Versio

4,2 / 5 2.319 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Actie!

Registreer jouw .nl domeinnaam het eerste jaar voor maar €0,99!

Bedrijfsgegevens

  • 15 Werknemers
  • KvK-nummer: 53309979
Website screenshot Versio

Overall score

4,2 / 5 2.319 ervaringen

Totaal (2.319)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (79)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Versio

Versio is al jaren een grote hostingprovider. In de loop der tijd hebben ruim 170.000 klanten gebruik gemaakt van hun diensten en worden er meer dan 600.000 domeinen beheerd. Dit heeft ook tot een groot aantal beoordelingen op Webhosters geleid, waardoor je een betrouwbaar beeld krijgt van dit bedrijf.

De diensten waarvoor je bij Versio terecht kunt zijn:

  • Domeinregistraties
  • Webhosting
  • Reseller Hosting
  • VPS

Daarnaast biedt Versio een sitebuilder waarmee je eenvoudig zelf een site kunt maken.

Versio is tegenwoordig onderdeel van Total Hosting Solutions. Onder andere SoHosted, Yourhosting en PCextreme kun je ook onder de paraplu van TWS vinden.

Ervaringen 2319 op 47 pagina's

Blij met Versio
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Versio is mijn derde hostprovider. De eerste twee noem ik niet, dat lijkt mij niet fair. Om uiteenlopende redenen zocht ik naar een nieuwe provider. Versio had goede reviews. De praktijk is uitstekend. Ik ben nu enkele jaren klant. Op mijn resellersaccount draaien 10 websites. Ik ben geen echte beheerder, weet wel van de hoed, maar nog niet geheel van de rand. Versio helpt mij vrijwel direct na een vraag en tot op heden altijd prettig, vriendelijk, maar vooral deskundig. Alle vragen zijn perfect beantwoord. Een hele goede en fijne provider die ik van harte kan aanbevelen.
dinsdag 18 februari 2020
Aad Vlag
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
reactie op klantenservice panel
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Weer behoorlijk snel geholpen wel door Gavon. Probleem/vraag direct opgelost met een helder antwoord en reactie. Top!
maandag 17 februari 2020
Fons Gennisse
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Zeer tevreden met Versio
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heb al jaren een kleine website bij Versio in beheer. Bij sommige problemen heb je even geduld nodig, uiteraard je bent niet de enige klant. Maar op het moment dat je geholpen wordt ben ik zeer tevreden met de afhandeling. In ieder geval Versio ga zo door en dan blijf ik klant bij jullie.
maandag 17 februari 2020
rob hilverdink
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
SUPER & TOP KLANTENSERVICE
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Super bedrijf. Ik word elke keer met open armen ontvangen. Ook vandaag weer door Milan. Super mannen!!
maandag 17 februari 2020
Jurick
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Domeinnaam verlengen, automatisch
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had een mail gekregen van AXC Domain Registry dat mijn domeinnaam moest verlengd worden. Versio antwoordde me: "Je hebt automatisch verlengen in je account aan staan en de mail die je hebt ontvangen kun je dus negeren, dit is vanuit de registry die niet ziet dat je automatisch verlengen aan hebt staan." Dank je wel, Gavon. PS Ik had ca. een week eerder al voor deze vraag gemaild en toen geen antwoord gekregen. Vandaag onmiddellijk een antwoord op mijn mail.
maandag 17 februari 2020
Els Kennis
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Toppers
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben sinds kort klant, kreeg van een professional het advies om met Versio te werken. Ik ben niet teleurgesteld! Klantenservice reageert zelfs in het weekend erg snel en doeltreffend! Over de prijs kwaliteit kan ik weinig zeggen, vanwege mijn gebrek aan ervaringen met andere webhosters.
zaterdag 15 februari 2020
masai
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Dank
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Dank aan de heren/dames die mij geholpen hebben met de overzetting van een website en het daarbijhorende hosting Gr Michel verdaas
zaterdag 15 februari 2020
Michel Verdaas
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
tevreden klant bij Versio met Prestashop
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben al enkele jaren tevreden klant bij Versio met Prestashop webshop: nooit problemen wat betreft downtime. Perfecte online support: vragen worden snel en correct beantwoord.
