Versio

4,2 / 5 2.276 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Actie!

Registreer jouw .nl domeinnaam het eerste jaar voor maar €0,99!

Bedrijfsgegevens

  • 15 Werknemers
  • KvK-nummer: 53309979
Website screenshot Versio

Overall score

4,2 / 5 2.276 ervaringen

Totaal (2.276)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (82)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Ervaringen 2276 op 228 pagina's

Probleem koppeling webhosting
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik kocht gisteren het pakket Complete. Na mijn domeinnaam te registreren, keek ik vol verlangen uit om aan de website te beginnen via WordPress. Helaas kon ik hier niet aan beginnen aangezien de webhosting niet gekoppeld was. De volgende morgen stuurde ik via de chat een bericht om het probleem aan te kaarten. Een zekere Lars reageerde pas na enkele uren. Hij vertelde me dat ze het probleem aan het bekijken waren. Ze konden mij precies niet helpen. Hij nodigde me uit om het pakket opnieuw aan te kopen. Dan zou het wel lukken. Ze zouden mij daarna de andere factuur crediteren. Na het pakket opnieuw aan te kopen, is de webhosting nog steeds niet gekoppeld. Ik beleef dus opnieuw dezelfde avond: een avond vol frustraties om een falende service. Ik ben helemaal niet tevreden over Versio. Ik verwacht dan ook jullie mij helpen. Ik heb ondertussen twee keer een factuur moeten betalen. En wat krijg ik in de plaats? Helemaal niets. Morgen zijn we twee dagen verder en zijn er dus al twee dagen van mijn abonnement verlopen en ik heb nog niets kunnen ondernemen. Plezant is anders.
  • Reactie hierop van: Versio
    Beste Tim, Versio werkt met een ticket systeem en wij antwoorden zo snel mogelijk op een vraag. Dat kan sosm enkele uren duren. Mijn oprechte excuses voor het niet kunnen uitleveren van jouw hostingpakket. Wij hebben uit alle macht geprobeerd dit zo snel mogelijk op te lossen maar helaas lukte dat niet snel genoeg. Is het inmiddels wel opgelost? Neem anders even contact met mij op door te noemen dat je reageert op een review. Dan zal ik snel contact met jou opnemen. Lars Godijn Versio Support
vrijdag 18 december 2020
Tim
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Vreselijke support met constante prijsverhogingen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vroeger was hun support al rampzalig, maar kon je het hen vergeven door de goedkope tarieven. Nu doen ze de ene prijsverhoging naar de andere (soms gewoon verdubbeling) en is de support er zeker niet op verbeterd. Ze hebben ook 5 euro teveel aangerekend voor een mislukte domeinregistratie.
  • Reactie hierop van: Versio
    Beste Seba, Wij vinden het belangrijk dat je wel goede support krijgt van Versio. Tegen nog steeds scherpe tarieven kunnen we dat in de toekomst verbeteren en de ervaring voor jou. Ik zou graag jouw negatieve ervaringen persoonlijk met je bespreken. Ik kan dan ook een oplossing bieden voor die registratie van de domeinnaam. Daar is waarschijnlijk een anonieme houder aan gekoppeld. Je kunt altijd contact met mij opnemen via support@versio.nl. Dan kijk ik graag met je naar de mogelijkheden. Lars Godijn Versio Support
donderdag 10 december 2020
seba
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Brons NL-pakket omgezet naar duur, nutteloos pakket
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mij zijn ze kwijt als klant. Het bronspakket opeens veranderen in een pakket van 5 euro per maand. En waarvoor? "Een compleet nieuw klantenpaneel en telefonische support". Nou, ik heb dat niet nodig en weiger daar dus voor te betalen. Voor jullie tien anderen.
  • Reactie hierop van: Versio
    Beste Idris, Natuurlijk ben je vrij om een andere hoster te kiezen die wellicht beter bij jouw wensen past. We zijn ons continu verder aan het ontwikkelen om het gebruiksgemak van onze producen te verbeteren. De verhoging maakt het mogelijk dit te kunnen blijven realiseren. Mocht je toch nog vragen hebben kun je altijd contact met mij opnemen via support@versio.nl. Dan kijk ik graag met je naar de mogelijkheden. Lars Godijn Versio Support
donderdag 10 december 2020
Idris van Pasen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Versio Hosting. Opeens 100% duurder uit!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had voor onze vrijwilligersgroep "veel leden, heel weinig geld" het bronspakket van € 2,50 pm. Ik kreeg op 4 december een mail, 'het pakket brons is opgeheven, u bent nu automatisch over naar het startpakket. Het startpakket heeft meer mogelijkheden dan het bronspakket, maar het kost ons wel opeens € 4,99 pm TWEE MAAL ZO DUUR met functies die wij niet zullen gebruiken. Wij voelen ons behoorlijk genomen. Goedkoper dan € 4,99 hebben wij niet meer zegt de klantenservice. Stap anders maar over. Wat een ......service Ik
  • Reactie hierop van: Versio
    Beste Peter, Hierbij nogmaals een antwoord van mijn kant. We begrijpen dat een prijsverhoging nooit leuk is. Voor Versio is het onvermijdelijk om dit te doen om de technologische ontwikkelingen te kunnen blijven volgen. We werken hard aan het verbeteren van het gebruiksgemak van onze producten. Zo zullen wij begin 2021 een compleet nieuw klantenpaneel realiseren en hebben we telefonische support geïntroduceerd. Je kunt telefonische support toevoegen aan je pakket, zodat je contact kunt opnemen met onze helpdesk als er vragen zijn. Daarnaast profiteer je ook van scherpere prijzen voor domeinnamen. Is dat wellicht een goed alternatief? Mocht je verder nog vragen hebben kun je altijd contact met mij opnemen via support@versio.nl, verwijzend naar deze review. Lars Godijn Versio Support
zondag 6 december 2020
Peter van Egmond
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
SSL-certificaat
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na de vorige review kwam een verhelderende telefoon van Versio met de bevrijdende boodschap dat de website terug online staat en veilig te openen is. Het SSL-certificaat is aangebracht: een gratis versie die met het hostingpakket aangebracht kan worden en automatisch verlengd wordt. De centen zijn terug gestort. Dat is klasse service. Alleen jammer dat dit niet eerder gemeld werd. Vandaag geef ik vijf sterren voor klantenservice!
woensdag 2 december 2020
Moniek Inghelbrecht
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
SSL-certificaat
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
ik kan jullie geen glimlach bezorgen. Ik ben al bezig met mijn SSL certificaat van 6 november en nog is het niet in orde. Ik krijg wel ondersteuning van Versio, altijd vriendelijk en behulpzaam maar het werkt nog steeds niet. Zodat onze website vanaf 29 november op onveilig staat. Zelfs met ingeroepen hulp van onze kant door een websitespecialist. Onze conclusie: de zaak steekt ingewikkeld ineen = geen goeie service.
  • Reactie hierop van: Versio
    Beste Moniek, Fijn dat we elkaar even gesproken hebben en dat het gelukt is om de website te activeren. Hartelijk dank voor jouw kritische review. Dat dwingt ons goed te blijven luisteren en problemen constant goed op te lossen. Team Versio Lars Godijn
woensdag 2 december 2020
Moniek Inghelbrecht
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Bijzonder goede service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb een domein en webhosting via Versio. Ik had alleen problemen met mijn eigen email adres creeren en dit ook invoegen bij o.a. gmail. Elke vraag die ik had kreeg ik een goed antwoord, zelfs toen had ik het gevoel had dat het mijn fout was dat ik er niet uit kwam. Ze bleven vriendelijk en behulpzaam. Dit niveau van service heb ik niet vaak meegemaakt! petje af.
  • Reactie hierop van: Versio
    Hoi Robert, Dat doen we graag! Wat fijn dat je onze support zo positief ervaren hebt. Dankjewel voor je review. Daphne Team Versio
maandag 23 november 2020
Robert
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Super blij dat ik overgestapt ben
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn vorige host was betaalbaar maar service, uhm NOT. Ik betaal nu een beetje meer maar dan heb je ook wel echt veel meer. Zelf alles makkelijk regelen in de backend. Keurige helpdesk die best vlot reageert. Geen verkeerde keuze dus
  • Reactie hierop van: Versio
    Hey Iris, Dank je wel voor jouw waardering voor Versio. Hier zijn we echt blij mee. Lars Godijn Versio Support
woensdag 18 november 2020
Iris
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Fantastisch geholpen.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben al vele jaren een tevreden klant van Versio. Ik heb een eenvoudig webhostingpakket en daar een paar domeinen aanhangen. Van verschillende webhosten heb ik domeinen naar Versio verhuisd om alles onder één dak te hebben. Versio is heel voordelig en biedt een vlotte en uitstekende support. Net ook weer goed geholpen bij het installeren van een SSL certificaat.
  • Reactie hierop van: Versio
    Beste Wim, Hartelijk dank voor jouw mooie review. Als je weer vragen hebt dan weet je ons te vinden. Wij proberen om dan weer snel en secuur jouw vragen te beantwoorden. Lars Godijn Versio Support
dinsdag 17 november 2020
Wim van Heeringen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
SSL certificaat valideren
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De (her)activatie van mijn SSL certificaat kreeg ik niet voor elkaar. Medewerker Lars heeft mij in no time geholpen om het alsnog voor elkaar te krijgen. Perfecte service!
  • Reactie hierop van: Versio
    Hoi Maria, Hartelijk dank voor deze mooie review. Dat is de waardering die het zo leuk maakt om te helpen! Lars Godijn Versio Support
donderdag 5 november 2020
Maria van Niel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Versio? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met de richtlijnen en het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar:

Webhosting

Brons NL

€ 2,50 /maand
  • Opslag: 5 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

 

Domeinnaam

.nl

€ 9,99 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • Whois Privacy: Ja