Hostway

1,3 / 5 91 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • Nederland Werknemers
Website screenshot Hostway

Overall score

1,3 / 5 91 ervaringen

Totaal (91)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (24)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Ervaringen 91 op 10 pagina's

Oplichters
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben in mijn carriĆØre geen slechtere webhost tegengekomen dan deze.- spookfacturen en onterechte afschrijvingen ! (3 x per maand een jaar hostingkosten afschrijven) - compleet onbereikbaar, post telefoon mail, men reageert nergens op. (helpdesk, sales, management, niets). - Ze gijzelen je domeinnaam (weigeren tot het versturen van verhuistokens). - Heb via openprovider onze domeinnamen terug moeten laten halen.Nu is die tent eindelijk failliet, (3 maanden geen spookfacturen) starten ze door onder een nieuwe naam en begint het gedonder opnieuw.
donderdag 6 december 2018
EF
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Drama
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ook ik ben sinds 2012 geen klant meer van die oplichters,maar krijg ieder jaar weer betalingsverplichtingen die ik dus niet betaal, Ook ik kreeg 25 nov een mail van Finesse incasso services over een betalingsherrinering van Hostway over openstaande rekeningen Die ik voor 8 dec alsnog moet betalen, Maar wat ik dus zeker niet ga doen
zaterdag 1 december 2018
Piet Theeuwen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Zeer slecht
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al sinds 2015 geen klant meer bij dit onbetrouwbare bedrijf,en ze schreven steeds bedragen af,gelukkig kunnen storneren en hun geblokkeerd in 2017,en nu ontvang ik ineens een mail van een incassobureau?????ongelooflijkšŸ˜¬
zondag 25 november 2018
L van roovert
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Wie stopt deze lui?
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
vanaf september 2007 heb ik gebruikt gemaakt van de diensten van Hostway. Dat ging in het begin goed. hiermee is het enige pluspunt over Hostway beschreven! Vanaf 2016 is per jaar 2 of 3 maal het incassobedrag afgeschreven. Ik was ten dele te laat om te storneren. Vervolgens heeft de mail er in de periode van zomer 2016 regelmatig uit gelegen, met excuses maar verder niets. Daarna ben ik overgestapt naar een andere hostservice. Hostway weigerde mee te werken aan het overzetten. De autoriteit SIDN moest erbij komen om via een escalatie-procedure het webadres over te kunnen zetten! Hostway liet niets van zich horen, behalve dat ik actie moest ondernemen, omdat ik mijn webadres dreigde kwijt te raken.... Sindsdien blijven ze de incasso proberen te gebruiken, terwijl ik bij mijn bank heb aangegeven dat ik deze gestorneerd wilde hebben. Ik begrijp niet hoe dit mogelijk is. Dus inderdaad: hang op, klik weg en bel de bank.
zaterdag 24 november 2018
Tom Haring
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Onvoor(be)stelbaar...
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds een jaar neem ik geen diensten meer af bij deze firma. Desondanks blijven zij bedragen afschrijven. Dat doen zij overigens niet alleen bij mij, maar ook bij mijn dochter.Ik stuurde 3 weken geleden een aangetekende brief naar het voor mij laatst bekende adres aan de Hogevecht 229a in Amsterdam. Dit is hetzelfde adres dat nog op hun website te vinden is. Volgens het Handelsregister is hier helemaal geen Hostway gevestigd. Ook de nieuwe naam Hostcloud is onbekend op dit adres. De aangetekende brief ontving ik vandaag retour omdat die onbestelbaar was en bij het postkantoor nooit is opgehaald.Hostway is bij mijn bank nu geblokkeerd en ik ga aangifte doen bij de politie voor acquisitiefraude. Dat wordt nog een ding, want de ware firma bevindt zich in Duitsland.Weest op uw hoede!
dinsdag 6 november 2018
Tom Herlaar
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Slecht, onbetrouwbaar en instabiel
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds 2009 ben ik al bij Hostway. In het begin werkte het perfect, maar sinds 2017 is het waardeloos. In 2017 lag mijn mail er al diverse keren uit. Ondanks dat ik mijn factuur had betaald kreeg ik de ene na de andere aanmaning. Bellen en mailen hielp niet, maar je kreeg ze in ieder geval nog aan de lijn waarna er niets mee werd gedaan. In 2018 hetzelfde verhaal, maar nu zijn ze gewoon telefonisch niet meer bereikbaar. Ik heb in al mijn mails aangegeven dat ik wil overstappen naar een andere provider en om mijn benodigde token gevraagd. Ze reageren nergens op en na al mijn mails heb ik nog steeds mijn token niet. Maar ik heb in ieder geval mijn bankmachtiging voor automatische incasso bij de bank geblokkeerd zodat ze geen geld meer kunnen incasseren van mijn rekening. Ik bewaar alle mails, dus laat de deurwaarder maar komen.HOSTWAY IS EEN CRIMINELE BOEVENBENDE DIE NU OPNIEUW DENKT TE KUNNEN BEGINNEN MET SLACHTOFFERS MAKEN ONDER EEN NIEUWE NAAM.
maandag 29 oktober 2018
P. Vermeulen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Vorig jaar opgezegd na veel moeite, nu toch weer geld afgeschreven
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vorig jaar mijn abbo al voor de 2e keer opgezegd. Herl veel moeten bellen en wachten om uiteindelijk een bevestiging van mijn opzegging per mail te krijgen. Dit jaar wordt er doodleuk weer abbonnementsgeld afgeschreven.Ik sluit mij aan bij de andere klagers: snel storneren en machtiging Intrekken!
vrijdag 12 oktober 2018
Ronald Hoevenagel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Slecht en oplichters
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
hosting pakket ging al een keer verkeerd maar nu echt verkeerd site uit de lucht al 10 dagen en mailen en bellen helpt niet antwoorden niet en reageren niet op de mail dus nu opgezegd ik ga naar yourhosting
maandag 1 oktober 2018
richard
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Hostway failliet.. ?!?!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vanaf 2009 werd mijn mail gehost door Hostway. In die periode paar maal geen mail ontvangen, dat bleek omdat de automatische incasso niet was geƫffectueerd. Nu sinds eind juli 2018 geen mail meer ontvangen, Maar ook geen mailcontact, geen reactie meer op brieven, geen telefonische bereikbaarheid. De overeenkomst met Hostway is inmiddels opzegt na ingebrekestelling: wanprestatie! Vraag is nu, hoe kom ik aan de activeringscode om mijn e-mail adres mee te nemen?.
woensdag 26 september 2018
Dirck van Swieten
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
HOSTWAY onbereikbaar
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Totaal onbetrouwbaar bedrijf. O p dit moment bezig met een naamswijziging van HOSTWAY naar HOSTCLOUD. BE aware .. oplichterspraktijken. Wij kunnen voor de tweede keer niet onze emails gebruiken! Geen mogelijkheid, misschien dat ze hun rekening niet betaald hebben. Nieuwe " login" gekregen, zie ik da mijn email pakket niet meer staan. Telefoon wordt niet opgenomen. Heb 30 keer moeten bellen om een verhuiscode te krijgen voor de website .. maar de emails diebelangrijk zijn in de communicatie met de klanten zijn niet toegankelijk!neem van ons aan: dit bedrijf is NIET betrouwbaar!!
donderdag 20 september 2018
Helge Tielker
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Hostway? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar:

Domeinnaam

Email Starter Plan

€ 29,95 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Onbekend
  • DNSSEC: Onbekend
  • Telefoon: Onbekend
  • Verhuisdienst: Onbekend
  • Whois Privacy: Onbekend