donderdag 13 februari 2020
Chris Verbanck
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Mooie deal
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben klant voor twee dagen nu, eerste indruk is heerlijk. De prijs is goedkoper dan veel vergelijkbare services. Support antwoord snel en is heel behulpzaam. Zelf had ik problemen met mijn nieuwe email via IMAP of POP binden aan een gmail adres, en de support hield niet op totdat het gelukt was :). Antwoorden vaak binnen 5 minuten als er eenmaal een gesprek gestart is. Een enkele keer is de bal een beetje gevallen met een misverstand, deels mijn schuld. Als conclusie: korte ervaring met Versio, maar voor een beginner erg goedkoop en verbazingwekkend geschikt.
donderdag 13 februari 2020
Marcel Holt
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
snel en hulpzaam
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik word bijna dagelijks geholpen door de mannen van versio met al mijn vragen omtrent hosting of zelfs de websites (m.b.t. o.a. plugins). Zeer dankbaar voor alle hulp dat zij mij al vele jaren bieden. Super!
donderdag 13 februari 2020
Vincent Tang
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Ssl certificaat en hosting
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer goed geholpen en snelle oplossingen Ben zeer tevreden hoe Milan me geholpen heeft :)
donderdag 13 februari 2020
Nathan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Support Website problemen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn website kreeg een foutmelding, waardoor men de website niet kon openen. Dit gebeurde net, nadat ik een nieuwsbrief had gestuurd. Dus gasten zouden dan de website bekijken. Het moest snel worden opgelost. Door de goede support van Versio was het probleem snel opgelost.
woensdag 12 februari 2020
abby
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Weer goed geholpen!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had het probleem dat een email als spam werd gezien. Een chat met Versio. Ik kreeg Milan (die had ik al eerder gehad, of heten ze allemaal Milan??). Hij hielp me wederom uitstekend. Bleek dat iemand anders spam had verstuurd via hun server. Daar kon ik niet veel aan doen. Maar hij heeft me wel geholpen mijn spam score te verbeteren door een paar aanpassingen voor me door te voeren. Dat was wel heel relaxt!
woensdag 12 februari 2020
Michiel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Problemen met Comodo Certificaat aanvraag bevestiging
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Werd goed geholpen. Zelfs onverwacht om 00:30 in de nacht. De email die ik moest ontvangen voor bevestiging van mijn nieuwe aanvraag voor een website certificaat werd niet goed gerouteerd in mijn email server (wat later bleek). Email was dus zoek. Ik kreeg een tegemoetkoming voor een oplossing van Versio. Maar ik had het al opgelost. Service had ik gekregen tot laat, en de volgende dag gewoon verder. Mooi gedaan Versio!
woensdag 12 februari 2020
Dave Hartsinck
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Wat een klantenservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vandaag supergoed geholpen door de helpdesk. Nadat ik mijn mailprobleem niet zelf meer kon oplossen hebben zij dit keurig en snel voor ons gedaan. Top service van Versio. Thnx
woensdag 12 februari 2020
Martin Vellinga
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Topservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben al enkele jaren klant bij Versio en ik ben er nog steeds zeer tevreden over. Juist nog de helpdesk gecontacteerd met een verzoek en een kleine 3 minuten later kreeg ik al antwoord van Milan dat mijn verzoek al werd uitgevoerd ! Als dat geen topservice is !!
woensdag 12 februari 2020
Rudi Van Kerchove
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Had problemen met de SSL
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben door een aantal medewerkers geholpen en uiteindelijk heb ik nu alles wat ik wilde door hun hulp geïnstalleerd en geregeld. Alle heren waren erg geduldig met deze dame die veel vragen had.
woensdag 12 februari 2020
Kelly
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prima service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goed verdergeholpen door een uitstekende klantenservice
dinsdag 11 februari 2020
Geert
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Enorme prijsverhogingen en slecht beheersysteem
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had 300+ domeinen bij Versio. Na de overname door TWS zijn de prijzen torenhoog gestegen. Ook had ik ineens een abonnement van € 9 per maand? De vervaldatum in hun systeem van een domeinnaam klopt niet. Ook krijg ik dagelijks 'deze domeinnamen vervallen binnenkort' zonder dat er datums bij staan. Waardeloos dus. Als ik domeinnamen verhuis blijken ze ineens een veel latere vervaldatum te hebben. Nog ongeveer 20 domeinen en dan ben ik van ze af. De zoveelste provider die ten ondergaat na een overname.
dinsdag 5 november 2019
Peter van der H
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Slechte klantenservice en hosting
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ze zijn enorm traag in het beantwoorden en de antwoorden die krijgt zijn heel erg summier. In sommige gevallen krijg je niet eens antwoord op je vraag. Ook zijn ze slecht in het communiceren van verlopen domeinnamen en/of saldo die in de min staat. Uitkijken want ze geven de vordering direct uit handen en je krijgt dus direct een vordering erop (welke in sommige gevallen niet eens rechtsgeldig is). Hoop dat ze snel buiten spel worden gezet. Ik ga in ieder geval zo snel mogelijk alles verhuizen. Onsympathiek, traag, slechte klantenservice. Waardeloze partij. Schamend.
donderdag 24 oktober 2019
Francois
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Prijsverhoging webhosting
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vorig jaar was ik 8 euro kwijt voor mijn Brons webhosting pakket bij Versio. Nu kost het me 36 euro. Ik kwam hier achter toen ik vandaag een nieuwe factuur kreeg. Opeens dus bijna 5 keer zo duur. Ik heb geen e-mail van de prijsverhoging gekregen. Ik had er natuurlijk wel achter kunnen komen omdat het ergens verstopt via een link in een nieuwsbrief stond en de nieuwe prijs op de website staat. Juridisch heeft Versio zich dus wel ingedekt. Ik ben dus het vertrouwen in Versio kwijt. Dit ruikt naar oplichting. Stelletje SCHOFTEN.
zondag 29 september 2019
Jaap
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 1
Zeer slechte support ervaring
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer slechte support ervaring, het duurt dagen voor je een antwoord krijgt en dan zijn ze zo lui en oppervlakkig dat het antwoord de vraag niet vervult, dus mag je opnieuw 72uur wachten. Ik heb over 4 jaar heen alle domeinnamen en hosting van ons bij hun weggenomen. Ook opgepast, in geval van nood kan je ze ook niet bereiken! Er is geen nood nummer, er is wel een onderdeel die nadien nogmaals geld vraagt om hen te kunnen bellen maar ik denk niet dat dit hun laag competentie niveau zal compenseren.
maandag 12 augustus 2019
Michel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
Slechte, klantonvriendelijke host die alleen maar in e weg zit
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al jaren klant omdat version altijd goedkoop en betrouwbaar was. laatste december kreeg ik een nieuwsbrief waarin onderaan ik het klein werd vermeld dat de prijzen werden verdubbeld. Ik had al mijn abonnementen op automatisch vernieuwen staan, dus toen er een maand later 120 euro ipv 60 werd afgeschreven merkte ik pas wat van de prijsverdubbeling. Overigens betaal je voor domeinen meer dan op andere sites als domain.com en vragen ze er ook nog BTW over. Blijf uit de buurt.
donderdag 8 augustus 2019
Feiko van Dijk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Eerst goedkoop inzetten en dan de boel oplichten
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Eerst was versio goedkoop. Ze hebben ook geen helpdek dus dat scheelt in de kosten. De afgelopen jaar is er een kostenverhoging doorgevoerd die absurd hoog is. Dit is ook volledig in strijd met hun algemene voorwaarden. Het enige goeie aan Versio is dat hun diensten goed draaien.
zaterdag 22 juni 2019
Pieter rensen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Prijsverdubbeling
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na jaren trouwe klant te zijn geweest bij Versio is plots de prijs voor webhosting verdubbeld! Contact hierover met ze opnemen is zo goed als onmogelijk. Slechte zaak.
dinsdag 28 mei 2019
M.
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
Goede prijs/kwaliteit verhouding
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Voor het registreren/DNS beheer zit je bij Versio aan het juiste adres
dinsdag 28 mei 2019
