Hostnet

1,1 / 5 952 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Actie!

Snelle webservers op SSD Backed Storage

Bedrijfsgegevens

  • 140 Werknemers
  • KvK-nummer: 34130993
Openingstijden
  • ma t/m vr: 08.00 - 21.00 uur
  • weekend: 10.00 - 18.00 uur

Review score

1,1 / 5 952 ervaringen

Totaal (952)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (3)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Hostnet
Ondernemende mensen helpen hun dromen en ambities te realiseren met de beste online oplossingen, dat is de missie van Hostnet. Begonnen in 1999, en 20 jaar later uitgegroeid tot één van de grootste hostingproviders van Nederland. Hostnet beheert 810.000 domeinnamen en 82.000 websites voor meer dan 280.000 klanten. Naast domeinregistratie, webhosting en online werken, zijn klanten bij Hostnet aan het juiste adres voor Managed Services en Virtual Private Servers (VPS). Hostnet onderscheidt zich in service door 7 dagen per week voor klanten bereikbaar te zijn.

Hostnet klachten & ervaringen
Via Webhosters.nl ontvangen we graag je persoonlijke ervaring met Hostnet. We horen het graag als je een tevreden klant en tevreden bent over de hosting of klantenservice maar ook nadelen en/of klachten over Hostnet zijn welkom zodat we een zo volledig mogelijk beeld krijgen over dit bedrijf.

Ervaringen 952 op 20 pagina's

Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Snel zelf inzicht. Prettige online hulp. Overzichtelijk account. Makkelijke overhuisservice
donderdag 3 december 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Betrouwbaar adres met goede (chat) ondersteuning, ook op de uren dat ik met webproblemen bezig kan zijn (weekend en avond dus...)
dinsdag 1 december 2015
Rutten
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Helpdesk lost je problemen op, en helpt ook met website bouw problemen.
dinsdag 1 december 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Bestelling stond heel lang open, dit werd na een signaal van mij gewijzigd. Nu heb ik nog steeds geen inlogcodes. Deze zijn verstuurd naar mijn emailadres waarvan de hosting is stopgezet, waardoor ik ze niet ontvang. Twee keer gechat, een keer gebeld (terwijl ik gebeld zou worden), nog niet opgelost
vrijdag 27 november 2015
Bicknese
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Hostnet geeft onduidelijke en summiere informatie over domeinnamen verhuizen en stelt (ex-) klanten achteraf voor een voldongen feit. Het lijkt er zelfs op dat Hostnet extra omzet probeert te genereren op deze manier! Bij het zoeken naar informatie over het verhuizen van domeinnamen ván Hostnet als provider naar een andere provider is er het volgende in de FAQ pagina's te vinden: V: "Ik wil mijn domeinnaam verhuizen naar een andere provider, hoe kan ik dit doen?" A: "Voor een verhuizing naar een andere provider is het noodzakelijk dat u de domeinnaam bij Hostnet opzegt. Vervolgens is er per extensie een andere procedure voor het verhuizen van een domeinnaam. Zo ontvangt u in het geval van bijvoorbeeld .com, .net en .org domeinnamen een autorisatiecode. In alle gevallen geldt dat de andere provider de verhuizing dient te initiëren en dat u dit altijd bij hen moet aanvragen. Een uitgebreide uitleg over het verhuizen van de verschillende extensies staat hier." en: V: "Kan ik mijn domeinnaam wegverhuizen van Hostnet?" A: "Ja, dat is mogelijk. Voor de verhuizing van uw domeinnaam ligt het initiatief bij de nieuwe provider en dient u uw contract bij Hostnet te beëindigen. De opzegging dient minimaal 1 maand voor het aflopen van uw contract bij ons binnen te zijn. U geeft een opzegging eenvoudig door via Mijn Hostnet. Ga voor instructies naar onze categorie Mijn Hostnet bij Hoe kan ik mijn domeinnaam wegverhuizen?" en: V: "Hoe kan ik mijn .nl domeinnaam wegverhuizen?" A: "Om uw .nl domeinnaam weg te verhuizen van Hostnet is het noodzakelijk dat u uw contract bij Hostnet beëindigt. Nadat u het contract met Hostnet heeft opgezegd versturen wij, in de regel binnen 1 a 2 uur, het token om uw domein mee te verhuizen naar het bij ons bekende e-mailadres. De opzegging moet minimaal 1 maand voor het aflopen van uw contract bij ons binnen zijn. U geeft