Versio

3,7 / 5 2.966 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

premium
Actie!

Hosting de eerste maand voor slechts € 0,99!

Bedrijfsgegevens

  • 50 Werknemers
  • KvK-nummer: 34128261
Openingstijden
  • ma-vrij: 09:00-16:30

Review score

3,7 / 5 2.966 ervaringen

Totaal (2.966)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (140)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Versio

Versio is al jaren een grote hostingprovider. In de loop der tijd hebben ruim 170.000 klanten gebruik gemaakt van hun diensten en worden er meer dan 600.000 domeinen beheerd. Dit heeft ook tot een groot aantal beoordelingen op Webhosters geleid, waardoor je een betrouwbaar beeld krijgt van dit bedrijf.

De diensten waarvoor je bij Versio terecht kunt zijn:

  • Domeinregistraties
  • Webhosting
  • Reseller Hosting
  • VPS Hosting

Versio is tegenwoordig onderdeel van Your Online. Onder andere Yourhosting kun je ook onder de paraplu van Your Online vinden.

Ervaringen 2966 op 60 pagina's

Niet naar een Gmail adres mail kunnen versturen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds ik mijn bedrijf heb was ik klant bij pc extreme, dit is ongeveer 22 jaar. Deze is voortgezet door Versio. Ik kon geen mail meer versturen naar een Gmail account. Hier heb ik via mail contact over gehad. Ik kreeg binnen een dag hier bericht over terug. Het probleem hebben ze opgelost en ik kan weer zonder problemen mail versturen naar een Gmail account. Ik ben heel blij met de vriendelijke medewerker en de snelle service.
maandag 3 juli 2023
Alida Kikkert
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Hele goede service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb in de afgelopen dagen contact gehad met Raymond en hij heeft mij uitstekend geholpen. Snel en flexibel. Ik was een klant die mee over ging van Pcextreme, en toen de kosten nogal omhoog gingen was hij heel erg behulpzaam en was bereid om mijn pakket met onmiddelijke ingang te wijzigen, zonder moeilijke vragen of een verzoek om me dan vast te leggen voor een nieuwe period. Uitstekende service!
donderdag 29 juni 2023
Harry Wind
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
15 Jaar tevreden klant van Versio
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben al 15 Jaar klant bij Versio, niet voor niks. Scherpe prijzen en geen verborgen kosten wat je bv ziet bij Strato, die rekenen overal geld voor. Weinig problemen, maar als je die hebt dan wordt het altijd netjes opgelost. Aanrader!
dinsdag 20 juni 2023
Jack Berg
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Versio een verschrikkelijk bedrijf, meest beroerde service ooit
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Doe het niet, blijf er weg... het zijn nare mensen met geen inlevingsvermogen en een beroerde ONTZETTEND slechte service. Onverwachte prijsstijgingen. Weet wat je te wachten staat als je met deze hoster in zee gaat. Slecht bereikbaar en leugenachtig in hun oplossing (?)... DRIE uur aan de telefoon gehangen en nog steeds geen codes ontvangen om domeinen te kunnen verhuizen. Maar ondertussen wel facturen sturen. Nee, doe het niet. Blijf weg van dit bedrijf. Ze hebben niets met professionaliteit te maken.
maandag 19 juni 2023
Roelof
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
Recensie
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Klantgerichtheid is wat mij betreft super goed. De snelheid, juistheid en oplossingsgerichtheid was vlekkeloos.
zondag 18 juni 2023
Michael Chitoe
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Factuur na beindiging.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Nadat ik al mijn dienstverleningen bij Versio had beeindigd wordt er nu per maand 50 euro boet afgeschreven en op geen enkele mail gereageerd! idiote dienstverlener die onbereikbaar is en niet openstaat voor redelijke beindiging van de diensten. Ik raad iedereen Versio af!
vrijdag 16 juni 2023
Vincent V
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
PCextreme/Versio
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Bedankt voor de hulp, Raymond.
donderdag 15 juni 2023
Telma
