Yourhosting

4,3 / 5 4.312 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

platinum
Actie!

Webhosting de eerste zes maanden voor € 0,49 per maand!

Bedrijfsgegevens

  • 150 Werknemers
  • KvK-nummer: 34128261
Openingstijden
  • ma-vrij: 09:00-17:00

Review score

4,3 / 5 4.312 ervaringen

Totaal (4.312)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (1.050)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Yourhosting

Yourhosting is opgericht in 2001 en sindsdien uitgegroeid tot één van de grootste webhosting bedrijven van Nederland. Het bedrijf heeft meer dan 1,3 miljoen domeinnamen onder beheer voor meer dan 350.000 klanten.

Naast webhosting- en domeindiensten biedt Yourhosting ook diverse andere cloud en IT oplossingen aan. Zo bieden ze Azure cloud diensten aan gericht op grotere zakelijke klanten en ook diensten zoals Office 365 en Acronis Backup Online die ook geschikt zijn voor particulieren en MKB.

Yourhosting Ervaringen

Heb jij een persoonlijke ervaring dan kun je die delen via Webhosters.nl. We horen het graag als je tevreden bent maar ook klachten over de service van Yourhosting of specifieke producten zijn welkom zodat we een zo volledig mogelijk beeld krijgen over dit bedrijf. Des te meer reviews we kunnen verzamelen des te beter we onze gebruikers kunnen helpen bij het kiezen van het juiste webhosting bedrijf.