een opzegging eenvoudig door via Mijn Hostnet. Uw nieuwe provider dient de verhuizing daarna verder te initiëren." en over, in dit geval, de .eu extensie (niet op de FAQ pagina's): ".EU domeinnaam verhuizen Wilt u een .eu domeinnaam naar Hostnet verhuizen? Hiervoor heeft u een autorisatiecode nodig. Deze code vraagt u op bij uw huidige provider. Autorisatiecode doorgeven Na ontvangst van de autorisatiecode, vraagt u hierboven de verhuizing van uw .eu domein aan. Wanneer wij uw aanvraag hebben ontvangen, sturen wij u een e-mail met een link naar de pagina waar u de autorisatiecode kunt invullen. Nadat u de code aan ons heeft doorgegeven, dienen wij een verhuisverzoek in bij EURid, de uitgevende instantie van .eu domeinnamen. Als alle gegevens, inclusief de autorisatiecode, correct zijn ingevuld, keurt EURid het verhuisverzoek goed en wordt uw .eu domeinnaam in de meeste gevallen direct verhuisd. Zodra uw .eu domein naar Hostnet is verhuisd, ontvangt u hiervan per e-mail een bevestiging." Dus als ik, ruim een maand van te voren, enkele domeinnamen opzeg, ben ik nergens gewaarschuwd voor de quarantaineprocedure van de bepaalde extensies. Hostnet stuurt vrijwel direct een email met de "Beste meneer Klomp,Hierbij ontvangt u de autorisatiecode voor olejifiltry.eu. Deze autorisatiecode heeft u nodig indien u de opgezegde domeinnaam wilt verhuizen. Geef deze autorisatiecode door aan uw nieuwe provider, zodat deze de verhuizing kan controleren bij de uitgevende instantie EURid. Domeinnaam: olejifiltry.euAutorisatiecode: HOSN-2WAP-SZK3-6R2UDe autorisatiecode is 40 dagen geldig.Met vriendelijke groet,Hostnet bvDe Ruyterkade 61013 AA Amsterdamtel.: 020-7500800fax: 020-7500825http://www.hostnet.nlhttps://mijn.hostnet.nlhttp://www.hostnet.nl/contactKvK-nummer: 34130993" Ook weer zónder uitleg of waarschuwing voor de mogelijke quarantaine ("40 dagen geldig" klinkt veel onschuldiger), ook al is het op dat moment duidelijk dat het verlopen van de domeinregistratie nog ruim meer dan 40 dagen duurt, ik wilde immers niet te laat zijn met opzeggen! De code meteen doorgeven aan de nieuwe provider lukte niet want de deze stond dat alleen een bepaalde, kortere tijd dan 40 dagen voor het verlopen van de oude domeinregistratie toe. Ik verzocht dan ook Hostnet de quarantaine op te heffen zonder de belachelijke €50,- euro ex. BTW per domeinnaam want dat bedrag is buiten proportie en de domeinnamen zijn niet geheel buiten de schuld van Hostnet in quarantaine geraakt, in tegendeel, naar mijn mening juist dóór de het gebrek aan informatie aan de zijde van Hostnet. Na enkele mails wilden ze nog niet tegemoetkomen aan mijn verzoek maar gelukkig wilde Antagonist hetzelfde doen voor, let op, 8 euro per domeinnaam! Dat was mijn redding en ik bedacht me geen moment om Antagonist die 4 domeinnamen uit quarantaine te laten halen en te hosten. Ik hoop dat deze ervaring andere mensen helpt bij de keuze voor een hoster en als ze domeinnamen hebben en willen laten verhuizen.
woensdag 25 november 2015
Klomp
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Scherpe prijzen, breed diensten aanbod en een erg behulpzame en vriendelijke klantenservice.
woensdag 25 november 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
prima communicatie, goede service
dinsdag 24 november 2015
Kuhne
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Tot op heden uitstekend!
zaterdag 21 november 2015
Verhaar
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Snelle afwikkeling van vragen en klachten. Zijn zeer behulpzaam en snel.
donderdag 19 november 2015
Bhagwandin
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wat een fijne service. Je wordt snel en vakkundig geholpen en niets is ze te gek. Ik kan Hostnet bij iedereen aanraden.
dinsdag 17 november 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Te vaak storing bij hostNIET.nl Gebruik deze niet als provider
maandag 16 november 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Het laatste jaar ligt mijn mail en website er regelmatig uit. Ik kan helaas niet meer vertrouwen op goede dienstverlening. Tevens wanner ik iedere keer daarover een klacht indien wordt deze afgewezen op grond van overmacht.
