Versio

4,2 / 5 2.307 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Actie!

Registreer jouw .nl domeinnaam het eerste jaar voor maar €0,99!

Bedrijfsgegevens

  • 15 Werknemers
  • KvK-nummer: 53309979
Website screenshot Versio

Overall score

4,2 / 5 2.307 ervaringen

Totaal (2.307)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (75)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Versio

Versio is al jaren een grote hostingprovider. In de loop der tijd hebben ruim 170.000 klanten gebruik gemaakt van hun diensten en worden er meer dan 600.000 domeinen beheerd. Dit heeft ook tot een groot aantal beoordelingen op Webhosters geleid, waardoor je een betrouwbaar beeld krijgt van dit bedrijf.

De diensten waarvoor je bij Versio terecht kunt zijn:

  • Domeinregistraties
  • Webhosting
  • Reseller Hosting
  • VPS

Daarnaast biedt Versio een sitebuilder waarmee je eenvoudig zelf een site kunt maken.

Versio is tegenwoordig onderdeel van Total Hosting Solutions. Onder andere SoHosted, Yourhosting en PCextreme kun je ook onder de paraplu van TWS vinden.

Ervaringen 2307 op 231 pagina's

Erg teleurgesteld in Versio
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik was een tevreden klant sinds 2018. Kreeg een mail in mijn spam box waarin stond dat ze hun pakketten veranderden en werd zonder mijn toestemming automatisch overgezet naar een pakket wat 380% duurder is en in verhouding met de oude pakketten veel minder aanbied. Geen fijne gang van zaken. Op de mails om uitleg te vragen wordt kort een antwoord gegeven die niet ingaat op mijn vragen. Voel me als klant niet serieus genomen en een beetje bedonderd. Ik hoop echt dat ze met al de huidige negatieve reviews wat doen. Ik ben hierin zeker niet de enige.
maandag 31 mei 2021
Devi
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 5 Niet nuttig 0
Webhosting partner
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al een groot aantal jaren zijn we partner van Versio aangaande onze hosting oplossingen. Als reseller gestart met 25 URL's en inmiddels faciliteren we ruim 300 websites die we veelal zelf bouwen en onderhouden. Meerdere pakketten en stadia doorlopen en nu staan we voor een nieuwe uitdaging de migratie naar VPS. In samenspraak met de technici van Versio richten ze dat helemaal naar onze wens in en zorgen voor een probleemloze migratie. Zo kunnen we onze gewaardeerde klanten nog meer bieden op het gebied van snelheid en functionaliteit. Samengevat zijn we heel blij met Versio als hosting provider . Korte lijnen en snelle oplossingen van onze vragen en problemen. Op naar een mooie toekomst, alle mensen van Versio die dit mogelijk maken, dank! Namens het team van Reclame Totaal BV
vrijdag 28 mei 2021
Wouter Ch. Bos
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 2
Dhr
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Prijs, Kwaliteit en flexibiliteit zoals we het graag zien!
vrijdag 28 mei 2021
Azer Khan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 3
Verdubbeling prijs, verlaging mogelijkheden
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Van 2,5 euro p.m naar 4,99 euro p.m. Dan verwacht je toch een betere performance. Sites zijn net zo traag als voorheen... Opzoek naar een alternatief, jammer.
dinsdag 25 mei 2021
Erik
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 7 Niet nuttig 0
Verdubbeling van de prijzen!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Nieuwe prijsbeleid van versio, van 2,50 naar 5,00 per maand. Een stijging van 200%! Jammer dat het goedkoopste pakket zo'n stijging krijgt. Ga volgend jaar toch eens naar een andere kijken.
dinsdag 25 mei 2021
Matt
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 6 Niet nuttig 0
SLECHT
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
