Hostway

1,3 / 5 85 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • Nederland Werknemers
Website screenshot Hostway

Overall score

1,3 / 5 85 ervaringen

Totaal (85)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (18)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Ervaringen 85 op 9 pagina's

Vorig jaar opgezegd na veel moeite, nu toch weer geld afgeschreven
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vorig jaar mijn abbo al voor de 2e keer opgezegd. Herl veel moeten bellen en wachten om uiteindelijk een bevestiging van mijn opzegging per mail te krijgen. Dit jaar wordt er doodleuk weer abbonnementsgeld afgeschreven.Ik sluit mij aan bij de andere klagers: snel storneren en machtiging Intrekken!
vrijdag 12 oktober 2018
Ronald Hoevenagel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Slecht en oplichters
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
hosting pakket ging al een keer verkeerd maar nu echt verkeerd site uit de lucht al 10 dagen en mailen en bellen helpt niet antwoorden niet en reageren niet op de mail dus nu opgezegd ik ga naar yourhosting
maandag 1 oktober 2018
richard
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Hostway failliet.. ?!?!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vanaf 2009 werd mijn mail gehost door Hostway. In die periode paar maal geen mail ontvangen, dat bleek omdat de automatische incasso niet was geëffectueerd. Nu sinds eind juli 2018 geen mail meer ontvangen, Maar ook geen mailcontact, geen reactie meer op brieven, geen telefonische bereikbaarheid. De overeenkomst met Hostway is inmiddels opzegt na ingebrekestelling: wanprestatie! Vraag is nu, hoe kom ik aan de activeringscode om mijn e-mail adres mee te nemen?.
woensdag 26 september 2018
Dirck van Swieten
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
HOSTWAY onbereikbaar
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Totaal onbetrouwbaar bedrijf. O p dit moment bezig met een naamswijziging van HOSTWAY naar HOSTCLOUD. BE aware .. oplichterspraktijken. Wij kunnen voor de tweede keer niet onze emails gebruiken! Geen mogelijkheid, misschien dat ze hun rekening niet betaald hebben. Nieuwe " login" gekregen, zie ik da mijn email pakket niet meer staan. Telefoon wordt niet opgenomen. Heb 30 keer moeten bellen om een verhuiscode te krijgen voor de website .. maar de emails diebelangrijk zijn in de communicatie met de klanten zijn niet toegankelijk!neem van ons aan: dit bedrijf is NIET betrouwbaar!!
donderdag 20 september 2018
Helge Tielker
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
HOST AWAY moet zo'n bedrijf heten
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ook ik ben de dupe met een zeer grote site. Ineens niet meer bereikbaar. Na dagen aan het telefoonlijntje gehangen te hebben en jawel ben je na 30 min aan de beurt dan is het TUUT TUUT TUUT. Gelukkig vandaag nog ene LINDA weten te spreken. Haar voorzichtig wat ingefluisterd en ik had meteen een autorisatie code om te verhuizen.Site verminkt en een oude backup van jan 2018 was er teruggezet. Daarna hadden ze een veiligheid lek en werd mijn HOME page gehackt.Zit morgen bij een betrouwbare GROTE provider.Laat directeur A. L. zich maar bezig houden met schoonmaken.
maandag 17 september 2018
Rudolf Hope
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
onbereikbaar
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al een hele tijd veel problemen met mijn mail. Bedrijf is niet bereikbaar. Na een half uur in de wacht staan wordt doodleuk de verbinding verbroken met de mededeling dat het erg druk is. Onbegrijpelijk! Domeinnaam probeer ik al geruime tijd te verhuizen. Krijg ,ondanks toezeggingen, niet mijn toegang code c.q. verhuistoken. Als je alle ervaringen van dit bedrijf op internet leest, dan ben ik niet de enige die deze ervaringen heeft. Advies: verbreek alle banden met dit bedrijf. storneer elke incasso van Hostway of haar rechtsopvolger,en neem een google of Hotmail email adres. Ik heb (helaas) mijn lesje geleerd
woensdag 12 september 2018
wj
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
HOSTWAY=ELLENDE
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al een week website uit de lucht. Vijf van de zeven telefoonnummers waren na half uur wachten "dood", ze zijn gewoon niet bereiken, maar ze houden je wachten bij de lijn, tot eind breken ze de lijn. Ze deed dat per expres!!! Zijn website staat nu hostcloud.nl, maar alle emailen zijn niet bereiken van hostcloud.nl. Hoe kunnen wij zo snel mogelijk verhuizen van dit ellende bedrijf??? Inloggen niet meer mogelijk, inlog wachtwoord kan niet krijgen, verhuizen code kan niet krijgen,de ellende blijft!!!! Moeten wij allemaal naar de RADAR??? Als iemand goed tips, u kunt mij bereiken met ksy8631@gmail.com
dinsdag 11 september 2018
KSY
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Ben je Hostwayklant? Mijn tip: blokkeer Hostway incasso's bij je bank en stoneer eerdere betalingen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Bedrijf is sinds enige tijd op geen enkele manier meer bereikbaar. Mijn advies: Blokkeer direct je incasso machtiging bij je bank en stoneer je betalingen eveneens. Kom je er niet uit? Bel je bank/accountmanager, die helpen je verder.Ik heb mijn domeinnamen verhuist en hoop de verhuiscodes te ontvangen maar vrees het ergste. Hostway Duitsland is bereidwillig maar kunnen niets betekenen. Hostway Nederland is een zelfstandige onderneming en heeft niets te maken met Hostway Duitsland. Er zal misschien wel ergens een lijntje zijn maar mijn risico is erg beperkt, dus ik neem het verlies. Hopelijk heb ik andere ondernemers een klein beetje kunnen helpen. Succes.
maandag 10 september 2018
R. Koelman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Hostway, een ramp
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds afgelopen vrijdag ontvang ik geen email meer op de adressen onder mijn domeinnaam zornconsultants.com. Ook via webmail of sitemail krijg ik geen toegang tot mijn door Hostway.nl gehoste site. Mijn website is wel nog in de lucht...Pogingen om Hostway te bereiken lopen, via telefoon en email, op niets uit. Als ik 'klachten Hostway.nl’ google zie ik dat ik niet de enige ben. Het lijkt of hostway met de noorder zon vertrokken is. Zij zijn niet alleen niet bereikbaar, maar hebben in de afgelopen period ook misbruik gemaakt van het recht tot automatisch overschrijven…. :-(
donderdag 6 september 2018
Henning Zorn
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
oplichting?
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
meerdere keren afgeschreven, onterecht, zelfs een keer afgesloten, onterecht. de betalingen zouden teruggestort worden, na meerdere telefoongesprekken met ene linda, die beloftes doet dat ze het doorgeeft enz. gebeurt niets. ook op de emails word niet gereageerd, ook niet door het management. Ben al vanaf april bezig. nu telefonisch ook niet meer bereikbaar.
donderdag 30 augustus 2018
aqua compleet
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Hostway? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar:

Domeinnaam

Email Starter Plan

€ 29,95 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Onbekend
  • DNSSEC: Onbekend
  • Telefoon: Onbekend
  • Verhuisdienst: Onbekend
  • Whois Privacy: Onbekend