maandag 16 november 2015
van Dijk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Net een paar uur klant en op zondagavond via de chat al goed op weg geholpen. Waar vind je dat nog, op zondagavond iemand die je op weg helpt als je vragen hebt. Helemaal top!
zondag 15 november 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Prima ervaring met Hostnet! Met name de chatfunctie die ze bieden is een uitkomst! geen lange wachttijden maar gelijk een antwoord. Hostnet is een aanrader!
woensdag 11 november 2015
van der Biezen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Er is een probleem met de websitemaker echter als men klant word bij hostnet word dit niet verteld daar kom je dus achter NA dat je netjes betaald hebt enaan de slag wilt. hier onder het chat gesprek met de helpdesk... Ibrahim Goedendag. Kan ik u ergens mee van dienst zijn? Martin de Ridder ik zit al een paar minuten te kijken naar de website maker die niet wil starten, ik heb via verschillende manieren ingelogd maar hij blijft hangen bij;...laden Ibrahim Ervaart u het probleem enkel vandaag? Martin de Ridder gisteren was hij traag maar werkte wel, vandaag dus niets lol Ibrahim Er zijn inderdaad issues bekend bij ons over de werking van de Website Maker, hier wordt aan gewerkt. Wij hopen dat dit probleem zo spoedig mogelijk wordt verholpen. Martin de Ridder dat is goed om te weten, maar hoe los ik dit tijdelijk op Ibrahim Helaas is het wachten tot het probleem opgelost is om verder te kunnen met deze functie. Martin de Ridder ok dank je wel
maandag 9 november 2015
de Ridder
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb 7 november op de startersdag van de KvK een domeinnaam laten registreren. Deze naam wilde ik aanpassen. Hierbij had ik een aantal vragen waarbij ik vlot werd geholpen, zowel telefonisch als via de chat.
maandag 9 november 2015
Hopma
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
zaterdag 7 november 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
duidelijk en snel
donderdag 5 november 2015
burgman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Verre weg de bedrijf met de allerbeste klantenservice waar ik ooit mee in aanraking ben geweest. De klantenservice bestaat uit deskundige jonge mensen die je serieus en correct willen helpen. Goede bereikbaarheid. Verbinding is verbroken zij bellen je gewoon terug. De grotere bedrijven in NL kunnen een voorbeeld aannemen van hoe het moet. Voor hostnet heb ik alleen respect, mocht ik weer een website beginnen dan ga ik terug.
dinsdag 3 november 2015
Kallachi
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
snelle hulp door ian. en deskundig. ik ben een leek en ben goed geholpen! Top!
maandag 2 november 2015
Verschuren
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
ik ben zelf een leek in computers maar vind dat ik door de medewerkers goed geholpen word als ik vragen heb
maandag 2 november 2015
snijder
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ten tijde van de aanschaf van mijn domeinnaam was Hostnet de goedkoopste en de beste optie. Nu, halverwege mijn contractduur is ineens de FTP toegang stop gezet zonder aankondiging. Ik kan niet eens meer een simpel html bestandje uploaden. Ik móét gebruik maken van hun waardeloze Website Maker Lite. Waarmee ik alleen een website kan maken met lelijke template en niet eens zelf wat code kan uploaden. Je kunt het niet maken om halverwege een contract ineens de belangrijkste optie van een afgenomen service af te nemen.
zondag 1 november 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Top, super snel.
zaterdag 31 oktober 2015
wiersma
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goed en snel geholpen. Er werd direct gekeken wat het probleem was en een oplossing gebracht.
zaterdag 31 oktober 2015
de Jong
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goede ervaring met Mikchael
zaterdag 31 oktober 2015
diependaal
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Nog nooit zon goede service gehad voor een heel scherpe prijs, de klantenservice gaat vind de klant belangerijker dan hun taakbeschrijving en zijn altijd te bereiken. Verder ook zeer pretige ervaring met de manier van omgaan met vergeten/ te laat betaalde facturen. Top bedrijf
woensdag 28 oktober 2015
Peters
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer vervelende chat gehad met uw medewerker Dion. Jullie hebben ongevraagd geupgrade en inloggegevens veranderd en nu kan ik niet meer inloggen dus wordt het een dode website. Ze weigerde om de gegevens naar het goede emailadres te sturen terwijl ik zeker weet dat dat gewijzigd is 5 jaar geleden. Degene die dit ooit gestart heeft is al lang uit beeld. Er blijft mij weinig anders over dan naar een andere provider te gaan ben ik bang.
