Versio

4,2 / 5 2.318 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Actie!

Registreer jouw .nl domeinnaam het eerste jaar voor maar €0,99!

Bedrijfsgegevens

  • 15 Werknemers
  • KvK-nummer: 53309979
Website screenshot Versio

Overall score

4,2 / 5 2.318 ervaringen

Totaal (2.318)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (78)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Versio

Versio is al jaren een grote hostingprovider. In de loop der tijd hebben ruim 170.000 klanten gebruik gemaakt van hun diensten en worden er meer dan 600.000 domeinen beheerd. Dit heeft ook tot een groot aantal beoordelingen op Webhosters geleid, waardoor je een betrouwbaar beeld krijgt van dit bedrijf.

De diensten waarvoor je bij Versio terecht kunt zijn:

  • Domeinregistraties
  • Webhosting
  • Reseller Hosting
  • VPS

Daarnaast biedt Versio een sitebuilder waarmee je eenvoudig zelf een site kunt maken.

Versio is tegenwoordig onderdeel van Total Hosting Solutions. Onder andere SoHosted, Yourhosting en PCextreme kun je ook onder de paraplu van TWS vinden.

Ervaringen 2318 op 47 pagina's

Server notresponding. Traag. Etc
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Geen idee wat er aan de hand is maar de laatste weken gaat het enkel de verkeerde richting uit ! Websites traag. Melding dat de resources niet voldoen van de server etc. Nope... na jaren klant te zijn met een heleboel websites ben ik nu gestart met de verhuis naar een andere provider. This is not the place to be !! Bye Bye Versio !!
  • Reactie hierop van: Versio
    Beste Kathleen, Wat vervelend dat jouw website traag werkt. Is de oorzaak inmiddels gevonden? Anders zoek ik graag met jou naar een oplossing om dit te voorkomen. Zou je naar aanleiding van deze review contact willen opnemen. Dan zal ik jouw ticket zo snel mogelijk beantwoorden. Lars Godijn Versio Support
zondag 24 januari 2021
Kathleen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
Alles behalve pff
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al jaren klant, een hosting 7 domeinnamen en 8 ssl.. Al een week ligt alles plat werken gaat niet want het gaat traag... wordt van kastje naar de muur gestuurd. We zijn webshops wie gaat onze inkomsten compenseren. Het zwaarste hosting pakket en niks werkt maar niks... heb 4 specialisten gecontacteerd en ligt volgens hen allemaal aan Versio! Maar die doen niks!!! Ik wil mijn geld terug of dat het eindelijk eens deftig blijft werken waar ik voor betaal!!!
  • Reactie hierop van: Versio
    Beste Bram, Wat vervelend dat het SSL niet werkte. Het is soms druk maar een week duurt de afhandeling van een ticket natuurlijk niet zonder een helder antwoord naar jou. Ik neem aan dat alles weer naar behoren werkt? Zo niet, vraag dan even naar mij als je een ticket stuurt. Ik neem dan zo snel mogelijk contact met je op. Lars Godijn Versio Support
zondag 24 januari 2021
Bram
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Support nulkommaniks, en de sites liggen weer eens plat
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb een silver pakket, waarbij ik een site als trouwfotograaf host (ca 25 bezoekers per dag) en een site voor een violiste met pakweg 10 bezoekers per dag. Ik heb een plugin draaien (Uptime) die mij bijna dagelijks meldt dat de server weer eens een uurtje onbereikbaar was. Onlangs was er zelfs een DOS aanval op de server waarbij bleek dat de servers van Versio niet afdoende tegen DOS attackes beschermd worden. Nu ligt de hele zaak ineens plat met een melding “resource limit reached”. Als je dan “emergency support” belt krijg je een dikke middelvinger “Meneer u kunt via directadmin erbij”, maar dat kan ik dus niet want immers, de sites liggen plat. Als ik dat meld en letterlijk zeg “Wat moet ik nu doen?” wordt gewoon de hoorn op de haak gegooid. Als je graag zaken doet met een stel contactgestoorde nerds dan is Versio de tent voor jou. Zo niet, ren weg en zoek een andere provider. Het kan in elk geval nooit slechter worden. Mijn sites worden verhuisd zodra ik er weer bij kan.
  • Reactie hierop van: Versio
    Beste Peter, Wat vervelend dat je deze ervaring met onze helpdesk hebt. Toch wil ik een paar onjuistheden in deze review weerleggen. Als een server van Versio vanwege een hackpoging offline is, betekent dat juist dat onze servers goed beschermd zijn tegen deze aanvallen en niet andersom. Natuurlijk wil ik graag bekijken of wij het probleem met jouw website op kunnen lossen. Zou je hierover contact willen opnemen naar aanleiding van deze review? Dan neem ik zo snel mogelijk contact met jou op. Lars Godijn Versio Support
donderdag 21 januari 2021
Peter
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Reeds 10 jaar tevreden van Versio.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij zijn nu reeds al 10 jaar klant bij Versio met een server nu met een VPS server zeer tevreden over. En we kunnen ons geen beter service krijgen dan bij Versio. Steeds goede service als er een probleem is vlug antwoord via support team, en helpen je op een correctie manier verder.
  • Reactie hierop van: Versio
    Beste Marie-Jeanne, Hartelijk dank voor jouw mooie review. Mocht je weer een vraag hebben dan helpen wij jou graag weer verder. Lars Godijn Versio Support
woensdag 20 januari 2021
Weytens Marie-Jeanne
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Waardeloos en verhogen stiekem
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
In 2018 een onverwachte verhoging gehad. in 2019 weer en heb toen opgezegd. Op de accountsite staan diverse verscholen vinkjes. Nu 2021 krijg ik een nota voor hosting van de afgelopen jaren. Volgens mijn jusit geen poot om op te staan maar na een heleboel heen en weer mailen een deel betaald om van het gezeik af te zijn.
  • Reactie hierop van: Versio
    Beste Caspar, Bij Versio draait alles om domeinnamen, websites en mail. Omdat dit essentiële onderdelen voor een bedrijf zijn is het alleen mogelijk dat de eigenaar van het account de producten opzegt. Waarschijnlijk heb je dat niet gedaan en heb je een factuur voor het hostingpakket gekregen. Zou je naar aanleiding van deze review contact op kunnen nemen? Dan kijk ik even wat er in jouw situatie gebeurd is. Lars Godijn Versio Support
woensdag 20 januari 2021
caspar muysert
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
bagger traag, vaak problemen, vaak websites offline
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Te veel problemen om op te noemen. Websites vaak niet bereikbaar, traag, en nu weer deze error op al mijn sites bij versio: Service Unavailable The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later. Ticket aanmaken is ook niet mogelijk.
  • Reactie hierop van: Versio
    Beste Stern, Wat vervelend dat jouw website niet bereikbaar zijn. Je kunt bij Versio altijd een ticket aanmaken via support@versio.nl of via de link rechtsonder op de website. Wij zullen dat zo snel mogelijk contact met jou opnemen. Zou je dat naar aanleiding van deze review ook willen doen? Dan neem ik even contact met je op. Lars Godijn Versio Support
dinsdag 19 januari 2021
stern
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Overgestapt naar een andere provider
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben al zeer lang klant met ongeveer 20 websites. Echter zijn de prijzen zo ontzettend verhoogd, zowel hosting als domein, dat het niet meer te doen is om bij Versio te blijven. Jammer. Komt vast door de overname. Helaas, ik kom er niet meer terug. Klantenservice ook erg slecht te bereiken
  • Reactie hierop van: Versio
    Beste Jan, Als je 20 websites bij Versio hebt dan is een resellerpakket de juiste optie. Die prijzen zijn nog steeds erg laag en geeft je de mogelijkheid om jouw websites optimaal te beheren. Je krijgt dan meer functionaliteit tegen misschien wel lagere kosten dan nu. Zou je met mij contact op willen nemen om te kijken wat de beste opties voor jou zijn? Lars Godijn Versio Support
dinsdag 19 januari 2021
Jan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Geld niet teruggekregen en krijg geen contact
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Inmiddels heb ik vijf keer contact gezocht. Vier keer via de chat en nu ook maar via de mail. Ik heb een webhostingpakket gekocht en nooit ontvangen. Inmiddels heb ik het niet meer nodig en wil ik mijn geld retour. Zo heb ik ook een domeinnaam aangeschaft en totaal ruim 30 euro betaald. Achteraf bleek de naam niet meer beschikbaar en kreeg ik 1.20 tegoed op hun site. Ik wil uiteraard het volledige bedrag teruggestort krijgen. Hoop dat ze ook hun reviews lezen en oppakken. Contact met ze krijgen lijkt onmog. Esméralda Lede, klant Versio
  • Reactie hierop van: Versio
    Beste Esméralda, Wat vervelend dat jouw pakket niet geleverd is. Helaas is dat door een technische fout ontstaan. Ik zie in jouw account dat de creditering al is doorgevoerd? Ik neem zo even contact met je op hierover. Lars Godijn Versio Support
zondag 17 januari 2021
Esméralda Lede
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Te duur geworden, prijs/kwaliteit is zoek
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik was al eerder niet zo heel tevreden over Versio (DNS problemen). Het verhuizen van 98 domeinnamen heeft wel wat voeten in de aarde dus we blijven maar. Nu word ik echter geconfronteerd met een enorme prijsverhoging voor de domeinnamen terwijl er niets aan de service is veranderd/verbeterd. Van 3,99 in 2018 naar 9,99 (excl. BTW) in 2021 voor een geautomatiseerde verlenging. Van 1 van de goedkoopste naar 1 van de duurste van NL. Dan gaan we toch maar verhuizen...
  • Reactie hierop van: Versio
    Beste Luc, Als je zoveel domeinnamen hebt dan is een overstap naar een resellerpakket met bijbehorende korting een goede optie. Versio hanteert voor klanten met meerdere domeinnamen scherpe prijzen. Lars Godijn Versio Support
vrijdag 8 januari 2021
LucM
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Belachelijke prijsverhogingen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al jaren klant, de eerste prijsverhoging van > 100% een aantal jaren geleden slikte ik nog, maar nu we wederom 100% extra moeten betalen voor 1/5 van de mogelijkheden, houden wij het voor gezien. Prijs / kwaliteit verhouding is volledig zoek.
  • Reactie hierop van: Versio
    Beste Pim, Voor Versio is het onvermijdelijk om technologische ontwikkelingen te kunnen blijven volgen. We werken hard aan het verbeteren van het gebruiksgemak van onze producten. Zo zullen wij begin 2021 een compleet nieuw klantenpaneel realiseren en hebben we telefonische support geïntroduceerd. We hebben goed gekeken naar wat onze klanten echt nodig hebben en ook al zijn de prijzen hoger, de wensen van de klant kunnen wij hierdoor in de toekomst beter vervullen. Wij vinden het natuurlijk jammer dat je nog niet de ervaring hebt dat juist de verhouding prijs/kwaliteit nu dichter bij elkaar komt. Toch hoop ik dat wij dat in de toekomst ook aan jou kunnen bewijzen. Lars Godijn Versio Support
dinsdag 5 januari 2021
Pim
