Ronduit een verschrikkelijk bedrijf! Mijn website lag voortdurend WEKEN plat!! Absoluut niet klantvriendelijk en servicegericht! En ook helemaal niet die rare snuiter genaamd Fabian die de eigenaar is. Althans "eigenaar"? Een jonge hond met meerdere steekjes los, zo zag ik de man altijd. Reageerde altijd zeer vreemd op situaties, apathisch en vooral psychotisch. Mensen oplichten kan ook hij heel goed met zijn uiterst sluwe verkoop tactieken en mooie gebabbel. Ik snap ook niet dat grote bedrijven nog in zijn verhalen trappen? Kijk echt uit voor deze man en dit bedrijf! Je krijgt ABSOLUUT NIET waar je voor betaald en de medewerkers zijn afschuwelijk slecht in het uitoefenen van hun vak! Dit zijn groentjes in het vak en belonen je enkel met smoesjes en valse beloftes!
dinsdag 24 oktober 2017
Hamersma-Copper
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Beste mensen, bij deze wil ik U allen waarschuwen! Jaren ben ik klant geweest bij het uitermate schandalig presterende Flaxe Webhosting te Weert. Op een gegeven moment had ik zoals velen schoon genoeg van alle storingen en nalatige communicatie en ben ik vertrokken.Onlangs hoorde ik echter via een zakelijke connectie dat het bedrijf een doorstart heeft gemaakt onder de naam "Mijn Internet", gevestigd in Kelpen. Om van de slechte naam af te komen wellicht???Mijn advies aan U allen! TRAP ER NIET IN!!!!
dinsdag 18 april 2017
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Het vreselijkste bedrijf ter wereld.
vrijdag 7 april 2017
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wat een verschrikkelijk slecht bedrijf is dat Flaxe Webhosting uit Kelpen-Oler in Limburg. Alle mensen die daar werken zijn zo verschrikkelijk onkundig, ontwikkelde websites zitten vol met bugs of zijn traag / lelijk. Tevens zijn dit zeer jonge onervaren mensen, de geclaimde 24/7 support is zeer slecht, de bereikbaarheid is dramatisch, je server (incl. mail) ligt ook nog eens vaak plat. En het lijkt alsof het dit bedrijf helemaal niets interesseert. Men kan geen stap harder lopen. Kortom, neem van mij aan, een hele goede tip: absoluut geen zaken doen met dit bedrijf en blijf ver uit de buurt! Flaxe Webhosting zal je hoe dan ook teleurstellen!
donderdag 21 juli 2016
Boogerd
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Website ligt vaak offline en je krijgt altijd mooi verkopers praatjes. daden worden bij dit bedrijf niet uitgevoerd.Ik raad Flaxe sterk af.Fouten kunnen er gemaakt worden maar uiteindelijk is het ook genoeg geweest.Ik ben niet snel ontevreden maar Flaxe heeft mij erg teleurgesteld en dat vind ik erg jammer.
zondag 14 december 2014
aals
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Met Flaxe werk ik al ca.10 samen. Natuurlijk zijn er in die tijd zaken anders gelopen dan gepland maar Flaxe is oplossingsgericht en meedenkend. Laten we er maar 10 jaar aan vast knopen!
woensdag 12 juni 2013
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik zit sinds 2006 bij Flaxe en ben dik tevreden. Heb er meerdere websites draaien, alles netjes via cpanel te benaderen en in te stellen. Toegegeven, ze zijn niet altijd even communicatief, maar als je een bepaalde wens hebt zorgen ze er voor. Goede prijs-kwaliteit verhouding!
zondag 24 maart 2013
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Het opzeggen van de diensten wordt onmogelijk gemaakt. Zelfs na herhaaldelijk bellen en beloftes over terug te bellen en email te beantwoorden gebeurt er niets. Ik mag hopen dat ze me ooit nog de token voor mijn domeinnaam gaan doorsturen zodat ik deze kan verhuizen. Tot nu toe ziet het er niet goed uit. Schandalig!
Ik ben bij Flaxe terecht gekomen sinds de overname van mijn vorige provider (nooit echt problemen mee gehad) maar u raad het al na de overname diverse problemen.Ik heb een reseller account meer malen heb ik de klacht geplaatst dat ik een zeer trage verbinding heb met cpanel soms 30sec wachten per klik ze hadden daar diverse verklaringen voor enkel na mijn idee niet juist.Wat ik het ergste vond is dat ik eerst niet eens wist dat zij het bedrijf hadden overgenomen niet een bericht je of telefoontje nee ineens een factuur met een nieuw logo. Jammer genoeg hebben ze het server park vernieuwd (zonder te melden) waardoor mijn klanten en ik zelf ineens de mooie module Fantastico miste erg lullig dat dit niet gemeld word want het was wel een verkoop tool een mooie manier om makkelijker accounts te verkopen.Inmiddels mijn contract opgezegd en rara ook dit loopt voor geen meter ik moest schriftelijk opzeggen ivm handtekening zij gingen accoord met een ingescand exemplaar daarna zou ik binnen 24 uur de EPP-codes ontvangen inmiddels zijn wij ruim 4x24uur verder wederom slechte service.Mochten medewerkers van Flaxe dit lezen dan zou ik graag twee tips geven:Lees onderstaande verhalen goed door & leer hier van.
Wij maken gebruik van cookies voor het beheer van webstatistieken. Zo kunnen we onze diensten verbeteren en aanpassen aan de wensen van onze bezoekers. Ja, ik accepteer cookiesPrivacybeleid