dinsdag 27 oktober 2015
de nijs
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Elke keer word ik weer super geholpen. Nu met een ietwat lastige overzetting van mijn website. 5 sterren.
dinsdag 27 oktober 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Hostnet is een superfijne site met veel gebruiksgemak en overzicht. En mocht het onduidelijk zijn dan raad ik de live chat aan, werkt echt super met die gasten! Bedankt Jasper!
dinsdag 27 oktober 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Super, werkt goed met snelle service en goede techsupport met verstand van zaken. Het nieuwe beheersysteem is superieur aan andere systemen.
zondag 25 oktober 2015
de Geus
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goede chatfeedback! Verwarrende weg om een eenvoudige website te maken!
donderdag 22 oktober 2015
Vervynck
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Prima en snelle service bij problemen van mijn website
donderdag 22 oktober 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Duidelijke en overzichtelijke website/account-pagina's. Indien zaken niet duidelijk zijn is er meteen een kundige medewerker die via de live-Chat antwoorden kan geven. Een fijne partner dus voor onze hosting.
woensdag 21 oktober 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
uitstekende en duidelijk begeleiding van Dion. Ik ben tevreden.
maandag 19 oktober 2015
Teunissen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Tot nu toe alleen maar problemen met mn website die niet echt geholpen worden. Zou fijner zijn als er wordt gezegd "dit weten we niet/doen we niet/zit niet in onze service" Dan er lang over doen en dan nog niet verder zijn. Iets of iemand heeft content op m'n wordpress verwijderd. Ik was het niet, niemand anders heeft toegang. Was bij m'n vorige provider niet gebeurd maar dat zegt natuurlijk ook niet alles. Tot nu toe niet tevreden dus.
dinsdag 13 oktober 2015
villevoye
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Live chat is snel en effectief, control panel is overzichtelijk en bied vele mogelijkheden.
vrijdag 9 oktober 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Service van hostnet is top. Het mooiste is dat ze geen automatisch gestuurde mailtjes naar je toesturen. Geen noreply, maar doreply. TOP en reageren ook vriendelijk.
donderdag 8 oktober 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij willen een SSL certificaat maar onze bedrijfsnaam kan niet aangepast worden zonder extra kosten, daarnaast moet de website handmatig gebacktup worden om alles over te zetten. Niet handig..
donderdag 8 oktober 2015
wittekoek
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Duidelijk en snelle reactie. Goed geholpen
donderdag 8 oktober 2015
Weijts- van der Moolen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
snelle hulp, vraag goed beantwoord
donderdag 8 oktober 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Super dienstverlening! Snel, vriendelijk en zeer behulpzaam!
maandag 5 oktober 2015
Koopman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik weet niet wat ze tegenwoordig voor mensen bij een helpdesk wegzetten, of dat nu stagiaires zijn van een of andere niveau 2 MBO, of dat ze serieus menen dit soort mensen in dienst te nemen... maar ik heb de afgelopen maanden ontzettend vaak een vraag gehad aan de support heldesk van Hostnet, en geen ENKELE keer daarvan ben ik geholpen dat ik dacht van nou, daar had ik wat aan. Elke keer was het weer iemand anders en elke keer had ik niets aan ze. Altijd in de zin van: ik kan niks voor u betekenen. Waarom is er dan een helpdesk als ze nooit iets voor je kunnen betekenen? Dat is hetzelfde als een kassameisje die niet weet hoe ze dingen moet afrekenen. Je hebt er niets aan. Mijn ervaring met Hostnet: Verschrikkelijk slechte helpdesk. Ik krab mij ook al maandenlang steeds weer achter de oren als ik weer contact me ze heb opgenomen waarom ik het eigenlijk ook nog probeer.
maandag 5 oktober 2015
van Pelt
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Super snel op de chat en erg goed geholpen. Zeer betrouwbaar en zeker aan te raden!
dinsdag 29 september 2015
Otten
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Alles is makkelijk via het controlpanel te bereiken en te bedienen. De livechat is altijd paraat en zeer behulpzaam. Hostnet is heel erg transparant in alles.
vrijdag 25 september 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Regelmatig geprobeerd om domeinnamen te registreren die allemaal toch bezet bleken te zijn. Check het nu bij een ander, die kennelijk een betere controle doet.
donderdag 24 september 2015
Schenk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Er zijn verschillende keren problemen geweest die niet adequaat werden opgelost. Er was dan geen goed contact (geen terugmeldingen) en ik bleef maar vragen om antwoorden die niet kwamen. Soms gaat het wel goed, maar dus lang niet altijd. De klantenservice beoordeel ik dus als matig.
woensdag 23 september 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vragen met veel geduld beantwoord en tot een oplossing gekomen!!!!
dinsdag 22 september 2015
Laurens
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Snelle chat service. meteen geholpen door Ian Koning. Top medewerker!
maandag 21 september 2015
El Mortadi
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
en zo hoort het!!! Welkom bij de Hostnet-chat Ian KoningKlantenservice Goed Ian KoningGoedendag. Kan ik u ergens mee van dienst zijn? Roger Pubben hallo Ian, ik kan bij support > ticket indienen > sales; deze keuze niet maken Ian KoningKlopt inderdaad. Roger Pubben dank je Ian KoningIn de nieuwe Mijn Hostnet omgeving is die keuze weggehaald, nu gaat het erom dat u de juiste dienst selecteert. De vraag komt sowieso wel op de juiste plek terecht. Roger Pubben dat betwijfel ik ik heb aanvraag voor SSL certifikaat ingediend en krijg mail dat ik ticket moet aanmaken en jou collega Barthold kreeg zojuist van mij dezelfde vraag, maar ik kreeg niet dit antwoord..... hij zei dat ik ticket moetst aanmaken, ik zei dat lukt niet en daarom zit ik hiet met jou (barthold) in deze chat dus wat nu? Ian KoningAls u de ticket gewoon aanmaakt, kan ik zorgen dat de ticket op de juiste plek komt, net als Barthold al aangaf. Roger Pubben ticket is al aangemaakt vorige week al maa rik krijg email met deze tekst: Indien u interesse heeft in een type SSL-certificaat en u reeds de domeinnaam heeft geregistreerd bij Hostnet, dan bestelt u via Mijn Hostnet door middel van een ticket. Onder het kopje Support stelt u een vraag aan de afdeling Sales. Geef in het ticket aan om welk subdomein het gaat, welk type SSL-certificaat u wilt bestellen en dat u akkoord gaat met de kosten. nav dit ticket: 09/16/2015 16:34 - Roger Pubben wrote: > Bedankt voor het indienen van uw vraag. > > Hieronder vindt u een overzicht van uw ingevulde gegevens. > > Klantnummer : 6329518 > Onderwerp : Extended SSL certificaat aanvragen > Contract : [17042424] qveam.com > Klantnaam : Roger Pubben > Opmerking : beste, > ik wil graag een GeoTrust True BusinessID EV certificate aan willen vragen. > Telefoon : 0649775972 > Mobiel : 0649775972 > E-mail : roger@qveam.com > ????????????????????????????????? vicieuze cirkel Ian KoningIk ga even voor u kijken hoor, 1 moment. Roger Pubben ok Ian KoningGeef in het ticket aan om welk subdomein het gaat, welk type SSL-certificaat u wilt bestellen en dat u akkoord gaat met de kosten. Als u een nieuwe ticket aanmaakt met deze gegevens kan ik hem doorzetten naar de juiste plek, Sales. Het grootste probleem met de ingediende ticket is dat het deze bovenstaande vereiste mistte. Roger Pubben ok duidelijk, maar dit komt alleen omdat ik die keuze optie niet kreeg in het selectie menu Ian KoningDat de ticket niet aankomt bij sales maakt niet zo heel veel uit, wij zorgen dat de ticket op de juiste plek komt. Echter mist de informatie in uw ingediende ticket over welk SSL-certificaat u zou willen, dat u akkoord met de kosten gaat en of het op een subdomein of hoofdomein moet worden geinstalleerd. Dus als u een nieuwe ticket kan aanmaken met die gegevens, of kan reageren op de reactie van Lee Ravenberg dan komt het helemaal goed. Roger Pubben SUPER!!! wil je nog iets voor me doen? Ian KoningTuurlijk, vertel. Roger Pubben Zit Barthold bij ej in de buurt? Ian KoningZo ongeveer ja. Roger Pubben ga ff koffie voor hem halen dan en doe er een paar scheppen zout in dit had hij ij namelijk ook moet/kunnen vertellen Ian KoningHahaha is goed, ga het direct doen. Roger Pubben ;) dank voor je reactie man! Ian KoningGeen dank natuurlijk, nog een hele fijne zondag gewenst! Roger Pubben insgelijks! Chat is beëindigd. Begin de chat opnieuw Powered by LiveChat
