WebReus BV

3,4 / 5 458 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • KvK-nummer: 17079744

Review score

3,4 / 5 458 ervaringen

Totaal (458)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (4)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over WebReus

WebReus werkt eenvoudig en overzichtelijk met 3 pakketten. Dat zijn 1) hosting voor kleine sites, 2) hosting voor middelgrote sites en 3) hosting voor grotere en zware websites. Hierin zijn ze erg scherp geprijsd.

WebReus review

Ben je zelf klant (of klant geweest) bij WeReus? Laat dan een review achter om anderen te helpen bij het maken van hun keuze voor de juiste hostingprovider. Bij WebReus zijn inmiddels al een hoop mensen u voor gegaan.

Ervaringen 458 op 10 pagina's

Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben al zeer lang klant bij hun. Nooit problemen gehad tot voor kort. Mijn domein is totaal niet meer benaderbaar, e-mail ligt er uit. Mail naar de helpdesk word niet beantwoord, telefoon word niet beantwoord. Als alles werkt is er niets aan de hand maar als het ergens niet goed gaat zijn ze niet meer thuis. Ik heb dit al een keer eerder gehad en toen was het precies het zelfde. Voor mij is dit de druppel.
woensdag 17 april 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
SCH AN DA LIG!!!, al meerdere malen gemailed naar ze, GEEN reactie, Geen terugkoppeling!, laatste tijden zijn alle URLS onbereikbaar! of SUPER trage laadtijden!.. de klantenservice reageert niet op de e-mails! IN HET KORT! AFRADER! SLECHT SLECHT SLECHT! ik ben al opzoek elders naar een reseller pakket! want webreus deze ene ster is al te VEEL!!!!
dinsdag 16 april 2013
Kilic
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Slecht bereikbaar (geen telefoonnummer voor de helpdesk), reageren niet of laat op mail en zetten websites zo offline zonder bericht. Voor mij geen Webreus meer...
maandag 8 april 2013
Jansen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Prima provider. Reageert snel op vragen en instellingen van bijv. mail zijn te vinden op de website van webreus. Overstappen is zo geregeld. Krijg gelijk alle gegevens. Super!
donderdag 28 maart 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Tot voor kort weinig problemen gehad. Er werd snel gereageerd op vragen en wensen. De laatste tijd is de performance van hun servers - en daar gaat het wat mij betreft om - echter abominabel. Soms is er zelfs gewoon geen verbinding te krijgen.
zaterdag 9 maart 2013
van Loon
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ok, Hosting is goed maar ik heb niks aan een website die elke uur minimaal 10 minuten eruit ligt. Mails worden niet beantwoord en er wordt niets aan de performance problemen gedaan. Een absolute Afrader is Webreus. Ik ga zoeken naar een andere aanbieder dit weekend. Ik ben er helemaal klaar mee!
zaterdag 26 januari 2013
janssen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Niet bereikbaar
vrijdag 4 januari 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik sluit me volledig aan bij de mensen die in hun beoordeling 5 sterren hebben uitgedeeld aan de WebReus. Snelle service, op werkdagen altijd binnen een paar uur antwoord per e-mail, nog nooit meegemaakt dat een probleem NIET werd opgelost. Zelfs als een 'storing' mijn eigen fout was, werd het kostenloos verholpen. Van mij dus niets dan lof!
maandag 17 december 2012
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben jaren klant geweest bij webreus maar heb nu sinds enkele weken serieuze problemen met ze. Een van mijn website heeft technische problemen (hele domein is super traag, responsetijden van 5 minuten of langer) en webreus is niet te bereiken... E-mail wordt niet beantwoord en de telefoon wordt niet opgenomen. Ondanks dat de hosting niet duur is bij webreus vind ik wel dat je op een behoorlijke manier geholpen mag worden bij problemen. Dat is bij webreus niet aan de orde. Ik ga daarom al mijn websites verhuizen...
