Hostway

1,3 / 5 96 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • Nederland Werknemers
Website screenshot Hostway

Overall score

1,3 / 5 96 ervaringen

Totaal (96)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (11)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Ervaringen 96 op 10 pagina's

Oplichters
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Blijven ondanks opzeggen steeds geld afschrijven. Elke maand.
woensdag 4 september 2019
Jochen Reinders
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Oplichters!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na jaren problemen met facturen weggegaan bij hun. Meerdere aangetekende brieven, mails, telefoontjes zonder enig respons. Overgestapt naar bedrijf met kennis die mijn site heeft vorig jaar heeft overgenomen. Dacht van hostway af te zijn, hebben ze 2 weken geleden mijn domeinnaam in quarantaine geplaatst. Gelukkig heeft mijn huidige it bedrijf de nodige certificaten om mijn domeinnaam uit quarantaine te halen en omdat hostway al bekend is als oplichter. Mijn it bedrijf heeft nu ook een officiële procedure gestart om hostway te laten stoppen met hun diensten. Als 3 it bedrijven met juiste certificaat deze procedure start is het eindelijk klaar met deze oplichterij van hostway. Dus zoek een goed it bedrijf en laat door hen deze procedure starten!
dinsdag 7 mei 2019
Leen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Hostway
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heb zelfde problemen met hostway, heb in 2015 abonnement opgezegd, nog steeds jaarlijkse afschrijving, boek het terug kreeg nu ineens afschrijving van 3 jaar. E-mails sturen heeft geen zin, krijg geen antwoord. Ge mails naar consuwijzer.nl gestuurd, bij meerdere meldingen word dan van overheidswege stappen ondernomen, hoop dat meerdere mensen dit gaan doen en hostway stopt met deze praktijken.
woensdag 13 maart 2019
Frank ruzette
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
rekeningen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Bedragen worden ongeacht we al jaren weg zijn bij HOSTWAY toch afgeschreven. Bedrijf is niet te bereiken, geeft nergens een reactie op
vrijdag 8 maart 2019
astrid
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Hostway is nu HostCloud
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Beste mensen, juli 2018 begon het. De rekeningen werden maandelijks per automatische incasso afgeschreven, terwijl dat per jaar 1x gebeurde. Iedere keer moest ik langs de bank om het recht te zetten. Ik heb aangetekende brieven gestuurd naar Hostway, maar diem kwamen onbestelbaar terug. Mijn website was helemaal verdwenen, terwijl ze wel rekeningen afboeken. Ze zijn onbereikbaar. Niemand kan op Malaysia promotion kijken en ik kon mijn site ook niet wijzigen.Vandaag 21 februari 2019 begint het weer. Ik krijg een mail met factuur voor 54,40 voor een verlenging door Hostcloud. Nu begint het gelazer weer. Wie weet hoe je dit kunt stoppen. Ze hebben natuurlijk een noreply email verzonden. Ik ga naar de Politie als jullie de factuur niet stopzetten: jullie hebben mijn website niet verzorgd en die is verdwenen.
donderdag 21 februari 2019
Irene Reydon
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 5 Niet nuttig 1
Oplichters
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben in mijn carrière geen slechtere webhost tegengekomen dan deze.- spookfacturen en onterechte afschrijvingen ! (3 x per maand een jaar hostingkosten afschrijven) - compleet onbereikbaar, post telefoon mail, men reageert nergens op. (helpdesk, sales, management, niets). - Ze gijzelen je domeinnaam (weigeren tot het versturen van verhuistokens). - Heb via openprovider onze domeinnamen terug moeten laten halen.Nu is die tent eindelijk failliet, (3 maanden geen spookfacturen) starten ze door onder een nieuwe naam en begint het gedonder opnieuw.
donderdag 6 december 2018
EF
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 7 Niet nuttig 0
Drama
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ook ik ben sinds 2012 geen klant meer van die oplichters,maar krijg ieder jaar weer betalingsverplichtingen die ik dus niet betaal, Ook ik kreeg 25 nov een mail van Finesse incasso services over een betalingsherrinering van Hostway over openstaande rekeningen Die ik voor 8 dec alsnog moet betalen, Maar wat ik dus zeker niet ga doen
zaterdag 1 december 2018
Piet Theeuwen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
Zeer slecht
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al sinds 2015 geen klant meer bij dit onbetrouwbare bedrijf,en ze schreven steeds bedragen af,gelukkig kunnen storneren en hun geblokkeerd in 2017,en nu ontvang ik ineens een mail van een incassobureau?????ongelooflijk😬
zondag 25 november 2018
L van roovert
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
Wie stopt deze lui?
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
vanaf september 2007 heb ik gebruikt gemaakt van de diensten van Hostway. Dat ging in het begin goed. hiermee is het enige pluspunt over Hostway beschreven! Vanaf 2016 is per jaar 2 of 3 maal het incassobedrag afgeschreven. Ik was ten dele te laat om te storneren. Vervolgens heeft de mail er in de periode van zomer 2016 regelmatig uit gelegen, met excuses maar verder niets. Daarna ben ik overgestapt naar een andere hostservice. Hostway weigerde mee te werken aan het overzetten. De autoriteit SIDN moest erbij komen om via een escalatie-procedure het webadres over te kunnen zetten! Hostway liet niets van zich horen, behalve dat ik actie moest ondernemen, omdat ik mijn webadres dreigde kwijt te raken.... Sindsdien blijven ze de incasso proberen te gebruiken, terwijl ik bij mijn bank heb aangegeven dat ik deze gestorneerd wilde hebben. Ik begrijp niet hoe dit mogelijk is. Dus inderdaad: hang op, klik weg en bel de bank.
zaterdag 24 november 2018
Tom Haring
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Onvoor(be)stelbaar...
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds een jaar neem ik geen diensten meer af bij deze firma. Desondanks blijven zij bedragen afschrijven. Dat doen zij overigens niet alleen bij mij, maar ook bij mijn dochter.Ik stuurde 3 weken geleden een aangetekende brief naar het voor mij laatst bekende adres aan de Hogevecht 229a in Amsterdam. Dit is hetzelfde adres dat nog op hun website te vinden is. Volgens het Handelsregister is hier helemaal geen Hostway gevestigd. Ook de nieuwe naam Hostcloud is onbekend op dit adres. De aangetekende brief ontving ik vandaag retour omdat die onbestelbaar was en bij het postkantoor nooit is opgehaald.Hostway is bij mijn bank nu geblokkeerd en ik ga aangifte doen bij de politie voor acquisitiefraude. Dat wordt nog een ding, want de ware firma bevindt zich in Duitsland.Weest op uw hoede!
dinsdag 6 november 2018
Tom Herlaar
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Hostway? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar:

Domeinnaam

Email Starter Plan

€ 29,95 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Onbekend
  • DNSSEC: Onbekend
  • Telefoon: Onbekend
  • Verhuisdienst: Onbekend
  • Whois Privacy: Onbekend