Hostway

1,4 / 5 74 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • Nederland Werknemers
Website screenshot Hostway

Overall score

1,4 / 5 74 ervaringen

Totaal (74)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (7)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Ervaringen 74 op 8 pagina's

Zeer onbetrouwbaar
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na jaren lang foute incasso's gestopt met dit bedrijf. Als je belt krijg je Linda aan de lijn die getraind is om mensen af te schepen. Het management is niet aanwezig en gaat u terug bellen en een leidinggevende krijg je niet aan de lijn of is er niet. Linda doet geheimzinnig over terwijl deze man Alex Langreis is en ook een schoonmaakbedrijf heeft onder de naam Mokum Schoonmaak en Bedrijfsdiensten.Escalatie procedure bij SIDN willen opstarten, maar dit bleek niet nodig. Ik kon per ommegaande over op een andere provider. Hostway heeft een domeinnaam laten verlopen, dat gaat nu een advocaat regelen.Ik heb heel veel geduld gehad, maar aan alles komt een einde.
maandag 9 juli 2018
Leo
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
NIET DOEN! Vreselijk bedrijf
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na maandelijks foute afschrijvingen, storno boekingen ben ik nog geen steek verder met dit bedrijf. Ben al heel wat telefoontjes , mails, tickets etc. verder. Echter nog steeds heb ik mijn verhuiscode niet om over te stappen naar een correct bedrijf. Nu gaf Laura mij de smoes dat de server voor de SIDN codes een storing heeft en ik maar een escalatie procedure moet starten bij mijn nieuwe hosting.Doe absoluut geen zaken met dit bedrijf!
donderdag 7 juni 2018
Machiel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
Oplichters
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben al jaren geen klant meer bij Hostway en ineens v.a. afgelopen januari werden er weer bedragen via automatische incasso van mijn rekening gehaald. Het laatste bedrag heb ik terug kunnen laten storten, maar ik ben bang dat ik de rest kwijt ben. Telefonisch is Hostway onbereikbaar en mails worden niet beantwoord. Wel ontvang ik aanmaningen en waarschuwingen dat mijn account wordt geblokkeerd! Maar ik ben niet eens klant! Ik zal even flink wat negatieve publiciteit maken op social media voor dit bedrijf.
donderdag 24 mei 2018
Bo
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Inmiddels weer een half jaar verder...
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Het is al jaren ellende met die bende..... klopt niks van.Hostway krijgt het voor elkaar om elke maand facturen 3 tot 5 keer af te schrijven. Na vele mailtjes en telefoontjes werd is het nog niet opgelost. Tegenwoordig stoneer ik maandelijks de dubbele afschrijvingen waarop er spontaan aan aanmaning volgt en een dreiging met afsluiting een incassoburo.Een jaar ben ik nu bezig om voor mijn domains een verhuiscode te krijgen om naar een echte provider over te stappen maar Hostway komt niet over de brug. Nu zijn mijn domainen naar een nieuw IP nummer omgeleid. Websites weg, FTP onbereikbaar, DOFFE ELLENDE.....En er zijn al 55 minuten ..2 wachtende voor me bij de helpdesk....Na 58 minuten krijg je Laura aan de telefoon, Laura doet de klantenservice, facturatie, klacht afhandeling, management assistent en het zou mijn niks verbazen als ze achter haar laptoppie ook de server up en NOT running houdt..... "de collega's zijn bezig met een migratie.."Al twee dagen lang zeker, midden in de week, zonder bericht vooraf dat je EVEN niet bereikbaar bent voor de wereld....
vrijdag 13 april 2018
Meuleman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 6 Niet nuttig 0
Wat een drama is die administratie
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Elk jaar hetzelfde gedoe met Hostway. Al 4 jaar. Ik betaal de rekening maar krijg altijd aanmaningen en elke week weer herinneringen. Ik mail de afschriften. Geen reactie. Dit jaar de mail 80x verstuurd van pure ellende. Geen reactie. Een ticketnummer waar niks mee gebeurd. En nu dreigen ze met afsluiten. Als dat gebeurd ga ik juridische stappen ondernemen. Wat een verschrikkelijke ervaring elk jaar. Kunnen we misschien de krachten bundelen met zijn allen om dit te verbeteren?
zaterdag 24 maart 2018
Ferry Kesselar
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Droevige bende en ze beloven maar doen niks
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al jaren klant en de laatste jaren ineens onterechte incasso’s. Hier over gebeld en dan wordt er door Laura van alles belooft en ze gaat mailen en t uitzoeken maar vervolgens hoor je niks meer (denk dat ze dood onder haar bureau ligt...) Ook nog geen euro terug gezien van teveel betaalde rekeningen en de telefoon wordt niet meer opgenomen. Denk dat er maar eens een groepje gedupeerden langs moet gaan om even t een en ander uit te leggen aan deze fop tent!
vrijdag 9 maart 2018
Merijn
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 5 Niet nuttig 0
Wat een takke berdrijf
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
3x jaarlijkse bijdrage ingehouden en nu 6 maanden, 30 telefoontjes, 20 emails en aangetekende brief geen restitutie. Na 10 jaar zal ik zeker Hostway gaan verlaten.
dinsdag 6 maart 2018
Ron Kooij
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al tijden is het een administratieve puinzoon bij Hostway. Onterechte incssso's en aanmaningen, facturen die soms tot 5(!) maal zijn afgeschreven. Na tientallen mails en telefoontjes nog geen enkel resultaat in het oplossen van deze kwestie. Het wachten is op een onterechte blokkade van mijn afgenomen diensten waarna ik direct een stap naar de rechter zal maken. Ik stel voor om met meerdere ontevreden klanten de krachten te bundelen in dat geval.
donderdag 10 augustus 2017
Meuleman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 6 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
na jaren (te)trouw klant te zijn geweest (al ongeveer 17 jaar) wordt ik helaas geconfronteerd met een gigantische administartie puinzooi... er worden maandelijks bedragen afgeschreven die ongevaar per jaar verschuldigd zijn.Ik heb vriendelijk gesproken met de administratie en een factuur en afschrijvings overzicht laten zien maar inmiddels nog steeds slechts aanmaningen ontvangen.Als je belt hoor je eerst dat er problemen zijn en de berichten als niet verzonden kan beschouwen. Ik heb inmiddels incasso's gestorneerd maar maak me ernstige zorgen over de afronding hiervan.
vrijdag 4 augustus 2017
Baron
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zolang alles draait is er geen enkel probleem. Half jaar geprobeerd om mijn pakket te wijzigen omdat ik veel te veel betaalde. Oude paketten worden opgeheven, maar bestaande klanten worden niet ingelicht en blijven dus dehoge prijzen betalen, terwijl ze zelf goedkopere alternatieven hebben. Probeer nu ze zover te krijgen om mijn domein te verhuizen naar andere provider. Maar krijg ze al geruime tijd niet te pakken. Telefonisch heel slecht bereikbaar (geen 24-uurs service) en op diverse mailtjes wordt niet gereageerd.Ben er helemaal klaaar mee.
vrijdag 7 juli 2017
Lankveld
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een review:

  • nuttig is en onderbouwd met details.
  • leesbaar is geschreven zonder teveel gebruik van hoofdletters en/of leestekens.
  • onafhankelijk is geschreven met zowel plus- als minpunten.
  • minimaal uit 30 woorden bestaat.
  • oprecht en open is, wees eerlijk over uw gebruik van de dienst.

Reviews worden afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevatten.
  • beperkt en te kort zijn.
  • afkomstig van marketing bureau en/of commerciele partijen.
  • links bevatten naar pagina’s buiten www.webhosters.nl.
  • onjuiste informatie bevatten.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevatten.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Hostway? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar:

Domeinnaam

Email Starter Plan

€ 29,95 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Onbekend
  • DNSSEC: Onbekend
  • Telefoon: Onbekend
  • Verhuisdienst: Onbekend
  • Whois Privacy: Onbekend