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Versio review, een bedrijf met blunders en leugens die niks geven om hun klanten.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Update* 3 dagen verder: Ik heb als antwoord gekregen: ''We zetten de pakketten ongeveer 1 maand voor het verlopen van het pakket om, vandaar dat de resterende 2 pakketten nog niet omgezet zijn.'' Dit klopt dus weer niet: Want dan zou mijn Brons NL pakket al moeten zijn omgezet want die verloopt op: A) Brons NL - Verloopdatum: 01-01-2021 Een ander pakket wat al is omgezet met bijna hetzelfde datum. B) Start - Verloopdatum: 03-01-2021 Wat is dan het verschil tussen de bovenstaande pakketten A is nog niet omgezet en B wel. Ook heb ik andere pakketten die al zijn omgezet: Start - Verloopdatum: 28-02-2021 Start - Verloopdatum: 22-02-2021 Start - Verloopdatum: 26-01-2021 Snap dan ook niet in welk wereld 3 maanden ongeveer 1 maand is. Maar goed na jarenlang klant geweest te zijn bij Versio ga ik verhuizen naar een ander provider, want er komt maar geen oplossing. Update* 2 dagen verder en nog steeds geen oplossing. Ik heb 12 hosting pakketten, waarvan ik 2 pakketten nog steeds kan verlengen met het oude tarief. De overige 10 pakketten kan ik nog steeds niet verlengen met het oude tarief terwijl is aangegeven dat de nieuwe prijzen pas in 2021 actief zou zijn. Als oplossing hebben ze mij aangegeven om de 10 pakketten te verlengen met 12 maanden waarvan alleen de eerste 3 maanden gecrediteerd zou worden. Terwijl ik voor 2 pakketten 12 maanden kan verlengen met het oude tarief maar voor de overige 10 pakketten is dit niet meer mogelijk. Waarom 2 pakketten wel en de overige 10 pakketten niet? Ben niet eens benieuwd naar de antwoord omdat dit gewoon belachelijk is. Dat jullie overige 10 pakketten al hebben omgezet naar een Starter pakket zonder toestemming van mij is niet mijn probleem. Ik word nu verplicht met het nieuwe prijzen te verlengen. Terwijl ik voor 2 pakketten gewoon wel kan verlengen met het oude tarief. Update* Zoals we gewend zijn van Versio is het normaal dat ze zomaar hun prijzen verhogen, maar ik ga het niet eens daarover hebben. Waarover ik het wel ga hebben is het bedonderen van ondernemers die jaren lang klant zijn met honderden domeinnamen en duizenden euro's hebben geïnvesteerd in Versio waaronder ik. Ik heb het eerst geprobeerd om op een normale manier via de helpdesk tot een oplossing te komen maar terwijl de prijzen weer omhoog zijn gegaan is de kwaliteit van de klantenservice flink omlaag gegaan. Ik heb 12 hosting pakketten, voor 2 hosting pakketten heb ik netjes een email ontvangen dat het in 2021 duurder zal worden: ''Jouw nieuwe pakket kost vanaf 2021-02-21 00:00:00 €4,99 per maand.'' Deze pakketten kan ik nog steeds verlengen met het oude tarief, logisch want nieuwe tarief gaat in zoals aangegeven in de mail vanaf 2021-02-21 Waar ik me aan erger is dat ik voor de overige 10 hosting pakketten geen email heb ontvangen en per direct is overgezet naar een Starter pakket waarvan de prijzen dus ook zijn vervangen met de nieuwe prijzen zonder enige email te hebben ontvangen hierover. Dus als ik nu 10 hosting pakketten wil gaan verlengen moet ik dubbel gaan betalen terwijl ik voor 2 pakketten wel netjes een email heb ontvangen en ruim de tijd heb voordat de nieuwe prijzen actief zijn. Dus met deze 2 pakketten waarvan ik een email heb ontvangen kan ik nog steeds verlengen met het oude tarief. Maar de overige 10 pakketten is dit niet meer mogelijk die zijn per direct zonder vermelding al overgezet met nieuwe prijzen. Wanneer ik dit aangeef aan de helpdesk word ik geholpen door Milan die als antwoord geeft: ‘’Bedankt voor je bericht, we hebben ervoor gezorgd dat je geen dubbele mails krijgt, vandaar dat je niet voor elk pakket opnieuw een mail hebt ontvangen. Voor alle andere pakketten geldt hetzelfde als de mail die je ontvangen hebt.’’ Ten eerste het gaat hier niet om dubbele mails, jullie hebben niet hiervoor gezorgd het is gewoon een dikke blunder wees gewoon eerlijk. Snap dan ook niet hoe het mogelijk is om een antwoord te geven met als smoes dubbele emails. Wanneer ik 100 hosting pakketten bestel dan krijg ik ook 100 emails met info over elk pakket en niet 1 email wat voor alle pakketten geldt. Dit is gewoon te absurd voor woorden. Ten tweede als voor alle andere pakketten hetzelfde geldt als de mail die ik heb ontvangen dan zou ik nu nog steeds kunnen verlengen met het oude tarief wat dus niet mogelijk is doordat het al is omgezet. Dus antwoord klopt gewoon niet. Ik geef dit dan ook aan vervolgens krijg een antwoord van Milan: ‘’Ik zal het doorgeven dat het wenselijk is om per pakket een mail te ontvangen. Voor nu weet je in ieder geval dat de mail die je hebt ontvangen voor het pakket geldt voor alle andere pakketten. Excuses voor de onduidelijkheid! Kan ik je verder nog ergens mee helpen? ‘’ Zoals je ook kunt zien aan de antwoord slaat het weer nergens op en klopt het niet. Als de mail geldt voor alle andere pakketten dan zou ik nog steeds kunnen verlengen met het oude tarief want het nieuwe tarief gaat pas in vanaf 2021-02-21 zoals aangegeven in de mail. Ik probeer het weer aan te geven vervolgens krijg ik een antwoord van Milan: ‘’De pakketten worden al omgezet zodat je hem kunt testen, het nieuwe verlengtarief geldt pas vanaf 2021’’ Dat de nieuwe verlengtarief geldt pas vanaf 2021 dit klopt voor 2 hosting pakketten maar is niet waar voor de overige 10 pakketten want de verleng prijzen zijn al verhoogd terwijl het zogenaamd pas vanaf 2021 zou gelden??? Ik ga niet verder op in want gesprek met klantenservice van Versio gaat nergens meer over krijg alleen maar belachelijke antwoorden die voor geen meter kloppen terwijl ik zoek naar een oplossing. Dit geeft ook aan dat er niet word geluisterd en niet bereid zijn om tot een oplossing komen. Maar hun eigen blunders en fouten op klanten willen afschuiven. Ik ben erg teleurgesteld en het doet me pijn hoe jullie met hard werkende ondernemers omgaan die jaren lang klant zijn en duizenden euro’s hebben geïnvesteerd in Versio. Ik snap dan ook niet hoe CEO Christiaan Tsirakos van Versio dit toelaat, erg jammer dit allemaal.
  • Reactie hierop van: Versio
    Beste Suleymen, Wat ontzettend vervelend dat je deze ervaring met Versio hebt. Ik wil je hier ten eerste onze excuses voor aanbieden. Ik wil je graag helpen om bovenstaande situatie voor je te verduidelijken. Ik begrijp dat het erg vervelend is wanneer er onduidelijkheid is over je pakketten. Dit wil ik dan ook zo snel mogelijk voor je oplossen. Mijn collega van het supportteam heeft zojuist geprobeerd telefonisch contact met je op te nemen. Hij kon je helaas niet bereiken. Zou je daarom contact willen opnemen met ons via het aangemaakte ticket? We helpen je heel graag verder. Daphne Team Versio
donderdag 31 december 2020
suleymen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Krankzinnige prijsverhogingen, met een klantenservice die het niet waard is
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Een tijd geleden heeft Versio andermaal een prijsverhoging doorgevoerd. Nadat ik vorige keer naar een hogere prijs werd geforceerd zonder te kunnen downgraden naar een lager pakket dat aan mijn gebruik zou voldoen, is dit andermaal gebeurd dit jaar. Waar vorige keer de prijs verdubbelde, is de prijsstijging van Brons naar Max (van 2,5 euro per maand naar 15 euro per maand) gewoon ronduit absurd. Het simpelste abonnement dat ze bieden is 2 keer zo duur en zou alsnog een gigantische downgrade zijn. Vorige keer werd de geforceerde duurdere prijs opgelost door mij dagen te laten wachten op een antwoord zodat men mij handmatig kon downgraden waardoor ik geforceerd werd de verhoogde prijs te betalen om vervolgens mijn geld "terug te geven" als tegoed voor latere services. Absurd. Misbruik van vertrouwen, en eerlijk gezegd kan ik mij niet inbeelden dat dit niet gewoon illegaal gedrag is.
  • Reactie hierop van: Versio
    Beste Yannick, We begrijpen dat een prijsverhoging nooit leuk is. Ook voor Versio is het onvermijdelijk om dit te doen om de technologische ontwikkelingen te kunnen blijven volgen. We werken hard aan het verbeteren van het gebruiksgemak van onze producten. Zo zullen wij begin 2021 een compleet nieuw klantenpaneel realiseren en hebben we telefonische support geïntroduceerd. Een overgang van een Brons pakket naar een Max pakket is inderdaad niet gebruikelijk. Zou je met mij contact op willen nemen, dan kijk ik wat hiervan de reden is. Lars Godijn Versio Support
dinsdag 29 december 2020
Yannick
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Tijd om te verhuizen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
5 jaar terug was Versio geen slechte hoster maar de service is tanende de laatste jaren, onze site offline en Support lijn gewoonweg niet bereikbaar. Nu ook met de Kerst 2020 kan ze niet bereiken en sluiten de boel ook nog eens tot zondag. We zijn genoodzaakt tegaan verhuizen naar een hoster die wel 24/7 te bereiken is. Offline betekent geen inkomsten...
  • Reactie hierop van: Versio
    Beste Jens, Wat vervelend dat je deze ervaring hebt. Het klopt dat wij op Kerstavond en Oudjaarsavond niet bereikbaar zijn met een normale supportdesk. Natuurlijk wel met onze storingslijn als er een probleem is met een server die offline is. Gelukkig komt dat maar zelden voor. Wij willen je graag helpen met het oplossen van problemen van 08.30 tot 02.00 uur iedere dag. En in het weekend van 09.30 uur tot 17.00 uur. Ik zie dat er nog een vraag van ons naar jou openstaat. Is dat inmiddels opgelost? Neem gerust contact op als wij jou nog verder kunnen helpen. Lars Godijn Versio Support
donderdag 24 december 2020
Jens van Rantwijk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Duur geworden en niet verbeterd.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zucht, dit bedrijf is helemaal verloederd en niet meer de oude Versio na de overnamen van Total Webhosting Solutions. Prijzen zijn extreem verhoogd en de dienstverlening is er niet beter van geworden. Ik gebruikte het altijd nog voor het parkeren van mijn domeinnamen maar dit is veelte duur geworden. Daarnaast vind ik het een scam dat tijden de .online extensie gratis bij je bestelling krijgt maar dat deze bij Versio een kleine 29.99 euro kost om te verlengen. Je vraagt er niet om dus ik vraag me af hoeveel mensen dit klakkeloos verlengen.
  • Reactie hierop van: Versio
    Beste Bram, We begrijpen dat een prijsverhoging nooit leuk is. Ook voor Versio is het onvermijdelijk om dit te doen om de technologische ontwikkelingen te kunnen blijven volgen. We werken hard aan het verbeteren van het gebruiksgemak van onze producten. Zo zullen wij begin 2021 een compleet nieuw klantenpaneel realiseren en hebben we telefonische support geïntroduceerd. Mocht de verlenging van een online domeinnaam jouw voornaamste reden zijn voor deze review dan hoor ik graag even van je. Lars Godijn Versio Support
dinsdag 22 december 2020
Bram
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Probleem koppeling webhosting
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik kocht gisteren het pakket Complete. Na mijn domeinnaam te registreren, keek ik vol verlangen uit om aan de website te beginnen via WordPress. Helaas kon ik hier niet aan beginnen aangezien de webhosting niet gekoppeld was. De volgende morgen stuurde ik via de chat een bericht om het probleem aan te kaarten. Een zekere Lars reageerde pas na enkele uren. Hij vertelde me dat ze het probleem aan het bekijken waren. Ze konden mij precies niet helpen. Hij nodigde me uit om het pakket opnieuw aan te kopen. Dan zou het wel lukken. Ze zouden mij daarna de andere factuur crediteren. Na het pakket opnieuw aan te kopen, is de webhosting nog steeds niet gekoppeld. Ik beleef dus opnieuw dezelfde avond: een avond vol frustraties om een falende service. Ik ben helemaal niet tevreden over Versio. Ik verwacht dan ook jullie mij helpen. Ik heb ondertussen twee keer een factuur moeten betalen. En wat krijg ik in de plaats? Helemaal niets. Morgen zijn we twee dagen verder en zijn er dus al twee dagen van mijn abonnement verlopen en ik heb nog niets kunnen ondernemen. Plezant is anders.
  • Reactie hierop van: Versio
    Beste Tim, Versio werkt met een ticket systeem en wij antwoorden zo snel mogelijk op een vraag. Dat kan sosm enkele uren duren. Mijn oprechte excuses voor het niet kunnen uitleveren van jouw hostingpakket. Wij hebben uit alle macht geprobeerd dit zo snel mogelijk op te lossen maar helaas lukte dat niet snel genoeg. Is het inmiddels wel opgelost? Neem anders even contact met mij op door te noemen dat je reageert op een review. Dan zal ik snel contact met jou opnemen. Lars Godijn Versio Support
vrijdag 18 december 2020
Tim
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Vreselijke support met constante prijsverhogingen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vroeger was hun support al rampzalig, maar kon je het hen vergeven door de goedkope tarieven. Nu doen ze de ene prijsverhoging naar de andere (soms gewoon verdubbeling) en is de support er zeker niet op verbeterd. Ze hebben ook 5 euro teveel aangerekend voor een mislukte domeinregistratie.
  • Reactie hierop van: Versio
    Beste Seba, Wij vinden het belangrijk dat je wel goede support krijgt van Versio. Tegen nog steeds scherpe tarieven kunnen we dat in de toekomst verbeteren en de ervaring voor jou. Ik zou graag jouw negatieve ervaringen persoonlijk met je bespreken. Ik kan dan ook een oplossing bieden voor die registratie van de domeinnaam. Daar is waarschijnlijk een anonieme houder aan gekoppeld. Je kunt altijd contact met mij opnemen via support@versio.nl. Dan kijk ik graag met je naar de mogelijkheden. Lars Godijn Versio Support
donderdag 10 december 2020
seba
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Brons NL-pakket omgezet naar duur, nutteloos pakket
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mij zijn ze kwijt als klant. Het bronspakket opeens veranderen in een pakket van 5 euro per maand. En waarvoor? "Een compleet nieuw klantenpaneel en telefonische support". Nou, ik heb dat niet nodig en weiger daar dus voor te betalen. Voor jullie tien anderen.
  • Reactie hierop van: Versio
    Beste Idris, Natuurlijk ben je vrij om een andere hoster te kiezen die wellicht beter bij jouw wensen past. We zijn ons continu verder aan het ontwikkelen om het gebruiksgemak van onze producen te verbeteren. De verhoging maakt het mogelijk dit te kunnen blijven realiseren. Mocht je toch nog vragen hebben kun je altijd contact met mij opnemen via support@versio.nl. Dan kijk ik graag met je naar de mogelijkheden. Lars Godijn Versio Support
donderdag 10 december 2020
Idris van Pasen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Versio Hosting. Opeens 100% duurder uit!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had voor onze vrijwilligersgroep "veel leden, heel weinig geld" het bronspakket van € 2,50 pm. Ik kreeg op 4 december een mail, 'het pakket brons is opgeheven, u bent nu automatisch over naar het startpakket. Het startpakket heeft meer mogelijkheden dan het bronspakket, maar het kost ons wel opeens € 4,99 pm TWEE MAAL ZO DUUR met functies die wij niet zullen gebruiken. Wij voelen ons behoorlijk genomen. Goedkoper dan € 4,99 hebben wij niet meer zegt de klantenservice. Stap anders maar over. Wat een ......service Ik
  • Reactie hierop van: Versio
    Beste Peter, Hierbij nogmaals een antwoord van mijn kant. We begrijpen dat een prijsverhoging nooit leuk is. Voor Versio is het onvermijdelijk om dit te doen om de technologische ontwikkelingen te kunnen blijven volgen. We werken hard aan het verbeteren van het gebruiksgemak van onze producten. Zo zullen wij begin 2021 een compleet nieuw klantenpaneel realiseren en hebben we telefonische support geïntroduceerd. Je kunt telefonische support toevoegen aan je pakket, zodat je contact kunt opnemen met onze helpdesk als er vragen zijn. Daarnaast profiteer je ook van scherpere prijzen voor domeinnamen. Is dat wellicht een goed alternatief? Mocht je verder nog vragen hebben kun je altijd contact met mij opnemen via support@versio.nl, verwijzend naar deze review. Lars Godijn Versio Support
zondag 6 december 2020
Peter van Egmond
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
SSL-certificaat
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na de vorige review kwam een verhelderende telefoon van Versio met de bevrijdende boodschap dat de website terug online staat en veilig te openen is. Het SSL-certificaat is aangebracht: een gratis versie die met het hostingpakket aangebracht kan worden en automatisch verlengd wordt. De centen zijn terug gestort. Dat is klasse service. Alleen jammer dat dit niet eerder gemeld werd. Vandaag geef ik vijf sterren voor klantenservice!
woensdag 2 december 2020
Moniek Inghelbrecht
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
SSL-certificaat
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
ik kan jullie geen glimlach bezorgen. Ik ben al bezig met mijn SSL certificaat van 6 november en nog is het niet in orde. Ik krijg wel ondersteuning van Versio, altijd vriendelijk en behulpzaam maar het werkt nog steeds niet. Zodat onze website vanaf 29 november op onveilig staat. Zelfs met ingeroepen hulp van onze kant door een websitespecialist. Onze conclusie: de zaak steekt ingewikkeld ineen = geen goeie service.
  • Reactie hierop van: Versio
    Beste Moniek, Fijn dat we elkaar even gesproken hebben en dat het gelukt is om de website te activeren. Hartelijk dank voor jouw kritische review. Dat dwingt ons goed te blijven luisteren en problemen constant goed op te lossen. Team Versio Lars Godijn
woensdag 2 december 2020
Moniek Inghelbrecht
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Bijzonder goede service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb een domein en webhosting via Versio. Ik had alleen problemen met mijn eigen email adres creeren en dit ook invoegen bij o.a. gmail. Elke vraag die ik had kreeg ik een goed antwoord, zelfs toen had ik het gevoel had dat het mijn fout was dat ik er niet uit kwam. Ze bleven vriendelijk en behulpzaam. Dit niveau van service heb ik niet vaak meegemaakt! petje af.
  • Reactie hierop van: Versio
    Hoi Robert, Dat doen we graag! Wat fijn dat je onze support zo positief ervaren hebt. Dankjewel voor je review. Daphne Team Versio
maandag 23 november 2020
Robert
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Super blij dat ik overgestapt ben
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn vorige host was betaalbaar maar service, uhm NOT. Ik betaal nu een beetje meer maar dan heb je ook wel echt veel meer. Zelf alles makkelijk regelen in de backend. Keurige helpdesk die best vlot reageert. Geen verkeerde keuze dus
  • Reactie hierop van: Versio
    Hey Iris, Dank je wel voor jouw waardering voor Versio. Hier zijn we echt blij mee. Lars Godijn Versio Support
woensdag 18 november 2020
Iris
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Fantastisch geholpen.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben al vele jaren een tevreden klant van Versio. Ik heb een eenvoudig webhostingpakket en daar een paar domeinen aanhangen. Van verschillende webhosten heb ik domeinen naar Versio verhuisd om alles onder één dak te hebben. Versio is heel voordelig en biedt een vlotte en uitstekende support. Net ook weer goed geholpen bij het installeren van een SSL certificaat.
  • Reactie hierop van: Versio
    Beste Wim, Hartelijk dank voor jouw mooie review. Als je weer vragen hebt dan weet je ons te vinden. Wij proberen om dan weer snel en secuur jouw vragen te beantwoorden. Lars Godijn Versio Support
dinsdag 17 november 2020
Wim van Heeringen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
SSL certificaat valideren
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De (her)activatie van mijn SSL certificaat kreeg ik niet voor elkaar. Medewerker Lars heeft mij in no time geholpen om het alsnog voor elkaar te krijgen. Perfecte service!
  • Reactie hierop van: Versio
    Hoi Maria, Hartelijk dank voor deze mooie review. Dat is de waardering die het zo leuk maakt om te helpen! Lars Godijn Versio Support
donderdag 5 november 2020
Maria van Niel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Top service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Gavon Supportmedewerker van Versio heeft een complex probleem voor mij opgelost, ik ben hem erg dankbaar. Nogmaals een dikke 100 sterren naar deze webhosting!
  • Reactie hierop van: Versio
    Beste Robert, Dat is heel mooi om te horen. Ik zal jouw complimenten aan Gavon doorgeven. En hartelijk dank dat je dit wilt delen via Webhosters! Lars Godijn Versio Support
woensdag 4 november 2020
Robert Blok
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
SSL Certificate installation
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
I bought a SSL certificate from Versio, yesterday,and asked for it to be installed, and it was done, successfully, very quickly. Thank you, Versio!
  • Reactie hierop van: Versio
    Dear Raymond, Thanks for this review. We are glad that we were able to help you. Lars Godijn Versio Support
dinsdag 3 november 2020
Raymond D Wright
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Uitstekende service: Versio support/helpdesk
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn website liep helemaal vast ( backup was niet goed gelukt en moest hersteld worden). Aangezien mijn website offline was moest snel actie ondernomen worden. Versio support/ helpdesk beantwoordde mijn vragen in de chat snel en accuraat. Ik kreeg snel hulp en duidelijke instructies mee. Support was tevens zeer klantvriendelijk. Ik was heel blij dat mijn website weer snel online was.
  • Reactie hierop van: Versio
    Het Ursula, Hartelijk dank voor jouw mooie review. We zullen er alles aan doen om deze laatste anderhalve ster er ook nog bij te verdienen. Lars Godijn Versio Support
woensdag 28 oktober 2020
Ursula Hilgers
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Uitstekende Service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben erg blij met de service van Versio en wat ze allemaal voor je doen. Ze reageren steeds sneller en ondersteunen waar nodig. Service is vriendelijk en netjes. Ben heel erg tevreden. Zeker een aanrader om hier je domeinnamen te hosten. Vorige keer had ik problemen op zaterdag. Kreeg zelfs toen contact met ze en hebben ze mij geholpen, voor mij echt een top service!
  • Reactie hierop van: Versio
    Hoi Thalina, Dank je wel voor jouw mooie woorden! Lars Godijn Versio Support
woensdag 28 oktober 2020
Thalina
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Website Versio
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Versio klantenservice is uitstekend. Ik krijg meestal binnen een uur een bericht met de oplossing als ik ergens tegenaan loop en ze zijn niet te beroerd om zelf mee te kijken en iets aan te passen in de instellingen als dat nodig is. Met behulp van Versio klantenservice heb ik nu een veilige domain pointer tussen 2 websites in kunnen stellen waar ik voorheen steeds een foutmelding kreeg.
vrijdag 9 oktober 2020
Naomi
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Slechtste hoster die er bestaat
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De klantenservice is uitsluitend bereikbaar met een ticketsysteem wat totaal niet werkt. De maandelijkse betalingsverplichting is totaal onduidelijk met het rare systeem dat wordt gebruikt en niet wordt uitgelegd aan nieuwe klanten. Binnen twee maanden een vordering van nog geen euro uit handen gegeven door Versio aan een incassobureau met de daarbij behorende kosten. Nadat ik mijn verhaal had gedaan aan het incassobureau, gaven zij aan hier begrip voor te hebben maar dat Versio mij aan de incassokosten wilde houden. De bijna onbereikbare klantenservice geeft na een aantal dagen een reactie waar honden geen brood va Niet in zee gaan dus met deze partij!n lusten. Versio vraagt aan nieuwe klanten een beoordeling te geven waarbij zij een ipad weggeven, vandaar dat zij ook veel goede recensies hebben. Niet intrappen! Niet in zee gaan dus met deze partij!
woensdag 7 oktober 2020
Rob
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
hulp van lars
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
een echte topper fixt dingen die je denkt is onmogelijk mijn databace zat vast met error dan prive dan niet betrouwbaar terwijl alles goed was. maar dat dacht ik, maar ik miste 1 stap en lars heeft het geregeld binnen 15 min.
woensdag 30 september 2020
Dyron Olieberg
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Onbetrouwbaar
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zoals zovelen door Versio belazerd in 2019 door een enorme prijsverhoging, wat ergens in een nieuwsbrief verstopt was.
maandag 28 september 2020
Teus
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Verbaasd, nog steeds...
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Gisteravond besloten om weer het net op te gaan, en zoals altijd als ik iets besluit wil ik meteen actie. Ik had mijn oog al laten vallen op Versio vanwege de kosten. En aangezien ik geen websitebouwer van beroep ben vind ik de terminologie en informatie die op je af komt aardig wat. Ligt niet echt aan Versio want ik heb het bij allemaal. Nadat ik mijn domein had geregistreerd en het hostingpakket kwam ik er achter dat de website die ik al had gebouwd niet overgezet kon worden. Na wat leeswerk kwam ik er achter dat als ik bij het registreren ik ook een sitebuilder had besteld mij dit voor een jaar lang gratis was geweest. Daar werd ik niet blij van, en mijn vriendin nog minder... Ik stuur in de avond een mail naar support van Versio met hetgeen mij was overkomenen dacht nog dat zal wel even op zich laten wachten. Niet dus, voor kantoortijden werd ik blij verrast met, niet alleen een reactie van support maar ook erg positief nieuws aangaande de sitebuilder! En net met het afhandelen, snelle service, ik denk 2 minuten na dat ik klaar was kreeg ik het seintje dat alles in orde was en ik straks kan beginnen. Dit is echt een fijne kennismaking.
vrijdag 18 september 2020
Marco Post
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Alles 100% in orde voor een zeer lage prijs!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Domeinnaamregistratie, wat werkt dit bij Versio voortreffelijk! Ten eerste vlotte antwoorden op mijn mails, dat maak ik toch tegenwoordig vaak anders mee. En als de medewerker het niet weet zegt hij het ook gewoon. Maar vooral de domeinnaamregistratie zelf. Voor een geweldige prijs, dan ook nog vanzelf en gratis het .online domein meenemen. Daar had ik zelf nooit aan gedacht maar wel heel handig. De automatische factuur, prima. Het artikel wat me gestuurd werd over de redirect wat gewoon echt precies zo werkt als het beschreven staat. Hoe vaak heeft de webpagina niet inmiddels andere termen of een andere opbouw dan het artikel. Maar bij Versio gelukkig niet. Ik ben echt heel tevreden!
dinsdag 15 september 2020
Jos van Calsteren
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Support is wederom snel, vriendelijk en met een oplossing
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Laatst had ik hulp nodig van support. Dat kan makkelijk via de chat en in no time werd het opgelost. Ik ben nog steeds zeer tevreden met Versio na al die jaren. Dat zie ik bij andere bedrijven niet zo. Versio support, snel, vriendelijke en een tevreden oplossing. Inderdaad een vaste klant.
woensdag 9 september 2020
Ron Frissen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Mailbox vol, hulp van Versio
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik kreeg volgend bericht in Outlook: "Mail delivery failed: returning message to sender A message that you sent could not be delivered to one or more of its recipients. This is a permanent error. 552 5.2.2 Quota exceeded (mailbox for user is full)" Een mailtje naar de helpdesk en het probleem was een paar uur later opgelost. Fantastisch, dank je wel, Gavon
maandag 24 augustus 2020
Els Kennis
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
SSL activeren
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Klant sinds 2017. Mijn SSL Certificaat was verlengd maar nog niet geïnstalleerd na een paar mislukte pogingen Versio laten doen. Is nu weer oké. Wel jammer dat er geen duidelijke uitleg was hoe en waarom, alles netjes op tijd betaald en dan er achter komen dat je de verlenging zelf nog moet installeren en activeren. Dit was bij mij niet door gekomenen en heb ik de laatste drie jaar 3,5 jaar nog nooit gedaan? Maar het werkt nu weer, dus bedankt!...
vrijdag 21 augustus 2020
Elly
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Snel en behulpzaam
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Klant sinds januari 2016. Prima resultaten voor de kleine website. Minder: Eind 2019 sneue actie geflikt door de prijzen te verdubbelen - dit in een verjaardagsmailtje te verstoppen - terwijl in voorwaarden staat dat dit max 10% mag zijn. Erg boos, maar goedkoper krijg je het gewoon niet. Dus overgestapt van zilver naar brons pakket... Service erg positief over! Eigenlijk altijd wel binnen een dag een reactie van medewerker en probleem snel verholpen door professionals. Bedankt!
woensdag 19 augustus 2020
SeurV
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Klantenservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben van Suriname mijn naam is Anches Jedema. Ik heb een heel goeie ervaring met Versio, klanten service heel goed. Ik heb dit voor het eerst meegemaakt waar ik contact heb opgenomen met klanten service van een site en dat is Versio en er werd binnen 1 min gelijk gereageerd. Het geen dat bij mij onduidelijk was werd duidelijk aan mijn uitgelegd welke stappen ik moet ondernemen om mijn verzoek gedaan te krijgen. Ook binnen 30 seconden was mijn probleem opgelost. Ik bedank Versio voor hun klantvriendelijke behandeling. (Duim op)
dinsdag 28 juli 2020
Jedema anches
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Top !
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Lage prijzen, veel controlle via panel, alles snel !!!!
donderdag 23 juli 2020
Dave
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prima hosting met goede service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben een behoorlijke beginneling als het gaat om websites bouwen. Je krijgt het niet als vak op een zorgopleiding. Jammer, want ik vind het best leuk om af en toe te sleutelen aan een website. Gelukkig zijn ze bij deze klantenservice niet te beroerd om je te helpen of iets voor je te doen.
dinsdag 21 juli 2020
Nicky
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
You cannot refund automatic renewal within 14 days.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
You cannot refund automatic renewal within 14 days. I've received an e-mail notification that one of my domains, which I did not plan to renew was renewed automatically. And the amount was debited from my account as well without my wish. After chatting with support it appears you cannot refund automatically taken amount for .nl domains renewal. (btw. The renewal is set by default). The funny thing is that operator asked me to terminate domains for refund, what I did, but then said that refund is not possible. I'm now without domain and without money. If this is the way you deal with customers, then I'm moving my remaining 3 domains to another registrar.
maandag 13 juli 2020
IL
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Domeinnaam kwijt
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Domeinnaam gekocht, krijg ik op een gegeven moment een mail dat dit is mislukt. Wel is mijn geld afgeschreven, hoorde ik later via de klantenservice dat het om een premium domeinnaam gaat. Dit heeft nergens gestaan en mijn betaling was succesvol dus ik verwachte de domeinnaam wel gewoon.
vrijdag 10 juli 2020
Markel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
Geweldig bedrijf
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al enkele jaren klant bij Versio voor de registratie van mijn domeinnamen en maak sinds dit jaar ook gebruik van de webhosting pakketten. Eerst maakte ik gebruik van een andere aanbieder voor webhosting maar ben toch overgestapt naar Versio voor de betere service en een stukken beter product. Weinig tot geen last van downtime en een prima snelheid.
dinsdag 30 juni 2020
Borre van den Engel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
snel en correct
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Net snel en correct geholpen door Frank. Ik ben geen technisch specialist in websites, maar door de informatie helder door te geven, kon in zelf snel het probleem oplossen. Dank je wel Frank
vrijdag 26 juni 2020
Wendy
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
SSL certificaat installatie
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Contact met medewerkers is altijd goed! Ze hebben mij geholpen door een SSL certificaat te installeren op mijn domeinnaam. Ik kan het iedereen aanbevelen.
donderdag 25 juni 2020
Jan Ruben
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
SSL certifaat
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na self twee leer geprobeert test hennen was her installeren van even nieuw ssl certificaat mislukt, de helpdesk dit laten down voor even schijntje en nu werkt het were. Bedankt voor de service
donderdag 25 juni 2020
R de Jong
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Goeie klantenservice van Versio
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Snelle en prima hulp van Gavon van de klantenservice met het instellen van mijn mail!
donderdag 25 juni 2020
Bob
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
zeer vlotte service en super prijs/kwaliteitsverhouding
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij zijn zeer recent klant geworden bij Versio en tot nu toe zeer tevreden. We hadden enkele technische probleempjes maar deze werden zeer snel en vlot uit de wereld geholpen. Versio is zeker een aanrader.
maandag 22 juni 2020
Luc
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Installatie SSL
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Een kleine stichting met uitsluitend vrijwilligers heeft een website nodig vanwege de ANBI-status. Wij hebben via Versio een klein pakket aangeschaft en kwamen een heel eind. Maar voor sommige instellingen heeft een leek echt professionals nodig. De prijs/kwaliteit is goed voor ons. De kwaliteit van het pakket is goed, mits je de weg weet. De klantenservice is echt geweldig, op momenten dat wij er geen gat meer inzagen hielpen zij vlug en kundig. Natuurlijk heeft dat een prijskaartje maar wij zijn er enorm mee geholpen!
donderdag 11 juni 2020
T. Kater
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Versio? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met de richtlijnen en het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar:

Webhosting

Brons NL

€ 2,50 /maand
  • Opslag: 5 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

 

Domeinnaam

.nl

€ 9,99 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • Whois Privacy: Ja

Registreer jouw .nl domeinnaam het eerste jaar voor maar €0,99!