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Altijd bereidwillig om te helpen en mee te denken.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb inmiddels een aantal keren met diverse afdelingen contact gehad en de klanten service is altijd top en communicatie wordt altijd direct opgepakt.
donderdag 15 juni 2023
Onno
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Klanten service.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Snelle en correcte afwerking.
dinsdag 13 juni 2023
Ruud de Vreeze
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 2
domein geblokkeerd - 6 weken
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Omdat Versio belachelijk duur is geworden, automatisch verlengen uitgezet. Vervolgens vergeten deze .shop te verhuizen .... domein in Quarantaine, er uit halen kost €242,= Kosten voor NIC/ registrar (beheerder van .shop en .com etc.) kost nauwelijks iets Direct betaald, vervolgens duurt het 6 weken voor ik bij het domein kan. Regelmatig klantenservice gemaild, maar die zijn veel te druk en reageren amper. Wordt nooit klant bij dit bedrijf!
zondag 11 juni 2023
Kees
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Geen klantenservice en van 30 naar 377 euro per jaar
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vier jaar geleden sloot ik een hosting pakket af voor 30 euro per jaar. Dit jaar kost hetzelfde pakket 377 euro. Op e-mails reageren ze niet, telefoon wordt niet opgenomen, verzoek om over te stappen naar resellerhosting wordt niet op gereageerd. Vroeger was Versio oke, tegenwoordig zou ik ze mijden.
zaterdag 13 mei 2023
Paul
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
Buitengesloten uit Versio account gedurende 3 weken
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Het is nu al 3 weken geleden dat ik buitengesloten ben uit mijn account en ik kan nog steeds niet inloggen. Het is zeer frustrerend dat ik geen DNS-wijzigingen kan doorvoeren voor mijn klanten en dat ik nu onnodig schade lijd. Het ergste van alles is dat mijn ticket blijkbaar doorgestuurd zou zijn naar de development afdeling, maar ik heb sindsdien niets meer gehoord. Dit is gewoon onaanvaardbaar en onprofessioneel. Ik heb al 3 keer geprobeerd om opnieuw contact op te nemen, maar ik heb nog steeds geen antwoord gekregen. Dit is gewoon onacceptabel en ik ben zeer ontevreden over de service van Versio. Ik zal dit bedrijf niet aanbevelen aan anderen en zal zelfs overwegen om over te stappen naar een ander hostingbedrijf.
maandag 17 april 2023
Ricky
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Uiteindelijk vertrokken bij Versio
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na 12 jaar klant te zijn geweest was de laatste prijsverhoging op met name domeinnamen de druppel. Laatste jaren erg veel prijsstijgingen doorgevoerd door Versio, merendeel zonder communicatie vooraf.
zondag 2 april 2023
Charles
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Oplossing voor mail settings
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al jaren ben ik klant van PC Extreme, nu overgenomen door Versio. Ik heb een nieuw mailadres aangemaakt en kreeg deze niet online. Na een hulpvraag bij de helpdesk neer te hebben gelegd, was het in een mum gepiept. Het werkt en de service was uitstekend. Waarom dan niet louter 5 sterren? Nou ik ben als leek toch wel een beetje zoekende in de support systemen en product overzichten. Een leken website met uitleg voor al die technische termen met een index (website, mailbox etc.) zou wat mij betreft voor iedereen zoals ik die een bedrijf draait wat te klein is om een ict-er in dienst te nemen een uitkomst zijn. En dan gebouwd met in het achterhoofd de gedachte dat de lezer absoluut niks weet. Dan worden het allemaal sterren wat mij betreft:-) En dan nog een opmerking: De helppagina's moeten up to date blijven. Wat best lastig is omdat alle apps en programma's zo'n beetje continu veranderen. Dit is niet specifiek Versio, was bij PC Extreme ook lastig en vind je eigenlijk overal terug. Of je kunt niks vinden (dat is hier veel beter geregeld) of het is er allemaal, maar updaten is lastig. Verbeter puntje:-)
woensdag 29 maart 2023
Fred Koning
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Van 5 sterren service naar 1.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heel verdrietig dat een dienst die zo goed was, zo snel, zo klant vriendelijk en zo betaalbaar nu heel erg duur geworden is, niet of nauwelijks meer te bereiken, en vaak technische storingen geeft. En nee het is geen incident, het gebeurd steeds weer. Traag, duur, onbereikbaar is een samenvatting van de huidige service. Verdrietig gewoon. Was Versio maar gewoon Versio gebleven.
dinsdag 28 maart 2023
Ericjan Verweij
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Prima service!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Bij de verlenging van mijn SSL-certificaat schrok ik van de kosten, € 72,00. Ik heb meteen contact opgenomen met de klantenservice. De medewerker vertelde mij dat er voor klanten ook een gratis versie beschikbaar is en wilde dat voor mij wel installeren. De installatiekosten bedroegen € 12,00. De in rekening gebrachte kosten van ca. € 72,00 werden direct gecrediteerd. Alle lof, een prima service!
zondag 26 maart 2023
Ferdinand de Groot
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 2
Onbereikbaar en onterecht factureren
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Via chat, telefonisch en per mail onbereikbaar. Factureren al 3 maanden onterecht en krijg van ze geen antwoord
donderdag 23 maart 2023
Mortaza Reza
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 5 Niet nuttig 0
PC Extreme / Versio
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Versio - vroeger PC Extreme houdt het serviceniveau goed vast! Response op vragen blijft snel, volledig en behulpzaam. Je wordt echt op weg geholpen door de professionals. Ik werk al vele jaren met PC Extreme, support liep altijd erg goed. En recentelijk weer een paar keer nodig gehad en het is op hetzelfde hoge niveau.
donderdag 23 maart 2023
Peter
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 2
Prijs verviervoudigt en al weken geen reactie van support
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Onlangs werd mijn webhosting pakket stilzwijgend verlengd met een prijs die vier keer hoger ligt dan 3 jaar geleden. Aangezien dit bedrag veel te hoog was voor het kleine gebruik dat ik heb, opende ik een support ticket om het pakket te annuleren. Ik wacht ondertussen al drie weken op een reactie, ondanks meerdere aanmaningen langs mijn kant. Dit is uiteraard totaal onaanvaardbaar, en helaas zitten er blijkbaar veel mensen in hetzelfde schuitje. Ik ben in ieder geval zo snel mogelijk weg bij Versio en raad niemand aan om ze nog te gebruiken.
dinsdag 21 maart 2023
Maarten
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 6 Niet nuttig 0
Pure diefstal! onjuiste facturaties!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Onjuiste facturaties. Na aangeven niet te willen verlengen van de domeinen die je kennelijk “gratis” hebt gekregen van hen willlen ze nu met €45 per jaar laten verlengen. Direct aangegeven dit niet te willen en totaal geen gehoor of begrip. Klantenservice negeert je totaal en beperkt je toegang tot je account terwijl je voor je eigen domeinen wel altijd netjes betaald.
maandag 20 maart 2023
Bekir Ozer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
waardeloze service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Voorheen tevreden met hosting etc. Helaas prijs belachelijk hard omhoog gegaan zonder goede reden. De klantenservice is zwaar ondermaats, alsof ze weten dat er een bak gezeik aankomt.. een standaard SSL certificaat van 75 euro (!!!) was voor mij de druppel. Helaas is die automatisch verlengt en is de vraag of ik dat ongedaan krijg.. Mensen ik zou verder kijken voordat je hier iets afsluit, klanten staan hier niet voorop..
vrijdag 17 maart 2023
Robin
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 6 Niet nuttig 0
Probleem door omzetting keurig opgelost
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Doordat pcextreme overgenomen werd door versio, kwam aan het licht dat ik eigenlijk in het verkeerde pakket zat en daardoor werd geconfronteerd met een enorme kostenstijging. Gelukkig heeft Rob van de administratie dit in goede banen geleid en mij met terugwerkende kracht in het juiste pakket gezet. Ben zelf reeds klant sinds 2006 en na deze hobbel bevestigd in de juiste keuze! Goed opgelost zo.
donderdag 16 maart 2023
Vincent Klarenbeek
