Home / Hosting Bedrijven (A tot Z) / PrepaidWebhost.nl

PrepaidWebhost.nl

1,7 / 5 24 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • Nederland Werknemers
Website screenshot PrepaidWebhost.nl

Overall score

1,7 / 5 24 ervaringen

Totaal (24)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (6)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Ervaringen 24 op 3 pagina's

Domein verlopen dankzij Wouter van der Schagt
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Helaas, het is jaren goed gegaan maar inmiddels is Wouter bezig met Bitcoins en verlopen domeinnamen ook als je betaald hebt gewoon. Veel frustratie en werk, met het risico dat ons domein verloren gaat.Hij reageert niet op berichten en ik ben niet de enige die dit overkomt. Hij laat een chaos achter.
woensdag 7 maart 2018
Nigel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Jarenlang tevreden klant geweest. Nu is opeens onze site uit de luchgt en is er niemand te bereiken. Alle telefoonnummers bestaan niet en op mails wordt niet geantwoord. Gelukkig heb ik een redelijk recente backup van mijn site en heb ik niet veel klanten die mij via de website benaderen: ik ga niet proberen de domeinnaam terug te krijgen, maar neem gewoon een ander. Na alle voorgaande reacties lijkt dit echt een zinkend, zo niet gezonken schip...
vrijdag 22 september 2017
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
website en mail niet meer te bereiken, op geen enkele manier contact te krijgen met de provider en/of servicedesk. Rampzalige schande! Zo direct providerschap ontnomen moeten worden.
donderdag 17 augustus 2017
Monge
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
prepaidwebhost, de heer wouter van der schagt ook verbonden aan intralutions in hong kong reageert op geen enkele wijze. ook op zijn tel nummer krijg ik geen reactie. helaas heb ik voor bijna 10 jaar betaald maar erger is de klanttenmails van een niet werkend mailadres die ik niet door krijg. ik hoop dat iemand een positief geluid laat horen zodat er nog hoop is dat deze heer cq bedrijf laat blijken fatsoen te hebben.
maandag 14 augustus 2017
jacquot
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na 13 jaar trouwe klant te zijn geweest, deze week alles weggehaald via escalatieprocedures etc, extra veel geduld gehad maar geen enkele reactie niet via twitter, niet via mail. Het is gewoon een lege facade geworden. En als klap op de vuurpijl ben ik ook een domeinnaam kwijt. Ik zoek mede gedupeerden om dit bedrijf volledig uit het Hostinglandschap te krijgen. Het is gewoon een oplichtersbende geworden. Geld kwijt , opdrachten verloren, en een domeinnaam kwijt. Het wordt tijd dat dit aan de grote klok komt te hangen. LOCALES
dinsdag 8 augustus 2017
Harleman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer slechte ervaring met deze host, reageerde niet na herhaalde pogingen via e-mail, tickets aanmaken e.d. Uiteindelijk automatische incasso maar stopgezet als enigste redmiddel. 0 Sterren. Zal nooit meer zaken doen met deze 'WOUTER VAN DER SCHAGT VAN PREPAIDWEBHOST".
vrijdag 4 augustus 2017
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Een verschrikking. Al 13 jaar trouwe klant en sinds vorig jaar een ware hel. Automatische incasso stopte, de portal stuurde nog wel facturen en ineens kreeg ik spookfacturen van Infralutions, uit China, in Hong Kong dollars, heel vage bewoordingen en met een eigen betaalsite. Ik vertrouwde het niet. Uiteindelijk bleek Infralutions werkelijk de nieuwe eigenaar en heb ik de facturen keurig betaald. Maar ondertussen moest ik óók nog betalen via de PPWH portal. Zo betaalde ik dubbel voor de zelfde slechte service (site en mail lag er vaaaak uit). Omgerekend nu 480 euro over 6 maand tijd, voor een site die plat lag, 4 redirects waarvan 1 is verlopen en verkocht, 1 is verlopen maar volgens hen nog van mij is tot 2018 (staat op portal) en de andere 3 kan ik NIET verhuizen want ik krijg voor geen van allen mijn verhuistokens. Ook hebben ze mijn adres weggehaald van WHOIS. Het is werkelijk een horror. Mijn site ligt al een maand plat. Het riekt naar oplichting.
zondag 21 mei 2017
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Aan de reacties te zien ben ik niet de enige met problemen met deze webhoster. Geen reactie, niks. Willen wel geld, en ze hebben mijn website plus webmail. Ga de tip van een van de vorige reacties proberen. Want hoe kom ik hier weg? Geen ster, maar dat schijnt te moeten, bij deze website.
dinsdag 11 april 2017
Snapper
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wat een drama is dit geworden. Wel kosten voor verlenging domeinnaam in rekening brengen maar niet uitvoeren. Nu zijn we de domeinnaam kwijt!! Ga dat maar eens verhalen :-(
zaterdag 17 december 2016
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De support van deze webhost is met de Noorderzon vertrokken en heeft mij en zo te zien vele anderen in grote frustratie achtergelaten. Zeer onbehoorlijk. Ik heb vandaag eindelijk de manier gevonden om een verhuistoken aan te vragen en er weg te komen en wil die jullie natuurlijk niet onthouden: stuur een mailtje met een verzoek om escalatie-procedure naar support@openprovider.nl, samen met een kopie id bewijs en evt. uittreksel kvk. Je krijgt na 5 dagen je verhuistoken, is me verteld. Deze partij beheert de domeinnamen. Succes!
donderdag 20 oktober 2016
nieuwland
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een review:
  • nuttig is en onderbouwd met details.
  • leesbaar is geschreven zonder teveel gebruik van hoofdletters en/of leestekens.
  • onafhankelijk is geschreven met zowel plus- als minpunten.
  • minimaal uit 30 woorden bestaat.
  • oprecht en open is, wees eerlijk over uw gebruik van de dienst.
Reviews worden afgekeurd wanneer deze:
  • grove/kwetsende taal bevatten.
  • beperkt en te kort zijn.
  • afkomstig van marketing bureau en/of commerciele partijen.
  • links bevatten naar pagina's buiten www.webhosters.nl.
  • onjuiste informatie bevatten.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevatten.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met PrepaidWebhost.nl? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar: