Versio

4,2 / 5 2.148 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • 9 Werknemers
  • KvK-nummer: 53309979
Openingstijden
  • Ma-vrij: 09:30 - 02:00 ('s nachts)
  • Zat-zon: 09:30 - 17:30
Website screenshot Versio

Overall score

4,2 / 5 2.148 ervaringen

Totaal (2.148)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (47)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Versio
Versio biedt sinds de oprichting in 2008 webhosting diensten aan in Nederland, België en Engeland. Inmiddels maken ruim 100 duizend mensen gebruik van de diensten. Met shared hosting vanaf €0,50 per maand behoort Versio tot de prijsvechters van Nederland.

Versio is gevestigd in Leeuwarden en heeft naast een Nederlandse vestiging ook een adres in België en Engeland.

Sinds 2018 is Versio onderdeel van TWS waar ook meerdere andere webhosting bedrijven onder vallen.

Versio ervaringen en klachten
We horen het graag als je tevreden bent met de diensten van Versio maar ook klachten over Versio zijn welkom zodat we een zo volledig mogelijk beeld krijgen over dit hosting bedrijf en hoe betrouwbaar het is. Vermeldt in je review zo precies mogelijk welke diensten niet goed zijn zoals trage servers of op welke manier de klantenservice goed of slecht bevalt.

Ervaringen 2148 op 215 pagina's

sinds 2019 waardeloos
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb meerdere klanten met websites draaien bij Versio. Tot 2019 altijd tevreden geweest. Nu ineens geen telefonisch contact meer mogelijk, dagen wachten op antwoord en als antwoord een link naar een artikel en je zoekt het maar uit. Erg jammer.
donderdag 31 januari 2019
Sandra
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Waardeloos bedrijf
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Met meerdere domeinnamen en accounts geregistreerd......maar wat heb ik spijt.Dit is meest onprofessionele bedrijf dat ik heb meegemaaktWaardeloze tot geen service Automatisch verlengen wordt gewoon aangezet zodat je ineens een hoog bedrag ziet staan en deze moet voldoen.Pas op met meerdere domeinnamen op 1 account . als er iets is blokkeren ze je gehele account .....waardoor je niet bij je pakket of domeinnamen kan komen.Service 0 Kwaliteit 0 Irritatie 10
dinsdag 29 januari 2019
Moniek
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
Slechte service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben al sinds 2014 klant. Blijkt dat ze stilzwijgend een prijsverhoging doorgevoegd hebben van 300%De enige aankondiging die ik heb gehad is een nieuwsbrief waarin staat dat mijn hostingpakket wordt veranderd. Nergens wordt een nieuwe prijs aangegeven. Zeer slechte informatievoorziening.De 'klantenservice' van Versio is star en doet geen enkele toenadering. Pas na lang aandringen willen ze het hostingpakket crediteren "Omdat het zonde van onze tijd". Lekker neerbuigend naar je klant. Het lijkt wel alsof ze er plezier in hebben om klanten te antagoniseren.
dinsdag 29 januari 2019
Marcel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 5 Niet nuttig 0
Mv
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer slechte ervaringen. Snelle reactie via chat, maar ze helpen je nergens, alleen praatjes. Twee keer is ons e-mailverkeer verdwenen. Geen communicatie, zeer slechte administratie. Door een tekort aan 40 cent in digitale portemonnee hebben ze ons hosting zonder enig waarschuwing of communicatie van de server verwijdert.
vrijdag 25 januari 2019
Tatiana
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Versio is de klant kwijt geraakt
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik vrees dat mijn reactie vergelijkbaar is met vele anderen... Ik WAS een tevreden klant en de problemen begonnen eind 2017 toen het product CloudBox ineens verdween en we gedwongen waren tussen Kerst- en Nieuw over te werken.... En wanneer je dan toch eea moet overzetten.... dan kan dat net zo goed naar een andere ISP. En toen medio 2018 de alg. voorwaarden ineens stiekum werden gewijzigd was het wachten op. En toen volgde eind 2018 een zeer forse prijsverhoging, welke meteen in ging Dat was voor ons reden om ook de restanten maar over te zetten naar een andere ISP. Bij Versio staat de klant niet meer centraal maar de nieuwe aandeelhouder TWS !
donderdag 24 januari 2019
John Joghems
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Prijzen verhoogd
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had het goedkoopste pakket en ze hebben de prijzen 400% verhoogd. Ook geen SSH access, slechte service(soms downtime). Ik ben verandert naar vimexx.
dinsdag 22 januari 2019
Khan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Bar en boos sinds ze zijn overgenomen door 'inversteringsmaatschappij' TWS
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds Versio door TWS is overgenomen maken ze rare sprongen en gaan hard achteruit op alle vlakken. Ineens krioelt het van de addertjes onder het gras en wordt er op allerlei manieren geprobeerd om meer geld uit het klantenbestand te persen.Plotselinge zeer grote prijsverhogingen van domeinnamen en hostingpakketten als ook een ongevraagd extra abonnement/status "Groothandel/Reseller" waarvoor je per maand 19 euro moet betalen. Nooit om dit extra abonnement gevraagd, wel gelijk een factuur en afschrijving door Versio.Klachten hierover worden door de klantenservice ontweken. Dit zit denk ik niet in de klantenservice zelf. Dit is het beleid van TWS. Let op: TWS is bezig met het overnemen van meerdere hosters en bij allemaal blijken ze dit soort trucks uit te gaan halen. Let dus op waar je heen gaat.Google maar even op TWS hosting. Op hun hoofdpagina staan alle overgenomen merken.Uit de buurt blijven!PS. Ik ben echt jaaaren trouwe klant EN ambassadeur geweest van dit bedrijf. Ongelofelijk dat het zo kan afzakken.
zaterdag 19 januari 2019
Vincent Groeneveld
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 6 Niet nuttig 0
Censuur op hun fora
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had hier al eerder gereageerd, maar sinds die reactie kan ik niet meer op Versio hun forum reageren of een topic starten. Dan maar hier (en op diverse andere vergelijkings-sites) neerzetten hoe zij met hun trouwe klanten omgaan.Eens zien of ik al weer kan reageren.... Censuur op Versio, zal mijn mening dan toch maar op andere sites gaan plaatsen, had dat al gedaan op 1 website en daarna kon ik dus niet meer reageren hier, wat laten jullie je toch kennen. Bedankt dat de ware aard boven komt, na jarenlang trouw klant te zijn, gaan wij nu echt alles weghalen bij Versio! Succes met alles, vaarwel Verio
woensdag 16 januari 2019
Ontevreden Klant
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
Zoek even verder!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na een aantal jaar klant te zijn geweest met gematigde tevredenheid toch aan het migreren naar een andere provider. Versio is begin vorig jaar overgenomen door een investeringsmaatschappij (TWS) met extreme prijsstijgingen zonder communicatie tot gevolg.Bovendien laat de beheerinterface te wensen over en verlopen domeinnamen bij hun eerder dan bij SIDN.nl. Waardoor je in de problemen kunt komen.
maandag 14 januari 2019
Peter van der Hammen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
Oplichters, vermijden is mijn advies
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al vele vele jaren zijn (waren) wij klant bij Versio. Zoals al uitvoerig is omschreven, is het hard minder aan het worden bij Versio! Sinds de tent is verkocht aan een investeringsbedrijf, gaan alle remmen los en proberen ze met abonnementen klanten meer te laten betalen, zodat deze klant 'goedkopere' domeinnamen kan vastleggen.Dit is door niemand ondertekend, erkend of aangevraagd, dit wordt je door je strot gedrukt. Ondanks dat de prijzen voor ons niet veel stijgen, gaan wij met ALLE domeinen daar weg.Ook het van de ene op de andere dag in gebruik nemen van nieuwe A.V. Dat moest je maar even lezen op de website. 'Wij gaan als een speer...en daar kan jij ook van profiteren', zoiets stond er in de mail. Nou, als je wilt profiteren, moet je zeker geen zaken gaan doen bij en met Versio. Ik kan uit eigen ervaring melden, dat het HARD minder is geworden, jammer, we WAREN tevreden over hen!
vrijdag 11 januari 2019
Wiebe Werkman - Slam-Designs.com
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 5 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Versio? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar: