DirectHosting

3,0 / 5 8 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • Nederland Werknemers
Website screenshot DirectHosting

Overall score

3,0 / 5 8 ervaringen

Totaal (8)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (0)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Ervaringen 8 op 1 pagina's

Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb nu ongeveer 12 accounts draaien op de servers van DirectHosting. En ben daarover zeer tevreden. Ik denk dat het belangrijk is bij webdesign dat je je klanten zoveel mogelijk probeert onder te brengen bij een hosting provider. Maar dan moet een hosting provider daar ook achter staan. Daarom is mijn keuze gevallen op DirectHosting. Je bent hier geen nummer, maar een klant. En dat betekent dat ik altijd met wat voor vragen dan ook (soms op de meest rare tijdstippen) bij hen terecht kan. Keep up the good work!!!!
vrijdag 10 januari 2003
Rob Naaijkens (Greenflash Webdesign)
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Nu ligt mijn site bijvoorbeeld al een weekend lang plat. Laatste "nieuws" op hun site dateert van juli. Mailtjes worden niet of erg laat beantwoord. Niet bepaald een Plug&Play provider moet ik zeggen. Ze hebben leuke technieken, niet heel duur (maar ook niet goedkoop!). Volgens mij typisch een technisch gedreven club die zich wat meer op de klant moet gaan richten. Ik ben al zover dat ik sterk overweeg over te stappen omdat ik niet tevreden ben over de uiteindelijke prijs/kwaliteit. Het kan slechter, maar het moet beter!!
zondag 22 september 2002
Andr? Noorlander
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik host al enige tijd mijn site via directhosting. In het verleden waren er enkele problemen met de server, hedendaags sta ik op hun nieuwste server, die echt subliem is.De service van Directhosting is in de loop der tijd sterk vooruit gegaan, je kan echt merken dat het een professioneel bedrijf begint te worden. Emails worden (bijna) altijd snel beantwoord. Hun helpdesk is ook goed en geeft goede uitleg. (Had toen geen verstand van MySQL databases en de helpdesk heeft mij in deze prima begeleid en alles werkt nu perfect)Nee, ik ben zeer tevreden met Directhosting.
dinsdag 23 juli 2002
M.M.A. Verbeek
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Twee jaar geleden onze site (lokale omroep) bij directhosting ondergebracht. In de loop van het eerste jaar ook nog 5 andere sites. Het eerste jaar prima (wel trage server). Eind juni 2001: ftp van ene op andere dag onmogelijk op de toen amerikaanse server. Hierdoor veel data kwijtgeraakt. Accounts moesten halsoverkop naar server in Nederland. Na alles op orde te hebben moesten de sites opnieuw worden verhuisd wegens beveiligingsproblemen. Weer 6 sites verhuisd. Toen bleek dat PHP in Save Mode was ingesteld op de nieuwste server. Voor de derde keer moest een site met winkelscript worden verhuisd omdat in Save Mode uploaden van afbeeldingen via website onmogelijk bleek (kon volgens directhosting niet per account worden ingesteld). Probleem met MySQL database op nieuwe server. Steeds werd schuld bij ons gelegd en toon van helpdesk werd grimmig. Na lang aandringen toch nieuwe inloggegevens gekregen voor database en toen werkte het. In september 2001 opnieuw gegevens kwijtgeraakt t.g.v. een harddisk crash op de server.
Schuld werd wederom bij ons gelegd en ze dreigden onze website te verwijderen, omdat wij het onveilige formmail script hadden geinstalleerd (versie 1.6), die wij notabene van hun eigen site hadden gedownload en welke versie zij zelf toen ook gebruikten op hun site.
Uiteindelijk hebben we directhosting het voordeel van de twijfel gegund en zijn we gebleven (we waren moe van het verhuizen van websites). Daarna was het ruim 6 maanden rustig en werkte alles naar behoren. Tot vandaag. Onze website is plotseling onbereikbaar en de email is gestagneerd. Telefonisch informeren bij de helpdesk (die uren onbereikbaar was en inmiddels 40 eurocent per minuut kost) leerde ons dat directhosting bewust onze domeinnaam (zonder ons vooraf te informeren!!) had vrijgegeven. Ik heb toen onmiddelijk nog een backup van onze site (en database) gemaakt (via IP-nummer). Enkele uren later bleek ook deze onbereikbaar.

Onbegrijpelijk: wij hebben altijd de rekeningen betaald en het laatste half jaar hebben we niet eens contact gehad met directhosting en dan dit... Inmiddels hebben we ons aangemeld bij een andere hostingprovider.
dinsdag 7 mei 2002
Marijke van Buul-Wortelboer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Perfect gewoon !Ik heb enkele maanden op een DutchWebHosting server gezeten dit werkte geheel zonder problemen maar ik wilde toch meer. Uiteindelijk heb ik gekozen om over te stappen naar DirectHosting ook van hetzelfde bedrijf. Even telefonisch contact gehad, formuliertje ingevuld en binnen 5 uur had ik mijn nieuwe account incl. andere nodige dingen.De server is snel, stabiel, goed en mooi ingericht.DirectHosting (Internet Services Europe) Keep on going the good work. You'll make people happy !!!
donderdag 24 januari 2002
Gerrit Schorel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
vanwege een reele kans op kaping van een domein heeft directhosting er wat vaart achtergezet. Binnen 35 MINUTEN was de registratie een feit
vrijdag 18 januari 2002
kirst hulspas
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Directhosting,Ik heb nu ongeveer 2 jaar sites gehost bij J. vld Lingen van Directhosting en ook van DWH trouwens.Het begon allemaal bij dutchwebhosting.nl en nu heb ik al mijn klanten bij directhosting ondergebracht..En het werkt allemaal geweldig, makkelijk om iets in te stellen etc etc. De service is een stuk vooruit gegaan tov vroeger bij DWH (ook andere prijs)Kortom, als je geen mierenneuker bent en je kijkt niet teveel naar kleine, overbodige details en je wilt goedkoop en verder goed....Juist!
vrijdag 26 oktober 2001
Gerbrand L. Nicolai
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
aanvankelijk tevreden, snel online. maar later, als er problemen zijn kreeg ik gewoon geen antwoord soms op mijn mail. onlangs was alles opeen wekenlang uit de lucht. ze hadden geen backups zo bleek. maar ik mocht er niet over klagen want zij vonden dat ze alles toch zo netjes hadden afgehandeld.... ik ben nu maar overgestapt op een andere host-provider. ??n die altijd adequaat reageert, en eigen apparatuur in nederland heeft. die zijn klanten als klant behandelt en niet als last. nee, bij deze provider is het een rommeltje. als webdesigner geen betrouwbare partner gebleken voor mij en mijn klanten.
donderdag 23 augustus 2001
Elly Riethorst, Design4FUN
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met DirectHosting? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar: