Versio

4,2 / 5 2.275 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Actie!

Registreer jouw .nl domeinnaam het eerste jaar voor maar €0,99!

Bedrijfsgegevens

  • 15 Werknemers
  • KvK-nummer: 53309979
Website screenshot Versio

Overall score

4,2 / 5 2.275 ervaringen

Totaal (2.275)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (91)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Ervaringen 2275 op 228 pagina's

bagger traag, vaak problemen, vaak websites offline
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Te veel problemen om op te noemen. Websites vaak niet bereikbaar, traag, en nu weer deze error op al mijn sites bij versio: Service Unavailable The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later. Ticket aanmaken is ook niet mogelijk.
  • Reactie hierop van: Versio
    Beste Stern, Wat vervelend dat jouw website niet bereikbaar zijn. Je kunt bij Versio altijd een ticket aanmaken via support@versio.nl of via de link rechtsonder op de website. Wij zullen dat zo snel mogelijk contact met jou opnemen. Zou je dat naar aanleiding van deze review ook willen doen? Dan neem ik even contact met je op. Lars Godijn Versio Support
dinsdag 19 januari 2021
stern
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Overgestapt naar een andere provider
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben al zeer lang klant met ongeveer 20 websites. Echter zijn de prijzen zo ontzettend verhoogd, zowel hosting als domein, dat het niet meer te doen is om bij Versio te blijven. Jammer. Komt vast door de overname. Helaas, ik kom er niet meer terug. Klantenservice ook erg slecht te bereiken
  • Reactie hierop van: Versio
    Beste Jan, Als je 20 websites bij Versio hebt dan is een resellerpakket de juiste optie. Die prijzen zijn nog steeds erg laag en geeft je de mogelijkheid om jouw websites optimaal te beheren. Je krijgt dan meer functionaliteit tegen misschien wel lagere kosten dan nu. Zou je met mij contact op willen nemen om te kijken wat de beste opties voor jou zijn? Lars Godijn Versio Support
dinsdag 19 januari 2021
Jan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Geld niet teruggekregen en krijg geen contact
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Inmiddels heb ik vijf keer contact gezocht. Vier keer via de chat en nu ook maar via de mail. Ik heb een webhostingpakket gekocht en nooit ontvangen. Inmiddels heb ik het niet meer nodig en wil ik mijn geld retour. Zo heb ik ook een domeinnaam aangeschaft en totaal ruim 30 euro betaald. Achteraf bleek de naam niet meer beschikbaar en kreeg ik 1.20 tegoed op hun site. Ik wil uiteraard het volledige bedrag teruggestort krijgen. Hoop dat ze ook hun reviews lezen en oppakken. Contact met ze krijgen lijkt onmog. Esméralda Lede, klant Versio
  • Reactie hierop van: Versio
    Beste Esméralda, Wat vervelend dat jouw pakket niet geleverd is. Helaas is dat door een technische fout ontstaan. Ik zie in jouw account dat de creditering al is doorgevoerd? Ik neem zo even contact met je op hierover. Lars Godijn Versio Support
zondag 17 januari 2021
Esméralda Lede
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Te duur geworden, prijs/kwaliteit is zoek
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik was al eerder niet zo heel tevreden over Versio (DNS problemen). Het verhuizen van 98 domeinnamen heeft wel wat voeten in de aarde dus we blijven maar. Nu word ik echter geconfronteerd met een enorme prijsverhoging voor de domeinnamen terwijl er niets aan de service is veranderd/verbeterd. Van 3,99 in 2018 naar 9,99 (excl. BTW) in 2021 voor een geautomatiseerde verlenging. Van 1 van de goedkoopste naar 1 van de duurste van NL. Dan gaan we toch maar verhuizen...
