Vimexx

4,1 / 5 1.069 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

premium
Actie!

Wij maken hosting simpel voor jou. Gehost in superieure datacenters. Voorzien van groene stroom.

Bedrijfsgegevens

  • 24 Werknemers
  • KvK-nummer: 70570078
Openingstijden
  • ma-vrij: 09:00-21:00
  • za-zo: 12:00-17:00
  • feestdagen: beschikbaar via support ticket

Review score

4,1 / 5 1.069 ervaringen

Totaal (1.069)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (105)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Vimexx
Vimexxf is een absolute prijsvechter. Vimexx richt zich zowel op webhosting en domeinnamen, en er wordt daarbij ook VPS aangeboden. Verder kan je ook nog voor WordPress, Magento, Joomla, WooCommerce, Prestashop, Drupal en Dedicated hosting opties kiezen.

Het doel van Vimexx is hosting simpel maken in combinatie met superieure klantenservice, om de scherpe prijzen te kunnen aanbieden ontbreekt telefonische support. Wel kan je gebruik maken van een Live Chat die ook in het weekend beschikbaar is.

Vimexx Ervaringen & Klachten
Via onze website deel je je eigen ervaringen over Vimexx met andere gebruikers op zoek naar webhosting. Het is mogelijk zowel positieve als negatieve ervaringen en klachten te delen, zo krijgen geïnteresseerden een zo volledig mogelijk beeld over de kwaliteit van de webhosting van Vimexx en het niveau van de klantenservice.