Rob Bosman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prima bedrijf.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben bekend met verschillende webhostings, en heb eigenlijk nooit problemen met versio gehad die niet heel snel waren op te lossen. Waarom er nog steeds bedrijven zijn met grote beperkingen voor een enorm hogere prijs dan versio is me een raadsel. De kleine pakketten zijn voor de hobbyist, of klein-bedrijf perfect. De grotere pakketten zullen vast ook prima zijn maar hiermee ben ik niet bekend aangezien ze al zoveel leveren voor een minimale prijs.
maandag 27 mei 2019
Maarten
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijsverhoging van 457%
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Toevoeging: Inmiddels heeft Versio mij de volledige factuur gecrediteerd, dus afhandeling is prima nu!
dinsdag 9 april 2019
Marcel Buch
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 1
Prijsverhoging van 457%
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Een prijsverhoging doorvoeren van 457%, alleen een nieuwsbrief gebruiken als mededeling met de melding dat we als klant niets hoeven te doen, we gaan meer krijgen. Ze vergeten dat we als klanten rechten hebben en onze goedkeuring moeten geven! Dit is op zijn minst misleidend maar het riekt nu toch erg naar oplichting! Ik heb direct domein en hosting verhuist!
maandag 8 april 2019
Marcel Buch
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 6 Niet nuttig 0
Versio verhoogt prijzen zonder communicatie naar vaste klanten en slechte klantenservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De prijzen zijn ineens fors omhoog gegaan. Zelfs zo hoog dat het niet klopt met wat op de website vermeld staat. Het webhosting pakket kost 0.50 cent per maand. Dat is circa 6 euro per jaar. Ze hebben 30 euro in rekening gebracht (ik heb 2 webhosting pakketten dus dat is 60 euro). Ik heb een paar dagen geleden een klacht ticket ingediend. Deze klacht is nog niet behandeld. Vandaag een nieuw ticket aangemaakt. De prijzen kloppen niet en ze hebben geen aankondiging gedaan. Uiteraard ga ik dit niet betalen. Versio is niet meer wat het was. Tijd om te verhuizen. Dit is 1e klas oplichting. Minimale wachttijd bij de klantenservice is een paar dagen
dinsdag 2 april 2019
Vincent
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Klantenservice? Live-chat ? Misschien op 24 uur!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
En dit in deze tijd, een service zou meer mogen zijn dan de klant dagen in de steek te laten. Na een (door hun erkende) storing bij hun DNS servers is één van onze websites niet meer bereikbaar vanuit ons kantoor. Zodra we op een andere locatie (IP-adres) zitten werkt het wel. Enige reactie dat tot nu toe kwam was de stomme basis vragen: "heb je de cache gedumpt?". En dat terwijl ik aan geef dat ELK toestel de website wél toont als ik op het mobiel netwerk ga. Het probleem sleept nu al 5 dagen aan waardoor wij veel zakelijke mails missen en hier dus nu al deals mee gemist hebben. Zéér triestig.
woensdag 20 maart 2019
Bjorn T
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Trage websites, hoge prijs, slechte klantenservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Voor de klantenservice moet je niet bij Versio zijn. De servers zijn daarbij traag voor de prijs die je ervoor betaalt.
zaterdag 16 maart 2019
James
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 1
Slechte vaardigheden
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Slechte communicatieve vaardigheden. Onbeschoft. Vooral als er een storing is, zoals dat vandaag was. DNS deed het niet meer. Storing. Van al hun klanten. Minstens 14 uur lang. Dus alle domeinen onbruikbaar. Geen duidelijke info en na (eindelijk!) oplossing met een smoes komen. Duidelijk geval van ontlopen. En dat is wat klanten ook zouden moeten doen. Versio ontlopen met een grote boog er omheen. Ik heb van de gelegenheid gebruik gemaakt alle DNS registraties die ik daar nog had, om die te verhuizen.
vrijdag 15 maart 2019
Remco k
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 1
Wat een k bedrijf
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na jaren trouwe klant wordt zonder akkoord van mijn kant de prijs verdubbelt en zijn ze, afgezien van een standaard tekst, totaal onbereikbaar.
woensdag 13 maart 2019
Erik
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
Ineens Incasso
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zoals veel andere mensen hier ben ik al een langere tijd klant, echter hebben ze sinds december een prijswijziging door gedrukt zonder enig akkoord. Ik ben direct naar een andere partij overgestapt en ik heb alles opgezegd. Alhoewel ik nog wel voor een jaar de nieuwe prijs betaald heb, ontvang ik ineens een brief van een incasso bureau met het verschuldigde bedrag van €11,50 + €0,02 rente + €40,- incasso kosten. Ik snap hier niks van en waarschijnlijk kan ik hier ook niks mee want er wordt natuurlijk weer aan het kortste eind getrokken. Ronduit belachelijk en onbeschofte manier van zaken doen.
woensdag 13 maart 2019
Iemand die opgeschept met Incasso kosten
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
slechte klantenservice momenteel
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Normaal kun je via het aanmaken van een ticket of met de chatfunctie wel in contact komen met Versio en wordt op die manier alles netjes opgelost, maar ik probeer nu al een week op allerlei manieren tevergeefs contact te krijgen. Er wordt nergens op gereageerd.
donderdag 7 maart 2019
Martin17
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Support is geheel afwezig
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Versio werkt aardig, maar als het niet werkt ben je de klos. De support is kennelijk geheel buiten werking: Na een week heb je nog geen reactie.
dinsdag 5 maart 2019
E. v.d. Brink
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Zonder iets aan te geven gaan de prijzen ineens omhoog.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Er staat nergens echt duidelijk wat de kosten zijn en blijkbaar kunnen ze de prijs zonder duidelijk overzicht ineens een heel stuk hoger maken. Erg raar dit. Ik ga hier niks meer bestellen ergens anders ben je veel goedkoper uit.
dinsdag 19 februari 2019
Maurits
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
Mr
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heb een reseller pakket met verschillende domeinnamen sinds 2015, altijd tevreden geweest prijs kwaliteit, nu sinds december 2018 zijn de prijzen explosief gestegen en de helpdesk is onder de maat. Voor lagere tarieven klanten binnen hengelen tot 100.000 klanten en vervolgens alles overhevelen naar iemand met dollar tekens in zijn ogen, laat alles aflopen en ga een andere provider uitzoeken en domeinnamen overzetten. Versio nu is niet meer de Versio voorheen. Nou ja binnenkort 100.000 - 1 klanten bij Versio.
donderdag 7 februari 2019
HD Bron
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 8 Niet nuttig 0
Fijne service, goed control panel
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Hoewel de klantenservice niet altijd super snel reageert, ben ik super te vreden over mijn pakket! De prijs valt reuze mee vergeleken bij andere (ouderwetse) providers. Versio is gewoon gemiddeld geprijst. Een blije klant dus!
woensdag 6 februari 2019
Arthur
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 2
Alles naar de knoppen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vroeger lang klant geweest van Versio. Tegenwoordig doet dit bedrijf niets goed meer sinds de overname. Bizarre prijsverhogingen, niet reageren op tickets, lakse houding. Wegblijven hier!
maandag 4 februari 2019
Dennis
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 7 Niet nuttig 0
Erg slecht
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Er staat nergens echt duidelijk wat de kosten zijn en blijkbaar kunnen ze de prijs zonder duidelijk overzicht ineens meer dan 300% hoger maken. Erg raar dit. Ik ga hier niks meer bestellen ergens anders ben je veel goedkoper uit.
zondag 3 februari 2019
Maurits
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 6 Niet nuttig 0
Prijs zomaar plots verdubbeld???
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Helemaal eens met de scherpe reacties op deze site. Ook wij zijn het slachtoffer geworden van deze oplichting. Weer een klant minder. Minstens.
zaterdag 2 februari 2019
dkm
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 6 Niet nuttig 0
sinds 2019 waardeloos
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb meerdere klanten met websites draaien bij Versio. Tot 2019 altijd tevreden geweest. Nu ineens geen telefonisch contact meer mogelijk, dagen wachten op antwoord en als antwoord een link naar een artikel en je zoekt het maar uit. Erg jammer.
donderdag 31 januari 2019
Sandra
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Waardeloos bedrijf
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Met meerdere domeinnamen en accounts geregistreerd......maar wat heb ik spijt. Dit is meest onprofessionele bedrijf dat ik heb meegemaakt Waardeloze tot geen service Automatisch verlengen wordt gewoon aangezet zodat je ineens een hoog bedrag ziet staan en deze moet voldoen. Pas op met meerdere domeinnamen op 1 account . als er iets is blokkeren ze je gehele account .....waardoor je niet bij je pakket of domeinnamen kan komen. Service 0 Kwaliteit 0 Irritatie 10
dinsdag 29 januari 2019
Moniek
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 5 Niet nuttig 0
Slechte service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben al sinds 2014 klant. Blijkt dat ze stilzwijgend een prijsverhoging doorgevoegd hebben van 300% De enige aankondiging die ik heb gehad is een nieuwsbrief waarin staat dat mijn hostingpakket wordt veranderd. Nergens wordt een nieuwe prijs aangegeven. Zeer slechte informatievoorziening. De 'klantenservice' van Versio is star en doet geen enkele toenadering. Pas na lang aandringen willen ze het hostingpakket crediteren "Omdat het zonde van onze tijd". Lekker neerbuigend naar je klant. Het lijkt wel alsof ze er plezier in hebben om klanten te antagoniseren.
dinsdag 29 januari 2019
Marcel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 6 Niet nuttig 0
Mv
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer slechte ervaringen. Snelle reactie via chat, maar ze helpen je nergens, alleen praatjes. Twee keer is ons e-mailverkeer verdwenen. Geen communicatie, zeer slechte administratie. Door een tekort aan 40 cent in digitale portemonnee hebben ze ons hosting zonder enig waarschuwing of communicatie van de server verwijdert.
vrijdag 25 januari 2019
Tatiana
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Versio is de klant kwijt geraakt
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik vrees dat mijn reactie vergelijkbaar is met vele anderen... Ik WAS een tevreden klant en de problemen begonnen eind 2017 toen het product CloudBox ineens verdween en we gedwongen waren tussen Kerst- en Nieuw over te werken.... En wanneer je dan toch eea moet overzetten.... dan kan dat net zo goed naar een andere ISP. En toen medio 2018 de alg. voorwaarden ineens stiekum werden gewijzigd was het wachten op. En toen volgde eind 2018 een zeer forse prijsverhoging, welke meteen in ging Dat was voor ons reden om ook de restanten maar over te zetten naar een andere ISP. Bij Versio staat de klant niet meer centraal maar de nieuwe aandeelhouder TWS !
donderdag 24 januari 2019
John Joghems
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Prijzen verhoogd
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had het goedkoopste pakket en ze hebben de prijzen 400% verhoogd. Ook geen SSH access, slechte service(soms downtime). Ik ben verandert naar vimexx.
dinsdag 22 januari 2019
Khan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Bar en boos sinds ze zijn overgenomen door 'inversteringsmaatschappij' TWS
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds Versio door TWS is overgenomen maken ze rare sprongen en gaan hard achteruit op alle vlakken. Ineens krioelt het van de addertjes onder het gras en wordt er op allerlei manieren geprobeerd om meer geld uit het klantenbestand te persen. Plotselinge zeer grote prijsverhogingen van domeinnamen en hostingpakketten als ook een ongevraagd extra abonnement/status "Groothandel/Reseller" waarvoor je per maand 19 euro moet betalen. Nooit om dit extra abonnement gevraagd, wel gelijk een factuur en afschrijving door Versio. Klachten hierover worden door de klantenservice ontweken. Dit zit denk ik niet in de klantenservice zelf. Dit is het beleid van TWS. Let op: TWS is bezig met het overnemen van meerdere hosters en bij allemaal blijken ze dit soort trucks uit te gaan halen. Let dus op waar je heen gaat. Google maar even op TWS hosting. Op hun hoofdpagina staan alle overgenomen merken. Uit de buurt blijven! PS. Ik ben echt jaaaren trouwe klant EN ambassadeur geweest van dit bedrijf. Ongelofelijk dat het zo kan afzakken.
zaterdag 19 januari 2019
Vincent Groeneveld
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 6 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Versio? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met de richtlijnen en het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar:

Webhosting

Brons NL

€ 2,50 /maand
  • Opslag: 5 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

 

Domeinnaam

.nl

€ 9,99 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • Whois Privacy: Ja

Registreer jouw .nl domeinnaam het eerste jaar voor maar €0,99!