  • Reactie hierop van: Versio
    Beste Luc, Als je zoveel domeinnamen hebt dan is een overstap naar een resellerpakket met bijbehorende korting een goede optie. Versio hanteert voor klanten met meerdere domeinnamen scherpe prijzen. Lars Godijn Versio Support
vrijdag 8 januari 2021
LucM
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Belachelijke prijsverhogingen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al jaren klant, de eerste prijsverhoging van > 100% een aantal jaren geleden slikte ik nog, maar nu we wederom 100% extra moeten betalen voor 1/5 van de mogelijkheden, houden wij het voor gezien. Prijs / kwaliteit verhouding is volledig zoek.
  • Reactie hierop van: Versio
    Beste Pim, Voor Versio is het onvermijdelijk om technologische ontwikkelingen te kunnen blijven volgen. We werken hard aan het verbeteren van het gebruiksgemak van onze producten. Zo zullen wij begin 2021 een compleet nieuw klantenpaneel realiseren en hebben we telefonische support geïntroduceerd. We hebben goed gekeken naar wat onze klanten echt nodig hebben en ook al zijn de prijzen hoger, de wensen van de klant kunnen wij hierdoor in de toekomst beter vervullen. Wij vinden het natuurlijk jammer dat je nog niet de ervaring hebt dat juist de verhouding prijs/kwaliteit nu dichter bij elkaar komt. Toch hoop ik dat wij dat in de toekomst ook aan jou kunnen bewijzen. Lars Godijn Versio Support
dinsdag 5 januari 2021
Pim
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Versio review, een bedrijf met blunders en leugens die niks geven om hun klanten.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Update* 3 dagen verder: Ik heb als antwoord gekregen: ''We zetten de pakketten ongeveer 1 maand voor het verlopen van het pakket om, vandaar dat de resterende 2 pakketten nog niet omgezet zijn.'' Dit klopt dus weer niet: Want dan zou mijn Brons NL pakket al moeten zijn omgezet want die verloopt op: A) Brons NL - Verloopdatum: 01-01-2021 Een ander pakket wat al is omgezet met bijna hetzelfde datum. B) Start - Verloopdatum: 03-01-2021 Wat is dan het verschil tussen de bovenstaande pakketten A is nog niet omgezet en B wel. Ook heb ik andere pakketten die al zijn omgezet: Start - Verloopdatum: 28-02-2021 Start - Verloopdatum: 22-02-2021 Start - Verloopdatum: 26-01-2021 Snap dan ook niet in welk wereld 3 maanden ongeveer 1 maand is. Maar goed na jarenlang klant geweest te zijn bij Versio ga ik verhuizen naar een ander provider, want er komt maar geen oplossing. Update* 2 dagen verder en nog steeds geen oplossing. Ik heb 12 hosting pakketten, waarvan ik 2 pakketten nog steeds kan verlengen met het oude tarief. De overige 10 pakketten kan ik nog steeds niet verlengen met het oude tarief terwijl is aangegeven dat de nieuwe prijzen pas in 2021 actief zou zijn. Als oplossing hebben ze mij aangegeven om de 10 pakketten te verlengen met 12 maanden waarvan alleen de eerste 3 maanden gecrediteerd zou worden. Terwijl ik voor 2 pakketten 12 maanden kan verlengen met het oude tarief maar voor de overige 10 pakketten is dit niet meer mogelijk. Waarom 2 pakketten wel en de overige 10 pakketten niet? Ben niet eens benieuwd naar de antwoord omdat dit gewoon belachelijk is. Dat jullie overige 10 pakketten al hebben omgezet naar een Starter pakket zonder toestemming van mij is niet mijn probleem. Ik word nu verplicht met het nieuwe prijzen te verlengen. Terwijl ik voor 2 pakketten gewoon wel kan verlengen met het oude tarief. Update* Zoals we gewend zijn van Versio is het normaal dat ze zomaar hun prijzen verhogen, maar ik ga het niet eens daarover hebben. Waarover ik het wel ga hebben