Ervaringen 1069 op 22 pagina's

Prima service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik startte zonder enige kennis en met behulp van Vimexx een goed pakket samengesteld en met de hulp van hun handleidingen en klantenservice een mooie website kunnen bouwen.
dinsdag 12 juli 2022
Mark
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Perfecte hosting, goede prijs
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds 2018 al klant bij Vimexx naast eerst bij een andere provider gezeten. Ik ben mede-beheerder van een Autosport-fangroep en onze website(s) zijn daarbij ondersteunend. We hebben meerdere domeinnamen lopen bij Vimexx en daarbij ook onze email & hosting (Webhosting Maximaal). Zeer tevreden over de prijs, beschikbare keuzes van producten en de support. Ondanks de support niet vaak nodig gehad te hebben, werden wij heel goed geholpen als wij vragen hadden. Echt een aanrader! Ook collega's/vrienden die een hosting zoeken worden door mij naar Vimexx gestuurd.
maandag 11 juli 2022
Vincent van Andel (DNF)
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 1
Super service!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Het hostingbedrijf van mijn 2 websites was plots failliet zonder voorafgaande meldingen. Ik had dus niets meer. En als leek sta je daar dan. Dankzij de hulp van Vimexx is het allemaal weer goed gekomen. Ze zijn heel hulpvaardig en hebben een engelengeduld! Dankjewel, Vimexx-team!
dinsdag 5 juli 2022
Chris
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Website onbereikbaar
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ineens was onze door Vimexx gehoste website vanaf ons IP adres onbereikbaar geworden. De rest van internet was gewoon up. Volgens Vimexx site geen storingen en een test via VPN verbinding liet zien dat onze website wel degelijk in de lucht is. Door middel van chat kon ik contact krijgen met hun helpdesk en ze konden inderdaad zien dat er een blokkade op ons IP adres was gekomen (geen idee waarom). Ze hebben de blokkade opgeheven en alles was weer bereikbaar. Dit alles was in 10 minuten opgelost! Super! (Was alleen niet zo blij waarom er een blokkade op IP was gekomen)
woensdag 29 juni 2022
Johan Luijer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Hostingpakket automatisch verlengd terwijl deze opgezegd is.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vimexx, tsja waar zal ik beginnen. Vimexx deed zijn introductie toen de prijzen met belachelijke percentage bij andere hostingpartijen de lucht invlogen. Ik heb ook de overstap gemaakt, weinig gebruik gemaakt van de support en altijd wel een goed gevoel bij gehad. Diverse klanten en kennisen ook Vimexx aangeraden als partij, daar heb ik bij deze oprecht spijt van. Enkele jaren geleden had ik een downgrade aangevraagd van mijn pakket, deze werd niet doorgevoerd waardoor ik mijn duurdere hostingpakket bleef houden. Ik kon deze wel laten downgraden maar dan zou ik geen compensatie krijgen. Jammer, maar ach kan gebeuren. Uiteindelijk besloten de overstap naar een Managed VPS te nemen omdat bij deze partij de klantenbinding iets beter voor elkaar was. Vorig jaar toen ook de verlenging van mijn hostingpakket geannuleerd. Tot mijn verbazing kreeg ik gisteravond een e-mail dat mijn hostingpakket verlengd is. De klantenservice van Vimexx geeft aan dat zij niets in de logboeken ervan terug kunnen zien. Kortom, ze willen een klant niet kwijt dus smeren ze de klant nog maar een jaar hosting aan. Kortom, een stel grote oplichters die je beter kunt vermijden. Mijn domeinen worden in ieder geval verhuisd, mij zien ze niet meer terug.
vrijdag 17 juni 2022
Bram
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
Vimexx
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Prima Hosting waar wij naar toe verhuisd zijn na eerst B-smarthosting en Siteground gehad te hebben. Zojuist Webhosting Maximaal opnieuw verlengd! Bij Vimexx geen geklaag over gebruik systeem resources. Uitstekende uptime Prima Klanten service Veel betaalmogelijkheden om te betalen incl. online wallet.
zaterdag 4 juni 2022
Michael
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Verhuizing Reseller en domeinen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Super geholpen met de verhuizing van mijn oude provider naar Vimexx. Deskundige duidelijke hulp door mensen met kennis! Ook na 17:00 uur gewoon antwoorden op vragen.
dinsdag 31 mei 2022
René Borsje
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
bestaande website en mail verhuizen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Omdat wij niet meer tevreden waren met de bestaande hosting zijn we verhuisd naar Vimexx en hebben gebruik gemaakt van de gratis verhuisservice (vanaf het PLUS-pakket). Snelle service, duidelijke en heel vriendelijke support. Alles goed geregeld en afgehandeld!
