Hostway

1,5 / 5 67 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • Nederland Werknemers
Website screenshot Hostway

Overall score

1,5 / 5 67 ervaringen

Totaal (67)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (3)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Ervaringen 67 op 7 pagina's

Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al tijden is het een administratieve puinzoon bij Hostway. Onterechte incssso's en aanmaningen, facturen die soms tot 5(!) maal zijn afgeschreven. Na tientallen mails en telefoontjes nog geen enkel resultaat in het oplossen van deze kwestie. Het wachten is op een onterechte blokkade van mijn afgenomen diensten waarna ik direct een stap naar de rechter zal maken. Ik stel voor om met meerdere ontevreden klanten de krachten te bundelen in dat geval.
donderdag 10 augustus 2017
Meuleman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
na jaren (te)trouw klant te zijn geweest (al ongeveer 17 jaar) wordt ik helaas geconfronteerd met een gigantische administartie puinzooi... er worden maandelijks bedragen afgeschreven die ongevaar per jaar verschuldigd zijn.Ik heb vriendelijk gesproken met de administratie en een factuur en afschrijvings overzicht laten zien maar inmiddels nog steeds slechts aanmaningen ontvangen.Als je belt hoor je eerst dat er problemen zijn en de berichten als niet verzonden kan beschouwen. Ik heb inmiddels incasso's gestorneerd maar maak me ernstige zorgen over de afronding hiervan.
vrijdag 4 augustus 2017
Baron
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zolang alles draait is er geen enkel probleem. Half jaar geprobeerd om mijn pakket te wijzigen omdat ik veel te veel betaalde. Oude paketten worden opgeheven, maar bestaande klanten worden niet ingelicht en blijven dus dehoge prijzen betalen, terwijl ze zelf goedkopere alternatieven hebben. Probeer nu ze zover te krijgen om mijn domein te verhuizen naar andere provider. Maar krijg ze al geruime tijd niet te pakken. Telefonisch heel slecht bereikbaar (geen 24-uurs service) en op diverse mailtjes wordt niet gereageerd.Ben er helemaal klaaar mee.
vrijdag 7 juli 2017
Lankveld
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Inconsistente facturen en het is onmogelijk contact met ze te krijgen
zaterdag 21 januari 2017
KEsselaar
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Regelmatig problemen met betalingen, onterechte afschrijvingen, onjuist rekening overzicht. Trage afwikkeling bij overstap naar andere provider. Duurde meer dan 14 dagen voordat de verhuiscode werd doorgegeven. Heb hiervoor meer dan 4 keer moeten rappeleren. Servicedesk reageert niet zonder rappel. Slechte administratie, incompetente medewerkers.
maandag 14 november 2016
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Elk jaar opnieuw schrijft hostway bedragen via automatische incasso dubbel af. Na heel veel telefoontjes wordt het geld dan teruggestort. Vervolgens sturen ze weer aanmaningen met dreigementen dat de rekening niet betaald is. waardeloos bedrijf. de enige reden waarom ik nog klant ben is omdat ik overal lees dat het heel meilijk is om weer bij ze weg te gaan met behoud van je adres.
vrijdag 2 september 2016
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Elk jaar opnieuw schrijft hostway bedragen via automatische incasso dubbel af. Na heel veel telefoontjes wordt het geld dan teruggestort. Vervolgens sturen ze weer aanmaningen met dreigementen dat de rekening niet betaald is. waardeloos bedrijf. de enige reden waarom ik nog klant ben is omdat ik overal lees dat het heel meilijk is om weer bij ze weg te gaan met behoud van je adres.
vrijdag 2 september 2016
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Beste mensen ga niet in zee met dit bedrijf. Ik kreeg 9 maanden nadat ik al lang met mijn bedrijf was gestopt een aanmaning om een openstaande rekening te betalen. Als ik niet binnen 5 dagen zou betalen zouden er rechtsmaatregelen worden genomen. Ik heb aangifte gedaan bij de politie van poging tot oplichting. Dit moeten jullie ook allemaal doen zodat dit een halt wordt toegeroepen.
dinsdag 21 juni 2016
Slaats
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Bedriegers zijn het, na meerdere toezeggingen dat de incasso's zouden stoppen en de bevestiging (telefonisch), dat alle abonnementen gestopt zouden zijn, krijg ik nu weer melding van de bank, dat ze een incasso proberen uit te voeren. Dit duurt nu al meer dan 3 jaar. Zij maken misbruik van hun incasso machtiging op hun rekening bij de ABN AMRO. Ik ben haast genegen om hun rekening hier te publiceren, zodat iedereen die maar wil hun rekening gaat belagen met allerlei incasso machtigingen. Een grote boeven bende is het. Kortom HOSTWAY ...never doen.!!!!
vrijdag 25 maart 2016
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Dit bedrijf leek mij in eerste instantie een goed bedrijf, totdat ik met deze onzin geconfronteerd werd.Mijn domeinnaam, is stilzwijgend verlengt, alleen een melding in het Engels liet mij weten dat mijn domeinnaam zou stoppen, in het Engels, maar Hostway beweerd dat deze niet van hun afkomstig is (ook al krijg ik deze emails sinds het moment ik lid was, van meerdere domeinen destijds).De wetgeving Wet Van Dam, zou ervoor moeten zorgen sinds einde 2011, dat contracten niet meer stilzwijgend verlengt mogen worden, welke Hostway wel gedaan heeft. Ik heb geen enkele melding gekregen dat mijn domeinnaam verlengt zou worden, waardoor ik nu 2 jaar (na bellen zouden ze er 1 jaar van maken, ik was het hier niet mee eens, gezien ik de Engelse email als spam door hun werd gezien, terwijl ik zie dat dat onzin is) eraan vast zit. Na gezocht te hebben op internet, kwam ik uit op deze wet: https://ictrecht.nl/factsheets/factsheet-stilzwijgende-verlenging-aan-banden-gelegdZe mogen niet meer stilzwijgend verlengen, wat ze toch gedaan hebben. Heb ze ge-mailed over deze feiten, en mijn geld gestorneerd. Ben benieuwd hoe moeilijk ze willen gaan doen, ik laat me niet zomaar in een hoekje geduwd worden.Word vervolgd.
dinsdag 9 februari 2016
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een review:
  • nuttig is en onderbouwd met details.
  • leesbaar is geschreven zonder teveel gebruik van hoofdletters en/of leestekens.
  • onafhankelijk is geschreven met zowel plus- als minpunten.
  • minimaal uit 30 woorden bestaat.
  • oprecht en open is, wees eerlijk over uw gebruik van de dienst.
Reviews worden afgekeurd wanneer deze:
  • grove/kwetsende taal bevatten.
  • beperkt en te kort zijn.
  • afkomstig van marketing bureau en/of commerciele partijen.
  • links bevatten naar pagina's buiten www.webhosters.nl.
  • onjuiste informatie bevatten.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevatten.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Hostway? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door een ervaring te delen ga ik er expliciet mee akkoord dat het hostingbedrijf die ik beoordeel per e-mail contact met mij mag opnemen.

Direct naar:

Domeinnaam

Email Starter Plan

€ 29,95 /maand
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Onbekend
  • DNSSEC: Onbekend
  • Telefoon: Onbekend
  • Verhuisdienst: Onbekend
  • Whois Privacy: Onbekend