We hadden een pakket afgesloten bij jullie WEBHOSTING en technische hulp is kort gezegd BAGGER. Jullie beloven op jullie webshop meer als dat je kunt waarmaken. 24/7 Hulp , Telefonische hulp nummer krijg je pas als je een nieuw abbonement afsluit terwijl dat erbij zat. Reactie tijd is soms twee dagen erna. Bel je op een zaterdag , als je drie dagen off line bent , naar de storingslijn hang je maar 4,5 uur aan de lijn , want de volgende medewerker is voor U. Geen persoon aan de lijn gehad. Op jullie website staat van 12 uur t/m 17 uur iemand bereikbaar. Krijg pas een mailtje om 17.30 uur. Daarin vermelden jullie dat mijn IP evt geblokkeerd kan zijn bij jullie beveiliging maar krijg van vele klanten ook de meldingen. Dan wil ik vandaag even bellen is het supportnummer in een keer weg bij mijn account. VREEMD HE. Dan krijg ik na twee dagen een meiltje binnen of het al is opgelost. Kunnen gewoon inloggen schijnbaar terwijl ik alles heb laten weghalen en naar jullie concurrent ben gegaan. Mijn mening is dat jullie eerst iets moeten doen aan jullie klantvriendelijkheid , Support , Bereikbaarheid en aan de storingslijn en aan de beloftes op jullie website. Ben uitgegaan van verhalen dat jullie goed zijn maar twee keer heb ik me nu gestoten aan jullie bereikbaarheid en oplossingsvermogen. Trouwens wel leuke muziekjes heb heel de lijst gehoord. Mijn telefoon voor de zaak hele dag bezet geweest om jullie te kunnen breiken. Ik zal bij geen goede afhandeling dit verhaal ook graag delen op Facebook. Een gesproken of geschreven excuus is niet van toepassing. Ik heb een verlies van 4 dagen niet online zijn met mijn webshop. Kortom gezegd zal ik jullie NERGENS adviseren. Jullie concurent die een 9,3 scoort is de top van Nederland heb ik gisteren om 18:00 uur gecontracteerd en rond 22 uur online. Leer daar maar eerst iets van. Namens een hele ontevreden exklant. Zo ga je niet met klanten om !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
maandag 17 mei 2021
Rene van Schaijk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 9 Niet nuttig 0
Voorheen aan te raden, nu wegblijven door wanpraktijken
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Achtergrond: - Recent heeft Versio zijn tarieven gewijzigd. - Mijn webhosting stond op automatische verlenging. Na het automatisch verlenging, schrok ik van de prijs en ging ik van 36euro per jaar naar 145euro. Dit is een prijsstijging van meer dan 299%. Omdat ik niet direct de dag zelf kon reageren, heb ik 1 dag later mijn webhosting opgezegd. Mijn bedrag werd echter niet gecrediteerd voor de overige termijn dat ik mijn webhosting niet kan gebruiken. Versio support hun standpunt was, dat 14-dagen geld terug enkel geld voor nieuwe webhosting pakketten. Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt bij een bedrijf waar ik en mijn klanten jarenlang tevreden over waren. Als deze kwestie niet wordt opgelost, mag Versio rekenen op juridische stappen en het gemis van meerdere van mijn klanten bij hun.
maandag 17 mei 2021
Bas Dijkstra
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 8 Niet nuttig 0
Prijs omhoog maar performance omlaag
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben al een kleine 10 jaar met veel plezier klant bij Versio. De slogan: goed, goedkoop én professioneel. Van het goedkoop is weinig over, en de professionaliteit begint af te nemen. In 2019 werd de prijs van de webhosting ineens omhoog getrokken. Nu terug met de verlenging van de domein namen. De chat is niet echt live te noemen en als deze er is kan je als reseller pas een antwoord krijgen na enkele uren. Vandaag was de chat helemaal niet bereikbaar en kon ik pas om 15:40 bellen en iemand aan de lijn te krijgen. Voor hetzelfde had ik pas morgen een antwoord. Dit kan echt niet als je webshops host. Dan heb ik het nog niet over performance gehad, waar ik soms een eerste reactietijd krijg na 7 seconden. Ook krijgt de klant af toe krijgt op de site dat de pagina niet meer kan laden omdat de site teveel resources gebruikt worden. Dit zijn nochtans een kleine sites, dit duid op overbelasting. Spijtig om dit mee te maken, ik denk toch aan andere hosting. De 3 sterren zijn voor de persoon die me snel hielp aan de telefoon.
