Hostway

1,3 / 5 98 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • Nederland Werknemers
Website screenshot Hostway

Overall score

1,3 / 5 98 ervaringen

Totaal (98)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (4)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Ervaringen 98 op 10 pagina's

slecht bedrijf geworden
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik was lang klant bij Hostway, een goed bedrijf -toen. Maar het is in de laatste periode zeer slecht geworden qua hosting (niet bereikbare website), klantenservice (slecht te bereiken, veel zeggen, weinig doen) en verkeerde afschrijvingen (teveel uiteraard). Ben overgestapt naar andere host. Beoordeling geldt voor laatste periode. Minder ging niet. Je bent zo goed als je laatste performance.
vrijdag 20 maart 2020
Ruud Reniers
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Oppassen geblazen, oplichterij!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Deze "firma" blijft ten onrechte geld afschrijven van rekeningen. Ondanks dat ik via mijn bank een blokkade heb doorgegeven, blijven ze het proberen. De laatste keer dat ik van deze partij iets had gehoord is 2 jaar geleden in de vorm van een "formele opzegging".Ik raad iedereen aan om eens te zoeken in de bankhistorie naar "hostway", zelfs als je al jaren geen klant meer bent!
zondag 10 november 2019
Luke v E
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Oplichters
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Blijven ondanks opzeggen steeds geld afschrijven. Elke maand.
woensdag 4 september 2019
Jochen Reinders
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Oplichters!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na jaren problemen met facturen weggegaan bij hun. Meerdere aangetekende brieven, mails, telefoontjes zonder enig respons. Overgestapt naar bedrijf met kennis die mijn site heeft vorig jaar heeft overgenomen. Dacht van hostway af te zijn, hebben ze 2 weken geleden mijn domeinnaam in quarantaine geplaatst. Gelukkig heeft mijn huidige it bedrijf de nodige certificaten om mijn domeinnaam uit quarantaine te halen en omdat hostway al bekend is als oplichter. Mijn it bedrijf heeft nu ook een officiële procedure gestart om hostway te laten stoppen met hun diensten. Als 3 it bedrijven met juiste certificaat deze procedure start is het eindelijk klaar met deze oplichterij van hostway. Dus zoek een goed it bedrijf en laat door hen deze procedure starten!
dinsdag 7 mei 2019
Leen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Hostway
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heb zelfde problemen met hostway, heb in 2015 abonnement opgezegd, nog steeds jaarlijkse afschrijving, boek het terug kreeg nu ineens afschrijving van 3 jaar. E-mails sturen heeft geen zin, krijg geen antwoord. Ge mails naar consuwijzer.nl gestuurd, bij meerdere meldingen word dan van overheidswege stappen ondernomen, hoop dat meerdere mensen dit gaan doen en hostway stopt met deze praktijken.
woensdag 13 maart 2019
Frank ruzette
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 5 Niet nuttig 0
rekeningen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Bedragen worden ongeacht we al jaren weg zijn bij HOSTWAY toch afgeschreven. Bedrijf is niet te bereiken, geeft nergens een reactie op
vrijdag 8 maart 2019
astrid
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
Hostway is nu HostCloud
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Beste mensen, juli 2018 begon het. De rekeningen werden maandelijks per automatische incasso afgeschreven, terwijl dat per jaar 1x gebeurde. Iedere keer moest ik langs de bank om het recht te zetten. Ik heb aangetekende brieven gestuurd naar Hostway, maar diem kwamen onbestelbaar terug. Mijn website was helemaal verdwenen, terwijl ze wel rekeningen afboeken. Ze zijn onbereikbaar. Niemand kan op Malaysia promotion kijken en ik kon mijn site ook niet wijzigen.Vandaag 21 februari 2019 begint het weer. Ik krijg een mail met factuur voor 54,40 voor een verlenging door Hostcloud. Nu begint het gelazer weer. Wie weet hoe je dit kunt stoppen. Ze hebben natuurlijk een noreply email verzonden. Ik ga naar de Politie als jullie de factuur niet stopzetten: jullie hebben mijn website niet verzorgd en die is verdwenen.
donderdag 21 februari 2019
Irene Reydon
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 6 Niet nuttig 1
Oplichters
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben in mijn carrière geen slechtere webhost tegengekomen dan deze.- spookfacturen en onterechte afschrijvingen ! (3 x per maand een jaar hostingkosten afschrijven) - compleet onbereikbaar, post telefoon mail, men reageert nergens op. (helpdesk, sales, management, niets). - Ze gijzelen je domeinnaam (weigeren tot het versturen van verhuistokens). - Heb via openprovider onze domeinnamen terug moeten laten halen.Nu is die tent eindelijk failliet, (3 maanden geen spookfacturen) starten ze door onder een nieuwe naam en begint het gedonder opnieuw.
donderdag 6 december 2018
EF
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 8 Niet nuttig 0
Drama
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ook ik ben sinds 2012 geen klant meer van die oplichters,maar krijg ieder jaar weer betalingsverplichtingen die ik dus niet betaal, Ook ik kreeg 25 nov een mail van Finesse incasso services over een betalingsherrinering van Hostway over openstaande rekeningen Die ik voor 8 dec alsnog moet betalen, Maar wat ik dus zeker niet ga doen
zaterdag 1 december 2018
Piet Theeuwen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
Zeer slecht
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al sinds 2015 geen klant meer bij dit onbetrouwbare bedrijf,en ze schreven steeds bedragen af,gelukkig kunnen storneren en hun geblokkeerd in 2017,en nu ontvang ik ineens een mail van een incassobureau?????ongelooflijk😬
zondag 25 november 2018
L van roovert
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 5 Niet nuttig 1

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Hostway? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met de richtlijnen en het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar:

Domeinnaam

Email Starter Plan

€ 29,95 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Onbekend
  • DNSSEC: Onbekend
  • Telefoon: Onbekend
  • Verhuisdienst: Onbekend
  • Whois Privacy: Onbekend