Yourhosting

4,3 / 5 4.312 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

platinum
Actie!

Webhosting de eerste zes maanden voor € 0,49 per maand!

Bedrijfsgegevens

  • 150 Werknemers
  • KvK-nummer: 34128261
Openingstijden
  • ma-vrij: 09:00-17:00

Review score

4,3 / 5 4.312 ervaringen

Totaal (4.312)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (1.050)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Yourhosting

Yourhosting is opgericht in 2001 en sindsdien uitgegroeid tot één van de grootste webhosting bedrijven van Nederland. Het bedrijf heeft meer dan 1,3 miljoen domeinnamen onder beheer voor meer dan 350.000 klanten.

Naast webhosting- en domeindiensten biedt Yourhosting ook diverse andere cloud en IT oplossingen aan. Zo bieden ze Azure cloud diensten aan gericht op grotere zakelijke klanten en ook diensten zoals Office 365 en Acronis Backup Online die ook geschikt zijn voor particulieren en MKB.

Yourhosting Ervaringen

Heb jij een persoonlijke ervaring dan kun je die delen via Webhosters.nl. We horen het graag als je tevreden bent maar ook klachten over de service van Yourhosting of specifieke producten zijn welkom zodat we een zo volledig mogelijk beeld krijgen over dit bedrijf. Des te meer reviews we kunnen verzamelen des te beter we onze gebruikers kunnen helpen bij het kiezen van het juiste webhosting bedrijf.