dinsdag 23 oktober 2012
Jacobs
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Deze ene ster is nog te veel;u bent onbereikbaar ook in et geval van calamiteiten Mijn site is al enkele dagen onbereikbaar.U bent onbereikbaar en..reageert niet.
maandag 15 oktober 2012
Schutte
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De recente problemen bij WebReus en slechte communicatie daarover vind ik zonde maar kijkend naar mijn uitstekende ervaring over de afgelopen jaren voor mij zeker geen reden om een andere hoster te zoeken. Of om een andere aan te raden... Ik ga er van uit dat alle problemen nu verholpen zijn, dat WebReus van zijn fouten geleerd heeft en ik mijn gebruik vna hun diensten met tevredenheid kan voortzetten. Wat mij betreft krijg je voor de 17 euro hostingkosten die ze vragen nog steeds meer als waar je voor betaald. Zeker als ik het vergelijk met mijn ervaringen met andere aanbieders...
maandag 30 juli 2012
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Het is een vervelende Nederlandse eigenschap om altijd te kankeren en steeds als iets mis gaat de schuld bij een ander te zoeken. Daaruit ontspruiten dan ook mijns inziens die negatieve reacties hier. Mijn ervaringen met Webreus zijn geheel anders, namelijk louter positief. Ik draai al jaren een voor een privésite redelijk ingewikkeld script, kijk maar eens op www.rijerkerk.net/databank , en dat alles zonder echt grote problemen. De kleine probleempjes, die er nu eenmaal altijd zijn, werden tot op heden altijd prima opgelost. Ik had in al die jaren slechts kontakt op de helpdesk met Jim en Ton en kan niets anders zeggen dat als je correct en vriendelijk een vraag stelt, je ook correct, vriendelijk en snel een antwoord krijgt. Ik heb Webreus al bij verschillende kennissen aanbevolen en zowel zij als ik zijn niet teleurgesteld. Er is geen Webhoster met een betere prijs-kwaliteitverhouding. Indien men er anders over denkt zou men zich toch eens af moeten vragen of bij "men" nooit iets fout gaat en of men in de vraag naar Webreus men zich wel correct heeft opgesteld. En nee, ik heb geen enkele zakelijke binding (buiten dat ze voor me webhosten) met Webreus.
dinsdag 26 juni 2012
Rijerkerk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Dit is serieus de slechtste webhosting ooit! Ik beheer een website met duizenden bezoekers per dag, de server raakt overbelast en ik moet uren lang opnieuw bellen om ze aan de lijn te krijgen! Vervolgens krijg ik te horen van ze dat ik een mailtje moet sturen naar ze. En ik heb nog steeds geen antwoord terug gekregen! Dit is in één woord een KUT WEBHOSTING. Ben verschrikkelijk boos!
maandag 25 juni 2012
Prive
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb inmiddels iets meer dan 3 jaar webhosting van Webreus. Een jaar geleden had ik geen problemen met de hosting provider Webreus. Een aantal maanden geleden heb ik via tweakers.net moeten lezen dat er een aantal servers plat hebben gelegen. En uit eigen initiatief heb ik maar even mijn wachtwoord veranderd. Vanuit Webreus is hier niks over gecommuniceerd. Het virtuele deel waar mijn gehoste pagina staat, staat naar mijn idee op een oude server waar ze niet al te vaak naar kijken. Hierdoor is de control panel plesk zeer traag. De communicatie is velen malen slechter. De helpdesk handelt mail slecht af. Na een week geen reactie. Vervolgens maar naar alle mail adressen die ik op de website kon vinden een mail gestuurd. Ja hoor ik had een reactie die ik zelf ook wel had kunnen verzinnen. Hij doet het weer, we kunnen niks vinden, een reden konden ze ook niet verzinnen. Helaas voor hun, kan ik