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
prijs plots maal 3 geen communicatie mogelijk
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
prijs gaat plots maal 3 met automatische verlenging. ongevraagd wordt je in een hosting abonnement gestoken dat 3x duurder is, wat totaal niet nodig is voor een basis website. Communicatie is onmogelijk, telefonisch niet bereikbaar, tickets krijgen geen antwoord en aangemaakte tickets krijgen geen vermelding in het klantenpaneel.
donderdag 16 maart 2023
Vanopdenbosch
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 6 Niet nuttig 0
Prijs verhoging, op prijsverhoging, op prijsverhoging
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ooit gestart met wat hosting en domeinnamen bij Versio (2012?), maar na de zoveelste pakketwijzigingen met bijbehorende prijsverhoging helemaal klaar mee. Iedere 2 jaar verdubbelt op de een of andere vage manier de prijs en halveert de snelheid. Bereikbaarheid was vroeger prima, tegenwoordig loop je tegen een chatbot aan.
maandag 13 maart 2023
Kees
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 6 Niet nuttig 0
omzetten hosting account naar mail only account ivm prijs verhoging
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
ik had jarenlang een hosting pakket met email met de bedoeling een eigen website te maken. Dit is er nooit van gekomen. Nadat ik de factuur had gekregen, die veel hoger was dan de voorgaande jaren, is het hosting pakket omgezet naar een mail only pakket. Dit alles is in 2 uutjes geregeld door Rob met behoud van de bestaande emailboxen en instellingen.
maandag 13 maart 2023
R. de Heij
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
echt vreselijk
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na jarenlange problemen zijn we nu met alles definitief hier vertrokken. De belachelijke prijsstelling was de laatste druppel. Waarom zouden we zoveel voor de erg matige kwaliteit en 0,0 toegevoegde waarde betalen? We hadden al flink wat sites bij een ander (Vimexx) ondergebracht en wachten nu niet eens meer einde looptijd bij Versio af en zetten alles over. Nooit liep het soepel bij Versio, de helpdesk was een lachertje. Laat ik het zo zeggen we zijn blij en opgelucht dat we daar nu weg zijn. We merken nu dat het ook anders kan en dat is een hele geruststelling.
vrijdag 10 maart 2023
Dolf Dirksen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 5 Niet nuttig 2
support Rob
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Had een probleem met pcextreme, nu ondergebracht bij versio. Na enkekle mailtjes probleem tot tevredenheid opgelost.
vrijdag 10 maart 2023
ron
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 2
Koop hier geen domeinnamen of hostingpakketten
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Koop hier geen domeinnamen of hostingpakketten!!! Wees gewaarschuwd. Na jarenlang klant geweest te zijn bij Versio, durf ik te zeggen dat de klantenservice nu zwaar ondermaats is. Afgelopen maand is mijn hostingpakket automatisch verlengd terwijl ik 100%(!) zeker van was dat deze optie uit stond. Waarom weet ik dit 100%? Omdat ik een kleiner hostingpakket had aangeschaft een paar dagen van tevoren, om mijn website daar naar toe te verhuizen. Nu blijkt mijn hostingpakket toch automatisch verlengd te zijn, meteen op dezelfde dag support benaderd. Krijg 2 weken later een reactie dat automatisch verlengen toch aan stond. Ik word voor leugenaar uitgemaakt. Mijn support ticket is nu automatisch afgesloten, terwijl ik nog geen in contact was met ze. Nogmaals, er zijn genoeg andere partijen waar de klant wel centraal staat. Versio gaat nu duidelijk voor de centen. Sluit hier geen producten af!!!! Het komt je duur te staan.
donderdag 2 maart 2023
Nano Web
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 6 Niet nuttig 0
Ontzettend slechte service, duren prijzen en geen reacties
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al jaren klant bij versio, ontzettend veel domeinnamen (25+) en meer dan 6 webhosting pakketten gehad. Door geen reactie op de helpdesk tickets en de steeds duurdere prijzen besloten om met een aantal pakketten en diensten Versio te verlaten. Echter heb ik nog steeds een flink aantal domeinnamen en nog 3 dure webhostingpakketten bij Versio staan. Gisteren van een klant de melding gehad dat het Let's Encrypt SSL certificaat verlopen is, terwijl deze normaliter automatisch verlengd. Daarop besloten om zelf te gaan kijken om dit op te lossen. Dit kan normaal ook prima, echter het beheer paneel (Direct Admin) lag er uit. Nu al meerdere malen de storingsdienst gebeld met geen reactie tot gevolg. Ruim een uur in de wacht gestaan, maar wordt niet opgenomen. Oftewel; de website ligt eruit op HTTPS en ik kan niets. Ook een helpdesk ticket aangemaakt, maar uit ervaring wordt hier pas 3 week later op geantwoord. Vroeger had dit bedrijf een uitstekende service en betaalbare prijzen. Tegenwoordig is het niets meer dan slechte service en veel te dure producten leveren. Kortom: Bestel hier absoluut niets meer! Wat een slecht bedrijf is Versio toch geworden.
zondag 26 februari 2023
Danny
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 7 Niet nuttig 1
Support?
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Versio support isniks meer dan een chatbot. Maw support heb je gewoon niet tenzij je meermaals mailt en vele dagen geduld hebt.
zaterdag 25 februari 2023
Jan Stas
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 5 Niet nuttig 0
Vroeger goed, nu totaal niet meer
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben klant bij Versio sinds 2013! Het laatste jaar is de support helemaal achteruit gegaan. Al 2 jaar staat er een bericht dat het wat langer kan duren (eerst door corona, dan door ziektes, binnenkort door iets anders waarschijnlijk) alvorens je geholpen kon worden. Meestal krijg je gewoon GEEN antwoord op tickets. De prijzen zijn het laatste jaar gewoon door het dak geschoten en de kwaliteit is er op achteruit gegaan! Websites zijn trager en vandaag voor de derde maal al dit jaar dat direct admin niet bereikbaar is... Ik ben het beu om aan mijn klanten uit te leggen waarom iets niet werkt als het niet aan mij ligt maar aan iets waar ik (teveel) voor betaal! Ik kan de goede reviews van de laatste maanden niet begrijpen. Hoogst waarschijnlijk nieuwe klanten waar ze wel behulpzaam voor zijn. Bij deze is mijn besluit genomen versio te verlaten!
vrijdag 24 februari 2023
Michael
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 6 Niet nuttig 1
Al 20 jaren goede service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben klant sinds 2002, als ik het me goed herinner. Toen PCExtreme nog een klein bedrijfje was. Ik moest voor mijn werkgever een vergelijkende studie doen van hosting services en PCExtreme kwam er als de beste uit. Ik ben ze daarna ook privé gaan gebruiken. Het bedrijf is sindsdien enorm gegroeid en onlangs overgenomen door Versio, maar de persoonlijke klantenservice is altijd dezelfde gebleven. Ik raad ze aan aan iedereen die een hosting service zoekt.
donderdag 23 februari 2023
Dennis
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 5
Een maand wachten op betaling van een creditnota, schandalig!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al jaren klant bij Versio, was tevreden, totdat site regelmatig down ging en geen hulp van Versio hierin. 26 januari is er een creditnota aangemaakt voor domeinnamen die IK nooit heb aangevraagd. Inmiddels bijna een maand verder en wacht nog steeds op mijn geld!! Chat is een chatbot: slaat nergens op, bellen kan niet, mail die je krijgt is vriendelijk maar je schiet er geen moer mee op! en messenger: tot nog toe geen reactie! Daarbij zijn ze ook nog eens erg duur geworden in verhouding met andere aanbieders van domeinnamen!
woensdag 22 februari 2023
Irma
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 6 Niet nuttig 0
Hulp meedenken bij omzetten pakket webhosting
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben al sinds 2016 klant bij PC extreme en zeer tevreden zowel het gebruik van het Dashboard en alle daarin te vinden informatie over mijn domeinen, maar vooral de goede klantenservice. Rob reageert super snel en heeft duidelijke antwoorden en denkt mee in oplossingen. Daar ben ik dankbaar voor!
woensdag 22 februari 2023
Lou
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 2
Service Flexwebhosting is gewoon top!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
