Yourhosting

4,3 / 5 4.254 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

platinum
Actie!

Webhosting de eerste zes maanden voor € 0,49 per maand!

Bedrijfsgegevens

  • 150 Werknemers
  • KvK-nummer: 34128261
Openingstijden
  • ma-vrij: 09:00-17:00

Review score

4,3 / 5 4.254 ervaringen

Totaal (4.254)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (1.011)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Yourhosting

Yourhosting is opgericht in 2001 en sindsdien uitgegroeid tot één van de grootste webhosting bedrijven van Nederland. Het bedrijf heeft meer dan 1,3 miljoen domeinnamen onder beheer voor meer dan 350.000 klanten.

Naast webhosting- en domeindiensten biedt Yourhosting ook diverse andere cloud en IT oplossingen aan. Zo bieden ze Azure cloud diensten aan gericht op grotere zakelijke klanten en ook diensten zoals Office 365 en Acronis Backup Online die ook geschikt zijn voor particulieren en MKB.

Yourhosting Ervaringen

Heb jij een persoonlijke ervaring dan kun je die delen via Webhosters.nl. We horen het graag als je tevreden bent maar ook klachten over de service van Yourhosting of specifieke producten zijn welkom zodat we een zo volledig mogelijk beeld krijgen over dit bedrijf. Des te meer reviews we kunnen verzamelen des te beter we onze gebruikers kunnen helpen bij het kiezen van het juiste webhosting bedrijf.

Ervaringen 4254 op 86 pagina's

Ik had geen toegang meer tot mijn emailadressen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Dankzij Thomas Vink was dat heeeeel snel opgelost. Binnen 10 minuten had ik een reactie en de oplossing! Top! V .halmans Fijnleven.com
vrijdag 3 mei 2024
Vivian Halmans
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
After many years... I must now downgrade.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Apologize for such a çlick-bait' title, but I couldn't resist! My downgrade has nothing to do with the well over 10 years of quality service provided by YourHosting for my website. It has everything to do with retirement...ouch. No regrets just the season of letting some things go. So my downgrade to an E-mail Start package is prefect and will meet my current needs. Big shout out to Frouwke and Stefan for their wonderful assistance ... and their communications with me in English...Once again, many thanks!
vrijdag 3 mei 2024
Michael W. Fouty
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
perfecte hulp bij mailprobleem
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na de overgang naar YourHosting werden mijn mail naar gmailadressen geblockt en weer terug gestuurd met een foutmelding. Dit heb ik voorgelegd aan YourHosting en Stefan van de klantenservice heeft er alles aan gedaan om mij te helpen en voor mij de instellingen aangepast. Probleem was 'complexer' dan gedacht maar Stefan reageerde snel op mijn mail en is net zolang doorgegaan met het aanpassen van instellingen tot het probleem is opgelost. Dus een blije klant!
vrijdag 3 mei 2024
Gretha
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Mailserver al week niet bereikbaar, vragen worden niet beantwoord
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb al vele jaren een .com domein met bijbehorende mailserver. Sinds 3 weken kon ik geen mails meer sturen (wel ontvangen) met mijn iPhone, maar werkte mijn mailclient op de pc nog wel en ook de webmail deed het gewoon. Dus nog geen serieus probleem. Maar sinds 1 week werkt de mailserver niet meer op de pc en doet ook webmail het niet meer. Ik heb daarover gebeld en kreeg (via mijn Gmail-adres) een mail met instructies om het probleem op te lossen, maar de laatste instructies klopten niet en de mailserver bleef onbereikbaar. Ik heb op die mail meerdere keren gereageerd met het verzoek om dit dringend op te pakken omdat ik opdrachten misloop, en die mails zijn ook binnengekomen hoorde ik zojuist van de telefonische helpdesk, maar niemand heeft erop gereageerd. De medewerker snapte ook niet waarom dat zo is gegaan. De medewerker heeft het ticket nu doorgemaild naar de 2e lijns helpdesk (die zijn ook voor de 1e lijns medewerker niet telefonisch bereikbaar!) en nu moet ik weer afwachten tot ik gemaild of gebeld word. Ik ben dus al een week niet per email bereikbaar en raak allemaal klanten kwijt. Extreem slechte service dit.
vrijdag 3 mei 2024
Ron Willems
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Goed geholpen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had hulp nodig met het instellen van de DNS gegevens en het aanmaken van een aantal records. Zowel Ashod als Stefan hebben beide uitstekend geholpen en ervoor gezorgd dat alles weer werkt! Bedankt.
vrijdag 3 mei 2024
Maarten
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Super hosting
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heb er 2 domeinen bij! Had perongeluk een hosting pakket erbij gepakt. Per ongeluk bij 1 een hosting pakket genomen die gecanceld en gelijk me geld terug gekregen
vrijdag 3 mei 2024
Sven Schade
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Super geholpen door Rick
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De aanhouder wint, Rick heeft mij zo goed en fijn geholpen met toch een lastig probleem. En hij heeft het kunnen fixen!
donderdag 2 mei 2024
Mieke
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Hulpdesk verlengen gecanceld domain
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Net geschreven en Auke heeft inmiddels reageert snel en efficient. Harstikke bedankt!
donderdag 2 mei 2024
L.A. Hernandez Betancourt
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
#3226561 probleem met database
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
na een aanvraag voor downgraden van pakket, bleek enkele dagen erna de website niet mee aanroepbaar. ik ging ervan uit dat dit kennelijk te maken had met omhangen of installeren etc. dus geen aandacht aan besteed. een aantal dagen erna kwam de factuur voor het nieuwe pakket en deze betaald en stond ook zo op de website maar toch nog steeds geen toegang tot de website.??? een mailtje gestuurd en binnen half uur werd ik terug gebeld en konden we de zaak even onderzoeken. Met het downgraden bleek een actieve database (met de website) verwijderd. gelukkig zijn er back-ups en kon mijn helpende hand het allemaal snel herstellen en was de website binnen 30 minuten weer online! snelle en goede hulp van Jelan, prima service!
donderdag 2 mei 2024
Jan Homma
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Fijne service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Stefan heeft ons super snel en goed geholpen!
donderdag 2 mei 2024
J Feller
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Wat een verbetering de klantenservice van yourhosting!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al een lange tijd klant van YourHosting wist ik niet beter dan dat er veelal gezucht werd als ik belde met een vraag. Mijn specialiteit is allesbehalve de digitale wereld. Nu ben ik een geholpen door Robbert-Jan. Engelengeduld, begrip, uitleg en een fijn persoon om aan de telefoon te hebben. Ik durf weer vaker te bellen met yourhosting :) Bedankt Robbert-Jan en hopelijk tot de volgende keer.
donderdag 2 mei 2024
Claudia Suijkerbuijk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prima service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Prima service! Na wat onduidelijkheid voor mezelf vanuit een factuur ben ik vlot en vriendelijk te woord gestaan door Youri . :)
donderdag 2 mei 2024
Anna
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Top medewerker
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Stefan heeft mij vandaag super goed geholpen. Wilde een kleine aanpassing doen, maakte daar een fout bij en via de chat kwam ik bij Stefan. Hij kon het gelukkig voor mij oplossen. Bedankt🙏
woensdag 1 mei 2024
Sandra Craanen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Hoosting
woensdag 1 mei 2024
Jan de zeeuw
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Let's encrypt certificaten vernieuwen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik kreeg meldingen dat de certificaten niet automatisch verlengd konden worden. Gelukkig kon Ruben Muller duidelijk uitleggen dat als wildcards aan staat de automatische renewal niet gaat. Weer een stuk minder spam in mijn mailbox. Grote duim omhoog voor de duidelijke uitleg!
woensdag 1 mei 2024
Marcel Kennis
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Service mailadressen installeren
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb afgelopen week contact gehad met Jeffrey om mijn mailadressen te integreren in outlook. Snelle, professionele en zeer fijn contact.
woensdag 1 mei 2024
Marlies van Amerongen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
SPF en DMARC
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben prima door Laurens van klantenservice geholpen om een probleem met het in quarantaine zetten van de mail van een bepaalde afzender op te lossen. Goede service.
woensdag 1 mei 2024
Hans Blom
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Contact Argeweb inzake website bereikbaarheid
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vandaag erg goed geholpen door Jordi van Argeweb met het weer benaderen van mijn website. De website kon ik al lange tijd niet meer benaderen. Goed meegedacht en snel gehandeld!
dinsdag 30 april 2024
e. van der maas
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Snel en fijn geholpen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Erg snel en duidelijk geholpen door Youri van Laar. Binnen enkele minuten was mijn hosting pakket aangepast.
dinsdag 30 april 2024
Demi
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Geholpen door Bobby
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Supersnel en vriendelijk geholpen
dinsdag 30 april 2024
Michel de Cries
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Snelle service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Per ongeluk verkeerd pakket besteld. Snelle service door kosteloos omzetten van het pakket. Ook nadat de website niet helemaal werkte, werd ik snel geholpen door aan de achterkant wat instellingen aan te passen. Tot op heden heel tevreden met de service van Your Hosting.
dinsdag 30 april 2024
Maas
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Ondernemer
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heerlijk persoonlijk. Denken in oplossingen. Direkte terugkoppeling,
dinsdag 30 april 2024
Joop Ens
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Dhr
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Erg snel en adekwaat geholpen door Thomas Vink!
dinsdag 30 april 2024
Paul Lim
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Hulp bij beëindiging diensten
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Omdat ik prijs niet meer in verhouding vond met wat mij geboden werd, wilde ik mijn abonnementen niet verlengen. Dit was al gebeurd zonder dat dit met mij overlegd was, dus wilde ik er zo snel mogelijk vanaf. Toen ik een klacht had ingediend en zei dat ik weg wilde, melde Rolf zich en die heeft mij echt heel goed geholpen. Het bedrijf zelf ben ik niet tevreden over, maar een medewerker als Rolf maakt veel goed.
dinsdag 30 april 2024
Edith van Rhijn
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
perfect
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben echt al jaren klant! Sinds 2007. Altijd goed geholpen als er iets was waar ik hulp mee nodig had. Vriendelijke en heldere uitleg. En ook de prijs is bij Argeweb altijd net even iets scherper dan bij een andere hosting bedrijf. Kortom, ik ben zeer tevreden en blijf ook nog wel even klant!
dinsdag 30 april 2024
Leonie Castelein
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Support bij herstel DSN settings
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Afgelopen dagen heb ik een website hosting aan mijn bestaande pakket toegevoegd. Dit ging prima maar heeft de DSN setting van de email en sharing via One derive (van Microsoft) onbedoeld verandered met de bijbehorend problermen. Na contact met de heer Thomas Vink vandaag, is dit op erg deskondig en profossionele manier opgelost met ook nog erg prettige communicatie. Bovendien ook zonder extra kosten omdat dit onderdeel is van de verschaafde pakket. Hartelijk dank Thomas.
maandag 29 april 2024
Fadel Aljawaheri
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
SSL Certificaat
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Het was mij niet duidelijk of ik voor mijn website aanvullend een SSL certificaat moest aanschaffen. Dit bleek achteraf niet nodig, er kon worden volstaan met een gratis standaard certificaat. Door tussenkomst van onder andere Stefan Dijkstra van Yourhosting is dit snel opgelost en krijg ik de gemaakte kosten terug. Top!
maandag 29 april 2024
Hans Stokkermans
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
3 * zo duur, 3* zo slecht; Your Ghosting
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
vevida was mijn Host, meer dan een decenium. Dat ging altijd goed. Werd helaas overgenomen door Yourhosting die de prijs verdriedubbelde en de service 3 * verslechterde. Your Ghosting zou een betere naam zijn. Doe het niet.
maandag 29 april 2024
bas
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
top
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Snel en goed geholpen door Rick
maandag 29 april 2024
hoffmann
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Fantastische Service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mitchel gaf zorgvuldige en deskundige service, met daarbij een fijn persoonlijke contact. Fantastische Service!
maandag 29 april 2024
NP
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Super goed geholpen door Yasmyn!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Super goed geholpen door Yasmyn met een vervelend probleem met mijn dns instellingen om bulk mail te kunnen versturen. Fijn te weten dat je goed geholpen wordt als het jezelf even "boven de pet gaat"! Heel erg bedankt
maandag 29 april 2024
Ronald Dekker
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Keurig geholpen door Luuk!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Een heel fijn telefonisch gesprek met Luuk gehad, prettig en goede service verleend! Een goed begin van de maandag :)!! Dankjewel Luuk. MvG Monic
maandag 29 april 2024
Kraamzorg Monic
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Vriendelijk geholpen door geduldig personeel
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Dank aan Auke! Goede hulp gehad met mijn verhuiscode aanvragen en in te loggen in mijn account. Snelle reactie gekregen. Groetjes, Elisabeth
zaterdag 27 april 2024
Elisabeth
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Goede Support!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had wat gedoe met DNS instellingen van een nieuw domein. Prima geholpen door Youri.
zaterdag 27 april 2024
Ed Wens
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Een hele goede medewerker en een minder goede
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
L.S., Om positief te beginnen; Eren heeft mij fantastisch geholpen in ook een relatief korte tijd. Heel kundig, to-the-point en constructief. Mijn email werkt weer en als bonus heb ik nu ook een soort data-base van mijn oude emails waar ik blij mee ben. De medewerker daarvoor, Max, leek heel kundig maar liet na 1 (!) uur mij toch met een niet-werkende email zitten en, zo bleek later, met een email waar verkeerde gegevens in stonden die een derde partij moest aanpassen. Dit ontdekte Eren, nadat ik de derde partij alles had laten uitvoeren conform de mail van Max, en het nog niet werkte en ik dus weer contact met jullie moest opnemen.
vrijdag 26 april 2024
Bianca von der Oelsnitz
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
* VERSIO* Prima hulp van Erik en Luuk (Versio)
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Door omstandigheden waren er 2 domeinnamen in quarantaine gekomen. Door Erik en Luuk, en met op de achtergrond een college die aan de quarantaine knop kan draaien, zijn ze er direct uitgehaald en dat zonder kosten. Chapeau dus. Mijn 1 ster minder voor de prijs/kwaliteit is dat Versio sinds bijna een jaar geleden de prijzen drastisch heeft verhoogd en zich mbt de kosten uit de markt plaatst. Aan de kosten-knop zou ik gaan draaien om weer 100% aantrekkelijk te worden voor de verschillende diensten. Succes!
vrijdag 26 april 2024
Adelbert
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Support bij instellingen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Super goed geholpen met alle instellingen
vrijdag 26 april 2024
Rob van Eijndt
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Helpen met mail overzetten, nadat de hosting is opgezegd
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Hallo, Na ruim 15 minuten in de wacht te hebben gestaan, kreeg ik eindelijk iemand aan de lijn. Ik had het genoegen om met Luuk te spreken. Dat maakt het lange wachten enigszins goed. Luuk heeft me fantastisch geholpen! Nadat ik me had aangemeld bij een nieuwe hostingprovider en mijn oude hosting bij Versio had opgezegd, liep ik vast bij het instellen van mijn e-mail. Ondanks dat ik al had opgezegd, bood Luuk technische support en dacht echt met me mee. Zijn duidelijke uitleg zorgde ervoor dat ik verder kon en alles met succes kon afronden. Bedankt, Luuk, voor je goede ondersteuning!
vrijdag 26 april 2024
Léon
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
voorzitter
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mitchel , Hartelijk dank u hulp
vrijdag 26 april 2024
Mustafa Ayranci
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Jelan van klantenservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
oké, ik ben eerlijk. Ik vind het niet leuk als ik een probleem heb en de gehele website moet afzoeken om een kontaktmogelijkheid te vinden. Ik heb daar ook een handje voor en ben snel gefrustreerd omdat ik mijn probleem dan niet kan oplossen... Maar deze keer was het anders, ik vond vrij snel het telefoon nummer en bellen maar. Enkele minuten wachten maar. Vervolgens met een SUPER geduldige meneer (Jelan) op 2 verschillende dagen (!) aan de telefoon aan het probleem gewerkt en op weten te lossen! Dit was een komplex issue en in ben zo blij, heb eindelijk weer een super positieve ervaring met web-gerelateerde klantenservice. Meneer Jelan, de man die dit doormiddels eigen know-how plus diverse kollega kon oplossen was en is de held van de dag !!! Chapeau, en wat een geduld had Jelan met mij :-)))) DANK JE !
donderdag 25 april 2024
Norus Padidar
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Een snelle fout heel snel hersteld.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Eeren hielp mij bij het downgraden van mijn Premium + pakket. Dit was de laatste stap in een proces om e.e.a. voor mijzelf overzichtelijker te krijgen. Door een snelheidsfoutje was er iets te veel verwijderd en was mijn website niet meer in de lucht. Eeren bleef rustig en beloofde alles direct weer te herstellen en mij per mail op de hoogte te stellen als dit gebeurd was. Aldus geschiedde. In de mail lichtte Eeren ook duidelijk toe hoe deze downgrade administratief verwerkt wordt. Hier had ik niet om gevraagd en vind het erg prettig dat dit wel gecommuniceerd wordt. Ik voel me prettig geholpen door Eeren.
donderdag 25 april 2024
Ruud
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Klantvriendelijk
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Telefonisch slecht bereikbaar, maar werd op verzoek teruggebeld. Zeer behulpzame en klantvriendelijke dame.
donderdag 25 april 2024
Arcturus Centre
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Goede service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goed en snel geholpen door de klanten service m.b.t. het oplossen van een probleem. Wel lang in de wachtrij gestaan dus dit is wel een punt van aandacht
donderdag 25 april 2024
leo ijzerman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Snelle verwerking wijziging naam domeinhouder
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Binnen een uur geregeld door Auke!
donderdag 25 april 2024
Bianca
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Review
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Met aanleiding van het opzeggen van mijn abonnement waar van ik niet wist dat het een jaarlijkse betaling was. Een telefoontje gepleegd, werd snel verbonden en goed geholpen zonder enige problemen.
woensdag 24 april 2024
Jo
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
hulp bij instellen email account door Stefan Dijkstra
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Stefan heeft mij uitstekend geholpen, per mail en per telefoon, bij het instellen en reactiveren van een email account.
woensdag 24 april 2024
Kees Tabak
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Hulp van Eren
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al 10 jaar + klant bij Yourhosting. Nog nooit eerder ben ik zó goed geholpen. In dit geval door Eren.
woensdag 24 april 2024
Wino van de Steenoven
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Factuur misverstand
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al lange tijd klant bij yourhosting. Nooit problemen. Ik had een aanmaning over factuur gekregen. Door miscommunicatie was die nog niet betaald. Klantenservice gebeld en het werd netjes opgelost door Rahied.
dinsdag 23 april 2024
Claudy Blokhuis
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Bizar goede support!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Superservice, de supportmedewerker (Abdelkarim) deed uitermate zijn best om onze website weer in de lucht te krijgen nadat deze door onverklaarbare reden niet meer zichtbaar was. Ook de dagen erna bleef hij monitoren of het probleem nu verholpen was. Uitmuntend en dit is wat je wilt bij technische problemen bij je website
dinsdag 23 april 2024
Peter de Haan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Super snel verwerkt!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Auke heeft mijn machtigingsformulier echt binnen een paar uur compleet verwerkt, inclusief een persoonlijke mail met wat er gebeurt is. Top service!
dinsdag 23 april 2024
Marion Suijker
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.
Richtlijnen reviews op webhosters.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Yourhosting? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Webhosting

Basic

€ 9,99 /maand
  • Opslag: 5 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Eerste zes maanden slechts €0,99 per maand!

Start

€ 19,99 /maand
  • Opslag: 25 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Eerste zes maanden slechts € 0,99 per maand! Gratis telefonische support.

Plus

€ 24,99 /maand
  • Opslag: 50 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Eerste zes maanden slechts € 0,99 per maand! Gratis telefonische support.

Max

€ 26,99 /maand
  • Opslag: 50 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Eerste maand slechts € 0,99 per maand! Gratis telefonische support.

VPS Hosting

VPS 2

€ 19,99 /maand
  • Opslag: 60 GB
  • Dataverkeer: 2 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Eerste 3 maanden €8 per maand (maandelijks opzegbaar)

VPS 3

€ 29,99 /maand
  • Opslag: 80 GB
  • Dataverkeer: 5 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

 

VPS 4

€ 49,99 /maand
  • Opslag: 100 GB
  • Dataverkeer: 10 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

 

Managed VPS 3

€ 119,00 /maand
  • Opslag: 80 GB
  • Dataverkeer: 3 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

 

Managed VPS 4

€ 169,99 /maand
  • Opslag: 100 GB
  • Dataverkeer: 5 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

 

Domeinnaam

Doorstuurservice

€ 11,88 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Ja

 

.eu-domeinnaam

€ 15,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

 

Yourhosting .NL domeinnaam

€ 21,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

.NL domeinnaam? Gratis Telefonische Support!

.de-domeinnaam

€ 21,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

 

Yourhosting .BE domeinnaam

€ 24,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Ja

 

Yourhosting .COM domeinnaam

€ 28,99 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

€ 12,99 in eerste jaar, 20+ jaar hostingervaring, 1.1 miljoen+ domeinen

E-mail Start

€ 119,88 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

Eerste zes maanden slechts €0,99 per maand!

E-mail Max

€ 155,88 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • Whois Privacy: Ja

Eerste zes maanden nu slechts €0,99 per maand!