is het bedonderen van ondernemers die jaren lang klant zijn met honderden domeinnamen en duizenden euro's hebben geïnvesteerd in Versio waaronder ik. Ik heb het eerst geprobeerd om op een normale manier via de helpdesk tot een oplossing te komen maar terwijl de prijzen weer omhoog zijn gegaan is de kwaliteit van de klantenservice flink omlaag gegaan. Ik heb 12 hosting pakketten, voor 2 hosting pakketten heb ik netjes een email ontvangen dat het in 2021 duurder zal worden: ''Jouw nieuwe pakket kost vanaf 2021-02-21 00:00:00 €4,99 per maand.'' Deze pakketten kan ik nog steeds verlengen met het oude tarief, logisch want nieuwe tarief gaat in zoals aangegeven in de mail vanaf 2021-02-21 Waar ik me aan erger is dat ik voor de overige 10 hosting pakketten geen email heb ontvangen en per direct is overgezet naar een Starter pakket waarvan de prijzen dus ook zijn vervangen met de nieuwe prijzen zonder enige email te hebben ontvangen hierover. Dus als ik nu 10 hosting pakketten wil gaan verlengen moet ik dubbel gaan betalen terwijl ik voor 2 pakketten wel netjes een email heb ontvangen en ruim de tijd heb voordat de nieuwe prijzen actief zijn. Dus met deze 2 pakketten waarvan ik een email heb ontvangen kan ik nog steeds verlengen met het oude tarief. Maar de overige 10 pakketten is dit niet meer mogelijk die zijn per direct zonder vermelding al overgezet met nieuwe prijzen. Wanneer ik dit aangeef aan de helpdesk word ik geholpen door Milan die als antwoord geeft: ‘’Bedankt voor je bericht, we hebben ervoor gezorgd dat je geen dubbele mails krijgt, vandaar dat je niet voor elk pakket opnieuw een mail hebt ontvangen. Voor alle andere pakketten geldt hetzelfde als de mail die je ontvangen hebt.’’ Ten eerste het gaat hier niet om dubbele mails, jullie hebben niet hiervoor gezorgd het is gewoon een dikke blunder wees gewoon eerlijk. Snap dan ook niet hoe het mogelijk is om een antwoord te geven met als smoes dubbele emails. Wanneer ik 100 hosting pakketten bestel dan krijg ik ook 100 emails met info over elk pakket en niet 1 email wat voor alle pakketten geldt. Dit is gewoon te absurd voor woorden. Ten tweede als voor alle andere pakketten hetzelfde geldt als de mail die ik heb ontvangen dan zou ik nu nog steeds kunnen verlengen met het oude tarief wat dus niet mogelijk is doordat het al is omgezet. Dus antwoord klopt gewoon niet. Ik geef dit dan ook aan vervolgens krijg een antwoord van Milan: ‘’Ik zal het doorgeven dat het wenselijk is om per pakket een mail te ontvangen. Voor nu weet je in ieder geval dat de mail die je hebt ontvangen voor het pakket geldt voor alle andere pakketten. Excuses voor de onduidelijkheid! Kan ik je verder nog ergens mee helpen? ‘’ Zoals je ook kunt zien aan de antwoord slaat het weer nergens op en klopt het niet. Als de mail geldt voor alle andere pakketten dan zou ik nog steeds kunnen verlengen met het oude tarief want het nieuwe tarief gaat pas in vanaf 2021-02-21 zoals aangegeven in de mail. Ik probeer het weer aan te geven vervolgens krijg ik een antwoord van Milan: ‘’De pakketten worden al omgezet zodat je hem kunt testen, het nieuwe verlengtarief geldt pas vanaf 2021’’ Dat de nieuwe verlengtarief geldt pas vanaf 2021 dit klopt voor 2 hosting pakketten maar is niet waar voor de overige 10 pakketten want de verleng prijzen zijn al verhoogd terwijl het zogenaamd pas vanaf 2021 zou gelden??? Ik ga niet verder op in want gesprek met klantenservice van Versio gaat nergens meer over krijg alleen maar belachelijke antwoorden die voor geen meter kloppen terwijl ik zoek naar een oplossing. Dit geeft ook aan dat er niet word geluisterd en niet bereid zijn om tot een oplossing komen. Maar hun eigen blunders en fouten op klanten willen afschuiven. Ik ben erg teleurgesteld en het doet me pijn hoe jullie met hard werkende ondernemers omgaan die jaren lang klant zijn en duizenden euro’s hebben geïnvesteerd in Versio. Ik snap dan ook niet hoe CEO Christiaan Tsirakos van Versio dit toelaat, erg jammer dit allemaal.
  • Reactie hierop van: Versio
    Beste Suleymen, Wat ontzettend vervelend dat je deze ervaring met Versio hebt. Ik wil je hier ten eerste onze excuses voor aanbieden. Ik wil je graag helpen om bovenstaande situatie voor je te verduidelijken. Ik begrijp dat het erg vervelend is wanneer er onduidelijkheid is over je pakketten. Dit wil ik dan ook zo snel mogelijk voor je oplossen. Mijn collega van het supportteam heeft zojuist geprobeerd telefonisch contact met je op te nemen. Hij kon je helaas niet bereiken. Zou je daarom contact willen opnemen met ons via het aangemaakte ticket? We helpen je heel graag verder. Daphne Team Versio
donderdag 31 december 2020
suleymen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Krankzinnige prijsverhogingen, met een klantenservice die het niet waard is
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Een tijd geleden heeft Versio andermaal een prijsverhoging doorgevoerd. Nadat ik vorige keer naar een hogere prijs werd geforceerd zonder te kunnen downgraden naar een lager pakket dat aan mijn gebruik zou voldoen, is dit andermaal gebeurd dit jaar. Waar vorige keer de prijs verdubbelde, is de prijsstijging van Brons naar Max (van 2,5 euro per maand naar 15 euro per maand) gewoon ronduit absurd. Het simpelste abonnement dat ze bieden is 2 keer zo duur en zou alsnog een gigantische downgrade zijn. Vorige keer werd de geforceerde duurdere prijs opgelost door mij dagen te laten wachten op een antwoord zodat men mij handmatig kon downgraden waardoor ik geforceerd werd de verhoogde prijs te betalen om vervolgens mijn geld "terug te geven" als tegoed voor latere services. Absurd. Misbruik van vertrouwen, en eerlijk gezegd kan ik mij niet inbeelden dat dit niet gewoon illegaal gedrag is.
  • Reactie hierop van: Versio
    Beste Yannick, We begrijpen dat een prijsverhoging nooit leuk is. Ook voor Versio is het onvermijdelijk om dit te doen om de technologische ontwikkelingen te kunnen blijven volgen. We werken hard aan het verbeteren van het gebruiksgemak van onze producten. Zo zullen wij begin 2021 een compleet nieuw klantenpaneel realiseren en hebben we telefonische support geïntroduceerd. Een overgang van een Brons pakket naar een Max pakket is inderdaad niet gebruikelijk. Zou je met mij contact op willen nemen, dan kijk ik wat hiervan de reden is. Lars Godijn Versio Support
dinsdag 29 december 2020
Yannick
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Tijd om te verhuizen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
5 jaar terug was Versio geen slechte hoster maar de service is tanende de laatste jaren, onze site offline en Support lijn gewoonweg niet bereikbaar. Nu ook met de Kerst 2020 kan ze niet bereiken en sluiten de boel ook nog eens tot zondag. We zijn genoodzaakt tegaan verhuizen naar een hoster die wel 24/7 te bereiken is. Offline betekent geen inkomsten...
  • Reactie hierop van: Versio
    Beste Jens, Wat vervelend dat je deze ervaring hebt. Het klopt dat wij op Kerstavond en Oudjaarsavond niet bereikbaar zijn met een normale supportdesk. Natuurlijk wel met onze storingslijn als er een probleem is met een server die offline is. Gelukkig komt dat maar zelden voor. Wij willen je graag helpen met het oplossen van problemen van 08.30 tot 02.00 uur iedere dag. En in het weekend van 09.30 uur tot 17.00 uur. Ik zie dat er nog een vraag van ons naar jou openstaat. Is dat inmiddels opgelost? Neem gerust contact op als wij jou nog verder kunnen helpen. Lars Godijn Versio Support
donderdag 24 december 2020
Jens van Rantwijk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Duur geworden en niet verbeterd.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zucht, dit bedrijf is helemaal verloederd en niet meer de oude Versio na de overnamen van Total Webhosting Solutions. Prijzen zijn extreem verhoogd en de dienstverlening is er niet beter van geworden. Ik gebruikte het altijd nog voor het parkeren van mijn domeinnamen maar dit is veelte duur geworden. Daarnaast vind ik het een scam dat tijden de .online extensie gratis bij je bestelling krijgt maar dat deze bij Versio een kleine 29.99 euro kost om te verlengen. Je vraagt er niet om dus ik vraag me af hoeveel mensen dit klakkeloos verlengen.
  • Reactie hierop van: Versio
    Beste Bram, We begrijpen dat een prijsverhoging nooit leuk is. Ook voor Versio is het onvermijdelijk om dit te doen om de technologische ontwikkelingen te kunnen blijven volgen. We werken hard aan het verbeteren van het gebruiksgemak van onze producten. Zo zullen wij begin 2021 een compleet nieuw klantenpaneel realiseren en hebben we telefonische support geïntroduceerd. Mocht de verlenging van een online domeinnaam jouw voornaamste reden zijn voor deze review dan hoor ik graag even van je. Lars Godijn Versio Support
dinsdag 22 december 2020
Bram
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Probleem koppeling webhosting
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik kocht gisteren het pakket Complete. Na mijn domeinnaam te registreren, keek ik vol verlangen uit om aan de website te beginnen via WordPress. Helaas kon ik hier niet aan beginnen aangezien de webhosting niet gekoppeld was. De volgende morgen stuurde ik via de chat een bericht om het probleem aan te kaarten. Een zekere Lars reageerde pas na enkele uren. Hij vertelde me dat ze het probleem aan het bekijken waren. Ze konden mij precies niet helpen. Hij nodigde me uit om het pakket opnieuw aan te kopen. Dan zou het wel lukken. Ze zouden mij daarna de andere factuur crediteren. Na het pakket opnieuw aan te kopen, is de webhosting nog steeds niet gekoppeld. Ik beleef dus opnieuw dezelfde avond: een avond vol frustraties om een falende service. Ik ben helemaal niet tevreden over Versio. Ik verwacht dan ook jullie mij helpen. Ik heb ondertussen twee keer een factuur moeten betalen. En wat krijg ik in de plaats? Helemaal niets. Morgen zijn we twee dagen verder en zijn er dus al twee dagen van mijn abonnement verlopen en ik heb nog niets kunnen ondernemen. Plezant is anders.
  • Reactie hierop van: Versio
    Beste Tim, Versio werkt met een ticket systeem en wij antwoorden zo snel mogelijk op een vraag. Dat kan sosm enkele uren duren. Mijn oprechte excuses voor het niet kunnen uitleveren van jouw hostingpakket. Wij hebben uit alle macht geprobeerd dit zo snel mogelijk op te lossen maar helaas lukte dat niet snel genoeg. Is het inmiddels wel opgelost? Neem anders even contact met mij op door te noemen dat je reageert op een review. Dan zal ik snel contact met jou opnemen. Lars Godijn Versio Support
vrijdag 18 december 2020
Tim
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Versio? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met de richtlijnen en het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar:

Webhosting

Brons NL

€ 2,50 /maand
  • Opslag: 5 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

 

Domeinnaam

.nl

€ 9,99 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • Whois Privacy: Ja