zondag 20 september 2015
Pubben
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Welkom bij de Hostnet-chat BartholdKlantenservice Goed BartholdGoedendag. Kan ik u ergens mee van dienst zijn? Roger Pubben hallo barthold ik will een ticket naar sales afd maar krijg keuze optie niet enige optie die ik krijg is registratie domeinnaam als ik de diensts wil selecteren BartholdU kunt hier de dienst selecteren waarover de vraag gaat Roger Pubben waar? BartholdHiervoor kunt in Mijn Hostnet gaan naar Support > Contact opnemen Roger Pubben precies!...en dat doe ik, maar zeg me eens wat ik te zien moet krijgen bij het keuzemenu "selecteer dienst"? ? BartholdU kunt hier kiezen uit een van de diensten die actief zijn Roger Pubben en welke zijn dat? lees eens even terug waar ik mijn vraag mee begin heb geen tijd om in een cirkel te blijven praten BartholdHet is helaas niet mogelijk om direct contact op te nemen met de afdeling Sales Roger Pubben dat is dan mooi kut, want ik krijg die optie ook niet om ze hier aan te schrijven en dus wordt ik niet geholpen :( maw: ik kan de sales optie niet kiezen vanuit het keuzemenu!!!!! ik wil mijn extendend SSL certifikaat wel ergens anders kopen als het moet ticket SSL.JPG Beste meneer Pubben, Hartelijk bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat u een Extended Validation SSL certificaat wil vragen voor qveam.com. Hierbij ontvangt u informatie over het Extended Validation SSL-certificaat: - beveiligt 1 subdomein, bijvoorbeeld https://www.domeinnaam.nl of https://product.domeinnaam.nl; - bij het www-subdomein is ook het hoofddomein (https://domeinnaam.nl) beveiligd; - groene balk met vermelding van de bedrijfsnaam, bijvoorbeeld: Bedrijfsnaam (NL) https://www.domeinnaam.nl . Vermelding van de handelsnaam is alleen mogelijk in combinatie met de bedrijfsnaam, bijvoorbeeld: Handelsnaam (Bedrijfsnaam) (NL) https://www.domeinnaam.nl. Er vindt uitgebreide controle plaats van de bedrijfsgegevens; - prijs € 169 per domeinnaam per jaar; - Levertijd is 1 tot 2 weken. Indien u interesse heeft in een type SSL-certificaat en u reeds de domeinnaam heeft geregistreerd bij Hostnet, dan bestelt u via Mijn Hostnet door middel van een ticket. Onder het kopje Support stelt u een vraag aan de afdeling Sales. Geef in het ticket aan om welk subdomein het gaat, welk type SSL-certificaat u wilt bestellen en dat u akkoord gaat met de kosten. Heeft u nog vragen? Neem contact op met onze Klantenservice via de chat op hostnet.nl, een reactie op dit bericht of 020-7500800. Openingstijden Ma t/m vr: 08.00 - 22.00 uur Weekend: 10.00 - 18.00 uur Met vriendelijke groet, Lee Ravenberg Afdeling Helpdesk Hostnet bv hostnet.nl/klantenservice | weblog.hostnet.nl Hostnet helpdesk - Voor het publiceren van uw website, het instellen van uw e-mail en uitleg over het Control Panel en Website Maker. Voor informatie over het publiceren van uw website, het instellen van uw e-mail en uitleg over het Control Panel en applicaties. Indien u interesse heeft in een type SSL-certificaat en u reeds de domeinnaam heeft geregistreerd bij Hostnet, dan bestelt u via Mijn Hostnet door middel van een ticket. Onder het kopje Support stelt u een vraag aan de afdeling Sales. BartholdU kunt in dit geval een optie aanklikken uit het keuzemenu Roger Pubben en dit lukt dus niet!!!!! BartholdWij kunnen deze dan voor u doorzetten naar Sales Roger Pubben dat zou al gebeurt zijn maar ik krijg deze mail binnen, en dus volg ik de instructies en nu zit ik hier mijn tijd met jou te verdoen want jij helpt mij ook niet verder BartholdAls u een ticket maakt met daarin de bestelling en de benodigde informatie volgens de email van mijn collega. Dan kan ik dit voor u doorzetten 1:24 pm Roger Pubben laat maar zitten! bedankt en fijne dag!! Chat is beëindigd.
zondag 20 september 2015
Pubben
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.
Richtlijnen reviews op webhosters.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Hostnet? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice