voor. Wij willen je graag helpen met het oplossen van problemen van 08.30 tot 02.00 uur iedere dag. En in het weekend van 09.30 uur tot 17.00 uur. Ik zie dat er nog een vraag van ons naar jou openstaat. Is dat inmiddels opgelost? Neem gerust contact op als wij jou nog verder kunnen helpen. Lars Godijn Versio Support
donderdag 24 december 2020
Jens van Rantwijk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Duur geworden en niet verbeterd.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zucht, dit bedrijf is helemaal verloederd en niet meer de oude Versio na de overnamen van Total Webhosting Solutions. Prijzen zijn extreem verhoogd en de dienstverlening is er niet beter van geworden. Ik gebruikte het altijd nog voor het parkeren van mijn domeinnamen maar dit is veelte duur geworden. Daarnaast vind ik het een scam dat tijden de .online extensie gratis bij je bestelling krijgt maar dat deze bij Versio een kleine 29.99 euro kost om te verlengen. Je vraagt er niet om dus ik vraag me af hoeveel mensen dit klakkeloos verlengen.
  • Reactie hierop van: Versio
    Beste Bram, We begrijpen dat een prijsverhoging nooit leuk is. Ook voor Versio is het onvermijdelijk om dit te doen om de technologische ontwikkelingen te kunnen blijven volgen. We werken hard aan het verbeteren van het gebruiksgemak van onze producten. Zo zullen wij begin 2021 een compleet nieuw klantenpaneel realiseren en hebben we telefonische support geïntroduceerd. Mocht de verlenging van een online domeinnaam jouw voornaamste reden zijn voor deze review dan hoor ik graag even van je. Lars Godijn Versio Support
dinsdag 22 december 2020
Bram
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Probleem koppeling webhosting
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik kocht gisteren het pakket Complete. Na mijn domeinnaam te registreren, keek ik vol verlangen uit om aan de website te beginnen via WordPress. Helaas kon ik hier niet aan beginnen aangezien de webhosting niet gekoppeld was. De volgende morgen stuurde ik via de chat een bericht om het probleem aan te kaarten. Een zekere Lars reageerde pas na enkele uren. Hij vertelde me dat ze het probleem aan het bekijken waren. Ze konden mij precies niet helpen. Hij nodigde me uit om het pakket opnieuw aan te kopen. Dan zou het wel lukken. Ze zouden mij daarna de andere factuur crediteren. Na het pakket opnieuw aan te kopen, is de webhosting nog steeds niet gekoppeld. Ik beleef dus opnieuw dezelfde avond: een avond vol frustraties om een falende service. Ik ben helemaal niet tevreden over Versio. Ik verwacht dan ook jullie mij helpen. Ik heb ondertussen twee keer een factuur moeten betalen. En wat krijg ik in de plaats? Helemaal niets. Morgen zijn we twee dagen verder en zijn er dus al twee dagen van mijn abonnement verlopen en ik heb nog niets kunnen ondernemen. Plezant is anders.
  • Reactie hierop van: Versio
    Beste Tim, Versio werkt met een ticket systeem en wij antwoorden zo snel mogelijk op een vraag. Dat kan sosm enkele uren duren. Mijn oprechte excuses voor het niet kunnen uitleveren van jouw hostingpakket. Wij hebben uit alle macht geprobeerd dit zo snel mogelijk op te lossen maar helaas lukte dat niet snel genoeg. Is het inmiddels wel opgelost? Neem anders even contact met mij op door te noemen dat je reageert op een review. Dan zal ik snel contact met jou opnemen. Lars Godijn Versio Support
vrijdag 18 december 2020
Tim
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Vreselijke support met constante prijsverhogingen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vroeger was hun support al rampzalig, maar kon je het hen vergeven door de goedkope tarieven. Nu doen ze de ene prijsverhoging naar de andere (soms gewoon verdubbeling) en is de support er zeker niet op verbeterd. Ze hebben ook 5 euro teveel aangerekend voor een mislukte domeinregistratie.
  • Reactie hierop van: Versio
    Beste Seba, Wij vinden het belangrijk dat je wel goede support krijgt van Versio. Tegen nog steeds scherpe tarieven kunnen we dat in de toekomst verbeteren en de ervaring voor jou. Ik zou graag jouw negatieve ervaringen persoonlijk met je bespreken. Ik kan dan ook een oplossing bieden voor die registratie van de domeinnaam. Daar is waarschijnlijk een anonieme houder aan gekoppeld. Je kunt altijd contact met mij opnemen via support@versio.nl. Dan kijk ik graag met je naar de mogelijkheden. Lars Godijn Versio Support
donderdag 10 december 2020
seba
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Brons NL-pakket omgezet naar duur, nutteloos pakket
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mij zijn ze kwijt als klant. Het bronspakket opeens veranderen in een pakket van 5 euro per maand. En waarvoor? "Een compleet nieuw klantenpaneel en telefonische support". Nou, ik heb dat niet nodig en weiger daar dus voor te betalen. Voor jullie tien anderen.
  • Reactie hierop van: Versio
    Beste Idris, Natuurlijk ben je vrij om een andere hoster te kiezen die wellicht beter bij jouw wensen past. We zijn ons continu verder aan het ontwikkelen om het gebruiksgemak van onze producen te verbeteren. De verhoging maakt het mogelijk dit te kunnen blijven realiseren. Mocht je toch nog vragen hebben kun je altijd contact met mij opnemen via support@versio.nl. Dan kijk ik graag met je naar de mogelijkheden. Lars Godijn Versio Support
donderdag 10 december 2020
Idris van Pasen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Versio Hosting. Opeens 100% duurder uit!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had voor onze vrijwilligersgroep "veel leden, heel weinig geld" het bronspakket van € 2,50 pm. Ik kreeg op 4 december een mail, 'het pakket brons is opgeheven, u bent nu automatisch over naar het startpakket. Het startpakket heeft meer mogelijkheden dan het bronspakket, maar het kost ons wel opeens € 4,99 pm TWEE MAAL ZO DUUR met functies die wij niet zullen gebruiken. Wij voelen ons behoorlijk genomen. Goedkoper dan € 4,99 hebben wij niet meer zegt de klantenservice. Stap anders maar over. Wat een ......service Ik
  • Reactie hierop van: Versio
    Beste Peter, Hierbij nogmaals een antwoord van mijn kant. We begrijpen dat een prijsverhoging nooit leuk is. Voor Versio is het onvermijdelijk om dit te doen om de technologische ontwikkelingen te kunnen blijven volgen. We werken hard aan het verbeteren van het gebruiksgemak van onze producten. Zo zullen wij begin 2021 een compleet nieuw klantenpaneel realiseren en hebben we telefonische support geïntroduceerd. Je kunt telefonische support toevoegen aan je pakket, zodat je contact kunt opnemen met onze helpdesk als er vragen zijn. Daarnaast profiteer je ook van scherpere prijzen voor domeinnamen. Is dat wellicht een goed alternatief? Mocht je verder nog vragen hebben kun je altijd contact met mij opnemen via support@versio.nl, verwijzend naar deze review. Lars Godijn Versio Support
zondag 6 december 2020
Peter van Egmond
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
SSL-certificaat
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na de vorige review kwam een verhelderende telefoon van Versio met de bevrijdende boodschap dat de website terug online staat en veilig te openen is. Het SSL-certificaat is aangebracht: een gratis versie die met het hostingpakket aangebracht kan worden en automatisch verlengd wordt. De centen zijn terug gestort. Dat is klasse service. Alleen jammer dat dit niet eerder gemeld werd. Vandaag geef ik vijf sterren voor klantenservice!
woensdag 2 december 2020
Moniek Inghelbrecht
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
SSL-certificaat
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
ik kan jullie geen glimlach bezorgen. Ik ben al bezig met mijn SSL certificaat van 6 november en nog is het niet in orde. Ik krijg wel ondersteuning van Versio, altijd vriendelijk en behulpzaam maar het werkt nog steeds niet. Zodat onze website vanaf 29 november op onveilig staat. Zelfs met ingeroepen hulp van onze kant door een websitespecialist. Onze conclusie: de zaak steekt ingewikkeld ineen = geen goeie service.
  • Reactie hierop van: Versio
    Beste Moniek, Fijn dat we elkaar even gesproken hebben en dat het gelukt is om de website te activeren. Hartelijk dank voor jouw kritische review. Dat dwingt ons goed te blijven luisteren en problemen constant goed op te lossen. Team Versio Lars Godijn
woensdag 2 december 2020
Moniek Inghelbrecht
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Bijzonder goede service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb een domein en webhosting via Versio. Ik had alleen problemen met mijn eigen email adres creeren en dit ook invoegen bij o.a. gmail. Elke vraag die ik had kreeg ik een goed antwoord, zelfs toen had ik het gevoel had dat het mijn fout was dat ik er niet uit kwam. Ze bleven vriendelijk en behulpzaam. Dit niveau van service heb ik niet vaak meegemaakt! petje af.
  • Reactie hierop van: Versio
    Hoi Robert, Dat doen we graag! Wat fijn dat je onze support zo positief ervaren hebt. Dankjewel voor je review. Daphne Team Versio
maandag 23 november 2020
Robert
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Super blij dat ik overgestapt ben
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn vorige host was betaalbaar maar service, uhm NOT. Ik betaal nu een beetje meer maar dan heb je ook wel echt veel meer. Zelf alles makkelijk regelen in de backend. Keurige helpdesk die best vlot reageert. Geen verkeerde keuze dus
  • Reactie hierop van: Versio
    Hey Iris, Dank je wel voor jouw waardering voor Versio. Hier zijn we echt blij mee. Lars Godijn Versio Support
woensdag 18 november 2020
Iris
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Fantastisch geholpen.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben al vele jaren een tevreden klant van Versio. Ik heb een eenvoudig webhostingpakket en daar een paar domeinen aanhangen. Van verschillende webhosten heb ik domeinen naar Versio verhuisd om alles onder één dak te hebben. Versio is heel voordelig en biedt een vlotte en uitstekende support. Net ook weer goed geholpen bij het installeren van een SSL certificaat.
  • Reactie hierop van: Versio
    Beste Wim, Hartelijk dank voor jouw mooie review. Als je weer vragen hebt dan weet je ons te vinden. Wij proberen om dan weer snel en secuur jouw vragen te beantwoorden. Lars Godijn Versio Support
dinsdag 17 november 2020
Wim van Heeringen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
SSL certificaat valideren
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De (her)activatie van mijn SSL certificaat kreeg ik niet voor elkaar. Medewerker Lars heeft mij in no time geholpen om het alsnog voor elkaar te krijgen. Perfecte service!
  • Reactie hierop van: Versio
    Hoi Maria, Hartelijk dank voor deze mooie review. Dat is de waardering die het zo leuk maakt om te helpen! Lars Godijn Versio Support
donderdag 5 november 2020
Maria van Niel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Top service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Gavon Supportmedewerker van Versio heeft een complex probleem voor mij opgelost, ik ben hem erg dankbaar. Nogmaals een dikke 100 sterren naar deze webhosting!
  • Reactie hierop van: Versio
    Beste Robert, Dat is heel mooi om te horen. Ik zal jouw complimenten aan Gavon doorgeven. En hartelijk dank dat je dit wilt delen via Webhosters! Lars Godijn Versio Support
woensdag 4 november 2020
Robert Blok
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
SSL Certificate installation
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
I bought a SSL certificate from Versio, yesterday,and asked for it to be installed, and it was done, successfully, very quickly. Thank you, Versio!
  • Reactie hierop van: Versio
    Dear Raymond, Thanks for this review. We are glad that we were able to help you. Lars Godijn Versio Support
dinsdag 3 november 2020
Raymond D Wright
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.
Richtlijnen reviews op webhosters.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Versio? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met de richtlijnen en het privacybeleid van Webhosters.nl