Ervaringen 4312 op 87 pagina's

Domeinnaamregistratie
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer coulant. Meedenkend en oplossing gericht denkend. Proficiat!
vrijdag 7 juli 2023
Niek Braun
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Gevalletje diesel, het moet even op gang komen maar dan heb je ook wat.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Tijdens een telefonisch contact is me gevraagd een email naar support te sturen. Het bleef vervolgens wat langere tijd dus heb ik opnieuw contact opgenomen. Toen ik de juiste persoon gevonden had, @Lucie, is er direct gehandeld, snel en duidelijk gecommuniceerd, en is alles opgelost. Al bij al prima ervaring en goeie service.
donderdag 6 juli 2023
Jonathan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Na overnames slechte service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na de verschillende overnames is Yourhosting niet meer wat het jaren is geweest. Lang geleden kon je Whatsappen, online chatten met een persoon en bellen voor support. Whatsapp is vervallen, online chat genereerd alleen een tickets waar niet op korte termijn (2 uur) wordt gereageerd, bellen heb ik 2 keer gedaan en 20+ minuten in de wacht gestaan. Uiteindelijk wel probleem verholpen.
woensdag 5 juli 2023
RogierP
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Super opgelost
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Het probleem was snel verholpen door de hulp van Youri van Laar
dinsdag 4 juli 2023
Niels Vos
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
op de valreep
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Op de valreep met hulp nog een fijne domeinnaam geregistreerd. Wellicht de titel van mijn boek! Dank :-).
vrijdag 30 juni 2023
Wietske
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Al jaren een gerustgestelde klant
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vriendelijk, deskundig en supersnelle service!
vrijdag 30 juni 2023
Elma
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Zeer ontevreden klant
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben nu bijna 3 maanden klant van YourHosting. Ik heb nog steeds geen werkend email adres en ook het extra Sitebuilder pakket werkt nog steeds niet, terwijl ik hier wel voor betaald heb. Ik heb reeds meerdere malen contact proberen op te nemen met de Klantenservice en na een eerste reactie, die helaas niet tot een oplossing heeft geleid, heb ik tot op heden niks meer op vervolgvragen aan de Klantenservice gehoord en dat resulteert in een zeer ontevreden klant, die een pakket aangeschaft heeft, dan 3 maanden na datum nog steeds niet werkt. Onbegrijpelijk.
donderdag 29 juni 2023
Stephan Oorbeek
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Na een tijd wachten, uitstekend geholpen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Nadat mijn website weg was (helaas door mijn eigen schuld) had ik een ticket ingediend. Na geen reactie na een week, heb ik telefonisch contact opgenomen. Helaas duurde het een half uur voordat ik de juiste medewerker aan de lijn had. Vanaf dat moment ben ik echter uitstekend geholpen. Mitchel heeft meteen een back-up teruggezet en even later kreeg ik netjes bericht dat alles het weer deed. Erg vriendelijk en oplossingsgericht.
donderdag 29 juni 2023
Anne
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Telef helpdesk
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zo fijn om persoonlijk geholpen te worden, jullie collega heeft alle geduld en begrip als je als klant er niet uitkomt met die veelheid aan instellingen. Dus hou dat alsjeblieft in stand, die persoonlijke aandacht! Groet, tevreden klant
woensdag 28 juni 2023
Paul Korpelshoek
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Sevice als altijd bij Deheeg!!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sevice als altijd bij Deheeg!! Gewoon Top en Vlot!
vrijdag 23 juni 2023
Edward von Burg
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Service gedaald naar nul en prijzen met 60% verhoogd
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben ruim 18 jaar klant geweest bij Yourhosting, waarvan de eerste 15 jaar zeer goed waren. Het was een topbedrijf met een uitmuntende service en fantastisch personeel. Toen de overnamedrift de overhand kreeg ging het heel snel bergafwaarts. Hele slechte service (ook met premium support na 5 weken nog geen antwoord op je ticket) en een werkelijk idiote prijsverhoging hebben doen besluiten onze VPS hosting elders onder te brengen. Jammer dat een zo goed bedrijf op deze manier is verarmd. Ik ben altijd ambassadeur van Yourhosting geweest, maar kan dit bedrijf helaas niet meer aanbevelen.
vrijdag 23 juni 2023
M. Pouli
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
Mitchel
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Eindelijk iemand bij YourHosting die het snapt. Mitchel bedankt
donderdag 22 juni 2023
Bernardus Martens
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Hevig teleurgesteld in de service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben al wat jaren klant bij YourHosting, juist vanwege de klantenservice en de bereikbaarheid per telefoon heb ik voor YourHosting gekozen. Daarom vind ik het zeer spijtig dat de klantenservice nu écht erg slecht is geworden. Ik had laatst door toedoen van YourHosting een probleem met mijn webshop die eruit lag. Alle websites werden overgezet naar een nieuw systeem en gegarandeerd werd dat klanten met een webshop niet offline zouden gaan. Mijn webshop werd niet goed geïnstalleerd door YourHosting, alsook werd mijn website niet goed beveiligd. Resultaat: website voor mijn klanten niet bereikbaar. Gebeld, gemaild, geappt, spoed spoed aangezien mijn webshop dus ook niet bereikbaar was. Uiteindelijk werd mijn website weer online gezet, kom ik erachter dat de webshop het niet doet! Weer opnieuw gebeld, ticket aangemaakt, geappt. Uiteindelijk met hoofdletters SPOED!!! een mail gestuurd. Ik overdrijf niet, ik kreeg daar ruim een maand later pas antwoord op! Dat YourHosting zag dat het probleem inmiddels was opgelost. Ja, dat was het inderdaad, omdat ik er meerdere keren voor heb gebeld en gemaild. Er is geen spoedlijn voor dit soort dingen en op de app wordt nooit meer gereageerd. Ik begrijp heel goed dat het te druk kan zijn soms, maar ik vind de service op dit moment echt een zooitje. Er wordt verschrikkelijk langs elkaar heen gewerkt. Ook met een vraag over een factuur duurde het lang voordat ik pas een antwoord terugkreeg. Dus als je YourHosting om de service zou willen nemen.. dat is momenteel helaas niet meer zo. Hopelijk verandert dit weer in de toekomst, want ik was altijd ontzettend tevreden over de vriendelijkheid en klantgerichtheid van YourHosting!