vrijdag 13 mei 2022
Rosemarie en Sigrid
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Al 3 dagen geen website meer te bereiken...
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Afgelopen vrijdag ben ik verhuisd met drie domeinnamen en een emailadres naar Vimexx. Dat had ik dus nooit moeten doen. Vooraf advies gevraagd hoe aan te pakken en dat precies opgevolgd. Sindsdien in mijn website (die in de VS wordt gehost) niet meer bereikbaar via de 3 domeinnamen. Verschillende tickets werden meteen aangemaakt, ze zijn slecht bereikbaar en geven tegenstrijdige adviezen. Maar de kern is telkens dat het MIJN PROBLEEM is. Waardeloos!
maandag 9 mei 2022
Ludo
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 7 Niet nuttig 3
Klantenservice holt achteruit
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb nu zo'n 17 klanten bij Vimexx ondergebracht omdat ik over de servers en de mogelijkheden meer dan tevreden ben, echter het afgelopen jaar, is de klantenservice niet meer zo klantvriendelijk als deze eerst was. Lange wachttijden, vanwege de druk probeert men met een quick and dirty oplossing de klant met een kluitje in t riet te sturen. De diverse support medewerkers spreken elkaar ook tegen. Chat is helemaal niet te doen, als je een vraag stelt moet je 5 a 10 min wachten voordat er een antwoord komt. Als je via een ticket een vraag stelt krijg je vaak wel binnen de SLA een antwoord maar vaak niet het gehele antwoord of slechts een link naar een artikel op de site die niet het antwoord geeft wat je zoekt.
donderdag 28 april 2022
Sonja
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 1
Zeer tevreden
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Website voor me verhuisd (nieuwe klant). Snel verloop en de site werkt beter dan ik heb ervaren bij anderen.
donderdag 21 april 2022
Teus
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Aangename eerste ervaring
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben reeds 2 maand klant (compleet pakket: 6,99/maand) en zeker geen IT expert. Ik heb dus al vaak hulp gezocht bij de live support chat. Ze sturen je vaak door naar een handleiding ook al geef je toe dat het je daarmee niet lukt. Als je dit nog eens herhaalt, helpen ze je zo vooruit. Vriendelijk, accuraat en vooral snel kortom alles wat je kan wensen van support. Een puntje van kritiek blijft toch het voorsorteren van je vragen, ik snap niet hoe, maar ik moet telkens 'ik heb een andere vraag' gebruiken omdat de rest niet van toepassing is.
donderdag 14 april 2022
Glenn Van Daele
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Zeer tevreden , goede service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben al enkele jaren een zeer tevreden klant. Helpdesk helpt steeds snel en goed wat ik erg belangrijk vind.
maandag 11 april 2022
Nancy
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
behulpzaam en snel
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na het updaten van Wordpress was de site volledig onbereikbaar. Met het aanmaken van een ticket was het probleem binnen een uur opgelost.
vrijdag 8 april 2022
John van de Wetering
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Klantenservice drama
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Klantenservice reageert 1 keer op het eerste bericht en laat vervolgens niet meer van zich horen. Je betaald weinig, maar je krijgt ook weinig.
donderdag 31 maart 2022
Kylian
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 5 Niet nuttig 1
Uitstekende hosting service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Prijs/kwaliteit is meer dan uitstekend. Bij de klantenservice heb je niet altijd meteen de juiste persoon te pakken maar uiteindelijk altijd prima geholpen, zeker ook als je dit tegen de prijs afzet. Ik ben nu al meerdere jaren zeer tevreden klant.
donderdag 17 maart 2022
Jort
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Zeer fijne host
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Afgelopen jaar met meerdere sites overgestapt naar Vimexx. Daar heb ik na dit jaar geen moment spijt van gehad, in tegendeel, ik ervaar Vimexx als een zeer fijne host. Ergens anders niet lager tevreden, dan is overstappen naar Vimexx een beste keuze.
vrijdag 4 maart 2022
Ernst Wijsmuller
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Klantenservice reageert snel maar antwoord slecht.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Bij een vraag komt Klantenservice altijd snel met een reactie, maar beantwoorden vervolgens de vraag niet of half. Volgens mij lezen ze te snel en komen dan met een half of verkeerd antwoord. Als er dan een paar keer op en neer is gemaild zijn ze vervolgens het begin van het draadje vergeten en dwalen steeds verder af met oplossingen voor andere problemen. Zonde van hun en mijn tijd.🤷🏼‍♂️
dinsdag 1 maart 2022
Rob
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Betrouwbare hosting Partner
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al 4 jaar klant van Vimexx met ruim 50 websites in een reseller account. Alles verloopt soepel en goed. Vrijwel geen uitval en een ijzersterke en pro-actieve houding van support.
woensdag 16 februari 2022
Frank
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prima verhuisservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Verhuizing van oude site ging prima en soepel
donderdag 10 februari 2022
Jos vdP
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Support afdeling is super traag
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb binnen Vimexx een domein verhuisd van het ene hosting pakket naar een andere. Dit is niet helemaal goed gegaan en heb hulp gevraagd aan support. De responstijd is abominabel !. Ondertussen zit mijn klant al twee dagen met met email problemen. Ook is de chatfunctie regelmatig off-line of wordt er niet gereageerd. Super slecht Vimexx heeft toen helaas 1-eurohosting overgenomen, maar daar had ik nooit problemen met support.
woensdag 9 februari 2022
Han Huve
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 1
Topper
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
ik ben geweldig geholpen door maurice bij het verhuizen van mijn website. Eindelijk een fatsoenlijke hosting provider die niet is overgenomen door Versio...
donderdag 27 januari 2022
koen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Service is ondermaats
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Elke keer als ik contact opneem met de service is het met een bang hart. Ze lezen enkel de eerste 2 lijnen van uw bericht, en denken daarmee begrepen te hebben waarover het gaat. Meestal is minstens een 2e bericht nodig om nog eens te herhalen dat hun assumpties verkeerd zijn. Vervolgens doen ze de moeite niet meer om het eerste bericht te lezen. Ik heb nu alvast 2 tickets lopen bij hen, die al meer dan 10 berichten lang zijn, gewoonweg omdat ze de moeite of tijd niet nemen om correct te antwoorden. Nochtans zijn het geen moeilijke problemen. Ze rekenen er vaak op dat je zelf zaken moet doen, die eigenlijk voor hen zouden zijn. Als je PHP logging wil, moet je blijkbaar zelf een logging framework gaan schrijven. Dit in plaats van gewoon error_log correct te ondersteunen zoals het voorheen wel werkte toen de website nog draaide bij 1eurohosting.nl. Voor ons is het allemaal achteruit gegaan sinds 1eurohosting.nl overgenomen werd door Vimexx. Heel ontevreden over hun manier van werken en hun producten.
dinsdag 25 januari 2022
NDS
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Gewoon prima
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goed voor elkaar, fijne supportafdeling
zaterdag 22 januari 2022
J. Doorn
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Van de top naar zeer middelmatig
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben sinds 2016 klant van Vimexx (opgericht in 2015), een van de oudere klanten dus. Heb jaren geleden 10/10 reviews op verschillende plekken achtergelaten omdat ik zo blij was met de prijs-kwaliteit in combinatie met snelle en behulpzame helpdesk. Helaas lijken ze nu langzaam de ondergang in te zetten omdat het steeds meer om volume gaat, en minder om de klant. Tickets krijgen vaak een non-reply, wordt weinig meer meegedacht om issues op te lossen. Kost vaak meerdere berichten met dezelfde vraag om een antwoord of oplossing te krijgen. Net als een andere review werken nu mijn websites ook niet meer via ManageWP, beide betaalde services. Zo'n 15 websites van de een op de andere dag niet meer managable via deze service. Krijg alleen maar copy-paste reacties als ik vraag hoe we dit kunnen oplossen, dus ben vermoedelijk genoodzaakt een andere host te gaan zoeken. Kost me dagen werk alles te verhuizen. Extreem teleurstellend.
maandag 10 januari 2022
Dave
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Email blacklisted
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Afgelopen zondag werd onze email geblacklisted vanwege vermeende spam activiteiten. Binnen 3 minuten op het automatisch door Vimexx aangemaakte ticket gereageerd dat we een autoresponder op onze email hebben geactiveerd. Nul reactie. Dag erna via de chat contact gehad met een support medewerker die het zou oplossen. Nu (re)actie. 2 dagen daarna ligt onze email er nog uit. Op het verzoek naar de status van de ticket kregen we de reactie van Vimexx dat als je iedere dag naar de status van een ticket informeert je onder aan de lijst komt te staan van wachtenden!!! Op het moment van schrijven ligt onze email er nu 3 dagen uit!!! Vimexx is wat ons betreft een provider met geen enkel gevoel voor het business belang van hun klanten!!!
woensdag 5 januari 2022
Rein
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
Binnen 15 minuten weer online danzkij de support van Vimexx
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn website bleek ineens offline. Snel contact gezocht met de support afdeling van Vimexx en mijn domeinnaam bleek geblokkeerd door een externe aanval. Ik ben direct geholpen door Jard en binnen no time was alles weer up and running. Een pluim voor de snelle en vriendelijke communicatie
maandag 3 januari 2022
Erik Veltkamp
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Probleem opgelost
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Als particuliere klant, van een website die ik nog niet eens gebruik, waren er problemen na het overzetten van mijn account van Robohost naar Vimexx. Na even wat heen en weer gemail met de klantenservice, ben ik uitstekend geholpen. Fijn dat ook lastige problemen van een kleine klant goed worden opgepakt!
vrijdag 31 december 2021
Sonja Bloeme
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
LET OP: ManageWP onmogelijk bij VimeXX door grote Amazon IP blokkade
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goed om te laten weten is dat VimeXX deze week (24 dec. '21) op grote schaal Amazon IP's heeft geblokkeerd. Dit heeft tot gevolg dat je ook géén gebruik meer kunt maken van ManageWP. Ik kwam er gisteren achter dat al mijn ManageWP websites 'disconnected' zijn. VimeXX weigert simpelweg 1 IP van het ManageWP platform (het Management interface IP) in hun whitelist te zetten. Hieronder de reactie van VimeXX. Wij moeten afwegingen maken om ons netwerk bereikbaar en snel te houden. Wij kunnen het niet helpen dat Amazon met alle liefde abuse huisvest, en hier helemaal niets aan wil doen, hoe vaak we ze ook proberen te benaderen. De enige manier om bad actors te kunnen weigeren, is om dat op de juiste schaal te kunnen doen. Tuurlijk zitten daar een handjevol legitieme diensten bij, en dat is spijtig, maar daar kunnen wij natuurlijk geen rekening mee gaan houden. We moeten kiezen voor het grotere geheel, en dat is in deze het imperken van de massale overlast van Amazon. Groet, Rick Tsja, daar sta je dan, geen update monitor meer, WP / plugin updates, offsite backups, client reports, etc. En dat gewoon als betalende klant van beide partijen, word je gewoon in je hemd gezet...en kun je zelf maar uitzoeken hoe je dit gaat oplossen.
vrijdag 24 december 2021
Robert
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 2
Erg tevreden!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds dit jaar klant van Vimexx na overname van 1 Eurohosting door Vimexx. Buitengewoon tevreden met dienstverlening en serviceniveau. Zeer behulpzame en bekwame klantenservice, e.e.a. was snel geregeld! Kortom erg tevreden...
vrijdag 24 december 2021
Rogier
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Website uit de lucht
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Klant sinds 2015. Website uit de lucht. Maar wat een fantastische service en na een paar uur weer helemaal operationeel. Echt een aanrader!
woensdag 22 december 2021
Anne Slot
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 1
Website uit de lucht
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Klant sinds 2015. Website uit de lucht. Maar wat een fantastische service en na een paar uur weer helemaal operationeel. Echt een aanrader!
woensdag 22 december 2021
Tjisco Huisman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 1
Perfect
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zit al een tijdje bij Vimexx en ben uiterst tevreden. De aanvraag gaat snel. De prijzen zijn competitief. En als er toch ergens iets fout loopt is de helpdesk vakkundig, vriendelijk en relatief snel. Een aanrader dus.
woensdag 22 december 2021
Versteeg
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Tevreden klant
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds 2018 host ik (particulier) een handvol domeinen bij Vimexx. Hosting (e-mail, websites) etc werkt prima, stabiel. Vóór de overstap naar Vimexx was ik een beetje huiverig voor een klantenservice die alleen per e-mail bereikbaar was. In praktijk blijkt dat voor mij prima te werken, vragen worden keurig beantwoord binnen redelijke tijd (ongeveer een werkdag).
woensdag 22 december 2021
Thijs
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Websites top, e-mail kan beter
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Met inmiddels 14 websites en circa 45 domeinen, zijn wij, sinds 2017, (webhosting)klant bij Vimexx. Performance van de websites is prima. Zowel voor de beginnende als de ervaren ontwikkelaars en beheerders is min of meer alles beschikbaar. Backup-management is door betrouwbaarheid en eenvoud goed voor de nachtrust. Met ontvangst van e-mail ondervinden wij én onze klanten zo nu en dan problemen. Daarvoor maken we dan een ticket aan. Het kost vrijwel altijd dagenlang tijd (te veel) en moeite (te veel) om aandacht voor deze tickets te krijgen. Zodra we de aandacht eenmaal hebben, wordt het probleem redelijk snel opgelost.
dinsdag 21 december 2021
Wim
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Snelle en goede klantenservice en prima prijs/kwaliteitsverhouding
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al jaren tevreden klant bij Vimexx, verschillende hosting, nu al een paar jaren een VPS, Servicegericht, klantvriendelijk en een goede prijs / kwaliteitsverhouding.
maandag 20 december 2021
c. olie
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Goede webhosting!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vimexx is een goede webhosting provider vanwege meerdere zaken. Als startende ondernemer is het fijn dat er goede documentatie is terug te vinden om je in te lezen. Daarnaast is het regelen van de webhosting bij Vimexx eenvoudig en de prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed te noemen. Geen enorm trage website (ik heb het Maximaal pakket) via Vimexx zal ik maar zeggen. En als je wel ergens tegenaan loopt, dan is er een goede online support (via ticketsysteem en chat support) die met je meedenkt en je snel verder helpt. Ik ben zeker tevreden! - Floor
maandag 29 november 2021
Floor
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Zet automatisch verlengen bij Vimexx nooit aan
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Klant sinds 2019. Nooit problemen gehad. Altijd een "wallet" gehad waardoor Vimexx zelf betalingen af kan boeken van ons tegoed. Zijn er nu achter gekomen dat daardoor domeinen minimaal 45 dagen voordien moeten worden opgezegd, terwijl dat normaal gesproken tot op 1 dag van tevoren kan. Zet dus nooit automatisch verlengen aan bij Vimexx, want dat kan in de papieren gaan lopen als je domeinen eigenlijk niet meer wilt (bv. als je op een van hun aanbiedingen bent ingegaan zoals: "nu .shop voor maar €0,75 bij bestelling van je .nl domein" of "gratis .online bij je bestelling). Als je niet minimaal 45 dagen van tevoren die domeinen (die dan tientallen euro's kosten) opzegt, zit je er aan vast en ben je veel geld kwijt.
zaterdag 23 oktober 2021
Wilhelmus Franken
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 1
Beste hosting in Nederland!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al jaar en dag klant bij Vimexx. Heb er talloze websites van verschillende klanten ondergebracht. Ik begon klein en zocht betaalbare maar kwalitatief goede hosting, en ben toen bij Vimmex uitgekomen. Vele jaren later ben ik ze nog altijd niet ontgroeid. De helpdesk is erg kundig en prima bereikbaar. Hun online handleidingen zijn ook altijd top. Voor mij de beste hosting provider in Nederland, aanrader!
donderdag 30 september 2021
Yahya Algehaili
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Kan niet beter
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Van Vimexx heb ik de indruk dat men veel verstand van zaken heeft, waardoor alles probleemloos werkt. Wat ik bijvoorbeeld bij een vorige webhoster meemaakte, mailinglijsten die niet goed werkten doordat i.v.m. het gebruik van SpamExperts iets niet goed in het SPF-record stond ingesteld, zoiets zul je bij Vimexx zeker niet tegenkomen. Daarnaast bestaat voor kleine websites een heel betaalbaar pakket. Deze combinatie van goed en goedkoop vind je niet gauw elders meer.
dinsdag 14 september 2021
Sjoerd
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Goed bereikbare hostingpartner
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij hebben sinds kort een reseller-pakket. Tot nu toe zeer tevreden over de supportafdeling
dinsdag 14 september 2021
Gerard Gunther
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prima bedrijf!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vimexx is een provider die niet duur is en een goede en degelijke klantenservice heeft. Ze reageren vrij snel ook in de avond! Ik heb er nu een kleine 20 domeinnamen zitten!
dinsdag 17 augustus 2021
gertjan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Je zal denken dat webhosting met kwaliteit heel wat geld kost
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
In begin 2019 had ik besloten om persoonlijke website te beginnen. Het ging niks groot zijn, ik had geen ervaring met websites bouwen dus het was allemaal om het maar eens te proberen. Ik kwam bij Vimexx, waar ik voor ongelofelijk weinig geld een website kon beginnen. Mijn website hoefde niks grootst te zijn. Je zal misschien denken dat dit dan ook betekent dat de service die je krijgt van lage kwaliteit is, maar dat is het verre van. Het starten van de website was er makkelijk en snel te doen. Alles wat je nodig hebt zit er eigenlijk bij. Wil je WordPress? Dan doe je dit simpel met 1 druk op de knop. Wil je een winkel beginnen met PrestaShop? Hetzelfde als bij WordPress, 1 druk op de knop. De systemen werken allemaal erg goed en ook gemakkelijk. DirectAdmin ziet er misschien een beetje oud uit maar het werkt wel. Ook het klantenpaneel van Vimexx zelf is erg makkelijk. Maar wat ik naast de lage prijs ook echt geweldig vind is de klantenservice. Gelukkig heb ik weinig contact moeten nemen met de klantenservice, maar wanneer dit nodig was was mijn probleem erg snel opgelost. Zo had ik het probleem dat ik per ongeluk mijn IP-adres had geblokkeerd, maar dit op een zaterdagavond. Die middag daarna op een zondag werd ik gewoon geholpen door een zeer vriendelijke en behulpzame persoon van de klantenservice. Nadat mijn probleem opgelost was had ik per ongeluk weer een blokkade veroorzaakt. De klantenservice hielp mij met mijn probleem zelfs na dat ik meerdere keren dezelfde fout veroorzaakte. Ook op normale vragen als "Is er iets bekent over het gebruiken van de nieuwe DirectAdmin skin" wordt gewoon door de klantenservice gereageerd. In het kort: Vimexx is een zeer goede, maar ook zeker goedkope/betaalbare webhost, met een zeer kwalitatieve en vriendelijke klantenservice.
zondag 15 augustus 2021
Jorian
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Fijne klantenservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Twee maanden geleden verhuisde ik een van mijn sites naar vimexx om te kijken hoe dat zou bevallen. En dat was gewoon heel goed. De verhuizing liep vlekkeloos, de medewerkers van de klantenservice hielpen me geduldig en vriendelijk met informatie en in no time draaide de site bij hen. De snelheid van mijn site is enorm verbeterd en ik heb tot nu toe geen 'addertjes onder het gras' gevonden wat betreft de diensten die zij bieden. Reden voor mij om afgelopen week al mijn domeinen en sites naar hen over te zetten en ook dat verliep zonder problemen. Het enige minpuntje tot nu toe is misschien de gebruikersvriendelijkheid van hun site zelf, waarbij je soms in een loop terecht lijkt te komen wanneer je op zoek bent naar info. Maar via de live chat kreeg ik de informatie die ik nodig had.
zondag 25 juli 2021
Myrthe
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Buitengewoon
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Voor een leek als mij is het heel fijn om door de klantenservice geholpen te worden. David van Vimexx heeft mij enorm goed geholpen bij het aanmaken van een subdomein en keek met elke stap via de chat mee. Ongekend geduld en zeer goede prijzen voor de webhosting. Over 10 jaar zijn deze gasten er nog als ze zo doorgaan! Ik ga niet meer weg!
dinsdag 13 juli 2021
Bastian van Stigt
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Eindelijk tevreden
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al meerdere hostingpartijen uitgeprobeerd de laatste jaren. Altijd goed gekeken naar de prijs/kwaliteit verhouding. Bij de één lag de prijs wat hoog, bij de andere was de kwaliteit wat laag. Nu overgestapt naar Vimexx en ben tot nu toe zeer tevreden. Een ietwat ingewikkeld probleem hadden ze snel opgelost en de snelheid van de hosting is echt zeer goed voor wat je betaald.
maandag 12 juli 2021
Laurens
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Gewoon goed hostingbedrijf
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben nu ruim 3 jaar klant bij Vimexx met website en webshop en heb tot nu toe alleen maar goede ervaringen met dit bedrijf. Aanschaf van nieuwe producten gaat gemakkelijk en bij de support doen ze wat ze doen moeten zonder paarse krokodillen! Ondanks dat ze heel druk zijn krijg je toch redelijk snel hulp en kun je weer door. Bij de aanschaf van producten moet je wel oppassen wat je aanklikt, want ze willen meer verkopen dan wat jij eigenlijk wilt afnemen. Maar dat is bij veel anderen ook het geval.
zondag 11 juli 2021
C. Vlaanderen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Betrouwbaar en duidelijk
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds november klant en inmiddels met meerdere domeinen en pakketten. Erg tevreden, goede handleidingen en niet te duur.
zondag 11 juli 2021
Mieke
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Vimexx Nachtmerrie
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wat een nachtmerrie. Duizenden euro's (richting €5k) per jaar voor een dedicated server, domeinen en hosting pakketten. Op de meeste support tickets krijg je nul op rekest. 1. Als je niet tijdig het saldo opwaardeert worden websites platgelegd. Ook niet als je aangeeft dat je dit een aantal dagen later doet en schade aan de websites wil voorkomen. Vimexx geeft aan "wij hebben ook schade, vanwege de kosten die wij betalen zolang de server offline is' Als je later weer activeert moet je alsnog betalen voor de periode dat server niet gebruikt is. Totaal geen empathie en respect bij Vimexx. 2. Langdurige betaald voor een malware scanner. Verwachting was dat dit geregeld zou worden op de managed server. Blijkt dat deze malware scanner nooit heeft aangestaan. Ook werkt het niet met handmatig activeren. Je moet het zelf regelen op de managed server. 3. Php versie verouderd en dus onveilige server. Ook dit moet zelf geïnstalleerd worden op de managed server. 4. Dedicated server is traag. 5. De support reageert sloooooom... (1) zijn niet bereikbaar (2) nagenoeg altijd nul op rekest (3) geen actie maar reactie > Vimexx hanteert waarschijnlijk het principe, zoveel mogelijk vertragen, het probleem verdwijnt vanzelf dan wel (4) hopelijk is het falend beleid en niet de mensen die er werken die zich zo arrogant opstellen (5) Werken er bots? Het interesseert ze bij vimexx geen fluit als je website/bedrijf schade ondervindt. De slogan daar moet wel zijn: Niet mokken maar dokken. Update 6-7-2021: Er is betaald voor 3 maanden per 23-4--2021 (volgens Vimexx Prepaid) Bij prepaid dus pas 23-7-2021 komt de server te vervallen, zie bewijs: Bestelling 20212611314 23-04-2021 18:43:50 Verwerkt Download factuur € 398,70 Meerdere keren verzocht om de Dedicated Server op de juiste datum te zetten. Dagenlang gewacht op reactie van de support. Vimexx geeft ondanks deze onjuiste datum uiteindelijk nog geen 4 uur om verder te overleggen (3 jaar klant á duizenden euro's per jaar)... Dit is de reactie van Vimexx: Het is zeker niet zo dat wij in een andere wereld leven. Echter lijkt het erop dat je het idee hebt dat je de regels en wetten die gesteld zijn voordat je een overeenkomst aangaat met elkaar op elk moment kunt wijzigen in je eigen voordelen. Als ondernemer moet jij natuurlijk ook weten dat je geen producten of diensten kan leveren zonder dat de klant hiervoor betaald. Het is nu simpelweg al 5 keer voorgekomen dat je te laat was met je verlening en hierop hebben we je ook al eerder gewezen. Nu heb je er voor gekozen om door te gaan op de manier van werken die wij niet ondersteunen aangezien wij op prepaid basis werken. Aangezien wij op prepaid basis werken hebben wij bij onder andere de laatste verlening die te laat betaald was 2 weken op onze eigen kosten de server online moeten houden, dit wilt echter niet zeggen dat wij deze 2 weken niet zullen verrekenen. De server zal vannacht om 00:00 eigenlijk al komen te vervallen, we geven je echter op uitzondering tot 20:00 de tijd om de server alsnog te verlengen voordat deze uitgezet wordt. Je probeert nu middels een chantage(plaatsen van reviews) je zin door te drijven. Ik wil je alvast meegeven dat mochten we ook maar iets hiervan tegenkomen, we hiervoor direct stappen zullen nemen in de juridische zin en daarmee het nadelig in het licht brengen van ons merk direct op jou zullen verhalen. Deze kosten lopen op tot boetes van 25.000 euro per dag en de eerste stap heb je al gezet, het dreigen ervan richting ons om je zin door te drijven waar je vooraf bij het aangaan en accepteren van de algemene voorwaarden geen recht op hebt. We hebben ons daarnaast al van onze goede kant laten zien door onder andere verschillende uitzonderingen te maken waardoor de looptijd voor het achteraf verlengen van de server aan te passen. Indien de server vanavond voor 20:00 niet verlengd is zijn wij helaas genoodzaakt om deze uit te zetten, wij zullen daarnaast in geen geval jouw kosten dragen voor de server aangezien de server niet tijdig verlengd is.
dinsdag 6 juli 2021
Kennis
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 6
Goede prijs en top service!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik neem op dit moment met veel plezier een reseller pakket bij Vimexx af. Daarnaast staan er ook tientallen domeinnamen geregistreerd. Voorheen gebruik gemaakt van NeoStrada, maar na ontzettend veel downtime overgestapt naar Vimexx. Iets dat ik eerder had moeten doen. Het platform is stukken stabieler. En de klantenservice reageert altijd snel en komt altijd met een passende oplossing. Al met al erg tevreden... en zeker een aanrader!
donderdag 17 juni 2021
New Media Relations
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.
Richtlijnen reviews op webhosters.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Vimexx? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Direct naar:

Domeinnaam

.NL Domeinnaam

€ 3,89 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • Whois Privacy: Ja

1e jaar €0,89