Home / Hosting Bedrijven (A tot Z) / Zenid Hosting Service

Zenid Hosting Service

3,7 / 5 81 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • 5 Werknemers
  • KvK-nummer: 14077853
Website screenshot Zenid

Overall score

3,7 / 5 81 ervaringen

Totaal (81)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (3)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Ervaringen 81 op 9 pagina's

Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Beste mensen, Ik heb een jaartje of twee terug een jaar lang hosting gehad bij Zenid. Het was de slechtste keuze die ik ooit gemaakt had. Slechter dan de keuze om eens te proberen wat er gebeurt als je een spijker in het stopcontact steekt, een keuze die ik gemaakt had op de jonge leeftijd van 5. Het bedrijf is waardeloos. De downtime die ik had was groot, het support was zo goed als niet bestaand. Op een dag kwam ik er achter dat het wachtwoord van mijn hosting account gewoon veranderd was, zonder mijn medeweten! Na enkele telefoontjes en tientallen mails was ik nogsteeds niets wijzer. Ook was blijkbaar een path waar je serverside scripts kunt bekijken, naast je domein naam, te veel gevraagd. Ik hoop van harte dat ze in de tussentijd beter zijn geworden. - Robert
donderdag 20 juli 2006
Robert
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Dramatisch. Al bijna 2 jaar. Een gewoon simpel hostingpakketje zonder toeters en bellen. Om de haverklap lig je eruit. Dan weer zijn de gegevens door de concurrent gekaapt. Dan zijn de 2e hands onderdelen van de server weer kapot. Altijd wat. Dit verzin ik helaas niet. Tijdgebrek en geen 100% noodzaak heeft me er tot nu toe van weerhouden te breken met deze amateur. Nu is echter het dieptepunt bereikt. Ik heb enige maanden geleden een registratieformulier gestuurd voor een nieuw domein. Ik heb alle correspondentie per mail bewaard en daar staat onder meer in dat het formulier is ontvangen. Luid en duidelijk. De rekening die ik heb ontvangen heb ik uiteraard keurig betaald. Wat blijkt nu ... ? Het domein was al door iemand geregistreerd! Toen ik vroeg om wat uitleg kreeg ik, uiteraard zou ik bijna zeggen, de inmiddels bekende grote bek van de heer V. (die overigens nauwelijks Nederlands spreekt bleek later uit een telefoongesprek waar dezelfde meneer de hoorn erop gooide). Hij ontkent gewoon ijskoud dat hij het formulier heeft ontvangen en ach ja ze sturen nu eenmaal vast facturen omdat dat nu eenmaal zo is. Eind van het liedje: geen domein, poen weg. Dus pas even op met deze jongeman. Ik hoop dat ie gelukkig wordt met m'n 17,85. En let op ... daar komt weer een verhaal van em waar ie alles wat recht is weer krom praat en andersom. Doet ie beter dan hosten.
maandag 12 juni 2006
Ingrid
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zenid.net levert allerlei diensten aan mij, zowel nationaal als internationaal en ik ben zeer tevreden over de service. Je betaalt weinig voor de producten die je nodig hebt en je krijgt support wanneer het nodig is, zelfs om 12 uur s'nachts als er een dringend probleem is. De diensten van Zenid zijn van topkwaliteit voor een lage prijs en is zeker aan te raden! @ Klaas Feuth: Als u eventjes de algemene voorwaarden had gelezen van Zenid was u mischien op de hoogte geweest van de volgende punten: 3.8. U bent zelf verantwoordelijk voor de data van uw account. Zenid.net kan niet aansprakelijk worden gesteld voor het verlies van data van uw account. 3.9. De klant dient zelf een back-ups van haar/zijn data te maken. Zenid.net maakt wel backups voor zover ik weet, maar niet real-time, dat lijkt me logisch, dat kost heel veel geld en capaciteit, ze worden ingedeeld: 1 Dagelijks, 1 weekelijks, 1 maandelijks, dus als er een paar dingen uit een database ontbreken is dat logisch na restore van een backup (Zelfs die van een dagelijkse...), maar dan moet je zorgen dat je geen backup nodig hebt of dat je een backup op je eigen manier had gemaakt zodat je zeker wist dat er precies instond wat je nodig hebt, je bent immers ZELF verantwoordelijk voor je data, dus mag je wel dankbaar zijn als Zenid.net je account toch nog kan redden, ookal ben je er eigenlijk zelf verantwoordelijk voor en betaal je er niets extra's voor. Algemene voorwaarden lezen en gewoon slim je eigen backups maken had je mischien veel moeite en andere hosting providers gescheeld. Zenid.net, ga zo door!
zaterdag 13 mei 2006
CoreISP
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Beste mensen, sinds een goed half jaar ben ik nu klant van Zenid. Alle websites die ik beheer draaien op het Pro pakket zonder problemen! Bijna alle sites draaien op Joomla! CMS en daarbij is een snel reagerende en goed presterende configuratie een noodzaak. Soms als er eens een klein dingetje aan de hand is dan is een telefoontje of mailtje voldoende om een oplossing te krijgen. Ik krijg bij deze webhoster weer een beetje het gevoel dat je als klant geen nummer bent maar echt klant. Vroeger bij ISP Cistron (overgenomen XS4All 2004) was dat ook zo en dat laat een prettig gevoel achter. Andy doet het prima, zelfs als je belt en hij is er niet belt ie zelf later terug, waar vind je die service tegenwoordig nog? Resumerend: een echte aanrader; misschien niet de goedkoopste maar wel een zeer betrouwbare, en waar heb je meer aan: een goedkope hoster die niet betrouwbaar is of een iets minder goedkope die 365 dagen per jaar online is? Prima Andy, ga zo door! Jheroen
zondag 30 april 2006
Jheroen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik was bijna bij hun weggegaan omdat na 3 weken ik nog geen reaktie kreeg op mijn commercieel voorstel bij hun, en ik had er haast bij. Andy heeft netjes zijn excuus aangeboden en vertelde dat ze het zeer druk hadden en mijn mail is blijven liggen, en beloofd dat het niet meer zou gebeuren. En dat volstaat voor mij en mijn bedrijf. Mede omdat ik al meer dan 3 jaar al mijn hosting accounts laat verzorgen door hun van al mijn klanten, ook hosten ze al onze accounts voor het Deltion College te Zwolle , ik zelf ben daar docent. Deltion host er nu 10 accounts en binnenkort gaan Deltion en ZenId een Studenten hosting aanbieding promoten. Onze studenten die ik les geef in Joomla C.M.S kunnen dan bij ZenID terecht voor een goede prijs met hun websites ! ZenID is een stabiele en betrouwbare hoster is mijn ervaring . Duurkoop is uiteindelijk goedkoop !
zaterdag 25 maart 2006
Markus van Riessen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik was een goede klant met ong 10 domeinnamen en een GO paket. via Zenid kwam ik ook aan een webmaster Maar er zat een progameer fout in de shop, met als gevolg dat de server over belastraakte, je website wordt eruit gehaald je krijgt het niet van de hosting te horen maar van klanten. als je om een gunst vraagt om even de shop eruit te halen en appart op te slaan, wordt dat netjes gedaan, wil je m terug wordt het verkeerd terug gezet, vraag je of het beter kan wordt het na lang zeuren via een grote backup weer goed gezet, maar een backup van meer dan een week daarvoor, met als gevolg dat het forum tal van berichten kwijt is, maar ook dat het forum wat ik in die tussentijd had laten repareren door een derde waar ik ook voor moest betalen terug bij af was. Dan wil ik zenid erover bellen (5 min daarvoor had ik m nog aan de lijn), maar als de telefoon aangenomen wordt wordt hij meteen opgehangen, de mobiel uitgeschakeld en de vaste telefoon doorgeschakeld naar de mobiel. ook zijn woorden over de progameur welke ik via hem had: "Je programmeurs horen dit gewoon te weten klaas. Ze kunnen ook niet scripten trouwens." Kortom ben heel negatief geworden de laatste tijd. Als je vraagt om backup zenid belooft 24/7 backups) krijg je meteen van alles, dus ben je ook je database berichten kwijt. De verhuizing is nu in volle gang, en over enkele dagen kan ik zonder. Half zo duur en nu al twee keer zoveel service bij http://www.bullcatwebhosting.nl/
maandag 27 februari 2006
Klaas Feuth
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds een half jaar neem ik Zenid Basic af en ik ben zeer tevreden. Het CPanel werkt fantastisch en de service is meer dan goed. Vaak zijn e-mails binnen enkele uren goed en persoonlijk beantwoord. Het enige nadeel was dat error_reporting in PHP standaard uit staat maar na een e-mail was dit ook opgelost. Voor wat het kost kun je niet beter krijgen dan Zenid ben ik van mening, aanrader!
donderdag 9 februari 2006
Robert Slootjes
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik wil even een update geven, m'n laatste bericht is van 27 maart 2004. In de tussentijd heb ik nagenoeg geen problemen gehad met zenid. Server is stabiel en snelheid is goed. Communicatie met het bedrijf is nooit slecht geweest, maar ik heb niet echt heel vaak meer nodig, het draait prima!
woensdag 8 februari 2006
Oliver
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Even een reactie op onderstaand bericht: Sorry maar u stuurt ons een fax zonder verdere informatie waarvan wij totaal niet weten wat we er mee moeten doen, even e-mailen met de houder van de site was prima geweest :) wij kunnen niet weten dat u een bezoeker bent van 3e.
zaterdag 5 november 2005
Andy
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Beste Allard, Waarschijnlijk kan er geen informatie gegeven worden aan u omdat u geen klant bent gezien u dan een derde partij bent. Sommige informatie moet prive blijven. *heeft nog steeds totaal geen problemen met zenid*
donderdag 3 november 2005
XrD-Networks
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Zenid? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met de richtlijnen en het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar:

Webhosting

Pakket A

€ 2,95 /maand
  • Opslag: 250 MB
  • Dataverkeer: 25 GB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

VPS Hosting

VPS Pakket

€ 89,00 /maand
  • Opslag: 80 GB
  • Dataverkeer: 320 GB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Onbekend
  • SSL: Ja