dinsdag 20 juni 2023
Roxanne
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
Verschrikkelijke service met goede service medewerkers
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Toch bijzonder. De mensen die je spreekt zijn oprecht en willen helpen. Maar zijn beperkt in hun midellen. Zo jammer dat ik na jaren aan het overstappen ben juist op het moment dat we gaan groeien. 3 weken op een reactie wachten. 5 uur telefoon en dan nog een week voor het opegelost is. De wanhoop die bij de medewerkers klonk. Groeien is moeilijk maar dit voelt niet goed. Een organisatie die slechte service levert en zichtbaar niet goed voor haar mensen zorgt.
dinsdag 20 juni 2023
Tim
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Nooit meer
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Foute facturatie slechts door aanhoudende correspondentie van mijn kant eindelijk rechtgezet na máánden.
dinsdag 20 juni 2023
J.H. Visch jr.
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
opzeggen Microsoft 365 abonnement
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
sinds 8 jaar klant met website en mailbox. Echter door de overname van andere bedrijven blijk ik 2 accounts te hebben! Hiervan was ik niet op de hoogte. Vorig jaar juli heb ik mijn office 365 abonnement opgezegd. Reden; wij hebben 2 bedrijven en mijn eigen ict heeft dit samengevoegd. Echter tot op vandaag moet ik voor jullie abonnement blijven betalen! Probleem ligt bij jullie, ik kan namelijk niet opzeggen doordat mijn emailadres is gekoppeld aan ons 1e account. Maar jullie hebben bij mijn 2e account hetzelfde emailadres gebruikt. Daardoor kan ik al maanden mijn abonnement niet stop zetten! Al aantal keren contact gehad met klantenservice (wachttijd ± 10-15 minuten) en als ik dan aan de beurt ben kunnen de klantenservice mij niet helpen! U moet zelf via uw account opzeggen, maar ik kan niet in mijn account!!! en ik betaal al 1 jaar teveel! Hier op krijg ik geen enkele reactie van jullie en ook niemand die ervoor zorgt dat ik mijn Office 365 wordt opgezegd! Ik ga geen enkele factuur meer betalen die betrekking heeft op Office365, jullie dienen er maar voor te zorgen dat dit snel afgehandeld wordt!
dinsdag 20 juni 2023
barry van den beuken
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Geweldige klantenservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zonet de helpdesk gebeld i.v.m. aantal vragen omtrent webhosting. Medewerkster Doetje heeft me hierbij uitstekend geholpen en geweldig advies gegeven op mijn vraag/probleem. Hartelijk dank!!
donderdag 15 juni 2023
Ilias Annouri
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
aanpassen inlog- en contactgegevens
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
We kwamen er niet uit qua aanpassen inlog- en contactgegevens, besloten een mail naar de supportafdeling te sturen. Bijna per omgaande kregen we reactie en de tips hoe het aan te passen. Stappen doorlopen, daarna kon de support afdeling de andere info verwijderen en konden wij weer verder. Snelle reactie, duidelijke uitleg en vervolg op de mails. Grote pluim voor de supportafdeling De Heeg/Yourhosting!
donderdag 15 juni 2023
Esther Booker
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Lange wachttijd (met muziek) aan de telefoon
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
23 minuten vind ik wel erg lang om contact te krijgen met de helpdesk, en voor mij hoeft die muziek niet zo nodig. Dan nog liever het geluid van de branding op het strand.
woensdag 14 juni 2023
H. Alting
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Geweldige hulp
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
In de aanloop naar het stoppen met het bedrijf had ik alvast de SSL van webhosting opgezegd. Gevolg: de site was niet meer bereikbaar, maar tot het stoppen wilde ik er nog wel gebruik van maken. Jeroen van Argeweb pakte mijn noodkreet perfect op en snapte niet alleen wat het technische probleem was (geen SSL), maar ook het grotere probleem (onnodige kosten omdat de site eind van het jaar toch stopt). Jeroen maakte een gratis SSL voor me aan en de site was weer bereikbaar. Dat is meedenken pur sang! Hulde en dank je Jeroen.
dinsdag 13 juni 2023
Antoine Graat
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijsverhoging
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik word al een jaar gehost via yourhosting, met een niet zakelijke website. Na één jaar verrast Yourhosting mij met een verhoging van meer dan 60% Echter om telefonisch contact te krijgen met hun klanten service is vrijwel onmogelijk. Terwijl ik dit aan het schrijven ben sta ik al bijna een half uur in de wacht.
dinsdag 13 juni 2023
Hans Bottema
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Algemene Hulpdienst Venray
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Geweldige support bij het opnieuw instellen van ons email adres. Michel heeft mij prima geholpen om e.e.a opnieuw in te stellen.
dinsdag 13 juni 2023
Jan Phillipson
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Fantastische support van Argeweb
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds 2019 ben ik klant van Argeweb die altijd zorgde dat mijn website op een goede positie werd weergegeven. Onlangs had ik veel hulp nodig van de Helpdesk, omdat ik door eigen fout meerdere problemen ondervond bij de weergave. Jeroen van de helpdesk heeft mij fantastisch geholpen om alle fouten snel op te lossen. Mijn complimenten voor deze hele goede service.
maandag 12 juni 2023
T. Van den Berg
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
communicatie onmogelijk
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
ik heb diverse vragen als klant van Yourhosting.nl (voorheen De Heeg) omtrent mijn account. Het is op geen enkele manier mogelijk om (telefonisch) in contact te komen. Ook geen enkele respons via mail o.i.d. Op Trustpilot zie ik veel reacties van tot wanhoop gedreven klanten van Yourhosting.
maandag 12 juni 2023
C.A. Platteeuw
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
JE WORDT NIET GEHOLPEN
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al 3 dagen probeer ik contact te krijgen om geholpen te worden bij de oplossing van een urgent probleem. Het chatbot werkt niet. Mail wordt niet beantwoord. Slechte service!
maandag 12 juni 2023
Derk Wisman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Authenticatie voor eigen mail naar *.gmail van derden
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mail vanuit eigen zakelijke account naar gmail accounts leverde opeens een foutmelding op. Had te maken met authenticatie. Voor een leek wat onduidelijke instructies van gmail om daar zelf wat aan te gaan doen. Na melden aan de servicedesk van Yourhosting een snelle reactie en afdoende service, met oog voor de situatie ook buiten het mailadres dat door hen wordt beheerd, klasse!
vrijdag 9 juni 2023
Roel Opbroek
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
wordt niet geholpen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb een vraag over mijn domein maar daar wordt over de mail niet op gereageerd en als ik ze bel nemen ze niet op.
vrijdag 9 juni 2023
Bram
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Belabberde service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Je krijgt nooit iemand aan de lijn, ze blijven facturen sturen en de klantenservice kan echt helemaal niks. Waardeloos bedrijf.
vrijdag 9 juni 2023
Bobby Heideman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
schiet niet op
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
bereikbaarheid 0,0 waardeloos dus
woensdag 7 juni 2023
kars
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
totaal onbereikbaar
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
reageren al maanden niet op diverse mails. telefonisch ook niet bereikbaar. waardeloos.
dinsdag 6 juni 2023
Emile
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Klantenservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De Klantenservice werkt goed je wordt er goed en vrouwvriendelijk geholpen. Eigenaar: Bestechat.nl
dinsdag 6 juni 2023
Mickel meeuwissen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Mail
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mitchel heeft me uitstekend geholpen om mijn mail weer goed in te stellen in de nieuwe versie van outlook en vooral om niet op te geven toen het tegen zat.
dinsdag 6 juni 2023
L. Verhoeven
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Slechte service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Totaal niet bereikbaar, Teloffon word niet opgenomen en e-mail niet beantwoord
maandag 5 juni 2023
J. Schoonbeek
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Ooit extreem goed inmiddels afgezakt naar onbetrouwbaar
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij hebben jaren lang naar tevredenheid gebruik gemaakt van YourHosting echter sinds de samenvoeging zijn ze klantonvriendelijker, onprofessioneler en vooral onbereikbaarder dan ieder ander... heel triest..
vrijdag 2 juni 2023
Michel Badeaux
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
bijna onmogelijk om op te zeggen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds 2014 maak ik geen gebruik meer van sohosted. Krijg wel netjes jaarlijks een factuur, vaak nog met toeslagen. (mailadres niet meer bereikbaar, dus ja als ik het niet weet dan kan ik niet op tijd betalen) Wil je opzeggen, dan communiceren ze via het email adres wat je bij hen hebt afgenomen. Maar ja als je, je domeinnaam hebt opgezegd, werkt dat emailadres niet meer. Kom je in een kip-ei situatie terecht. Naar veel gezeur, mocht ik bewijzen dat ik "pietje" was, moest hiervoor een kopie van mijn rijbewijs opsturen (dit is letterlijk tegen de wet). Na veel gezever is mijn email-adres gewijzigd (heb snel een gmail account aangemaakt hiervoor) . Ontvang ik onlangs een email, met een enquette of ik tevreden was met de dienstverlening. Waaaaaaaatttttt, dacht dat ik al sinds 2020 heb opgezegd..... Blijkt dat ze mij een mail hebben gestuurd ergens eind 2020 (ze gingen het ticket automatisch afsluiten, wat ik had ingediend omtrent het opzeggen) Alles voelt als een ontmoedigingbeleid, als je wilt opzeggen. Klant worden is eenvoudig, maar zodra ze cashen willen ze liever niets meer voor je doen, als je maar betaald anders gaan ze al snel over naar incasso praktijken. Nooit meer, blijf daar weg........ heb jaren voor niets betaald. Je zou toch zeggen dat een ICT-bedrijf in staat is om te zien dat er op dit stukje webhosting al sinds 2014 geen activiteit meer is te zien. Wat gek dat een klant niet reageert op een niet meer bestaand emailadres, wat door hen gehost werd, maar het domein is opgezegd. (als ik geen factuur kan ontvangen kan ik deze ook niet betalen, tof dat er dan gelijk toeslagen op komen) Wel eens gehoord van een brief in de brievenbus? Ze hebben immers mijn adres in hun systeem staan.
donderdag 1 juni 2023
Nooit meer Sohosted of affiliates
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Probeer al bijna een maand contact te krijgen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Via alle mogelijke manieren contact gezocht - heb al flink wat tickets uitstaan, telefonisch al minstens 10X geprobeerd er doorheen te komen maar nergens wordt geantwoord. Hoop dat dit nu eindelijk wel de aandacht trekt. Zou echt top zijn.
woensdag 31 mei 2023
Bo
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Storing opheffen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heb in het weekend problemen gehad met mijn website. Omdat er geen telefonische bereikbaarheid was, heb ik gemaild naar Support. Met een tweetal mails is het probleem direct uitgezocht en verholpen door de klantservice medewerker Lindsey.
woensdag 31 mei 2023
H.R. Giersthove
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
telefonisch/online hulp
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
we hadden wat problemen met uitgaande mail via een programma, na contact met Jeroen is dit binnen een paar minuten helemaal opgelost en werkt het weer helemaal top!
dinsdag 30 mei 2023
Mirella
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Fout snel opgelost
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Bij het bestellen van een domein is een fout gemaakt. Deze is snel opgelost zonder extra kosten. Waarvoor grote dank.
dinsdag 30 mei 2023
Michel Toutenhoofd
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Tevreden klant
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al jarenlang heb ik naar volle tevredenheid mijn domeinnamen geregistreerd bij Argeweb. Bij een administratieve vraag werd ik super geholpen door de helpdesk, in de persoon van Lindsey, die met mij als klant echt actief meedacht. Dank daarvoor!
vrijdag 26 mei 2023
Connie de Laat
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Administratieve aanpassingen; contact klantenservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Lindsey, Je hebt mij prima geholpen. Dank je.
vrijdag 26 mei 2023
Bram van der Lecq
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Uitmuntend!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Hartelijk dank Lindsey om dit zo vlot in orde te brengen. Ik moet zeggen dat jullie klantvriendelijkheid en service uitmuntend is! Een verademing in de soms zeer stugge klantenservice van andere bedrijven👍
vrijdag 26 mei 2023
RL
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Website weer actief
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Onze domein naam was ingenomen na een tijdje niets gedaan te hebben. Nu is hij weer compleet bij ons en kunnen we weer dankzij Jeroen (Argeweb) onze reis avonturen hier posten
vrijdag 26 mei 2023
Perry de Maa
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Goede support
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Een aanpassing die niet binnen het standaard dns pakket kon, heeft de helpdesk netjes opgepakt en vriendelijk beantwoord!
woensdag 24 mei 2023
Roy
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
slechte services en niet bereikbaar zijn
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na de overgang van Vevida naar Yourhosting is de service heel slecht geworden, bij een inlog probleem; het niet meer kunnen inloggen gevraagd om wachtwoord te resetten. dan sturen ze een reset mail naar het mail aders waar je niet in kan komen. Na nu al drie dagen bezig te zijn moet mijn indentiteit opnieuw worden vast gesteld alvorens ze een reset mail naar een ander mail adres kunnen en mogen sturen dus ID + kvk + facturen opgestuurd maar respons kan wel een week duren omdat dit eerst bij hoger hand moet worden goed gekeurd. Dit is voor ons het laatste jaar bij vevida/Yourhosting, als bedrijf kan je gewoon niet lang zonder bereikbaar te zijn, maar klanten zijn voor vevida niet belangrijk En dan geven ze op de web site aan "De meest klantvriendelijke hosting provider van Nederland" te zijn
dinsdag 23 mei 2023
Alex Blok
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Geen email verkeer mogelijk door IP blokkering. Geen reactie van helpdesk
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
We zijn al jaren klant bij Yourhosting maar de laatste jaren is de service dramatisch. Nu is onze externe IP adres al dagen geblokkeerd maar er wordt niet gereageerd op service requests. Het hele bedrijf moet via hotspots de email afhandelen. Dit is toch te gek voor woorden en telefonisch is de help desk niet bereikbaar. Na een half uur wachten wordt gewoon de lijn verbroken.
dinsdag 23 mei 2023
Eddy Klerks
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Zeer slechte service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Webhosting en domeinnaam afgenomen proberen dit al enige tijd op te zeggen maar krijg maar geen reactie. Wachttijden telefoon waren voorgaande keren ongeveer 30 minuten nu hang ik al weer 8 minuten te wachten kortom zeerslechte service
dinsdag 23 mei 2023
Jos
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
telefonische hulp
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben zeer goed geholpen door Mitchel met het zichtbaar maken van mijn mail op een iphone. Het geduld met mij als digibeet was zeer prettig en een warme douche voor deze actie :)
maandag 22 mei 2023
Roelof Lantinga
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
0,0 reactie
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Abonnement is bevestigd opgezegd, toch een rekening ontvangen.
maandag 22 mei 2023
D. van Wijk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
bereikbaarheid klantenservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De bereikbaarheid van de klantenservice is dramatisch. Ik sta nu al bijna een half uur in de wacht en krijg niemand aan de lijn?? Mijn vraag ook al 2 keer verstuurd in een ticket maar ook hier heb ik geen reactie op ontvangen? Simpele vraag gesteld of ik een nieuwe factuur kan ontvangen met de juiste tenaamstelling.........
maandag 22 mei 2023
Yvette de Kort
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.
Richtlijnen reviews op webhosters.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Yourhosting? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Webhosting

Basic

€ 9,99 /maand
  • Opslag: 5 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Eerste zes maanden slechts €0,99 per maand!

Start

€ 19,99 /maand
  • Opslag: 25 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Eerste zes maanden slechts € 0,99 per maand! Gratis telefonische support.

Plus

€ 24,99 /maand
  • Opslag: 50 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Eerste zes maanden slechts € 0,99 per maand! Gratis telefonische support.

Max

€ 26,99 /maand
  • Opslag: 50 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Eerste maand slechts € 0,99 per maand! Gratis telefonische support.

VPS Hosting

VPS 2

€ 19,99 /maand
  • Opslag: 60 GB
  • Dataverkeer: 2 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden €8 per maand (maandelijks opzegbaar)

VPS 3

€ 29,99 /maand
  • Opslag: 80 GB
  • Dataverkeer: 5 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

 

VPS 4

€ 49,99 /maand
  • Opslag: 100 GB
  • Dataverkeer: 10 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

 

Managed VPS 3

€ 119,00 /maand
  • Opslag: 80 GB
  • Dataverkeer: 3 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

 

Managed VPS 4

€ 169,99 /maand
  • Opslag: 100 GB
  • Dataverkeer: 5 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

 

Domeinnaam

Doorstuurservice

€ 11,88 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Ja

 

.eu-domeinnaam

€ 15,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

 

Yourhosting .NL domeinnaam

€ 21,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

.NL domeinnaam? Gratis Telefonische Support!

.de-domeinnaam

€ 21,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

 

Yourhosting .BE domeinnaam

€ 24,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Ja

 

Yourhosting .COM domeinnaam

€ 28,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

€ 12,99 in eerste jaar, 20+ jaar hostingervaring, 1.1 miljoen+ domeinen

E-mail Start

€ 119,88 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

Eerste zes maanden slechts €0,99 per maand!

E-mail Max

€ 155,88 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

Eerste zes maanden nu slechts €0,99 per maand!