met mijn ICT achtergrond het wel verzinnen, weer een puntje eraf (klant tevredenheid). Daarnaast had ik recent nog hosting erbij genomen ook van Webreus, wat wel op een nieuwere server draait. Hier werkt Plesk wel sneller op en zonder problemen. Het is alleen de klant tevredenheid dat bij mij die zeer slecht scoort. Zo weet ik ook dat het wachtwoord voor plesk NIET met MD5 wordt gecodeerd en in de database van Webreus wordt weg geschreven. Helaas vond ik het heel vreemd om een email van Webreus te ontvangen met mijn wachtwoord er in. Dan probeer ik mijn pagina helemaal dicht te timmeren terwijl het eigenlijk aan de Webreus kant open staat. Klinkt best dom, als je er zo even bij stil staat. Natuurlijk had ik hier ook een mail over gestuurd naar de helpdesk, helaas daar ook geen reactie op gekregen. Weer een puntje eraf. (klant tevredenheid) Volgens mij weten ze nog niet eens dat ze gehackt worden. 15-5-2012 stond er in eens een exploit blankhole code in mijn pagina. Die ik voor mijn studie gebruik om te testen van de php code icm mysql. En Voor mij staan er geen belangrijke gegevens op de pagina, ik experimenteer met PHP, MYSQL en volg de studie ICT & Business bij Fontys in Eindhoven. Op dit moment ben ik opzoek naar een iets duurdere hosting provider. Waar ze term klant tevredenheid wel kennen.
donderdag 17 mei 2012
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben bij webreus klant geworden vanwege de lage kosten. Tot mei 2012 nooit problemen gehad, maar in mei 2012 zijn maar liefst 5 van de 6 websites die ik bij webreus heb lopen gehacked. Omdat het verschillende soorten sites zijn heb ik het vermoeden dat er bij de plesk server is ingebroken. Bellen met webreus heeft geloof ik geen zin want "op dit moment zijn alle werknemers telefonisch in gesprek, u kunt via email contact met ons opnemen". Dat heb ik gedaan, wacht nog op reactie.
maandag 14 mei 2012
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik zit nu met meerdere sites op de servers van Webreus. Verder heb ik voor verschillende mensen sites gebouwd en ook allemaal bij Webreus ondergebracht. Ik ben zeer tevreden. Slechts één keer enkele dagen downtime gehad door uitgelopen werkzaamheden. Verder niets te klagen. Ze zijn dan wel niet telefonisch bereikbaar, maar als ik mail heb ik binnen enkele uren een goed bruikbaar antwoord. En ze hebben een probleem zelfs al een keer gewoon vanaf de server opgelost. Kortom, niets dan hulde voor Webreus. Ik wilde dat ik hen jaren eerder had ontdekt!
maandag 16 april 2012
Haupts
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben jaren tevreden geweest maar ondervind nu problemen. Helpdesk reageert niet of veel te laat. Weigert hulp te geven. Nooit gezien zoveel onwil en onvriendelijkheid. Ik zit bij Webreus met 3 websites en zal die zeker allemaal verhuizen.
donderdag 5 april 2012
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik zit al jaren... bij Webreus en de prijs/kwaliteit verhouding is super. Het mailverkeer is kort en zakelijk en er wordt altijd keurig geantwoord. Er zullen misschien klanten vinden dat dit miniem is, maar dit kan niet anders voor 16,98 per jaar? Tip voor Webreus; Start een 24-uurs telefonische helpdesk met een 0900 nummer en laat de mensen zo meebetalen voor de helpdesk. Zo kom je uit de kosten voor de helpdesk en mocht iemand niet tevreden zijn omdat dit een betalende service is, dan zijn dat mensen die geen verstand hebben van zaken doen. Wellicht ben je dan ook een van de eerste providers die zo'n service aanbiedt. Ga zo door Jim, ik ben een van je trouwste klanten (en een heleboel van mijn klanten ook)!