Ervaringen 4312 op 87 pagina's

Zeer snel en goed geholpen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Verschillende vragen mbt verhuizen van domeinnamen naar een ander account. Door Stefan zeer goed opgepakt en verwerkt. Dat wil je hebben. Iemand die je vragen meteen kan oplossen, maar het dan ook meteen doet.
dinsdag 22 augustus 2023
Actielaminaat bv
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Verhoging Hosting pakket
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ivm met verhoging van ons hosting pakket heb ik contact gehad. Lindsey heeft mij prima geholpen.
maandag 21 augustus 2023
BZ
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Onterechte facturen en nul reactie
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Bewijs van opzegging en blijven facturen sturen. Bekend probleem, maar lossen ze niet op. Lijkt wel oplichting. Na zoeken online blijkt dit veel voor te komen bij ze. Reageren niet op mails, tickets en telefoontjes.
vrijdag 18 augustus 2023
Jan Martin
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
aanmaken nieuw mail adres op bestaand domein, tevens domein upgraden en 2 andere domeinen downgraden
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vandaag mijn geluksdag, ik werd tot volle tevredenheid geholpen door medewerker Ilias Zakhnini. Ik zag 't niet meer zitten maar hij heeft me voortreffelijk geholpen, kalm alle vragen beantwoord en me gerust gesteld. Deze man verdient opslag !!!
vrijdag 18 augustus 2023
Wim Schmitz
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Top Youri!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb deze week echt een fijne service ondervonden, geholpen door Youri! Snel en duidelijk! Ik heb geen idee over prijs, want ik zou niet echt weten wat dit elders kost maar door de service blijf ik zeker weer een paar jaar!
donderdag 17 augustus 2023
Dorine van der Bruggen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Top service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb deze week echt een fijne service ondervonden! Snel en duidelijk! Ik heb geen idee over prijs, want ik zou niet echt weten wat dit elders kost maar door de service blijf ik zeker weer een paar jaar!
donderdag 17 augustus 2023
Dorine van der Bruggen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Snelle vriendelijke hulp
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Dank je wel Mitchel! Voor mij een ingewikkeld probleem, door jou snel, vakkundig, geduldig en vriendelijk opgelost.
woensdag 16 augustus 2023
Thea van der Waal
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Dankzij Auke is mijn review toch nog positief
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na velen malen gebeld te hebben, tickets te hebben aangemaakt, chatbots te hebben bericht, geen resultaat gehad. Klantenservice zonder service. Eindelijk contact gehad met een mens en daarna kwam Auke. Auke was mijn held want hij heeft ervoor gezorgd dat deze review toch nog positief uitpakt. Kundig, duidelijk en oprecht heeft hij mijn vraag opgelost. Hulde dus voor Auke. Aan het management een bericht: houd aub echte mensen beschikbaar voor klantvragen ipv de chatbot. Chatbots zijn het nieuwe Van Moof! 😖
woensdag 16 augustus 2023
Marjolein Van der Kaay
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Goede snelle klantenservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb al vele jaren goede ervaringen met de support afdeling van VIP! Uitstekende snelle service zeer vriendelijk en adequaat.
woensdag 16 augustus 2023
Hong Kie Tan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Bootbouwschool
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
T duurde even maar uiteindelijk goed afgelopen; dank daarvoor!
woensdag 16 augustus 2023
Bert van Baar
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Goede klantenservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Reageren snel en zijn vakkundig
woensdag 16 augustus 2023
Johan vermeulen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Dri weken wachten op de helpdesk
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb na 3 weken op een ticket bij de helpdesk een reactie gehad. Zo slecht heb ik het nog nooit meegemaakt. Sinds de overname van Vevida door Yourhosting zijn de prijzen verdubbeld en is de service bijna geheel weg. Deze (trouwe) klant is weg als het jaarcotnract afloopt.
dinsdag 15 augustus 2023
Coen van Atten
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Helpdesk
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben bezig met het bouwen van mijn eigen website als digibeet :) Ik kwam ergens niet uit, dus contact opgenomen met de helpdesk van Argeweb. Ontzettend vriendelijk geholpen. Duidelijke uitleg, met geduld voor mijn ietwat trage begrip. Gelijk meerdere problemen kunnen aanpakken omdat het zo snel geregeld was. Super!
maandag 14 augustus 2023
Saskia Beck
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Supportvraag
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Grote dankjewel aan Lindsey voor de goede support
maandag 14 augustus 2023
Tom
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Dik tevreden met de snelle en juiste ondersteuning van Alphamega
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al jaren ben ik klant bij Alphamega hosting. Omdat ze vorig jaar zijn overgenomen door Yourhosting ben ik van webhost veranderd (vanwege onduidelijke communicatie, betalingen die niet klopten en prijs/prestatie) . Dit was geen goede zet. Ik ben weer terug gegaan en ben zoals van ouds weer heel goed geholpen door Yasmyn. Snelle reactie altijd en met de juiste informatie. Fijn dat Yasmyn de klantenservice van oud-Alphamega klanten blijft doen. Blij mee!!
donderdag 10 augustus 2023
Saskia
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Website publiceren lukte niet
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Binnen een uur, nadat ik een mail had gestuurd, was het probleem opgelost en kon ik mijn website publiceren. Bedankt Youri van Laar!
woensdag 9 augustus 2023
Chantal Koetsier
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
spijt dat ik bij yourhosting pakket heb gekocht
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik was vorige jaar klant bij Your Hosting voor 1,5 jaar. Was toen wel tevreden. Dit jaar in mei weer opnieuw klant geworden. Maar de service valt nu echt heel erg tegen dan voorheen. Je moet steeds zelf overal achteraan en afspraken worden niet nagekomen. Je krijgt links toegestuurd dan moet je het maar zelf verder uitzoeken. En belachelijk lang wachten. Per mail krijg je ook geen reacties. Pffff. zo spijt dat ik een jaar lang nu aan ze vast zit. Doe er ajb iets aan.
vrijdag 4 augustus 2023
Anoniem
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Hulp bij vreemd mail probleem
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb in de ruim 15 jaar als klant zelden een probleem gehad. Alleen soms hulp na aanschaf van nieuwe hardware. De laatste tijd merkte ik dat mijn mailverkeer raar werkte. Op de infobox kreeg ik in een flits een bericht te zin die vervolgens in het niets verdween. Geen trash, junk of spam maar gewoon foetsie. Vervolgens kreeg ik ook berichten dat de mail werd teruggestuurd. Vervolgens kreeg ik een bericht van Vevida/Yourhosting dat de mailbox vol zat terwijl ik deze al had opgeschoond. Gebeld en in contact gekomen met Mitchel van Yourhosting. Al snel bleek er iets vreemd aan de hand te zijn wat hij vervolgens heeft opgelost. Er bleken o.a. ongeveer 1.400 verborgen spamberichten op mijn laptop te staan. Mitchel ontzettend bedankt! dit had mij veel problemen kunnen geven.
vrijdag 4 augustus 2023
Frans Molenaar
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Mr
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben al lange tijd klant en heb altijd een prettig en snelle hulp gehad van urw helpdesk. Mijn complimenten.
vrijdag 4 augustus 2023
andries Grabowsky
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Al jaren een tevreden klant.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij bestaan al 26 jaar, en Argeweb was net begonnen toe wij met ze in aanraking kwamen, jaren lang kwam de eigenaar met het einde van het jaar persoonlijk een tweetal flesjes wijn brengen omdat hij blij was met onze inbreng. Inmiddels doen wij minder met webhosting, is Argeweb enorm gegroeid en onlangs overgenomen, de jaarlijkse flessen wijn komen helaas niet meer. Maar wij zijn nog steeds tevreden over de kwaliteit. Wij wensen jullie nog vele jaren succes!
dinsdag 1 augustus 2023
Jimmy Roelofsen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Contact met service afdeling
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb wat problemen met bepaalde emailadressen. Wanneer ik met dat bepaalde adres wil mailen dan krijg ik steeds het bericht dat de boodschap niet kan worden afgeleverd. Ik heb, samen met de IT specialist voor ons bedrijf, diverse keren telefonisch contact gehad. Geen resultaat. Ook, op advies van jullie, het online contact formulier ingevuld met daarin het probleem omschreven. Er werd ons gezegd dat dan de vraag intern zou worden besproken en dat vervolgens de juiste persoon met ons contact zou opnemen. Nou dat is nu ruim 14 dagen geleden, maar contact is er niet meer geweest. Helaas.
maandag 31 juli 2023
Jan Schuttenbeld
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Na overname van SyteBites, verlies van toegangsrechten,
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na overname is de toegang van de parameters volledig afgesloten, waar ik eerst alle toegang had, bv instellen mail en aliassen e.d. Daarvoor moet tegenwoordig betaald worden en nog onevenredig veel ook. Een overstap naar een andere provider is in gang gezet.
zondag 30 juli 2023
Tom Snel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Onbegrijpelijk slecht - onbereikbaar en daarnaast schrikbarend DUUR
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De overtreffende trap van verschrikkelijk hebben we hier bij Yourhosting. €263,99 rekenen voor hosting van 1 jaar en die klant is al een maand uit de lucht. Op tickets en chats wordt niet gereageerd, als je er na lang wachten door komt met bellen wordt uiteindelijk van alles beloofd en is het wéér oorverdovend stil tot je zelf maar weer belt. Dan wordt gezegd dat die collega het niet heeft opgepakt en er nu niet is, dat de domeinnaam (waar klant voor heeft betaald aan yourhosting) niet bij hen zou staan, als je daar op wijst toch weer wel. Of je dan maar weer een ticket wilt insturen die ze wellicht ook nooit gaan oppakken. Kortom je website eruit, domein onbereikbaar. En niemand van Yourhosting die je tenminste een verhuistoken stuurt na een maand lang hierom vragen, zodat je de website elders kunt hosten.Dus klant zal een andere domeinnaam moeten nemen? Was het een incident geweest? Nee. helaas. Zie bij andere klanten ook torenhoge verdriedubbelde tarieven - zelfs een van 350 per jaar voor een zogenaamd Premium pakket op een stokoude PHP versie. onder het mom van veiligheid rekenen ze nog meer dan ze al deden zonder die veiligheid te monitoren. zit je nog bij yourhosting? RUN, zsm weg daar!
zaterdag 29 juli 2023
Fanny
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Erg tevreden
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds 2016 heb ik m'n website hieronder gebracht en nog steeds ben ik erg te spreken over de service. Het is vrij simpel zelf een website te onderhouden via Yourhosting en de klantenservice is ook fijn en toegankelijk.
donderdag 27 juli 2023
Merel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Ik wordt niet geholpen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Probeer al sinds december 2022 een portfolio site van Adobe aan mijn account te koppelen. Al meerdere keren contact gezocht. Via chat, mail en telefoon al enkele keren. Iedereen zegt wat anders en na meer dan een halfjaar proberen en om hulp vragen ligt het probleem plotseling bij Adobe. Slechtste service ooit. Ik ga het weg en wil mijn geld terug
donderdag 27 juli 2023
Anne
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Opzeggen likt niet
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wat een hopeloos bedrijf .ben al weken bezig om.alles op te zeggen lukt maar niet Het is een ramp. Iedere keer krijg weer een link die niet werkt dus inloggen gaat niet Ik wordt hier zo moe van Pfffft Niet met vriendelijke groet
donderdag 27 juli 2023
Gerard Deen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Let's Encrypt
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Youri van Laar heeft me prima geholpen met de installatie van het SSL certificaat. Blij mee.
donderdag 27 juli 2023
Nathalie
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Helpdesk Yourhosting
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had een technische storing op mijn website die door Youri heel snel is opgelost. Superfijn dat dit zo snel geregeld kon worden.
donderdag 27 juli 2023
Chantal Kolleman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Loepzuivere uitleg
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Op deze regenachtige ochtend kreeg ik het bericht dat de fout hersteld was en het probleem opgelost was! Dank je wel Auke: je bent een schat!😄
donderdag 27 juli 2023
Joke van Weess
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Duidelijke uitleg
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb gisteren mijn Standaard Pakket wegens ziekte jammer genoeg moeten opzeggen. Vandaag kreeg ik al een bevestiging met daarin de datum wanneer mijn website en domeinnaam niet meer actief zullen zijn. De mail was hartelijk, begripvol en met duidelijke uitleg. Ik ben een tevreden en blije klant. Mocht ik in de toekomst weer een website kunnen beheren, dan zal ik vast en zeker teruggaan naar Argeweb. Het is alleen jammer dat iemand anders van de klantenservice mij vorige week niet kon helpen om de gegevens van mijn website bv in een pdf bestand te zetten of uitleg te geven hoe ik dit kan doen, zodat ik deze later nog eens kan teruglezen of misschien ooit kan terugplaatsen.😢
dinsdag 25 juli 2023
M. Wijnants
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Goede service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Super snelle en eerlijke service. Ik besloot 2 domeinnamen te verhuizen. De reden van verhuizing was dat de jaar aanbieding af was gelopen. De verhuizing van 1 domein liep wat stroef omdat deze nog gelocked stond. 1 mailtje naar support en het was geregeld. Daarom erg tevreden. Ze zijn er als je ze nodig hebt en reageren snel. Top! Lindsey bedankt!
dinsdag 25 juli 2023
Jan Willem
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Storing
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heel goed geholpen door vriendelijke dame (Lisette)
dinsdag 25 juli 2023
Berry
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Enthousiaste tevreden klant van Yourhosting
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben klant vanaf 2004 en door verschillende fusies, nu klant bij Yourhosting. Als reseller ben ik erg tevreden met het team wat achter de schermen van Yourhosting werkzaam is, altijd vriendelijk en behulpzaam. Systeembeheer denkt altijd mee of wijst me de juiste weg naar de juiste oplossing. Klein minpuntje is dat door de laatste fusie niet iedereen altijd goed op de hoogte is van elkaars systemen/klanten, maar dat kan natuurlijk niet anders.... Iedereen doet zn best. Ik kijk vooruit naar een verdere prettige samenwerking.
maandag 24 juli 2023
Herbert von Reth
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Goed
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mooie instapptijs om een jaar na te denken
vrijdag 21 juli 2023
Abderrahim Douiri
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
goede service!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mitchel van Sohosted heeft mij perfect geholpen. Er waren issues met het doorsturen van de mail vanuit webmail voor onze website. Hij heeft mijn bureaublad overgenomen en alle instellingen opnieuw bekeken en aangepast. Top alles werkt weer naar behoren! Sinds de overname van Yourhosting zijn de prijzen behoorlijk gestegen. Dat is minder prettig. Ook is er wel eens een storing. Maar de klantenservice Sohosted is super.
vrijdag 21 juli 2023
Wilma (vakantiehuis Mhofu)
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Top hulp
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Erg goeie en professionele hulp via de klantenservice. Door zeer oude afgesloten pakket bij kpn. Was mijn abonnement door blijven lopen buiten mijn weten om. Goed geholpen door Noell. Hopelijk kan het nog terug gedraaid worden. Het pakket is in ieder geval nu stop gezet. Nogmaals bedankt. Vr gr Marcel
vrijdag 21 juli 2023
Marcel Molenkamp
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Fijne leverancier van webhosting
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn online voorlichting over mijn burgerinitiatief Piphits Voedingspromotie wordt door mijn trouwe partner voor webhosting uitstekend doorgegeven. Ik ben al klant sinds de eerste jaren van het civiele internet in de jaren negentig, ook al is de provider in de loop der tijd wel een paar keer van naam en eigenaar gewisseld en zijn er fusies geweest. In die begintijd was het internet in het algemeen nog niet zo betrouwbaar als het vandaag de dag is. Tegenwoordig is de uptime altijd binnen een acceptabele marge geweest. Ik ben gevraagd ook wat minpunten te noemen, maar het enige dat ik echt kon bedenken, is toen ik heel proactief vroeg om de verlenging van mijn SSL certificaat in goede banen te leiden en dat er toen een paar uur mijns inziens onnodige downtime was. Maar dat vergeef ik mijn vaste ploeteraars graag, want de materie is soms best complex. En ook een minpunt: een website als informatiebron maakte het leven af en toe ook wat minder gezellig, omdat mensen minder bij elkaar komen. Maar dat ligt niet aan deze hostingprovider specifiek, maar is een gevolg van de digitale revolutie als geheel.
donderdag 20 juli 2023
Piphits: Raphaël Steenbergen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Snel opgelost
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Met dank aan Ilias Zakhnini van Yourhosting klantenservice. Na 6 maanden op en neer bellen en mailen de 1ste persoon die het meteen snapt en oplost! De eerdere ervaringen met de klantenservice van Yourhosting zijn niet positief. Er werd niets opgelost en vaak hetzelfde antwoord gegeven waarvan al duidelijk was dat dat niet de oplossing was.
donderdag 20 juli 2023
Marga
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Facturen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Fantastisch geholpen via de e-mail!!!
donderdag 20 juli 2023
De Koning
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Hulp bij publiceren van website
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Het was voor mij tijd voor een vernieuwing van mijn website. Helaas kreeg ik de site niet gepubliceerd via Site.pro. Via email heb ik contact gekregen met Youri van Laar. Er was direct contact en binnen 2 minuten was het probleem verholpen. Top
woensdag 19 juli 2023
Jack Musters
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Altijd snel en goed geholpen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Fijne en professionele club! Wordt altijd snel en goed geholpen, aanrader!
dinsdag 18 juli 2023
Michel van Keulen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Top geholpen door Mitchel
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Problemen met de email opgelost. Super goed geholpen door Mitchel. Klantvriendelijk en met duidelijke uitleg mij goed geholpen.
maandag 17 juli 2023
Loes
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Goede service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Door de klantenservice goed geholpen. Youri was behulpzaam en heeft me goed verder geholpen
maandag 17 juli 2023
Sander
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Topper!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zojuist super goed geholpen door Youri van Laar! Vriendelijk, professioneel en binnen een paar minuten opgelosten. Bedankt voor de hulp :)
vrijdag 14 juli 2023
Dirkje Ooms
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
waardevolle hulp van Lucie Selle
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
het overzetten van email-adressen van mijn oude laptop naar mijn nieuwe laptop, lukte niet. te veel foutmeldingen van outlook naar de server maakten me moedeloos. Vermoedelijk had ik zelf ook te lang geprobeerd om het op te lossen en er te veel spaghetti gecreerd. Lucie heeft actief meegezocht en verschillende mogelijke oplossingen geprobeerd. Uiteindelijk lukte het om alle email-adressen weer via outlook met de server te synchroniseren en mijn spaghetti weer netjes te ordenen
donderdag 13 juli 2023
William Smit
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Problemen bij uitgaande mail via Thunderbird
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij zaten met onze handen in het haar. Maar daar was Mitchel van Leijden van de klantenservice, onze redder in nood. Met geduld heeft hij, na veel gezoek en uitproberen, de uitgaande mail weer werkend gekregen. We zijn opgelucht dat we weer verder kunnen. Bedankt Mitchel, voor de vakkundigheid en goede support!!
donderdag 13 juli 2023
Herbert
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Top bedrijf!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Flexibel.nl zou een perfecte domeinaam zijn voor deze club! Reageren zeer snel, denken buiten de lijntjes in oplossingen en maken waar wat ze beloven! Lindsey, dank voor het meedenken. Eddy
donderdag 13 juli 2023
Eddy Vonk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Tot 2022 een goede naam opgebouwd. Maar wat kun je dat snel verpesten.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Probeer je domeinen eens te verhuizen. I.v.m. de hogere kosten bij Argeweb wil ik mijn domeinen verhuizen naar Vimexx en transip. Moet je eens proberen. Ik ben al maanden bezig. Ze worden gewoon niet vrijgegeven voor verhuizen. ___________________ Ondertussen al een maand verder. Nog steeds niet kunnen verhuizen. In mijn account staat dat de domeinamen vrij te verhuizen zijn. Maar zodra ik wil verhuizen; "U kunt uw domeinnaam niet wegverhuizen via uw e-mailadres. U kunt uw e-mailadres niet gebruiken vanwege een betalingsachterstand" ER IS GEEN BETAALACHTERSTAND! Ze hebben zelf achterstand en reageren niet eens meer op mail. Doe jezelf een groot plezier en ga ergens anders heen. Ik ben jaren bij transip en heb daar nog nooit problemen gehad. alleen maar goede ervaringen en snelle hulp als je die nodig hebt. Ik verhuis enkel wat domeinnamen naar VIMEXX omdat de .nl domeinnamen en nog wat anderen daar goedkoper zijn. De server en mijn .com domeinnamen draaien bij transip. Ik kan iedereen dat aanraden. Werkt perfect. Maar Argeweb, tjonge wat een bende. Nog nooit zoiets meegemaakt.
woensdag 12 juli 2023
Ronald Lubach
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
hulp bij email
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik werd bizonder goed geholpen door Mitchel van de klantenservice. Hij wist op een goede begrijpelijke manier mij aan het verstand te peuteren wat ik moest doen. Geen gehaast,maar een duidelijke uitleg. Bedankt.
dinsdag 11 juli 2023
bert
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Snel & Efficient
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Site, gehost door Yourhosting/Argeweb, had problemen: links werkten niet meer en ik (webmaster) had geen toegang meer: een 403-melding. Het probleem verhelpen via ftp lukte niet. Ticket aangemaakt en na anderhalve werkdag meldde Jeroen van Argeweb zich dat hij het probleem verholpen had door een correct .htaccess bestand te plaatsen. Snel, vriendelijk en efficient.
dinsdag 11 juli 2023
Bram Wolthoorn
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.
Richtlijnen reviews op webhosters.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Yourhosting? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Webhosting

Basic

€ 9,99 /maand
  • Opslag: 5 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Eerste zes maanden slechts €0,99 per maand!

Start

€ 19,99 /maand
  • Opslag: 25 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Eerste zes maanden slechts € 0,99 per maand! Gratis telefonische support.

Plus

€ 24,99 /maand
  • Opslag: 50 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Eerste zes maanden slechts € 0,99 per maand! Gratis telefonische support.

Max

€ 26,99 /maand
  • Opslag: 50 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Eerste maand slechts € 0,99 per maand! Gratis telefonische support.

VPS Hosting

VPS 2

€ 19,99 /maand
  • Opslag: 60 GB
  • Dataverkeer: 2 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden €8 per maand (maandelijks opzegbaar)

VPS 3

€ 29,99 /maand
  • Opslag: 80 GB
  • Dataverkeer: 5 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

 

VPS 4

€ 49,99 /maand
  • Opslag: 100 GB
  • Dataverkeer: 10 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

 

Managed VPS 3

€ 119,00 /maand
  • Opslag: 80 GB
  • Dataverkeer: 3 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

 

Managed VPS 4

€ 169,99 /maand
  • Opslag: 100 GB
  • Dataverkeer: 5 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

 

Domeinnaam

Doorstuurservice

€ 11,88 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Ja

 

.eu-domeinnaam

€ 15,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

 

Yourhosting .NL domeinnaam

€ 21,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

.NL domeinnaam? Gratis Telefonische Support!

.de-domeinnaam

€ 21,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

 

Yourhosting .BE domeinnaam

€ 24,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Ja

 

Yourhosting .COM domeinnaam

€ 28,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

€ 12,99 in eerste jaar, 20+ jaar hostingervaring, 1.1 miljoen+ domeinen

E-mail Start

€ 119,88 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

Eerste zes maanden slechts €0,99 per maand!

E-mail Max

€ 155,88 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

Eerste zes maanden nu slechts €0,99 per maand!