We zijn al 5 jaar klant bij Flexwebhosting (Versio) en de service is vanaf dag 1 top. Onze servers zijn de afgelopen week gemigreerd naar nieuwe servers. Alles is perfect verlopen. Via telefoon, ticket, mail of chat is communiceren met hen altijd mogelijk en krijg je snel reactie. Dat noem ik service, punt! Bedankt!
dinsdag 21 februari 2023
Arno van Son (Shout4Sites)
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 3
Versio support zichtbaar beter
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
M., Ik ben een blinde gebruiker van Versio. Rob van de supportafdeling heeft mij prima geholpen en oplossingen aangedragen. Voor mij als blinde is de support van Versio zichtbaar de beste! Helaas kan ik met mijn schermuitleesprogramma geen keuze maken in de * sterren maar bij dezen 4 * sterren! Henk Buurma
maandag 20 februari 2023
Henk Buurma
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 2
Slechte informatie over stijgende prijzen, onbereikbare klantenservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ooit was Versio te bereiken en leverden ze een eenvoudige website. Het is altijd best onoverzichtelijk geweest, maar goed genoeg voor de prijs. Nu een paar jaar later is de klantenservice compleet onbereikbaar, de webomgeving niets overzichtelijker geworden en de prijs wel ontzettend omhoog. Nu als laatste druppel ben ik onaangekondigd van het goedkoopste naar het duurste pakket geplaatst. Omdat ik mijn ongebruikte domeinnamen wel in de online omgeving heb verwijderd maar op een ander onzichtbare locatie niet. Ik stap over, ik ben klaar en ik ga die laatste rekening juridisch aanvechten.
maandag 20 februari 2023
Dick van Loenen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 1
Airman
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De negatieve reacties mbt Versio kan ik deels wel beamen, de prijzen zijn flink gestegen en support is minder dan vroeger. Aan de andere kant: ik ben al vele jaren klant en er zijn over het algemeen erg weinig problemen; support is niet echt vlug maar wel behulpzaam. Recente negatieve ervaring was drie (!) dagen wachten op verhelpen van een emailstoring, toen men eenmaal aan mijn supportvraag toekwam was het ook snel in orde. Grote vraag is of ze de support weer op orde krijgen na de uitbreiding met PC extreme. Ik hoop het.
zaterdag 18 februari 2023
P. Arts
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 1
Van top naar flut bedrijf
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Versio was sinds 2016 mijn vaste plaats voor web hosting. Ik had een servertje voor iets van €30 euro per jaar waar ik iets van 30 domeinen op kon hosten. Opeens wordt de prijs voor de hosting verhoogd naar €25 per maand, en ik mag nog maar 2 domeinen hosten binnen dat pakket. De prijzen van domeinnamen zijn door het dak gegaan, en opeens kreeg ik allemaal rekeningen van €25 per stuk binnen voor de ssl certificaten. Daarnaast was de server heel erg traag, maar voor €30 per jaar was dit geen probleem aangezien er geen hele grote projecten op gehost werden. Na contact te hebben gehad met de support afdeling werd mij beloofd dat voor €25 per maand er ook een betere performance zou komen. Maar helaas, de afgelopen weken waren de laadtijden van mijn website's soms 20 seconden, en soms waren de website's niet eens bereikbaar. Ik snap dat prijsverhoging soms nodig is, maar dit is extreem. Ik ben best bereid om 25 euro per maand te betalen voor webhosting, maar niet als ik dan gelimiteerd ben tot 2 domeinen, op een langzame shared server. Ik heb nu ergens anders een linux server draaien met plesk pro software, voor een totaal van net iets meer dan €25 per maand. De website's zijn super snel, gratis ssl certificaten, git support, eigen mail service, ddos protection etc... Ten slotte heb ik alle domeinnamen naar een goedkopere provider over gezet. Versio, bedankt voor de goede jaren, maar helaas scheiden hier onze wegen.
vrijdag 17 februari 2023
Les Pe
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
Prima hulp wanneer benodigd
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De producten zijn naar behoren. Prijs is zoals te verwachten tegenwoordig. Het kan altijd beter, maar het belangrijkste is dat ik hulp ontvang wanneer ik daar om vraag en nodig heb. Door de lopende bedrijfsovername iets meer geduld hebben, dat is te begrijpen. Prima service!
vrijdag 17 februari 2023
Rick
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 1
Webhosting
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben meer dan 10 jaar tevreden klant geweest bij PCextreme met betrekking tot de webhosting van mijn twee websites. Bij vragen aan de helpdesk kwam er altijd een snelle reactie en ook als het oplossen van het gesignaleerde probleem niet tot hun taken behoorde werd er wel meegedacht en werden er tips gegeven.
donderdag 16 februari 2023
E. van der Velde
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 4
Al jaren een tevreden PCextremeklant
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al bijna 15 jaar klant bij PCextreme. De servicedesk weet altijd goed te helpen en staat klaar met een passende oplossing. Hopen dat dit onder Versio ook zo blijft.
woensdag 15 februari 2023
Richard de Boer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 4
Werkt gewoon, nooit meer naar omkijken :)
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb mijn domein al bijna 10 jaar bij PCextreme (nu Versio) en eigenlijk nog nooit problemen gehad. Een keer door een eigen fout wat problemen gehad en daar reageerden ze heel snel en adequaat op.
maandag 13 februari 2023
Joppe Aarts
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 4
Deze club valt om in 3..2...1....
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben al klant sinds 2016. Toen was Versio nog de goedkoopste met domeinnamen. Ik had er ruim 200 bij Versio ondergebracht. Tot ze de prijzen ineens exponentieel verhoogden. Daar zit je dan met je hele portefeuille.. Stuk voor stuk heb ik de domeinnamen wegverhuisd. Maar goed ook, ze vragen intussen een bizarre €16,99 voor een een enkele domeinnaam (€4,05 bij Vimexx). Voor het hosten van mijn email vroegen ze nu €160,00 per jaar. Door wisseling van pakketten kon dat niet anders.. Ik heb een ander pakket bij Vimexx aangeschaft waarbij de mail een jaar lang voor €0,99 gehost kon worden. Dat werkt alleen niet. Toen heb ik het oude pakket maar weer verlengd (1 maand voor €19,65 incl btw voor alleen email), maar dat werkt ook niet meer. Er wordt NIET gereageerd op supportvragen via chat. Ticketsysteem in DirectAdmin is uitgeschakeld, en telefonisch zijn ze ook niet bereikbaar. Wat wil je ook voor dat geld.. Op bekende reviewsites is geen enkel positief woord meer over deze club te vinden. Waarom dat hier wel zo is..? Al maanden lang staat er binnen het Versio controlepaneel de volgende tekst: 'Vanwege aanhoudende drukte duurt het momenteel langer om iedereen van antwoorden te voorzien. Bekijk vóór het aanmaken van een ticket onze helpdeskartikelen' , maar als je op deze link klikt zie je een lege pagina met de tekst 'No Result' . Dan maar een ticket aanmaken? Werkt ook niet. Het enige dat je mag doen is een chat starten. Nadat je alles hebt ingevuld krijg je de mededeling dat je per email op de hoogte wordt gehouden (gebeurt niet). En intussen werkt mijn door Versio gehoste email niet meer. En waarom de prijzen zo zijn opgekrikt terwijl het serviceniveau zo is verlaagd? Ik zou zeggen dat deze club niet overeind blijft. De 'aanhoudende drukte is structureel geworden, en ze kunnen klanten gewoon niet de service bieden die je zou mogen verwachten.
maandag 13 februari 2023
Taeke
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 2
Back end Service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Binnen uurtje alles opgelost. Gewoon lekker snel. Zoals het hoort!
vrijdag 10 februari 2023
Chiem van Houweninge
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 2
Zeer snelle support
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben al zo'n 20 jaren klant bij PCextreme, die onlangs is overgenomen door Versio. Wat me heel erg aantrok was de duidelijke passie en kennis van zaken bij PCExtreme. Hun support was erg persoonlijk, snel en heel erg meedenkend met de klant. De overname van Versio heeft voor zover ik kan zien geen negatieve impact gehad op de kwaliteit en service waar ik al heel lang op heb mogen rekenen. Ik raad vandaag nog steeds aan aan kenissen om hier hun hostingspakket te nemen.
donderdag 9 februari 2023
Dennis
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 2
Uitermate tevreden
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De afgelopen jaren ben ik voor verschillende diensten klant geweest bij PC Extreme/Versio. De dienstverlening was altijd erg betrouwbaar, precies zoals je zou verwachten. Wat me elke keer positief heeft verbaasd is de goede klantenservice. Snel, behulpzaam en vrij om klantvriendelijk te handelen zonder geneuzel dat is nu eenmaal niet mag van de regels of niet kan volgens het systeem. Waar bijv. een domeinnaam bij elke aanbieder natuurlijk precies hetzelfde is, maakt die goede service een groot verschil. Het is dat mijn mijn websitebouwer nu alles zelf in huis heeft, anders zou ik geen enkele reden hebben om mijn websitediensten elders af te nemen.
donderdag 9 februari 2023
Wouter Monden
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Schandalig slecht
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al een jaar geleden producten geannuleerd vrij direct na bestellen omdat hun interne huishouding niet op orde was en zij 2 accounts hadden aangemaakt op hetzelfde e-mail adres waarop ik niet bij mijn producten kon toen het nodig was en daardoor extra kosten heb moeten maken bij een betere dienstverlener. Duurde 10 dagen voor zij contact opnamen. En vervolgens krijg ik een jaar later een rekening voor de verlenging van producten die ik stopgezet had. Een rekening die ook nog eens absurd veel hoger is. Wanneer ik wil inloggen met het klant nummer op de factuur blijkt dit niet te werken, krijg ook geen wachtwoord per mail. Dit soort verhogingen zijn ook in strijd met Europese wetgeving, dus het is gerechtvaardigd om niet te betalen en de verbintenis te beeindigen. Echt ellende op ellende met deze club. In de richtlijnen van deze review site dat ze graag zien dat het plus- en minpunten bevat. Maar voor deze club is met alle goede wil van de wereld geen pluspunt te bedenken.
dinsdag 7 februari 2023
ACJ Isendoorn
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 5 Niet nuttig 0
te triest voor woorden
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik was jarenlang klant van Versio, zij beheren mijn domeinnamen. En dat ging naar tevredenheid. Weinig contact nodig, maar als dat er was liep het goed. Gisteren is een nieuwe klant verhuisd. Alles deed het goed en was netjes ingericht...tot de volgende dag. Domeinnaam is niet meer bereikbaar. En de klantenservice van Versio ook niet. Totaal niet te benaderen; alleen via de chat een mailbevestiging 'er wordt contact' opgenomen. Bellen kan niet; want dan zou ik extra moeten betalen. Echt te gek voor woorden dit. Dus ik ga alles zo snel mogelijk verhuizen.
vrijdag 3 februari 2023
Marjolein
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 5 Niet nuttig 0
Uitstekende service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij zijn bezig met het vernieuwen van de website imkervereniginghaaksbergen.nl en dan loop je toch tegen een aantal problemen aan. Maar dankzij de snelle en deskundige hulp/adviezen was de nieuwe website snel geïnstalleerd.
vrijdag 3 februari 2023
Jan Struik
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.
Richtlijnen reviews op webhosters.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Versio? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Direct naar:

Webhosting

Basic

€ 9,99 /maand
  • Opslag: 2 GB
  • Dataverkeer: 10 GB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Eerste maand slechts €0,99

Start

€ 14,99 /maand
  • Opslag: 5 GB
  • Dataverkeer: 10 GB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Eerste maand slechts €0,99

Complete

€ 19,99 /maand
  • Opslag: 20 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • SSL: Ja

Eerste maand slechts €0,99

Power

€ 25,99 /maand
  • Opslag: 100 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • SSL: Ja

Eerste maand €1

Domeinnaam

Versio .NL domeinnaam

€ 10,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Nee

Het web in jouw handen!

Versio .BE domeinnaam

€ 24,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Nee

Het begint bij een domeinnaam.

Versio .COM domeinnaam

€ 24,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Nee

Check welke domeinnamen nog vrij zijn!