maandag 2 april 2012
Wildenberg
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds jaren klant bij webreus. Altijd tevreden geweest, snelle reacties en goed hulp gehad. Sinds half 2010 is dit verleden tijd, service is slecht geworden, helpdesk antwoord vaak onzinnig. Momenteel liggen 6 websites die ik daar host voor de vierde keer oprij plat !! Begon december 2011 en tot vandaag 12 febr diverse keren alles plat. "Uw PC in onveilig", kan niet! Net nieuw systeem met 3 virus scanners en de nieuwste updates die dagelijks worden bijgewerkt. Nerveus .... ja dat wordt je als webreus klant wel !!!! Ga nu op zoek naar andere hosting. Verlaat het zinkende schip dus is mijn advies. Heb alle mogelijke beveiligingen gedaan maar ieder keer wordt 's nachts rond 03:00 een back-up gemaakt en kijk ik op de dag dan was hij rond 06:00 in de ochtend weer gehacked. dus back-up terug zetten. Mits die werkt !!!! De plesk back-up sloopt meer dan hij herstelt !!! Voor mij nu een gapasseerd station !!!
zondag 12 februari 2012
Kamhoot
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij zitten al jaren met meerdere domeinen bij Webreus en de prijs-kwaliteit verhouding is gewoon goed. Waar heb je voor € 16,98 per jaar een domeinnaam inclusief webruimte, mailadressen en gebruik van Installatron om zeer eenvoudig WordPress, Drupal of Joomla te installeren ? Vandaag hadden wij een probleem omdat ons domein ttfsn.nl door onze eigen onoplettendheid op inactief was gegaan maar na het alsnog betalen van de nota en een mailtje naar Webreus werd dit binnen een paar uur hersteld. De telefonische (on)bereikbaarheid is het enige minpunt waar ik in mee kan gaan.
woensdag 8 februari 2012
de Goede
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Eeerst alleen positieve ervaringen. Nu moet ik van mijn klanten horen dat mijn site eruit ligt. Waarschijnlijk is de factuur naar mijn oude mail adres verzonden. Ik heb webreus wel ingelicht over mijn adreswijziging, maar daar is dus niets mee gedaan. Ik heb een week geleden een mail verzonden met het nieuwe mailadres en verzocht de factuur nogmaals daar naar toe te zenden. Nog steeds geen reactie. Ik ben ook al meer dan een week bezig om telefonisch contact te krijgen, maar dit lukt ook niet. Je kunt ook geen boodschap inspreken. Ik wil nu naar een andere hoster, want dit heeft niets met klantgericht of klantvriendelijkheid meer te maken.
donderdag 12 januari 2012
Aarntzen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben sinds 2006 klant geweest bij webreus en heb afgelopen week mijn laatste 2 domeinen bij hen verhuist en opgezegd. In het verleden waren ze zeer goed, snelle service, makkelijk contact opnemen en vlotte reacties. Wat ik zelf erg merkte was dat het afgelopen jaar de server response tijd drastisch omhoog is gegaan en ik regelmatig time-outs kreeg. Qua communicatie heb ik een wisselend beeld, maar over het algemeen wel positief, en ook mijn verhuizing naar de andere host deze week is zeer vlot verlopen. Daar kan deHeeg nog wel wat van opsteken. Als ik zo de reacties hieronder lees denk ik dat ik gewoon veel geluk heb gehad met deze host, maar voor de zekerheid toch maar verhuist om het voor te zijn. Of ik webreus zou aanraden? Op dit moment niet, maar als ze weer de service zoals in het verleden zouden aanbieden en snelle servers etc. met goede response tijd etc. krijgen dan zeker wel.
dinsdag 27 december 2011
Opperman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Als het werkt, dan werkt het. Als er problemen ontstaan dan ben je het bokje. Webreus is alleen te bereiken via mail maar geven meestal geen sjoege. In de zomer 12 dagen geen site en geen mail gehad en het is inmiddels weer raak. Trits mailtjes verstuurd maar geen enkele respons. Wachten, wachten......en nog eens wachten. En misschien wordt het ooit wel opgelost. Goedkoop maar de service grenst dus aan nul.
maandag 19 december 2011
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Voor mijn (oude) bedrijf had ik een domeinnaam nodig en tegelijkertijd was ik op zoek naar een hostserver waar een database en tools (voor een browsergame wat ik speel) op geplaatst konden worden. Uiteindelijk gekozen voor het pakket WebReus Power van € 19,99 (omdat ik bang was, dat 7GB dataverkeer te weinig zou zijn). Tot op de dag van vandaag ben ik nog steeds een zeer tevreden klant. Ik las hier allemaal negatieve recensies over 27-07. Ik heb het even opgezocht, maar die datum was mijn site gewoon in de lucht. Wel op 17-08 een mail ontvangen, dat op 19-08 mijn site als gevolg van werkzaamheden/verhuizing tussen 06.30 en 10.00 uur niet bereikbaar zou zijn. Om 09.00 uur die dag was de site weer bereikbaar. 21/06/2010 aangemeld bij WebReus 25/06/2010 mail ontvangen dat mijn betaling binnen was & mail ontvangen met domeingegevens 22/12/2010 mail ontvangen, dat mijn diskruimte werd overschreden (bleek idd een fout in de database te zijn); GEEN kosten voor de overschrijding in rekening gebracht 13/04/2011 mail ontvangen over aanstaande contractverlenging 01/06/2011 contractverlenging & factuur ontvangen 19/08/2011 mail ontvangen over werkzaamheden/verhuizing Eén keer werkzaamheden in ruim 1 jaar tijd vind ik ontzettend meevallen. Verder nooit last gehad van storingen of een trage website of wat dan ook. Dus ik raad WebReus juist wél aan (en nee, ik ben niet op een één of andere manier aan hen gelieerd).
vrijdag 7 oktober 2011
Muller
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben al jaren klant bij Webreus. Altijd als ik een vraag had kreeg ik dezelfde dag antwoord en als ik ze iets vroeg voor mij te doen, zoals mappen voor mij verwijderen die ik zelf niet kreeg verwijdert. Het was altijd zo gebeurt en nooit een probleem. Zelfs met vragen over CMS-en die ik door een klein iets niet aan de praat kreeg antwoorden ze nog met iets waar ik mee verder kan. Ik heb jaren bij een reclamebureau gewerkt als webdesigner en heb vaak heel veel gezeik gehad met webhosters. Niets meer dan goeds over Webreus. Begrijp niet hoe mensen slechte ervaringen opdoen bij dit bedrijf of misschien heb ik met al mijn vragen altijd geluk gehad al die jaren.
dinsdag 4 oktober 2011
Bakker
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik lees hier dat iemand tevreden is. Kan die persoon mij dan ook vertellen hoe de communicatie gaat? Ben al een aantal dagen aan het wachten op antwoord. Website is offline terwijl er niets is veranderd. Telefonisch onbereikbaar. Per mail heb ik 1 keer antwoord gehad. En daar had ik niets aan.
vrijdag 30 september 2011
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wat mij opvalt is dat het plotseling muisstil is nu Webreus geleerd heeft van zijn fouten! Waar blijven de positieve reacties? Van mij krijgen ze na de vorige blunder een dikke 10. Sanoma Weblogs liggen er al een maand uit en de problemen zijn nog niet opgelost. Bijna 400.000 betalende en niet betalende site houders lieten zij in de kou staan met leugens! Daar hoort men niemand over! Te grote jongen in de mediawereld?
donderdag 29 september 2011
Hagemann
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben al vele jaren bij Webreus. Wel eens een keer een storing, maar dat is te verwaarlozen. Ik lees veel negatieve reacties die ik beslist niet kan onderschrijven. Altijd goed behandeld via de mail. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Mat andere woorden: Ik ben zeer content met Webreus.
donderdag 18 augustus 2011
van Vliet
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De websites zijn regelmatig onbereikbaar, evenals het bedrijf zelf. FAQ en website worden niet meer bijgehouden en hebben sowieso een jaren 90 uitstraling. Het bedrijf lijkt te zijn doodgebloed en doet niet veel meer. Zeker niet hier je website hosten!