maandag 17 mei 2021
Louis B.
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 8 Niet nuttig 0
Versio; een complete grap
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb veel producten bij Versio lopen, dit ging 5 jaar prima. Maar dee laatste maanden is het absolute drama. Er zijn veel problemen met de mailserver. Ik kan vaak geen mails versturen en klanten klagen over downtime van hun mail en website. De support is een ware grap. Soms krijg ik reactie na 48 uur, terwijl mijn site down is. Door Versio ben ik klanten kwijtgeraakt. Inmiddels koop ik al een jaar niks meer bij hun en ben overgestapt naar Vimexx. Helaas heb ik een aantal klanten hier nog zitten die ik niet gemakkelijk kan verhuizen. Tot die tijd zit ik aan ze vast. Ik kan sinds zaterdag weer niet mailen naar Gmail accounts. Direct een mail gestuurd (er is geen ticket systeem en de chat is in het weekend gesloten). Het is inmiddels dinsdag, ik kan nog steeds niet mailen. Onprofessionele zooi dus. Oh, en je kunt bijbetalen voor "betere support" voor 108 per jaar. Ook is mijn hostingpakket eerder dit jaar doodleuk in prijs verdubbelt. Bij navraag kreeg ik een antwoord met 'dit was van tevoren gecommuniceerd'. Dit is gewoon niet acceptabel. Dikke tip. Niet beginnen met Versio! Het lijkt goedkoop, maar als het mis gaat hoef je geen support verwachten. Merkwaardig dat dit bedrijf nog steeds niet failliet is gegaan met deze bedrijfsvoering.
  • Reactie hierop van: Versio
    Beste Rein, Graag kom ik met je in gesprek over jou review die overigens erg veel lijkt op de review van iemand met een andere naam op Trustpilot. Natuurlijk wil Versio haar klanten zo goed mogelijk helpen. Ik ga ook graag in op eventuele suggesties die jij hierover hebt. Ik hoor graag van je. Neem gerust contact op via en ticket en dan zal ik zo snel mogelijk contact met jou of Mark op. Lars Versio Support
maandag 10 mei 2021
Rein
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
Slechte klantenservice, geld niet terug
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ook ik heb mijn hostingpakket opgezegd en domeinnaam verplaatst vanwege de enorme, automatisch verlengde, prijsstijgingen. Ik zou mijn geld terugkrijgen omdat ik gelukkig nog binnen de opzegtermijn zat. Dat is nu twee weken geleden, maar mijn geld is nog niet terug, zelfs niet in mijn online tegoed. (Hierna volgt blijkbaar nog een extra stap) Bellen kan niet, chatten gaat met een bot, en emails worden duidelijk noch volledig beantwoord. Ze adverteren met een hoge score op deze website, maar let vooral op recente reviews voor een duidelijk beeld.
  • Reactie hierop van: Versio
    Beste WB, Wil je even contact met ons opnemen? Het lijkt mij niet juist dat je geen restitutie krijgt nadat je een verlenging niet accepteert. Wij hebben, voordat je rechtstreeks met een medewerker "spreekt", drie vragen gesteld omdat je dan vaker direct een antwoord op jouw vraag kan krijgen. Er is geen sprake van een chatbot die jouw vragen beantwoordt. Je kunt ook met ons bellen als je een resellerabonnement afneemt. Dan zijn wij ook telefonisch bereikbaar. Ik hoor graag van je. Lars Versio Support
donderdag 6 mei 2021
WB
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 5 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Versio? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met de richtlijnen en het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar:

Webhosting

Brons NL

€ 2,50 /maand
  • Opslag: 5 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

 

Domeinnaam

.nl

€ 9,99 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • Whois Privacy: Ja