maandag 15 augustus 2011
van Rijssen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Je hoort alleen maar mensen klagen...de mensen die tevreden zijn hebben geen reden om dit soort sites te bezoeken. Ik werd hier toevallig op gewezen en meld bij deze dat ik heel erg tevreden ben. Als je kijkt naar hoeveel klachten er zijn (d.d. zo'n 50) en hoeveel domeinnamen ze hebben geregistreed (115.000) dan is dit zo'n kleine percentage dat het eigenlijk nergens over gaat. Ik heb ook regelmatig klachten over de supermarkt waar ik winkel, of over de gemeente etc, maar om nou helemaal te gaan klagen, anoniem, pffff....tikkeltje kinderachtig. Nogmaals, ik ben zeer tevreden over Webreus, en over Tele2 en over Dell, en over Nissan...
donderdag 4 augustus 2011
hoffs
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vervelend die grote uitval van 27/07.. Maar als je echt niet zonder kunt dan moet je meer betalen. Kwa kwaliteit/prijs verhouding ben ik nog steeds prima tevreden over Webreus. Ben al meer dan 5 jaar klant. (bij veel reacties krijg ik de gedachte "voor een dubbeltje op de 1e rang willen zitten"). Communicatie kan echter zeker beter. Problemen/vragen zijn bij mij altijd vlot en naar tevredenheid afgehandeld.
vrijdag 29 juli 2011
Vanwijk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben na herhaaldelijk melden van sql performance problemen afgelopen maanden 4 weken geleden begonnen met het verhuizen van al mijn domeinen bij webreus en als ik alles lees en hoor dan ben ik blij dat ik die weg gekozen heb .. problemen en onderhoud vind ik geen enkel probleem maar dat ik gewoon geen reactie krijg na vragen of geinformeerd wordt van bepaalde akties dat is niet proffessioneel.
donderdag 28 juli 2011
Aerts
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Pas op met Webreus. Sinds gisteren onaangekondigd "gepland onderhoud". Alles zou weer moeten werken: website, e-mail, alles. Tot op heden is alles uit de lucht. Telefonisch is Webreus zoals altijd niet bereikbaar. Ik ga ze een e-mail sturen met een andere account, maar ook dat zal wel voor niets zijn. Eerdere mails die ik gestuurd heb bij storingen de afgelopen tijd worden simpelweg nooit beantwoord! Ben er nu helemaal klaar mee. Na ruim 5 storingen in het afgelopen jaar, en totaal geen reacties van Webreus, is het nu tijd om te verhuizen. Erg vervelend om te zeggen, maar overweeg je om naar Webreus te gaan: goedkoop is duurkoop!
woensdag 27 juli 2011
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zo te lezen ben je sterk verbonden met de Webreus Jacquelineen weet je meer dan wij. Er is zo iets als automatisch email beantwoorden. Daarin hadden ze toch een indicatie kunnen geven wanneer ze weer online zouden gaan. Dat moet toch voor een bedrijf als de webreus geen probleem zijn. Maar totaal niet antwoorden is gewoon onfatsoenlijk. Er zitten bedrijven tussen die geheel afhankelijk zijn van het zomer seizoen. Een halve dag offline kost hun al duizenden euro's! Ze mogen wel met een heel goed verhaal komen om mijn ontevredenheid weg te nemen. (Maar zou die email wel komen?)
woensdag 27 juli 2011
Voois
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
al zeker 5 keer gemeld dat de site snachts niet werkt omdat er een mede gebruiker grote update draait, nog nooit verholpen nu werkzaamheden zonder aankondiging en mn site ligt nu nog plat geen reactie via mail zeker 20 mailtjes pleite maar ook 3000 euro omzet minder werd vanochtend wakker gebeld met de vraag welke concurent het ook verkoopt ik ben woest wil ieder oproepen om de schade te verhalen, samen claimen gaan ze zeker failliet [ terecht ]
woensdag 27 juli 2011
zwama
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Robert, men vergeet niet alleen dat men voor 10 euro per jaar webruimte heeft maar men vergeet voor het gemak ook maar even dat we hier met computers, routers en allerlei andere apparatuur te maken hebben. Dat er onjuist gecommuniceerd wordt is een gegeven maar het is voor hen net zo rampzalig als voor ons. Ik ben al jaren klant bij Webreus en ik ben nooit onredelijk geholpen! Geen enkel hostingbedrijf werkt probleemloos. Ik ga wel een verzoek indienen om eventueel tegen bijbetaling een soort van mirror in gebruik te stellen zodat bij eventuele problemen de site gewoon online blijft. Het is echt heel vervelend wat er is gebeurd maar in mijn ogen was er aan hun zijde ook sprake van machteloosheid en paniek. Dat zal geen een webhoster op zijn site vermelden!
dinsdag 26 juli 2011
Kallenbach
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Net als vele anderen opeens geen mail+ website meer door een onaangekondigde verhuizing. Ook al is de dienst gratis (Velen zeggen dat je niet moet zeuren omdat de dienst goedkoop is) dan nog kan je het niet maken om zo maar twee dagen doe boel uit te lucht te halen. Dit kost mij serieus geld. Mijn websites gaan naar een andere host. Ik kan me dit niet veroorloven.
dinsdag 26 juli 2011
van der Pal
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds een aantal jaren maken wij gebruik van de webhosting van Webreus voor onze Klanten In het verleden hebben wij weinig tot geen problemen gehad met zowel het product als de service. Helaas door de "geplande" onderhoud van deze week zoals Webreus dat noemt hebben onze klanten al 36 uur geen e-mail en zijn de websites van onze klanten onbereikbaar. Het vreemde van dit is dat je NOOIT een migratie uitvoert overdag. Dit plan je of in de nacht of in het weekend met daar in achtneming voldoende communicatie naar de klant en een backup plan als de migratie niet lukt. Voor de heren van Webreus dit is echt onacceptabel! ------UPDATE 16:30------ Onze E-mail werkt weer alleen alle e-mails in de queue zijn nog niet ontvangen. Verder geldt dit overigens niet voor onze klanten. --------------------------
dinsdag 26 juli 2011
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Belachelijk hoe er zonder vooraankondiging sites zomaar uit de lucht worden gehaald, ik hoop dat men weet om te gaan met de term omzetderving bij webreus want dit krijgt zeker nog een STAART!!!!... een OP DIT MOMENT zeeeer ontevreden klant!
dinsdag 26 juli 2011
de Vries
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Als uitvaartbedrijf behoor je je klanten 24 uur per dag je service te verlenen. Dat onze website nu al meer dan 24 uur niet zichtbaar is voor onze doelgroep is onacceptabel, Geen aankondiging vooraf gekregen van de geplande werkzaamheden, telefonisch niet bereikbaar en op de e-mails krijg je geen antwoordt. Webreus B.V. van ons krijgen jullie de koude douche!!!
dinsdag 26 juli 2011
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Geen manier van doen! Meer dan 24 uur offline zonder enig bericht vooraf. Ook wordt er niet op email gereageerd. Telefonisch niet bereikbaar. Dus voor de 25 site's snel een andere provider zoeken.
dinsdag 26 juli 2011
Voois
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds een aantal maanden laat de werking van onze website sterk te wensen over. En klachten hierover gericht aan de helpdesk worden niet eens beantwoord. Wij hebben heb hier 15 domainen ondergebracht die allemaal idem probleem hebben. Volgens webreus zijn wij de enige met dit probleem, maar als ik dit allemaal lees, amai.
dinsdag 26 juli 2011
De Baets
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vandaag verschijnen er veel negatieve reacties over Webreus op sociale media, omdat de provider het even niet doet. Inderdaad, niet fijn voor de klanten, maar deze klanten vergeten dat ze de rest van het jaar voor maar 10 euro online zijn. Verder wil ik melden dat ik altijd zeer goede reacties heb gekregen van Webreus op mijn vragen per e-mail. Dat dat vandaag niet het geval is, heeft vast met de verhuisdrukte en vakantie te maken. Jammer dat niet iedereen dit snapt. De storing geldt overigens niet voor alle klanten. Al mijn sites werken nog gewoon.
dinsdag 26 juli 2011
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wegens 'geplande' werkzaamheden is onze website en e-mail al bijna 24 uur onbereikbaar. Helaas heeft Webreus niet de moeite genomen om zijn klanten van tevoren in te lichten over deze werkzaamheden, noch geven ze aan wanneer deze werkzaamheden zijn afgerond. De 'helpdesk' is telefonisch niet bereikbaar, per e-mail krijg je geen reactie. Dit is niet de eerste keer dat onze website en e-mail eruit ligt. Het is ook niet de eerste keer dat we geen reactie krijgen. Als er wel een reactie komt is deze overigens totaal loos; e-mails lezen doen ze er kennelijk ook niet.
dinsdag 26 juli 2011
Praal
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Momenteel >24 uur offline. Op zich kan een storing voorkomen, en is het te accepteren wanneer de communicatie open en volledig is. Webreus is echter gewoon respectloos tegenover haar klanten door te doen alsof het gepland is. (echter: geen mailtje met een waarschuwing vooraf!) Ze verschuiven stilletjes de eindtijd van de werkzaamheden en doen alsof dit de planning was. De storing is nu aan de tweede dag begonnen. Geen woord hierover op de site. Ze doen het voorkomen alsof het de eerste dag van een gepland onderhoud is. Schandalig!
dinsdag 26 juli 2011
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Offline!! Site onbereikbaar, mailbox onbereikbaar. SLECHT!
dinsdag 26 juli 2011
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al meer dan 24 uur offline, website, e-mail, alles. Van heel veel klanten van webreus. Voor mij absoluut een reden om over te stappen naar een andere hoster als er zo weinig respect is voor de klant. Google ook naar andere ervaringen, internet staat er helaas al vol mee.
dinsdag 26 juli 2011
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds gisterenochtend is de website uit de lucht en alle hieraan gekoppelde emailadressen ook, dus ook webmail. Op mijn mails krijg ik geen antwoord en telefonisch zijn ze niet bereikbaar. Ik baal hier vreselijk van. Gemiddeld krijg ik rond de 100 mails binnen per dag op deze adressen, ik vind het echt niet acceptabel.
dinsdag 26 juli 2011
Heideman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Nu net iets meer dan een jaar klant bij Webreus en op wat kleine storingen na altijd online geweest met mijn webwinkel. Tot vandaag... De site ligt er al de hele dag uit en op de site van Webreus lees ik dat i.v.m. onderhoud tussen 07.00 en 18.00 uur de websites mogelijk niet bereikbaar zijn! Als je zo nodig onderhoud moet plegen, doe dit dan 's nachts! Vandaag €0,00 omzet gedraaid met mijn webwinkel en diverse mailtjes gehad van klanten dat mijn website onbereikbaar was. Niet eens een simpel e-mailtje gehad, ik moest er zelf maar achter komen dat vandaag alles plat lag! Ik vind dit zeer amateuristisch, kan echt niet!
maandag 25 juli 2011
Heldens
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Afgelopen jaren liep het vrij goed. Weinig merkbare storingen. Nu ongeveer 4 maanden zeer trage sites en slechte bereikbaarheid van de helpdesk. Tevens zijn de antwoorden heel erg algemeen. Ik krijg het gevoel dat de klant niet serieus (meer) genomen wordt. Ik zit een beetje in de overweging om alle zakelijke adressen te verhuizen naar een betere / serieuze hoster. Het enige dat mij tegen houd is de hoeveelheid werk die hieraan verbonden is.
dinsdag 5 juli 2011
de Vries
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.
Richtlijnen reviews op webhosters.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met WebReus BV? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice